Restorantet dixhitale: trend i ri i vitit 2018

autore articolo rexhina prifti data articolo 31 August 2018 commenti articolo 0 commenti

Ndër trendet e reja të vitit 2018, lidhur me menaxhimin e restorantit, gjejmë Restorantet Dixhitale. Në këtë artikull ne do të përpiqemi të kuptojmë së bashku se çfarë nënkuptohet me Ristorant Digital dhe atë që klienti do të jetë në gjendje të bëjë në mënyrë digjitale.

Pronarët e restoranteve duhet të përshtaten me kërkesën e konsumatorëve për digjitalizim, një sfidë që mund të sjellë përfitime të mëdha pasi teknologjia gjithashtu ofron mjete efektive për të përmirësuar menaxhimin e restoranteve. Ai lejon të koordinojë aktivitetet, duke ofruar një shërbim të shkëlqyer, të aftë për të tërhequr klientët; ju lejon të zgjeroni ofertën gastronomike, pasi që përdoruesit gjejnë informacion në internet dhe janë më të hapur për të provuar përbërësit dhe pjatate reja; lehtëson besnikërinë pasi që ju lejon të ofroni përvoja të personalizuara.

Prandaj ne ju sjellim gjëra të ndryshme për të bërë në një formë “dixhitale” në një restorant. Ju mund të porosisni pjatat direkt nga telefoni , të paguani faturën duke përdorur një aplikacion, të rregulloni menunë me një klikim të thjeshtë, të rezervoni një tabelë falë një platforme digjitale dhe të vlerësoni shërbimin ose aftësitë e gatimit të kuzhinierit në faqen e internetit e pronarit.

Por cilat janë avantazhet për një restorant dixhital? Para së gjithash, ne zbulojmë se falë digjitalizimit, madje edhe restorantet që nuk janë në qendër mund të kenë më shumë shikueshmëri. Shqyrtimet e konsumatorëve, ose komentet pozitive të lëshuara në internet, nuk do të bëjnë asgjë, por të sjellin njerëz të rinj në dhomë, duke inkurajuar kështu komunikimin  në rrjet mund të rrisë numrin e konsumatorëve.

Përdorimi i softuerit lejon restorantët të zgjedhin rezervimet dhe operacionet, dhe të përmirësojnë shërbimin dhe të ardhurat. Është një praktikë e përdorur me sukses në sektorin e turizmit që ju lejon të ndryshoni çmimet në varësi të disponueshmërisë.

Ka disa nivele të Restoranteve Dixhitale:

1.Restorante qe për momentin nuk duan të tërheqin  më shumë konsumatorë dhe nuk kanë një vizion afatgjatë për biznesin dhe  duhet të përpiqet për të ofruar një lidhje WiFi dhe një faqe në Facebook.
2.Restorantet që duan të tërheqin më shumë klientë dhe të kuptojnë mundësitë e lidhura me rrjetin, janë të përqendruara në portalet e specializuara, kanë një faqe interneti, marrin rezerva në internet dhe janë në rrjetet sociale. Këto janë struktura që lëvizin nga letra në dixhitalizim dhe stafi i të cilëve po bëhet i njohur me softuerin e menaxhimit të prenotimeve online.
3.Restoranti që ka shumicën e konsumatorëve që e rezervojnë online ,i kushtohet personalizimit të shërbimit për t’i mbajtur ato. Ka shumë mjete për të rritur shitjet dhe për të kursyer kohën dhe programin e menaxhimit të restoranteve, përdorin mediat sociale, kanë një faqe interneti me butonin e rezervimit dhe u përgjigjen rishikimeve.
4.Restorantet që përdorin teknologjinë për të ofruar përvoja shumë-sensoriale, siç janë gotat e shtuara të realitetit ose tabelat interaktive. Këto objekte janë  plotësisht digjitale, duke përdorur statistikat dhe të dhënat e ofruara nga menaxhimi për të marrë vendime të biznesit, të bëjë investime në marketing dhe fushata në email marketing , dukei  menaxhuar   dhe janë të kujdesshëm në lidhje me reputacionin e tyre në internet.
5.Restorante pa tavolina dhe karrige: ky është një model i ri biznesi, ku ushqimi përgatitet ekskluzivisht për shpërndarjen në shtëpi. Marrëdhënia me klientin gjithmonë ndërmjetësohet nga një aplikacion mobile.

Për të bërë eksperiencën e klientiti unike dhe personale, kompanitë në sektor duhet t’u kushtojnë vëmendje zakoneve të konsumit, historisë së veprimtarisë dhe ndërveprimeve përmes aplikacioneve ose rrjeteve sociale. Të gjitha informatat mund të shfrytëzohen për t’i ofruar konsumatorit atë që ai dëshiron dhe madje edhe t’i parashikojë kërkesat e tij. Nevojat e sektorit të restoranteve sot kanë të bëjnë me aftësinë për të shfrytëzuar informacionin dhe  për të ndërtuar një eksperiencë të përshtatur të konsumatorëve.

Është e nevojshme për të vënë konsumatorin në plan të pare, që është qendra e vëmendjes. Është një çështje e njohjes së konsumatorit dhe propozimi i pjatave të tij të preferuara, tashmë në kutinë ose në kohën e porosisë. Kur konsumatori ndihet i pamaskuar, ai ka më shumë gjasa të kthehet në dhomë për një darkë tjetër, ndoshta për të shtuar një ëmbëlsirë në rendin e tij dhe për të lënë një rishikim pozitiv duke ndarë përvojën e tij në rrjetet sociale.

Inovacionet e programeve të restoranteve mund t’i transformojnë problemet në mundësi. Sepse, pavarësisht se ka funksione komplekse dhe të afta për të menaxhuar të gjitha proceset e brendshme dhe bashkëveprimet me klientët, ato duhet të përdoren nga punonjësit.

Aplikacionet e zhvilluara për restorante janë të lindura dhe të zhvilluara për konsumatorin, dhe  për këtë ne duhet të shkojmë përtej , duke i lejuar klientit të paguajë faturën përmes celularit.

Optimizimi i strategjisë së marketingut mund të jetë i vazhdueshëm në sajë të qasjes në të dhënat në kohë reale në ndërveprimet e konsumatorëve për t’u transformuar në iniciativa dhe aktivitete të reja. Në varësi të objektivave, promovimi i markës dhe bashkëveprimi me publikun do të ndihmojë në arritjen e tyre në mënyra të ndryshme, por gjithmonë me një pasqyrë shkencore të rezultateve.

Restorantet dixhitale: trend i ri i vitit 2018 ultima modifica: 2018-08-31T09:39:30+00:00 da rexhina prifti