Si të menaxhoni një restorant në periferi: 4 rregulla të arta

autore articolo rexhina prifti data articolo 23 November 2018 commenti articolo 0 commenti

A po mendoni për hapjen e një restoranti në periferi dhe keni frikë të keni pak konsumatorë?

Menaxhimi i një restoranti në periferi nuk është sigurisht një gjë e thjeshtë. Në këtë rast, në fakt, një nga avantazhet kryesore të një restoranti që ndodhet në qendër nuk mund të shijohet: mundësia që një kalimtar të vini re shenjën dhe të vendosë të provojë kuzhinë.

Veçanërisht nëse aktiviteti është ende në fillim, është shumë e vështirë të dalësh dhe të vërehet dhe sigurisht që një pozitë e mirë në qytet mund të ndihmojë. Megjithatë, pavarësisht nga rruga është përpjetë, thuhet se një restorant në periferi nuk mund të shndërrohet në një biznes të suksesshëm. Gjithashtu në këtë rast, si gjithmonë, është shumë e rëndësishme që të mos improvizohen dhe të planifikohen në mënyrë korrekte veprimet më të përshtatshme për të promovuar dhe bërë të njohur restorantin.

Si për të menaxhuar një restorant në periferi: rëndësinë e reklamave

Nëse një restorant në qendër, duke u lehtësuar nga pozita, mund të mendojë të investojë më pak para në aktivitete promovuese dhe reklamuese, një restorant në periferi absolutisht nuk mund ta bëjë këtë. Përkundrazi, nëse menaxhon një restorant të këtij lloji, menjëherë duhet të planifikoni një investim në aktivitetet e marketingut dhe promovimit, në mënyrë që klientët tuaj të mundshëm të dinë për ekzistencën tuaj.

Një restorant në periferi, i panjohur për shumicën, është një restorant që është i destinuar të dështojë. Për të menaxhuar siç duhet një restorant të këtij lloji fillon të planifikojë një sërë veprimesh që synojnë të bëjnë të njohur biznesin tuaj. Për shembull, mund të mendoni për reklamat në gazetat lokale, bërjen e disa tabelave, ose duke u mbështetur në mjete më moderne dhe kapilare, siç është bota e internetit dhe mediat sociale.

Zgjedhja do të varet nga lloji i objektivit që dëshironi të arrini dhe veçanërisht në buxhetin në dispozicion. Megjithatë, që ju zgjidhni një mjet në vend të një tjetër nuk ka rëndësi: gjëja e rëndësishme është të filloni të promovoni biznesin. Është e qartë se këto veprime do të planifikohen me një parashikim të shpenzimeve dhe ndoshta në këtë fazë ju mund të keni nevojë për një menaxhim të mirë të restoranteve.

Një nga më të mirët aktualisht në treg është padyshim Ristomanager. Është një softuer i plotë dhe i lehtë për t’u përdorur që, ndryshe nga shumica e aplikacioneve, lejon një menaxhim të përgjithshëm të aktivitetit, i cili shkon përtej organizimit të thjeshtë të tabelave dhe porosive.

Në fakt, Ristomanager do t’ju lejojë gjithashtu të menaxhoni furnizimin e magazinës, stafit, identifikimin e detyrave dhe detyrave dhe madje edhe nisjen e veprimeve të besnikërisë së klientit. Me pak fjalë, një çantë e plotë për të hequr ndonjë restorant, madje edhe një aktivitet që ndodhet në periferi dhe për këtë arsye më të papërshtatshëm për të arritur.

Si për të menaxhuar një restorant në periferi: vendndodhjen dhe menunë

Dhe këtu kemi ardhur në një tjetër element shumë të rëndësishëm mbi të cilin do të levave, në rast se duhet të menaxhosh një restorant në periferi. Një restorant i këtij lloji në fakt, duke mos qenë lehtësisht i arritshëm, do të duhet të përqëndrohet në karakteristika të tjera që mund të tërheqin klientët. Një vendndodhje ekskluzive, shumë e saktë, ose e mobiluar në një mënyrë të veçantë mund të jetë për shembull elementi kyç në të cilin duhet të synojë. Nëse në fakt restorant në qendër mund të përballojë një vend mjaft anonim, një restorant në periferi do të duhet të përqëndrohet në orendi të rafinuar dhe të cilësisë, një vend në të shkurtër, që lë gojë hapur dhe të shtyjë të konsumatorëve për të lëvizur vetëm për kënaqësinë e jetuar atë.

Dhe nëse lokacioni duhet të kujdeset në detajet më të vogla, kuzhina është po aq e rëndësishme. Përtej pjatave te mira, një element që merret si i mirëqenë (edhe nëse nuk është kështu), ju mund të mendoni të specializoheni në një lloj të veçantë të menusë. Për shembull, ju mund të ofroni një kuzhinë peshku, ose ndoshta vetëm mish, me mundësinë e gjetjes së shkurtimeve që nuk do të ishin në dispozicion diku tjetër. Shkurtimisht, edhe në këtë rast, duke u fokusuar në unike dhe ekskluzivitet, mund të të ndihmojnë.

Jo vetëm se, në qoftë se ju nuk doni të specializuar, por do të doja të ofrojë një kuzhinë të gjerë dhe të larmishme, atëherë ju mund të konsideroni idenë e krijimit të promovime javore ose ndoshta çdo ditë, në mënyrë që njerëzit janë të shtyrë të arrijnë restorantin tuaj në sytë e një zbritje . Në këtë mënyrë do të krijoni emërime mujore ose javore që do t’ju lejojnë të mbani klientët. Ky i fundit, në fakt, i tërhequr nga promovimi, do të jetë më i gatshëm të lëvizë dhe të arrijë në restorantin tuaj. Në këtë mënyrë ju mund të rrisni klientët tuaj dhe të mbushni restorantin edhe në ato ditë kur zakonisht është më e vështirë, sidomos për një restorant në periferi.

Si të menaxhoni një restorant në periferi: 4 rregulla të arta ultima modifica: 2018-11-23T23:12:12+00:00 da rexhina prifti