Fatura elektronike e restoranteve

autore articolo rexhina prifti data articolo 26 November 2018 commenti articolo 0 commenti

Nga data 1 janar 2019, do të lëshohen vetëm faturat elektronike.

Ata do të mbulojnë shitjen e mallrave dhe shërbimeve të kryera ndërmjet banorëve, të themeluara ose të identifikuara në territorin e shtetit dhe për variacionet relative.

Faturat elektronike prandaj do të bëhen mënyra e vetme për lëshimin e dokumenteve tatimore.

Restorantet gjithashtu do të jenë të detyruar të lëshojnë faturat elektronike.

Fatura elektronike është një proces dixhital i lëshimit, transmetimit dhe arkivimit të faturave.

Duke filluar nga data 31 mars 2015, të gjitha faturat e lëshuara për Administratën Publike duhet të jenë në format elektronik.

Fatura elektronike nuk është një skedar i thjeshtë i lidhur me një email.

Në fakt, faturat elektronike gjenerohen në formatin XML, nënshkruhen në mënyrë digjitale dhe transmetohen tek Administrata Financiare përmes një sistemi shkëmbimi (SDI). Nënshkrimi elektronik garanton origjinalitetin e origjinës dhe integritetin e përmbajtjes.

Së fundi, ruajtja digjitale sipas ligjit është aspekti i fundit i faturave. Përmes shtimit të një nënshkrimi të mëtejshëm dixhital dhe një pullë ka kohe në arkivin elektronik, faturat mbahen për periudhën e përcaktuar nga legjislacioni (10 vjet) në formatin digjital.

Restorantet dhe faturat elektronike

Çdo restorant është përballur me problemin e faturimit elektronik 2019 restorante sot.

Në fakt, lëshimi elektronik i faturave duhet të sigurojë domosdoshmërisht komunikimin me sistemin e shkëmbimit të të te hyrjeve.

Procedura parasheh:

Hartimi i faturës elektronike;
Nënshkrimi digjital;
Dërgimi në SDI (sistemi i shkëmbimit);
Dorëzimi i dokumentit tek marrësi;
Ruajtja e dokumentit për 10 vjet.
Si do të funksionojë faturimi elektronik i restoranteve?
Faturimi elektronik i restaurantit do të duhet të sigurojë një sistem për hartimin dhe transmetimin e dokumentit, si për konsumatorët ashtu edhe për bizneset.

Edhe pse ka ende dyshime në lidhje me mekanizmin e identifikimit të konsumatorëve privatë, mekanizmi për dërgimin e faturave elektronike për bizneset është i qartë.

Për marrësit B2B, në fakt, ekzistojnë dy mënyra për të dërguar.  Kodi Përfitues i Sistemit të Ndërlidhjes.

Çdo restorant, prandaj, do të duhet të gjenerojë fatura në formatin XML, t’i nënshkruajë dhe t’i dërgojë tek konsumatorët në mënyrën e përshkruar më sipër, si dhe, natyrisht, në Agjencinë e të Ardhurave.

Detyrimi i faturës elektronike për restorantet

Nga pikëpamja operacionale, pas një periudhe të shkurtër rregullimi, duhet të regjistrohet një përmirësim progresiv në menaxhimin e faturimit.

Sistemi i shkëmbimit, në fakt, do të sillet si një lloj postier. Fatura do t’i dërgohet klientit dhe Agjencisë së të Ardhurave, por edhe kontabilistit. Do të jetë e mjaftueshme për të importuar skedarin në aplikacionet e ndryshme të kontabilitetit dhe pastaj për të regjistruar dokumentin.

Ruajtja zëvendësuese e faturave elektronike

Pas kontrollimit të kërkesave teknike, fatura elektronike mund të ruhet në formatin dixhital. Ky operacion do të përfshijë vendosjen e një nënshkrimi të mëtejshëm dixhital, në mënyrë që të garantojë origjinalitetin dhe pajtueshmërinë me ligjin.

Ruajtja zëvendësuese është një procedurë e TI-së e aftë për të dhënë vlerë ligjore me kalimin e kohës në dokumentin elektronik.

Dhe ju, si e menaxhoni restorantin tuaj?

A keni parashikuar kontrollin e kostos apo sistemet elektronike të faturimit?

Fatura elektronike e restoranteve ultima modifica: 2018-11-26T19:50:58+00:00 da rexhina prifti