Menaxhimi i tryezave në një restorant: si t’i organizoni më mirë ato

autore articolo rexhina prifti data articolo 30 November 2018 commenti articolo 0 commenti

A keni hapur një restorant dhe dëshironi të menaxhoni më mirë tavolinat dhe dhomën e ngrënies? Ky është sigurisht një nga aspektet më të rëndësishme të aktiviteteve të ndryshme të menaxhimit. Salla është anija e restorantit, karta e parë e biznesit për të paraqitur dhe çfarë një klient sapo ka hyrë menjëherë njoftim.

Për shembull, një konfuzion ose çorganizim i mundshëm në sallë mund të mos shpëtojë më nga afër. Kamerat që nervozisht shkojnë nga njëra anë në tjetrën me siguri nuk do të bëjnë një përshtypje të mirë dhe kjo për fat të keq vështirë se do të shkojë pa u vënë re. Për të shmangur situata të tilla dhe për të menaxhuar tavolinat në sallë, por ka një zgjidhje dhe quhet Ristomanager.

Menaxhimi i tavolinës në një restorant: si ta optimizoni atë

Ky është një sistem i menaxhimit të restoranteve shumë intuitiv dhe i lehtë për t’u përdorur që do t’ju lejojë të monitoroni, optimizoni dhe monitoroni çdo aktivitet të vetëm, dhe veçanërisht atë të tabelave. Urdhërat nuk do të jenë më problem. Falë këtij softueri të dobishëm, të cilin mund ta shkarkoni në të gjitha pajisjet tuaja, mund të merrni porosi direkt në tableta dhe t’i dërgoni ato automatikisht në kuzhinë.

Nuk ka më fletë dhe shënime për të shkruar urdhrat dhe që mund të humbasin ose mund të keqkuptohen. Në këtë mënyrë ju do të kurseni kohë të çmuar dhe gjithashtu do të shmangni të gjitha ngjarjet e pakëndshme që shpesh shkojnë në shërbimin e restoranteve, siç janë lëshimet dhe urdhrat e gabuar. Jo vetëm që, duke hyrë në seksionin “Tabelat e menaxhimit”, mund ta shihni statusin e të gjitha tavolinave në restorant në kohë reale. Ju pastaj mund të menaxhoni tavolinat e lira, të zënë, të rezervuara dhe në pritje të pagesës.

Shkurtimisht, menaxhimi i tavolinave dhe menaxhimi i hotelerisë në kompleks do të jetë më i lehtë dhe më efikas, duke përmirësuar ndjeshëm cilësinë e shërbimit të perceptuar nga klienti. E gjithë kjo falë një softueri të thjeshtë që ndër avantazhet e tjera gjithashtu ka atë që nuk kërkon ndonjë lidhje për të punuar. Ristomanager, në fakt, punon duke përdorur PC si një server dhe pastaj duke përdorur rrjetin lokal. Kjo do të thotë se, në rast të një ndërprerjeje, softueri do të vazhdojë të funksionojë, duke shmangur incidentet e pakëndshme dhe ndërprerjet e punës.

Falë seksionit “Fast Cash”, ju gjithashtu mund të përshpejtoni urdhrat e marrjes së largimit, me aftësinë për t’i dërguar ato automatikisht në departamentet përkatëse dhe menjëherë të lëshoni faturën e porosisë. Një ndërfaqe praktike gjithashtu do t’ju ndihmojë të identifikoni produktet e kërkuara nga klienti.


Menaxhimi i tavolinës në një restorant: trajnimi i stafit

Përveç përshpejtimit të shërbimit, një menaxhim i mirë, si Ristomanager, gjithashtu do t’ju ndihmojë të përmirësoni menaxhimin e stafit që ju nevojitet në tavolina. Menaxhimi i tabelës, në fakt, nuk ka të bëjë vetëm me mundësinë e optimizimit të porosive por edhe të aftësisë për të ofruar ndihmë dhe kujdes ndaj klientit. Kjo varet nga stafi, dhe sidomos në dhomën që ka për detyrë ndërhyrjen me konsumatorin, duke iu përgjigjur me mirësjellje dhe edukim të gjitha kërkesave të tij dhe duke i kapur ato nëse është e nevojshme.

Në mënyrë që kamarierët të ndërhyjnë në mënyrë korrekte dhe t’i shërbejnë tabelave në mënyrën e duhur, është e rëndësishme që së pari të zgjidhni ato me kujdes dhe pastaj të kujdeset për trajnimin e tyre. Trajnimi i stafit, në fakt, është një aspekt që nuk duhet lënë pas dore. Stafi, së bashku me kuzhinë, është zemra e restorantit dhe madje edhe prania e një elementi të vetëm jo të integruar mund të shkaktojë probleme për të gjithë menaxhmentin.

Edhe në këtë rast, duke u mbështetur në menaxhimin mund të jetë zgjidhja. Në fakt, përmes Ristomanager, ju do të jeni në gjendje të  të monitoroni këtë aspekt gjithashtu. Ju do të jeni në gjendje të identifikoni detyrat dhe te drejtat e çdo personi, t’i ndani ato në mënyrë të drejtë pa krijuar mbingarkesa ose mbivendosje të detyrave dhe të monitoroni performancën e tyre. Në këtë mënyrë ju gjithashtu mund të zbuloni ndonjë dobësi dhe të përgatitni veprime përmirësimi. Gjithashtu do të jeni në gjendje të njihni më mirë stafin tuaj, duke vlerësuar çdo lëvizje ose nevojën për më shumë trajnime nga disa. Sidoqoftë, rezultati përfundimtar do të jetë një grup pune më i lumtur dhe më efikas, i cili do të jetë në gjendje të ofrojë një shërbim të përshtatshëm dhe të patundur në tryezë.

Për më tepër, është e mundur të menaxhoni një bazë të dhënash të vërtetë të konsumatorëve, një lloj historie të rendit që do t’ju lejojë të njiheni më mirë dhe të studioni çdo veprimtari marketingu dhe besnikërie që do të planifikohen.

Menaxhimi i tryezave në një restorant: si t’i organizoni më mirë ato ultima modifica: 2018-11-30T22:52:03+00:00 da rexhina prifti