Merrni një restorant në menaxhim: 4 këshilla për sukses

autore articolo rexhina prifti data articolo 4 December 2018 commenti articolo 0 commenti

A keni vendosur të merrni një restorant, por keni frikë të bëni një gabim? Sigurisht, para se të hidhni një rrugë të tillë, është mirë të mbledhni të gjithë informacionin  më të dobishëm për të vënë në një biznes fitimprurës dhe të suksesshëm.

Në fakt, menaxhimi i një restoranti nuk është një detyrë aq e thjeshtë dhe është shumë e lehtë për t’u kapur në impulsivitet, duke kryer gabime të pafalshme që mund të çojnë madje në dështim në një afat të gjatë. Këtu atëherë bëhet e rëndësishme që me kujdes të planifikoni çdo veprim dhe të siguroheni se gjithçka është nën kontroll.

Ka shumë këshilla për t’u mbajtur në mend në këto raste, edhe pse disa janë thelbësore për të ardhmen e restorantit dhe duhet të mbahen në mend nëse planifikoni ta ktheni restorantin tuaj në një biznes të suksesshëm.

1.Analiza e konkurrencës
Në veçanti, nëse keni vendosur të drejtoni një restorant, një nga gjërat e para që duhet të bëni është që të analizoni me kujdes garën tuaj. Nëse restoranti qe  ju keni vendosur për të menaxhuar, për shembull, është e vendosur në një zonë plot me restorante dhe aktivitete të tjera të këtij lloji, ju do të duhet te gjeni një strategji të veçantë për të ndjekur dhe per te bere restorantin juaj në gjendje të gjejë një vend të tregut. Kjo këshillë vlen edhe më shumë në qoftë se restoranti vjen nga një menaxhim i mëparshëm i falimentimit. Mengjesi në restorant: Mësoni se çfarë duhet të bëni!
2.Promovoni aktivitetin
Menaxhimi i ri i një restoranti është një operacion që duhet komunikuar. Për shembull, klientët e vjetër mund të mos dinë asgjë për këtë dhe besojnë se restoranti drejtohet gjithmonë nga të njëjtët njerëz. Ndryshimi i menaxhimit, për më tepër, shpesh gjithashtu përfaqëson një ndryshim të kursit dhe imazhit, prandaj është mirë që konsumatorët e restoranteve dhe klientët potencial të informohen. Promovimi mund t’i besohet mjete më të ndryshme. Në varësi të buxhetit dhe llojit të audiencës që dëshironi të arrini, mund të mendoni për përdorimin e web ose të mediave sociale, ose të provoni përsëri me një faqe reklamuese të revistës ose billboardit. Gjëja e rëndësishme është që menaxhimi i ri të promovohet dhe të komunikohet sa më shumë që të jetë e mundur.
3.Zgjidhni stafin tuaj me kujdes
Në mënyrë që një restorant të punojë, është e nevojshme të zgjidhni stafin që do të jetë pjesë e tij me kujdes dhe vëmendje të madhe. Nga kuzhinierët në stafin e dhomës së ngrënies, tek kamarierët, secili duhet të ketë aftësitë e duhura dhe të mbulojë rolet specifike. Vetëm në këtë mënyrë do të jetë e mundur të ofrohet një kuzhinë dhe shërbim cilësor, të cilat janë çelësi i suksesit të një restoranti. Furrë me djegie druri: zbuloni se si ta bëni atë pa bërë gabime!
4.Duke u bazuar në menaxhimin e mirë
Nëse keni një restorant të vogël apo të madh nuk ka rëndësi, një aktivitet i këtij lloji kërkon planifikim të kujdesshëm të kostove dhe veprimeve dhe nevojën për çdo aspekt të monitorohet dhe kontrollohet vazhdimisht. Këtu, atëherë syri i mbajtësit mund të mos jetë i mjaftueshëm dhe të mos jetë i mjaftueshëm. Diçka mund të shpëtojë dhe të sigurohet që çdo gjë të mos funksionojë siç duhet. Për këtë arsye, edhe para menaxhimit të një restoranti, është mirë të mbështetet në një sistem të menaxhimit. Aktualisht është e mundur të zgjedhësh midis softuerëve të ndryshëm për restorantet, edhe nëse vetëm disa mund të konsiderohen si të vërteta dhe të efektshme.
Një nga këto është Ristomanager, një tabletë dhe program pc i shkarkueshëm që ju lejon të organizoni të gjitha aktivitetet tipike të një restoranti, automatizimi dhe optimizimi i tyre. Çdo gjë do të monitorohet dhe kontrollohet vazhdimisht: nga menaxhimi i tabelave deri te porositë, nga furnizimi i magazinës me menaxhimin e stafit, deri në besnikërinë e klientëve. Falë Ristomanagerit, për shembull, mund të merrni porositë tuaja direkt në tabletin tuaj dhe t’i dërgoni ato automatikisht në kuzhinë. Në këtë mënyrë ju do të kurseni kohë dhe gabime, duke përmirësuar shërbimin dhe, rrjedhimisht, cilësinë e perceptuar nga klienti.
Duke përdorur këtë softuer, do të jeni në gjendje të menaxhoni më mirë të gjithë stafin, duke identifikuar detyrat dhe rolet në mënyrë të qartë dhe të saktë, në mënyrë që të shmangni mbivendosjet dhe konfuzionin e panevojshëm. Ristomanager është gjithashtu një softuer shumë praktik dhe i lehtë për t’u përdorur, që, ndryshe nga shumica e softuerëve të menaxhimit, nuk kërkon një lidhje interneti. Për ta bërë atë punë, në fakt, thjesht përdorni PC si një server, duke përdorur lidhjen e brendshme të rrjetit lokal. Në këtë mënyrë, softueri do të vazhdojë të punojë edhe në rast të ndërprerjes së energjisë dhe kështu të shmangë bllokimin e aktiviteteve.

Merrni një restorant në menaxhim: 4 këshilla për sukses ultima modifica: 2018-12-04T22:15:58+00:00 da rexhina prifti