Si të merrni urdhërat në piceri: 3 këshilla për të marrë atë të drejtë

autore articolo rexhina prifti data articolo 5 December 2018 commenti articolo 0 commenti

Kur shkon në një restorant apo piceri, një nga gjërat e para që prisni, përveç të ngrënit, është të gjeni një shërbim të shpejtë dhe miqësor që mund ta bëjë mbrëmjen edhe më të këndshme. Në të vërtetë nuk ka asgjë më të urryer sesa të humbësh kohë në pritje të gjata, ose të kesh të merresh me kamerierë të pahijshëm, ose më keq akoma të marrësh pjata të gabuara ose të ndryshme nga ato që ke urdhëruar.

Për këtë arsye, kush ka të bëjë me menaxhimin e një restoranti apo një picerie duhet mbi të gjitha të garantojë një menaxhim të mirë të dhomës, tavolinave dhe porosive. Në piceri, në veçanti, menaxhimi i urdhrave mund të jetë më i komplikuar për shkak të konfuzionit më të madh, gjë që rrit rrezikun e gabimeve dhe lëshimeve të mundshme.

Këtu atëherë që të marrë urdhra bëhet një art i vërtetë që, nëse bëhet mirë, është në gjendje të garantojë një shërbim të shkëlqyer dhe, rrjedhimisht, pozitivisht të rrisë reputacionin e picerias. Menaxhimi i urdhrave duhet të ndjekë rregulla dhe udhëzime të sakta, të cilat lejojnë thjeshtimin dhe dërgimin e urdhrave më të lexueshëm.

Qepa  çfarë është: zbuloni se si ta përdorni atë!

Si të merrni urdhërat në piceri: 3 trike

Përveç kësaj, disa truke e bëjnë më të lehtë për të punuar si në dhomën e ngrënies dhe në kuzhinë. Pra, le të shohim se si është e mundur për të marrë urdhra në piceri pa bërë gabime dhe menaxhimin për të optimizuar kohën e shërbimit.

Restorante komande: gjeni se si t’i menaxhoni ato plotësisht!

 

1.Shoqëroni konsumatorin në zgjedhje
Sigurisht që konsumatori, para se të zgjedhë llojin e picës, do të ketë konsultuar menunë që kamerieri do të ketë dhënë menjëherë pasi e bëri atë të ulet në tryezë. Megjithatë, nëse klienti e kërkon atë ose ku është veçanërisht i pavendosur, kamarieri duhet të ilustrojë llojet e ndryshme të picave dhe përbërësve të përdorur, duke shoqëruar konsumatorin në zgjedhjen e tij. Në këtë rast keni nevojë për shumë përzemërsi dhe për një çikë ndjeshmërie, cilësish që mund të përmirësohen me kalimin e kohës. Miell pizza: gjeni se cili prej tyre duhet të zgjidhni!

Si të merrni urdhërat në piceri: udhëzime

2.Plotësoni komandën në secilën fushë
Një nga problemet kryesore që ka të bëjë me menaxhimin e urdhrave ka të bëjë me  gabimet e mundshme, pikërisht për përpilimin e porosive të pasakta. Në fakt, shpesh për shkak të superficialitetit ose paaftësisë, kamarieri e gjen vetë shkrimin e shkruar ose komandat jo të plota, duke krijuar konfuzion dhe duke shkaktuar gabime të pakëndshme dhe keqkuptime. Prandaj është shumë e rëndësishme që kamarieri ta dijë saktësisht të plotësojë urdhrin dhe, në rast se nuk e di, është i trajnuar siç duhet. Në veçanti, një komandë që duhet definuar perfekt duhet të përmbajë: datën e rendit, numrin e tryezës, numrin e konsumatorëve, picat e zgjedhura, çdo kërkesë shtesë dhe më në fund nënshkrimin e personit që mori urdhrin. Në rast se mungon njëra nga këto fusha, është e mundur që komanda të mos jetë e suksesshme dhe ka falsifikime dhe gabime.

3.Menaxhimi i urdhrave
Duhet thënë, megjithatë, se një përpilim i gabuar i rendit mund të jetë edhe për shkak të nevojës për të bërë gjithçka me nxitim. Kjo mund të ndodhë për shkak të mungesës së stafit të pranishëm në sallë ose në rast të turmave të forta në piceri. Në të gjitha këto situata, kamarieri është i detyruar të punojë shpejt dhe nervozisht, prandaj ka më shumë gjasa të bëjë gabime. Për këtë arsye, një mënyrë për ta parandaluar atë mund të jetë mbështetja në një softuer menaxhues.

Cili menaxher duhet të zgjedhë?

Ristomanageri, për shembull, është një softuer shumë praktik dhe i lehtë për t’u përdorur, i cili ju lejon të menaxhoni çdo aspekt dhe aktivitet të një restoranti apo picerie: nga furnizimi i magazinës, deri te menaxhimi i tavolinave, urdhrave, stafit të dhomës dhe konsumatorët. I shkarkueshëm në PC dhe tabletë, do t’ju lejojë të menaxhoni më mirë edhe urdhërat, automatizimin e të gjitha porosive që mund të merren direkt në tabletë dhe të transmetohen automatikisht në kuzhinë. Mund të thuash lamtumirë blloqeve të letrës dhe kartave. Duke përdorur softuerin, ju nuk do të rrezikoni humbjen e porosive dhe me ta të gjitha porositë e klientëve. Çdo gjë do të jetë vazhdimisht nën kontroll, nga kuzhina në dhomën e ndenjes. Ju mund të menaxhoni më mirë çdo aktivitet të vetëm, të identifikoni pikat e forta dhe të dobëta dhe të planifikoni veprime dhe investime për ta sjellë picerinë tuaj në sukses.

Si të merrni urdhërat në piceri: 3 këshilla për të marrë atë të drejtë ultima modifica: 2018-12-05T22:32:47+00:00 da rexhina prifti