Sinjalet negative të menaxhimit të restoranteve: 3 më të rëndësishmet

autore articolo rexhina prifti data articolo 20 December 2018 commenti articolo 0 commenti

Restoranti është një kompani e plotë dhe si e tillë duhet të menaxhohet sipas kritereve të sakta, vlerësimit dhe planifikimit të kostove dhe investimeve si dhe veprimeve të mundshme për të përmirësuar organizimin e tyre. Një restorant i suksesshëm është në fakt para së gjithash një restorant që punon dhe për këtë arsye menaxhohet mirë dhe organizohet.

Sinjalet negative të menaxhimit të restoranteve: si t’i njohin ato në kohë

Përkundrazi, menaxhimi i dobët shkakton dëme të pariparueshme, sidomos në periudhën afatgjatë, e cila, përveç derdhjes së reputacionit dhe imazhit të restorantit, rrezikon të udhëheqë biznesin drejt një falimentimi të siguruar. Për këtë arsye, para se të arrini në një pikë pa kthim, është mirë të identifikoni ndonjë shenjë negative ose dobësi të restorantit, në të cilën të ndërhyni para se të jetë tepër vonë.

Këto sinjale kanë të bëjnë me aspekte të ndryshme të menaxhimit, duke filluar nga menaxhimi i kuzhinës dhe furnizimi i magazinës me menaxhimin e urdhrave dhe porosive. Megjithatë, ka disa më të rëndësishme se të tjerët që, nëse janë të pranishme, janë një tregues i nevojës për një ndryshim të shpejtë të kursit.

Sinjalet negative të menaxhimit të restorantit: më shqetësuese

Mungesa e lëndëve të para
Përtej kualitetit të lëndëve të para, hulumtimi i të cilave duhet të jetë një detyrim për çdo restorant, furnizimi mund të jetë gjithashtu një problem. Në realitet kjo ndodh shumë rrallë, por nganjëherë kuzhina gjen veten të munguar përbërësit e nevojshme për përgatitjen e enëve. Kjo ndodh sepse nuk është bërë një furnizim i saktë dhe i saktë i lëndëve të para. Kjo është situata tipike në të cilën klienti është urdhëruar të urdhërojë diçka dhe i thuhet se gjellë nuk është në dispozicion ose është shitur. Duhet të thuhet se sidomos në restorantet në km 0, politika është vetëm kjo: vënien në dispozicion të disa enëve dhe shmangni produktet e ngrira ose ruhen shumë gjatë. Megjithatë, në pjesën tjetër të rasteve, problemi është për shkak të menaxhimit të dobët, i cili mund të zgjidhet me një vëmendje pak më të madhe dhe një menaxhim të automatizuar të magazinës. Menaxhimi i magazinave: zbuloni se si ta organizoni më mirë!
Gabimet në urdhrat
Ndërsa pika e parë ka një ndikim në kuzhinë dhe pjatat që shërbejnë, menaxhimi i porosive ndikon shumë në shërbim. Një urdhër i pasaktë ose një harresë në porosite krijon në fakt shqetësim të konsiderueshëm ndaj klientit i cili, përveçse të mos ndjehet i pamaskuar, gjithashtu ka përshtypjen se është në një restorant që menaxhohet në një mënyrë të përafërt dhe sipërfaqësore. Imazhi i perceptuar i shërbimit është negativ, gjë që çon në largimin e klientëve nga restoranti. Jo vetëm kaq, konfuzion shumë, për shkak të mungesës së organizimit dhe koordinimit, mund të çojë në tejkalim ose në pritje të gjata dhe, rrjedhimisht, edhe një herë në kritika dhe komente negative. Gjithashtu në këtë rast problemi varet nga menaxhimi i dobët, i cili në vend të kësaj mund të lehtësohet dhe optimizohet duke iu drejtuar  menaxhimit të restoranteve. Një nga më të mirat që aktualisht është në treg është Ristomanager, një softuer i plotë dhe i lehtë për t’u përdorur, që ju lejon të menaxhoni dhe të organizoni çdo aspekt dhe aktivitet të restorantit: nga menaxhimi i tavolinave në magazinë, deri te menaxhimi i personelit dhe i porosive. Çdo aspekt do të jetë nën kontrollin e menaxherit apo pronarit, i cili do të jetë në gjendje të përmirësojë menaxhimin e tij dhe të sjellë restorantin në sukses. Problemet e menaxhimit të trazuar të restaurantit: të mësoni më shumë!
Stafi nuk është adekuat
Menaxhimi i lozhave dhe sallës është shumë i rëndësishëm. Sidoqoftë, përtej organizatës që mund të ndihmojë në përmirësimin e shërbimit, është e rëndësishme që dhoma të menaxhohet nga personeli i aftë dhe i trajnuar. Një sinjal tjetër negativ që tregon një menaxhim të keq është prania e një stafi  të pakëndshëm. Nëse stafi nuk është i informuar siç duhet për rolin dhe detyrat e tyre, vështirë se do të jenë në gjendje të bëjnë punën e tyre mirë. Së pari, për këtë arsye, do të jetë e nevojshme të punësohen vetëm personel kompetent ose eventualisht të formohet ai ekzistues. Më pas do të jetë e nevojshme të menaxhohet dhe mbikëqyret në mënyrën më të përshtatshme, e cila mund të bëhet edhe njëherë duke përdorur një sistem të mirë të menaxhimit të restoranteve. Për shembull, Ristomanageri ofron ndër funksionalitetet e tij të ndryshme edhe atë që lidhet me menaxhimin e personelit. Në këtë mënyrë, ajo do të jetë në gjendje të ndajë mirë rolet dhe saktësisht të përcaktojë detyrat, duke shmangur gabimet dhe mbivendosjet që mund të krijojnë konfuzion dhe përkeqësojnë shërbimin.

Sinjalet negative të menaxhimit të restoranteve: 3 më të rëndësishmet ultima modifica: 2018-12-20T12:27:58+00:00 da rexhina prifti