Sa dixhital është restoranti juaj? 3 elemente për ta kuptuar atë

autore articolo rexhina prifti data articolo 21 December 2018 commenti articolo 0 commenti

Ndërmjet aplikacioneve dhe rrjeteve sociale, ekonomia është gjithnjë e më e madhe. Dhe kështu  të gjitha aktivitetet komerciale janë të detyruara të përshtaten. Edhe një restorant nuk mund të dështojë të ketë një faqe interneti, faqen facebook ose profilin e instagram. Në disa raste është gjithashtu e nevojshme të regjistroheni dhe të vendosni biznesin tuaj në platforma të posaçme që mund ta promovojnë atë dhe ta bëjnë atë më lehtë të njohur për publikun.

Prandaj një restorant duhet të jetë dixhital dhe të lëvizë lehtë në teknologji, duke përdorur mjetet më të përshtatshme për të përmirësuar dhe optimizuar menaxhimin. Ky është tani një aspekt vendimtar për çdo biznes restoranti dhe, nëse neglizhohet, rrezikon që restoranti të shkoje në një falimentim të sigurt.

Përjashtimi i restorantit tuaj nga bota dixhitale është në fakt anakronike dhe nuk mund të ketë kuptim, ku shumica e blerjeve dhe rezervimeve bëhen online. Kjo është arsyeja pse, nëse dëshiron që biznesi juaj të shprehë më së miri potencialin dhe të jetë i suksesshëm, do të duhet të pyesësh vetëm një gjë: sa dixhitale është restoranti juaj?

Sa dixhitale është restoranti juaj? Faktorët kryesorë

Për të kuptuar këtë, ju vetëm duhet të shikoni në tre aspekte kryesore që janë tregues për një digjitalizim dhe modernizim të aktivitetit. Një nga këto është, për shembull, prania e tabletave për të marrë porosi. Tani është një domosdoshmëri e vërtetë për të gjitha restorantet, pasi këto pajisje automatizojnë procesin e porosive dhe urdhrave.

Ndryshe nga ajo që ndodhi në të kaluarën, kur ju jeni detyruar të merrni porosi ekskluzivisht në fletoren tuaj, sot ju mund të përdorni këto mjete të përshtatshme dixhitale që, përveç përshpejtimit të procesit, mund ta përmirësojnë atë.

Metoda e vjetër, në fakt, shpesh shkaktoi konfuzione, gabime apo lëshime në porosi E gjithë kjo pasqyrohet në cilësinë e shërbimit dhe, rrjedhimisht, në reputacionin e restorantit. Me tableta, megjithatë, është e mundur të zvogëlohen këto vështirësi, duke optimizuar kohën dhe duke reduktuar edhe kohën e pritjes, në mënyrë që tu garantojë konsumatorëve  një përvojë të këndshme dhe të kënaqshme. Pra, nëse restoranti juaj ende nuk i ka këto pajisje, duhet të përpiqeni të siguroni sa më shpejt që të jetë e mundur.

 

Shqyrtime online të restoranteve: zbuloni se si t’i përmirësoni ato!

Sa dixhitale është restoranti juaj? Rëndësia e menaxhimit

Një tjetër aspekt shumë i rëndësishëm është se indeksi i një digjitalizimi të mirë të biznesit tuaj është prania dhe përdorimi i një softueri për menaxhimin e restorantit tuaj. Është me të vërtetë një mjet shumë i dobishëm për çdo menaxher restoranti dhe do t’ju ndihmojë të përmirësoni dhe të optimizoni menaxhimin e bizneseve tuaja, qofshin të vogla apo të mëdha.

Një nga menaxhuesit  më të plotë për restorantet në këtë moment është Ristomanageri. Një softuer praktik dhe i lehtë për t’u përdorur që mund ta shkarkoni në tableta dhe PC dhe me të cilat mund të menaxhoni dhe kontrolloni çdo aspekt dhe aktivitet të restorantit. Nga menaxhimi i tavolinave, deri te furnizimi i magazinës, në menaxhimin e urdhrave dhe stafit, gjithçka do të monitorohet vazhdimisht dhe nën kontroll.

Restoranti dhe faturat elektronike: zbuloni të gjitha detyrimet!

Duke përdorur këtë softuer menaxhues, restoranti juaj nuk do të ketë më shumë surpriza dhe ju mund të planifikoni kosto, investime dhe të gjitha veprimet e nevojshme për të përmirësuar dhe rritur biznesin tuaj.

Menaxhimi i restoranteve: zbuloni se si ta përmirësoni atë!

Programi gjithashtu do t’ju lejojë të identifikoni pikat e forta dhe dobësitë, të monitoroni ecurinë dhe të planifikoni strategjitë e marketingut. Ju gjithashtu do të keni mundësinë të krijoni një bazë të të dhënave të klientit, një histori reale që mund të përdorni për aktivitetet tuaja të besnikërisë. Me pak fjalë, sigurisht një veshje shtesë për restorantin tuaj, veçanërisht në një kontekst ku digjitalizimi bëhet gjithnjë e më i rëndësishem.

Dhe nuk është këtu. Për të kuptuar nëse restoranti juaj është me të vërtetë dixhital, do të duhet gjithashtu të vlerësoni praninë tuaj në internet, dmth ekzistencën e portaleve për prezantimin e aktivitetit, rrjeteve  sociale dhe çdo platformë promocionale, siç është The Fork për shembull. Një restorant i vërtetë dixhital në fakt ka një faqe interneti të azhurnuar me menutë të ndryshme dhe kontaktet e duhura, është gjithashtu i pranishëm në rrjetet sociale dhe përditëson vazhdimisht profilet e tyre. Dhe jo vetëm kaq por , një restorant dixhital është gjithashtu në gjendje të promovojë veten në internet duke shfrytëzuar më mirë këto burime. Nëse dëshironi që restoranti juaj të shkojë në dixhitalizim, atëherë konsideroni t’i nënshtrohen platformave ose të investoni një buxhet të vogël në sponsorizimin online të biznesit tuaj.

Sa dixhital është restoranti juaj? 3 elemente për ta kuptuar atë ultima modifica: 2018-12-21T11:34:26+00:00 da rexhina prifti