Shef i salles: cilat janë detyrat tuaja?

autore articolo rexhina prifti data articolo 21 December 2018 commenti articolo 0 commenti

Një restorant, i vogël ose i madh, është ende një kompani dhe si çdo organizatë e këtij lloji paraqet punonjësit e saj dhe hierarkitë e tyre. Pra, kemi pronarin, i cili shpesh luan rolin e menaxherit të restorantit, kuzhinierin që drejton kuzhinën, qe gatuan dhe kamerierët. Ndërsa struktura bëhet më e ndërlikuar, atëherë marrin figura të tjera, të cilat kanë për detyrë koordinimin e punës  dhe menaxhimin e stafit.

Shef i salles: kush është ai dhe çfarë bën ai

Një nga këto është figura eshte e shefes kryesore të restorantit. Në këtë rast është një rol shumë i rëndësishëm, i cili sigurisht duhet të mbulohet nga një person që ka përvojë në këtë sektor dhe veçanërisht në menaxhimin e dhomës. Në veçanti, menaxhimi i duhur i stafit të sallës është një nga aspektet më kritike të menaxhimit të një restoranti dhe shpesh paraqet provën e lakmimit.

Në fakt, menaxhimi i keq shfaqet mbi të gjitha në një shërbim të keq, i cili është atëherë aspekti vendimtar në lidhje me stafin e dhomës dhe, rrjedhimisht, edhe shefja kryesore. Një shërbim i thjeshte shpesh vjen nga çorganizimi dhe keqmenaxhimi i stafit të sallës. Ky personel duhet të trajnohet në mënyrë te sakte në rolin dhe detyrat e tyre dhe duhet të koordinohet nga një person që mbikëqyr punën e tyre.

Shef i salles: aftësitë

Kjo është vetëm ajo që i takon kreut të një restoranti, i cili për rrjedhojë duhet të ketë gjithçka nën kontroll. Për shembull, një menaxhere e mire  duhet të ketë një sy dhe të jetë në gjendje të monitorojë gjithçka që ndodh në salle,te  kontrolloje që çdo kamerier të bëjë punën e tij si duhet dhe të ndërhyjë nëse është e nevojshme.

Një figurë e rëndësishme dhe sigurisht e fuqishme, e cila sigurisht duhet të ketë një njohuri të mirë të sektorit pas tij, por mbi të gjitha rolin e kamerierit. Jo çuditërisht, në të vërtetë, shumica e kapilarëve janë shpesh ish-kamerierë me përvojë disa vjeçare. Vetëm ata që e dinë dhe e kanë përjetuar këtë punë në lëkurën e tyre, mund të kuptojnë me të vërtetë të gjitha problemet dhe të jenë në gjendje t’i zgjidhin ato nëse është e nevojshme.

Në të njëjtën kohë, shefja e salles është një figurë e ndryshme dhe më e afërt me atë të koordinatorit se sa ajo e kamerierit. Këtu, një shef salle i mire  duhet të ketë aftësi të mira organizative dhe aftësi drejtuese, në mënyrë që të jetë në gjendje të koordinojë më mirë punën e stafit të tij.

Roli i kamarierit në fakt është mjaft delikatë dhe duhet të menaxhohet siç duhet, pasi puna e tij pasqyrohet në shërbim të restorantit, i cili së bashku me kuzhinën është zemra e një aktiviteti të tillë. Për shembull, një shërbim i varfër dhe i vrazhdë mund t’i largojë klientët larg, duke e përkeqësuar imazhin dhe reputacionin e restorantit.

Shef i salles: si ta menaxhoni atë

Në të njëjtën kohë, konfuzioni dhe çorganizimi mund të gjenerojnë harresë dhe gabime në porosi, duke krijuar kështu kohë të gjata të pritjes dhe shqetësime ndaj klientit. Pikërisht për këtë arsye, një shefe e mirë e salles duhet të pajisë veten me mjetet e duhura dhe të siguroje  se gjithçka kontrollohet.

Një ndihmë në këtë definitivisht vjen nga softueri per restorante si për shembull Ristomanageri. Është një program që mund të shkarkohet në PC dhe tableta dhe ju lejon të menaxhoni dhe monitoroni të gjitha aspektet dhe aktivitetet e një restoranti: nga menaxhimi i magazinës, në atë të stafit, në atë të porosive, në tavolina derisa të arrini atje për mundësinë e mbajtjes së konsumatorëve.

Palmare për porosite: zbuloni se cilen duhet te zgjidhni!

Një softuer i lehtë për t’u përdorur dhe shumë i plotë që, ndryshe nga shumica e menaxhimit në qarkullim, me të vërtetë ofron shumë mundësi për menaxherët e restoranteve. Ristomanageri, në fakt, nuk kufizohet në automatizimin e porosive dhe kerkesave, por gjithashtu është në gjendje të japë informacion mbi performancën dhe ecurine e restorantit, të identifikojë pikat e forta dhe dobësitë, duke i lejuar ato të formulojnë veprime dhe plane veprimi.

Menaxhimi i porosive: zbuloni se si të optimizoni porositë!

Duke përdorur këtë softuer praktik, shefja  e salles do të jetë në gjendje të kontrollojë gjithçka që ndodh në salle dhe kështu të shmangë harresën dhe shifrat e shëmtuara. Brenda programit ju gjithashtu mund të ndërtoni një bazë të dhënash të klientëve, me historinë e porosive dhe të gjithë informacionin e nevojshëm për të planifikuar aktivitetet e marketingut dhe besnikërisë. Shkurtimisht, një çantë që do t’ju lejojë të optimizoni dhe përmirësoni menaxhimin e restorantit tuaj, në mënyrë që ta transformoni atë në një kohë të shkurtër në një biznes të suksesshëm.

Shef i salles: cilat janë detyrat tuaja? ultima modifica: 2018-12-21T11:40:32+00:00 da rexhina prifti