Gabimet e renda të stafit: këtu janë më të zakonshmet

autore articolo rexhina prifti data articolo 9 January 2019 commenti articolo 0 commenti

Në mënyrë që një restorant të punojë dhe të ndërtojë një reputacion të mirë, është thelbësore të kujdeseni për çdo aspekt të vetëm. Nuk eshte shqetesuese  vetem mobilimi i sallave, kjo nuk është e mjaftueshme, sepse një restorant është bërë edhe nga njerëz të cilët, me ekspertizë dhe mirëdashësine e tyre janë në gjendje  për të fituar  konsumatorin.

Në veçanti flasim për stafin e dhomës së ngrënies, që përfaqëson shpirtin e shërbimit dhe që ndikon shumë në imazhin dhe reputacionin e restorantit. Për këtë arsye, duke u mbështetur në nje personel kompetent dhe të trajnuar siç duhet është një domosdoshmëri për të shmangur dështimet and functions që mund të përkeqësoje shërbimin dhe eshte shqetësuese per  përvojën e konsumatorit.

Për fat të keq, menaxhimi i stafit të dhomës nuk bëhet gjithmonë në mënyrën më të mirë. Ndonjëherë, për arsye ekonomike ose për shkak të mungesës së kohës, është e preferueshme të zgjedhësh personelin më të ulët të kostos, i cili shpesh është edhe më pak i përgatitur dhe më i aftë të bëjë dëm. Herë të tjera, nga ana tjetër, ka një tendencë të përqëndrohet në  trajnimin e duhur të stafit, duke krijuar konfuzion  dhe detyrat që duhet të kryhen.

Megjithatë, disa gabime janë më të zakonshme  dhe janë ato që shpesh çojnë konsumatorin të largohen dhe të zgjedhin një vend tjetër.

Menaxhimi i restoranteve në 10 hapa: gjeni më shumë!

 

Gabimet e dhomave të rënda të stafit: 5 më të zakonshmet

1.Sjellja
Ndër gabimet më serioze dhe të pafalshme që stafi i sallës mund të kryejë, sigurisht bie mungesa e plotë e përzemërsisë. Kamarieri ka një rol shumë delikatë, pasi ai duhet të ndeshet me klientin, i cili mund të jetë shumë mikpritës por gjithashtu shumë i kërkuar. Për të paraqitur veten me një buzëqeshje dhe për të treguar gjithmonë përzemërsi dhe disponueshmëria është sigurisht hapi i parë për ta pushtuar atë dhe për të siguruar që dreka apo darka të vazhdojnë në drejtimin e duhur. Përkundrazi, një kamarier i bezdisshëm dhe sipërfaqësor mund të dëmtojë imazhin e restorantit dhe të komprometojë marrëdhëniet me klientët.
2.Mosnjohja e gjuhëve
Kjo është veçanërisht e vërtetë në qytetet ku janë shumë turistë ose prezenca e shtetasve të huaj është shumë e lartë. Në çdo rast, sepse njeh të paktën një gjuhë tjetër përveç italishtes është pothuajse një detyrim dhe çdo kamerier me vleren e  tij duhet të jetë në gjendje të flase  me klientët e huaj nuk janë në gjendje të flasin në italisht. Prandaj, kujdesi për këtë aspekt është thelbësor për të përmirësuar cilësinë e shërbimit dhe imazhin e vetë restorantit.
3.E papërgatitur në menu
Një gabim tjetër i papranueshëm dhe edhe më serioz se sa i mëparshmi ka të bëjë me përgatitjen aktuale të personelit të sallës. Në mënyrë të veçantë, mos njohja e menusë dhe prandaj nuk mund ta shpjegoni atë tek konsumatori sepse mund të dëmtojë seriozisht shërbimin e restorantit. Konsumatori më i pavendosur, në fakt, shpesh tenton të mbështetet në stafin e salles me shpresën e marrjes së këshillave ose më shumë sqarime. Në këtë rast, kamarieri do të tregonte paaftësi dhe imazhi i restorantit do të shkatërrohej.
Karakteristikat e  Ristomanager: gjeni se si funksionon!

4.Pamundësia për të menaxhuar momentet e stresit 
Siç është parashikuar tashmë, puna e stafit të salles nuk është fare e thjeshtë. Përveç marrjes parasysh të karakterit dhe pritshmërive të klientëve individualë, do të duhet gjithashtu të lëvizë me gatishmëri dhe shpejtësi, në mënyrë që të shmangen pritjet e gjata të padrejta. Kamarieri i mirë është, pra, i përgatitur, por edhe  i aftë për të menaxhuar momentet e tensionit dhe stresit, të cilat në mënyrë të pashmangshme ndodhin në çdo restorant. Sidomos në periudhat më të ngarkuara, do të kërkojë një menaxhim me kohë të porosive dhe, por në të njëjtën kohë të përpiktë dhe të saktë. Për të lehtësuar punën, këshilla është që të pajisni stafin e salles tuaj të tabletëve për të marrë porosite. Në këtë mënyrë ju do të shmangni porosite me shkrim të dorës, shpesh të papërshkrueshme ose të destinuara për t’u humbur, dhe të gjitha porosite do të transferohen automatikisht në kuzhinë.
Probleme  të menaxhimit të restoranteve: zbuloni se cilat janë!

5.Mungesa e përgatitjes
Ky është sigurisht gabimi më serioz që mund të kryejë një kamerier. Mungesa e përgatitjes përkthehet në një shërbim më të dobët në të cilin shfaqet pasiguria e kamerierit, i cili gjithmonë duhet të jetë i sigurt dhe i përgatitur. Shkurtimisht, mirëkuptimi dhe komunikimi  janë karta e parë e biznesit për stafin e sallës, duke ditur rolin e tyre dhe detyrat e tyre është po aq e rëndësishme. Në rast se vendosni të punësoni stafin shumë të ri ose të papërgatitur, pronari duhet gjithashtu të kujdeset për trajnimin, duke u kujdesur që kamarieri të fitojë vetebesimin  e plotë për rolin e tij.

Gabimet e renda të stafit: këtu janë më të zakonshmet ultima modifica: 2019-01-09T22:05:06+00:00 da rexhina prifti