RESTORANTE ITALIANE NË AMERIKË: 5 KARAKTERISTIKA

autore articolo rexhina prifti data articolo 9 January 2019 commenti articolo 0 commenti

1-Amerika është plot me restorante italiane
Cilesimi i parë është se ka dhjetëra mijëra restorante italiane dhe italiane-amerikane të përhapura në të gjithë vendin, me një prevalencë të qartë në Nju Jork dhe New Jersey.

Konkurrenca është me të vërtetë e pamëshirshme për njerëzit tradicionalë në Shtetet e Bashkuara dhe nuk është një lajm i madh.

Nga fundi i shekullit të 19-të, bashkatdhetarët tanë sollën me vete bagazhin e tyre të kuzhinës që u modifikua për të plotësuar shijet e amerikanëve.

2-Kuzhina italiane-amerikane nuk është kuzhina italiane
Pjatat që në Itali nuk I kemi parë kurrë të shërbyera në një restorant janë një pjesë integrale e menusë e çdo restoranti italian-amerikan.

Një shembull? Fettucini Alfredo, salcë bologneze, penne me vodka, spageti me qofte.

Sigurisht që është interesante të theksohet ndryshimi i thellë në kuzhinën tonë kombëtare me shijet e amerikanëve.

Kjo do të thotë që klientelë tuaj të ardhshëm natyrisht do të presin edhe këto pjata.

3-Tradita e madhe e picerisë amerikane është shumë e ndryshme nga e jona
Tradita e madhe e picerisë në Nju Jork dhe në Çikago gjen dy interpretime të ndryshme, larg nga tonat.

Kjo do të thotë se ka të paktën tre shkolla të ndryshme per pica në Shtetet e Bashkuara dhe se të gjitha janë të shprehura në nivele të larta.

4-Të largohen është në kërkesë të madhe
Amerikanët duan të porosisin ushqimin, të shkojnë ta marrin dhe ta konsumojnë atë në shtëpi.

Pjesa integrale e kulturës amerikane  dhe se amerikanet duan të hanë gjatë ecjes.

Këtu është simboli i kësaj kulture, karroca e qenve të nxehtë është e gjithëpranishme në çdo cep të Shteteve të Bashkuara.

5-Familjarizimi me gjuhen
Para se të largoheni, do t’ju duhet të keni një njohuri relativisht të thellë të gjuhës, pa të cilën është e pamundur të merreni me burokracinë ose të lidheni me klientin e ardhshëm.

Diskursi padyshim vlen edhe për stafin: nëse kujdeseni veçanërisht për punësimin e stafit italian, TE zgjidhni një staf që ka një mirëkuptim të mirë me gjuhën.

Në këtë pikë ju duhet vetëm të filloni me fushatën reklamuese.

Mësoni më shumë për Ristomanager!

RESTORANTE ITALIANE NË AMERIKË: 5 KARAKTERISTIKA ultima modifica: 2019-01-09T22:02:01+00:00 da rexhina prifti