Struktura hierarkike e një restoranti: çfarë është dhe si është organizuar

autore articolo rexhina prifti data articolo 14 January 2019 commenti articolo 0 commenti

Kush hap një restorant e di shumë mirë se nuk po hap ndonjë biznes, por po fillon një kompani të vogël apo të madhe. Si e tillë, pra, restoranti duhet të menaxhohet me kujdes,  ne planifikim, ne monitorim dhe  ne organizim të çdo aspekti të aktivitetit.

Edhe restoranti do të duhet të ketë një organizim të brendshëm të stafit, ashtu si një kompani, dhe të adoptojë një strukturë të vërtetë hierarkike. Vetëm në këtë mënyrë, në fakt, rolet mund të përcaktohen qartë dhe saktë dhe secili anëtar i stafit do të dijë se çfarë të bëjë dhe kujt t’i përgjigjet.

Te harroni për të pajisur restorantin tuaj me një organizim të brendshëm të këtij lloji,  mund të paraqesë një gabim fatal. Në këtë rast, në fakt, rreziku është që të dënojë aktivitetin në konfuzionin dhe improvizimin më të plotë. Për këtë arsye, në qoftë se ju vendosni për të bërë restorantin tuaj  një biznes të vërtetë te suksesshëm, ju do të duhet për të filluar skemën e tyre organizative, me role të qarta dhe hierarkitë.

Menaxhimi i restoranteve: zbuloni menyren me  efektive!

Struktura hierarkike e një restoranti: rolet kryesore

Për të qenë më të qartë stafi i një restoranti duhet të ndahet në grupe pune, të cilat quhen brigada. Nga brigada nënkuptojmë atë pjesë të personelit që punon në një sektor të caktuar. Sigurisht brigadat mund të jenë të ndryshme, më shumë ose më pak të shumta, në varësi të llojit të restorantit dhe ajo është e organizuar nga lloji i menusë, nga sektori i restoranteve në të cilën ju punoni, etj

Prandaj, çdo brigadë nuk ka karakteristika të përbashkëta dhe prandaj është shumë e vështirë të identifikohen elementet standarde. Në çdo rast, në përgjithësi është e mundur të rendisni disa brigada apo grupe pune që gjejmë në çdo biznes të restoranteve.

Sa dixhitale është restoranti juaj:   e gjeni tani!

Ne pastaj do të kemi departamentin e menaxhimit dhe administratës. Ky është grupi i punës që merret me menaxhimin aktual të restorantit. Ky departament pastaj bashkon:

Pronarin ose drejtorin (menaxher i përgjithshëm)
Menaxherin e restorantit dhe biznesit
Menaxherin i Ushqimit dhe Pijeve
Ndihmës Menaxher (një figurë që mbështet tri të parat)
Shitës dhe menaxher i marrëdhënieve publike: merret me kërkimin e klientëve të rinj dhe potencialë dhe marrëdhëniet me publikun
Rezervimi (një shifër prenotimi)
Komunikimi dhe Marketingu (mund të jetë vetëm një person ose disa njerëz që punojnë së bashku me menaxherin e Sell & public relation, duke përcaktuar planin e marketingut dhe komunikimit të restorantit.
Hulumtuesin dhe Zhvilluesin (një figurë që merret me hulumtimin e teknologjive dhe sistemeve inovative dhe kontrollin e konkurrentëve)
Drejtor i Personelit
Punonjës administrativ (një figurë që merret me kontabilitetin e restorantit)
Trajnimi dhe Zhvillimi (një figurë profesionale që merret me hulumtimin dhe trajnimin e stafit)
Ekipi menaxhues, i cili ndryshon sipas madhësisë së restorantit, është i rrethuar nga dy grupe të tjera: ajo e kuzhinës dhe ajo e pranishme në sallë.

Në kuzhinë, në veçanti, kompleksiteti i stafit është shumë i ndryshueshëm: është e mundur që të shkoni  disa kuzhinierë në një seri figurash që shkojnë nga kuzhinieri ekzekutiv tek shefi  i kuzhinës. Është e qartë se nëse në një restorant familjar është e mundur që kuzhinieri te jete gjithashtu shef, në një restorant të niveleve më të larta stafi do të rritet dhe me teper gjithashtu ne  shkallë të ndryshme hierarkike. Për shembull, disa restorante mund të kishin Chef Patissier, një figurë plotësisht e dedikuar për dyqanet e vogla dhe të mëdha . Kjo shifër është shembulli klasik i kuzhinierit të lojës, ose një kuzhinier i cili kujdeset vetëm për përgatitjen e disa ushqimeve të veçanta.

Grupi në sallë në vend të kësaj përfshin të gjithë ato persona që kalojnë shumicën e orëve të tyre të punës në sallë dhe lidhen drejtpërdrejt me klientët. Stafi i salles kujdeset për marrjen e porosive, këshillimin dhe dhënien e ideve për klientët në menunë dhe shërbimin  e pjatave të ndryshme. Me pak fjalë, një rol shumë delikat që përcakton atë që ne e quajmë një shërbim restoranti. Edhe grupi i salles mund të ndryshojë në varësi të llojit të restorantit. Pra, ne do të kemi një çift kamerierësh në rastin e një restoranti të vogël. Një restorant i madh, nga ana tjetër, duhet domosdoshmërisht të ketë një drejtues kryesor, një figurë e aftë për të drejtuar dhe monitoruar punën e kamerierëve. Jo vetëm kjo por edhe , figura e Sommelier është gjithashtu  nje rol i rendesishem midis atyre që janë të pranishëm në një restorant të një niveli të caktuar.

Shefi i restorantit: çfarë bën ai?

Struktura hierarkike e një restoranti: çfarë është dhe si është organizuar ultima modifica: 2019-01-14T10:18:47+00:00 da rexhina prifti