E hapur në ekskluzivitet? Le të shohim së bashku mundësitë

autore articolo rexhina prifti data articolo 14 March 2019 commenti articolo 0 commenti

Hapni një dyqan per sanduiçe, një restorant, një restorant të ushqimit të shpejtë, një piceri ose një bar. Si ta trajtojmë këtë hap me qetësi të madhe dhe të bëhemi një sipërmarrës i suksesshëm dhe çfarë është ekskluziviteti?

Cfarë është një ekskluzivitet?

Një formulë bashkëpunimi midis sipërmarrësve për shpërndarjen e shërbimeve dhe / ose mallrave. Rekomandohet për ata që duan të fillojnë një biznes të ri duke përfituar nga formatet tashmë të provuara dhe të testuara në treg.

Ndërmarrja mëmë i jep të drejtës së ekskluzivitetit të tregut të produkteve dhe / ose shërbimeve të saj. Përdorni shenjën e franshizorit, ndihmës teknike dhe këshilla për metodat e punës. Në shkëmbim, filiali merr përsipër të respektojë standardet dhe modelet e vendosura të menaxhimit dhe prodhimit. Në përgjithësi, e gjithë kjo ofrohet përmes pagimit të një përqindje të qarkullimit (familjes mbretërore) dhe respektimit të rregullave të kontratës.

Në tregun ekonomik italian, ekskluziviteti rregullohet me Ligjin e 6 majit 2004, n. 129.

Nuk është për t’u habitur, në vitet e fundit, shumëllojshmëria e mundësive për ekskluzivitet në dispozicion në treg kanë tërhequr interesin e shumë njerëzve.

Kjo lejon që ndërmarrja mëmë të ketë rritje eksponenciale më të shpejtë sesa një përhapje tradicionale. Në fakt, ekskluziviteti lejon decentralizimin dhe shpërndarjen e ngarkesave financiare dhe organizative në bashkëpunëtorët e tij. Këta do të duhet të investojnë buxhetin e tyre, të zgjedhin vendndodhjen, të menaxhojnë stafin dhe të marrin një pjesë të rrezikut të biznesit.
Zgjedhja e markës që i përshtatet më së miri pritjeve tuaja fillon me kontaktin. Pasi të jenë marrë të dhënat nga operatorët e ndryshëm, është e rëndësishme që markat e zgjedhura të krahasohen në mënyrë objektive në mënyrë që të skamojnë ato më pak të përshtatshme.

Sistemi lejon që ndërmarrja mëmë të devijoje nga rregulloret e antitrustit. Këto në fakt përcaktojnë kufijtë e tregut që mund të mbahen nga një entitet i vetëm ekonomik. Zinxhiri drejtohet nga i njëjti kompani ekskluziviteti. Ekskluzivitet individual është në pronësi të një subjekti tjetër përveç distributorit të markës. Ky sistem lejon që rrjeti të marrë një prani jashtëzakonisht të përhapur dhe në të njëjtën kohë garanton kursime të konsiderueshme. Kostot e strukturës së degës mbarten më pas nga franshizori, me avantazhin e tij kursimtar për franshizorin.

Eshtë mirë të mbani mend se një markë me një formulë tregtare fituese nuk ka frikë të sigurojë të gjitha të dhënat e nevojshme për çdo aspekt të rrjetit të saj dhe madje as krahasimin me të tjerët.

Këtu janë disa pika thelbësore të vlerësimit:

  • franshizori ka eksperimentuar format e veta në treg (pikë pilot);
  • sa ekskluzivitet operativ janë të përfshirë, duke marrë parasysh vitin e fillimit të kompanisë;
  • ndryshimet më aktive dhe / ose menaxhimi;
  • kohëzgjatja (dhe ndoshta cilësia) e trajnimit, një ekskluzivitet i vërtetë merr jashtëzakonisht shumë në përgatitjen e bashkëpunëtorëve të saj;
  • Ndihmë në zgjedhjen e vendndodhjes;
  • Pyetni franshizat tashmë aktive për mendime mbi punën e franshizorit të tyre;
  • Marzhet e fitimit, duke mbajtur parasysh të gjitha kostot e menaxhimit, si dhe kohën e parashikuar për kthimin e investimit.
E hapur në ekskluzivitet? Le të shohim së bashku mundësitë ultima modifica: 2019-03-14T09:01:00+00:00 da rexhina prifti