Instagrami dhe furnizim ushqimi: ndryshime dhe përdorim strategjik

autore articolo rexhina prifti data articolo 17 July 2019 commenti articolo 0 commenti

Instagram dhe Katering: Në të kaluarën, askush nuk do të kishte fotografuar pjatat në një restorant. Në ditët e sotme, përkundrazi, ndarja e përvojës së dikujt është një gjë shumë normale. Ndryshimi është i prekshëm, veçanërisht në marketingun e hotelierisë. Forca e një imazhi të bukur në instagram tani bën ndryshimin. Fjala e gojës e thjeshtë dhe e besuar ndryshoi dinamikën.
Konsumatori tërhiqet nga një foto në instagram, për të bërë përfundimisht një rezervim. Kur ai është në restorant, ai do të ndajë përvojën e tij dhe dikush tjetër do të kërkojë restorantin. Instagram është fjala-për-gojën tonë të re.

Prandaj, një restorant ka nevojë për një profil tërheqës për të tërhequr përdoruesit. Vëmendja duhet të përqendrohet në pjatat, dekorimet dhe shërbimet.

Klientët modernë janë më të interesuar për përbërësit, vlerat ushqyese, prezantimin dhe, natyrisht, aromën. Bota gastronomike është bërë një mjedis familjar.
Instagram ju lejon të keni kontakte të drejtpërdrejta me klientët e mundshëm, të magjepsur nga kuzhinierët e përditshëm.

Instagram dhe katering: ju doni të eksperimentoni


Konsumatorët gjithnjë e më shumë dëshirojnë të hapen ndaj përvojave të reja gastronomike. .
Kjo lejon restorantet më shumë liri, shkathtësi dhe inovacion.Të gjitha këto kontribuojnë në rritjen e fitimeve. ata inovojnë dhe u lejojnë atyre të krijojnë mënyra të reja për të rritur fitimet e tyre.

Restorantet po kujdesen gjithnjë e më shumë për prezantimet e tyre në mënyrë që të ketë renditjen më të mirë të mundshëm në foto. Pjatat bëhen shumë të gjalla dhe vlerësohen më së shumti në botën e instagramit dhe hotelierisë.

Kur flasim për receta atëherë, ne jemi gjithmonë në kërkim të trendit të fundit për të futur në menunë tonë. Edhe më shumë nëse bëhet fjalë për kënaqjen edhe të mijëvjecarëve dhe gjeneratës z, të lindur dhe rritur në botën e ndarjes dixhitale. Ata thjesht duan të befasohen dhe më pas të befasojnë ndjekësit e tyre.

Po kërkoni hapësirën më të bukur


Ndryshimi i dekorimit dhe ndriçimit, njeriu kërkon të përputhet me kodet vizuale të platformës sociale. Materiale të ndritshme dhe natyrore, guri, mermeri, druri, metalet shkëlqen, sendesh shumëngjyrësh, llampat me dritë të shpërndarë. Ideja është të krijojmë çudi me bukurinë dhe origjinalitetin.

Marketingu për të gjithë


Cdo kompani që përpiqet të bëjë rrugën e saj në botën kaotike të reklamimit dixhital mund të kryejë fushata reklamuese, me një investim të arsyeshëm. Ndikuesit gastronomikë dhe media mund të ndihmojnë gjithashtu bizneset e vogla dhe të mesme. Reklamimi në këtë mënyrë bëhet më demokratik dhe i përballueshëm për të gjithë.

Ka perspektivë shumë pozitive dhe restorantet duhet të investojnë patjetër në këtë lloj reklamimi.

Ky rrjet fotografik fotografik na lejon të gjejmë frymëzim dhe të ushqejmë pasionet tona përmes imazheve.Ajo gjithashtu na lejon të krijojmë kontakte me njerëz që ndajnë pasionin tonë. Kur përdoret në biznes, është e lehtë të shihen efekte pozitive dhe të rriten klientët.

Restorantet, pijet, piceri dhe dyqanet e pastave përdorin këtë platformë për të reklamuar veten e tyre. Një kompani ose një individ që boton përmbajtje do të ketë mundësi të panumërta për të tërhequr ndjekës të cilët kanë një preferencë të veçantë për sektorin e kompetencave të përdoruesit që publikuan përmbajtjen.

Instagram dhe katering: duke e përdorur atë në mënyrën më të mirë për të tërhequr klientët

Sektorët që kanë një shikim më të madh në instagram janë moda, bukuria, sporti, moda, udhëtimi dhe sigurisht ushqimi.

Le të shohim disa të dhëna interesante: Së pari duam t’ju japim disa të dhëna që ju bëjnë të mendoni:

  • 97% e markave të pijeve shesin në Instagram;
  • 58% e entuziastëve të ushqimit në Instagram kanë një interes të madh në gatim, dhe restorante;
  • 36% janë më të inkurajuar të provojnë gjëra të reja falë Instagram.
  • Imazhet dhe videot në internet janë si sirena për Uliksin. Kënaqësi dhe dëshirë.

Nëse keni një restorant, përqendrohuni në më të mirën që keni për të ofruar dhe shpërndarë atë. Bëni ndjekësit tuaj të marrin pjesë dhe të komunikojnë thelbin e restorantit tuaj, por edhe kush jeni!

Së pari, një faqe biznesi në instagram është e domosdoshme nëse planifikoni të sponsorizoni biznesin tuaj

Më vonë do të duhet të merrni parasysh që edhe përpara se të ofroni ushqim të mirë, duhet të ofroni një përvojë që klientët tuaj do të duan të jetojnë, relivohen dhe ndajnë. Bëni që ata të marrin pjesë në lajmet që dëshironi të zbatoni në biznesin tuaj dhe në kuzhinë dhe të jeni gjithmonë transparent.

Do t’ju duhet t’i kushtoni vëmendje disa gjërave në veçanti:

  • paraqet vendin ku ndodhet restoranti;
  • prezantoni stafin tuaj;
  • lejoni përdoruesit të shohin mjedisin në të cilin punoni;
  • komunikon atmosferën dhe krijon marrëdhënie respekti dhe besimi.


Instagram dhe katering: fotografi

Mundohuni të ndiqni këto këshilla për të pasur gjithmonë përmbajtje të bukur dhe tërheqëse:

  • mos bëni fotografi direkt nga Instagrami: xhironi nga telefoni, nëse nuk keni një aparat fotografik profesional;
  • jo në shumë të largët ose të vogël;
  • imazhet duhet të jenë simetrike;
  • përdorni kënde te ndryshme ;
  • përdorni aplikacionin për reduktimin e fotografive:
  • gjuan pa blic dhe me dritë ndoshta natyrale (jo me dritë në restorant);
  • mbaj të njëjtin stil për të gjitha fotot.


Për formatin, madhësia e imazheve në Instagram janë:

  • horizontale 1080 x 566 piksele;
  • vertikale 1080 x 1350;
  • Katror 1: 1 me dimensione 1080 x 1080.

Cfarë duhet të bëni për të promovuar restorantin tuaj?

  • përdor Stories në Instagram
  • krijoni Pic Contest në Instagram ku ju shpërbleeni përdoruesit që postojnë fotot më të mira;
  • propozoni oferta speciale;
  • inkurajoni klientët tuaj të postojnë selfie duke etiketuar restorantin tuaj;
  • krijon ngjarje;
  • kontakto me Bloggerin, Bloggerin e Ushqimit duke u ofruar atyre vakte falas në këmbim të një reklamimi të mirë;
  • Kontaktoni Influencerin;
  • përdor listat në Instagram;
  • Vendosni hashtagun e duhur ushqimin në Instagram.


Hashtagët janë të rëndësishëm për të fituar shikueshmëri dhe tërheqjen e audiencës që janë pjesë e audiencës tuaj të synuar.

Ju keni një kufi prej 30 hashtags, por Instagram shpërblen konsistencën me përmbajtjen, kështu që më mirë disa por mirë.

Cfarë hashtags te perdorni?

Vendosni hashtags që nxjerrin në pah territorin dhe produktet lokale.
Përdorni hashtags që ju lejojnë të arrini objektivin tuaj ideal
Mos harroni temën e trendit të hashtagut, që janë hashtags që dëshironi në ushqim por mos e teproni.
Zgjidhni hashtag me kurse të ndryshme: për shembull disa që kanë një interval nga 1 deri në 5 milion postime, hashtags të tjerë me 100 mijë në milion, pastaj përsëri hashtag me postime nën 100 mijë. Gjëja e rëndësishme është të jesh konsistent.

Por cili është hashtagu më i famshëm për restorante?

Ushqimi që është hashtagu më i njohur ndonjëherë. Eksplorimi në Instagram bazohet pikërisht në kërkimin e hashtagut për fotografi tematike. Prandaj është thelbësore të zgjidhni hashtags e duhur, për të bërë rrugën tuaj përmes rrjetit social të imazheve.

Instagrami dhe furnizim ushqimi: ndryshime dhe përdorim strategjik ultima modifica: 2019-07-17T13:55:47+00:00 da rexhina prifti