Lajme në restorante: Disa hapa drejt së ardhmes!

autore articolo rexhina prifti data articolo 28 July 2019 commenti articolo 0 commenti

Revolucioni i katërt industrial erdhi gjithashtu me disa risi në furnizim ushqimi.

Kërkesat për inovacion dhe komoditet, teknologji të reja për menaxhimin e operacioneve dhe lidhje me mysafirët janë të lidhura ngushtë me rritjen eksponenciale të këtij sektori.

Restorantet po tërheqin gjithnjë e më shumë fonde investimesh pikërisht sepse sektori i restoranteve është një sektor i sigurt dhe gjithnjë në rritje. Ne kërkojmë për marka që ndjekin trendet dhe nevojat e reja të 2.0 klientëve dhe janë konkurrues në treg. Në fund të fundit, ju e dini, se gjeneratat e reja me mijëra vjet konsumojnë shumë më tepër vakte jashtë dhe përfaqësojnë audiencën e synuar për t’i kushtuar më shumë vëmendje.

Lajmet në restorante: të shpejta dhe të rastësishëme

Shërbimi global i ushqimeve ofron një shërbim gjithnjë e më të shpejtë. Konsumi jashtë shtëpisë rritet gjithnjë e më shumë me një vlerë prej 43.2 miliardë eurosh.

Zinxhirët në sektorin e hotelierisë janë ato që fitojnë më shumë nga ky ndryshim në zakonet e ngrënies së njerëzve.

Restorantet klasike humbasin lartësinë sepse nuk azhurnojnë ofertën e tyre ose shërbimin e tyre. Për rrjedhojë, përveç që janë më pak tërheqës për konsumatorin, ato bëhen edhe tërheqëse për investitorët e mundshëm. Sidoqoftë, zhvillimet e reja në ushqim apo konceptet hibride janë duke u rritur: rastësi të shpejta. Këto aktivitete ndërthurin një model biznesi të konsoliduar midis kostove të lëndëve të para dhe personelit me vëmendje më të madhe në lajmet dhe interesat e klientëve, duke u dhënë hapësirë ​​investitorëve të mundshëm.

Lajmet në furnizim ushqimi: Teknologji

Teknologjia po mundëson gjithnjë e më shumë ndërveprime “pa pengesa”: aplikacione celulare, pagesa elektronike, Wi-Fi, ofrojnë personalizem.

Teknologjia thjeshton jetën jo vetëm për klientët, por edhe për një menaxher restoranti falë teknologjive gjithnjë e më të automatizuara falë softuerit të menaxhimit.

Vështirësitë në menaxhim?
Kostot e lëndëve të para dhe të punës po rriten. Qiratë në lokacione të mira janë gjithmonë shumë të kripura.

Trendet

  • Dorëzimet janë një mënyrë inovative dhe e përshtatshme për të marrë kuponë ushqimi direkt në shtëpi dhe vazhdojnë të kenë një apel të caktuar.
  • automatizimi, të dhëna të mëdha, mësim makinerish, shtypje 3D, automjete autonome


Ndryshimi i restoranteve dhe kuzhinave për këto tendenca
Dorëzimi në shtëpi do të bëhet gjithnjë e më i pranishëm, veçanërisht me lëvizjen e shumë njerëzve drejt jetës së qytetit. Restorantet do të duhet të azhurnojnë për të akomoduar këto ndryshime.

Renditja e zërit
Integrimi me sukses i kësaj teknologjie është gjithashtu një mënyrë e shkëlqyeshme për të marrë publicitet, megjithatë duhet të siguroheni që sistemi funksionon në praktikë. Përkundrazi, bezdi mund të ndodhin dhe klienti mund të duhet të presë një kohë të gjatë për porosinë e tij. Bërja e inovacionit nënkupton përmirësimin e përvojës së klientit.

Përshtatje
Në përgjithësi, një zgjedhje shumë e madhe mund të jetë domethënëse për klientin. Opsionet e vetë-porositjes, aplikacionet dhe kioskat e porositjes celular lejojnë operatorët të ofrojnë mundësi dhe të maksimizojnë fitimet.

Markë jetese
Marketingu po ridrejton vëmendjen e tij nga të dhënat demografike në psikografi. Në ekuilibër, njerëzit blejnë atë që ata arrijnë të pasqyrojnë. Si rezultat, ajo do të blejë një markë që do të ndajë vlerën dhe idetë e saj.

Inovacioni në furnizim ushqimi do të jetë i pranishëm edhe në neuromarketing, ekonomi të sjelljes dhe markë shqisore. Ne do të blejmë gjëra që do të na tërheqin pa vetëdije përmes një lloj manipulimi shqisor dhe psikologjik.

Restorantet standarde kanë mbetur në të kaluarën. Megjithatë, e ardhmja mund t’i detyrojë ata të ndërmarrin disa hapa përpara në një shoqëri ku gjithçka është gjithmonë në shitje.

Lajme në restorante: Disa hapa drejt së ardhmes! ultima modifica: 2019-07-28T14:35:59+00:00 da rexhina prifti