Cilat janë regjistrat më të mirë të kasave për restorantet?

Zgjedhja më e mirë e një regjistri të kases varet nga nevojat e restorantit.

Në Itali ekzistojnë ende modele të përhapura klasike në të cilat administratori manualisht shkruan çmimin e pjatave individuale brenda një komande, të shënuar me dorë në një fletë të veçantë. Një zgjidhje e ngjashme nuk mund të përjashtohet me asnjë kosto. Megjithatë, vetëm aktivitetet me një numër të reduktuar tabelash, me një zgjedhje të kufizuar në menu dhe me frekuencë të ulët mund të mbështeten në arkën e thjeshtë të parave pa u shqetësuar. Kjo është, për shembull, rasti i restoranteve,  dhe tavernave familjare.
Ndër zgjidhjet më moderne, megjithatë, janë arkëtimet në PC që të jenë më të pranishme në restorante që kërkojnë një menaxhim të thjeshtuar të aktivitetit. Zgjedhja e softuerit është vendimtare, pasi ato mund ose nuk mund të ofrojnë një gamë të gjerë karakteristikash. Në disa raste programet nuk janë asgjë më shumë se një transpozim grafik i regjistrit të thjeshtë të keshit, qe në disa raste ato bëhen me  një menaxhim i plotë te aktivitetit.
Regjistri i arkës së cloud është versioni më i avancuar i menaxhimit  të parasë, ideale për kontekste të reja dhe dinamike. Superioriteti teknologjik i padiskutueshëm i këtij sistemi mishërohet nga një aplikacion i thjeshtë që lejon pronarin të kontrollojë në kohë reale aktivitetet, koleksionet, statistikat, llogaritë dhe stoqet në magazinë. Tipari përcaktues i regjistrit të keshit dhe i sistemit të menaxhimit të bazuar në cloud është padyshim aksesi i degëzuar në nivele të ndryshme të autorizimit. Me fjalë të tjera, restoranti mund të krijojë një profil për secilin anëtar të stafit, të përcaktojë rolin e tij dhe ta shoqërojë atë me funksionet që mund të kryejë brenda aplikacionit.
Në këtë rast, një smartphone i përbashkët mund të shndërrohet në një pajisje të arkës, në gjendje të komunikojë në kohë reale porosite dhe kërkesat e klientëve, pagesat e marra dhe kështu me radhë. Ata që janë të interesuar për një zgjidhje të plotë të menaxhimit të restoranteve duhet të marrin në konsideratë sistemin e cloud.

Klasike, në kompjuter ose në cloud: 3 lloje të arkave

Regjistri klasik i kasave ende reziston në treg dhe markat më të rëndësishme mbajnë prodhimin e saj.

Karakteristikë e regjistrit të thjeshtë të kases është një printer fiskal i integruar brenda së njëjtës makinë. Është një printer  që ju lejon të personalizoni faturën me të dhënat e kërkuara nga ligji. Makinat më moderne gjithashtu lejojnë marrjen e një marrëdhënieje menaxheriale ose fiskale që mund të transferohet në një kompjuter.
Regjistri i arkave në kompjuterë me bazë në Windows ose PC ka një madhësi më të evoluar të arkës, me funksionalitet më të madh të arritshëm përmes një ndërfaqe grafike të lehtë për t’u përdorur. Ato funksionojnë me softuer të instaluar , të pavarur nga platformat në internet dhe nga  lloje të tjera të lidhjeve të jashtme. Të gjitha-në-një dhe  sistemet  dallohen brenda të njëjtës kategori. Softueri është i instaluar në një makinë të projektuar posaçërisht për t’i shërbyer bizneseve, të kompletuara me printera, veshje,  dhe tastierë.

Regjistrimi i arkave klasike mund të instalohet në kompjuterët e zakonshëm – me kusht që ata të kenë një sistem operativ të pajtueshëm – ose në makina të vëna në dispozicion të furnizuesve të njëjtë. Në këtë rast, do të kemi një pajisje me softuer, potenciali i të cilit zgjerohet duke shtuar periferikalet e nevojshme për aktivitetin (p.sh. skanera, etiketues etj.). Në të dyja rastet softueri mund të përshtatet me pajisjet klasike (kompjuterët me tastierë dhe maus) ose me ekranet më moderne të prekjes. Disa kompani japin licencën për përdorimin e softuerit, të tjerët ofrojnë softuerin me një  pajisje të posaçme me një kontratë qeraje.
Regjistrat e parave të bazuara në cloud janë versioni më i avancuar i regjistrave të kasave. Lidhur ngushtë me një lidhje interneti, softueri është instaluar në nivel lokal në një server të ngjashem përmes aplikacioneve të përshtatshme në pajisjet mobile dhe  fikse. Lehtësia e përdorimit e bën ndërhyrjen e një tekniku të panevojshëm për instalim dhe konfigurimin . Në fakt, këto janë aplikacione të thjeshta për tableta, smartfonë ose kompjuterë që arrihen me kredencialet e tyre. Potenciali i regjistrave të kasave në rrjet është shumë i lartë, sidomos në rastin e një sektori të caktuar si restorantet. Këto aplikacione u lejojnë anëtarëve të ndryshëm të stafit të azhornojnë regjistruesin në kohë reale me informacion rreth aktiviteteve në vazhdim (p.sh. tavolina, urdhra, koleksione). Regjistruesit në bazë të cloud zakonisht funksionojnë në sistemet Android dhe iOS-Apple dhe kanë nevojë për një lidhje interneti. Megjithatë, disa sisteme veprojnë pjesërisht jashtë linje, duke regjistruar informacione mbi pajisjen e përdorur dhe duke transferuar atë më vonë në bazën e të dhënave të cloud. Gjithashtu në këtë rast pika e parasë mund të pasurohet me periferikët e nevojshëm dhe për këtë arsye përbën një ofertë të plotë për menaxhimin e aktivitetit dhe gjithashtu raporton disponueshmërinë e aplikacionit të menaxhimit të lirë.

Menaxhimi i magazines se nje restoranti

Menaxhimi i magazinës së një restoranti kërkon një kontroll shumë të kujdesshëm të shpenzimeve dhe një llogaritje të saktë  te lekeve.

Me  gjithë disponueshmërinë e programeve të sigurta dhe të thjeshta për t’u përdorur, njerëzit  mbështeten në analiza të bëra me letër, stilolaps dhe makine llogaritese.

Shpesh rezultati i një menaxhimi të ngjashëm, për fat të keq, është ndërprerja e aktivitetit.
Rruga që çon në sukses gjithashtu kalon përmes një kontrolli efikas të inventarit të restorantit.

Mbajtja e magazinës nën kontroll me një sistem të menaxhimit lejon:

1.rezervat e artikujve;
2.menaxhimi i centralizuar i rezervave të lëndëve të para (restorant dhe bar);
3.dërgimin e urdhrave tek furnizuesit;
4.regjistrimin dhe kontrollin e faturave të blerjes;
5.optimizimi i operacioneve të ngarkimit dhe shkarkimit;

Përveç mbikqyrjes  dhe kontrollit të stokut në restorant, mund të analizoni lehtësisht statistikat.

Të dhënat përditësohen në kohë reale dhe raportet mund të personalizohen sipas nevojës.

Çdo proces i lidhur me administrimin e stoqeve është i automatizuar për të optimizuar menaxhimin e magazines me një kontroll të menjëhershëm të stoqeve .

Menaxhimi teknologjik i magazinës ju lejon të kontrolloni praninë e produkteve në dispozicion për të vendosur porosi.I  gjithë dokumentacioni i nevojshëm, porosite prodhohen dhe ruhen nga softueri.

Verifikimi në kohë i çdo mungese produkti lejon identifikimin dhe kontrollin e mashtrimeve nga punonjësit.

Falë historisë së porosive dhe konsumit, kalkulohen kostot reale të lëndëve të para dhe produkteve.

Ju gjithashtu mund të krahasoni furnizuesit dhe të identifikoni ato më konkurrueset.

Pas përcaktimit të sasive minimale dhe maksimale të secilit produkt, programi do të menaxhojë automatikisht krijimin e porosive.

Mundësia për të menaxhuar me lehtësi kontabilitetin dhe inventarin na lejon të ndërhyjmë:

në shitje: pajisje mobile për menaxhimin e tavolinave, porosive, llogarive;

në pjata: organizimi i pjatave, pijeve, ndryshimeve në porosi dhe dergesa e porosive  në kuzhinë;

për ngarkimin dhe shkarkimin e produkteve të blera dhe të shitura;

monitorimin e stoqeve dhe sasive në magazinë; analizën e kostos dhe të ardhurave;

llogaritja e çmimeve bazuar në koston e blerjes së lëndëve të para;

llogaritja e shitjeve ditore (mbyllja e kases) eshte  periodike.

10 karakteristika te kamarierit model

Një kamerier i mirë duhet te ndjeke keto pika kyce:

1.Te kujdeseni  për pamjen tuaj dhe veshjen tuaj. Pastrimi dhe rendi janë bazat e një prezantimi të mirë. Asnjëherë mos u shfaqni me një xhaketë të copëtuar apo te njome ose uniformë.
Kushtojini vëmendje qëndrimit dhe sjelljes. Asnjëherë mos i mbani duart në xhepin tuaj!
2.I mireprisni  klientët në një mënyrë të sjellshme dhe miqesore.
Jo për të diskriminuar, të gjithë klientët janë të njëjte për klasën shoqërore apo dhe meritojnë të njëjtin trajtim.
Kushtojini vëmendje klientëve te rregullt. Është e rëndësishme për të shkruar  shijet, preferencat apo kërkesat e veçanta të klientëve besnikë.


3.Mbani kujtesën tuaj të trajnuar. Kjo është shumë e dobishme për të ruajtur layout dhe numrin e tabelave, plotësisht të vetëdijshëm për propozimet e menuse dhe mos harroni disa elemente  për të bërë shërbimin më të shpejtë.
4.Gjithmonë mbani pajisje esenciale me ju:  peshqir sherbimi,  hapës shisheje, fletore për porosite.
5.Merrni porosinë tuaj në tryezë pas pritjes për sasinë e duhur të kohës. Është e rëndësishme të siguroheni që mysafirët të vendosin me qetësi; në përgjithësi ju “shkoni në veprim” kur klienti ka vendosur menunë në tryezë dhe duket përreth.

6.Hapni shishe vere në tryezë. Para se te hidhet në gota, kamarieri duhet të japë një shije për lokalet më autoritative dhe të vazhdojë vetëm pas një mendimi pozitiv. Kur e derdhni, gjithmonë filloni nga e djathta dhe së pari shërbejuni zonjave. Asnjëherë mos e  mbushni shume goten, afërsisht 2/3
7.Shërbeni pjatat në mënyrë të përshtatshme. Ju filloni gjithmonë nga zonjat, mbani pjatën nga e djathta dhe e tërhiqni atë nga e majta, duke e mbajtur poshtë tabakane dhe asnjëherë në nivelin e fytyrës së klientit.
Rregulloni  dhe pastroni tryezën para se të shërbeni ëmbëlsirën.
8.Mund ta sillni faturën në momentin që kërkohet dhe të largoheni menjëherë pa pritur pagesën.
9.Asnjëherë mos bëni rruge bosh nga kuzhina në salle ose anasjelltas. Sigurohuni që gjithmonë te keni diçka në dorën tuaj dhe mos jepni përshtypjen se nuk keni asgjë për të bërë.
Qëndroni në salle, shikoni mbi tavolinat dhe klientët, kështu që ju mund të merrni masa për çdo kërkesë . Ndaj, zbuloni sekretet! Këshilla në faqen e një restoranti në facebook.

Struktura hierarkike e një restoranti: çfarë është dhe si është organizuar

Kush hap një restorant e di shumë mirë se nuk po hap ndonjë biznes, por po fillon një kompani të vogël apo të madhe. Si e tillë, pra, restoranti duhet të menaxhohet me kujdes,  ne planifikim, ne monitorim dhe  ne organizim të çdo aspekti të aktivitetit.

Edhe restoranti do të duhet të ketë një organizim të brendshëm të stafit, ashtu si një kompani, dhe të adoptojë një strukturë të vërtetë hierarkike. Vetëm në këtë mënyrë, në fakt, rolet mund të përcaktohen qartë dhe saktë dhe secili anëtar i stafit do të dijë se çfarë të bëjë dhe kujt t’i përgjigjet.

Te harroni për të pajisur restorantin tuaj me një organizim të brendshëm të këtij lloji,  mund të paraqesë një gabim fatal. Në këtë rast, në fakt, rreziku është që të dënojë aktivitetin në konfuzionin dhe improvizimin më të plotë. Për këtë arsye, në qoftë se ju vendosni për të bërë restorantin tuaj  një biznes të vërtetë te suksesshëm, ju do të duhet për të filluar skemën e tyre organizative, me role të qarta dhe hierarkitë.

Menaxhimi i restoranteve: zbuloni menyren me  efektive!

Struktura hierarkike e një restoranti: rolet kryesore

Për të qenë më të qartë stafi i një restoranti duhet të ndahet në grupe pune, të cilat quhen brigada. Nga brigada nënkuptojmë atë pjesë të personelit që punon në një sektor të caktuar. Sigurisht brigadat mund të jenë të ndryshme, më shumë ose më pak të shumta, në varësi të llojit të restorantit dhe ajo është e organizuar nga lloji i menusë, nga sektori i restoranteve në të cilën ju punoni, etj

Prandaj, çdo brigadë nuk ka karakteristika të përbashkëta dhe prandaj është shumë e vështirë të identifikohen elementet standarde. Në çdo rast, në përgjithësi është e mundur të rendisni disa brigada apo grupe pune që gjejmë në çdo biznes të restoranteve.

Sa dixhitale është restoranti juaj:   e gjeni tani!

Ne pastaj do të kemi departamentin e menaxhimit dhe administratës. Ky është grupi i punës që merret me menaxhimin aktual të restorantit. Ky departament pastaj bashkon:

Pronarin ose drejtorin (menaxher i përgjithshëm)
Menaxherin e restorantit dhe biznesit
Menaxherin i Ushqimit dhe Pijeve
Ndihmës Menaxher (një figurë që mbështet tri të parat)
Shitës dhe menaxher i marrëdhënieve publike: merret me kërkimin e klientëve të rinj dhe potencialë dhe marrëdhëniet me publikun
Rezervimi (një shifër prenotimi)
Komunikimi dhe Marketingu (mund të jetë vetëm një person ose disa njerëz që punojnë së bashku me menaxherin e Sell & public relation, duke përcaktuar planin e marketingut dhe komunikimit të restorantit.
Hulumtuesin dhe Zhvilluesin (një figurë që merret me hulumtimin e teknologjive dhe sistemeve inovative dhe kontrollin e konkurrentëve)
Drejtor i Personelit
Punonjës administrativ (një figurë që merret me kontabilitetin e restorantit)
Trajnimi dhe Zhvillimi (një figurë profesionale që merret me hulumtimin dhe trajnimin e stafit)
Ekipi menaxhues, i cili ndryshon sipas madhësisë së restorantit, është i rrethuar nga dy grupe të tjera: ajo e kuzhinës dhe ajo e pranishme në sallë.

Në kuzhinë, në veçanti, kompleksiteti i stafit është shumë i ndryshueshëm: është e mundur që të shkoni  disa kuzhinierë në një seri figurash që shkojnë nga kuzhinieri ekzekutiv tek shefi  i kuzhinës. Është e qartë se nëse në një restorant familjar është e mundur që kuzhinieri te jete gjithashtu shef, në një restorant të niveleve më të larta stafi do të rritet dhe me teper gjithashtu ne  shkallë të ndryshme hierarkike. Për shembull, disa restorante mund të kishin Chef Patissier, një figurë plotësisht e dedikuar për dyqanet e vogla dhe të mëdha . Kjo shifër është shembulli klasik i kuzhinierit të lojës, ose një kuzhinier i cili kujdeset vetëm për përgatitjen e disa ushqimeve të veçanta.

Grupi në sallë në vend të kësaj përfshin të gjithë ato persona që kalojnë shumicën e orëve të tyre të punës në sallë dhe lidhen drejtpërdrejt me klientët. Stafi i salles kujdeset për marrjen e porosive, këshillimin dhe dhënien e ideve për klientët në menunë dhe shërbimin  e pjatave të ndryshme. Me pak fjalë, një rol shumë delikat që përcakton atë që ne e quajmë një shërbim restoranti. Edhe grupi i salles mund të ndryshojë në varësi të llojit të restorantit. Pra, ne do të kemi një çift kamerierësh në rastin e një restoranti të vogël. Një restorant i madh, nga ana tjetër, duhet domosdoshmërisht të ketë një drejtues kryesor, një figurë e aftë për të drejtuar dhe monitoruar punën e kamerierëve. Jo vetëm kjo por edhe , figura e Sommelier është gjithashtu  nje rol i rendesishem midis atyre që janë të pranishëm në një restorant të një niveli të caktuar.

Shefi i restorantit: çfarë bën ai?

TE HAPNI NJË RESTORANT NË AMERIKË? KU?

Kur i referohemi Amerikës, ose Shteteve të Bashkuara, po flasim për një territor në të cilin ekzistojnë realitete shumë të ndryshme.

Dallimet mund të jenë të mëdha edhe mes shteteve të ndryshme dhe brenda të njëjtit shtet.

Dhe kështu, ku mund të hapim një restorant në Amerikë?

Ju domosdoshmërisht duhet të merrni parasysh veçoritë e vendit që keni zgjedhur dhe te veproni në përputhje me rrethanat.

Më poshtë do të gjeni një hyrje të shkurtër mbi cilat janë vendet më të njohura në Shtetet e Bashkuara për të hapur një aktivitet të këtij lloji.

1) Nju Jork

Nju Jorku është shtëpia e  restoranteve më të mira në botë, një vend ku mund ta krahasoni midis avangardes dhe yjeve të shkëlqyera të firmës së kuzhinës botërore.

Por ka edhe lloje të tjera të situatave në Nju Jork: kuzhinë e shpejtë dhe e vërtetë, ushqim të shpejtë, hapësirë ​​për restorantet rajonale. Nju Jorku është një botë që mund të lejojë zhvillimin e çdo lloj ideje.

Big Apple është një qytet që është një botë e vogël, një univers brenda të cilit gjendet gjithçka dhe e kundërta e çdo gjëje.

2) Miami

Ajo ka qenë për dekada të tëra vendi i amerikanëve të klasës së mesme, një vend i magjepsur për të jetuar verën gjatë gjithë vitit.

Për pothuajse dy dekada ajo gjithashtu është shndërruar në një destinacion turistik të klasit të parë, midis VIP-ve, klasës së mesme të pasur dhe tifozëve të natës.

Edhe Miami ofron mundësi për ndonjë ide të mirë që jeni gati për t’u zhvilluar, edhe nëse klima e qytetit është ndoshta më e përshtatshme për gatim të lehtë dhe të shëndetshëm.

 

3) San Francisko

Hip city , e cila sot përfshin përparimin digjital të bërë në SHBA në gjirin e saj.

San Francisko, si dhe qyteti më i madh i Kalifornisë, është i pasur dhe ka një vëmendje të veçantë për të gjitha ushqimet e shëndetshme të gjeneratës së fundit; hapja e një restoranti në San Francisko mund të mos jetë një ide e mirë.

4) Boston

Boston është ndoshta qyteti  më evropian  amerikane. Boston është një metropol shumë aktiv, i cili ofron mundësi të të gjitha llojeve për ata që duan të hapin një restorant.

5) Shën Anthoni dhe pjesa tjetër e Teksasit

Klimë e ngrohtë, shtëpi me kuzhinë me erëza Tex-Mex. Teksasi është një shtet i pasur, shumë i pavarur dhe me një kulturë absolutisht unike.

Teksasi është një destinacion shumë interesant për ata që duan të shkojnë në Shtetet e Bashkuara për të provuar fatin me restorantin e tyre.

6) Los Anxhelos

Këtu është një tjetër zonë me një shkallë shumë të lartë të miliarderëve, ku, megjithatë, qyteti është i ndarë në mënyrë të qartë në dy midis popullsisë shumë të pasur dhe varfërisë së përhapur. Një destinacion shumë i veçantë, ndoshta më i vështirë për t’u vendosur.

7) Uashington D.C

Një destinacion që shpesh harrojmë, sepse është i lidhur në një mënyrë me Kongresin dhe Shtëpinë e Bardhë, të paktën në imagjinatën tonë.

Kjo na bën të harrojmë megjithatë se edhe Uashingtoni D.C. është një qytet i gjallë, ku mund të keni te ardhurat tuaja me restorantin tuaj.

Ka shumë destinacione të tjera të mundshme për ata që duan të shkojnë për të hapur restorantin e tyre në Shtetet e Bashkuara dhe do të jenë softuer i dobishëm për të menaxhuar urdhërat dhe një fushatë reklamash të suksesshme.

Si te krijosh një menu për fëmijë: 5 këshilla

A keni hapur një restorant dhe duhet të provoni idene tuaj në hartimin e menusë? Sigurisht, herët a vonë do të keni nevojë të krijoni edhe një menu për fëmijë. Është me të vërtetë një shërbim i dobishëm dhe që prindërit shpesh e vlerësojnë. Jo gjithmonë pjatat e një restoranti janë projektuar dhe dizajnuar për të kënaqur një audiencë shumë të re dhe për këtë arsye bëhet e domosdoshme të zhvillohet një menu paralele, e përshtatshme për fëmijët.

Siç e dimë, në të vërtetë, fëmijët kanë një shije plotësisht të ndryshme nga të rriturit dhe janë të udhëhequr për të shijuar dhe për të zgjedhur  një listë më të ngushtë ushqimi. Për këtë arsye, nëse keni ndërmend të drejtoni një restorant mikpritës që është gjithashtu i hapur për familjet, duhet gjithashtu të mendoni për dizajnimin e një menuje për fëmijë.

Ndërtimi i identitetit të restorantit: gjeni se si!

Për të zgjedhur ushqimet më të përshtatshme do të duhet të ndiqni disa rregulla të thjeshta, për të shmangur gabimet e mëdha dhe për të arritur në vend të kësaj për të kuptuar edhe shijen e fëmijëve. Nga ana tjetër, shumë zinxhirë ushqimorë tashmë e bëjnë këtë: thjesht mendoni për McDonald’s, Roadhouse, apo edhe restorante të tjera, të aftë për të ofruar një menu të kënaqshme dhe të shijshme per femijen.

Gabim per suksesin në restorant: gjeni se çfarë duhet të shmangni !

 

Krijo një menu për fëmijët: këshilla për të shmangur gabimet

Nga ana tjetër, krijimi i një menuje tërheqëse për fëmijët është gjithashtu një art dhe nuk është aq e lehtë sa mund të duket. Ne duhet të shmangim gabimin e rënies në zgjedhje të parëndësishme dhe të dukshme, të cilat fatkeqësisht ndodhin shumë shpesh. Shumë restorante, në të vërtetë,duhet të mos bëjnë gabime dhe të kënaqin të gjitha shijet, ndonjëherë ofrojnë menutë për fëmijët shumë të parëndësishme dhe të dukshme, të cilat me siguri mund të funksionojnë një herë, por me siguri nuk do të jenë në gjendje të mbajnë klientët.

Menaxhimi i restoranteve: zbuloni meyren  efektive!

1.Thjeshtë, por jo shumë
Për këtë arsye këshilla e parë që duhet të ndiqni nëse po krijon një menu për fëmijë është të zgjidhni pjatat e thjeshta, por jo shumë. Është e qartë se fëmijët nuk preferojnë pjatat shumë të përpunuara. Sidoqoftë, diçka e shijshme nuk duhet të mungojë kurrë. Provoni pastaj të futni një embelsire  të mirë dhe të gjallë në fund të ngrenies. Në këtë mënyrë ju do ti jepni menusë tuaj një prekje shtesë.
2.Makarona të vogla
Kur është fjala për fëmijët, nuk duhet të kujdeseni  vetëm me shijet, por edhe me llojet e tjera të nevojave. Është me të vërtetë shumë e rëndësishme që fëmijët të jenë në gjendje të hanë pa rrezikuar ushqimin në mënyrë të gabuar dhe kështu duke u mbytur. Për këtë arsye, nëse jeni duke menduar për një pjate të parë, mos harroni të futni vetëm makarona të vogla. Shmangni spageti ose ushqimet e veshtira per tu pertypur ,  të cilat vetëm mund të krijojnë probleme.
3.Pije
Përveç pjatave të vërteta, edhe pijet kanë rëndësinë e tyre, veçanërisht kur është fjala për fëmijët. Në këtë rast, natyrisht, nuk po flasim për verë dhe birrë, por për pije të përshtatshme për moshën e tyre, si Coca Cola dhe lëngu i portokallit. Kështu që mos harroni të përfshini në menu edhe mundësinë për të zgjedhur në mes të njëres prej këtyre pijeve.
4.Fries
Kur duhet të krijoni një menu për fëmijë, mund të zgjidhni nëse duhen futur më shumë pjatat ose vetëm një kurs kryesor. Mos harroni, megjithatë, që një ushqim nuk duhet të mungojë kurrë: patate të skuqura. Siç e dimë, në të vërtetë, fëmijët janë lakmitarë dhe, nëse nga një pjatë makarona ose një pjesë e mishit mund të heqin dorë lehtë, patateve të skuqura thjesht nuk mund ti thonë jo. Pra, nëse keni zgjedhur një menu për femijet, mos harroni të kombinoni me kursin e parë ose të dytë një pjesë ushqimesh të skuqura.
5.Update
Fëmijët kane  zakone të zakonshme dhe dashuri. Sidoqoftë, sidomos nëse restoranti juaj ka për qëllim kryesisht në familje, duhet të konsideroni gjithashtu ndryshimin e menusë së fëmijëve. Kjo nuk do të thotë që çdo muaj do të duhet të paraqisni një menu të ndryshme. Për shembull, ju mund të rrotulloni një nga pjatat kryesore herë pas here. Në këtë mënyrë ju do të jepni përshtypjen e shumëllojshmërisë më të madhe dhe ju do të shmangni gabimin e rënies statike të tepruar që, në afat të gjatë, mund të lodhet. Jo vetëm që: duke marrë një sinjal nga ajo që McDonald bën, pse mos  te vlerësoni idenë e një dhuratë të vogël apo një surprizë në fund të ushqimit? Sigurisht kjo mund të jetë një ide shumë e mirë dhe e vecante per  fëmijët, veçanërisht kur kombinohet me pushime dhe festime të caktuara.

Gabimet e renda të stafit: këtu janë më të zakonshmet

Në mënyrë që një restorant të punojë dhe të ndërtojë një reputacion të mirë, është thelbësore të kujdeseni për çdo aspekt të vetëm. Nuk eshte shqetesuese  vetem mobilimi i sallave, kjo nuk është e mjaftueshme, sepse një restorant është bërë edhe nga njerëz të cilët, me ekspertizë dhe mirëdashësine e tyre janë në gjendje  për të fituar  konsumatorin.

Në veçanti flasim për stafin e dhomës së ngrënies, që përfaqëson shpirtin e shërbimit dhe që ndikon shumë në imazhin dhe reputacionin e restorantit. Për këtë arsye, duke u mbështetur në nje personel kompetent dhe të trajnuar siç duhet është një domosdoshmëri për të shmangur dështimet and functions që mund të përkeqësoje shërbimin dhe eshte shqetësuese per  përvojën e konsumatorit.

Për fat të keq, menaxhimi i stafit të dhomës nuk bëhet gjithmonë në mënyrën më të mirë. Ndonjëherë, për arsye ekonomike ose për shkak të mungesës së kohës, është e preferueshme të zgjedhësh personelin më të ulët të kostos, i cili shpesh është edhe më pak i përgatitur dhe më i aftë të bëjë dëm. Herë të tjera, nga ana tjetër, ka një tendencë të përqëndrohet në  trajnimin e duhur të stafit, duke krijuar konfuzion  dhe detyrat që duhet të kryhen.

Megjithatë, disa gabime janë më të zakonshme  dhe janë ato që shpesh çojnë konsumatorin të largohen dhe të zgjedhin një vend tjetër.

Menaxhimi i restoranteve në 10 hapa: gjeni më shumë!

 

Gabimet e dhomave të rënda të stafit: 5 më të zakonshmet

1.Sjellja
Ndër gabimet më serioze dhe të pafalshme që stafi i sallës mund të kryejë, sigurisht bie mungesa e plotë e përzemërsisë. Kamarieri ka një rol shumë delikatë, pasi ai duhet të ndeshet me klientin, i cili mund të jetë shumë mikpritës por gjithashtu shumë i kërkuar. Për të paraqitur veten me një buzëqeshje dhe për të treguar gjithmonë përzemërsi dhe disponueshmëria është sigurisht hapi i parë për ta pushtuar atë dhe për të siguruar që dreka apo darka të vazhdojnë në drejtimin e duhur. Përkundrazi, një kamarier i bezdisshëm dhe sipërfaqësor mund të dëmtojë imazhin e restorantit dhe të komprometojë marrëdhëniet me klientët.
2.Mosnjohja e gjuhëve
Kjo është veçanërisht e vërtetë në qytetet ku janë shumë turistë ose prezenca e shtetasve të huaj është shumë e lartë. Në çdo rast, sepse njeh të paktën një gjuhë tjetër përveç italishtes është pothuajse një detyrim dhe çdo kamerier me vleren e  tij duhet të jetë në gjendje të flase  me klientët e huaj nuk janë në gjendje të flasin në italisht. Prandaj, kujdesi për këtë aspekt është thelbësor për të përmirësuar cilësinë e shërbimit dhe imazhin e vetë restorantit.
3.E papërgatitur në menu
Një gabim tjetër i papranueshëm dhe edhe më serioz se sa i mëparshmi ka të bëjë me përgatitjen aktuale të personelit të sallës. Në mënyrë të veçantë, mos njohja e menusë dhe prandaj nuk mund ta shpjegoni atë tek konsumatori sepse mund të dëmtojë seriozisht shërbimin e restorantit. Konsumatori më i pavendosur, në fakt, shpesh tenton të mbështetet në stafin e salles me shpresën e marrjes së këshillave ose më shumë sqarime. Në këtë rast, kamarieri do të tregonte paaftësi dhe imazhi i restorantit do të shkatërrohej.
Karakteristikat e  Ristomanager: gjeni se si funksionon!

4.Pamundësia për të menaxhuar momentet e stresit 
Siç është parashikuar tashmë, puna e stafit të salles nuk është fare e thjeshtë. Përveç marrjes parasysh të karakterit dhe pritshmërive të klientëve individualë, do të duhet gjithashtu të lëvizë me gatishmëri dhe shpejtësi, në mënyrë që të shmangen pritjet e gjata të padrejta. Kamarieri i mirë është, pra, i përgatitur, por edhe  i aftë për të menaxhuar momentet e tensionit dhe stresit, të cilat në mënyrë të pashmangshme ndodhin në çdo restorant. Sidomos në periudhat më të ngarkuara, do të kërkojë një menaxhim me kohë të porosive dhe, por në të njëjtën kohë të përpiktë dhe të saktë. Për të lehtësuar punën, këshilla është që të pajisni stafin e salles tuaj të tabletëve për të marrë porosite. Në këtë mënyrë ju do të shmangni porosite me shkrim të dorës, shpesh të papërshkrueshme ose të destinuara për t’u humbur, dhe të gjitha porosite do të transferohen automatikisht në kuzhinë.
Probleme  të menaxhimit të restoranteve: zbuloni se cilat janë!

5.Mungesa e përgatitjes
Ky është sigurisht gabimi më serioz që mund të kryejë një kamerier. Mungesa e përgatitjes përkthehet në një shërbim më të dobët në të cilin shfaqet pasiguria e kamerierit, i cili gjithmonë duhet të jetë i sigurt dhe i përgatitur. Shkurtimisht, mirëkuptimi dhe komunikimi  janë karta e parë e biznesit për stafin e sallës, duke ditur rolin e tyre dhe detyrat e tyre është po aq e rëndësishme. Në rast se vendosni të punësoni stafin shumë të ri ose të papërgatitur, pronari duhet gjithashtu të kujdeset për trajnimin, duke u kujdesur që kamarieri të fitojë vetebesimin  e plotë për rolin e tij.

RESTORANTE ITALIANE NË AMERIKË: 5 KARAKTERISTIKA

1-Amerika është plot me restorante italiane
Cilesimi i parë është se ka dhjetëra mijëra restorante italiane dhe italiane-amerikane të përhapura në të gjithë vendin, me një prevalencë të qartë në Nju Jork dhe New Jersey.

Konkurrenca është me të vërtetë e pamëshirshme për njerëzit tradicionalë në Shtetet e Bashkuara dhe nuk është një lajm i madh.

Nga fundi i shekullit të 19-të, bashkatdhetarët tanë sollën me vete bagazhin e tyre të kuzhinës që u modifikua për të plotësuar shijet e amerikanëve.

2-Kuzhina italiane-amerikane nuk është kuzhina italiane
Pjatat që në Itali nuk I kemi parë kurrë të shërbyera në një restorant janë një pjesë integrale e menusë e çdo restoranti italian-amerikan.

Një shembull? Fettucini Alfredo, salcë bologneze, penne me vodka, spageti me qofte.

Sigurisht që është interesante të theksohet ndryshimi i thellë në kuzhinën tonë kombëtare me shijet e amerikanëve.

Kjo do të thotë që klientelë tuaj të ardhshëm natyrisht do të presin edhe këto pjata.

3-Tradita e madhe e picerisë amerikane është shumë e ndryshme nga e jona
Tradita e madhe e picerisë në Nju Jork dhe në Çikago gjen dy interpretime të ndryshme, larg nga tonat.

Kjo do të thotë se ka të paktën tre shkolla të ndryshme per pica në Shtetet e Bashkuara dhe se të gjitha janë të shprehura në nivele të larta.

4-Të largohen është në kërkesë të madhe
Amerikanët duan të porosisin ushqimin, të shkojnë ta marrin dhe ta konsumojnë atë në shtëpi.

Pjesa integrale e kulturës amerikane  dhe se amerikanet duan të hanë gjatë ecjes.

Këtu është simboli i kësaj kulture, karroca e qenve të nxehtë është e gjithëpranishme në çdo cep të Shteteve të Bashkuara.

5-Familjarizimi me gjuhen
Para se të largoheni, do t’ju duhet të keni një njohuri relativisht të thellë të gjuhës, pa të cilën është e pamundur të merreni me burokracinë ose të lidheni me klientin e ardhshëm.

Diskursi padyshim vlen edhe për stafin: nëse kujdeseni veçanërisht për punësimin e stafit italian, TE zgjidhni një staf që ka një mirëkuptim të mirë me gjuhën.

Në këtë pikë ju duhet vetëm të filloni me fushatën reklamuese.

Mësoni më shumë për Ristomanager!

Pershtatja e klienteve me menune

Çfarë efekti rrit MENUJA në klientët e rinj? A kuptojnë klientët e rregullt çfarë ka të re?

A ka ndonjë mashtrim për të rritur punën e stafit tuaj?

Nëse përdorni produkte cilësore të prodhuara , nëse jeni të vëmendshëm ndaj shëndetit të njerëzve, ju duhet t’i njoftoni ata.

Për të udhëhequr zgjedhjen e klientit tuaj mund të organizoni menutë te vendosura për të festuar  ditëlindje apo ngjarje të tjera, dhe të përdorni menunë si një sime  për të nisur web, me diçka të lirë, si një pije të mirëpritur, një shishe apo një ëmbëlsire.

 

1-Origjina e produkteve tuaja: Nëse jeni duke përdorur produkte të “Kilometer zero” ose prodhuesit vendas, ju mund të mbështeteni në një kartë aty me  përdoruesit e Gatimit te  shëndetshëm.

2-Pjatat e  përshtatshme për intolerancen ushqimore: Klientët me nevoja të veçanta, të tilla si gluten-të lirë ose lactose intolerant, shumë vlerësojmë të dini ofertën tuaj për ta dhe do t’i ndihmojë ata të pelqejne sallen tuaj.

3- Pjata të veçanta për të ndarë: Nëse keni  krijuar receta për t’u konsumuar në Darka të ndryshme, ju do të keni më shumë shanse për të marrë rezervime, qe do të mbeten në përputhje me tendencat e fundit. Mos harroni ti publikoni ato!

4-Opsione per te ngrene : Nëse një çift jane duke kërkuar për një restorant për të festuar një rast të veçantë, ju mund të zgjidhni dhomën tuaj thjesht sepse në përshkrimin e flija jote është një shishe verë. Mos harroni të përfshini këtë lloj  detaji nëse dëshironi të mbështesni KLIENTET.