Pse të zgjidhni një menaxhues restoranti?

Hapja ose marrja e një restoranti për shumë njerëz është ëndrra e jetës. Një dëshirë që pothuajse gjithmonë rrjedh nga një pasion i madh për gatim, por që shpesh shoqërohet edhe me mungesën e njohurive për gjithçka në lidhje me aspektet e menaxhimit të vërtetë të një aktiviteti të këtij lloji.

Në fakt, për të hapur dhe menaxhuar një restorant në mënyrë korrekte, nuk është e mjaftueshme për të krijuar një menu interesante, as të ofrojë vendndodhjen me shije. Menaxhimi i një restoranti gjithashtu nënkupton planifikim të kujdesshëm të shpenzimeve dhe veprimeve, për të mbajtur gjithmonë nën kontroll çdo aspekt të tërë aktivitetit.

Për ta bërë këtë shpesh vetëm një person nuk mjafton. Përkundër të gjitha vullnetit të mirë, në fakt, duke ndjekur çdo aspekt të menaxhimit të një restoranti me kujdes mund të jetë i mundimshëm edhe për vetë pronarin. Kjo është arsyeja pse bëhet e domosdoshme të mbështetet dhe të zgjedhim një menaxhim të mirë.

Menaxhimi i Restorantit: zbuloni menaxhimin që është e drejtë për ju!

Perse nevojitet menaxhuesi  për restorantet: të gjitha avantazhet

Në treg mund të gjeni lloje të ndryshme, edhe nëse vetëm disa janë në gjendje të ofrojnë një paketë dhe ndihmë të vërtetë të plotë. Një nga këto është Ristomanager, një softuer që mund ta shkarkoni në tablet dhe në kompjuter me të cilin mund të përmirësoni ndjeshëm menaxhimin e restorantit tuaj. Çdo veprimtari do të monitorohet vazhdimisht dhe nën kontrollin tuaj. Ju do të jeni në gjendje të optimizoni dhe automatizoni menaxhimin e tabelave dhe porosive për shembull.

Restorante komode: gjeni se si t’i menaxhoni ato plotësisht!

 

Kamarierët tuaj mund të marrin urdhrin e restorantit direkt nga tabletat  e tyre, duke transferuar automatikisht atë në kuzhinë. Ju do të kurseni kohë të çmuar, duke ulur pritjet e klientëve tuaj dhe duke shmangur surpriza dhe lëshime të pakëndshme në porosi. Në fakt, automatizimi i procesit nuk do të duhet më të shqetësoheni për të kryer ato gabime tipike të shërbimit, të cilat shpesh mund të rrënojnë reputacionin e një restoranti duke hequr klientët.

Dhe jo vetëm atë, duke përdorur softuer të këtij lloji, ju mund të monitoroni vazhdimisht furnizimin e magazinës suaj. Në veçanti, të gjitha operacionet e ngarkimit dhe shkarkimit nga magazina do të bëhen më të lehta dhe më të sakta. Ju do të jeni në gjendje të menaxhoni në mënyrë korrekte stokun e bareve dhe restoranteve, duke vendosur sasinë që keni për secilin artikull.

Menaxhimi i personelit mund të përfitojë gjithashtu nga përdorimi i këtij sistemi të menaxhimit. Në këtë mënyrë ju do të jeni në gjendje të organizoni dhe të ndani të gjitha rolet në mënyrën më të mirë, duke identifikuar detyrat me saktësi dhe duke shmangur mbivendosjen dhe konfuzionin e panevojshëm në stafin. Në fakt, shpesh ka mungesë të organizimit të stafit në mesin e shkaqeve të një shërbimi të keq. Stafi juaj do të punojë në mënyrë më të rregullt dhe me vetëdije dhe përgjegjësi më të madhe në lidhje me rolin e tyre.

Për më tepër, Ristomanager do t’ju lejojë gjithashtu të monitoroni performancën e aktivitetit, duke identifikuar ndonjë përparësi dhe dobësi, në mënyrë që të vlerësoni veprimet për të korrigjuar dhe përmirësuar menaxhimin. Ju do të keni në dispozicionin tuaj një sërë statistikash, të organizuara dhe të konsultueshme përmes grafikës intuitive, të përditësuar vazhdimisht për të analizuar dhe punuar. Kostot dhe investimet gjithashtu do të jenë nën kontroll, duke ju lejuar të shmangni lëvizjet e rreme.

Dhe kjo nuk përfundon këtu: ky softuer do t’ju japë gjithashtu mundësinë për të ndërtuar një bazë të dhënash të vërtetë të klientëve tuaj, me historinë e të gjitha porosive dhe zakoneve të tyre, duke ju lejuar të vendosni dhe planifikoni veprime të besnikërisë ad hoc. Shkurtimisht, në sajë të ndihmës së Ristomanager, ju mund të lehtësoni menaxhimin e restorantit dhe në të njëjtën kohë ta përmirësoni atë duke përmirësuar çdo aspekt të vetëm, nga organizimi më strikt në atë më strikte.

Së fundi, në qoftë se keni një softuer menaxhues në ditët e sotme është një domosdoshmëri për çdo restorant, duhet të thuhet gjithashtu se zgjedhja e së drejtës mund të bëjë ndryshim të vërtetë. Ristomanageri, për shembull, është një model mjaft i veçantë në peizazhin e softuerit të restoranteve. Në fakt, krahasuar me shumicën e programeve të menaxhimit, nuk ka nevojë për lidhje interneti. Ky është një detaj shumë i rëndësishëm, pasi ju lejon të përdorni softuerin edhe në rast të ndërprerjes, nëse lidhja e internetit duhet humbur. Kjo është për shkak se Ristomanager punon duke përdorur PC si një server dhe duke përdorur lidhjen lokale të rrjetit.

Në këtë mënyrë ju mund të shmangni probleme të pakëndshme, të tilla si bllokimi i të gjitha aktiviteteve të restorantit dhe ju do të vazhdoni të punoni sikur asgjë të mos ketë ndodhur. Ristomanager është gjithashtu shumë i lehtë për t’u përdorur dhe është i disponueshëm për pajisjet Android dhe iOS.

Si të merrni urdhërat në piceri: 3 këshilla për të marrë atë të drejtë

Kur shkon në një restorant apo piceri, një nga gjërat e para që prisni, përveç të ngrënit, është të gjeni një shërbim të shpejtë dhe miqësor që mund ta bëjë mbrëmjen edhe më të këndshme. Në të vërtetë nuk ka asgjë më të urryer sesa të humbësh kohë në pritje të gjata, ose të kesh të merresh me kamerierë të pahijshëm, ose më keq akoma të marrësh pjata të gabuara ose të ndryshme nga ato që ke urdhëruar.

Për këtë arsye, kush ka të bëjë me menaxhimin e një restoranti apo një picerie duhet mbi të gjitha të garantojë një menaxhim të mirë të dhomës, tavolinave dhe porosive. Në piceri, në veçanti, menaxhimi i urdhrave mund të jetë më i komplikuar për shkak të konfuzionit më të madh, gjë që rrit rrezikun e gabimeve dhe lëshimeve të mundshme.

Këtu atëherë që të marrë urdhra bëhet një art i vërtetë që, nëse bëhet mirë, është në gjendje të garantojë një shërbim të shkëlqyer dhe, rrjedhimisht, pozitivisht të rrisë reputacionin e picerias. Menaxhimi i urdhrave duhet të ndjekë rregulla dhe udhëzime të sakta, të cilat lejojnë thjeshtimin dhe dërgimin e urdhrave më të lexueshëm.

Qepa  çfarë është: zbuloni se si ta përdorni atë!

Si të merrni urdhërat në piceri: 3 trike

Përveç kësaj, disa truke e bëjnë më të lehtë për të punuar si në dhomën e ngrënies dhe në kuzhinë. Pra, le të shohim se si është e mundur për të marrë urdhra në piceri pa bërë gabime dhe menaxhimin për të optimizuar kohën e shërbimit.

Restorante komande: gjeni se si t’i menaxhoni ato plotësisht!

 

1.Shoqëroni konsumatorin në zgjedhje
Sigurisht që konsumatori, para se të zgjedhë llojin e picës, do të ketë konsultuar menunë që kamerieri do të ketë dhënë menjëherë pasi e bëri atë të ulet në tryezë. Megjithatë, nëse klienti e kërkon atë ose ku është veçanërisht i pavendosur, kamarieri duhet të ilustrojë llojet e ndryshme të picave dhe përbërësve të përdorur, duke shoqëruar konsumatorin në zgjedhjen e tij. Në këtë rast keni nevojë për shumë përzemërsi dhe për një çikë ndjeshmërie, cilësish që mund të përmirësohen me kalimin e kohës. Miell pizza: gjeni se cili prej tyre duhet të zgjidhni!

Si të merrni urdhërat në piceri: udhëzime

2.Plotësoni komandën në secilën fushë
Një nga problemet kryesore që ka të bëjë me menaxhimin e urdhrave ka të bëjë me  gabimet e mundshme, pikërisht për përpilimin e porosive të pasakta. Në fakt, shpesh për shkak të superficialitetit ose paaftësisë, kamarieri e gjen vetë shkrimin e shkruar ose komandat jo të plota, duke krijuar konfuzion dhe duke shkaktuar gabime të pakëndshme dhe keqkuptime. Prandaj është shumë e rëndësishme që kamarieri ta dijë saktësisht të plotësojë urdhrin dhe, në rast se nuk e di, është i trajnuar siç duhet. Në veçanti, një komandë që duhet definuar perfekt duhet të përmbajë: datën e rendit, numrin e tryezës, numrin e konsumatorëve, picat e zgjedhura, çdo kërkesë shtesë dhe më në fund nënshkrimin e personit që mori urdhrin. Në rast se mungon njëra nga këto fusha, është e mundur që komanda të mos jetë e suksesshme dhe ka falsifikime dhe gabime.

3.Menaxhimi i urdhrave
Duhet thënë, megjithatë, se një përpilim i gabuar i rendit mund të jetë edhe për shkak të nevojës për të bërë gjithçka me nxitim. Kjo mund të ndodhë për shkak të mungesës së stafit të pranishëm në sallë ose në rast të turmave të forta në piceri. Në të gjitha këto situata, kamarieri është i detyruar të punojë shpejt dhe nervozisht, prandaj ka më shumë gjasa të bëjë gabime. Për këtë arsye, një mënyrë për ta parandaluar atë mund të jetë mbështetja në një softuer menaxhues.

Cili menaxher duhet të zgjedhë?

Ristomanageri, për shembull, është një softuer shumë praktik dhe i lehtë për t’u përdorur, i cili ju lejon të menaxhoni çdo aspekt dhe aktivitet të një restoranti apo picerie: nga furnizimi i magazinës, deri te menaxhimi i tavolinave, urdhrave, stafit të dhomës dhe konsumatorët. I shkarkueshëm në PC dhe tabletë, do t’ju lejojë të menaxhoni më mirë edhe urdhërat, automatizimin e të gjitha porosive që mund të merren direkt në tabletë dhe të transmetohen automatikisht në kuzhinë. Mund të thuash lamtumirë blloqeve të letrës dhe kartave. Duke përdorur softuerin, ju nuk do të rrezikoni humbjen e porosive dhe me ta të gjitha porositë e klientëve. Çdo gjë do të jetë vazhdimisht nën kontroll, nga kuzhina në dhomën e ndenjes. Ju mund të menaxhoni më mirë çdo aktivitet të vetëm, të identifikoni pikat e forta dhe të dobëta dhe të planifikoni veprime dhe investime për ta sjellë picerinë tuaj në sukses.

Merrni një restorant në menaxhim: 4 këshilla për sukses

A keni vendosur të merrni një restorant, por keni frikë të bëni një gabim? Sigurisht, para se të hidhni një rrugë të tillë, është mirë të mbledhni të gjithë informacionin  më të dobishëm për të vënë në një biznes fitimprurës dhe të suksesshëm.

Në fakt, menaxhimi i një restoranti nuk është një detyrë aq e thjeshtë dhe është shumë e lehtë për t’u kapur në impulsivitet, duke kryer gabime të pafalshme që mund të çojnë madje në dështim në një afat të gjatë. Këtu atëherë bëhet e rëndësishme që me kujdes të planifikoni çdo veprim dhe të siguroheni se gjithçka është nën kontroll.

Ka shumë këshilla për t’u mbajtur në mend në këto raste, edhe pse disa janë thelbësore për të ardhmen e restorantit dhe duhet të mbahen në mend nëse planifikoni ta ktheni restorantin tuaj në një biznes të suksesshëm.

1.Analiza e konkurrencës
Në veçanti, nëse keni vendosur të drejtoni një restorant, një nga gjërat e para që duhet të bëni është që të analizoni me kujdes garën tuaj. Nëse restoranti qe  ju keni vendosur për të menaxhuar, për shembull, është e vendosur në një zonë plot me restorante dhe aktivitete të tjera të këtij lloji, ju do të duhet te gjeni një strategji të veçantë për të ndjekur dhe per te bere restorantin juaj në gjendje të gjejë një vend të tregut. Kjo këshillë vlen edhe më shumë në qoftë se restoranti vjen nga një menaxhim i mëparshëm i falimentimit. Mengjesi në restorant: Mësoni se çfarë duhet të bëni!
2.Promovoni aktivitetin
Menaxhimi i ri i një restoranti është një operacion që duhet komunikuar. Për shembull, klientët e vjetër mund të mos dinë asgjë për këtë dhe besojnë se restoranti drejtohet gjithmonë nga të njëjtët njerëz. Ndryshimi i menaxhimit, për më tepër, shpesh gjithashtu përfaqëson një ndryshim të kursit dhe imazhit, prandaj është mirë që konsumatorët e restoranteve dhe klientët potencial të informohen. Promovimi mund t’i besohet mjete më të ndryshme. Në varësi të buxhetit dhe llojit të audiencës që dëshironi të arrini, mund të mendoni për përdorimin e web ose të mediave sociale, ose të provoni përsëri me një faqe reklamuese të revistës ose billboardit. Gjëja e rëndësishme është që menaxhimi i ri të promovohet dhe të komunikohet sa më shumë që të jetë e mundur.
3.Zgjidhni stafin tuaj me kujdes
Në mënyrë që një restorant të punojë, është e nevojshme të zgjidhni stafin që do të jetë pjesë e tij me kujdes dhe vëmendje të madhe. Nga kuzhinierët në stafin e dhomës së ngrënies, tek kamarierët, secili duhet të ketë aftësitë e duhura dhe të mbulojë rolet specifike. Vetëm në këtë mënyrë do të jetë e mundur të ofrohet një kuzhinë dhe shërbim cilësor, të cilat janë çelësi i suksesit të një restoranti. Furrë me djegie druri: zbuloni se si ta bëni atë pa bërë gabime!
4.Duke u bazuar në menaxhimin e mirë
Nëse keni një restorant të vogël apo të madh nuk ka rëndësi, një aktivitet i këtij lloji kërkon planifikim të kujdesshëm të kostove dhe veprimeve dhe nevojën për çdo aspekt të monitorohet dhe kontrollohet vazhdimisht. Këtu, atëherë syri i mbajtësit mund të mos jetë i mjaftueshëm dhe të mos jetë i mjaftueshëm. Diçka mund të shpëtojë dhe të sigurohet që çdo gjë të mos funksionojë siç duhet. Për këtë arsye, edhe para menaxhimit të një restoranti, është mirë të mbështetet në një sistem të menaxhimit. Aktualisht është e mundur të zgjedhësh midis softuerëve të ndryshëm për restorantet, edhe nëse vetëm disa mund të konsiderohen si të vërteta dhe të efektshme.
Një nga këto është Ristomanager, një tabletë dhe program pc i shkarkueshëm që ju lejon të organizoni të gjitha aktivitetet tipike të një restoranti, automatizimi dhe optimizimi i tyre. Çdo gjë do të monitorohet dhe kontrollohet vazhdimisht: nga menaxhimi i tabelave deri te porositë, nga furnizimi i magazinës me menaxhimin e stafit, deri në besnikërinë e klientëve. Falë Ristomanagerit, për shembull, mund të merrni porositë tuaja direkt në tabletin tuaj dhe t’i dërgoni ato automatikisht në kuzhinë. Në këtë mënyrë ju do të kurseni kohë dhe gabime, duke përmirësuar shërbimin dhe, rrjedhimisht, cilësinë e perceptuar nga klienti.
Duke përdorur këtë softuer, do të jeni në gjendje të menaxhoni më mirë të gjithë stafin, duke identifikuar detyrat dhe rolet në mënyrë të qartë dhe të saktë, në mënyrë që të shmangni mbivendosjet dhe konfuzionin e panevojshëm. Ristomanager është gjithashtu një softuer shumë praktik dhe i lehtë për t’u përdorur, që, ndryshe nga shumica e softuerëve të menaxhimit, nuk kërkon një lidhje interneti. Për ta bërë atë punë, në fakt, thjesht përdorni PC si një server, duke përdorur lidhjen e brendshme të rrjetit lokal. Në këtë mënyrë, softueri do të vazhdojë të punojë edhe në rast të ndërprerjes së energjisë dhe kështu të shmangë bllokimin e aktiviteteve.

Furrë më e mirë apo elektrike? Të gjitha të mirat dhe të këqijat

Nëse keni vendosur të hapni një piceri, sigurisht që një nga pyetjet e para që do të hasni do të bëjë me zgjedhjen e furrës më të përshtatshme. Në veçanti do të duhet të vendosni nëse do të blini një furrë elektrike ose do të instaloni një furrë druri. Natyrisht, kjo është një zgjedhje shumë e rëndësishme, e cila do të ndikojë në prodhimin e produktit përfundimtar, dhe për këtë arsye ju nuk mund të neglizhoni.

Zgjedhjen e duhur për furrë pica është thelbësore dhe për të shmangur gabimet tragjike që  nuk mund të shërohen, është mirë që ju të dini tiparet kryesore dhe avantazhet e tyre përkatëse dhe disavantazhet e llojeve të ndryshme. Në këtë mënyrë ju me siguri do të keni ide më të qarta dhe mund të zgjidhni për llojin që i përshtatet më së miri nevojave tuaja.

Druri më i mirë ose furra elektrike: pro dhe kundra

Le të fillojmë nga furra e drurit, që gjithmonë konsiderohet si një domosdoshmëri për çdo piceri të vetë-respektuar. Sobë druri është klasik, i cili mbart historinë dhe traditat e pica, e cila është arsyeja pse edhe sot mbetet e preferuar e atyre që të drejtuar një piceri.

Pizzeria software: zbuloni se si të menaxhoni më mirë picerine tuaj!

Ky furrë, megjithatë, përveç që ka shumë avantazhe gjithashtu ka disa kundër.

Furrë druri: kundër

Furrë me dru, pavarësisht se është më i dashur nga të dashuruarit e picerisë, për shembull, tenton të qetësohet lehtë. Shkurtimisht, kur pica është vendosur në stalla, kjo e fundit ftohet për shkak të lagështirës së picës dhe madje edhe rrezatimi i nxehtësisë ndërpritet. Duhet të thuhet se kjo ndodh sidomos në fillim ose në fund të mbrëmjes, kur furrë është më e ftohtë. Nuk është rastësi që në këto momente të mbrëmjes të dalin pikat më të këqija dhe më të djegura.

 

Në rastin e furrës elektrike, megjithatë, e gjithë kjo nuk ndodh, sepse nëse furra poshtë ftohet, vetëm rrisni rezistencën më të ulët në mënyrë që të jepni më shumë nxehtësi. Në këtë mënyrë prodhimi nuk do të ndërpritet, gjë që domosdoshmërisht ndodh me furrë me djegie druri, ku është e nevojshme të presësh që gropa të ngrohej përsëri.

Ndër disavantazhet e një furrë druri ka edhe pastrim. Mund të duket si një detaj, por në të vërtetë është një aspekt shumë i rëndësishëm dhe nuk duhet lënë pas dore në fazën e vendimmarrjes. Gjithashtu prakticiteti kërkon pjesën e tij dhe një furrë më e vështirë për t’u pastruar do të peshojnë gjithashtu në organizimin e punës së stafit. Një arsye tjetër, shkurtimisht, të preferoni blerjen e një furrë elektrike.

Jo për të përmendur instalimin e dy furrat. Në rastin e një furrëje druri, për shembull, puna e muratorit është e nevojshme, edhe nëse vendosni të instaloni ato të parafabrikuarat. Në këtë rast, në fakt, ato do të mblidhen në një strukturë adekuate. Jo vetëm që, në çdo rast do të jetë thelbësore një oxhak, jo i lehtë për t’u marrë dhe në disa raste krejtësisht i pamundur, për shkak të rregulloreve të bashkëpronësisë.

Furrën elektrike, nga ana tjetër, nuk kërkon një kapuç ose një kapese. Çështja e vetme kritike ka të bëjë me mundësinë e ventilimit të jashtëm në mur, por vetëm në rastin kur është një furrë me gaz.

Furrë më e mirë ose elektrike: cilësia dhe konsumi

Dhe nëse, për sa i përket prakticitetit, furra elektrike duket të kalojë djegien e drurit, në lidhje me cilësinë e picës dhe konsumit, të dyja mund të jenë pak a shumë në të njëjtin nivel. Për këtë arsye ne duhet të largojmë mitin që pica napolitane mund të bëhej vetëm me një furrë të mirë me djegie druri. Me një furrë të mirë elektrike, në fakt, është e mjaftueshme për të ngritur temperaturën dhe rezultati do të jetë një pice e butë me një buzë të lartë, ashtu si ai napolitane.

Receta të picave të bardha: mësoni se si t’i përgatisni ato!

Anasjelltas, nëse dëshironi të përgatitni një pica më të crunchy ju mund të përdorni edhe furrë druri. Shkurtimisht, në të dyja rastet, është e mundur që të bëhen më shumë lloje të pizzave dhe cilësia e gatimit nuk paraqet ndonjë ndryshim.

Mielli më i mirë i pices: gjeni se cili prej tyre do të zgjidhni!

Së fundi, edhe në aspektin e konsumit, të dy furrat janë mjaft ekuivalente. Aparati elektrik, megjithatë, sidomos kur është fjala për modelet e gjeneratës së fundit, gjithashtu ka funksionin e “ekonomisë”, i cili lejon të reduktojë konsumin gjatë kohës së punës së ulët. Shkurtimisht, është e qartë se, përtej paragjykimeve dhe “mitet e rreme”, furrën elektrike sot është opsioni më i përshtatshëm për një piceri të sapo hapur. Natyrisht, zgjedhja mbetet plotësisht personale dhe nëse zgjedhni një ose një tjetër, rezultati sigurisht që do të jetë me cilësi të shkëlqyeshme.

Menaxhimi i tryezave në një restorant: si t’i organizoni më mirë ato

A keni hapur një restorant dhe dëshironi të menaxhoni më mirë tavolinat dhe dhomën e ngrënies? Ky është sigurisht një nga aspektet më të rëndësishme të aktiviteteve të ndryshme të menaxhimit. Salla është anija e restorantit, karta e parë e biznesit për të paraqitur dhe çfarë një klient sapo ka hyrë menjëherë njoftim.

Për shembull, një konfuzion ose çorganizim i mundshëm në sallë mund të mos shpëtojë më nga afër. Kamerat që nervozisht shkojnë nga njëra anë në tjetrën me siguri nuk do të bëjnë një përshtypje të mirë dhe kjo për fat të keq vështirë se do të shkojë pa u vënë re. Për të shmangur situata të tilla dhe për të menaxhuar tavolinat në sallë, por ka një zgjidhje dhe quhet Ristomanager.

Menaxhimi i tavolinës në një restorant: si ta optimizoni atë

Ky është një sistem i menaxhimit të restoranteve shumë intuitiv dhe i lehtë për t’u përdorur që do t’ju lejojë të monitoroni, optimizoni dhe monitoroni çdo aktivitet të vetëm, dhe veçanërisht atë të tabelave. Urdhërat nuk do të jenë më problem. Falë këtij softueri të dobishëm, të cilin mund ta shkarkoni në të gjitha pajisjet tuaja, mund të merrni porosi direkt në tableta dhe t’i dërgoni ato automatikisht në kuzhinë.

Nuk ka më fletë dhe shënime për të shkruar urdhrat dhe që mund të humbasin ose mund të keqkuptohen. Në këtë mënyrë ju do të kurseni kohë të çmuar dhe gjithashtu do të shmangni të gjitha ngjarjet e pakëndshme që shpesh shkojnë në shërbimin e restoranteve, siç janë lëshimet dhe urdhrat e gabuar. Jo vetëm që, duke hyrë në seksionin “Tabelat e menaxhimit”, mund ta shihni statusin e të gjitha tavolinave në restorant në kohë reale. Ju pastaj mund të menaxhoni tavolinat e lira, të zënë, të rezervuara dhe në pritje të pagesës.

Shkurtimisht, menaxhimi i tavolinave dhe menaxhimi i hotelerisë në kompleks do të jetë më i lehtë dhe më efikas, duke përmirësuar ndjeshëm cilësinë e shërbimit të perceptuar nga klienti. E gjithë kjo falë një softueri të thjeshtë që ndër avantazhet e tjera gjithashtu ka atë që nuk kërkon ndonjë lidhje për të punuar. Ristomanager, në fakt, punon duke përdorur PC si një server dhe pastaj duke përdorur rrjetin lokal. Kjo do të thotë se, në rast të një ndërprerjeje, softueri do të vazhdojë të funksionojë, duke shmangur incidentet e pakëndshme dhe ndërprerjet e punës.

Falë seksionit “Fast Cash”, ju gjithashtu mund të përshpejtoni urdhrat e marrjes së largimit, me aftësinë për t’i dërguar ato automatikisht në departamentet përkatëse dhe menjëherë të lëshoni faturën e porosisë. Një ndërfaqe praktike gjithashtu do t’ju ndihmojë të identifikoni produktet e kërkuara nga klienti.


Menaxhimi i tavolinës në një restorant: trajnimi i stafit

Përveç përshpejtimit të shërbimit, një menaxhim i mirë, si Ristomanager, gjithashtu do t’ju ndihmojë të përmirësoni menaxhimin e stafit që ju nevojitet në tavolina. Menaxhimi i tabelës, në fakt, nuk ka të bëjë vetëm me mundësinë e optimizimit të porosive por edhe të aftësisë për të ofruar ndihmë dhe kujdes ndaj klientit. Kjo varet nga stafi, dhe sidomos në dhomën që ka për detyrë ndërhyrjen me konsumatorin, duke iu përgjigjur me mirësjellje dhe edukim të gjitha kërkesave të tij dhe duke i kapur ato nëse është e nevojshme.

Në mënyrë që kamarierët të ndërhyjnë në mënyrë korrekte dhe t’i shërbejnë tabelave në mënyrën e duhur, është e rëndësishme që së pari të zgjidhni ato me kujdes dhe pastaj të kujdeset për trajnimin e tyre. Trajnimi i stafit, në fakt, është një aspekt që nuk duhet lënë pas dore. Stafi, së bashku me kuzhinë, është zemra e restorantit dhe madje edhe prania e një elementi të vetëm jo të integruar mund të shkaktojë probleme për të gjithë menaxhmentin.

Edhe në këtë rast, duke u mbështetur në menaxhimin mund të jetë zgjidhja. Në fakt, përmes Ristomanager, ju do të jeni në gjendje të  të monitoroni këtë aspekt gjithashtu. Ju do të jeni në gjendje të identifikoni detyrat dhe te drejtat e çdo personi, t’i ndani ato në mënyrë të drejtë pa krijuar mbingarkesa ose mbivendosje të detyrave dhe të monitoroni performancën e tyre. Në këtë mënyrë ju gjithashtu mund të zbuloni ndonjë dobësi dhe të përgatitni veprime përmirësimi. Gjithashtu do të jeni në gjendje të njihni më mirë stafin tuaj, duke vlerësuar çdo lëvizje ose nevojën për më shumë trajnime nga disa. Sidoqoftë, rezultati përfundimtar do të jetë një grup pune më i lumtur dhe më efikas, i cili do të jetë në gjendje të ofrojë një shërbim të përshtatshëm dhe të patundur në tryezë.

Për më tepër, është e mundur të menaxhoni një bazë të dhënash të vërtetë të konsumatorëve, një lloj historie të rendit që do t’ju lejojë të njiheni më mirë dhe të studioni çdo veprimtari marketingu dhe besnikërie që do të planifikohen.

Si të menaxhoni një bar: 4 rregulla për sukses

A keni vendosur vetëm të hapni një bar dhe dëshironi të kuptoni se si të bëni një ndryshim dhe të jeni të suksesshëm në një kohë të shkurtër? Le të fillojmë duke thënë se shiritja, në krahasim me restorantin, është një vend ku ne shpesh tentojmë të frekuentojmë. Nëse në fakt restoranti mund të ketë vetëm drekë ose darkë, në bar mund të blejmë edhe një sanduiç, të pijmë një kapuçin ose një gotë të thjeshtë të ujit.

E gjithë kjo, megjithatë, e bën barin një lloj më anonim të vendit sesa restoranti dhe për të cilin, pikërisht për këtë arsye, është e nevojshme të kushtojë më shumë kujdes dhe vëmendje. Bare duket të gjithë njëjtë, ose kështu duket, dhe për këtë pronari do të duhet të mbajnë në mend një numër të aspekteve në të cilën do të jetë e nevojshme për të levave për të pasuar.

Si të menaxhoni një bar: rregullat që duhet të ndiqni

Studimi i konkurrencës

Një nga gjërat e para për të bërë, për shembull, është studimi i konkursit, duke u përpjekur të hedhim një vështrim në baret tashmë të pranishme në zonë dhe të vlerësojmë çdo forcë dhe dobësi. Nëse është e vërtetë që bare mund të duken të njëjta, duke ditur se çfarë shkon apo nuk shkon në mes rrymave të tyre mund të na ndihmojë të vendosim një ofertë më të fokusuar ndaj nevojave të klientëve tanë potencialë. Për shembull, nëse një bar ka disa mangësi në menynë, mund të mendojmë t’i kompensojmë duke i ofruar ato në tonat.

Pikë në vend

Një gabim që nuk duhet të bëhet, edhe nëse shumë kanë tendencë ta bëjnë këtë, është që të mos i kushtojnë shumë vëmendje lokacionit, prandaj shumë bare janë anonime. Një sy më shumë për mobilimin nuk dëmtohet dhe, ndoshta, vlerësimi i personalizimit më të madh të mjedisit mund të përfaqësojë një element dallues që mund të bëjë dallimin në krahasim me baret e tjera në zonë.

Shërbim miqësor dhe miqësor

Ky është një tjetër çelës shumë i rëndësishëm dhe kjo nuk duhet të nënvlerësohet aspak. Sa herë kemi preferuar një bar në një tjetër sepse barman ishte më e bukur apo ndoshta do të na ofronte një kafe herë pas here? Këto janë të gjitha gjëra të vogla që një klient e vë re. Kjo është arsyeja pse një barman i mirë mund të ndërtojë edhe një marrëdhënie me klientët e tij, ai gjithmonë do të jetë miqësor dhe miqësor, duke iu afruar atyre me besim, por pa qenë tepër ndërhyrës. Në këtë mënyrë do të ketë sukses në sigurimin që klientët të bashkohen dhe të jenë besnikë. Në të vërtetë, bar nuk është vetëm një vend për të pirë kafe, por është gjithashtu një vend takimi, ku është mirë të ketë një bisedë. Për këtë arsye, ofrimi i një shërbimi miqësor dhe të mirë mund të luajë vetëm në favor të biznesit, duke ndikuar në suksesin e tij në një mënyrë të rëndësishme.

Duke u bazuar në një sistem të menaxhimit

Përtej analizës fillestare të konkurrencës, e cila mund të na udhëheqë për të kuptuar se çfarë të ofrojmë dhe elementet mbi të cilat do të përqendrohemi, me kalimin e kohës do të jetë mundësia që një menaxhim të bëjë dallimin. Një bar, në fakt, sado i vogël mund të jetë, përfshin një sërë aktivitetesh që duhet të planifikohen dhe monitorohen vazhdimisht, të cilat me ndihmën e softuerit të mirë mund të automatizohen. Ju mund të vlerësoni për të shkarkuar një softuer të menaxhimit me burim të hapur, si për shembull Ristomanager, i cili do t’ju lejojë që çdo aktivitet i barit të jetë gjithmonë nën kontroll. Nga menaxhimi i tabelave, në atë të urdhrave, për të arritur stafin dhe klientët.

Çdo aspekt do të jetë nën kontroll:

për shembull, mund të përshpejtojeni urdhrat në sajë të mundësisë së marrjes së urdhrave nëpërmjet tabletave dhe automatikisht t’i kaloni në kuzhinë. Dhe jo vetëm atë, me Ristomanager ju mund të automatizoni furnizimin e magazinës, të menaxhoni më mirë grupin tuaj të punës dhe të zhvilloni veprimtarinë e marketingut dhe besnikërinë e klientit. Po, sepse në sajë të këtij programi do të keni një histori reale të klientëve në dispozicion. Ju do të kuptoni më mirë shijet dhe zakonet e klientëve tuaj dhe, bazuar në këtë informacion, do të jeni në gjendje të studioni strategjitë e reja të promovimit dhe besnikërisë. Për më tepër, ndryshe nga menaxhimi më i restoranteve, Ristomanager nuk ka nevojë për një lidhje interneti. Kjo e bën softuerin të pavarur nga ndonjë ndërprerje që mund ta rrezikojnë biznesin dhe ta ndalojnë atë. E gjithë kjo është e mundur sepse është e mjaftueshme për të përdorur PC si një server, në mënyrë që të shfrytëzojnë lidhjen e rrjetit lokal. Softueri është gjithashtu me të vërtetë i lehtë dhe intuitive dhe mund të shkarkohet lehtë në mac ose pc.

Si të menaxhoni një restorant në periferi: 4 rregulla të arta

A po mendoni për hapjen e një restoranti në periferi dhe keni frikë të keni pak konsumatorë?

Menaxhimi i një restoranti në periferi nuk është sigurisht një gjë e thjeshtë. Në këtë rast, në fakt, një nga avantazhet kryesore të një restoranti që ndodhet në qendër nuk mund të shijohet: mundësia që një kalimtar të vini re shenjën dhe të vendosë të provojë kuzhinë.

Veçanërisht nëse aktiviteti është ende në fillim, është shumë e vështirë të dalësh dhe të vërehet dhe sigurisht që një pozitë e mirë në qytet mund të ndihmojë. Megjithatë, pavarësisht nga rruga është përpjetë, thuhet se një restorant në periferi nuk mund të shndërrohet në një biznes të suksesshëm. Gjithashtu në këtë rast, si gjithmonë, është shumë e rëndësishme që të mos improvizohen dhe të planifikohen në mënyrë korrekte veprimet më të përshtatshme për të promovuar dhe bërë të njohur restorantin.

Si për të menaxhuar një restorant në periferi: rëndësinë e reklamave

Nëse një restorant në qendër, duke u lehtësuar nga pozita, mund të mendojë të investojë më pak para në aktivitete promovuese dhe reklamuese, një restorant në periferi absolutisht nuk mund ta bëjë këtë. Përkundrazi, nëse menaxhon një restorant të këtij lloji, menjëherë duhet të planifikoni një investim në aktivitetet e marketingut dhe promovimit, në mënyrë që klientët tuaj të mundshëm të dinë për ekzistencën tuaj.

Një restorant në periferi, i panjohur për shumicën, është një restorant që është i destinuar të dështojë. Për të menaxhuar siç duhet një restorant të këtij lloji fillon të planifikojë një sërë veprimesh që synojnë të bëjnë të njohur biznesin tuaj. Për shembull, mund të mendoni për reklamat në gazetat lokale, bërjen e disa tabelave, ose duke u mbështetur në mjete më moderne dhe kapilare, siç është bota e internetit dhe mediat sociale.

Zgjedhja do të varet nga lloji i objektivit që dëshironi të arrini dhe veçanërisht në buxhetin në dispozicion. Megjithatë, që ju zgjidhni një mjet në vend të një tjetër nuk ka rëndësi: gjëja e rëndësishme është të filloni të promovoni biznesin. Është e qartë se këto veprime do të planifikohen me një parashikim të shpenzimeve dhe ndoshta në këtë fazë ju mund të keni nevojë për një menaxhim të mirë të restoranteve.

Një nga më të mirët aktualisht në treg është padyshim Ristomanager. Është një softuer i plotë dhe i lehtë për t’u përdorur që, ndryshe nga shumica e aplikacioneve, lejon një menaxhim të përgjithshëm të aktivitetit, i cili shkon përtej organizimit të thjeshtë të tabelave dhe porosive.

Në fakt, Ristomanager do t’ju lejojë gjithashtu të menaxhoni furnizimin e magazinës, stafit, identifikimin e detyrave dhe detyrave dhe madje edhe nisjen e veprimeve të besnikërisë së klientit. Me pak fjalë, një çantë e plotë për të hequr ndonjë restorant, madje edhe një aktivitet që ndodhet në periferi dhe për këtë arsye më të papërshtatshëm për të arritur.

Si për të menaxhuar një restorant në periferi: vendndodhjen dhe menunë

Dhe këtu kemi ardhur në një tjetër element shumë të rëndësishëm mbi të cilin do të levave, në rast se duhet të menaxhosh një restorant në periferi. Një restorant i këtij lloji në fakt, duke mos qenë lehtësisht i arritshëm, do të duhet të përqëndrohet në karakteristika të tjera që mund të tërheqin klientët. Një vendndodhje ekskluzive, shumë e saktë, ose e mobiluar në një mënyrë të veçantë mund të jetë për shembull elementi kyç në të cilin duhet të synojë. Nëse në fakt restorant në qendër mund të përballojë një vend mjaft anonim, një restorant në periferi do të duhet të përqëndrohet në orendi të rafinuar dhe të cilësisë, një vend në të shkurtër, që lë gojë hapur dhe të shtyjë të konsumatorëve për të lëvizur vetëm për kënaqësinë e jetuar atë.

Dhe nëse lokacioni duhet të kujdeset në detajet më të vogla, kuzhina është po aq e rëndësishme. Përtej pjatave te mira, një element që merret si i mirëqenë (edhe nëse nuk është kështu), ju mund të mendoni të specializoheni në një lloj të veçantë të menusë. Për shembull, ju mund të ofroni një kuzhinë peshku, ose ndoshta vetëm mish, me mundësinë e gjetjes së shkurtimeve që nuk do të ishin në dispozicion diku tjetër. Shkurtimisht, edhe në këtë rast, duke u fokusuar në unike dhe ekskluzivitet, mund të të ndihmojnë.

Jo vetëm se, në qoftë se ju nuk doni të specializuar, por do të doja të ofrojë një kuzhinë të gjerë dhe të larmishme, atëherë ju mund të konsideroni idenë e krijimit të promovime javore ose ndoshta çdo ditë, në mënyrë që njerëzit janë të shtyrë të arrijnë restorantin tuaj në sytë e një zbritje . Në këtë mënyrë do të krijoni emërime mujore ose javore që do t’ju lejojnë të mbani klientët. Ky i fundit, në fakt, i tërhequr nga promovimi, do të jetë më i gatshëm të lëvizë dhe të arrijë në restorantin tuaj. Në këtë mënyrë ju mund të rrisni klientët tuaj dhe të mbushni restorantin edhe në ato ditë kur zakonisht është më e vështirë, sidomos për një restorant në periferi.

Si të krijoni një restorant të suksesshëm: gabime për t’u shmangur

A keni filluar një biznes restorant dhe po pyesni se si është e mundur të krijoni një restorant të suksesshëm? Për të kuptuar se si të rritet një aktivitet i tillë pa bërë hapa të rremë dhe gabime që mund të provojnë të jenë fatale, ne me të vërtetë duhet të fillojmë nga ajo që duhet të shmangim.

Nëse në fakt në fazën fillestare çdo gjë duket e thjeshtë, shumë gjëra janë marrë për të dhënë, çdo veprim mund të jetë kritik dhe, nëse nuk është planifikuar si duhet, mund të çojë në një dështim dhe një dështim të caktuar. Me pak fjalë, duhet të drejtosh një restorant dhe të jetë në gjendje të sjellë atë për sukses nuk është një çështje e vogël dhe kjo është arsyeja pse, në qoftë se ju vetëm filluar, këshilla është që të mbështetet sa më shpejt të jetë e mundur me një menaxhim të mirë.

Ristomanageri, për shembull, është një nga më të mirat dhe më të plota në treg sot. Ky software i dobishëm dhe i lehtë për t’u përdorur në të vërtetë ju do të menaxhojë dhe të ketë nën kontroll të gjitha aktivitetet dhe sektori Restorant: nga menaxhimin e tabelave dhe comande, menaxhimin e personelit, inventarit, deri në veprimet e besnikërinë e konsumatorit.

Si të krijoni një restorant të suksesshëm: gabimet më të shpeshta

Shkurtimisht, çdo aspekt i jetës së restorantit do të monitorohet vazhdimisht dhe nën kontrollin tuaj, në mënyrë që të shmanget që diçka të neglizhohet ose të mos planifikohet siç duhet. Në fakt, një nga gabimet kryesore që shpesh bëjnë pronarët e restoranteve nuk është të planifikojne menaxhimin dhe kostot e biznesit.

Pra, vijnë surpriza dhe së shpejti restoranti u detyrua të mbyllej, me zhgënjim ekstreme nga ana e atyre që kishin besuar në këtë aktivitet në vend. Një situatë e tillë ndodh sidomos kur pronari ka tendencë të mos delegojë dhe të përqëndrohet në vetvete më shumë se një rol.

Menaxhimi aktual i restorantit, për shembull, nuk duhet të jetë deri në pronarin, por më tepër për një figurë të veçantë apo si një alternativë për një menaxhim pikërisht si Ristomanager, në gjendje për të ndihmuar dhe për të bërë jetën më të lehtë për pronarin.


Si të krijoni një restorant të suksesshëm: rëndësia e menaxhimit

Duke e bërë përdorimin e një menaxhimi, ajo do të jetë e mundur për të ofruar një shërbim më të mirë, e cila siç e dini është një thelbësor dhe vendimtar në cilësinë e perceptuar nga ana e konsumatorit. Një shërbim i përafërt dhe të varfër, në fakt, mund të prishin reputacionin e restorantit, duke marrë atë në një kohë të shkurtër drejt falimentimit.

Duke përdorur Ristomanager këtë mundësi ai do të shmanget plotësisht përmes aftësisë për të organizuar më mirë tavolina dhe urdhrat e restorantit. Nëpërmjet tabletave do të jetë e mundur të marrin urdhra dhe t’i transmetojnë ato në të njëjtën kohë në kuzhinë. Kjo do të kursejë kohë dhe do të shmangë pritjet e panevojshme për konsumatorët. Jo vetëm se, ju gjithashtu mund të shmangur eventualitet të pakëndshme, shumë të zakonshme në restorante të mbushur me njerëz dhe të çorganizuar, urdhrat e  humbura dhe të gabuara.

Për këto avantazhe shtohet edhe mundësia për të menaxhuar më mirë stafin e restoranteve. Një pjesë e softuerit është në të vërtetë gjithashtu i dedikuar stafit. Kështu që ju mund të vendosë në mënyrë të qartë detyrat dhe detyrat dhe të ndarë më, duke krijuar një menaxhim më efikas dhe rritjen e forta. Në këtë mënyrë ju do të shmangur një gabim tipik të atyre që janë fillestar me menaxhimin e restoranteve: dmth organizimin e dobët të stafit. Shpesh, stafi nuk e bëri të qartë për çfarë detyrat e tyre dhe për këtë play përfundon dëmton punën e tyre.

Me menaxhimin  ju jo  gjithmonë do të ketë gjithçka nën kontroll dhe mund të identifikoni ndonjë aspektet negative apo dobësitë e restorantit, kështu duke planifikuar veprime për të përmirësuar situatën. Ndryshe menaxhimin kryesor edhe Ristomanager do t’ju lejojë të promovoni restorantin tuaj dhe jepni atë shtytje shtesë për sukses, me aftësinë për të planifikuar veprimet besnikëri për klientët tuaj.

Përmes menaxhimit të konsumatorëve që ju mund të hyjë në të dhënat e klientëve tuaj të rregullt, në mënyrë që të lehtësojë dhe përshpejtojë rezervime ose urdhra me anë të holla të shpejtë. Të gjitha këto të dhëna do të mbeten të ruajtura në bazën e të dhënave të menaxhimit, të gatshëm për t’u ripërdorur për marketing dhe veprime besnikërie.

Me pak fjalë, të krijojë një restorant i suksesshëm nuk është një gjë e thjeshtë dhe sidomos jo rezultat i improvizimit. Në mënyrë që një biznes i ri të hiqet, kërkohet shumë studim dhe planifikim i kostove të menaxhimit dhe të gjitha aktivitetet. Përndryshe rreziku i falimentimit është pothuajse i sigurt.

Si t’i sillni pjatat: teknikat dhe gabimet më të mira për t’u shmangur

Shërbimi është në një restorant absolutisht themelor. Një kuzhinë shumë e mirë, në fakt, nuk mjafton për të dekretuar suksesin e një aktiviteti. Përgatitja e pjatave të mira, por duke harruar urdhërat apo edhe më keq duke mos qenë në gjendje të shërbejë saktë në tavolina, në të vërtetë rrezikon të dëmtojë në mënyrë të pakthyeshme marrëdhënien me konsumatorin.

Kjo është arsyeja pse nëse doni të ndërtoni një biznes të suksesshëm, është mirë që të punësoni staf të kualifikuar, të cilët janë në gjendje të bëjnë më mirë punën e tyre. Dhe nëse stafi aktual ka disa boshllëqe, duhet gjithashtu të konsideroni një trajnim të mundshëm, në mënyrë që të siguroheni që shërbimi i restoranteve të jetë me të vërtetë i patëmetë.

Në rastin e kamerierit, për shembull, një nga gjërat më të rëndësishme, përtej urdhrave, ka të bëjë me aftësinë për t’i shërbyer tryezave. Me pak fjalë, një kamerier i mirë duhet të dijë se si t’i sjellë pjatat dhe pastaj të njohë teknikat më të mira për ta bërë atë, si dhe gabimet për t’u shmangur.

Si të sillni pjatat: çfarë të bëni dhe çfarë të shmangni

Vendosja e pjatave në mënyrën e duhur, për shembull, është shumë e rëndësishme dhe nuk duhet të lihet në shans.
Pjatat pastaj shpërndahen dhe hiqen nga e djathta. Gjithashtu, nëse është një restorant shumë elegant, është mirë që kamarieri nuk sjell më shumë se tre pjata. Dy të parët do të merren në të majtë dhe e treta në të djathtë.

Është gjithashtu e rëndësishme të siguroheni se kur mbani dhe i shërbyeni pjatat, gishtat e dorës që mbanin ose shërbejnë pjatën nuk janë të theksuara. Nëse në vend të kësaj ne duhet të sjellim pjatat nga kuzhina në tavolinë, pjatat duhet të sillen në mënyrë të qëndrueshme dhe të mbahen paralelisht.

Megjithatë, për të hequr qafe tryezën dhe për të siguruar qëndrueshmërinë e pjatave, është e nevojshme që ato të mbahen fort me pëllëmbën e dorës lart. Në veçanti, parakrahi duhet të jetë paralel me tokën, në mënyrë që të japë mbështetjen më të gjerë dhe më të qëndrueshme. Për më tepër, kur të heqësh dorë prej saj, duhet të përdorësh pecetë e shërbimit, në mënyrë që mos të njollosh uniformën dhe ndoshta të pastrosh gishtat, nëse është e nevojshme. Nëse kamerieri punon për një restorant shumë elegant, këshillohet të mos heqësh më shumë se katër pjatat në të njëjtën kohë.


Si të sillni pjatat dhe të menaxhoni tavolinat.

Duke ndjekur këto rregulla të thjeshta, kamarierët mund të bëjnë një shërbim të mirë dhe të bëjnë një ndryshim të vërtetë, duke përmirësuar perceptimin e restorantit tuaj nga klienti. Dhe jo vetëm që, duke ju dhënë një softuer menaxhues, mund të përmirësoni edhe organizimin e përgjithshëm të dhomës, nga dhomat e ngrënies në tavolina.

Kamarierët mund të marrin urdhra dhe të menaxhojnë tavolinat e restoranteve në një mënyrë më fluide dhe më të shpejtë. Të gjitha në sajë të një aplikacioni që do t’ju lejojë të automatizoni të gjithë procesin ndërsa vazhdoni të keni gjithçka nën kontroll. Ne po flasim për Ristomanager, një softuer menaxhimi për restorantet që është praktik dhe i lehtë për t’u përdorur, që do t’ju lejojë të organizoni më mirë çdo aktivitet të vetëm, duke analizuar performancën, por duke planifikuar më mirë të gjitha shpenzimet operative.

Falë Ristomanagerit, kamarierët tuaj do të jenë në gjendje të menaxhojnë dhomën në një mënyrë optimale dhe pa gabime. Përdorimi i tabletave në fakt mund të marrë urdhra dhe t’i transferojë ato automatikisht në kuzhinë, duke kursyer kohë dhe duke shmangur distractions dhe gabime që shkaktojnë. Dhe jo vetëm që: ky softuer do t’ju lejojë gjithashtu të menaxhoni më mirë furnizimin e magazinës, trajnimin dhe organizimin e stafit si dhe besnikërinë e klientit.

Receta për pica të shijshme: zbuloni se si t’i kënaqni klientët tuaj!

Çdo gjë do të jetë nën kontroll dhe menaxhimi i restorantit nuk do të ketë më sekrete për ju. Duke monitoruar çdo veprimtari dhe performancë të vetme ju do të jeni në gjendje të identifikoni ndonjë pikë kritike dhe të dobët, të planifikoni veprime përmirësuese në mënyrë që të shmangni surpriza të pakëndshme. Shpesh në fakt pronari nuk mund t’i identifikojë ato në kohë dhe, pikërisht për këtë arsye, disa restorante po falimentojnë.

Me Ristomanager e gjithë kjo nuk do të ndodhë. Shërbimi juaj do të përmirësohet nga dita në ditë dhe me atë reputacionin e restorantit tuaj. Aftësia për të menaxhuar besnikërinë e klientit do t’ju lejojë gjithashtu të rriteni biznesin tuaj, duke sjellë një sukses të sigurt.

Mësoni më shumë për Ristomanager dhe kthejeni restorantin tuaj të vogël dhe premtues në një biznes të madh dhe të suksesshëm. Të bësh atë do të jetë shumë më e thjeshtë se sa mendoni.

MENAXHIMI I MAGAZINES : një sistem prodhimi.

Një restorant nga pikëpamja logjistike është një sistem i vërtetë prodhimi që transformon lëndën e parë (përbërësit e ndryshëm) në një produkt të përfunduar (gjellë).


komponenti “industrial” duhet të shtohet në shërbimin e tryezës, kreativitetin e kuzhinierit, mobilimin e resorantit dhe kështu me radhë.

Duke marrë parasysh restorantin si një sistem produktiv lehtëson menaxhimin e stokut.

Gjithashtu ju lejon të aplikoni modelet e menaxhimit të zhvilluara për prodhimin industrial.

Sistemi i prodhimit të restoranteve është konfiguruar si një sistem MTO (make to order).

Pjatë është bërë vetëm kur klienti urdhëron atë.

Nuk ka rezerva të produkteve të gatshme, përveç disa përjashtimeve siç janë ëmbëlsirat që duhet të vendosen në frigorifer.

Një tjetër tipar i restorantit është prania e një flete materialesh të përbërë nga një nivel i vetëm, një përbërës i vetëm.

Konsiderojmë makarona të freskëta gjysmë të gatshme ose preparate të tjera bazë për kuzhinë.

Këto elementë na lejojnë të përcaktojmë sistemin e menaxhimit të resorantit.

Natyrisht që do të lidhet me lëndët e para dhe disa produkte gjysëm të gatshme. Le të shqyrtojmë karakteristikat e disa elementeve logjistike siç janë afatet e lëndëve të para.

Magazina zakonisht ka hapësira të kufizuara dhe zonat e dedikuara për produkte të veçanta si magazina e magazinimit të ftohtë ose bodrumi janë të nevojshme.

Së fundi, duhet të merret parasysh menaxhimi i shitjeve.

Kjo mund të përfshijë një menu të caktuar ose një menu à la carte.

Në rastin e parë për menaxhimin e stoqeve është e nevojshme të sigurohen vetëm sasitë e blera, ndërsa në menynë a la carte ne duhet të sigurojmë llojin e produkteve.

Këto karakteristika na lejojnë të identifikojmë një teknikë të përzier të menaxhimit të stoqeve. Kjo do të thotë që disa lëndë të para menaxhohen në kërkesë dhe të tjerët janë konsumuar

Në rastin e një menyre fikse, menaxhimi i kërkesës do të tregohet për shumë lëndë të para. Në rastin e menusë a la carte, ne do të zgjerojmë menaxhimin në rimëkëmbje.

Ndërmjet lëndëve të para të papërpunuara, produktet e freskëta dhe ato që janë të pranishme në enët shumë pak duhet të konsumohen sipas nevojës. Produktet që kanë një skadim më të gjatë ose janë të pranishme në shumë pjata mund të menaxhohen për të rivendosur.

Një menaxhim i saktë i inventarit nuk mund të ndahet nga prania e një sistemi informacioni që na lejon të kemi historinë e shitjeve, recetave dhe inventarit.

Lëndët e para ndikojnë në qarkullimin e një restoranti mesatarisht rreth 30-35%, kështu që të jesh në gjendje të zgjedh inventarin kontribuon në mënyrë të konsiderueshme për të rritur fitimin ose për të ulur çmimin e shitjes duke i lejuar konsumatorët të rriten.

Ka disa programe të dizajnuara posaçërisht për menaxhimin e një restoranti.

Në rastin e një biznesi të vogël, mos u përpiqni të merrni me një spreadsheet dhe një bazë të dhënash për recetë. Ju do të humbni paratë e kursyera në orë për të kandiduar pas problemeve.

Dhe sigurohuni që të kaloni cilësinë.

Unë rekomandoj RISTOMANAGER, shkarkoni versionin falas, provoni. Ju do të kuptoni se sa kohë mund të ruani tashmë dhe sa mund të fitoni nga çdo tipar i softuerit të menaxhimit.

Pastaj e lë programin dhe numrat e dedikuar për klientët dhe kreativitetin.