Si të hapni një piceri? Sa kushton?

Le të shohim së bashku cilat janë kërkesat për të hapur një piceri dhe sa mund të kushtojë.

Pica është emblema e vendit tonë të bukur dhe kuzhinës sonë. Seshtë aq e famshme sa mendohet se në Itali hahet vetëm pica. Pica është pjata jonë femërore dhe askush në botë nuk duket se i reziston asaj. Gjithashtu një mundësi interesante dhe fitimprurëse në sektorin e kuzhinës.

Do hapni një Piceri: për çfarë keni nevojë?

Piceritë mund t’i gjeni kudo, por secila prej tyre ka vendin e vet në treg dhe klientët e saj . Gjithmonë është e rëndësishme të shihet se çfarë është oferta e tregut dhe të analizohen konkurrentët.

Konsideroni nëse të hapni një piceri, një dhomë me shërbim tryeze, një restorant per pica, një vend me specialitete etnike ose ndërkombëtare ose një vend të hapur deri vonë me argëtim dhe muzikë. Mundësitë janë të shumta dhe për secilën prej tyre ka nevoja të ndryshme për hapësirë, mobilje, objektiv dhe buxhet.

Për shembull, për të prerë një piceri, laboratori dhe hapësira e shitjeve do të mjaftojnë. Përkundrazi, për një piceri tradicionale një dhomë është padyshim e nevojshme.

Pajisjet gjithashtu do të duhet të përshtaten me zgjedhjen e llojit të veprimtarisë.
Ideale do të ishte të keni një furrë të bukur prej druri. Para instalimit të tij, do të jetë e nevojshme të kontrolloni Departamentin e Zjarrit. Alternativa është furra elektrike profesionale.

Laboratori duhet të ketë:

  • një mikser spiral;
  • një banak mermeri;
  • një ose dy kabinete frigoriferike ose një dyqan i vogël i ftohtë,
  • një frigorifer
  • pajisjet normale të kuzhinës


Vendosja e një restoranti tradicional do të thotë të krijoni një stil për restorantin. Më mirë të kontaktoni një furnizues të specializuar në mobilimin e dyqaneve dhe dyqaneve publike.

Kërkesat për hapjen e një Picerie


Rruga e detyrueshme përfshin:

  • autorizimin nga Komuna e referencës;
  • të kërkojë certifikimin e pajtueshmërisë me rregulloret e shëndetit dhe higjienës në ASL;
  • Certifikimi Haccp;
  • regjistrim në Dhomën e Tregtisë, INPS dhe Inail dhe numrin e hapur të TVSH-së.


Pronari nuk duhet të ketë një diplomë dhe mund të punësojë një prodhues me përvojë të picave. Nëse dëshironi të merreni me gatimin, mund të merrni një kurs trajnimi profesional për të marrë një përgatitje.

Shpenzimet për hapjen e një picerie


Hapja e një piceri përfshin përveç të gjitha detyrimeve tatimore:

  • kostot për marrjen me qira ose blerjen e lokaleve;
  • rregullorja përkatëse;
  • kostoja e pajisjeve të kuzhinës;
  • orenditë për dhomë;
  • punësimin e disa punonjësve;
  • rinovimi i ambienteve;
  • standardizimi i sistemit elektrik dhe rrjetit hidraulik;
  • marketingut.


Fitimi do të jetë në përpjesëtim me vëllimin e biznesit dhe varet nga vendndodhja e vendit, angazhimi për punë dhe aktiviteti promovues dhe reklamues.

Investimi fillestar mund të jetë një problem dhe zgjidhja më e mirë është të mësoni për një kredi të mundshme të subvencionuar.

Ju gjithashtu mund të vendosni për ekskluzivitet për të amortizuar kostot. Tani ka shumë marka të dedikuara për pica me produkte cilësore.

Përfundime


Për të marrë një reagim të mirë, është e rëndësishme të studioni karakteristikat e picerisë tuaj të ardhshme. Identifikoni kërkesat e tregut dhe provoni ide novatore. Mendoni për atë që njerëzit në zonën e referencës do të kenë nevojë ose të kërkojnë: një vakt i shpejtë? një picë të marrë? një vend komod për të kaluar mbrëmjen? Në çdo rast, cilësia e lëndës së parë është thelbësore dhe sigurisht do të sjellë klientë të rinj.

Restorante italiane në Gjermani: Si ta hapni një?

Restorantet italiane në Gjermani kombinojnë shijen italiane dhe dashurinë gjermane për Italinë. Do të duket një kombinim fitues por është mirë t’i kushtoni vëmendje procedurës që duhet ndjekur.

Gjeni se çfarë kërkojnë klientët gjermanë

Bota e tregtisë në përgjithësi nuk lejon origjinalitetin e plotë. Do të duhet të ketë lot në rregullin shumë të rreptë të kuzhinës italiane për të kënaqur klientët. Eshtë e nevojshme t’i kushtoni vëmendje të duhur shijeve lokale dhe të armatoseni me fleksibilitet mendor.

Restorante italiane në Gjermani: Një histori e gjatë e kuzhinës

Tregu në Gjermani është plot me restorante italiane që kanë punuar atje për shumë vite. Mbi të gjitha, imigracioni i parë italian daton që nga vitet 1960. Sigurisht që suksesi i këtyre restoranteve siguron vlerësim për kuzhinën tonë nga klientët gjermanë.

Restorante italiane në Gjermani, ku t’i hapni ato?

Gjermania është një vend i pasur, por me realitete të ndryshme. Hapja në një qytet më shumë se një tjetër e bën ndryshimin e saj. Cilat janë qytetet më të njohura?

  • Hamburgu është një ndarje administrative dhe është zona më e pasur në Gjermani. Hapja këtu do t’ju lejojë të provoni dorën tuaj në restorante me përbërës të shkëlqyeshëm apo edhe ushqime në rrugë.
  • Bremen: edhe këtu vlen fjalimi i Hamburgut. Nuk do të ishte e vështirë të hapesh një vend cilësor.
  • Baviera: vendndodhja më afër Italisë, si në aspektin gjeografik ashtu edhe kulturor.
  • Berlini do të duket destinacioni ideal por tregu është shumë konkurrues. Në përgjithësi, këtu, shumë pak shpenzohen për të ngrënë jashtë. Mbani në mend!
  • Stuttgart prezantohet me shumë nga bashkatdhetarët tanë të vendosur në tregtinë e bërë në Itali.
  • Frankfurti është i pasur dhe gjithashtu frekuentohet nga njerëz të rëndësishëm. Le të mos harrojmë dendësinë e rëndësishme të bankave përfshirë Bankën Qendrore Evropiane.

Klienti gjerman që viziton restorantet italiane:

Ai përgjithësisht e di cilësinë e produkteve tona;
Kërkon një nivel mesatar / të lartë;
ai është mësuar të shpenzojë pa teprime.


Burokracia gjermane


Ekzistojnë tre pika të rëndësishme:

  • Numri i TVSH-së: për restorantin tuaj mund të zgjidhni midis një pronësie të vetme, një partneriteti ose një kompanie të kufizuar;
  • autorizimet e sektorit të ushqimit;
  • menaxhimi ligjor dhe fiskal i personelit: thjesht këshillohuni me një llogaritar.


Cfarë lloj restoranti hapni?


Këtu janë disa ide të mundshme:

  • Ushqimi Rruga Italiane: pica, portofolë, arancini, skuqur dritë;
  • kuzhina rajonale me produkte DOP dhe verëra DOC;
  • kuzhinë për celiac;
  • piceri.


Restorante italiane në Gjermani: Plani i biznesit?


Planifikimi para hapjes së restorantit tonë është thelbësor: nga ai financiar deri tek mobiljet, nga zgjedhja e furnitorëve deri tek oferta në menu dhe le të mos harrojmë marketingun dhe konkurrencën.

Një plan i mirë biznesi duhet të përfshijë:


Gjuha

  • Synimi
  • Një studim i konkurrencës;
  • Marketing;
  • financimi;
  • Ofruesit.

Të mos harrojmë gjuhën, shumë e rëndësishme nëse dëshironi të hapni një aktivitet jashtë vendit. Mund të mësohet në Itali në shkolla të specializuara, dhe gjithashtu në Gjermani.

Përfundim

Për të hapur çdo biznes që dëshironi angazhim dhe fat. Vetëm në këtë mënyrë do të jetë e mundur të kemi mbytje të merituar, si për gjithçka.

Kafeja: Ajo që duhet të dini për kafen

Bima e kafesë është vendase në Etiopi dhe mbërriti në Evropë rreth shekullit të shtatëmbëdhjetë. Konsumi u përhap në vitet 1700. Kafeja konsumohet pothuajse në të gjithë botën. Nuk ka kafene apo bar të respektueshëm që nuk e ofron këtë pije, si dhe në sektorë të tjerë të hotelierisë. Kafeja është në krye të botës për sa i përket vlerës ekonomike së bashku me naftën dhe çelikun.

Kafe për kafenenë tuaj: Tipologjitë

Kafeja është një bimë tropikale. Shumë janë speciet e gjinisë Coffea, por vetëm dy janë me rëndësi ekonomike: Coffea arabica dhe Coffea canephora (e njohur si robusta).

Nga Arabica ju merrni një kafe me cilësi më të mirë. Përmban nga 0.9-1.7% përqindje e kafeinës. Kjo shumëllojshmëri përfaqëson 3/4 e prodhimit në botë.Arabica përmirësohet në cilësi nëse rritet në lartësi mbi 900 metra.

Robusta prodhon një kafe me cilësi më të ulët dhe një përqindje të konsiderueshme të kafeinës, ose nga 1.6 në 2.8%. Kjo bimë preferon lartësi më të ulëta (200-300) sesa Arabica. Sidoqoftë, është një larmi shumë më rezistente ndaj sëmundjeve dhe kushteve kritike klimatike.

Prodhimi dhe mbledhja

Prodhimi është i ndarë në:

  1. Amerika Qendrore dhe Jugore;
  2. Afrika Qendrore;
  3. Azia.

Uniformiteti i klimës së vendeve tropikale lejon frytëzimin e vazhdueshëm.
Koleksioni mund të jetë manual ose mekanik. Mbledhja manuale bëhet në dy mënyra: marrje ose zhveshje.

  • Zgjedhja përfshin vjeljen e manave të pjekur dhe të shëndetshëm.
  • Me zhveshje, pritet që shumica e frutave të jenë në pjekjen e duhur, pastaj, në një kalim të vetëm, të gjitha frutat janë korrur. Me këtë metodë produkti nuk ka një pjekurim homogjen dhe cilësia vuan. Sidoqoftë, kostoja e kësaj metode të mbledhjes është shumë më e ulët.


Kafe për kafenenë tuaj: Përpunimi


Pas korrjes, fasulet duhet të nxirren shpejt në mënyrë që të shmangen përkeqësimi.

  • Në trajtimin e thatë frutat thahen në diell. Ky operacion mund të kryhet edhe me përdorimin e tharëseve. Rezultati është më i sigurt, por i dobët në cilësi. Pastaj bëhet groposja dhe sitja.Kafeja e prodhuar në këtë mënyrë quhet natyrale ose nuk lahet.
  • Në trajtimin e lagësht frutat pësojnë zhveshje dhe fermentim. Fasulet më pas lahen dhe thahen. Pas tharjes kryhet groposja. Kafeja e përftuar nga ky proces quhet e larë. Kjo metodë kërkon shumë ujë dhe është e gjatë dhe e shtrenjtë, megjithatë produkti përfundimtar ka një cilësi më të mirë.


Kafeja jeshile dërgohet në qese jute (zakonisht 60 kg) në vende
importuesit.

Cfarë duhet të dini në lidhje me kafenë tuaj për kafenenë: Përzierja dhe pjekja


Për të marrë një pije me trupin e duhur, aromën dhe shijen, është e nevojshme të përzieni lloje të ndryshme kafeje, për sa i përket cilësisë dhe origjinës.
Përzierja lejon një produkt me karakteristika konstante. Kjo është e rëndësishme sepse konsumatori mësohet me një shije dhe përputhet me një markë të caktuar.

Pjekja i jep kafes shijen, aromën dhe ngjyrën që e karakterizojnë.
Shkalla e pirjes ndryshon në varësi të vendit ku zhvillohet procedura. Në Itali preferohet një shije e fortë dhe e shënuar dhe pirja e barërave kryhet në temperatura dhe kohë më të larta (në jug sesa në veri). E kundërta ndodh në vendet që pëlqejnë një kafe me një shije më të lehtë.
Pas pjekjes, kafja ftohet shpejt. Një kafe e fortë nuk ka domosdoshmërisht një cilësi më të mirë, por vetëm një dolli më të madh.

Katër metoda janë përdorur për të bërë kafe:

  1. Mbyllja jo hermetike: kafja është e mbyllur në qese që praktikojnë 1-2 vrima të vogla në paketë. Kafeja e paketuar duhet të përdoret brenda një muaji;
  2. Paketuar me vakum: kafeja paketohet pas heqjes së ajrit dhe kjo lejon që produkti të mbetet për rreth gjashtë muaj;
  3. Presioni: kafeja është e paketuar në kontejnerë metalikë të papërshkueshëm nga uji. Kjo metodë, më e shtrenjtë, lejon një ruajtje të gjatë (madje edhe më shumë se 3 vjet).


Kafe pa kafeine

Kafeja pa kafeinë përmban pak kafeinë (rreth 0,1% në substancën e thatë). Kafeina eliminohet nga fasulja e gjelbër përmes përdorimit të ujit ose dioksidit të karbonit. Në bar kafeja e dekafinuar tashmë është në tokë në pako me një dozë të vetme ose në fasule; kjo zgjidhje e fundit ofron rezultate cilësore superiore.

Hapni një dyqan sanduiçësh: këshilla për procedurën që duhet të ndiqni

A po mendoni të futeni në biznesin e restorantit? Këtu janë disa këshilla për të hapur një dyqan sanduiç. Një investim që mund të dëshmojë se është i vlefshëm dhe fitimprurës.

Hapni një dyqan per sanduiçe: kërkesat dhe procedurat burokratike
Mos të harrojmë atëherë të analizojmë dhe të kemi gjithmonë në mend se kush tjetër është në shesh në fushat e veprimtarisë sonë për të luajtur më mirë kartat tona.

Vendndodhja është e rëndësishme. Zakonisht për këtë lloj aktiviteti nuk ka nevojë për një hapësirë ​​të jashtëzakonshme duke marrë parasysh edhe shërbimin e ngritjes. Duhet të ketë një arredim të përshtatshëm dhe me gjithçka të nevojshme për të punuar padyshim. Pra, kundër, feta, skarë, mini-bar, frigorifer, aparat kafeje, etj.

Do të ishte e preferueshme të zgjidhni një zonë strategjike dhe veçanërisht të ngarkuar ndoshta afër shkollave ose zyrave.

Por cilat janë dokumentet për të filluar me biznesin tonë?

Do të jetë e nevojshme:

  • Keni përvojë në furnizim ushqimi ose diplomë në shkollë hoteliere;
  • Një kurs Haccp;
  • Numri i TVSH-së (kodi Ateco 56.10.11);
  • Regjistroni dyqanin e sanduiçeve në Regjistrin e Biznesit;
  • Pozicionet e hyrjeve
  • Paraqitni Raportin e Certifikuar të Aktivitetit
  • Autorizimi i regjistrimit


Hapni një dyqan sanduiç: kostot
Investimi fillestar për të hapur një dyqan sanduiç nuk do të peshojë veçanërisht në xhepin tuaj. Sidoqoftë, duhet të keni parasysh kostot e marrjes me qira të lokaleve, të cilat do të jenë pak a shumë të kushtueshme në varësi të vendndodhjes (sa më afër të jetë qendra, aq më shumë do të rriten kostot).

Pajisjet gjithashtu kanë koston e vet. Duhet të jetë profesional dhe me cilësi. Përndryshe do të jetë e vështirë të garantohet shërbim i mirë ndaj klientit. Mobiljet mund të mos jenë shumë të dukshme për sa kohë që respektojnë temën e dhomës dhe janë të pastra dhe të rregullta.

20 mijë euro është shpenzimi që duhet të konsideroni për të filluar biznesin. Me favorin e klientëve, është e mundur që të ktheheni shpejt në blerje.

Nëse nuk e keni në dispozicion këtë shumë, gjithmonë mund të zgjidhni një nga ekskluzivitetet e shumta të sanduiçeve. Këto, në këmbim të një shpenzimi fillestar, garantojnë ambiente, pajisje dhe trainim.

Liçensat për të hapur një dyqan sanduiçi në këmbë
Dyqani sanduiç itinerar sigurisht që kushton më pak se një dhomë me qira relative, por përfshin dokumente të tjera.

Ju duhet të keni një licencë të tipit A ose tip B.

Leja e tipit A garanton një vend parkimi për 10 vjet dhe ju lejon të punoni në të gjithë Italinë.
Në vend të kësaj, tipi B lejon vetëm në vende të parkuara ose boshe.

Shanset për të fituar duke hapur një dyqan sanduiçesh

Një dyqan per sanduiçe mund të bëjë mirë nëse studioni siç duhet biznesin ku dëshironi të jeni pjesë e tij. Por kjo vlen për hapjen e çdo aktiviteti përmes një studimi të mirë të synimeve dhe konkurrentëve.

Po kërkoni punë në restorant: çfarë duhet të dini!

A ju ka ndodhur të mendoni: “Po kërkoj punë dhe do të dëshiroja të isha në biznesin e restorantit”? Në këtë artikull do të gjeni disa informacione që do t’ju ndihmojnë për të kuptuar më mirë këtë sektor.

Po kërkoj një punë “të sigurt”

Në Itali kërkesa për personel në sektorin e hotelierisë vazhdon të rritet. Megjithë krizën, sektori po regjistron gjithnjë e më shumë punonjës pa marrë parasysh punonjës sezonalë dhe të rastit.

Kjo kërkesë e tepruar për personel nuk mund të mbulohet vetëm nga profesionistë. Pizzaioli, kuzhinierë, kuzhinierë pastiçeri, akullore artizanale, barmen, si dhe kamerierë profesionistë mungojnë.

Në ditët e sotme, hotelieria lejon një kontratë të përhershme, në shumicën e rasteve.

Në kohën e krizës së punësimit, sektori i hotelierisë kërkon këto shifra.

Po kërkoj një punë në hotelieri: përvoja dhe praktika janë të rëndësishme.


Nëse tashmë keni dërguar rezyme në restorante, piceri dhe mensa pa përgjigje, mund të dini se arsyeja mund të jetë mungesa e përvojës.

Në këtë sektor praktika është thelbësore për të mësuar vërtet punën.

Por, Italia ka adoptuar një politikë të shpërblimit minimal të praktikës, duke e rritur atë shumë.

  • Kjo sigurisht që ka kufizuar abuzimet.
  • por shkatërroi mundësinë e “Shkuarja në një dyqan”.


Për më tepër, nuk ka shumë të ngjarë që çdo aktivitet, siç është një dyqan pastiçierësh ose restoranti, të marrë një kuzhinier që aspiron, ose një kuzhinier pastë rishtar, në një stazh të paguar.

Një biznes që vendos të investojë në ju, duke ju dhënë një rrogë, e bën këtë vetëm nëse kjo sjell një avantazh në biznesin e tij.

Një praktikant kërkon kohë dhe burime, shpesh ngadalëson të gjithë prodhimin dhe bën gabime të pafajshme për shkak të papërvojë.

Ne duhet të studiojmë!


Pasioni është thelbësor në një profesion të vështirë dhe të lodhur si ky, por studimi është thelbësor. Trajnimi garanton një kompetencë të njohur dhe një përvojë pune në sektor.

Në “kuzhinë” ka një mori profesionesh të ndryshme dhe mundësi të ndryshme. Kështu që do të duhet të përqendroheni në një qëllim të veçantë.

Dëshironi të hapni restorantin tuaj? hyni në një kuzhinë me yje? të jesh në kontakt me njerëzit, të krijosh kokteje? Sommelier, ose të punoni në një kantinë, apo në një piceri? Ka shumë mënyra të mundshme për të shkuar. Mendoni mirë!

Disa sqarime …


Kuzhinieri dhe udheheqesi i kuzhines janë dy figura të ndryshme!

Kohët e fundit termi kuzhinier përdoret për të përcaktuar çfarëdo lëndë që funksionon midis sobave! Sidoqoftë Kuzhinieri është udhëheqësi i kuzhinës, ai vendos menutë, recetat dhe administron porosite.

Hierarkia në kuzhinë parashikon kuzhinierin në krye, pastaj kuzhinierin sous, për të ndjekur drejtuesin, kuzhinierët e ndryshëm të caktuar në stacionet deri në komis dhe pluhurur.

Bazat e kuzhinës

Kuzhina zhvillohet por pa bazat dhe një njohuri e thellë e përbërësve do të jetë e vështirë. Kuzhina nuk është një pjatë e suksesshme. Shkolla është fillimi, pastaj ka libra, azhurnime, studim, provë, provime të lëndëve të para të reja. Mos harroni, atëherë është e nevojshme një organizim mendor i punës. Menaxhimi i një shërbimi nuk është i lehtë. E njëjta gjë vlen edhe për dhomën. Ndryshimet e punës janë të gjata dhe pasioni është thelbësor në një punë në këtë sektor.

Trendet e ushqimit 2019: le t’i shohim së bashku

Ashtu si me tendencat e modës, këtu janë tendencat e ushqimit 2019. Ne kemi një kthim në përbërësit e thjeshtë dhe origjinalë që i përkasin dietës autentike mesdhetare, por edhe ndikime nga pjesa tjetër e botës.

Kos dhe ushqime të fermentuara

Ushqimet probiotike do të rriten. Nga mëngjesi tek recetat e këndshme së bashku me salmon dhe perime.

  • Ushqime me origjinë aziatike si kombucha, një çaj i veçantë i fermentuar,
  • kimchi, një recetë tipike koreane
  • dhe miso, një supë në kuzhinën japoneze.

Farërat

kimchi, një recetë tipike koreane
dhe miso, një supë në kuzhinën japoneze.
Farërat

Pas manave goji dhe farave chia, farat gjithnjë e më shumë do të vijnë në përdorim të zakonshëm midis pjatave të ëmbla dhe të këndshme.

Tendencat e ushqimit: Ndikimet nga pjesa tjetër e botës

Nga Sushi deri tek pjatat më të panjohura dhe më të shijshme Filipine, tavolinat tona do të jenë të ngjyrosura me ushqime të pazakonta, pikante, të lehta dhe shumë të shijshme.

Ushqim i zi

Të gjitha ato pjatat me ngjyrë të zezë me ushqim ose ngjyra natyrale si qymyr druri dhe deti të zi janë në qendër të trendit edhe në Instagram.

Kasha

Produktet “alternative” të grurit si Kasha, një qull rus i përbërë nga lloje të ndryshme të drithërave po përmirësohen. Gjithashtu për shkak të prirjes së përgjithshme drejt produkteve pa gluten.

Alga deti


Ne jemi mësuar t’i shohim ato në rrathë Sushi, ose në ramen. Përdoret në brumëra, në supë ose për të shijuar sallatat dhe ushqimet e ftohta.

Tendencat e ushqimit: Amaranth

Një pseudocereal ndër më të vjetrit në botë, tipik i popujve para-kolumbianë.

Chickpeas

Qiqrat janë super transversal në kuzhinë dhe tani përdoren si bazë për përgatitjen e pjatave të panumërta.

Restorant organik: kërkesat e restorantit të ri

Ndërsa njerëzit bëhen më të vetëdijshëm për ndotjen e mjedisit, ata gjithnjë e më shumë preferojnë të shkojnë në një restorant organik. Natyrisht që kjo nuk është vetëm rezultat i një interesi për mjedisin, por një trend i vërtetë që përfshin të gjithë dhe në çdo sektori tregtar

Cilat janë karakteristikat e një restoranti të mirë organik?

  • Në përgjithësi preferojmë përbërës të freskët, lokalë dhe sezonalë dhe mbase madje kemi edhe një vërtetim organik.
  • Një filozofi e konsumit etik dhe të qëndrueshëm.
  • Mobilje organike dhe natyrore, në përputhje me imazhin e restorantit.


Por çfarë duhet të bëjë oferta gastronomike e një restoranti organik?


Kur hedhim një vështrim në tendencat e kuzhinës së restoranteve organike, vërejmë një preferencë të veçantë për: frutat dhe perimet sezonale, kokrrat, zhardhokët, drithërat, farat, arrat dhe proteinat bimore ose shtazore. Me këta përbërës, çdo aktivitet më pas përdor imagjinatën e tij për të krijuar enët e shijshme dhe të shëndetshme.

Disa shembuj të pjatave interesante janë lojë me birila ose një pjatë kryesore e përbërë nga sallata në një pjatë të vetme, të konsiderueshme, të pasura me lëndë ushqyese, ngjyra dhe shije. Formula konsiston në përdorimin e proteinave, një pjatë anësore me perime ose bishtajore, një bazë drithërash (quinoa, oriz, cous cous or bulgur), një salcë dhe fruta të thata ose fara për një prekje të brishtësisë

Nëse flasim për meze dhe pjatat me makarona, atëherë mund të gjejmë dy ato me të njohura:

  • Hummi i famshëm dhe i shijshëm është mbreti i menusë organikë. Receta klasike përfshin përdorimin e qiqrave, por mund të përgatitet edhe me thjerrëza, panxhar, karrota, etj. Hummus është një krem ​​që shoqëron perimet dhe tërheqjet për shumicën e klientëve
  • Një tjetër pjatë popullore është patate të skuqura me perime, një alternativë e shëndetshme për patatet franceze. Këto janë perime dhe fruta të skuqura në vaj organik ulliri (karrota, kungulli, kungulli, patëllxhani, banania).


Por, të mos harrojmë picat e përjetshme, lehtësisht të adaptueshme për nevojat e të gjithëve. Mund të përgatitet me miell të ndryshëm, bazuar në drithëra dhe madje edhe proteina.

Hamburgerët janë një tjetër mundësi popullore. Këto burgers janë përgatitur me mish nga kafshët nga fermat organike ose produktet organike bimore. Për klientët vegjetarianë apo vegjetarianë zgjedhja është e gjerë dhe përbëhet nga hambarë seitan, tofu, quinoa, thjerrëza, panxhar dhe qiqra, çiftëzohet me bukë të ndryshme të drithërave, disa prej të cilave janë gjithashtu pa gluten dhe natyrisht të kombinuara me djathra, perime dhe salca.

Ushqimi i shëndetshëm dhe me produkte organike do të thotë gjithashtu të kujdeseni për veten dhe shëndetin tuaj.Një nga avantazhet e restoranteve organike është të jeni një lloj aktiviteti që ju lejon të shërbeni ushqim në të gjitha orët! Konsumatorët do të zgjedhin biznesin tuaj në çdo kohë të ditës, nëse janë të sigurt se konsumojnë një vakt të shëndetshëm dhe miqësor ndaj mjedisit. Si rezultat, mos e zvogëloni ofertën!

Dekori

Konsumatorët e synuar në restorante organike duan të hanë në paqe, në një mjedis relaksues dhe i inkurajojnë ata të kthehen për të vizituar ju. Gjithmonë përqendrohuni në materiale cilësore, të thjeshta dhe të lehta, mbase me një sy në territorin dhe zejtarinë lokale. Vendi ynë i bukur është i famshëm në të gjithë botën për aftësitë e zejtarëve tanë të shkëlqyeshëm.

Në çdo rast, ideja është të përdorim:

  • dru, gur, bambu. Enë të riciklueshme.
  • Peceta dhe mbulesa tavoline në leckë pambuku ose në materiale vërtet biodegraduese.
  • Tabela, karrige dhe orendi të rikuperuara ose të cilësisë së mirë.
  • bimë dhe lule të freskëta


Gjithmonë i kushtoni vëmendje asaj që shfaqni në restorantin tuaj dhe vlefshmërinë e asaj që ju propozoni. Klientët nuk janë budallenj dhe nëse kanë dyshime për vërtetësinë e zgjedhjeve tuaja, ata mund t’ju sjellin reklamim të keq:

  • Përdorni gjithmonë fruta organikë të sezonit edhe nëse mund të ketë defekte kozmetike. Një konsumator i mirë i produkteve organike e di se mirësia e produktit nuk varet nga një guaskë me shkëlqim pa papërsosmëritë.
  • Sigurohuni që pjatat tuaja janë gjithmonë të ekuilibruar dhe kurrë të pasura me kalori.
  • Ajo shmang qartë përdorimin e materialeve plastike ose toksike.


Fat të mirë!

Happy Hour: si të organizoni një aperitiv të mirë?

Ora e lumtur është një iniciativë e shkëlqyeshme për të rritur fitimet e biznesit tuaj.

Një moment i atyre që fitojnë më shumë së bashku me mëngjes dhe drekë. Megjithatë, orë e lumtur kërkon një lloj shërbimi tjetër, pasi, ndryshe nga mëngjesi dhe dreka, klienti dëshiron t’i japë vetes një moment kënaqësie. Eshe një aperitiv për të qëndruar me miqtë, për tu shoqëruar dhe argëtuar. Pirja bëhet një skicë e thjeshtë.

Bërja e një ore të lumtur fitimprurëse, pra, bëhet veçanërisht vendimtare.

Promovoni happy hour !

Për të promovuar happy hour ju duhet të merrni parasysh disa gjëra. Për dallim nga kafeja, të cilën klienti e shijon me ngut dhe për të cilën ai zgjedh vendin më të afërt, konsumatori do të zgjedhë me kujdes vendndodhjen në kohën e aperitivit. Për më tepër, ai nuk do të ketë probleme të udhëtojë më shumë milje nëse mendon se mund të ia vlen.

Atmosfera është thelbësore dhe duhet të komunikohet në një mënyrë shumë të qartë gjithashtu dhe mbi të gjitha përmes platformave të reja sociale përfshirë facebook, ose faqeve të rishikimit si Trip Advisor, ose ndarja e fotove sociale, Instagram. Të kesh një performancë të mirë ose vlerësime të mira në këto platforma mund të të ndihmojë vetëm.

Sidoqoftë, të mos harrojmë PR. Djem, shpesh shumë të rinj, të cilët, duke pasur një vijim të fortë, mund të tërheqin shumë më shumë klientë në restorant.

Sidoqoftë, për të mos pasur surpriza të këqija, është e mundur që të ketë kompani specifike në sektor që veprojnë në mënyrë të organizuar dhe të lejojnë suksesin e garantuar. Sidoqoftë, duhet të theksohet se normat e tyre janë shumë më të larta dhe mendoni se si të investoni paratë tuaja.

Shuplakë

Patronët me siguri do të tërhiqen nga buffets më të veçantë dhe të shijshëm, por mbi të gjitha të bollshme.

Për këtë qëllim, të gjitha produktet si:

  • Makarona dhe omletë, të grimcuara
  • Pica dhe puccie
  • Elb, i shkruar, oriz
  • të skuqura
  • Fokaccine, fokaccine, sanduiçe, croutons, bruschetta


Mos harroni të organizoni ushqime mirë dhe peceta, pjata, pirunë në mënyrë që t’i shpërndani ato në mënyrë të barabartë në pika të ndryshme të tryezës.

Keni imagjinatë dhe ju do t’i bëni kurset tuaja interesante, por do t’i organizoni gjithçka në kohën e duhur në mënyrë që të mos e gjeni veten me ujë në fyt dhe ide zero.

Orë e lumtur: birra artizanale dhe kokteje

Tendencat e reja kanë ndryshuar botën e aperitivëve, duke zgjeruar zgjedhjen e klientit:

  • koktej
  • Gati për të pirë
  • pije e butë
  • Verërat
  • Beers


Por cilat janë aperitivët më të njohur dhe më të kërkuar në bar?

  • Spritz
  • Mojito
  • Caipirinha
  • Teaaj akulli i gjatë në ishull
  • Mushka e Moskës
  • Martini
  • Manhatën
  • Maria e përgjakur
  • Margarita


Sidoqoftë, imagjinata është e rëndësishme dhe klientët gjithmonë duan të mahniten. Një banakier i mirë duhet të jetë në gjendje të eksperimentojë me kombinime të reja dhe interesante.

Pika automatike e parave për katering: avantazhet

Një arkë ose pikë e parave të gatshme është një pajisje e transaksioneve të shitjeve të kombinuara normalisht me një sirtar të parave të gatshme. Në përgjithësi, regjistruesi shtyp një faturë për blerësin i cili mbart detajet e transaksionit. Një regjistrues, nëse përgatitet, mund të shtypë faturën ose faturën

Pak histori

Në 1879, James Ritty shpiku regjistrin e parë të parave të gatshme. Ai ishte një menaxher amerikan që hartoi me mençuri këtë instrument nga frika se punonjësit e tij do të merrnin përsipër një pjesë të koleksionit. Për këtë qëllim ai mori frymëzim nga mënyra e rregullimit të rrjedhës së karburantit në avullore. Regjistrat e parave të gatshme nuk ishin gjë tjetër veçse makina të thjeshta shtimi.

Shpesh arkëtarja ka një sirtar të parave që hapet vetëm kur transaksioni është kryer ose me një çelës të veçantë. E gjithë kjo ndihmon për të parandaluar vjedhjet e vogla të bëra duke mos regjistruar një shitje dhe duke marrë parasysh konsideratën.

Në restorante përdoret edhe preconto që është një dokument, i gjeneruar nga aplikacioni i menaxhimit të dyqanit i dobishëm për klientin për të marrë parasysh atë që ai ka konsumuar dhe shumën që duhet paguar. Kur shkoni në arkë ju duhet të komunikoni numrin e tabelës pasi që softweri tregon totalin dhe automatikisht e shndërron atë në një dëftesë ose faturë.

Në disa vende, përfshirë Italinë, arka është e detyrueshme për disa biznese. Në këto raste blerësi është i detyruar të mbajë faturën me ligj dhe ta tregojë atë me kërkesë të zyrtarëve publik. Për më tepër, pajisja është e mbyllur dhe duhet të rishikohet në mënyrë periodike nga Ministria e Financave. Prandaj, ne flasim për një arkë fiskale.

Arkëtar automatik: evolucion

Disa regjistra të parave të gatshme janë të lidhura me skemat, skanerët, terminalet e shitjes (POS) për transaksionet e pagesave elektronike. Deri tani, ata janë kompjuterë të vërtetë të lidhur me një sistem rrjeti për administrimin e shitjeve. Në fakt, në këto raste, sistemi kompjuterik që kontrollon klientin e klientit është instaluar në një server. Handheld përdorur për të shtypur urdhra, parashikime, etj gjithashtu i përkasin këtij sistemi.

Sot ekziston një evolucion i sistemeve të arkave që çuan në përdorimin e tabletave dhe telefonave inteligjentë për të menaxhuar transaksionet me para, duke krijuar një gjeneratë të re të POS bazuar në tërësi në pajisjet portative.

Detyrimet

Sipas dekretit që lidhet me Ligjin për Buxhetin 2019, të gjitha regjistrat e parave të gatshme duhet të jenë të lidhur në internet për transmetimin e tarifave telematike.

Ligji parashikon dy grupe të detyrueshmërisë.

  • Operatori i cili tejkaloi 400,000 € në qarkullim në 2018, filloi të transmetojë elektronikisht në 01 korrik 2019
  • Pjesa tjetër e operatorëve më 01 janar 2020.


Në këtë mënyrë libri i tarifave është eleminuar dhe broshura fiskale do të jetë dixhitale dhe mund të shihet duke përdorur një qarkod.

Tregu modern: stacioni automatik i pagave

Tregu modern duhet të ketë një sistem të thjeshtë dhe fleksibël të parave të gatshme. Zgjidhjet aktuale të arkës e bëjnë veprimtarinë e operatorit shumë më të lehtë sesa regjistrat tradicionale të parave të gatshme.

Për më tepër, makina automatike e pagave po bëhet gjithnjë e më e popullarizuar si në tregtinë me pakicë në shkallë të gjerë, ashtu edhe në dyqane më të vogla.

Makina me para mund të jetë një mjet i domosdoshëm për të përmirësuar efikasitetin e biznesit tuaj. Në fakt, kur vjen koha për të paguar, klienti shoqëron mungesën e menjëhershmërisë me çorganizimin. Optimizimi i procesit, nga ana tjetër, do t’ju japë besim më të madh në administrimin e pagesave. Për më tepër, stacionet automatike të pagave lejojnë të zvogëlojnë kufijtë e gabimit të shkaktuar nga shpejtësia.

Shërbimi ynë i automatizuar i tregimtarëve

Shërbimi ynë automatik i tregimtarëve, falë ndërfaqes intuitive të tij, i dizajnuar për monitorët me prekje dhe pa prekje, është e mundur që të bëni porosi për marrje dhe t’i dërgoni në departamentet përkatëse, duke lëshuar dëftesën për porosinë përkatëse. Produktet do të kenë një imazh përfaqësues gjatë ngarkimit të produktit për t’ju ndihmuar dhe lehtësuar zgjedhjen e produkteve të kërkuara nga klienti.

Jeni duke hapur një restorant: më mirë ta hapni atë në Itali apo jashtë saj?

Hapja e një restoranti në biznesin e restorantit po bëhet një zgjedhje e zakonshme për shumë njerëz dhe fenomeni po rritet gjithnjë e më shumë. Ne kemi parë tashmë në një artikull të mëparshëm se çfarë duhet për të hapur një restorant ose një biznes më të vogël në fushën e hotelierisë.
Tani do të analizojmë së bashku nëse është më e kënaqshme hapja e një restoranti jashtë vendit apo në vendin tonë të dashur.

Italianët dhe kuzhina: një histori dashurie që ka zgjatur për gjithë jetën. Pavarësisht mijëra gabimeve tona, ushqimi mbetet ndër karakteristikat e kulturës sonë që ne nuk mund t’i ndihmojmë por të flasim dhe për të cilat ne duam të garojmë, të dy në Itali dhe jashtë saj, falë traditës sonë të lashtë të kuzhinës.

Në fund të fundit, kuzhina mesdhetare është një nga lavditë tona dhe njihet si më e mira në botë.

Prandaj, nuk është çudi që kuzhina jonë është e suksesshme në territoret e huaja. Tantalizimi, pra, bëhet ideja e hapjes së një restoranti jashtë vendit.

Por cilat janë vendet më të mira për të hapur një restorant jashtë vendit?


Padyshim që nuk është e thjeshtë t’i përgjigjesh kësaj pyetjeje.Megjithatë, vendet më të kërkuara janë Malta, Zanzibar, Shtetet e Bashkuara, Gjermania, Zelanda e Re, Australia, Zvicra, Ishujt Kanarie, Rusia dhe Rumania.
Por edhe Londra, Miami, Cyrihu, Barcelona, ​​Berlin dhe New York.
Këto janë vetëm disa nga vendet më të njohura në botë ku disa bashkatdhetarë kanë filluar restorante të suksesshme.

Sidoqoftë nuk duhet të harrojmë se pa pasion nuk mund të arrish askund. Gjithmonë do të ketë momente të vështira dhe sot tregu është me të vërtetë shumë konkurrues.

A është më mirë të hapni një aktivitet në sektorin e hotelierisë?

Përgjigja natyrisht është po!

Kërkesa në sektor është shumë e lartë dhe vazhdon të rritet si në Itali ashtu edhe jashtë saj, pavarësisht periudhave të krizës.

Në çdo rast, administrimi i një restoranti është një veprimtari komplekse që nuk mund të ndërmerret nëse nuk jeni të vetëdijshëm për detyrimin e duhur.

Njihu me territorin

Kur vendosni të hapni një aktivitet jashtë vendit, është thelbësore të njihni zonën. Ju mund të kontaktoni Institutin Kombëtar për Tregtinë e Jashtme, falë të cilit ju mund të merrni të gjitha informacionet që ju nevojiten në lidhje me situatën sociale dhe ekonomike në vendin ku ne duam të hapim një aktivitet.

Kontributet për të hapur aktivitete jashtë vendit

Chamberdo Dhoma e Tregtisë Provinciale mund të shpërndajë informacione mbi kontributet e mundshme të ofruara për ata që duan të hapin biznese jashtë vendit. Për të mësuar rreth këtij lloji të financimit, kontaktoni faqen zyrtare të Ministrisë së Punëve të Jashtme ose faqen e Bashkëpunimit për Zhvillim.
Mundësitë e zhvillimit janë rritur vitet e fundit falë uebit që ka lehtësuar tregtinë dhe marrëdhëniet.

Për të hapur një restorant jashtë vendit, këshillohet të vlerësoni dhe informoni veten për vendin e zgjedhur, ai duhet të vlerësohet nga pikëpamja territoriale, konkurenca dhe perspektivat e vërteta të punës.

Për të hapur një aktivitet jashtë vendit, jan ngritur fonde publike për ndërkombëtarizimin e kompanive si në vend ashtu edhe ndërkombëtar.

Një nga mundësitë më interesante të krijuara vitet e fundit është ofruar nga Erasmus për sipërmarrësit e rinj. Ky është një program i Bashkimit Evropian i krijuar për të krijuar mundësi për takime dhe marrëdhënie tregtare midis qytetarëve të vendeve të ndryshme të BE-së.

Hapni një restorant: Si të filloni ?

Nëse keni një buxhet të mirë, mund të jetë interesante të merrni një aktivitet që tashmë ka filluar. Ka disa agjenci dhe disa site në internet që merren saktësisht me sigurimin e një game të tërë informacionesh mbi aktivitetet “për shitje” në pjesë të ndryshme të botës.
Ndër ofertat e tanishme, shumë interesante janë ato që lidhen me shitjen e tokës në Karaibe, ku është e mundur të hapen aktivitete tregtare jashtë vendit të dedikuara për turizmin.

Mundësi Erasmus Sipërmarrës të rinj

Periudha e Erasmus është rreth 6 muaj. Në këtë periudhë ne zgjedhim të punojmë në një strukturë të pranishme jashtë kufijve italianë, në fund të së cilës mund të vazhdojmë të bëjmë të njëjtin aktivitet në Itali. Nga ana tjetër, falë kontakteve të fituara gjatë periudhës, do të jetë e mundur të përpiqeni të hapni të njëjtin lloj aktiviteti jashtë vendit.

Përfundime

Hapja e një aktiviteti jashtë vendit sigurisht përfshin një dozë të mirë guximi. Eshtë e nevojshme të informoheni bazuar në vendin ku vendosni të filloni këtë aventurë profesionale. Mundësitë ose suksesi që rrjedhin nga zgjedhja për të qëndruar në Itali ose për të hapur një aktivitet jashtë kufijve kombëtar, lidhen drejtpërdrejt me angazhimin që ju do të punësoni.Një recetë perfekte nuk ekziston.