Channel manager: në restorante

autore articolo Hurma Vasku data articolo 14 October 2020 commenti articolo 0 commenti

Çfarë është një Channel manager? Dhe pse është e rëndësishme ta përdorësh atë? Si mund të përshtatet me botën e hotelierisë? Le t’i përgjigjemi disa prej këtyre pyetjeve dhe të kuptojmë se si t’i përdorim ato më së miri.

Çfarë është Channel manager?

Ky mjet është plotësisht pjesë e një konteksti të menaxhimit të aktiviteteve në formë dixhitale. Gjithnjë e më shpesh, në periudhat e fundit ka pasur një përvojë veçanërisht interaktive dhe teknologjike që prek çdo sferë të kontekstit që na rrethon. Gjithnjë e më shumë karakteristika, në zona të ndryshme, bëhen teknologjike dhe fillojnë të shfrytëzojnë teknikat dhe sistemet e gjeneratës së fundit. Menaxheri i kanalit përshtatet në mënyrë perfekte në këtë kontekst. Me këtë term ne i referohemi një kanali të shitjeve në internet, ku zbatohen strategjitë funksionale të shitjeve që synojnë të premtojnë sukses më të madh për një aktivitet.

Në këtë drejtim, mund të themi se menaxheri i kanalit, i lindur fillimisht për aktivitete të tilla si hotelet, gjithashtu mund të punësohet nga aktivitete hotelierike. Për të qenë më specifik, mund të themi se ky mjet është pjesë e një kategorie softuerësh të krijuar për të modernizuar dhe modernizuar menaxhimin e bizneseve hoteliere dhe restorante.

Si funksionon

Si funksionon një menaxher kanali? Në një mënyrë shumë të thjeshtë. Isshtë një mjet që ju lejon të azhurnoni çmimet dhe disponueshmërinë automatikisht dhe në kohë reale. Detyra e sistemit të menaxhimit është të sinkronizojë normat dhe disponueshmërinë në kohë reale. Nëse ky sistem ka lindur kryesisht për hotele, ai mund të bëhet funksional edhe për restorantet. Falë një programi të ngjashëm është e mundur të konsultohet çdo disponueshmëri e tabelave dhe ndoshta të konsultohet me menunë në internet.

Përparësitë Channel manager

Cilat janë përfitimet e këtij lloji të shërbimit? Para së gjithash, përdorimi i një menaxheri kanali shmang rezervimin e tepërt. Në këtë mënyrë, pasi të mbarojnë vendet e disponueshme nuk do të jetë më e mundur të merret një tryezë. Për më tepër, në këtë mënyrë premtohet një kursim i konsiderueshëm sa i përket kohës dhe ju lejon të bëni më shumë rezerva, por mbi të gjitha duke e bërë atë në një mënyrë më të organizuar. Duke zbatuar një menaxher kanali është gjithashtu e mundur të sigurohet më shumë shikueshmëri dhe reklamim i një shërbimi, pasi dihet që në këtë mënyrë, duke përfituar nga një shërbim teknologjik dhe funksional, është e mundur të merret një rezultat vërtet i kënaqshëm.

Bazuar në nevojat tuaja dhe xhepat tuaj, ju mund të zgjidhni një menaxher kanali që është funksional. Isshtë një softuer që pasi të implementohet do të lejojë një menaxhim shumë më profesional dhe të sigurt të çdo lloji të shërbimit të restorantit. Në çdo rast, është një investim që mund të japë si për nga funksionaliteti i biznesit ashtu edhe për nga reklamimi. Në këtë mënyrë do të jetë e mundur të reklamoni më tej aktivitetin e restorantit tuaj duke u komunikuar klientëve dëshirën e tyre për profesionalizëm dhe organizim.

Për më tepër, një menaxher kanali mund të funksionojë gjithashtu si një kanal i vërtetë shitjesh. Në rast se restoranti ka produkte për të shitur, të tilla si produkte ushqimore të prodhuara posaçërisht, do të jetë e mundur të sigurohet një menu blerjeje në vetë programin, duke rritur blerjen edhe në internet.