Dietë e saktë: organizoni një menu të shëndetshme

autore articolo Hurma Vasku data articolo 22 August 2020 commenti articolo 0 commenti

Dietë e saktë: si të organizoni një menu të shëndetshme? Kjo është ajo që shumë njerëz që kanë një restorant pyesin veten e tyre sot. Le ta zbulojmë së bashku në këtë udhëzues të ri që jemi të sigurt se do të jetë i dobishëm për shumë prej jush.

Planifikimi në detaje se çfarë të ushqeni klientët tuaj gjatë një jave të tërë është mënyra më e mirë për të qenë të suksesshëm. Shtë e nevojshme të propozoni pjata të hollë dhe të ndiqni një dietë të shëndetshme dhe të ekuilibruar.

Dietë e saktë: organizoni një menu të shëndetshme, ja si të veproni.

Për të krijuar vakte të shkëlqyera, së pari duhet të hapni krijimtarinë tuaj. Por çfarë ju duhet për të pasur një ushqim të plotë që kënaq çdo klient? Ju filloni duke synuar drithërat me niseshte, më mirë nëse gjithçka është integrale. Prandaj:

  • Oriz;
  • Bukë;
  • Biskota dhe ëmbëlsira me oriz;
  • Krisur.

Pastaj, përsëri, ne gjejmë proteina që nuk duhet të mungojnë kurrë, të cilat në rastin e një vegani janë me origjinë vetëm dhe ekskluzivisht bimore. Pra, për ata që nuk janë të vetëdijshëm, ata janë:

  • Gluteni i grurit;
  • Soje;
  • Fasule
  • Qiqra;
  • Thjerrëzat;
  • Fruta të thata;
  • Miell bishtajor.

Duke u kthyer në vend të vegjetarianëve dhe omnivoreve lacto-ovo, proteinat vijnë gjithashtu nga kafshët. Për vegjetarianët, djathi dhe vezët para së gjithash, për sa i përket omnivoreve, peshkut dhe mishit.

Yndyrna të mira: thelbësore në një dietë

Përkundër atyre që mendojnë në një dietë, absolutisht nuk duhet të ju mungojnë yndyrnat e mira, më të mirat janë:

  • Arra;
  • Vaj ulliri ekstra i virgjer;
  • Fara luledielli;
  • Fara kungulli;
  • Vaj liri.

Mineralet dhe vitaminat e kapitullit gjenden në sasi të mëdha në çdo ushqim, por veçanërisht në perime dhe fruta.

Dietë e shëndetshme dhe e ekuilibruar javore: këtu është konsumi ditor për të bërë

Gjatë një diete të shëndetshme dhe të ekuilibruar javore, njeriu duhet të organizohet në mënyrën më të mirë. Pra, le të shohim se çfarë të bëjmë dhe si të veprojmë për të bërë gjërat në mënyrën më të mirë, ndoshta duke u shërbyer klientëve tuaj pjesët e duhura:

  • Rekomandohen minimumi 5-6 porcione perimesh dhe frutash gjatë gjithë ditës;
  • 2 duke ekzagjeruar 3 porcione të yndyrnave bimore si vaji i ullirit;
  • 1-2 racione proteina që përqendrohen në vezë, peshk, mish të bardhë ose mish të kuq;
  • 4 porcione me karbohidrate të thjeshta siç janë ëmbëlsirat apo sheqernat.

Sidoqoftë, nëse për disa javë keni menduar seriozisht për strukturimin e një diete korrekte javore, në mënyrë që të humbni kilogramët e tepërt, ndonjë specialist i ushqimit ose ekspert në sektor mund të ju këshillojë që të zvogëloni në mënyrë drastike edhe sasitë e karbohidrateve.

Natyrisht, ne jemi përballur me një vlerësim që mund të bëhet vetëm nga ata që kanë përvojë në sektor dhe nuk e rekomandon ta bësh vetë. Dietat e bëra në mënyrë të rastësishme mund të sjellin më shumë dëm sesa dobi në nivelin e trupit.

Në fund të ditës, ajo që po përpiqemi t’ju bëjmë të kuptoni është se shëndeti nuk është një shaka. Ju duhet të ushqeheni siç duhet duke i dhënë trupit të gjithë elementët ushqyes për ta bërë atë të funksionojë në mënyrën më të mirë dhe të ndihet mirë si fizikisht ashtu edhe mendërisht. Edhe në restorante mund të ushqeheni shëndetshëm, thjesht duhet ta dëshironi.

Konkluzione

Nëse keni një biznes restorantesh dhe dëshironi të planifikoni gjithçka në detaje duke krijuar menu të shkëlqyera dhe jo vetëm, ne ju ofrojmë ndihmën e një programi të shkëlqyeshëm të quajtur Ristomanager, një nga mjetet më të mira të menaxhimit për të ndjekur biznesin tuaj.