Ekskluziviteti restorantit. Identiteti i markës

autore articolo Hurma Vasku data articolo 21 October 2020 commenti articolo 0 commenti

Pse të filloni një projekt ekskluziviteti hotelierik? Cilat janë avantazhet e një zgjedhjeje të tillë? Le t’i shohim së bashku.

Ekskluzivitet hotelieri

Kur flasim për ekskluzivitetin e hotelierisë po i referohemi një zinxhiri restorantesh që kanë një identitet të fortë të përbashkët. Nëse vendosni të hapni një biznes në këtë sektor, kjo mund të jetë një ide e vlefshme. Por le të përpiqemi të kuptojmë pse ekskluzivitetet e hotelierisë janë kaq të suksesshme.

Para së gjithash, do të ishte me vlerë të ndalemi në identitetin e një ekskluziviteti. Një nga arsyet e suksesit të një projekti të tillë qëndron pikërisht në strukturën e tij të fortë. Fakti që ka disa vende me të njëjtin emër dhe të njëjtën filozofi siguron që të gjithë të jenë të sigurt për llojin e shërbimit që do të merret në secilën prej tyre.

Një markë restoranti duhet të jetë shumë e fortë. Për këtë arsye është e rëndësishme të bëni një zgjedhje të kujdesshme. Sigurimi i një emri që mund të tërheq klientët në zinxhirin tuaj të restoranteve është ajo që ka më shumë vlerë në këtë kontekst. Në këtë mënyrë, nëse jeni me fat dhe dini të lëvizni kartat e duhura, mund të jeni shumë i suksesshëm.

Eksukluzivitet e hotelierisë njohin një markë kudo

Duket qartë se përparësia kryesore e këtij projekti qëndron në aftësinë për të njohur një markë specifike kudo që të jeni. Sigurimi i një emri të fortë dhe pajisja e një biznesi restorant me një histori dhe një temë është absolutisht e nevojshme për suksesin e tij.

Në këtë mënyrë, marka e vendosur me kujdes mund të njihet kudo. Në fakt, ne e dimë që kur klientët bëhen të lidhur me një restorant të veçantë ata preferojnë të kthehen gjithnjë e më shpesh. Ky është qëllimi që synojnë pronarët e restoranteve. Interesi i tyre kryesor është të krijojnë një rrjet të fortë të klientëve që nuk mund të bëjnë pa shërbimet e tyre dhe pjatat e tyre të veçanta.

Për këto arsye, ekskluzivitetet më të mira të restoranteve jo vetëm që kanë krijuar një markë solide të njohur kudo, por gjithashtu janë siguruar që të krijojnë një kontekst në të cilin klientët të ndjehen gjithmonë si në shtëpi. Ushqime të shijshme, pjatat, aromat dhe aromat e njohura kudo, këto janë të drejtat që sigurojnë që një ekskluzivitet të ketë rezultatet dhe suksesin e merituar.

Raporti i cmimeve,kualiteti

Një aspekt tjetër në të cilin një sipërmarrës duhet të përqendrohet në këtë sektor specifik të hotelierisë është vlera. Ajo që duhet të dallojë një restorant të vetëm nga një zinxhir restorantesh është lloji i raportit cilësi / çmim që përcakton secilën menu.

Ndryshe nga çdo bistro, një zinxhir restorantesh duhet të jetë në gjendje të sigurojë vlerë konstante për para. Të gjithë restorantet duhet të kenë të njëjtat menu që përmbajnë të njëjtat çmime.

Në përgjithësi, ekskluzivitete janë të njohura për konkurrencën ekstreme të çmimeve të tyre, si dhe për lehtësinë e çmimeve individuale. Me pak fjalë, çfarëdo lloji të zinxhirit të restoranteve që vendosni të vizitoni, nuk mund të mos vini re vlerën e tyre.