Ndryshoni ose fshini të dhënat e një klienti

Gjithmonë mund të ndodhë që një konsumator ndryshon adresën, numrin e telefonit ose çfarëdo, kështu që në RistoManager ekziston një funksion ad hoc, i cili mund të përdoret në të njëjtën mënyrë në të cilën është e mundur të futet një klient i ri. Me fjalë të tjera, ju mund të redaktoni të dhënat e një klienti është nga Menaxhimi kryesor i Klientit,  ndërfaqja e programit, si nga brenda një mënyrë që në fund të fundit kërkimi  qe keni kryer, kur ju të dërguar komandat ne menyre  të shpejtë.


Editini i te dhenave  nëpërmjet Menaxhimit të Klientit


Pasi të hapet dritarja e Menaxhimit të Klientit duke përdorur butonin  në ndërfaqen kryesore, thjesht përdorni butonin Change dhe ndryshoni të dhënat sipas nevojave tuaja.

 

Ndryshimi i të dhënave të një klienti nga një porosi

Një tjetër mënyrë pak më e përpunuar për të ndryshuar të dhënat e një klienti është përdorimi i funksionit të kërkimit kur krijohet ose redaktohet një porosi. Do të hapet dritarja e Menaxhimit të Klientit, nga e cila do të jetë e mjaftueshme për të zgjedhur klientin dhe për të përdorur butonin Modify.

 

Ndryshimi i të Dhënave të Klientit nëpërmjet “Pageses se shpejte”

Ka raste në të cilat një klient ka modifikuar një nga të dhënat e tij siç dëshiron gjatë kryerjes së një operacioni të shpejtë të parave, kështu që ne do të ilustrojmë këtë procedurë të tretë pak më të përpunuar. Sa herë që krijoni një komandë nga arkëtuesi i shpejtë, duhet të futni një klient kur dërgoni porosinë nëpërmjet butonit të duhur,


duke përdorur funksionin e Kërkimit për të kërkuar një klient në regjistrin e konsumatorëve; atëherë do të hapet dritarja e Menaxhimit të Klientit dhe prej aty mund të përdorni procedurën e zakonshme të redaktimit, që shihet tashmë në dy rastet e mëparshme.

Fshirja e një Klienti


Ka shumë arsye për të hequr një klient nga regjistri i tyre, kështu që tani shohim se si ta bëjmë këtë.

Në thelb, si çdo veprim në lidhje me Konsumatorët, RistoManager ofron tre mënyra, që normalisht është nga Menaxhimi i Klientit, ose gjatë krijimit ose modifikimit të një porosi, ose së fundi nga Arka e shpejte, sipas metodave të përshkruara më sipër.

Duhet të theksohet se nuk ka dobi të vërtetë në përdorimin e metodave indirekte të porositjes dhe arkëtimit të shpejtë, përveç në rastet kur dikush kujton se duhet të fshijë një klient kur hyn në Menaxhimin e Konsumatorit, ai kujton papritmas që ka për të eliminuar .

A DONI TE JENI GJITHMONE TE INFORMUAR ME VERSIONET ME TE FUNDIT TE PROGRAMEVE TONA?