Kujdesi ndaj klientit: kujdes i përsosur ndaj klientit

autore articolo Hurma Vasku data articolo 13 October 2020 commenti articolo 0 commenti

Çfarë nënkuptohet kur bëhet fjalë për kujdesin ndaj klientit? Cilat janë kërkesat që një shërbim ndaj klientit duhet të plotësojë për të kënaqur klientët? Këtu janë përgjigjet e disa pyetjeve.

Disa keshilla

Kur filloni një biznes të restorantit, është shumë e rëndësishme që të jeni në gjendje t’u ofroni klientëve tuaj një shërbim cilësor që mbulon sfera të ndryshme të menaxhimit të restorantit. Për këtë arsye është thelbësore që secila pjesë të funksionojë sa më mirë, ndërsa premton rezultate të kënaqshme. Por le të fillojmë me një përkufizim.

Kur flasim për kujdesin ndaj klientit, ne i referohemi një forme vëmendjeje ndaj klientit që e lejon atë të shprehë një mendim për mënyrën në të cilën ai u trajtua gjatë qëndrimit të tij në vendin në fjalë. Kujdesi ndaj klientit matet në bazë të faktorëve të ndryshëm. Ekzistojnë disa kritere që vlerësohen në këtë kontekst. Vlera për para, cilësia e ushqimit, shërbimi në dhomë dhe vendndodhja. Të gjithë këta faktorë të kombinuar bëjnë të mundur studimin se cilat janë rregullat perfekte për të marrë një nivel të mirë kënaqësie. Në këtë mënyrë konsumatori, nëse trajtohet mirë, do të drejtohet të kthehet në atë vend dhe më pas ta sponsorizojë atë për të gjithë ata që ai njeh.

Kujdesi ndaj klientit dhe kënaqësia e klientit

Për të ofruar kujdesin e duhur ndaj klientit është e nevojshme të kryhen studime të thelluara që synojnë zhvillimin e strategjive të marketingut, të tilla që garantojnë sukses gjithnjë e më të madh të aktiviteteve individuale në sektorin e hotelierisë. Për të qenë të kënaqur, klientët duhet të jenë në gjendje të japin një vlerësim pozitiv dhe të kalibruar që tregon në detaje se cilat janë avantazhet e menaxhimit të një restoranti.

Këtu janë disa nga kërkesat që një restorant duhet të plotësojë. Së pari, kërkesa nga klientët e restoranteve sot është shumë më specifike. Klientët vazhdimisht kërkojnë restorante që përqafojnë stile të veçanta jetese. Në mënyrë të veçantë, ata shkojnë në kërkim të vendeve që janë në gjendje të ofrojnë alternativa ndaj kuzhinës klasike. Në veçanti, ushqimet e shëndetshme ose përgatitjet vegane dhe vegjetariane luajnë një rol shumë të rëndësishëm në këtë kontekst.

Por si kujdeseni më mirë për klientin tuaj?

Disa keshilla

Cilësia e angazhimit të bërë në veprimtarinë e kujdesit për klientin mund të vlerësohet në mënyra të ndryshme. Para së gjithash, restorantet në mënyrë që të marrin një përgjigje të mirë nga klientët duhet të sigurohen që ata t’u ofrojnë atyre përgjigjet e duhura për dëshirat e tyre. Duke kryer një hulumtim pak a shumë specifik është e mundur të merren parasysh se cilat janë nevojat e klientëve të tyre. Për këtë arsye, para së gjithash është e nevojshme të identifikoni audiencën e synuar.

Secili restorant ka nga një. Një trattoria me hapësira të hapura gjerësisht do të ketë familjet me fëmijë si klientelën e saj kryesore; në rastin e një bistro elegante, nga ana tjetër, klientët tipikë do të jenë çifte të rritur ose profesionistë. Në këtë rast, bazuar në llojin e klientelës që do të kalojë pragun e restorantit tuaj, është e nevojshme të zgjidhni një lloj shërbimi që pasqyron ato nevoja specifike. Gjithçka bazohet në këtë element të parë. Kujdesi ndaj klientit bazohet në nevojën për tu kujdesur për klientin duke u siguruar që ata ndihen të qetë dhe janë në gjendje të thonë se janë plotësisht të kënaqur pasi të kthehen në shtëpi.

Për një larmi arsyesh, është thelbësore që restoratorët dhe personeli i dhomës së ngrënies të jenë të përgatitur mirë për t’iu përgjigjur llojit të nevojave që përcaktojnë klientin tipik të secilit restorant.

Për të gjitha këto arsye, restoratorët këshillohen t’i kushtojnë një vëmendje shtesë klientëve të tyre në mënyrë që t’i mbajnë ata dhe t’i bëjnë ata më të kënaqur. Kjo është arsyeja pse fokusi i klientit luan një rol kaq të rëndësishëm. Thjesht mendoni për një gotë të mirëpritur të kopshtit të ofruar nga shtëpia ose një kafe në fund të vaktit të dhënë nga vetë restoranti. Këto gjeste të vogla, të kombinuara me cilësinë e shërbimit dhe produktit të ofruar, mund t’i lejojnë klientët të lëshojnë referenca shumë të këndshme.