Kontejnerët e heqjes: ndaj ndalimit të plastikës në vitin 2021

Lufta ndaj objekteve plastike të disponueshme për Parlamentin Evropian shtyn kërkimin e materialeve  biodegradues që të përfshihen në depon e tyre dhe t’i zëvendësojnë me stoqet e tyre.

Që nga viti 2021, në Bashkimin Evropian duhet të ndalohet shitja e artikujve plastike të disponueshem, të tilla si pelhure , pambuku për pastrimin e veshëve, pjatave, kashtëve, mikesave të pijshëm (përzierësit e kafesë ose shkopinj koktej); shkopinj për balona.

Deputetët e PE-së kanë shtuar kontejnerë të ushqimit të shpejtë të prodhuar nga plastika të shtrirë dhe artikuj plastike me oksid (si çanta ose paketime) në listën e plastikës së ndaluar të propozuar nga Komisioni. Eurokamera gjithashtu deklaron luftë kundër bitumeve të cigareve që përmbajnë plastike, sasia e të cilëve në mbetje duhet të reduktohet me 50% deri në 2025 dhe 80% deri në vitin 2030, me prodhuesit e duhanit të thirrur për të përballuar shpenzimet e trajtimit dhe mbledhjen, përfshirë transportin.
E njëjta vlen edhe për prodhuesit e mjeteve të peshkimit që përmbajnë plastikë, të cilat do të kontribuojnë në arritjen e një synimi të riciklimit të vendosur së paku 15% deri në vitin 2025.

Për më tepër, Shtetet Anëtare duhet të sigurojnë që të paktën 50% e mjeteve të peshkimit që përmbajnë plastika të humbura ose të braktisura  te grumbullohen çdo vit.

Edhe në vendet e BE do të reduktohet konsumi e produkteve plastike, për të cilat nuk ka alternativa (kuti e disponueshme për hamburgerë dhe sanduiçe dhe enët e ushqimit për fruta dhe perime, embelsira ose akullore) me 25% deri në vitin 2025.

Plastika të tjera, të tilla si shishet e pijeve, duhet të mblidhen veçmas dhe të riciklohen 90% deri në vitin 2025.

Raportuesi i raportit, Liberal Frederique Ries belg, ka ndërmend të hapë negociatat me Këshillin në nëntor.

Për transportin e ushqimeve të ftohta janë kontenierë në dispozicion në IngeoTM (P.L.A.), për enë të nxehtë të ushqimit me kapak të varet në pulpë celulozë, si në versionin e pandarë, si në versionet me dy dhe tri compartments.

Për ushqime të nxehta ka enë me kapak veshur  me celuloze të bërë nga kartoni të veshura me një film Mater-Bi.

Ajo cfare  duhet të bëjmë është përshtatja e stokut në kontejnerët e marrjes në materialet e biodegradueshme dhe futja e tyre në produktet që do të blihen në programin tonë të menaxhimit.

RoDyMan, robot i bërjes së picave të kuzhinën napolitane dhe të teknologjisë

Përbërësit e kësaj historie të pabesueshme janë tre: Napoli, pica dhe robotika. Përbërësit që, të përziere mirë, kanë krijuar RoDyMan, prodhuesine  parë robot-pica.

E gjitha filloi në laboratorin Prisma, një laborator robotik në Universitetin Federiko II të Napolit. Këtu një ekip inxhinierësh të udhëhequr nga prof. Bruno Siciliano porosit një pice dhe ka një intuitë: të ndërtojë një robot në gjendje të trajtojë objekte elastike dhe të lakueshëm. Ashtu si brumi i pices, inxhinierët tanë ishin duke kërcyer.

Dhe përtej RoDyMan pica, a.k.a. “Prodhuesi i pizzas robot”, paraqet një fazë të vërtetë evolucionare në robotikë. Dhe jo vetëm për shkak se lëvizjet e saj fluide braktisin ngurtësinë tradicionale te robotit, por edhe për shkak se aftësia e tij do të mund të shfrytëzohen në shumë manuale në profesione të tjera, madje edhe në sektorin e shëndetësisë (kirurg e ardhshëm për robotët).

 

Do një ushtri e RoDyman përfundimisht qe  të zërë vendin e punëtorëve ? Prof. Siciliano siguron se RoDyMan nuk ka ndërmend të zëvendësojë njeriun aq sa ta mbështesë atë në disa aktivitete. Edhe krijuesit e  picave  , për momentin, duket të jetë veçanërisht e shqetësuar për  RoDyMan, në dyshim faktin që një sekuencë e lëvizjeve robotike, që kanë origjinën nga algoritme, mund të zëvendësojë artin njerëzor te picave, që filloi më tepër me emocion. Dhe nga ajo pasion që duket se rrjedh në venat e tyre si Magma e Vesuvius. “Ju nuk do ta besoni atë, por çdo picaa ka një shpirt”, thotë Gino Sorbillo, krijuesja më e njohur e picës se Napolit “një shpirt që ndryshon nga brumi në brumë”. Dhe për momentin, radhët e gjata që janë kilometra larg ambienteve të saj, si dhe 150,000 të punësuar në sektorin e restoranteve , shpresojnë të shpresojnë për Sorbillo dhe shokët e tij kuzhinier.

Megjithatë, mosha-e vjetër e artit  në pica duket se kanë qenë gjithashtu e dhënë për RoDyMan, lëvizjet e të cilit janë modeluar në ato të Picave te shefit   Enzo Coccia, një tjetër veteran  i industrisë. Sensorët janë aplikuar në kuzhinier për të transmetuar çdo lëvizje në një ekran të quajtur një avatar. Nga ky ekran, i cili vepron si një “mendje” për RoDyMan, roboti i ruan ato. Dhe, siç parashihet me prof. Siciliano, gjatë këtij viti roboti për  pica do të beje asgjë për të zili te  “kolegët” e tij , kështu që do të jetë në gjendje për të treguar  aftësitë e tij në Festivalin e picave  në maj 2018. Atje, nën sytë mosbesues te vizitorëve , do të gatuajë pica pa lënë mënjanë ndonjë fazë përgatitore, duke filluar nga brumi dhe gatimi.

Megjithatë, sa kushtoi RoDyMan? Prof. Siciliano nuk e fsheh një shpenzim prej qindra mijëra euro, të cilat, megjithatë, i është dhënë një grant prej dy milionë, të cilat lejohet të Prisma Lab në Universitetin Federico II të Napolit për të rekrutuar shokët e doktoraturës nga universitete në të gjithë botën. Një ndryshim i bukur i trendit në krahasim me të diplomuarit italianë që shkojnë jashtë vendit, e cila mbush prof. Siciliane dhe universitetet napoletane.

 

Las Bravas, dy spanjollë në Itali sollën një truk të ri në ushqime

Çfarë është një truk ushqimor? Është shtëpia e “Street Food”.

Valentina dhe Mireja e kanë bërë profesionin e tyre dhe, pasi kanë udhëtuar shumë për Spanjën, mbërrijnë në Itali në rimorkion e tyre blu: ata quhen Las Bravas dhe specialiteti i tyre është tapas.

Ata mbërrijnë në Milano dhe prej andej do të lënë të njihen në të gjithë bagazhin. Ato janë në  një kuzhinë me rrota në të cilën ata përgatisin në një version të rishikuar specialitetet e kuzhinës të Gadishullit Iberik. Mireja është me prejardhje spanjolle, Valentina ka jetuar në Barcelonë për kaq shumë kohë që të biere në dashuri me të. Projekti i tyre rrjedh nga dashuria për kulturën kuzhinës spanjolle dhe dëshira për ta ndarë dhe eksportuar  atë: kështu idenë e ringjalljes së recetave iberike në versionin ushqimor të rrugës dhe vendosjen e tyre në biznesin e tyre të udhëtimit.

Por cilat ishin hapat për të vënë në një bar tapas, ose në përgjithësi një kamion ushqim, në dy rrota?

Procesi është i gjatë dhe gjithmonë fillon nga një ide e mirë dhe shumë vullnet i mirë për ta zbatuar atë. Duhet të jemi të qartë për qëllimet tona dhe identitetin e biznesit tonë, duke vlerësuar shpenzimet e tyre si dhe fitimet e mundshme.

Tjetra, ju duhet të merreni me burokracinë: para së gjithash kërkohet certifikata e kursit të Administrimit të Ushqimit dhe Pijeve. Një hap tjetër themelor është hapja e numrit të TVSH-së në të Ardhurat e Brendshme, regjistrimi me INPS dhe Dhoma e Tregtisë. Ju pastaj duhet të shkoni në qytetin e banimit për të marrë një licencë për tregtinë e udhëtimit dhe të zbuloni se cilat rrugë lejohen të ndalojnë dhe të shiten dhe në çfarë kohe. Secila komunë ka rregulloren e saj dhe njohja e rregullave lejon që të shmangen problemet e çfarëdo lloji dhe ndëshkimet.

Cilat janë avantazhet e një truku ushqimor?

Shpenzimet fillestare nuk janë hapja e një restoranti të vërtetë dhe është e lehtë të amortizohen shpejt.

Ju mund ta mbani më lehtë klientin: marrëdhënia me ata që “hanë” është më e drejtpërdrejtë dhe joformale sesa në restorantet tradicionale. Edhe shitja është e thjeshtuar dhe e shpejtë: formati i ushqimit në rrugë është më praktik se sa kurset klasike dhe ndihmon rritjen e fitimeve.

Ju mund të lëvizni dhe të merrni pjesë në festivale, ngjarje ose madje të zgjidhni vendet më të mira që ofrojnë më shumë mundësi shitjeje: nëse një vend nuk funksionon, ndizni dhe fikni motorin!

Ristomanager: si të përdorim ” Ristomanager Fast Box “

Këtu jemi përsëri së bashku për blogun e Ristomanager! Në këtë episod të nëntë do të flasim shkurtimisht për tiparet kryesore dhe përparësitë e shumta që ofron.

Me softuerin tonë është me të vërtetë e lehtë për të menaxhuar marrjen e parave  larg, pavarësisht nëse qe mund mund të jetë aktiviteti kryesor ose dytësor i juaj lokal; në fakt, falë ndërfaqes së tij të përshtatshme, Cassa Veloce përdoret lehtë nga çdokush, madje edhe nga ata që nuk janë vërtet një ekspert kompjuteri; sidomos nëse përdorni një monitor të me prekje , i cili ju lejon të përdorni Rastin e Ristomanagut të shpejtë në prekjen e gishtërinjve tuaj!

Ristomanager Fast Box ju lejon të menaxhoni takeaway, thjesht dhe shpejt

Në blog pastaj do të ju  tregojne të gjitha procedurat që duhet të përdoret për të qene  në gjendje të hysh shpejtë në të gjitha pjatat  në llogari, si dhe shtesa ose variantet zgjedhur nga klientët tuaj, përveç se për të hyre shpejt dhe për të ndryshuar  sasitë e produkteve tashmë të përfshira në mënyrë që, të përfitohet  nga tastiera e përshtatshëme numerike: Dhe llogaria padyshim do të përditësohet automatikisht! Nëse dëshironi të bëni një zbritje të ndonjë shume, thjesht mund të shkruani shumën e saj ose të ndryshoni çmimin përfundimtar në kutitë e duhura; në rastin e dytë përqindja do të llogaritet krejtësisht automatikisht.

 

Sa për komandat  normale të kryera nga tavolina nëpërmjet tabeles ose dhomën kryesore të kompjuterit, madje edhe ato të krijuara përmes përdorimit të Ristomanager Fast Cash janë të ndarë në mes të printera të ndryshme departamenteve, ku edhe ata do të përpunohen shpejt dhe me efikasitet ! Siç ju lehtë mund ta merrni  me mend, ky funksion Ristomanager mund të vërtetohet të jetë vendimtare në përshpejtimin e operacioneve të biznesit tuaj, për të lehtësuar punën e punonjësve , dhe duke i shërbyer në një mënyrë më të menjëhershëm klientët tuaj!

Shpresoj që kjo episod i nëntë i blog-ut të ketë përmbushur interesin tuaj dhe ne do  ju këshillojmë përsëri që të konsultoheni me Udhëzuesin e Përdoruesve të Ristomanagmit, në dispozicion në:

 

Ristomanager il gestionale per il tuo ristorante

Ristomanager: si ta vendosni printerin

Një nga karakteristikat më të rëndësishme të Ristomanagerit është aftësia për të krijuar printera për shpërndarjen më të mirë të të gjitha porosive, më shpejt dhe veçanërisht të sakta, në mënyrë që secili departament të dijë saktësisht pjatat  ose produktet që duhen pregatitur.

 

Le të shohim se si të krijojmë printera për t’u përdorur me Ristomanager.

Kjo lejon mbi të gjitha të ketë një organizim më të mirë të punës në kuzhinë, duke menaxhuar të koordinojë të gjitha departamentet dhe të kufizojë vonesat në dërgesa, gjë që është shumë e rëndësishme veçanërisht në mjediset e mëdha.

 

Në blogun tonë ne shpjegojmë të gjitha hapat e nevojshme për të vendosur printera, të tilla si kufijtë e printimit, format e tyre dhe kështu me radhë. Një tipar interesant i Ristomanager është që ju mund të përdorni ndonjë printer, pa pasur nevojë të blini ato të reja, dhe gjithmonë mund të kontrolloni rezultatin e cilësimeve, në sajë të funksionit të përshtatshëm të faqes testuese.

 

Me Ristomanager ju mund të përdorni një numër të pakufizuar printerësh, sa më shumë që departamentet e biznesit tuaj kërkojnë, që siç u tha, do të përmirësojnë organizimin e punës së departamenteve të ndryshme dhe do të përshpejtojnë shpërndarjen e pjatave të urdhëruara nga klientët tuaj.

 

Siç do ta shihni në një blog të ardhshëm në fakt, do të jetë e mundur të vendosni printerët specifik për çdo pjatë, vetëm për të shpërndarë urdhrat e klientëve tuaj në mënyrën më të mirë; por siç thuhet, kjo do t’ju shpjegohet në të ardhmen e afërt. Ndërkohë, shikoni prapa në bloget e mëparshme për të marrë sa më shumë informacion që ju nevojitet për biznesin tuaj.

Ristomanager: si të krijoni harten e tavolinave.

Mirë se vini në emërtimin e ri të blogut Ristomanager, në të cilën ne do të mësojmë hartën e tabelave, duke ju lejuar të rikrijoni  në ekranin e kompjuterit tuaj, paraqitjen e saktë të tabelave brenda restorantit tuaj.

 

Le të zbulojmë sekretet e tavolinave  së tabelës Ristomanager, një nga funksionet e saj kryesore.

Falë këtij funksioni të rëndësishëm, do të jetë shumë e lehtë për të menaxhuar biznesin tuaj, sepse nga këtu ju mund ti realizoni shumë mirë mirëtë gjitha operacionet, menaxhimin e dhe krijimin e dupes, rezervimit, dhe se mbi të do të lejojë që të mbajnë situatën për të monitoruar vazhdimisht brenda biznesit tuaj.

Thjesht, një vështrim i shpejtë në monitor dhe ju do të dini menjëherë në statusin e tavolinave , për shembull, në qoftë se nuk janë të lirë kur ata marrin një klient të ri, apo edhe një klient i cili ka rezervuar një kohë të gjatë nuk ka mbërritur ende, në sajë te ngjyrave të  ndryshme të tavolinave.

Blogu  shpjegon të gjithë procedurën për të krijuar tabelën e tavolinave, shton ato të rejat, modifikon ose fshinë ato ekzistuese. Për të krijuar disa tabela në të njëjtën kohë, ne kujtojmë funksionin e përshtatshëm që ju lejon të futni tryeza të shumëfishta në rend, pa pasur nevojë të mbyllni dritaren e krijimit të tabelës.

 

Ju gjithashtu do të mësoni mënyrën më të shpejtë për të zbrazur të gjitha tavolinat menjëherë, të tilla si psh  në fund të një dite ose për të pastruar të gjitha tavolinat për ngjarje të veçanta.

 

Si gjithmonë, ne ju ftojmë të shikoni blogun  tonë deri në fund, pasi të gjithë ata janë video të shkurtra prej disa minutash, por ata do t’ju japin shumë informata të dobishme për softuerin tonë.

Ristomanager: cili është programi i ri i restoranteve?

Me karakteristikat e tij të avancuara, Ristomanager ju ofron jo vetëm një softuer për të menaxhuar porositë, por biznesin tuaj të restoranteve.

Në videon tonë të re ne paraqesim disa nga veçoritë e avancuara të Ristomanager, të cilat shkojnë shumë më larg se ato të zakonshme të ndonjë softueri për të menaxhuar porositë e restorantit, picerise apo ndonjë aktiviteti në industrinë e restoranteve.

Le të fillojmë nga statistikat, të cilat ju lejojnë të dini çdo detaj të biznesit tuaj, nga shitja e një periudhe të caktuar ose një tabele e vetme, për të kuptuar se çfarë mund të jetë pjata ose produkti më i kërkuar nga klientët tuaj. .

Falë filtrit të tipit “shitje” ju do të jeni në gjendje të dini se sa konsumohet një pjatë ose një produkt në përgjithësi, për shembull nëse konsumohet më shumë në largësinë ose në dhomën e ngrënies.

Ende në lidhje me pjatat, Ristomanager është në gjendje të menaxhojë një nga elementët më të rëndësishëm në menaxhimin e një restoranti, përkatësisht përbërësit. Ju mund të futni lehtësisht të gjithë përbërësit që përdorni në përgatitjen e pjatave tuaja. Përveç kësaj, vetëm duhet të futeni njëjtë një herë në programin tonë, për të qenë në gjendje që ato të jenë në dispozicion, si në përshkrimin e pjatave që i përdorin ato në listën e pjatave .

Në thelb, me Ristomanager ju nuk do të keni një softuer të thjeshtë për të menaxhuar porositë tuaja, por ju mund të përdorni një mjet të fuqishëm dhe të plotë për menaxhimin e restorantit tuaj!

 

Ristomanager: avantazhet e zgjedhjes së tij

Mirësevini në një një tjetër episod të blogit të Ristomanager, në të cilën ne do t’ju tregojmë vetëm disa nga avantazhet që programi ynë është në gjendje t’i ofrojë bizneseve që vendosin ta përdorin atë në aktivitetin e tyre.

E para nga avantazhet që mund të vërehen është fakti i të qenit në gjendje të përdorë Ristomanager edhe në sistemet operative me kod të hapur, që është praktikisht i lirë. Kjo lejon uljen e kostove të nevojshme për përdorimin e softuerit, por siç do ta shohim më vonë, nuk është e vetmja mënyrë për ta bërë këtë.

Ristomanager ofron avantazhe të shumta për të gjithë operatorët në sektorin e ushqimit dhe pijeve.

Nga faqja zyrtare, ju mund të shkarkoni versione të gjykimit falas me kufizime vetëm në urdhërat që mund të bëhen, të barabarta me 500 (pesëqind) ose mundësinë e përdorimit të vetëm një PDA, por përtej kësaj ju nuk do të keni kufizime kohore, te rëndësishme për të vlerësuar një softuer të ndërlikuar si Ristomanager.

Një nga avantazhet e përdorimit të Ristomanager është aftësia për të përdorur atë në çdo kompjuter dhe çdo tableta me windows të paktën 7 “, pa pasur nevojë për të blerë makineri apo pajisje të reja, në qoftë se keni pasur tashmë në dispozicionin tuaj. Siç kemi parashikuar, kjo është një mënyrë tjetër për të ulur shpenzimet për të krijuar një sistem të plotë për menaxhimin e restorantit tuaj. Sidoqoftë, në faqen zyrtare të internetit keni gjithçka që kemi nevojë për të kuptuar sa më shumë nga softueri.

 

Ne jemi duke përgatitur bloge të tjera vetëm për ju, prandaj qëndroni të lidhur për të gjitha lajmet e fundit dhe përditësimet rreth Ristomanager dhe shumë përfitime që ende mbeten për t’u zbuluar.

 

 

Teknologjia e ushqimit: nevoja për dixhitalizimin e restoranteve

Duke shpresuar për të kuptuar më mirë trendet që do të përditësoheshin në mënyrë teknologjike midis operatorëve në sektorin e restoranteve, u intervistuan më shumë se 300 menaxherë, staf restorantesh, pronarë, baristash dhe gatuan në të gjithë vendin. Në listë, më shumë se gjysma ishin biznese me shërbime të plota, por ka pasur edhe aktivitete të marrjes ose të vetë-shërbimit, bare dhe klube nate, kamionë në këmbë, si dhe kafene dhe furra buke. Përveç kësaj, më shumë se gjysma ishin biznese me një dhomë të vetme, ndërsa një e katërta vepronin nga dy deri në pesë vende të ndryshme, ndërsa më pak dhe më pak ishin bizneset e zinxhirit të shpërndarjes.

 

Shumë restaurantë nënvlerësojnë mundësinë e përditësimit teknologjikisht për veprimtarinë e tyre, veçanërisht për sa i përket menaxhimit të tij.

Rezultatet kanë treguar se si operatorët në sektori kërkojnë ndihmë kur duan të identifikojnë dhe të marrin vendime më të mira kur bëhet fjalë për zgjedhjet teknologjike, sidomos në një treg të përmbytur vazhdimisht me produkte dhe zgjidhje të reja që arrijnë çdo ditë.

Studimi tregoi se shumica e restoranteve janë duke planifikuar për të përmirësuar teknologjinë e tyre deri në vitin tjeter , ndërsa gati gjysma është i dedikuar për kontrollin e rezultateve të tyre tregtare dhe të dhënat e shitjes; ka edhe shumë që kërkojnë “veçori të përparuara” dhe “lehtësi përdorimi” si arsyet kryesore për zëvendësimin e metodave ekzistuese ose softuerit; aktualisht paguhen dy deri pesë furnizues të ndryshëm të zgjidhjeve teknologjike; më i kërkuar pas karakteristikave  nga restorantet janë: menaxhimi  ne depo rreth një e pesta e operatorëve, për të marrë sistemet online porositë , dhe përputhje me PKI.

 

Kur u pyetën se cila është sfida më e madhe për restorantin e tyre, pothuajse gjysma e tyre pretendojnë se po punësojnë, trajnojnë dhe mbajnë stafin e tyre. Ndërsa studimi gjen se teknologjia mund të ndihmojë në trajnime dhe sfida të tjera, kultura e një restoranti duhet të kultivohet brenda brendit të saj.

 

Shumica dërrmuese deklaron se aktualisht përdor softuer POS për të menaxhuar transaksionet dhe operacionet. Regjistri klasik i keshit po humbet ngadalë rrugën e vet.

 

Për temën e zëvendësimit për të përditësuar teknologjikisht në metodat ekzistuese dhe softuerin, një e treta zgjedh karakteristika të avancuara si arsye kryesore për të kaluar në një sistem tjetër. “E lehtë për t’u përdorur” ishte arsyeja e dytë.

 

Katër nga dhjetë të anketuar tregojnë për rritjen e efikasitetit të tyre si përparësi më të rëndësishme teknologjike. Një pjesë e vogël, konsideron se sistemet e reve janë të dobishme dhe themelore. Menaxherët e intervistuar ishin më të shqetësuar për efikasitetin, ndërsa pronarët ishin të prirur të shqetësoheshin për çështjet e sigurisë.

 

Për sa i përket metodës për të mbajtur të përditësuar teknologjitë e reja, më shumë se gjysma u përgjigjën se preferojnë e-mail, ndërsa një pjesë minimale mbështetet në komunikimin mobile.

 

Në raportetimet  ose raportet komerciale të të dhënave të shitjeve pothuajse gjysma kontrollojnë ato çdo ditë, ndërsa bizneset e mesme (11-20 lokale) kontrollojnë ato çdo muaj.

 

Menaxhimi i inventarit, porositja  online dhe pajtueshmëria me PCI janë zgjidhje që konsiderohen të parëndësishme, siç është azhurnimi i mjeteve POS.