Ristomanager: si ta vendosni printerin

Një nga karakteristikat më të rëndësishme të Ristomanagerit është aftësia për të krijuar printera për shpërndarjen më të mirë të të gjitha porosive, më shpejt dhe veçanërisht të sakta, në mënyrë që secili departament të dijë saktësisht pjatat  ose produktet që duhen pregatitur.

 

Le të shohim se si të krijojmë printera për t’u përdorur me Ristomanager.

Kjo lejon mbi të gjitha të ketë një organizim më të mirë të punës në kuzhinë, duke menaxhuar të koordinojë të gjitha departamentet dhe të kufizojë vonesat në dërgesa, gjë që është shumë e rëndësishme veçanërisht në mjediset e mëdha.

Në blogun tonë ne shpjegojmë të gjitha hapat e nevojshme për të vendosur printera, të tilla si kufijtë e printimit, format e tyre dhe kështu me radhë. Një tipar interesant i Ristomanager është që ju mund të përdorni ndonjë printer, pa pasur nevojë të blini ato të reja, dhe gjithmonë mund të kontrolloni rezultatin e cilësimeve, në sajë të funksionit të përshtatshëm të faqes testuese.

Me Ristomanager ju mund të përdorni një numër të pakufizuar printerësh, sa më shumë që departamentet e biznesit tuaj kërkojnë, që siç u tha, do të përmirësojnë organizimin e punës së departamenteve të ndryshme dhe do të përshpejtojnë shpërndarjen e pjatave të urdhëruara nga klientët tuaj.

Siç do ta shihni në një blog të ardhshëm në fakt, do të jetë e mundur të vendosni printerët specifik për çdo pjatë, vetëm për të shpërndarë urdhrat e klientëve tuaj në mënyrën më të mirë; por siç thuhet, kjo do t’ju shpjegohet në të ardhmen e afërt. Ndërkohë, shikoni prapa në bloget e mëparshme për të marrë sa më shumë informacion që ju nevojitet për biznesin tuaj.

Ristomanager: si të krijoni harten e tavolinave.

Mirë se vini në emërtimin e ri të blogut Ristomanager, në të cilën ne do të mësojmë hartën e tabelave, duke ju lejuar të rikrijoni  në ekranin e kompjuterit tuaj, paraqitjen e saktë të tabelave brenda restorantit tuaj.

 

Le të zbulojmë sekretet e tavolinave  te softwarit  Ristomanager, një nga funksionet e saj kryesore.

Falë këtij funksioni të rëndësishëm, do të jetë shumë e lehtë për të menaxhuar biznesin tuaj, sepse nga këtu ju mund ti realizoni shumë mirë mirëtë gjitha operacionet, menaxhimin e dhe krijimin e dupes, rezervimit, dhe se mbi të do të lejojë që të mbajnë situatën për të monitoruar vazhdimisht brenda biznesit tuaj.

Thjesht, një vështrim i shpejtë në monitor dhe ju do të dini menjëherë në statusin e tavolinave , për shembull, në qoftë se nuk janë të lirë kur ata marrin një klient të ri, apo edhe një klient i cili ka rezervuar një kohë të gjatë nuk ka mbërritur ende, në sajë te ngjyrave të  ndryshme të tavolinave.

Blogu  shpjegon të gjithë procedurën për të krijuar tabelën e tavolinave, shton ato të rejat, modifikon ose fshinë ato ekzistuese. Për të krijuar disa tabela në të njëjtën kohë, ne kujtojmë funksionin e përshtatshëm që ju lejon të futni tryeza të shumëfishta në rend, pa pasur nevojë të mbyllni dritaren e krijimit të tabelës.

Ju gjithashtu do të mësoni mënyrën më të shpejtë për të zbrazur të gjitha tavolinat menjëherë, të tilla si psh  në fund të një dite ose për të pastruar të gjitha tavolinat për ngjarje të veçanta.

Si gjithmonë, ne ju ftojmë të shikoni blogun  tonë deri në fund, pasi të gjithë ata janë video të shkurtra prej disa minutash, por ata do t’ju japin shumë informata të dobishme për softuerin tonë.

Ristomanager: cili është programi i ri i restoranteve?

Me karakteristikat e tij të avancuara, Ristomanager ju ofron jo vetëm një softuer për të menaxhuar porositë, por biznesin tuaj të restoranteve.

Në videon tonë të re ne paraqesim disa nga veçoritë e avancuara të Ristomanager, të cilat shkojnë shumë më larg se ato të zakonshme të ndonjë softueri për të menaxhuar porositë e restorantit, picerise apo ndonjë aktiviteti në industrinë e restoranteve.

Le të fillojmë nga statistikat, të cilat ju lejojnë të dini çdo detaj të biznesit tuaj, nga shitja e një periudhe të caktuar ose një tabele e vetme, për të kuptuar se çfarë mund të jetë pjata ose produkti më i kërkuar nga klientët tuaj. .

Falë filtrit të tipit “shitje” ju do të jeni në gjendje të dini se sa konsumohet një pjatë ose një produkt në përgjithësi, për shembull nëse konsumohet më shumë në largësinë ose në dhomën e ngrënies.

Ende në lidhje me pjatat, Ristomanager është në gjendje të menaxhojë një nga elementët më të rëndësishëm në menaxhimin e një restoranti, përkatësisht përbërësit. Ju mund të futni lehtësisht të gjithë përbërësit që përdorni në përgatitjen e pjatave tuaja. Përveç kësaj, vetëm duhet të futeni njëjtë një herë në programin tonë, për të qenë në gjendje që ato të jenë në dispozicion, si në përshkrimin e pjatave që i përdorin ato në listën e pjatave .

Në thelb, me Ristomanager ju nuk do të keni një softuer të thjeshtë për të menaxhuar porositë tuaja, por ju mund të përdorni një mjet të fuqishëm dhe të plotë për menaxhimin e restorantit tuaj!

Ristomanager: avantazhet e zgjedhjes së tij

Mirësevini në një një tjetër episod të blogit të Ristomanager, në të cilën ne do t’ju tregojmë vetëm disa nga avantazhet që programi ynë është në gjendje t’i ofrojë bizneseve që vendosin ta përdorin atë në aktivitetin e tyre.

E para nga avantazhet që mund të vërehen është fakti i të qenit në gjendje të përdorë Ristomanager edhe në sistemet operative me kod të hapur, që është praktikisht i lirë. Kjo lejon uljen e kostove të nevojshme për përdorimin e softuerit, por siç do ta shohim më vonë, nuk është e vetmja mënyrë për ta bërë këtë.

Ristomanager ofron avantazhe të shumta për të gjithë operatorët në sektorin e ushqimit dhe pijeve.

Nga faqja zyrtare, ju mund të shkarkoni versione të gjykimit falas me kufizime vetëm në urdhërat që mund të bëhen, të barabarta me 500 (pesëqind) ose mundësinë e përdorimit të vetëm një PDA, por përtej kësaj ju nuk do të keni kufizime kohore, te rëndësishme për të vlerësuar një softuer të ndërlikuar si Ristomanager.

Një nga avantazhet e përdorimit të Ristomanager është aftësia për të përdorur atë në çdo kompjuter dhe çdo tableta me windows të paktën 7 “, pa pasur nevojë për të blerë makineri apo pajisje të reja, në qoftë se keni pasur tashmë në dispozicionin tuaj. Siç kemi parashikuar, kjo është një mënyrë tjetër për të ulur shpenzimet për të krijuar një sistem të plotë për menaxhimin e restorantit tuaj. Sidoqoftë, në faqen zyrtare të internetit keni gjithçka që kemi nevojë për të kuptuar sa më shumë nga softueri.

Ne jemi duke përgatitur bloge të tjera vetëm për ju, prandaj qëndroni të lidhur për të gjitha lajmet e fundit dhe përditësimet rreth Ristomanager dhe shumë përfitime që ende mbeten për t’u zbuluar.

Teknologjia e ushqimit: nevoja për dixhitalizimin e restoranteve

Duke shpresuar për të kuptuar më mirë trendet që do të përditësoheshin në mënyrë teknologjike midis operatorëve në sektorin e restoranteve, u intervistuan më shumë se 300 menaxherë, staf restorantesh, pronarë, baristash dhe gatuan në të gjithë vendin. Në listë, më shumë se gjysma ishin biznese me shërbime të plota, por ka pasur edhe aktivitete të marrjes ose të vetë-shërbimit, bare dhe klube nate, kamionë në këmbë, si dhe kafene dhe furra buke. Përveç kësaj, më shumë se gjysma ishin biznese me një dhomë të vetme, ndërsa një e katërta vepronin nga dy deri në pesë vende të ndryshme, ndërsa më pak dhe më pak ishin bizneset e zinxhirit të shpërndarjes.

Shumë restaurantë nënvlerësojnë mundësinë e përditësimit teknologjikisht për veprimtarinë e tyre, veçanërisht për sa i përket menaxhimit të tij.

Rezultatet kanë treguar se si operatorët në sektori kërkojnë ndihmë kur duan të identifikojnë dhe të marrin vendime më të mira kur bëhet fjalë për zgjedhjet teknologjike, sidomos në një treg të përmbytur vazhdimisht me produkte dhe zgjidhje të reja që arrijnë çdo ditë.

Studimi tregoi se shumica e restoranteve janë duke planifikuar për të përmirësuar teknologjinë e tyre deri në vitin tjeter , ndërsa gati gjysma është i dedikuar për kontrollin e rezultateve të tyre tregtare dhe të dhënat e shitjes; ka edhe shumë që kërkojnë “veçori të përparuara” dhe “lehtësi përdorimi” si arsyet kryesore për zëvendësimin e metodave ekzistuese ose softuerit; aktualisht paguhen dy deri pesë furnizues të ndryshëm të zgjidhjeve teknologjike; më i kërkuar pas karakteristikave  nga restorantet janë: menaxhimi  ne depo rreth një e pesta e operatorëve, për të marrë sistemet online porositë , dhe përputhje me PKI.

Kur u pyetën se cila është sfida më e madhe për restorantin e tyre, pothuajse gjysma e tyre pretendojnë se po punësojnë, trajnojnë dhe mbajnë stafin e tyre. Ndërsa studimi gjen se teknologjia mund të ndihmojë në trajnime dhe sfida të tjera, kultura e një restoranti duhet të kultivohet brenda brendit të saj.

Shumica dërrmuese deklaron se aktualisht përdor softuer POS për të menaxhuar transaksionet dhe operacionet. Regjistri klasik i keshit po humbet ngadalë rrugën e vet.

Për temën e zëvendësimit për të përditësuar teknologjikisht në metodat ekzistuese dhe softuerin, një e treta zgjedh karakteristika të avancuara si arsye kryesore për të kaluar në një sistem tjetër. “E lehtë për t’u përdorur” ishte arsyeja e dytë.

Katër nga dhjetë të anketuar tregojnë për rritjen e efikasitetit të tyre si përparësi më të rëndësishme teknologjike. Një pjesë e vogël, konsideron se sistemet e reve janë të dobishme dhe themelore. Menaxherët e intervistuar ishin më të shqetësuar për efikasitetin, ndërsa pronarët ishin të prirur të shqetësoheshin për çështjet e sigurisë.

Për sa i përket metodës për të mbajtur të përditësuar teknologjitë e reja, më shumë se gjysma u përgjigjën se preferojnë e-mail, ndërsa një pjesë minimale mbështetet në komunikimin mobile.

Në raportetimet  ose raportet komerciale të të dhënave të shitjeve pothuajse gjysma kontrollojnë ato çdo ditë, ndërsa bizneset e mesme (11-20 lokale) kontrollojnë ato çdo muaj.

Menaxhimi i inventarit, porositja  online dhe pajtueshmëria me PCI janë zgjidhje që konsiderohen të parëndësishme, siç është azhurnimi i mjeteve POS.

Çfarë është Ristomanager – software për restorantin tuaj

Këtu është një prezantim i shkurtër video i Ristomanager, software për restorantin tuaj.

Në këtë video te parë, ne kemi një pasqyrë të përgjithshme për të ilustruar anët e forta të Ristomanager, software për restorantin tuaj, duke filluar me faktin se me atë ju mund të bëni shenime të pakëndshme, dhe të përfitoni  nga teknologjia moderne e informacionit, të tilla si tabletë , android ose Apple, për menaxhimin e plotë të porosive dhe jo vetëm.

Në të vërtetë ju mund të menaxhoni të gjitha aspektet e restorantit tuaj, piceri, bare dhe ndonjë biznesi tjetër si  restorant.

Mos harroni se me ristomanager ju mund të mbani një sy mbi gjendjen e tavolinave, duke përdorur hartën e duhur me të cilën ju e krjoni me shume besnikeri marrëveshjen e tyre në dhomë. Ju do të dini menjëherë dhe në kohë reale që tavolinat janë të zëna ose të rezervuara, të cilat janë në dispozicion për klientët hyrës dhe çfarë jeni duke pritur për pagesën.

Duke përdorur tabletë, stafi juaj dhomë mund të rinovoje në kohë reale gjendjen e tavolinave , ptë porosise ose modifikojë, ose të shtype faturat, në qoftë se ju jepet shansi në sajë të cilësimeve te  personalizuara të software për restorantin tuaj.

Sepse ju keni printera të shumta, ju gjithashtu mund të shikoni lloje te porosive të mara  në komanda të ndryshme, në mes të departamenteve të ndryshme të biznesit tuaj, në mënyrë që të përshpejtojë punën e dhomës tuaj të personelit dhe ti shërbejë më së miri klientëve  tuaj!

Me statistika, gjithmonë do ta dini përparimin e biznesit tuaj, në sajë të përdorimit të filtrave që ju lejon të dini shitjet e përgjithshme ose në një periudhë të caktuar (tendencat mujore apo vjetore), të percaktuara  gjithashtu poshtë sipas llojit   , ose porosive  në sallë,dhe sipas tavolinës.

Ristomanager është në dispozicion për Windows, Linux dhe Mac, duke lejuar ju që të përdorni atë në çdo platformë, dhe për të krijuar vet sistemine  menaxhimit të përshtatur të   restorantit tuaj, pa limit.

“Stay tuned” për të mësuar më shumë rreth programeve të ardhshme për restorantin tuaj, në sajë të videos që ne po postojmë në blogun tonë.

Ushqimi Tech: mbi 40 për qind e rezervimeve të restoranteve bëhen online

Interneti është bërë tashmë një pjesë integrale e botës së furnizimit me ushqime dhe mund të jeni i sigurt se ky medium do të rritet gjithnjë e më shumë, veçanërisht nëse i shikojmë parashikimet për vitet e ardhshme; kanali në internet do të fitojë garën kundër telefonit, si një mjet për të bërë rezervime të restoranteve.

Bota e ushqimit është vazhdimisht në zhvillim, edhe kur është fjala për pranimin dhe adaptimin e tendencave të reja për të marrë rezervime. Pak vite më parë situata dukej e paimagjinueshme, megjithatë, pak nga pak, bota digjitale është imponuar në restorante, kështu që tani nuk mund të pretendoni më asgjë.

40% e rezervimeve të restoranteve janë pranuar në internet, nga platforma të dedikuara ose direkt nga faqja e tyre.

Studimi TheFork ka informacion shumë të rëndësishëm për restorantet, të cilat ju lejojnë të shijoni se si besimi i restoranteve në sistemet e rezervimit online vazhdon të rritet çdo vit. Shpejtësia,  ose thjesht forca e zakonit për të bërë biznes nëpërmjet Intenet-it, janë vetëm disa nga arsyet që kanë dhënë një shtysë të madhe për rritjen e rezervimeve të restoranteve të bëra në internet dhe janë siguruar që të arrini përqindje të caktuara.

Megjithatë, telefoni vazhdon të ketë një rëndësi të caktuar, aq sa ende 52% e restoranteve që morën pjesë në këtë studim preferojnë të marrin rezerva telefonike, krahasuar me 30% për marrjen e rezervave, nëpërmjet kërkesave online.

Gati gjysma e të anketuarve besojnë se rezervat në internet për restorantet e tyre janë rritur me 25% vitin e kaluar, gjë që është shumë e mirë duke pasur parasysh të dhënat aktuale të industrisë. Besimi i restoranteve në sistemet rezervë të restoranteve në internet është rritur gjithashtu; në këtë drejtim, 60% e të anketuarve thanë se ishin të kënaqur me shërbimet që ofrojnë rezervime në internet dhe 22% e konsiderojnë atë si një mënyrë të mirë për të mbajtur klientët e tyre.

4 zinxhiret më të mire të restoranteve në Amerikë

Kuzhina italiane në Amerikë: ku ta gjeni në qytetet e mëdha.

Zinxhiret  më të mire italiane të restoranteve në Amerikë janë të mira dhe  që e njohin njëri-tjetrin: ato janë disa vende ku mund të hani ushqim të mirë italian. Të tjerët, shpesh, janë imitacione ose përzierje të çuditshme të kuzhinës së avionit dhe të kuzhinës amerikane. Ata dalin oddities si Parmigiana pule (lloj djathi pule) ose spageti me meatballs (spageti me topa mishi ) në vend të salcës se n shtrenjtë mishit.

Ky tenxhere e  kuzhinës padyshim gjithashtu mund të japë rezultate interesante dhe zbavitëse, si dhe shpesh duke pasur historinë e vet. Për shembull, disa pjata lindën kur emigrantët italianë duhej t’i rregullonin recetat e tyre tek përbërësit në dispozicion në kontinentin e ri. Të tjerë, megjithatë, janë eksperimente të vërteta, enët e rishikuara në një çelës bashkimi. Por, ku duhet të hani, pra, të ushqimit autentik italian?

Nju Jork, 200 Avenue Fifth: Eataly New York

Jo vetëm për kuzhinën autentike italiane, por edhe me borxhet rajonale dalluese. Për të karakterizuar Eataly është vërtetësia e ushqimit, zgjedhja dhe freski e përbërësve dhe, në të vërtetë, respektimi i regionalizmit. Pra, nafta është Pugliese, Parmigiano Reggiano, pesto genovese, makarona Gragnano e kështu me radhë; shoqëron, natyrisht, një përzgjedhje të kujdesshme të verërave. Zinxhiri buron nga një ide nga Oscar Farinetti dhe ju mund ta gjeni edhe në disa qytete italiane. Arsye të tjera të mira për të zgjedhur atë, ekziston edhe mundësia për të bërë blerje brenda restorantit: shumë prej produkteve në menu janë edhe për shitje në një dhomë të veçantë. Hani ushqim mesdhetar në Big Apple? Mund të jetë. Nga Eataly!

Uashington, 2029 P Rruga NW: Obelisk

Një tjetër qytet, një tjetër restorant. Në Uashington gjejmë Obelisk, restorant tani i famshëm i hapur që nga viti 1987. Menuja është e gjerë dhe e shijshme, dhe tërheq në shumë përbërës të kuzhinës tradicionale italiane, madje edhe më të pazakontë: të çikore i pjekur në skarë e Fritters kungull i njomë, me ravioli më tradicionale me salcë mishit ose mish derri rosto. Një menu jo vetëm që ndryshonte, por edhe në përditësimin e vazhdueshëm: çdo ditë me propozime të shijshme dhe të reja.

Coronado, Kalifornia, 932 Orange Avenue: Restorant Pramavera

Në Ristorantin Primavera produkt kryesor  është peshku i freskët: ushqim deti, kallamar, karkaleca  dhe më shumë, të cilat ju mund të shijoni ose duke i orositur ata nga menuja për ushqimin tuaj, ose në versionin “appetizers” për një orë alternative të lumtur. Përtej kësaj, recetat që karakterizojnë kuzhinën më të mirë dhe tradicionale italiane, të shoqëruar me verë të mirë. Dhe, pasi ne gjejmë në zemër të Kalifornisë, jo vetëm verërat italiane, por edhe Kalifornisë!

Las Vegas, 3500 Las Vegas Boulevard: Mill në Las Vegas

Ndër zinxhirët më të mirë të restoranteve italiane në Amerikë nuk mund të humbisnin  këtë. Mulino di  Las Vegas mund të gjendet edhe në Nju Jork, por nëse jeni në qytetin e follies mos harroni të vizitoni. Asgjë në menu nuk mund të bëjë që ju të dyshoni se jeni në Amerikë dhe jo në gadishull: gjithçka është tërësisht italiane, nga appetizers, pjatat e dyta , dhe pjatat  kryesore. Nëse jeni duke kërkuar për një vend në Vegas ku mund të hani një sallatë Caprese (edhe nëse në një restorant të rafinuar dhe jo në një restorant), Mulino është e duhura për ju.

Intervistë në Hotel Ristorante Olimpia me Abbadia San Salvatore

Sot në blogun tonë ne intervistojmë pronarin e Albergo Ristorante Olimpia, Abbadia San Salvatore, në provincën e Sienës.

Le të fillojmë menjëherë me një pyetje shumë të thjeshtë: në restorantin “Albergo Olimpia”, a keni ndonjë pjatë tipike të shtëpisë?
Ndër pjatat e para, ne kemi një supë me kërpudha të shijshme porcini, ndërsa për këta të fundit ne përgatisim një pjekje të madhe me kopër të egër, ose nëse preferoni disa patëllxhane të shkëlqyeshëm në Olimpia. Sa për embelsira  në vend të kësaj, ne kemi   kaçurrel  të  shijshem gati për tu shijuar.

Ne mbetemi në temën e pjatave, dhe ne do të dëshironim t’ju pyesim se cilat janë pjatat më të kërkuara nga klientët tuaj?
Me siguri  supat më të njohura dhe  makaronat në shtëpi.

Një pyetje që e  shqetëson drejtpërsëdrejti Albergo Ristorante Olimpia si një kompani: sa kohë keni qenë të hapur?
Ne kemi qenë në këtë biznes për 75 vjet.

Dhe nëse ndonjë prej përdoruesve tanë dëshiron të të arrijë të shijoni specialitetet tuaja, ku duhet të shkojnë?
Albergo Ristorante Olimpia jonë ndodhet në zonën qendrore të Abbadia San Salvatore në krahinën e Sienës.

Ne gjithashtu pyesnim nëse poashtu keni një shërbim të marrë-larg.
Ne nuk kemi një shërbim të tillë për momentin.

Tani le të vazhdojmë me një pyetje më teknike, në lidhje me mjetet e mundshme të IT-së të përdorura nga Albergo Ristorante Olimpia: a keni një sistem për të njohur stokun e magazinës suaj?
Po, e kemi atë, sepse ne jemi të vetëdijshëm se gjithmonë njohja e stoqeve është një gjë themelore për çdo aktivitet në sektorin tonë.

Sa për konsumatorët, a keni zakone?
Në të vërtetë po: është gjithmonë një kënaqësi për të parë që një klient i bashkëngjitetrestorantit  tonë.

Duke u kthyer për të folur rreth shkencës kompjuterike, si i merrni porosite  në sallë? A përdorni tableta apo smartphones?
Ne në Olimpin Alberg0 Ristorante jemi  të lidhur me traditën, kështu që ne preferojmë mënyrën e vjetër me kamarierin.

Per sa i përket shërbimeve të klientit, a bëni dërgesa në shtëpi?
Jo, ne preferojmë kontakt të drejtpërdrejtë me klientët tanë.

Ju falënderojmë Albergo Ristorante Olimpia për gatishmërinë dhe durimin tuaj për t’iu përgjigjur pyetjeve tona dhe ju ftojmë të vazhdoni të ndiqni intervistat tona për aktivitetet e ndryshme të restoranteve.

Capri Stili i ri i Gallipolit, gjithmonë i paimitueshëm

Sot ne kemi kënaqësinë të kemi si mysafirë të mirëpritur të blogut tonë Massimiliano Stamerra, pronar i Restorantit Capri Restaurant New Style në Gallipoli, në krahinën e Leçes që nga viti 2005.

Aktivitetet e Capri New Style kanë lindur për pasionin e pronarit të saj, një pasion që e çoi atë të heqë dorë  nga shkëlqimi i  ndritshëm të një qyteit plot me  mundësi si Las Vegas, për të investuar çdo gjë në një bodrum të një rruge të vogël gjysmë të errët dhe të ngushtë ne mes te  i Corso Roma, me idenë e dëshirës për të ofruar një shërbim që është i ndryshëm nga ai i zakonshëm; në fakt, siç Massimiliano pëlqen të pohojë, ai është ” gjithnjë i paimitueshëm”, falë përzierjes  të mikpritjes, mirëdashjes dhe miqësisë.

E gjithë kjo ka çuar Massimiliano-n dhe “Capri New Style” që të vendoset shpejt në zonën përreth dhe më gjerë, duke përfituar nga reputacioni i “Bella Città” me përkufizim dhe marrëdhëniet e saj të veçanta me klientët që vijnë për ta vizituar nga larg. dhe pavarësisht vështirësive në arritjen e Gallipolit.

Gjithmonë në hap me nevojat e tregut të restoranteve, pronari i “Capri New Style” është vazhdimisht në kërkim të përbërësve të rinj që gjithashtu ofrojnë një alternativë praktike për të gjithë ata konsumatorë që kanë intolerancat ose shijet e veçanta, për të cilat ai ofron brumë për pica gluten-free, qumësht ose maja, me kamut, miell të shkruar ose kërp, multi-kokërr ose tërësi.

Natyrisht, e gjithë kjo nuk mund të injorojë cilësinë e përbërësve, si vaji i ullirit ekstra i virgjër, ose 100% miell gruri italiane, të zgjedhur me kujdes dhe të fituara nëpërmjet furnizuesve më të sigurt dhe më të besueshëm.


Përveç klasik shërbimit Merrni-Out, e cila ofron një pizza shumë të mirë “metër” dhe se është forca e saj e vërtetë, Restorant Piceri “Capri Style New” ajo është e pajisur me një dhomë të madhe që mund të strehojë 500 njerëz, dhe në të cilat ju mund të sigurtë të braktisin kënaqësinë e një mjedis komod dhe të gjallë dhe të madhe kopsht, në të cilën për të marrë frymë atmosferën tipike të partisë e mbrëmjeve të gallipoline verës.

Për më tepër, “Capri New Style” është e pajisur me të gjitha mjetet më të fundit, më të avancuara dhe moderne për menaxhimin e kompjuterizuar të dhomave dhe poroive  të magazinës; stafi i saj e deri në 22 elemente, duke përfshirë maids dhe djemve gjatë pikes maksimale  të pjesëmarrjes në mbrëmje të ngrohtë tipike të verë Salento, është zgjedhur në mesin e të rinj të talentuar dhe ofron një shërbim si duke thënë se “gjithmonë të paimitueshëm”, në sajë të  mbajtjeve veçanta  për porosite , të cilat lejojnë për të përshpejtuar operacionet e porositjes dhe komunikimit me stacionin e përgatitjes së picës dhe kuzhinës.


Bordi i redaktorëve të Ristomanager.it Blog jane te gatshem që të përpiqen sa më shpejt të jetë e mundur dhe të shfaqin cilesine e “atmosferës mikpritëse të Capri New Style  “, dhe do të takohen personalisht  me pronarin Massimiliano Stamerra.