FUSHATA REKLAMUESE: NE WEB, OFF LINE OSE ME FLETUSHKA?

Fushatat e marketingut online janë gjithnjë e më të rëndësishme.

Ndryshimet në zakonet e konsumit  mundësojë aktivitete të reja për të promovuar veten e tyre në mënyrë agresive dhe konkurruese pa shpenzuar një pasuri.

Ndër mjetet web qe ofrohen për të reklamuar një restorant, shpesh me një kosto të reduktuar, ka banner ads, reklama, e-mail marketing, komente faqet e internetit, te kompanisë dhe shumë të tjerë.

Së pari, ajo do të jetë e rëndësishme për të krijuar një faqe interneti dedikuar për restorantin tuaj dhe faqe facebook.

Ju do të duhet të siguroheni se ai është i pozicionuar mirë në motorët e kërkimit.

Gjithashtu ajo është intuitive dhe funksionale për përdoruesit, i cili ka një grafike dhe një plan urbanistik tërheqës dhe më në fund që vlerëson pikat e forta të restorantit.
Për të qenë më të fuqishme  do të jetë e rëndësishme që në faqen e internetit te jete  kompatibel me pajisje të ndryshme përveç kompjuterave  të tilla si tableta dhe smartphones. Për faqen e facebook çdo gjë do të jetë më e thjeshtë.

Është e rëndësishme për të përfshirë një prezantim të restorantit dhe historinë e saj, në menunë ne  format dixhital.

Ky sistem ju lejon të bëni rezervime direkt online dhe rregullisht postoni fotot që promovojnë dhe vendin e  ushqimit.

Për të bërë vendin e restorantit, më të dukshme në web, ju mund të mbështeteni  në  një nga shumë fushata të reklamave si AdWords në Google.

Nëse fushatat e reklamimit dhe krijimi i një faqe interneti kanë kosto, ajo megjithatë është plotësisht i lirë për të reklamuar dhe promovuar me tekste, foto dhe video në  restorantin tuaj.

Duke qenë i pranishëm në të gjitha rrjetet  sociale (Facebook, Instagram, TripAdvisor, etj), veçanërisht ato të përdorura nga objektivi juaj, ajo do të jetë vendimtare.

Lloji i dytë i reklamave për të promovuar dhe nisur restorantin tënd të ri është reklamimi offline.

Flyers reklamuese (ndoshta me një kupon ose një zbritje);

Futje në gazeta dhe revista (si në sektor, ashtu edhe në botime të vogla lokale dhe për këtë arsye me një objektiv të klientëve që banojnë në zonat afër jush);

postera (te pozicionuar në mënyrë strategjike edhe në rrugë)

reklama në radio, etj.

Dhe së fundi, reklamimi më pak i menjëhershëm por edhe më efektiv është fjala e gojës së konsumatorëve të kënaqur.

Gjëja kryesore atëherë do të jetë që në fund të ketë sukses në qëllimin (jo te lehtë) për t’i bërë klientët tuaj të largohen plotësisht të kënaqur. Në këtë mënyrë ju do të fitoni me kalimin e kohës gjithnjë e më shumë konsumatorë dhe një numër në rritje te klientëve besnikë.

Shef i salles: cilat janë detyrat tuaja?

Një restorant, i vogël ose i madh, është ende një kompani dhe si çdo organizatë e këtij lloji paraqet punonjësit e saj dhe hierarkitë e tyre. Pra, kemi pronarin, i cili shpesh luan rolin e menaxherit të restorantit, kuzhinierin që drejton kuzhinën, qe gatuan dhe kamerierët. Ndërsa struktura bëhet më e ndërlikuar, atëherë marrin figura të tjera, të cilat kanë për detyrë koordinimin e punës  dhe menaxhimin e stafit.

Shef i salles: kush është ai dhe çfarë bën ai

Një nga këto është figura eshte e shefes kryesore të restorantit. Në këtë rast është një rol shumë i rëndësishëm, i cili sigurisht duhet të mbulohet nga një person që ka përvojë në këtë sektor dhe veçanërisht në menaxhimin e dhomës. Në veçanti, menaxhimi i duhur i stafit të sallës është një nga aspektet më kritike të menaxhimit të një restoranti dhe shpesh paraqet provën e lakmimit.

Në fakt, menaxhimi i keq shfaqet mbi të gjitha në një shërbim të keq, i cili është atëherë aspekti vendimtar në lidhje me stafin e dhomës dhe, rrjedhimisht, edhe shefja kryesore. Një shërbim i thjeshte shpesh vjen nga çorganizimi dhe keqmenaxhimi i stafit të sallës. Ky personel duhet të trajnohet në mënyrë te sakte në rolin dhe detyrat e tyre dhe duhet të koordinohet nga një person që mbikëqyr punën e tyre.

Shef i salles: aftësitë

Kjo është vetëm ajo që i takon kreut të një restoranti, i cili për rrjedhojë duhet të ketë gjithçka nën kontroll. Për shembull, një menaxhere e mire  duhet të ketë një sy dhe të jetë në gjendje të monitorojë gjithçka që ndodh në salle,te  kontrolloje që çdo kamerier të bëjë punën e tij si duhet dhe të ndërhyjë nëse është e nevojshme.

Një figurë e rëndësishme dhe sigurisht e fuqishme, e cila sigurisht duhet të ketë një njohuri të mirë të sektorit pas tij, por mbi të gjitha rolin e kamerierit. Jo çuditërisht, në të vërtetë, shumica e kapilarëve janë shpesh ish-kamerierë me përvojë disa vjeçare. Vetëm ata që e dinë dhe e kanë përjetuar këtë punë në lëkurën e tyre, mund të kuptojnë me të vërtetë të gjitha problemet dhe të jenë në gjendje t’i zgjidhin ato nëse është e nevojshme.

Në të njëjtën kohë, shefja e salles është një figurë e ndryshme dhe më e afërt me atë të koordinatorit se sa ajo e kamerierit. Këtu, një shef salle i mire  duhet të ketë aftësi të mira organizative dhe aftësi drejtuese, në mënyrë që të jetë në gjendje të koordinojë më mirë punën e stafit të tij.

Roli i kamarierit në fakt është mjaft delikatë dhe duhet të menaxhohet siç duhet, pasi puna e tij pasqyrohet në shërbim të restorantit, i cili së bashku me kuzhinën është zemra e një aktiviteti të tillë. Për shembull, një shërbim i varfër dhe i vrazhdë mund t’i largojë klientët larg, duke e përkeqësuar imazhin dhe reputacionin e restorantit.

Shef i salles: si ta menaxhoni atë

Në të njëjtën kohë, konfuzioni dhe çorganizimi mund të gjenerojnë harresë dhe gabime në porosi, duke krijuar kështu kohë të gjata të pritjes dhe shqetësime ndaj klientit. Pikërisht për këtë arsye, një shefe e mirë e salles duhet të pajisë veten me mjetet e duhura dhe të siguroje  se gjithçka kontrollohet.

Një ndihmë në këtë definitivisht vjen nga softueri per restorante si për shembull Ristomanageri. Është një program që mund të shkarkohet në PC dhe tableta dhe ju lejon të menaxhoni dhe monitoroni të gjitha aspektet dhe aktivitetet e një restoranti: nga menaxhimi i magazinës, në atë të stafit, në atë të porosive, në tavolina derisa të arrini atje për mundësinë e mbajtjes së konsumatorëve.

Palmare për porosite: zbuloni se cilen duhet te zgjidhni!

Një softuer i lehtë për t’u përdorur dhe shumë i plotë që, ndryshe nga shumica e menaxhimit në qarkullim, me të vërtetë ofron shumë mundësi për menaxherët e restoranteve. Ristomanageri, në fakt, nuk kufizohet në automatizimin e porosive dhe kerkesave, por gjithashtu është në gjendje të japë informacion mbi performancën dhe ecurine e restorantit, të identifikojë pikat e forta dhe dobësitë, duke i lejuar ato të formulojnë veprime dhe plane veprimi.

Menaxhimi i porosive: zbuloni se si të optimizoni porositë!

Duke përdorur këtë softuer praktik, shefja  e salles do të jetë në gjendje të kontrollojë gjithçka që ndodh në salle dhe kështu të shmangë harresën dhe shifrat e shëmtuara. Brenda programit ju gjithashtu mund të ndërtoni një bazë të dhënash të klientëve, me historinë e porosive dhe të gjithë informacionin e nevojshëm për të planifikuar aktivitetet e marketingut dhe besnikërisë. Shkurtimisht, një çantë që do t’ju lejojë të optimizoni dhe përmirësoni menaxhimin e restorantit tuaj, në mënyrë që ta transformoni atë në një kohë të shkurtër në një biznes të suksesshëm.

SI TË MERRNI YLLIN E MICHELINIT

Dihet mirë se yjet e Michelin janë aspirata më e madhe e të gjithë kuzhinierëve dhe kuzhiniereve të planetit.

Duke parë emrin e restorantit tuaj që shfaqet në udhëzues është sinonim me cilësinë dhe përsosmërinë, për të mos përmendur reagimet e klientit.

Duke iu rikthyer disa dekadave pas , ne jemi në Clermont-Ferrand në Francë, në kompaninë e prodhimit kryesor të gomave, vëllezërit themeluese Edouard dhe André Michelin, kishin  për të gjetur një mënyrë për të udhëzuar shoferët gjatë udhëtimit, dhe kështu mendohet një udhëzues që përmbante komente dhe këshilla se ku mund të hani, të qëndroni gjatë natës etj. Një njohje e rëndësishme ishte dhe ende është caktuar nga inspektorët, duke vlerësuar kuzhinën, vendndodhjen, kuzhinierin, shërbimin, pastrimin dhe shumë faktorë të tjerë.

Në 1900 u botua numri i parë i udhëzuesit Michelin.

Për të dalë nell’ambita tjetër ngarje me simbolin prestigjioze, ju duhet të merrni nga inspektorët të paktën një yll, që tregon një kuzhinë të shkëlqyer, e cila mund të jetë edhe tradicionale dhe ende në krijimtarinë e kuzhinierit. Kur ylli i dytë arrin pas të parit, restoranti arrin nivele shumë të larta, në pragun e përsosmërisë të marrë me yllin e tretë, njohjen më të lartë, creme de la crème. Shkurtimisht, karakteristikat kryesore janë si më poshtë:

: kuzhinë shumë e mirë në kategorinë e saj.

 

  : kuzhinë e shkëlqyer, meriton një devijim

 

  : kuzhinë të jashtëzakonshme, e meriton një vizite

 

Procesi fillon me inspektorin, i cili ishte ulur në tryezëne  restorantit duke porositur, dhe duke zgjedhur për një përvojë ngrënie  të vlerësuar nga të gjithë, puna e kuzhinierit dhe brigada e tij . Që nga paraqitja e gjellës, shumë e rëndësishme, (syri dëshiron pjesën e tij), e ndjekur nga shijet e pjatave, bilanci i përbërësve, teknika e përgatitjes për cilësinë e tyre dhe aftësinë e kuzhiniereve për të krijuar një aleancë unike dhe të paharrueshme. Pastaj ju të kaloni  qasjen e vlerësimit me klientët, përkatësisht profesionalizmin e shërbimit, përzgjedhjen dhe kombinimin e duhur të verërave, atmosferën e dhomës, orendite, vendndodhjen, vlera për para, në domosdoshmëri të shkurtër lëni shenjën tuaj.
Çdo pllakë vlerësohet sipas parametrave të mëposhtëm:

Cilësia e produktit
Teknika e përgatitjes
Bilanci midis përbërësve
Kreativiteti i kuzhinierit

Çdo pikë e listës merr një votë, nuk jemi duke folur këtu per  yjet, por, forks, duke filluar nga 1 deri në 5, duke marrë parasysh të gjitha elementet që kemi biseduar  më parë.

Nëse ju jeni një pronar restoranti, një këshillë qe ne mund të japim është  udhëzuesi i fundit për një të re qe do të duhet të presë deri në muajin e ardhshëm, më 16 nëntor, dhe të fillojnë të shqyrtojnë restorantin në zonën tuaj, provoni ato dhe të përpiqeni për të mësuar. Duke analizuar konkurrencën, ose ndoshta është më e saktë të thuhet, kush e bëri atë është themelore.

Tip i dytë është të investoni në biznesin tuaj, të ndryshoni mobiljet, të modernizoni dhe të vazhdoni me kohën. Blej një libër të arkitekturës dhe ripërdorni orenditë, zgjidhni stafin më të mirë që mund të gjeni, udhëtoni nëpër botë dhe merrni më të mirën nga shumë kultura të ndryshme. Filloni këtë hulumtim për ta bërë restorantin tuaj të një lloji, dhe me përkushtim dhe këmbëngulje do të vijnë rezultatet.

Për edicionin e ri të udhëzuesit, të gjithë sytë janë në kuzhinier famshëm Carlo Cracco, i cili vitin e kaluar bëri bujë për shkak se ajo ka humbur një yll, tani ka lëvizur restorantin e saj në Vittorio Emanuele Galleria në Milano. Në më pak se një muaj ne do të zbuloni nëse në krah të emrit të restorantit të tij “Cracco” do të tregojnë një tjetër yll, ose ndoshta dy, në mënyrë që për të arritur prestigj më të lartë.


Edhe të rinjtë janë duke marrë hapësirën e tyre, në një nga artikujt e meparshem, ne kemi intervistuar Chef Isabella Poti, i cili nen shoqerine e  Florian Pellegrino, i cili është edhe Chef, solli “Bros” restorant në Lecce në nivele të larta, duke arritur një famë të tille, të cilat në këtë kohë janë ndër më të cituarit për marrjen e yllit të parë.


Italia, në 2018, numëron 356 yje të njohura, duke zënë vendin e dytë në botë pas Francës.

Restorantet dhe tavernat me te mira te Lazio-s

Kuzhina romane i eshte permabjtur thjeshtesise se  pregatitjeve te pjatave te fshatit dhe cilesise se larte te produkteve te saj qe na ofron territori.Lindin prej gjithe kesaj, te mishrat e pjekur me arome, pajata,puntarele,pjatat me karcof.Receta te perdorimit te perditshem te trasmetuara nga berzi ne brez.qe ripergatiten sipas tradites popullore.Receta antike por gjithmone,te kohes qe sot rinovohen duke i qedruar identike traditen. Nga pjata ne pjate,nga shija ne shije, kuzhina  Romane  e sotme eshte nie kuzhine e shendetshme , me shije e pasur ne fantazi, qe shpeton artificialiteteve te panevojshme

Roma eshte e mbushur me taverna, me lagjen e saj te bukur tipike sic eshte Trastevere, por dhe ne rrethina si provincat dhe liqenet e Bolsena-s dhe Bracciano-s., te cilet ofrojne ne ate perzjerje midis tradites se vjeter dhe modernizimint qe u prozantohet turisteve.

Taverna Trilussa (Trastevere -Roma)

Tanerna Trilusa , Restorant karakteristik Roman, ne trastevere.Per te thuhet eshte sekreti i trete i Fatima-s eshte receta e ravioli mimoza te saj.Hahen direkt nga tigani.embelsira te shkelqyera.Prenotoni sapo te uleni, sepse mund te perfundojne Prenotim i detyrueshem.Cmimi mesatarisht 50 €..

Antica  Osteria Rugantino  (Travestere- Roma )

Pergatitje te shkelqyera te tradizionales me tipike te bera vertete mire.Karciof ne maj? Jo te stines!Puntarele ?Po njelloj! Tradite pa kompromise , shume e vlersuar me nje ambjent, ne zemer te turizmit te Trastevere. Bravi.

Checho er Carrettiere ( Trastevere -Roma )

FOTO

Ky lokal ripik i Trastevere menjehere godet nga shkeputja qe ka prej  informalitetit te ambjentit , dhe mikertitjes qe te behet .Kuzhina shtepiake, ambjent familjar,kopesht qe te rikthen kujtime, paraqesin nje kuzhine tipike romane pjate paste  alla karbonara, me e mira e ngrene ndonjehere, ashtu si dhe karciof-et alla guida, vere e mire e lokalit, si dhe embelsirat.

Mekat qe sherbimi , pervec zonjes qe mendoj eshte titullari (drejtuesja) e lokalit,stafi i kamarjereve me siguri nuk shkelqenin per sjellje dhe gadishmeri.

Rarort i mire cilesi/cmim

 

La Scala in Trastevere  (Trastevere- Roma)

Sherbim i kujdesshem, dhe te sjellshem, raporti cilesi/cmim i mire dhe  absolutisht ne mesataren e zones dhe qytetit,e veshtire per tu shpjeguar pse disa restorante perreth jane  perplot,dhe nuk eshte shume i frekuentuar.

Ai Bozzi (Travestere- Roma)

Restorant i pozicionuar nekrah te rrugices travestere, qe me siguri oarkimi nuk eshte pike e forte ,por kush deshiron te shkoje te haje ne keto ane, e di mire qe eshte keshtu,por ne dy hapa pergjate lumit (lungotevere) ndodhen shume parkime

te shkojme tek pika e forte… ushqimi…….

antipasta peshku te shkelqyera

perberje e cilesise se pare.Personel xhentil dhe i disponueshem.

Krahina e Lzios-s nuk eshte vetem Roma,por e gjithe rrethina prej Viterbo ne Gaeta, dhe ka pse.ne e saj.dhe qe ia vlen te vizitohet,pa patur kurajon te qendrohet.E fulura e ngushte Romane (dialekti), qe e ben te hesht te huajin me dy fjale, do tju lere shenje dhe kujtim.

 

Osteria la Francigena (Bolsena)

Lokali eshte i stilit me te theshte me mure guri,sherbimi eshte i sjellshem dhe te ben te ndihesh  lehtesisht shume mire

Ushqimi nga me te miret,dhe cmimet e pershtatshme.Shume te mira dhe embelsirat.E vetmja mangesi,mungesa e profesionalizmit te kamariereve.

Sapori di Gaeta (Gaeta)

Ofron vetem specialitete te Gaeta.e thne ndryshe e servirur ne gjitha menyrat e mundshme qe mund te konsumohet,ne lokalin e vogel,i pajisur me disa tavolina , ose sherbimi merr me vete,eshte ushqim qe konsumohet brenda 24 oreve ndermjet pergatitjes dhe kosumimit.personalisht i preferoj  te temperatures se ambjentit.Cmimet e duhura.

Da Amina (Civiltavecchia)

Darke e shijshme edhe mikpritje perfekte

Cmund te thuash,duket sikur je ne shtepine tende dhe ke lene te gatujne shefa profesioniste.Yshqim i persosur,perpikmeri e paarritsme,cmimet e duhura,,nuk mund te zgjedhesh me mire,vend ku duhet absolutisht te rikthehesh

Il Caio (Orvieto)

Gjetje e kendshne ne kap kilometra prej Orviet.Pjate e bollshme,dhe cilesore.Kuzhina shume e mire .Personel xhentil dhe i disponueshem

Antica Tavena ( Viterbo)

 

Resorand i gjetur fale keshillave te miqve, dhe per sa mire ata folen per te.Lokal  si ne shtepi (stil i thjeshte ) , me ushqim shume te mire..Porzionet e pjatave te pare ,si dhe te dytave jane te bollshme,dhe shume te shijshme.Pjatat me permbajtje tartufi, jane me tartuf te grire, te vertete .Shume mundesi zgjedhje mishi.Cmimet ne mesatare,profesinalitet personeli,te sjellshem , qe te bejne te ndihesh si ne shtepi te miqve

 

 

 

 

10 restorantet më të mira tipike Apuliane të rekomanduara nga ristomanager

Puglia me 700 km bregdetin e saj, dhe përgjatë 300 km territorit të saj midis fushave të gjera dhe maleve që përplasen midis kodrave gurore, ofron ushqim të shkëlqyer si fruta, perime dhe peshk të freskët, mish të shkëlqyer të deleve dhe bagëtisë.

Tavoliere delle Puglie, ekziston një traditë e frutave dhe perimeve dhe mishit nga delet dhe bagëtitë.

Ka shumë restorante ku mund të shijoni produktet e territorit, me prodhim km 0, duke shijuar ato të freskëta dhe direkt nga prodhuesi tek konsumatori.

 

Restorante në foggia

Tavernë e vogël Km Zero (Foggia)

Kuzhinë të shkëlqyer, gjithmonë produkte të freskëta dhe në mënyrë rigoroze lokale që gatuajnë në një mënyrë të shkëlqyer.

Origjinali i konceptit të produkteve vendore dhe menyja që ndryshon çdo ditë. Çmimet mesatare

 

Ristoranti Grand’Italia, (Foggia) mirësia e enëve theksohet nga kuzhina e thjeshtë dhe kjo do të thotë që edhe pas ngrënies së një vakt të plotë, nuk do të ngrihesh nga tryeza me atë ndjenjë të pakëndshme të plotësisë.

 

Braceria Restaurant Aurora (forma) –Environment familjes miqësore dhe, për të shijuar një prerje të mirë, ose biftek shkëlqyer ton në skarë, të hapur që nga viti 1950 ajo ju bën të kuptoni traditën dhe profesionalizmin kryer nga pronari.

 

Restorante në Gargano

Duke shkuar në Gargano, në Peschici ne gjejmë Trattoria Bar Costamarina . Vendndodhja spektakolare me tarracë me pamje nga deti .. Stafi shumë i mirë dhe profesional .. dhe peshk shumë të mirë me pjesë bujare …

 

Një shëtitje e bukur në Vieste, dhe për të gjetur Skipper lokale me dritare të gjerë që na mundëson një pamje të portit dhe dielli shkon poshtë një muzgu që të lë pa frymë.

 

Restorantet në Bari

Në qoftë se ne kemi një ose dy ditë në Bari unë sugjeroj që ju të ndaloni të shijoni  pjatat  e kuzhinës së restorantit Le Giare Restorant një udhëtim përmes shijes autentike dhe tokës intensive, deti, mishit dhe kuzhinës  gjobë dhe përjetojnë kuzhinier Antonio Bufi .

 

La Pesciera. Oferta është e larmishme dhe shkon nga deti tradicionale të papërpunuara dhe të gatuar skuqur, peshqit e ditës me roasts dhe tartare të çdo lloji në sushi-roll. Goce Deti e  shkëlqyer e shërbyer  me shampanjë.

 

Restorantet në Salento

Copyright e imazhit të sandoromanoimpero.it

 

Në Salento ka restorante të shkëlqyera, ku peshku i freskët blu dhe shkuma e famshme e detit e Gallipoli nga frutat që na jep brendësia dhe tradita ka mësuar me mençuri të bashkohet.

 

Antikuar (Lecce) – Para se edhe të shijoni gjërat tipike ju duhet të ndaleni  në detajet dhe stilin e vendit, të veçantë dhe unike në genere.Tutto e saj këtu merr një kthesë të ndryshme … si çdo vend, çdo vend është një gjeni.

 

OSTERIA BRIGANTI (Gallipoli) Pjatat interesante dhe shumë të mira, stafi miqësor dhe i vëmendshëm, vend i këndshëm, çmime shumë të pranueshme, me pak fjalë darkën që shpresoni të bëni.

 

Osteria del Vico (Gallipoli) Restorant i shkëlqyer në qendrën historike të Gallipolit. Pika e theksuar është aperitori i rekomanduar nga pronari, i përbërë nga 6 kurse të vogla. Peshk i freskët.

Tregimi i ushqimit: angazho dhe ndërto besnikërinë tënde

Tregimi është aftësia e një marke për t’u angazhuar dhe nxitur konsumatorin duke krijuar dhe treguar një histori. Kjo histori mund të flasë për produktin, krijuesit e saj, apo edhe të tregojë jetën e vetë konsumatorit. Çfarëdo që jeni duke folur për rrëfimin e tregimit, gjëja e rëndësishme është të kapni vëmendjen e parë dhe pastaj zemrën e shikuesit.

Qëllimi është me të vërtetë që të nxis ndjenjat e forta – befasi, emocion, gëzim – duke treguar historinë e veprimtarisë dhe të atyre që janë pjesë e saj. Kjo i ndihmon markës të krijojë një lidhje të privilegjuar me konsumatorin, i cili bëhet i vetëdijshëm për detajet dhe anekdotat që do ta bëjnë atë të ndihet pjesëmarrës dhe jo vetëm marrës i transmetimit.

Tregimi i ushqimit: çfarë të them.

Para së gjithash, identifikoni atë që doni të tregoni dhe cilat konsumatorë dëshironi të dëgjoni. Mundësitë janë të shumta: mund të tregoni historinë e familjes suaj, ku lind emri / emri i restorantit tuaj, se si zgjidhni pjatat  dhe përbërësit, cilat janë ambiciet tuaja dhe shumë më tepër. Get krijuese.

Në të njëjtën kohë, konsultohuni me uebin (veçanërisht rishikimet në Trip Adivsor, Facebook, etj.) Për të parë se cili është tendenca e klientëve që frekuentojnë zonat tuaja.

Nëse biznesi juaj është i vendosur në një zonë historike, klientët tuaj presin që një lidhje me restorantin të ketë traditë lokale: tregoni atyre origjinën tuaj, vendndodhjen tuaj të zgjedhur dhe kështu me radhë.

Tregimi është një lloj fushate reklamimi me dhunti të shumta dhe të personalizueshme që mund të përshkojnë shumë nga komunikimi i biznesit tuaj. Gjëja e rëndësishme është të jesh në gjendje të përfshije  klientët besnikë dhe intrigat dhe të magjepsë konsumatorin me potencial të ri.

Nëse restoranti juaj ofron përsosmëri (nga birra artizanale, në pjatën me këtë përbërës, në pica me drithëra të veçantë, etj.), Mos harroni se ata që ju zgjedhin  ta bëni atë sepse kanë lexuar në internet. Na tregoni për specialitetet tuaja për ata që ende nuk ju njohin ose që dëshirojnë të flasin për ju në një post dhe ta ndajnë atë në mediat sociale.

Nuk ka rëndësi nëse nuk keni një histori legjendare prapa shpinës: theksoni vlerat që doni të përcillni në tregim.

Përqendrimi në vlera dhe jo në historinë aktuale të vendit, nuk duhet të bëjë që tregimi juaj të jetë një përfundim i paregullt. Edhe jeta e përditshme mund të shprehet në mënyrë efikase me transparencë dhe sinqeritet dhe me një gjuhë të përshtatshme për marrësit tuaj.

Si të bëni tregimin e ushqimit online dhe offline.

Në rrjetet sociale, për shembull, historia mund të thuhet në mënyrë episodike përmes një sërë botimesh të imazheve dhe teksteve që rrisin, pas postës, origjinën tuaj, karakteristikat tuaja, misionin tuaj. Një këshillë: përmbajtje të tilla më mirë sesa duke treguar tekste të shkurtra për aq kohë sa ato janë imazhe të mprehta dhe efektive. Për të shmangur pozitat kilometrazhe, të gjera dhe të shpërndara.

Megjithatë, një lokal, gjithashtu, mund të thuhet në internet. Për shembull, me tekste të shkurtra emocionale dhe / ose joshëse të shtypura në mbulesa tavoline, peceta ose mure të dhomës. Ata do të kapen se kush hyn dhe konsumon. Ju gjithashtu mund të bëni tregimin në të njëjtin material promovues (si p.sh. fletushka ose postera) dhe më në fund gjithashtu në menu. Duke folur për “menu”, a keni menduar ndonjëherë t’i jepni   atyre emrin e pjatave , pjatat emrat e stafit tuaj, rrugët e lagjes suaj apo ndonjë gjë tjetër që ju karakterizoni dhe identifikoni?

Zgjidheni imagjinatën tuaj dhe tregimin e mirë!

Si të reklamoni në Facebook për restorantin tuaj

Facebook po bëhet gjithnjë e më shumë një dritare për reklamat: zbuloni se si mund ta përdorni për ta bërë restorantin tuaj të njohur.

Gjërat që duhet të dini rreth përdorimit të Facebook për qëllime reklamimi:

Faqet e Facebook-it indeksohen nga Google, siç janë faqet tradicionale: klienti potencial nuk do të ketë vështirësi t’ju gjejë duke shtypur në një motor kërkimi;

– Facebook është një mënyrë e shpejtë e shkëmbimit dhe komunikimit “pa paguar “: ju mund të rinovuar faqen tuaj përmes telefonit tuaj – për shembull, ju mund të fotografoj gjellë të ditës, filtra përdorim për të përmirësuar punë e lehtë dhe e publikon atë menjëherë – dhe po aq shpejt përgjigjen çdo kërkesë ose komente nga përdoruesit, edhe nëse jeni në lëvizje dhe jo përpara një PC;

 

– mund të arrini rezultate të shkëlqyera pa paguar ndonjë shumë, por nëse doni të përmirësoni mjetet në dispozicionin tuaj, ju gjithashtu mund të investoni në sponsorizimin e postimeve ose në promovimin e faqes, varësisht nga nevojat tuaja.

 

Si të reklamoni në Facebook për restorantin tuaj:

Këshilla e fillimit është gjithmonë për të krijuar një faqe më tepër se një profilin e: unë si janë kërkesat më të menjëhershme të miqësisë dhe më tej, ndërsa numri i miqve është i kufizuar dhe ju drejtuar rrezikun që Facebook zbulon se me profilin përkatës në një aktivitet në vend të një personi, numri i tifozëve në një faqe është i pakufizuar.

Sugjeroni faqen tuaj te miqtë tuaj dhe ftojini ata ta bëjnë këtë me listën e kontakteve të tyre nga ana e tyre. Nëse në të parë ju jeni të interesuar të dini ju, ju gjithashtu mund të bëjë një investim të vogël për të sjellë të re si faqen tuaj, por ju kujton për të synuar audienca të cilët janë të synimeve të dhënësit ad: Përcaktoni mosha, interesat dhe zonën gjeografike në vendin e parë.

 

Krijo përmbajtje interesante për faqen tënde. Përdoruesit përdorin Facebook sidomos për të argëtuar veten. Për shembull, një video në gabime kohë në të cilën tregon ndërtimin e një pjatë, menynë e përditshme me grafikë tërheqëse, citime interesante në botë me imazhe kuzhinë të kombinuara, një e shtënë në të cilën ju të pranishëm ekipin tuaj në punë, etj .

 

Angazhoni auditorin. Ju mund të krijoni një anketë në të cilën ju pyesni, për shembull, se çfarë objekti do të donte për të gjetur në menunë apo çfarë variant preferojnë një banesë, duke iu ofruar atyre me një çift të opsioneve. Nëse merrni komente pozitive, mos harroni të theksoni ato: është po aq e dobishme për biznesin tuaj sa për konsumatorin.

 

Ju më në fund mund të krijoni një “Share” button që tregon në faqen tuaj restorant, ose të ftojë ata që të regjistrohen në gazetën tuaj rezervën anëtarëve të rinj një promovim (të tilla si një kupon për lokal tuaj), duke çuar ata që të vijnë dhe të shohin që të herën e parë.

 

 

 

Shmangia e kritikave negative

Klientët tuaj janë miqtë tuaj më të mirë, ata paguajnë faturën tuaj dhe pagën tuaj. Prandaj, kur ata dalin nga lokali juaj ata  duhet të shkojnë  të lumtur , me një stomak të plotë, por mbi të gjitha me dëshirën për të ndarë këtë moment.

 

Këto komente janë zemra e çdo biznesi restorantesh, ka shumë vende dhe aplikacione që mbledhin dëshmitë e atyre që të zgjedhin në çdo drekë dhe darkë.

 

Para se të telefononi për të bërë një rezervim është shumë e mundshme që klienti juaj potencial të bëjë një kërkim të shpejtë në Google, Trip Advisor, Facebook, etj për të lexuar se si ju hani, çfarë shërbimesh që ofrojnë dhe shumë më tepër.

Ju e dini se një nga parametrat më me ndikim për kritikat është shpejtësia në marrjen e urdhrave?

Lerini  konsumatorët te uritur të ëndërrojnë pjatat e  shkruara në menu pasi ndonjehere  është parë si një shenjë e mosinteresimit dhe  absolutisht duhet të na ndodhë kjo.

 

Përshtypja negative i cojne vetvetiu klientet  për të shkruar një shqyrtim negativ, mund të jetë arsyeja pse një klient  i mundshëm braktis idenë e prenotimit të një  dhome dhe vazhdojnë të kërkojnë për një vend tjetër.

 

Si mund ta shmangni këtë katastrofë?

 

Integrojeni RistoManager në ciklin tuaj të punës, ju do t’i bëni klientët të lumtur dhe punonjësit tuaj më të kënaqur.

Zgjidhni metodën e duhur:

 

– Nëse ke një restorant tradicional, ku kamerieri vjen në tavolinë me stilolaps dhe  fletë të bardhë, ndoshta është koha për të kursyer letër (do të bësh mirë për mjedisin) gjej një tavoline  që do të përdoret nga  punonjësi juaj.

– Në qoftë se në vend të kësaj ju pëlqejnë automatizmet dhe gjithçka që është iTech ju përdorni tabletat direkt tek konsumatorët. Ata do të jenë të lumtur të jenë në gjendje të përdorin “instrumentin e pushtetit” për të porositur dhe për të bërë të gjitha ndryshimet që dëshirojnë në pllakën e tyre, pa parë fytyrën e mërzitur dhe të hutuar të kamerierit.

 

Ju mund të shkarkoni falas RistoManager nga faqja jonë, vazhdoni duke shfletuar blogun tonë për të lexuar shumë strategji të tjera për të shmangur kritikat negative!

 

Ristomanager: avantazhet e zgjedhjes së tij

Mirësevini në një një tjetër episod të blogit të Ristomanager, në të cilën ne do t’ju tregojmë vetëm disa nga avantazhet që programi ynë është në gjendje t’i ofrojë bizneseve që vendosin ta përdorin atë në aktivitetin e tyre.

E para nga avantazhet që mund të vërehen është fakti i të qenit në gjendje të përdorë Ristomanager edhe në sistemet operative me kod të hapur, që është praktikisht i lirë. Kjo lejon uljen e kostove të nevojshme për përdorimin e softuerit, por siç do ta shohim më vonë, nuk është e vetmja mënyrë për ta bërë këtë.

Ristomanager ofron avantazhe të shumta për të gjithë operatorët në sektorin e ushqimit dhe pijeve.

Nga faqja zyrtare, ju mund të shkarkoni versione të gjykimit falas me kufizime vetëm në urdhërat që mund të bëhen, të barabarta me 500 (pesëqind) ose mundësinë e përdorimit të vetëm një PDA, por përtej kësaj ju nuk do të keni kufizime kohore, te rëndësishme për të vlerësuar një softuer të ndërlikuar si Ristomanager.

Një nga avantazhet e përdorimit të Ristomanager është aftësia për të përdorur atë në çdo kompjuter dhe çdo tableta me windows të paktën 7 “, pa pasur nevojë për të blerë makineri apo pajisje të reja, në qoftë se keni pasur tashmë në dispozicionin tuaj. Siç kemi parashikuar, kjo është një mënyrë tjetër për të ulur shpenzimet për të krijuar një sistem të plotë për menaxhimin e restorantit tuaj. Sidoqoftë, në faqen zyrtare të internetit keni gjithçka që kemi nevojë për të kuptuar sa më shumë nga softueri.

 

Ne jemi duke përgatitur bloge të tjera vetëm për ju, prandaj qëndroni të lidhur për të gjitha lajmet e fundit dhe përditësimet rreth Ristomanager dhe shumë përfitime që ende mbeten për t’u zbuluar.

 

 

Marketingu i ushqimit: si të kuptoni nevojat e klientëve me objektivin.

Ka qindra, ndoshta mijëra burime të disponueshme të të dhënave, të shkëputura nga njëri-tjetri. Meqenëse nuk ekzistojnë sisteme të grumbullimit të të dhënave standarde në industri, është e nevojshme të kuptohet se si secili burim të çon në një vizion të plotë. Në qoftë se jeni duke u përpjekur për të marrë një pasqyrë më të qartë për të kuptuar klientët e biznesit tuaj, analizë e plotë e të dhënave në dispozicion mund të jetë vendimtar për të kuptuar se cilin drejtim për të marrë dhe të marrin vendime më të informuara.

 

Kuptimi i klientëve është baza për suksesin e çdo aktiviteti

Në Samitin për Inovacionin në ushqim 2015, Elena Battista, nënkryetari dhe shefi marrëdhënieve me klientët Fishbowl, ndan rëndësinë e gjetjes së të dhënave të sakta, duke e lejuar ju që të kuptoni konsumatorët, të cilët janë në të cilën fazat e jetës ata janë fjalë për fjalë ku janë tani. Takimi me segmentet më besnike të klientëve mund të çojë në lidhje më të thella me klientët dhe më shumë punë për ju.

Duke shkuar më specifikisht, Battista tha se “[Fishbowl] beson se ju duhet të synoni jo më shumë se pesë deri në tetë segmente, kështu që ju mund ta përshtatni mesazhin tuaj dhe ta personalizoni atë për ta“.

 

Nëpërmjet analizës njohëse të konsumatorëve, Fishbowl kohët e fundit ka ndihmuar një zinxhir të madh të sporteve për të identifikuar gabimet kryesore në marketingun e saj. Para se të konfirmonte një profil të klientit të tyre kryesor, zinxhiri në fjalë besonte se klientët e tyre kryesorë ishin kryesisht meshkuj, të moshës 18 deri 45 vjeç, të vetme dhe pa fëmijë, me një fitim prej rreth 60,000 dollarë në vit , të pasionuar për sportet, veçanërisht të futbollit, dhe përdorën Facebook, Twitter dhe Instagram. Për të krijuar një mjedis të këndshëm për këtë lloj të klientit, zinxhiri përhap një larmi të caktuar muzikore, duke përfshirë Top 40, vendin dhe hip-hopin.

 

Duke mbledhur të dhënat e para, të dorës së dytë dhe të tretë, duke pastruar Uebin dhe duke lidhur transaksionet aktuale me të dhënat e konsumatorëve, Fishbowl gjeti se “klienti i vërtetë” në zinxhir ishte kryesisht mashkull, 35 vjeç dhe 60 vjeç, u martuan me fëmijë dhe kishin të ardhura prej rreth 100,000 dollarë në vit, nuk dëgjonin ndonjë radio stacion sportive, luanin golf, dhe përdorën Facebook, LinkedIn dhe E-club.

 

Me këtë informacion të ri, zinxhiri ka ripozicionuar markën e tij, duke u fokusuar më shumë në sport në përgjithësi, në vend se në sporte të veçanta dhe duke u bërë thirrje familjeve. Ata gjithashtu filluan të reklamojnë në faqet e internetit financiare, të lajmeve dhe të udhëtimeve dhe filluan të dërgojnë muzikë klasike rock, kur ata e dinin se shumica e klientëve më besnikë u shkuan në klubet e tyre. Pas zbatimit të këtyre ndryshimeve, mysafirët e restorantit qëndruan më gjatë dhe filluan të shpenzojnë më shumë para, duke treguar se ata gëzonin përvojën e tyre.

 

Battista theksoi vlerën e mbledhjes së të dhënave me të vërtetë të përdorshme; mbledhja e të dhënave si një fund në vetvete nuk është i dobishëm për aktivitetet tregtare.

 

“Suksesi në të ardhmen e afërt nuk përfshin vetëm përdorimin e teknologjisë; ka të bëjë me mundësinë e nxjerrjes së të dhënave të duhura, gjetjes së ideve dhe veprimit në përputhje me rrethanat “, tha Battista. “Për të gjetur se cilat të dhëna janë më të dobishme për të njohur për hir të restorantit tuaj, sigurohuni që të keni aftësitë e duhura – nëpërmjet stafit tuaj ose nëpërmjet partnerëve të jashtëm”.