Fushatat e marketingut online janë gjithnjë e më të rëndësishme.
Ndryshimet në zakonet e konsumit mundësojë aktivitete të reja për të promovuar veten e tyre në mënyrë agresive dhe konkurruese pa shpenzuar një pasuri.
Ndër mjetet web qe ofrohen për të reklamuar një restorant, shpesh me një kosto të reduktuar, ka banner ads, reklama, e-mail marketing, komente faqet e internetit, te kompanisë dhe shumë të tjerë.
Së pari, ajo do të jetë e rëndësishme për të krijuar një faqe interneti dedikuar për restorantin tuaj dhe faqe facebook.
Ju do të duhet të siguroheni se ai është i pozicionuar mirë në motorët e kërkimit.
Gjithashtu ajo është intuitive dhe funksionale për përdoruesit, i cili ka një grafike dhe një plan urbanistik tërheqës dhe më në fund që vlerëson pikat e forta të restorantit.
Për të qenë më të fuqishme do të jetë e rëndësishme që në faqen e internetit te jete kompatibel me pajisje të ndryshme përveç kompjuterave të tilla si tableta dhe smartphones. Për faqen e facebook çdo gjë do të jetë më e thjeshtë.
Është e rëndësishme për të përfshirë një prezantim të restorantit dhe historinë e saj, në menunë ne format dixhital.
Ky sistem ju lejon të bëni rezervime direkt online dhe rregullisht postoni fotot që promovojnë dhe vendin e ushqimit.
Për të bërë vendin e restorantit, më të dukshme në web, ju mund të mbështeteni në një nga shumë fushata të reklamave si AdWords në Google.
Nëse fushatat e reklamimit dhe krijimi i një faqe interneti kanë kosto, ajo megjithatë është plotësisht i lirë për të reklamuar dhe promovuar me tekste, foto dhe video në restorantin tuaj.
Duke qenë i pranishëm në të gjitha rrjetet sociale (Facebook, Instagram, TripAdvisor, etj), veçanërisht ato të përdorura nga objektivi juaj, ajo do të jetë vendimtare.
Lloji i dytë i reklamave për të promovuar dhe nisur restorantin tënd të ri është reklamimi offline.
Flyers reklamuese (ndoshta me një kupon ose një zbritje);
Futje në gazeta dhe revista (si në sektor, ashtu edhe në botime të vogla lokale dhe për këtë arsye me një objektiv të klientëve që banojnë në zonat afër jush);
postera (te pozicionuar në mënyrë strategjike edhe në rrugë)
reklama në radio, etj.
Dhe së fundi, reklamimi më pak i menjëhershëm por edhe më efektiv është fjala e gojës së konsumatorëve të kënaqur.
Gjëja kryesore atëherë do të jetë që në fund të ketë sukses në qëllimin (jo te lehtë) për t’i bërë klientët tuaj të largohen plotësisht të kënaqur. Në këtë mënyrë ju do të fitoni me kalimin e kohës gjithnjë e më shumë konsumatorë dhe një numër në rritje te klientëve besnikë.