Kuzhina italiane jashtë vendit: përgatituni të dridheni!

A është për të bërë shaka apo ndoshta jo? Ne e dimë. Përgjithësisht qiellza jonë është padyshim pak e mirë vetëm për të na lejuar të imagjinojmë ndryshime në recetat tona më të shenjta të shenjta. Ne nuk i tolerojmë ndryshimet dhe shumë herë jemi përplasur me njëri-tjetrin sepse receta e gjyshes sime nuk është e njëjtë me atë të gjyshes tuaj. Prandaj përpiquni të kuptoni se cili mund të jetë reagimi ynë ndaj ndryshimit të kuzhinës sonë të dashur italiane jashtë vendit.

Kuzhina italiane jashtë vendit

Pini kapuçino praktikisht gjatë çdo vakti

I huaji pi kapuçino me spageti. Një besim mjaft i zakonshëm i sheh italianët gjithmonë duke pirë kapuçino. Natyrisht, për ne, qumështi është diçka ekskluzivisht për mëngjes!

Makaronat dhe rizoto si pjata anësore

Jashtë makaronave porositet shoqëruar me sallata ndërsa, për ne, makaronat janë një kurs i parë dhe sallata një pjatë anësore. Kombinimi është alarmant!

Ketchup në makarona, pse?

Ketchup është përdorur si një krem ​​për makarona, ndonjëherë edhe së bashku me majonezë. Makaronat e vërteta me domaten janë vetëm produkti i bashkimit i parfumuar me domate të freskëta dhe borzilok.

Kondicionat në ujin e makaronave

Shumë restorante të huaja, duke mos pasur idenë se si të përgatisin makarona, përdorin atë të gatuar paraprakisht. Ndonjëherë sezonohet direkt në ujin e gatimit. Afarë dhimbje! Për më tepër, ekziston një besim i zakonshëm që shtimi i vajit gjatë gatimit e pengon atë të ngjitet në fund … er, jo!

Pica

Pepperoni është një pica me sallam të famshëm jashtë vendit dhe mbi të gjitha në Shtetet e Bashkuara. Konfuzioni diktohet nga shoqërimi me specat tanë të varfër.

“Alfredo fetusit”

Fettuccine Alfredo është një tjetër pjatë “italiane” shumë e famshme në Shtetet e Bashkuara por në Itali është shumë pak e njohur. Ata janë fettuccinë vezë, me gjalpë dhe djathë parmezane.

Këtu janë disa përdorime dhe modifikime të çuditshme të kuzhinës sonë italiane jashtë vendit.

Menaxhimi i porosive: problemet dhe zgjidhjet

Menaxhimi i porosive është një nga elementët thelbësorë për administrimin e mirë të një restoranti.

Përmes menaxhimit të porosive mund të kuptojmë disa probleme që shfaqen në një dhomë. Në fakt, klientët të cilët duhet të presin një kohë të gjatë dhe më pas ta gjejnë veten me një pjatë të ftohtë apo edhe me një rregull të gabuar, përfshijnë një pjesë të mirë të publicitetit të keq. Në këto raste, zakonisht, imazhi që jepet është çorganizimi ose mosinteresimi.

Një aspekt themelor në suksesin e një restoranti dhe në funksionimin e tij, administrimi i porosive, përfshin që nga marrja e porosisë, tek komunikimi në kuzhinë, deri në përkthimin në llogari në arkë, një kontroll i përpiktë për të marrë një shërbim të mirë. kohët duhet të jenë të shpejta dhe mesazhi të jetë i pastër dhe pa interpretime të mundshme.

Menaxhim i shpejtë i porosive


Softueri i menaxhimit lejon që kamerierët të pajisen me pajisje digjitale të integruara që marrin të dhënat e porositjes dhe i transferojnë ato direkt në kuzhinë, e cila, nga ana tjetër, komunikon kohën e pritjes. Stafi i dhomës së ngrënies kontrollon kohën e nevojshme për shërbimin.

Kemi të njëjtat avantazhe në zinxhirët e ushqimit të shpejtë, ku çështja është pika kryesore e veprimtarisë: porosia, njëkohësisht me pagesën e bërë përmes të njëjtave pajisje dixhitale, shkon direkt në kuzhinë.

Vëmendje në marrjen e urdhrave: vëmendje ndaj gabimeve të interpretimit.


Asnjëherë nuk duhet harruar se duhet të tregohet kujdes i madh edhe kur komandohet. Natyrisht, të marra me dorë, shanset për gabim rriten si nga kamerieri, ashtu edhe në kuzhinë ose në tavolinën e parave. Këto gabime shpesh shkaktohen nga interpretime të këqija të asaj që shkruhet. Pajisjet e rendit dixhital gjithashtu zgjidhin këtë problem, duke ju lejuar të vendosni kapacitetet e kërkuara në listën elektronike.
Dhe të mos harrojmë se gjithnjë e më shumë njerëz po kërkojnë ndryshime në propozimet e menusë, bazuar në shijen, dietën dhe intolerancat ushqimore. Kjo përfshin nevojën për të menaxhuar këto kërkesa në mënyrën më të përshtatshme, e cila bëhet më e lehtë falë teknologjive të reja. Ato lejojnë që restoranti të ofrojë një shërbim më të mirë.

Menaxhimi i shpejtë i porosive sjell edhe rritjen e produktivitetit: kamerierët arrijnë ta bëjnë punën e tyre më të shpejtë dhe më efikase.

Një kooperativë efikase bashkëpunuese

Një aspekt tjetër i rëndësishëm është krijimi i një ambienti të qetë që lejon bashkëpunimin e qetë të ekipit, gjithçka për të mirën e klientëve. Kamerieri, në të vërtetë, do të jetë në gjendje të sigurojë një shërbim më të mirë, duke kryer menunë në mënyrën më të mirë dhe duke dëshmuar veten të jetë miqësor dhe i vëmendshëm.

Tregu i restoranteve është gjithnjë e më konkurrues dhe të gjithë duan të përhapin mallrat më ftues në banak. Përvoja që u ofrohet klientëve është çelësi i suksesit dhe teknologjia ndihmon për të përmirësuar faktorët që ju lejojnë të arrini rezultatet që dëshironi të merrni nga biznesi juaj.

Zgjidhjet softuerike në treg lejojnë të menaxhojnë aspekte të ndryshme dhe jo të restorantit të ketë një kontroll në kohë reale të depove, sallës dhe kuzhinës, me qasje në të dhëna të plota të të gjithë aktivitetit.

Si të shmangni mungesat e parave në furnizim ushqimi

Mungesat janë një problem shumë i zakonshëm në furnizim ushqimi.
Fatkeqësisht nuk është e mjaftueshme të jesh vazhdimisht i kujdesshëm për t’i shmangur ato, por është e nevojshme të zbatohen procedurat e brendshme dhe të sigurohen që ato respektohen.

Le të analizojmë së bashku shkaqet dhe mjetet juridike të mundshme.

Cfarë është mungesa e parave


Ammanco do të thotë mungesë. Nga cfare Paraja del nga arka.
Pra, një mungesë parash është gjetja e një ndryshimi midis asaj që duhet të jetë likuiditeti i parasë dhe çfarë matet në të vërtetë.

Eshtë e qartë se problemi lind nëse është negativ.

Shkaqet kryesore të mungesës

  1. Vjedhja: po, në 75 përqind të rasteve kjo është arsyeja. Lënia e arkës në dorë të një punonjësi është gjithmonë një rrezik. Ndodh pothuajse te çdo restaurator.
  2. Menaxhimi i keq i depove
  3. Gabime me mbetjet


Zgjidhje

Rasti Nr. 1
Për të zvogëluar rrezikun e vjedhjes, thjesht përdorni një sistem menaxhimi si Ristomanager, i cili dallon funksionet e parave midis pronarëve dhe kamerierëve.

Në fakt, softueri ynë përqendron operacionet, në mënyrë që të jeni gjithmonë përgjegjës për administrimin e porosive dhe transaksioneve me para.

Rasti Nr. 2
Pika e dobët e çdo veprimtarie, e cila minon efikasitetin e saj: depo!
Në këtë rast duhet të veprojmë për gjithçka që lidhet me inventarin.

Gjithmonë me Ristomanager, programi menaxhues për restorante, bare, piceri, ferma pushimesh, taverna dhe birrari (dhe kështu me radhë dhe kështu me radhë) mund të keni të dhëna të sakta në rezervat e tij.

Rasti Nr. 3
Këtu zgjidhja që ju propozoj është kompensimi i parave të gatshme: një kompensim që u jepet atyre që merren me paratë, duke pasur parasysh që ju merrni përgjegjësinë për çdo gabim në para.

Por kini kujdes: Unë e rekomandoj atë vetëm nëse keni një restorant të madh, përndryshe mund të rezultojë shumë i shtrenjtë.
Në fakt dëmshpërblimi paraqet një shumë shtesë krahasuar me pagën bazë.

Mungesat dhe këndvështrimi i kontabilitetit: zbritshmëria
Mangësitë e parave të zërit duhet të futen në pasqyrën e të ardhurave midis tarifave të ndryshme të menaxhimit në B14.

Sipas administratës financiare, mungesat e parave mund të zbriten për qëllime Ires dhe Irap nëse tregohet se ato janë:

  • fiziologjik,
  • i pashmangshëm
  • të natyrshme për veprimtarinë e biznesit.

Eshtë gjithashtu e nevojshme të dokumentohet diferenca përmes një raporti të posaçëm të përgatitur nga personi përgjegjës për kontrollet e kompanisë dhe nga menaxheri i parasë së gatshme të cilit i atribuohen mungesat.

Nëse të gjitha kushtet e listuara më lart nuk ndodhin, mungesat nuk mund të konsiderohen të zbritshme.

Sapo të dokumentohet mungesa në këtë mënyrë, zbritja e së njëjtës nga të ardhurat e biznesit do të rrjedh nga rregullat e zakonshme të përvojës, sipas të cilave mungesat e sasisë modeste ditore mund të paraqesin vetëm pagesa të ndryshme të menaxhimit fiskal.

Në mënyrë specifike

Në lidhje me përcaktimin e shumës modeste, rezoluta specifikon që vlerësimi duhet të lidhet ekskluzivisht me menaxhimin ditor të fondit, duke marrë parasysh:

  • prania e masave organizative dhe mjeteve për të përmirësuar dhe parandaluar shkaqet e formimit të diferencës së parave;
  • tendenca e diferencave në paraVE të regjistruara në periudhën në shqyrtim;
  • shfaqjes së diferencave të parave të gatshme, për të njëjtën periudhë tatimore, si negative, ashtu edhe pozitive, hipotetikisht të kundërta;
  • e domethënies së kufizuar të diferencave në para në lidhje me vëllimin e biznesit, konsistencën e fondit ditore të parave të gatshme ose të regjistruar në kohën e kryerjes së kontrolleve, numrin dhe vlerën totale të transaksioneve, numrin e fondeve operative dhe numrin e operatorët e parave të gatshme.


Më në fund duhet të mbahet mend se diferencat e parave, specifikon Administrata, i nënshtrohen disiplinës së nenit 101 Tuir në lidhje me zbritjen e humbjeve të mallrave, jo të mallrave, në prani të elementeve të caktuara dhe të sakta që lejojnë të rindërtohet në mënyrë objektive an dhe kuantike. Pas shfaqjes së këtyre kushteve, kërkesa e rëndësisë gjithashtu mund të konsiderohet e verifikuar.

Si të fitoni më shumë me një menaxhim efektiv

Nga çfarë varet përfitimi i restorantit tuaj? Ne çfarë duhet të përqendroheni? Në këtë artikull do të sjell në vëmendjen tuaj disa tema themelore për suksesin e biznesit tuaj, siç është menaxhimi.

1) KLIENTI KA ARSYE

Mund të duket e parëndësishme për ju, por kjo formulë është e gjitha në një sektor të lartë të faktorëve njerëzorë si restoranti.
Sipas Frojdit, njerëzit ndajnë një dëshirë të madhe: të ndjehen të rëndësishëm.
Pavarësisht se sa mbështetës është klienti juaj, nëse nuk e trajtoni atë me empati dhe ndjeshmëri brenda tij ai do të mbulojë pakënaqësinë, një armik shumë të keq për marrëdhëniet tuaja, duke filluar nga ato profesionale.

2) PUNA

Ju po shfrytëzoni punonjësit tuaj! Dhe ata ju!
Por seriozisht, sa prej tyre kanë ambicien më të madhe të qëndrojnë pranë jush për pjesën tjetër të karrierës tuaj? Në qoftë se krijimi juaj nuk është një zinxhir prestigjioz i restoranteve ose hoteleve luksoze, sa më shpejt që ata të gjejnë diçka më të mirë, më e mira do të largohet nga ju.
Mendoni për këtë: të paktën gjysma e kamerierëve tuaj pranojnë punësim sepse janë 7 vjeç duke u përpjekur të diplomohen në shkencat antropologjike dhe aperitive dhe disa muaj më parë ata filluan të ndjehen fajtorë ndaj prindërve të tyre.
Imagjinoni që njëri prej tyre sot është refuzuar nga provimi i pestë dhe që ai ka radhën e tij sonte.
Gjeni klientin e vështirë dhe në kërkesën e parë të çuditshme punonjësi juaj, që është ai që përfaqëson restorantin tuaj, i përgjigjet me një ton të vrazhdë dhe pedant.
Ndjenja e pakënaqësisë për të cilën ju thashë në pikën 1 sapo ka filluar, kështu që tani e tutje klienti juaj do të përpiqet në mënyrë të pavetëdijshme të gjejë arsye të tjera për të qenë të pakënaqur. Në fund ai nuk do të kthehet dhe nuk do ta rekomandojë atë.
Ky është një shembull për t’ju bërë të kuptoni se cilat janë gabimet e stafit.
Për të mos përmendur kur gjërat zhduken në mënyrë misterioze nga inventari. Në këtë rast të fundit unë do t’ju këshilloja të pajisni veten me softuere si Ristomanager, në mënyrë që të mbani nën kontroll rezervat tuaja!

Por cilat janë shkaqet e qëndrimeve të pasakta të punonjësve tuaj?

  • mjedisi nuk është stimulues
  • Ju nuk dini si t’i frymëzoni ata
  • Ata nuk e dëgjojnë kauzën tuaj

Zgjidhja për një menaxhim më të mirë? motivojnë ata
Një staf i motivuar është:

  • më i dashur për klientët
  • nuk te intereson
    -Nuk do të të lërë në kohë nevoje

3) MENAXHIMI DHE ORGANIZIMI I PUNES


Le ta analizojmë këtë pikë duke u nisur nga klienti, pasi kemi parë se sa i rëndësishëm është roli i tij për suksesin e biznesit tuaj.

Ai / ajo hyn dhe mund të jetë në dy situata të ndryshme:
A) pritet menjëherë nga një kamerier i buzëqeshur dhe i motivuar
B) nuk e kupton mirë se kush duhet të pyesë çfarë dhe pret minuta në këmbë dhe në siklet

Më në fund ai ulet:
A) gjeni një tabelë të gatshme dhe jepni menunë
B) tabela ka akoma thërrime të klientëve të vjetër

Momenti i porosisë mbërrin:
A) nëse diçka mungon, kamerieri propozon alternativa; porositë mbërrijnë direkt në kuzhinë, falë softuerit të duhur
B) kamerieri nuk ka sigurinë e asaj që mungon dhe asaj që nuk është; kthehu pas marrjes së urdhrit për të paralajmëruar klientin se nuk ka pjatën e tij të preferuar; në të gjitha këto në kuzhinë ende nuk kanë filluar të përgatiten

Pjatat mbërrijnë:
A) në kohë dhe së bashku
B) vonë dhe gabim

Konsumatorët dalin:
A) i kënaqur dhe i gatshëm për të shpërndarë në botë dhe në mediat sociale atë që ia vlen vendi juaj
B) me një tërbim të tërhiqen nga të gjithë miqtë e tyre

Nëse ndiqni dy pikat e para dhe një organizim sistematik të punës, gjithashtu falë një softueri si Ristomanager, situata juaj gjithmonë do të jetë A) !!!

CFARE NDRYSHON NE POROSINE E BERE NE NJE PICERI

Në nje piceri produkti themelor është pica. Mielli, mocarela dhe domatja janë përbërësit bazë por edhe burimet kryesore të intolerancave ushqimore. Kohët e majave gjithashtu luajnë një rol të rëndësishëm.

MENAXHIMI I intolerancave: rritja e miellit në dispozicion dhe kushtimi i vëmendjes së shëndetit të klientit intolerant ose diabetik, si dhe ndaj laktozës ose ushqimeve të tjera.
Zgjedhja e miellit të picave është një proces i ndërlikuar. Cdo lloj mielli ka një forcë, një faktor W, i cili përcakton elasticitetin e tij. Sa më i madh numri, aq më elastike do të jetë brumi.

LLOJET E LIDHJES DHE LLOJET E VITIT Nëse piceria ka një maja të gjatë nga 48 deri në 72 orë, ajo është një vlerë e shtuar.

Brumi duhet të ndjekë kohërat e veta të lënë. A e dini ënjtjen klasike të stomakut pasi keni ngrënë pica?

Tregon një largim të dobët: rrjedh se përzierja, për fat të keq, do të vazhdojë të rritet në stomakun tuaj. Edhe temperatura e vendit dhe lagështia e pranishme. Lagështia nuk do ta bëjë atë të rritet siç duhet.

REKOMANDONI TREGUESIT sjellin që ata të mos ndikohen, por të identifikojnë preferencat e tyre duke renditur dy mundësi dhe ndoshta të propozojnë picat e vendit.

Si të sillni një pjatë pas ose para një tjetër, kohët e gatimit, shtesat.

Si të përcaktoni çmimin e ushqimit dhe pijeve

Llogaritja e kostos së ushqimit dhe matja e çmimeve të shitjeve të ushqimit dhe pijeve mund të gjurmohen në shumën e elementeve të mëposhtëm:

  • kostoja e lëndëve të para
  • kosto të tjera të ndryshueshme
  • kostot e punës
  • kostot e përgjithshme
  • pjesa e fitimit.

Për të realizuar me saktësi këtë operacion, është e nevojshme të prezantohen koncepte të tjera, ato që lidhen me koston pasive të mallrave dhe koston e parë të gjellës, siç tregohet nga manualet e kontabilitetit në sektorin e hotelierisë. Kostoja e parë e gjellës është ajo e recetës (kostoja e sasive dhe përbërësve të përdorur). Përcaktimi i numrit të porcioneve të një recete dhe ndarja e kostove për to na lejon të marrim koston e parë të gjellës. Në vend të kësaj, kostoja pasive e mallrave llogaritet në lidhje me blerjen e mallrave të domosdoshëm për realizimin e një recete. Me fjalë të tjera, i referohet çdo materiali, çdo përbërësi dhe rrjedhimisht edhe si shumës së të gjitha materialeve.

Ndryshorja e kohës

Llogaritja e saktë e kostos së ushqimit duhet të marrë parasysh kohën: periudha e analizës është përgjithësisht muaji, tremujori ose viti. Për më tepër, ushqimet e ofruara nga sipërmarrësi dhe ato të konsumuara nga punonjësit duhet të llogariten, sepse në këtë mënyrë merret kostoja neto e blerjeve të materialeve të periudhës.

Formula përfundimtare për llogaritjen e kostos së ushqimit bëhet kështu: “Kostoja neto e mallrave ushqimorë / të ardhurat e rregulluara” * 100 (Të ardhurat e rregulluara merren duke marrë parasysh ushqimet e ofruara nga sipërmarrësi dhe koston e vakteve të konsumuara nga punonjësit, sepse kostoja e lidhur duhet të rikuperohet me shitjet). Pasi të fitohet kostoja e ushqimit, është e nevojshme të vazhdohet me të ashtuquajturën “metodë faktori”, e cila konsiston në shumëzimin e kostos së lëndëve të para me një koeficient, në mënyrë që të merret çmimi i shitjes së secilit artikull menu. Si ta bëjmë atë? Për të pasur koeficientin do të na duhet të:

  • të vendosur në 100 çmimin e shitjes së asaj që duam t’u ofrojmë klientëve
  • ndajeni çmimin e shitjes për përqindjen e kostos së ushqimit të llogaritur siç është parë më parë
  • atëherë “100 / Kostoja e Ushqimit” (p.sh. 100/40 = 2.50), me ushqim që kushton 40%.


Vlera e fituar është koeficienti, i cili shumëzuar me koston e një pjate, do të na japë “çmimin tregues të shitjes”, sepse zgjedhja e çmimit të shitjes së një pjate varet edhe nga analiza e sasisë së shitur dhe marzhi i saj, por gjithashtu i marzheve të përgjithshme të të gjithë veprimtarisë tregtare.

Kostoja e ushqimit: tregues të tjerë ekonomikë

Ekzistojnë edhe tregues të tjerë që mund të ndihmojnë një restaurator të vëzhgojë ecurinë e biznesit të tij, siç është raporti i cilësisë / çmimit, i cili është i rëndësishëm sepse lejon të përcaktojë llojin e konsumit të preferuar nga klientët e tij. Për të llogaritur me saktësi këtë tregues ju duhen dy hapa të ndërmjetëm: e para është të përcaktoni çmimin mesatar të ngarkuar për klientët përmes formulës “Shitje totale / Nr. Enët e servirura ”. E dyta është llogaritja e çmimit mesatar të ofruar nga restoranti, me formulën “Shuma e çmimeve të të gjitha kurseve / Nr. të pjatave që përbëjnë menunë “. Më në fund, ne marrim dy rezultatet e marra dhe lidhen me njëri-tjetrin për të marrë raportin “cilësi / çmim”: “pricemimi mesatar i ngarkuar për klientët / Averagemimi mesatar i ofruar nga lokale”. Nëse vlera e tillë e kësaj formulë është midis 0.9 dhe 1, kjo do të thotë se ekziston një ekuilibër midis ofertës së vendit dhe zgjedhjes (ose pritjes) së klientelës.

Një rezultat më i ulët se 0.9 tregon se klientët tanë po shkojnë drejt çmimeve më të ulëta, dhe më në fund një rezultat më i lartë se 1 na bën të kuptojmë se klientët zakonisht zgjedhin pjatat më të shtrenjta, të cilat tregojnë një ekuilibër midis cilësisë së ushqimit dhe çmimi i saj.

Kostoja e mallrave, kostot e punës, të ardhurat, ushqimi i ofruar, raporti “cilësi / çmim”: kaq shumë elementë që mund të bëjnë llogaritjen e kostos së ushqimit duken jashtëzakonisht të komplikuara, por që, në realitet, dikur fituan një besim të caktuar me materialin, janë strategjike për suksesin e një klubi.

Si të hapni dhe menaxhoni faqen e një restoranti në facebook

Webi tani është një nga kanalet kryesore të promovimit dhe shitjes. Për këtë arsye, kushdo që menaxhon një aktivitet duhet domosdoshmërisht të mendojë për praninë e tyre digjitale, strukturimin e një faqe interneti dhe ndoshta edhe hapjen e një faqeje facebook.

Në veçanti, nëpërmjet këtyre kanaleve dhe mediave sociale, ju mund të rrisni klientët tuaj dhe të jeni në dispozicion për një pjesë të tregut të ri. Faqet e Facebook-ut, për shembull, janë një mjet i shkëlqyeshëm për mbajtjen e klientëve dhe për blerjen e atyre të rejave. Për më tepër, hapja e tyre është shumë e thjeshtë. Të gjithë ju ajo qe duhet të bëni është të ndiqni  udhëzimet nga e njëjta platformë dhe në asnjë kohë ju do të keni faqen e Facebook të restorantit tuaj gati për t’u menaxhuar.

Megjithatë, në këtë pikë, arrin pjesa më e vështirë . Menaxhimi i një faqe facebooku në një mënyrë fitues është në të vërtetë asgjë, por e thjeshtë dhe e dukshme. Ne kemi nevojë për një strategji reale të marketingut, e cila duhet të planifikohet me kujdes dhe tu besohet, nëse është e mundur, ekspertëve në këtë sektor.

Shkarko ristomanager dhe gjeni se si të menaxhoni më mirë restorantin tuaj!

Si të hapni dhe menaxhoni faqen e një restoranti : çfarë të mos bëni.

Midis menaxhimit optimal dhe falimentimit, kufiri është shumë i hollë dhe nganjëherë një gabim i vogël është i mjaftueshëm për të kompromentuar imazhin e biznesit përgjithmonë. Nëse në fakt duan  të fitojnë një reputacion të mirë në internet është shumë e vështirë dhe kërkon kohë dhe përkushtim, vetëm të pergjigje  e keqmenaxhuar  shkakton shqyrtime  negative të një klienti. Para identifikimit të rregullave të artë për menaxhimin e faqes së një restoranti  le të shohim se çfarë duhet  qe të shmangen gabimet.

1.Publikoni përmbajtje të parëndësishme
Mund të duket e qartë, por nuk është aspak. Shpesh, sidomos nëse faqja facebook i është besuar njerëzve nuk të trajnuar siç duhet, është e lehtë të vijnë të gjithë botimet rreth interesave personale të pronarit, pa ngjarjet përkatëse dhe informacione të tjera që nuk kanë të bëjnë me biznesin. Në këto raste është e vështirë të dallosh faqen nga një profil personal dhe çfarë do të shfaqet do të jetë vetëm mungesa e profesionalizmit.
2.Publikoni rrallë
Menaxhimi i një faqe në Facebook është një aktivitet që kërkon kohë dhe përkushtim dhe që nuk mund të kufizohet në botimin e rastësishëm të përmbajtjes. Sigurisht që ne nuk duhet të bejme gabime, por te mbajme faqe te  përditësuar me 2-3 poste në javë, është e rëndësishme të mos humbasin interesin e tifozëve.
3.Anulo komentet negative duke  mos iu përgjigjur rishikimeve
Një nga aspektet më të mprehta të menaxhimit të një faqe në Facebook, veçanërisht nëse është një restorant, është ajo që lidhet me komentet dhe mendimet negative. Në këto raste, është mirë të numërosh në dhjetë para se të përgjigjesh. Një përgjigje impuls, dhe pastaj e keqmenaxhuar, është  fakti tregues i ndjeshmërisë dhe tregon vetëm mungesën e profesionalizmit nga ana e restorantit dhe stafit të tij. Këshilla është të planifikoni përgjigje standarde në të cilat restoranti merr  përgjegjësitë e mundshme dhe përgjigjet me kritika ose kërkesat e konsumatorëve.

Si të hapni dhe menaxhoni faqen e një restoranti në facebook: 3 rregulla të arta

Pas identifikimit të të gjitha gabimeve të mundshme që mund të dëmtojnë imazhin dhe reputacionin e restorantit, është gjithashtu e rëndësishme të njihni rregullat e arta për të menaxhuar më mirë faqen e Facebook të restorantit tuaj.

1.Krijo një plan redaktues
Plani redaktues është një mjet që ju lejon të krijoni një rrjet të programueshëm të përmbajtjes që është gjithmonë në dispozicion për të mbajtur faqen tuaj aktive dhe për të mbajtur klientët tuaj. Në këtë mënyrë ju do të shmangni botimet e rastit dhe të parëndësishme. Natyrisht, aftësia juaj do të jetë në identifikimin e atyre përmbajtjeve (fotot, lidhjet, etj.) Që mund të tërheqin dhe angazhojnë më mirë përdoruesit e faqes.
2.Krijo dhe menaxho fushatat reklamuese
Krijimi i një plani ad hoc editorial do të përfshijë gjithashtu promovimin e faqes përmes krijimit dhe menaxhimit të fushatave reklamuese. Për ta bërë këtë ju mund të mbështeteni në mjetet e vëna në dispozicion nga platforma e njëjtë, reklamat në Facebook. Në këtë mënyrë, mund të arrini më shumë njerëz, të rrisni komunitetin tuaj dhe të merrni edhe disa rezervime të tjera.
3.Krijo një hapesire për menaxhimin e komenteve dhe rishikimeve
Së fundi, një rregull i fundit i artë është të krijojmë një lloj hapesire me të gjitha indikacionet për t’iu përgjigjur kritikave të mundshme dhe rishikimeve në mënyrë të përzemërt. Në këtë mënyrë ju do të kontribuoni në përmirësimin e imazhit të restorantit, duke treguar disponueshmërinë dhe profesionalizmin, dhe cilësitë që vlerësohen shumë nga konsumatorët.

Shef i salles: cilat janë detyrat tuaja?

Një restorant, i vogël ose i madh, është ende një kompani dhe si çdo organizatë e këtij lloji paraqet punonjësit e saj dhe hierarkitë e tyre. Pra, kemi pronarin, i cili shpesh luan rolin e menaxherit të restorantit, kuzhinierin që drejton kuzhinën, qe gatuan dhe kamerierët. Ndërsa struktura bëhet më e ndërlikuar, atëherë marrin figura të tjera, të cilat kanë për detyrë koordinimin e punës  dhe menaxhimin e stafit.

Shef i salles: kush është ai dhe çfarë bën ai

Një nga këto është figura eshte e shefes kryesore të restorantit. Në këtë rast është një rol shumë i rëndësishëm, i cili sigurisht duhet të mbulohet nga një person që ka përvojë në këtë sektor dhe veçanërisht në menaxhimin e dhomës. Në veçanti, menaxhimi i duhur i stafit të sallës është një nga aspektet më kritike të menaxhimit të një restoranti dhe shpesh paraqet provën e lakmimit.

Në fakt, menaxhimi i keq shfaqet mbi të gjitha në një shërbim të keq, i cili është atëherë aspekti vendimtar në lidhje me stafin e dhomës dhe, rrjedhimisht, edhe shefja kryesore. Një shërbim i thjeshte shpesh vjen nga çorganizimi dhe keqmenaxhimi i stafit të sallës. Ky personel duhet të trajnohet në mënyrë te sakte në rolin dhe detyrat e tyre dhe duhet të koordinohet nga një person që mbikëqyr punën e tyre.

Shef i salles: aftësitë

Kjo është vetëm ajo që i takon kreut të një restoranti, i cili për rrjedhojë duhet të ketë gjithçka nën kontroll. Për shembull, një menaxhere e mire  duhet të ketë një sy dhe të jetë në gjendje të monitorojë gjithçka që ndodh në salle,te  kontrolloje që çdo kamerier të bëjë punën e tij si duhet dhe të ndërhyjë nëse është e nevojshme.

Një figurë e rëndësishme dhe sigurisht e fuqishme, e cila sigurisht duhet të ketë një njohuri të mirë të sektorit pas tij, por mbi të gjitha rolin e kamerierit. Jo çuditërisht, në të vërtetë, shumica e kapilarëve janë shpesh ish-kamerierë me përvojë disa vjeçare. Vetëm ata që e dinë dhe e kanë përjetuar këtë punë në lëkurën e tyre, mund të kuptojnë me të vërtetë të gjitha problemet dhe të jenë në gjendje t’i zgjidhin ato nëse është e nevojshme.

Në të njëjtën kohë, shefja e salles është një figurë e ndryshme dhe më e afërt me atë të koordinatorit se sa ajo e kamerierit. Këtu, një shef salle i mire  duhet të ketë aftësi të mira organizative dhe aftësi drejtuese, në mënyrë që të jetë në gjendje të koordinojë më mirë punën e stafit të tij.

Roli i kamarierit në fakt është mjaft delikatë dhe duhet të menaxhohet siç duhet, pasi puna e tij pasqyrohet në shërbim të restorantit, i cili së bashku me kuzhinën është zemra e një aktiviteti të tillë. Për shembull, një shërbim i varfër dhe i vrazhdë mund t’i largojë klientët larg, duke e përkeqësuar imazhin dhe reputacionin e restorantit.

Shef i salles: si ta menaxhoni atë

Në të njëjtën kohë, konfuzioni dhe çorganizimi mund të gjenerojnë harresë dhe gabime në porosi, duke krijuar kështu kohë të gjata të pritjes dhe shqetësime ndaj klientit. Pikërisht për këtë arsye, një shefe e mirë e salles duhet të pajisë veten me mjetet e duhura dhe të siguroje  se gjithçka kontrollohet.

Një ndihmë në këtë definitivisht vjen nga softueri per restorante si për shembull Ristomanageri. Është një program që mund të shkarkohet në PC dhe tableta dhe ju lejon të menaxhoni dhe monitoroni të gjitha aspektet dhe aktivitetet e një restoranti: nga menaxhimi i magazinës, në atë të stafit, në atë të porosive, në tavolina derisa të arrini atje për mundësinë e mbajtjes së konsumatorëve.

Palmare për porosite: zbuloni se cilen duhet te zgjidhni!

Një softuer i lehtë për t’u përdorur dhe shumë i plotë që, ndryshe nga shumica e menaxhimit në qarkullim, me të vërtetë ofron shumë mundësi për menaxherët e restoranteve. Ristomanageri, në fakt, nuk kufizohet në automatizimin e porosive dhe kerkesave, por gjithashtu është në gjendje të japë informacion mbi performancën dhe ecurine e restorantit, të identifikojë pikat e forta dhe dobësitë, duke i lejuar ato të formulojnë veprime dhe plane veprimi.

Menaxhimi i porosive: zbuloni se si të optimizoni porositë!

Duke përdorur këtë softuer praktik, shefja  e salles do të jetë në gjendje të kontrollojë gjithçka që ndodh në salle dhe kështu të shmangë harresën dhe shifrat e shëmtuara. Brenda programit ju gjithashtu mund të ndërtoni një bazë të dhënash të klientëve, me historinë e porosive dhe të gjithë informacionin e nevojshëm për të planifikuar aktivitetet e marketingut dhe besnikërisë. Shkurtimisht, një çantë që do t’ju lejojë të optimizoni dhe përmirësoni menaxhimin e restorantit tuaj, në mënyrë që ta transformoni atë në një kohë të shkurtër në një biznes të suksesshëm.

Sinjalet negative të menaxhimit të restoranteve: 3 më të rëndësishmet

Restoranti është një kompani e plotë dhe si e tillë duhet të menaxhohet sipas kritereve të sakta, vlerësimit dhe planifikimit të kostove dhe investimeve si dhe veprimeve të mundshme për të përmirësuar organizimin e tyre. Një restorant i suksesshëm është në fakt para së gjithash një restorant që punon dhe për këtë arsye menaxhohet mirë dhe organizohet.

Sinjalet negative të menaxhimit të restoranteve: si t’i njohin ato në kohë

Përkundrazi, menaxhimi i dobët shkakton dëme të pariparueshme, sidomos në periudhën afatgjatë, e cila, përveç derdhjes së reputacionit dhe imazhit të restorantit, rrezikon të udhëheqë biznesin drejt një falimentimi të siguruar. Për këtë arsye, para se të arrini në një pikë pa kthim, është mirë të identifikoni ndonjë shenjë negative ose dobësi të restorantit, në të cilën të ndërhyni para se të jetë tepër vonë.

Këto sinjale kanë të bëjnë me aspekte të ndryshme të menaxhimit, duke filluar nga menaxhimi i kuzhinës dhe furnizimi i magazinës me menaxhimin e urdhrave dhe porosive. Megjithatë, ka disa më të rëndësishme se të tjerët që, nëse janë të pranishme, janë një tregues i nevojës për një ndryshim të shpejtë të kursit.

Sinjalet negative të menaxhimit të restorantit: më shqetësuese

Mungesa e lëndëve të para
Përtej kualitetit të lëndëve të para, hulumtimi i të cilave duhet të jetë një detyrim për çdo restorant, furnizimi mund të jetë gjithashtu një problem. Në realitet kjo ndodh shumë rrallë, por nganjëherë kuzhina gjen veten të munguar përbërësit e nevojshme për përgatitjen e pjatave. Kjo ndodh sepse nuk është bërë një furnizim i saktë  i lëndëve të para. Kjo është situata tipike në të cilën klientit i eshte kerkuar  të urdhërojë diçka dhe i thuhet se gjella nuk është në dispozicion ose është shitur. Duhet të thuhet se sidomos në restorantet në km 0, politika është vetëm kjo: vënien në dispozicion të disa pjatave dhe shmangni produktet e ngrira ose qe ruhen shumë gjatë. Megjithatë, në pjesën tjetër të rasteve, problemi është për shkak të menaxhimit të dobët, i cili mund të zgjidhet me një vëmendje pak më të madhe dhe një menaxhim të automatizuar të magazinës. Menaxhimi i magazinave: zbuloni se si ta organizoni më mirë!
Gabimet në porosite
Ndërsa pika e parë ka një ndikim në kuzhinë dhe pjatat që shërbejnë, menaxhimi i porosive ndikon shumë në shërbim. Një urdhër i pasaktë ose një harresë në porosite krijon në fakt shqetësim të konsiderueshëm ndaj klientit i cili, përveçse të mos ndjehet i pamaskuar, gjithashtu ka përshtypjen se është në një restorant që menaxhohet në një mënyrë të përafërt dhe sipërfaqësore. Imazhi i perceptuar i shërbimit është negativ, gjë që çon në largimin e klientëve nga restoranti. Jo vetëm kaq, krijon  shumë konfuzion , për shkak të mungesës së organizimit dhe koordinimit, mund të çojë në tejkalim ose në pritje të gjata dhe, rrjedhimisht, edhe një herë në kritika dhe komente negative. Gjithashtu në këtë rast problemi varet nga menaxhimi i dobët, i cili në vend të kësaj mund të lehtësohet dhe optimizohet duke iu drejtuar  menaxhimit të restoranteve. Një nga më të mirat që aktualisht është në treg është Ristomanager, një softuer i plotë dhe i lehtë për t’u përdorur, që ju lejon të menaxhoni dhe të organizoni çdo aspekt dhe aktivitet të restorantit: nga menaxhimi i tavolinave në magazinë, deri te menaxhimi i personelit dhe i porosive. Çdo aspekt do të jetë nën kontrollin e menaxherit apo pronarit, i cili do të jetë në gjendje të përmirësojë menaxhimin e tij dhe të sjellë restorantin në sukses. Problemet e menaxhimit të trazuar të restaurantit: të mësoni më shumë!
Stafi nuk është adekuat
Menaxhimi i  sallës është shumë i rëndësishëm. Sidoqoftë, përtej organizatës që mund të ndihmojë në përmirësimin e shërbimit, është e rëndësishme që dhoma të menaxhohet nga personeli i aftë dhe i trajnuar. Një sinjal tjetër negativ që tregon një menaxhim të keq është prania e një stafi  të pakëndshëm. Nëse stafi nuk është i informuar siç duhet për rolin dhe detyrat e tyre, vështirë se do të jenë në gjendje të bëjnë punën e tyre mirë. Së pari, për këtë arsye, do të jetë e nevojshme të punësohen vetëm personel kompetent ose eventualisht të formohet ai ekzistues. Më pas do të jetë e nevojshme të menaxhohet dhe mbikëqyret në mënyrën më të përshtatshme, e cila mund të bëhet edhe njëherë duke përdorur një sistem të mirë të menaxhimit të restoranteve. Për shembull, Ristomanageri ofron ndër funksionalitetet e tij të ndryshme edhe atë që lidhet me menaxhimin e personelit. Në këtë mënyrë, ajo do të jetë në gjendje të ndajë mirë rolet dhe saktësisht të përcaktojë detyrat, duke shmangur gabimet dhe mbivendosjet që mund të krijojnë konfuzion dhe përkeqësojnë shërbimin.

Menaxhimi i porosive nëpërmjet pajisjeve Android dhe iOS

Në marrjen e porosive, sistemet janë një mbështetje shumë e vlefshme për aktivitetet e kamerierëve, nga ndërveprimi me tavolinat deri në dërgimin në kuzhinë.

Kjo lejon të shpejtojë aktivitetet brenda restorantit në mënyrë të konsiderueshme duke propozuar një sistem të avancuar të porosive dhe kontribuon në ofrimin e një imazhi më modern në përputhje me pritjet e konsumatorëve.

Besnikëria e klientit përfaqëson bazën e qarkullimit të restoranteve që rezultojnë nga një ndërveprim i mirë me klientët dhe kontribuon në ofrimin e një imazhi më modern në përputhje me pritjet e konsumatorëve.

Menaxhimi i tavolines mund të bëhet përmes telefonave celularë në sajë të pajisjeve Android dhe iOS

Sistemet e mbledhjes së rendit janë në gjendje të transferojnë shpejt informacionin në kuzhinë nga ku, si përgjigje, është e mundur të komunikojë në dhomë se sa është e nevojshme të pritet përgatitja, duke siguruar respektimin e kohës së pritjes dhe duke ofruar kështu mundësinë për të aktivizuar up & cross-selling te operacioneve si duke ofruar një meze apo një aperitiv gjatë pritjes.

Kamarieri nuk duhet të kandidojë nga një krah në tjetrin në dhomë dhe mund të kushtojë shumë më tepër vëmendje dhe durim për klientët që ndihen të pamoralizuar dhe në këtë mënyrë do të nxiten të kthehen.

Ruajtja e kohës nga stafi i dhomës me përdorimin e sistemeve të menaxhimit mund të arrijë deri në 30% dhe jo vetëm që perceptimi i konsumatorit për cilësinë e shërbimit është i dobishëm.

Përveç që kanë punonjës më seriozë që ndikojnë në atmosferën e përgjithshme të restorantit, ata mund të sigurohen që çdo gjë të jetë mirë në tryezë dhe të ofrojë disa pjata shtesë. Prania e thjeshtë e kamerierit ka një ndikim pozitiv në opinionin e klientëve.

Në të njëjtën kohë, në kuzhinë puna është më mirë e organizuar, në sajë të përdorimit të vëzhguesve që mund të grupojnë porosite dhe sinjalin me një alarm kur pjata e premtuar duhet të dërgohet në tavolinë.

Terreni i konkurrencës në mikpritje, pa paragjykuar cilësinë e ushqimit të propozuar, lëviz drejt shërbimit që bëhet faktor qendror.

Pa dyshim, teknologjia ndikon, ne përmirësimin e tyre, në të gjitha momentet e ndërveprimit me publikun, nga pritja tek urdhërat, nga kërkesa e llogarisë deri tek pagesa.

Fushat e zbatimit të teknologjive celulare nuk janë të kufizuara në proceset e brendshme, siç janë ato të përshkruara më parë në pagesat ose marrjen e restoranteve.

Sot mundësitë e aplikimit janë të shumta dhe gjithashtu përfshijnë konsumatorin, për shembull me zhvillimin e aplikacioneve për tu shkarkuar në smartphone për të marrë promovime dhe zbritje të besnikërisë edhe në kohë reale.

Natyrisht, ekziston edhe aspekti social i përvojës brenda vendit, me aksionet përmes rrjetit të vet që, në sajë të programeve në gjendje të kapin dhe përpunojnë të dhëna, u mundësojnë pronarëve të restoranteve të përmirësojnë vazhdimisht propozimin dhe të parashikojnë tendencat dhe pritjet e publikut.