Si të hapni dhe menaxhoni faqen e një restoranti në facebook

Webi tani është një nga kanalet kryesore të promovimit dhe shitjes. Për këtë arsye, kushdo që menaxhon një aktivitet duhet domosdoshmërisht të mendojë për praninë e tyre digjitale, strukturimin e një faqe interneti dhe ndoshta edhe hapjen e një faqeje facebook.

Në veçanti, nëpërmjet këtyre kanaleve dhe mediave sociale, ju mund të rrisni klientët tuaj dhe të jeni në dispozicion për një pjesë të tregut të ri. Faqet e Facebook-ut, për shembull, janë një mjet i shkëlqyeshëm për mbajtjen e klientëve dhe për blerjen e atyre të rejave. Për më tepër, hapja e tyre është shumë e thjeshtë. Të gjithë ju ajo qe duhet të bëni është të ndiqni  udhëzimet nga e njëjta platformë dhe në asnjë kohë ju do të keni faqen e Facebook të restorantit tuaj gati për t’u menaxhuar.

Megjithatë, në këtë pikë, arrin pjesa më e vështirë . Menaxhimi i një faqe facebooku në një mënyrë fitues është në të vërtetë asgjë, por e thjeshtë dhe e dukshme. Ne kemi nevojë për një strategji reale të marketingut, e cila duhet të planifikohet me kujdes dhe tu besohet, nëse është e mundur, ekspertëve në këtë sektor.

Shkarko ristomanager dhe gjeni se si të menaxhoni më mirë restorantin tuaj!

 

Si të hapni dhe menaxhoni faqen e një restoranti : çfarë të mos bëni.

Midis menaxhimit optimal dhe falimentimit, kufiri është shumë i hollë dhe nganjëherë një gabim i vogël është i mjaftueshëm për të kompromentuar imazhin e biznesit përgjithmonë. Nëse në fakt duan  të fitojnë një reputacion të mirë në internet është shumë e vështirë dhe kërkon kohë dhe përkushtim, vetëm të pergjigje  e keqmenaxhuar  shkakton shqyrtime  negative të një klienti. Para identifikimit të rregullave të artë për menaxhimin e faqes së një restoranti  le të shohim se çfarë duhet  qe të shmangen gabimet.

1.Publikoni përmbajtje të parëndësishme
Mund të duket e qartë, por nuk është aspak. Shpesh, sidomos nëse faqja facebook i është besuar njerëzve nuk të trajnuar siç duhet, është e lehtë të vijnë të gjithë botimet rreth interesave personale të pronarit, pa ngjarjet përkatëse dhe informacione të tjera që nuk kanë të bëjnë me biznesin. Në këto raste është e vështirë të dallosh faqen nga një profil personal dhe çfarë do të shfaqet do të jetë vetëm mungesa e profesionalizmit.
2.Publikoni rrallë
Menaxhimi i një faqe në Facebook është një aktivitet që kërkon kohë dhe përkushtim dhe që nuk mund të kufizohet në botimin e rastësishëm të përmbajtjes. Sigurisht që ne nuk duhet të bejme gabime, por te mbajme faqe te  përditësuar me 2-3 poste në javë, është e rëndësishme të mos humbasin interesin e tifozëve.
3.Anulo komentet negative duke  mos iu përgjigjur rishikimeve
Një nga aspektet më të mprehta të menaxhimit të një faqe në Facebook, veçanërisht nëse është një restorant, është ajo që lidhet me komentet dhe mendimet negative. Në këto raste, është mirë të numërosh në dhjetë para se të përgjigjesh. Një përgjigje impuls, dhe pastaj e keqmenaxhuar, është  fakti tregues i ndjeshmërisë dhe tregon vetëm mungesën e profesionalizmit nga ana e restorantit dhe stafit të tij. Këshilla është të planifikoni përgjigje standarde në të cilat restoranti merr  përgjegjësitë e mundshme dhe përgjigjet me kritika ose kërkesat e konsumatorëve.

Si të hapni dhe menaxhoni faqen e një restoranti në facebook: 3 rregulla të arta

Pas identifikimit të të gjitha gabimeve të mundshme që mund të dëmtojnë imazhin dhe reputacionin e restorantit, është gjithashtu e rëndësishme të njihni rregullat e arta për të menaxhuar më mirë faqen e Facebook të restorantit tuaj.

1.Krijo një plan redaktues
Plani redaktues është një mjet që ju lejon të krijoni një rrjet të programueshëm të përmbajtjes që është gjithmonë në dispozicion për të mbajtur faqen tuaj aktive dhe për të mbajtur klientët tuaj. Në këtë mënyrë ju do të shmangni botimet e rastit dhe të parëndësishme. Natyrisht, aftësia juaj do të jetë në identifikimin e atyre përmbajtjeve (fotot, lidhjet, etj.) Që mund të tërheqin dhe angazhojnë më mirë përdoruesit e faqes.
2.Krijo dhe menaxho fushatat reklamuese
Krijimi i një plani ad hoc editorial do të përfshijë gjithashtu promovimin e faqes përmes krijimit dhe menaxhimit të fushatave reklamuese. Për ta bërë këtë ju mund të mbështeteni në mjetet e vëna në dispozicion nga platforma e njëjtë, reklamat në Facebook. Në këtë mënyrë, mund të arrini më shumë njerëz, të rrisni komunitetin tuaj dhe të merrni edhe disa rezervime të tjera.
3.Krijo një hapesire për menaxhimin e komenteve dhe rishikimeve
Së fundi, një rregull i fundit i artë është të krijojmë një lloj hapesire me të gjitha indikacionet për t’iu përgjigjur kritikave të mundshme dhe rishikimeve në mënyrë të përzemërt. Në këtë mënyrë ju do të kontribuoni në përmirësimin e imazhit të restorantit, duke treguar disponueshmërinë dhe profesionalizmin, dhe cilësitë që vlerësohen shumë nga konsumatorët.

Shef i salles: cilat janë detyrat tuaja?

Një restorant, i vogël ose i madh, është ende një kompani dhe si çdo organizatë e këtij lloji paraqet punonjësit e saj dhe hierarkitë e tyre. Pra, kemi pronarin, i cili shpesh luan rolin e menaxherit të restorantit, kuzhinierin që drejton kuzhinën, qe gatuan dhe kamerierët. Ndërsa struktura bëhet më e ndërlikuar, atëherë marrin figura të tjera, të cilat kanë për detyrë koordinimin e punës  dhe menaxhimin e stafit.

Shef i salles: kush është ai dhe çfarë bën ai

Një nga këto është figura eshte e shefes kryesore të restorantit. Në këtë rast është një rol shumë i rëndësishëm, i cili sigurisht duhet të mbulohet nga një person që ka përvojë në këtë sektor dhe veçanërisht në menaxhimin e dhomës. Në veçanti, menaxhimi i duhur i stafit të sallës është një nga aspektet më kritike të menaxhimit të një restoranti dhe shpesh paraqet provën e lakmimit.

Në fakt, menaxhimi i keq shfaqet mbi të gjitha në një shërbim të keq, i cili është atëherë aspekti vendimtar në lidhje me stafin e dhomës dhe, rrjedhimisht, edhe shefja kryesore. Një shërbim i thjeshte shpesh vjen nga çorganizimi dhe keqmenaxhimi i stafit të sallës. Ky personel duhet të trajnohet në mënyrë te sakte në rolin dhe detyrat e tyre dhe duhet të koordinohet nga një person që mbikëqyr punën e tyre.

Shef i salles: aftësitë

Kjo është vetëm ajo që i takon kreut të një restoranti, i cili për rrjedhojë duhet të ketë gjithçka nën kontroll. Për shembull, një menaxhere e mire  duhet të ketë një sy dhe të jetë në gjendje të monitorojë gjithçka që ndodh në salle,te  kontrolloje që çdo kamerier të bëjë punën e tij si duhet dhe të ndërhyjë nëse është e nevojshme.

Një figurë e rëndësishme dhe sigurisht e fuqishme, e cila sigurisht duhet të ketë një njohuri të mirë të sektorit pas tij, por mbi të gjitha rolin e kamerierit. Jo çuditërisht, në të vërtetë, shumica e kapilarëve janë shpesh ish-kamerierë me përvojë disa vjeçare. Vetëm ata që e dinë dhe e kanë përjetuar këtë punë në lëkurën e tyre, mund të kuptojnë me të vërtetë të gjitha problemet dhe të jenë në gjendje t’i zgjidhin ato nëse është e nevojshme.

Në të njëjtën kohë, shefja e salles është një figurë e ndryshme dhe më e afërt me atë të koordinatorit se sa ajo e kamerierit. Këtu, një shef salle i mire  duhet të ketë aftësi të mira organizative dhe aftësi drejtuese, në mënyrë që të jetë në gjendje të koordinojë më mirë punën e stafit të tij.

Roli i kamarierit në fakt është mjaft delikatë dhe duhet të menaxhohet siç duhet, pasi puna e tij pasqyrohet në shërbim të restorantit, i cili së bashku me kuzhinën është zemra e një aktiviteti të tillë. Për shembull, një shërbim i varfër dhe i vrazhdë mund t’i largojë klientët larg, duke e përkeqësuar imazhin dhe reputacionin e restorantit.

Shef i salles: si ta menaxhoni atë

Në të njëjtën kohë, konfuzioni dhe çorganizimi mund të gjenerojnë harresë dhe gabime në porosi, duke krijuar kështu kohë të gjata të pritjes dhe shqetësime ndaj klientit. Pikërisht për këtë arsye, një shefe e mirë e salles duhet të pajisë veten me mjetet e duhura dhe të siguroje  se gjithçka kontrollohet.

Një ndihmë në këtë definitivisht vjen nga softueri per restorante si për shembull Ristomanageri. Është një program që mund të shkarkohet në PC dhe tableta dhe ju lejon të menaxhoni dhe monitoroni të gjitha aspektet dhe aktivitetet e një restoranti: nga menaxhimi i magazinës, në atë të stafit, në atë të porosive, në tavolina derisa të arrini atje për mundësinë e mbajtjes së konsumatorëve.

Palmare për porosite: zbuloni se cilen duhet te zgjidhni!

Një softuer i lehtë për t’u përdorur dhe shumë i plotë që, ndryshe nga shumica e menaxhimit në qarkullim, me të vërtetë ofron shumë mundësi për menaxherët e restoranteve. Ristomanageri, në fakt, nuk kufizohet në automatizimin e porosive dhe kerkesave, por gjithashtu është në gjendje të japë informacion mbi performancën dhe ecurine e restorantit, të identifikojë pikat e forta dhe dobësitë, duke i lejuar ato të formulojnë veprime dhe plane veprimi.

Menaxhimi i porosive: zbuloni se si të optimizoni porositë!

Duke përdorur këtë softuer praktik, shefja  e salles do të jetë në gjendje të kontrollojë gjithçka që ndodh në salle dhe kështu të shmangë harresën dhe shifrat e shëmtuara. Brenda programit ju gjithashtu mund të ndërtoni një bazë të dhënash të klientëve, me historinë e porosive dhe të gjithë informacionin e nevojshëm për të planifikuar aktivitetet e marketingut dhe besnikërisë. Shkurtimisht, një çantë që do t’ju lejojë të optimizoni dhe përmirësoni menaxhimin e restorantit tuaj, në mënyrë që ta transformoni atë në një kohë të shkurtër në një biznes të suksesshëm.

Sinjalet negative të menaxhimit të restoranteve: 3 më të rëndësishmet

Restoranti është një kompani e plotë dhe si e tillë duhet të menaxhohet sipas kritereve të sakta, vlerësimit dhe planifikimit të kostove dhe investimeve si dhe veprimeve të mundshme për të përmirësuar organizimin e tyre. Një restorant i suksesshëm është në fakt para së gjithash një restorant që punon dhe për këtë arsye menaxhohet mirë dhe organizohet.

Sinjalet negative të menaxhimit të restoranteve: si t’i njohin ato në kohë

Përkundrazi, menaxhimi i dobët shkakton dëme të pariparueshme, sidomos në periudhën afatgjatë, e cila, përveç derdhjes së reputacionit dhe imazhit të restorantit, rrezikon të udhëheqë biznesin drejt një falimentimi të siguruar. Për këtë arsye, para se të arrini në një pikë pa kthim, është mirë të identifikoni ndonjë shenjë negative ose dobësi të restorantit, në të cilën të ndërhyni para se të jetë tepër vonë.

Këto sinjale kanë të bëjnë me aspekte të ndryshme të menaxhimit, duke filluar nga menaxhimi i kuzhinës dhe furnizimi i magazinës me menaxhimin e urdhrave dhe porosive. Megjithatë, ka disa më të rëndësishme se të tjerët që, nëse janë të pranishme, janë një tregues i nevojës për një ndryshim të shpejtë të kursit.

Sinjalet negative të menaxhimit të restorantit: më shqetësuese

Mungesa e lëndëve të para
Përtej kualitetit të lëndëve të para, hulumtimi i të cilave duhet të jetë një detyrim për çdo restorant, furnizimi mund të jetë gjithashtu një problem. Në realitet kjo ndodh shumë rrallë, por nganjëherë kuzhina gjen veten të munguar përbërësit e nevojshme për përgatitjen e pjatave. Kjo ndodh sepse nuk është bërë një furnizim i saktë  i lëndëve të para. Kjo është situata tipike në të cilën klientit i eshte kerkuar  të urdhërojë diçka dhe i thuhet se gjella nuk është në dispozicion ose është shitur. Duhet të thuhet se sidomos në restorantet në km 0, politika është vetëm kjo: vënien në dispozicion të disa pjatave dhe shmangni produktet e ngrira ose qe ruhen shumë gjatë. Megjithatë, në pjesën tjetër të rasteve, problemi është për shkak të menaxhimit të dobët, i cili mund të zgjidhet me një vëmendje pak më të madhe dhe një menaxhim të automatizuar të magazinës. Menaxhimi i magazinave: zbuloni se si ta organizoni më mirë!
Gabimet në porosite
Ndërsa pika e parë ka një ndikim në kuzhinë dhe pjatat që shërbejnë, menaxhimi i porosive ndikon shumë në shërbim. Një urdhër i pasaktë ose një harresë në porosite krijon në fakt shqetësim të konsiderueshëm ndaj klientit i cili, përveçse të mos ndjehet i pamaskuar, gjithashtu ka përshtypjen se është në një restorant që menaxhohet në një mënyrë të përafërt dhe sipërfaqësore. Imazhi i perceptuar i shërbimit është negativ, gjë që çon në largimin e klientëve nga restoranti. Jo vetëm kaq, krijon  shumë konfuzion , për shkak të mungesës së organizimit dhe koordinimit, mund të çojë në tejkalim ose në pritje të gjata dhe, rrjedhimisht, edhe një herë në kritika dhe komente negative. Gjithashtu në këtë rast problemi varet nga menaxhimi i dobët, i cili në vend të kësaj mund të lehtësohet dhe optimizohet duke iu drejtuar  menaxhimit të restoranteve. Një nga më të mirat që aktualisht është në treg është Ristomanager, një softuer i plotë dhe i lehtë për t’u përdorur, që ju lejon të menaxhoni dhe të organizoni çdo aspekt dhe aktivitet të restorantit: nga menaxhimi i tavolinave në magazinë, deri te menaxhimi i personelit dhe i porosive. Çdo aspekt do të jetë nën kontrollin e menaxherit apo pronarit, i cili do të jetë në gjendje të përmirësojë menaxhimin e tij dhe të sjellë restorantin në sukses. Problemet e menaxhimit të trazuar të restaurantit: të mësoni më shumë!
Stafi nuk është adekuat
Menaxhimi i  sallës është shumë i rëndësishëm. Sidoqoftë, përtej organizatës që mund të ndihmojë në përmirësimin e shërbimit, është e rëndësishme që dhoma të menaxhohet nga personeli i aftë dhe i trajnuar. Një sinjal tjetër negativ që tregon një menaxhim të keq është prania e një stafi  të pakëndshëm. Nëse stafi nuk është i informuar siç duhet për rolin dhe detyrat e tyre, vështirë se do të jenë në gjendje të bëjnë punën e tyre mirë. Së pari, për këtë arsye, do të jetë e nevojshme të punësohen vetëm personel kompetent ose eventualisht të formohet ai ekzistues. Më pas do të jetë e nevojshme të menaxhohet dhe mbikëqyret në mënyrën më të përshtatshme, e cila mund të bëhet edhe njëherë duke përdorur një sistem të mirë të menaxhimit të restoranteve. Për shembull, Ristomanageri ofron ndër funksionalitetet e tij të ndryshme edhe atë që lidhet me menaxhimin e personelit. Në këtë mënyrë, ajo do të jetë në gjendje të ndajë mirë rolet dhe saktësisht të përcaktojë detyrat, duke shmangur gabimet dhe mbivendosjet që mund të krijojnë konfuzion dhe përkeqësojnë shërbimin.

Menaxhimi i porosive nëpërmjet pajisjeve Android dhe iOS

Në marrjen e porosive, sistemet janë një mbështetje shumë e vlefshme për aktivitetet e kamerierëve, nga ndërveprimi me tavolinat deri në dërgimin në kuzhinë.

Kjo lejon të shpejtojë aktivitetet brenda restorantit në mënyrë të konsiderueshme duke propozuar një sistem të avancuar të porosive dhe kontribuon në ofrimin e një imazhi më modern në përputhje me pritjet e konsumatorëve.

Besnikëria e klientit përfaqëson bazën e qarkullimit të restoranteve që rezultojnë nga një ndërveprim i mirë me klientët dhe kontribuon në ofrimin e një imazhi më modern në përputhje me pritjet e konsumatorëve.

Menaxhimi i tavolines mund të bëhet përmes telefonave celularë në sajë të pajisjeve Android dhe iOS

Sistemet e mbledhjes së rendit janë në gjendje të transferojnë shpejt informacionin në kuzhinë nga ku, si përgjigje, është e mundur të komunikojë në dhomë se sa është e nevojshme të pritet përgatitja, duke siguruar respektimin e kohës së pritjes dhe duke ofruar kështu mundësinë për të aktivizuar up & cross-selling te operacioneve si duke ofruar një meze apo një aperitiv gjatë pritjes.

Kamarieri nuk duhet të kandidojë nga një krah në tjetrin në dhomë dhe mund të kushtojë shumë më tepër vëmendje dhe durim për klientët që ndihen të pamoralizuar dhe në këtë mënyrë do të nxiten të kthehen.

Ruajtja e kohës nga stafi i dhomës me përdorimin e sistemeve të menaxhimit mund të arrijë deri në 30% dhe jo vetëm që perceptimi i konsumatorit për cilësinë e shërbimit është i dobishëm.

Përveç që kanë punonjës më seriozë që ndikojnë në atmosferën e përgjithshme të restorantit, ata mund të sigurohen që çdo gjë të jetë mirë në tryezë dhe të ofrojë disa pjata shtesë. Prania e thjeshtë e kamerierit ka një ndikim pozitiv në opinionin e klientëve.

Në të njëjtën kohë, në kuzhinë puna është më mirë e organizuar, në sajë të përdorimit të vëzhguesve që mund të grupojnë porosite dhe sinjalin me një alarm kur pjata e premtuar duhet të dërgohet në tavolinë.

Terreni i konkurrencës në mikpritje, pa paragjykuar cilësinë e ushqimit të propozuar, lëviz drejt shërbimit që bëhet faktor qendror.

Pa dyshim, teknologjia ndikon, ne përmirësimin e tyre, në të gjitha momentet e ndërveprimit me publikun, nga pritja tek urdhërat, nga kërkesa e llogarisë deri tek pagesa.

Fushat e zbatimit të teknologjive celulare nuk janë të kufizuara në proceset e brendshme, siç janë ato të përshkruara më parë në pagesat ose marrjen e restoranteve.

Sot mundësitë e aplikimit janë të shumta dhe gjithashtu përfshijnë konsumatorin, për shembull me zhvillimin e aplikacioneve për tu shkarkuar në smartphone për të marrë promovime dhe zbritje të besnikërisë edhe në kohë reale.

Natyrisht, ekziston edhe aspekti social i përvojës brenda vendit, me aksionet përmes rrjetit të vet që, në sajë të programeve në gjendje të kapin dhe përpunojnë të dhëna, u mundësojnë pronarëve të restoranteve të përmirësojnë vazhdimisht propozimin dhe të parashikojnë tendencat dhe pritjet e publikut.

Dëshiron të rritësh të ardhurat e tua vendore?

Çfarë e bën dallimin në mes të një restoranti pub, bar pizzeria që është gjithmonë i plotë dhe një me të njëjtat karakteristika që shpesh  eshte bosh edhe gjatë fundjavave?
Esenciali është i padukshëm për sytë!
Ajo që shumë restaurues të injoruar që merren nga menaxhimi ditor i emergjencave, ka bërë të mundur krijimin e një numri të madh programesh të shumta televizive si: Kuzhina e Nightmares, Kuzhina e Ferrit, Tmerret për të shijuar …

Kush është klienti juaj tipik? Sa kushton? E rëndësishme për të identifikuar target e konsumatorit dhe për të rregulluar çmimin dhe ofertën e menusë, por gjithashtu të ofrojë një variant.

A është vendi juaj i dukshëm, lehtësisht i arritshëm? Gjetja e parkimit është e lehtë? Nëse nuk ndodhet në një vend nervor, me një frekuencë të lartë të kalimtarëve, sigurohuni që keni shenjat dhe regjistroheni në hartën google me foto. Tregoni se ku të parkoni.

Cilat çmime kanë konkurrentët tuaj? Po në lidhje me shërbimet, produktet, komunikimin e stafit të tyre? Çfarë rrjedhe klientelësh që janë në gjendje të tërheqin? Studimi i tregut, kapaciteti shpenzues i klientëve tuaj, vëzhgimi i kuadrit makroekonomik dhe ju do të dini çfarë vlere të shtuar do të ofroni.

Se pari  për të bërë klientit të ndihen si në shtëpi pikë të flasin aq mirë për dhomën tuaj që do të veprojë si influencers në rrethin e tij të miqësive reale dhe virtuale, fotografuar dhe publikuar më foto nga lokali apo duke fotografuar punën tuaj në pjatën e tij .
Pika e dytë e rëndësishme është një dukshmëri virtual e mirë që do të thotë menaxhim të vazhdueshëm të faqes facebook lokal me përgjigjet e shpeshta dhe të menjëhershme për pyetjet dhe dyshimet, ndoshta një punë që i jepet  një profesionist dhe / ose një personi te jashtëm.

Njohja se si të menaxhohet papritur përmes një PDA me softuer që nuk imponon veten kur vendi është plot mund të bëjë dallimin. Kjo është vendimtare, ndonjëherë e marrë si e mirëqenë, por nëse ndodh, është e vështirë që klienti të kthehet. Jepni programin dhe zgjidhjet e softuerit në mënyrë që t’i kushtoni buzëqeshjen dhe përshëndetjet tuaja klientëve të vjetër dhe të rinj, duke i rritur ato. Duke fituar gjithashtu një selfie me klientët në facebook ose instagram.

Shumë e rëndësishme është të kërkosh një buzëqeshje dhe pak alegri nga stafi.
Çdo gjë kalon  nga të punësuarit tuaj, se si do të këshillojë gjellë pavendosur e ditës, ndeshje ose tregoni birrë e muajit ose verë, ose të zgjidhur një dyshim, ose thjesht të pranojë me maturi.

Stile të reja te vëmendjes furishëm ndaj shëndetit dhe jetës janë udhëzues për rritjen e numrit të vegans te përshtatshme për lokal ose intolerances dhe alergjitë,  shpesh ne diten tona. A jeni të përgatitur për këto kërkesa të shpeshta? Thjesht krijoni 2/3 enët speciale të dedikuara veganëve dhe atyre që kanë alergji dhe intolerance, duke përfshirë ëmbëlsirat. Sa do të donin një tortë në fund, por të gjithë ishin plot me gjalpë dhe qumësht?


Kështu arritjet intolerante / alergjike, celiac dhe vegan. Pak euro që me dëshirë do të shpenzojnë dhe ju e dini se si ta bëni atë.

Palmare për çmime të volitshme: si të orientoheni

A jeni të lodhur nga fletoret e zakonshme dhe doni të modernizoni menaxhimin e porosive për restorantin tuaj? Pastaj është koha për të blerë një PDA. Ky është një mjet gjithnjë e më i përhapur në restorante dhe që nëpërmjet një softueri menaxhues është në gjendje të komunikojë porosite drejtpërdrejt në kuzhinë në të njëjtën kohë kur ato merren. Prandaj, nuk ka më porosi të shkruara me dorë, që mund të paraqesin gabime ose që mund të neglizhohen ose harrohen.

Me PDA-të, çdo porosi automatikisht do të arrijë në kuzhinë dhe shërbimi do të jetë më i shpejtë dhe më efikas. Sa herë i keni lexuar ankesat e konsumatorëve për shërbimin e restorantit? Dhe ndoshta shkaku ishte vetëm harresa e disa qëllimeve. Në sajë të palmareve, por sidomos të softwarit te  menaxhimit te  restorantit, e gjithë kjo më në fund mund të shmanget.

Nëse, në fakt, palmaret për porosite e restorantit janë mjet, është pikerisht softueri që bën dallimin në menaxhim. Po, sepse kjo është ajo që lejon rrjedhjen dhe komunikimin e të dhënave. Dhe jo vetëm : një softuer i mirë menaxhimi është në gjendje të zgjedh dhe përmirësojë shumë aspekte të një biznesi ushqimor. Nga prokurimi i lëndëve të para në menaxhimin e personelit të kuzhinës dhe sallës, në stoqe dhe depo. Gjithçka monitorohet dhe përditësohet vazhdimisht, në mënyrë që asgjë të mos kerkoje kontrollin dhe mbikëqyrjen e menaxherit.

 

Palmare për çmime  të volitshme

Shkurtimisht, nëse softueri menaxhues është baza, PDA është instrumenti dhe trupi që lejon menaxhimin optimal të tabelave dhe porosive. Aktualisht në treg mund të gjeni PDA të llojeve të ndryshme dhe me karakteristika të ndryshme. Mbi të gjitha, ajo që është e habitshme është dallimi i madh i çmimeve që mund të ekzistojë midis modeleve të dukshme shumë të ngjashme.

Për shembull, palmaret Orderman, janë sigurisht ndër më të mirat dhe më të përhapurit, por gjithashtu në mesin e më të shtrenjtave. Çmimi i këtyre palmareve për porosite, në veçanti, është rreth 1000 euro. Me siguri këto janë produkte të vlefshme: ekonomike, të fuqishme dhe me një prekje dizajni,  janë projektuar dhe krijuar posaçërisht për botën e restoranteve.

Në gjysmën e çmimit, megjithatë, është në dispozicion RCH T5, një palmar profesional dhe që synon kompanitë e mëdha, por definitivisht me e lirë. Çmimi për publikun është në fakt 420 euro, pa TVSH. Ky palmar është gjithashtu i pajisur me një softuer për menaxhimin e tavolinave  dhe porosive. Shkurtimisht, një paketë që mund të duket e plotë me gjithçka që ju nevojitet, por që aktualisht mbështetet në një menaxhim të kufizuar vetëm në menaxhimin e rendit.

 

Në vend të kësaj, shkarkimi i Ristomanager,do të jetë menaxhimi i të gjithë restorantit që do të monitorohet dhe kontrollohet. Ky softuer, i lehtë dhe i thjeshtë për t’u përdorur, lejon në fakt të menaxhoni më mirë çdo aspekt të aktivitetit te restoranteve. Ristomanager është pra mjeti për të komunikuar porosite përmes PDA, dhe  jo vetëm.

Ky program gjithashtu ju lejon të menaxhoni organizimin e stafit, si dhe t’i mbani nën kontroll shpenzimet. Duke përdorur Ristomanager, restoranti gjithashtu mund të identifikojë pikat e dobëta të veprimtarisë së tij dhe të përpiqet të përmirësojë ato. Edhe iniciativat e marketingut dhe besnikërisë së klientit do të monitorohen dhe kontrollohen vazhdimisht.

Ristomanager është pra paketa e vërtetë e plotë që çdo pronar ose menaxher i restorantit duhet të ketë. Jo vetëm kjo, një nga avantazhet e mëdha të këtij software qëndron në aftësinë e tij për të punuar edhe pa lidhje interneti. Në fakt, shpesh ndodh që, për shkak të problemeve në rrjet, shumë programe nuk funksionojnë, duke shkaktuar dëmtime serioze në menaxhimin e restorantit. Me Ristomanager e gjithë kjo nuk është më problem.

Ky produkt është në fakt i vetmi në treg që nuk ka nevojë për një lidhje interneti. Për ta bërë atë punë, përdorni PC-në si një server lokal, duke shfrytëzuar kështu lidhjen e brendshme të rrjetit lokal. Pra, nëse jeni duke kërkuar për një PDA për të menaxhuar porositë, por ju nuk do të keni parasysh kontrollin dhe përmirësimin e të gjitha aspekteve të menaxhimit të restorantit tuaj, atëherë shkarkoni menaxhimin e restoranteve.

Në këtë mënyrë ju nuk do të keni për t’u shqetësuar për ndonjë gjë, sepse në sajë të Ristomanager çdo gjë do të jetë e automatizuar dhe nën kontrollin tuaj. Nga menaxhimi i tavolinave deri te menaxhimi i produkteve, klientët deri në arkë për të menaxhuar porositë. Për më tepër, në varësi të nevojave tuaja, ju mund të zgjidhni produktin që ju përshtatet më së miri.

Restorantet kolektive: çfarë jane ato?


“Restorante kolektive” nënkupton përgatitjen dhe shpërndarjen e shërbimit për një numër të madh ushqimesh të plota për komunitetin, siç janë: kantinat e kompanive, shkollat, spitalet, burgjet etj. Ajo ka për qëllim grupet e njerëzve që kanë nevojë të përfitojnë nga ky lloj shërbimi, pasi ato janë larg shtëpisë për arsye të ndryshme.

Restorante kolektive lindin si një përshtatje me shoqërinë: për industrializim, me punëtorët e punësuar fillimisht në fabrika, dhe pastaj në sektorin terciar; për transformimin e familjes nga patriarkale në mononukleare; për përhapjen e mensave në shkolla nga kopshti deri në universitet; për kujdesin shëndetësor; për komunitetin e asistencës.

“Restorante kolektive” dallohen në një sistem konvencional dhe në një lidhje kolektive. Se  pari, ushqimet janë gatuar dhe shpërndahen menjëherë te konsumatorët. Në rastin e dytë, në vend të kësaj, përgatitja dhe realizimin  e  gatimit dhe ato të shpërndarjes dhe konsumit kryhen në kohë dhe vende krejtësisht të ndara. Përgatitja dhe gatimi i ushqimit në fakt kryhet në qendra të mëdha, nga të cilat dalin ushqimet e përfunduara, të cilat pastaj transportohen në mensë për shpërndarje dhe konsum.


Konsumatorët e Restorante kolektive, në përgjithësi zgjedhin ku të hanë ushqimin dhe bëjnë përdorimin e vazhdueshëm dhe të zgjatur të shërbimit. Në disa raste, kostoja e shërbimit paguhet nga kompania në të cilën ofrohet, në raste të tjera klienti paguan një pjesë.
Kateringu  kolektiv është një furnizim i domosdoshëm, instrumental, jo i kënaqësisë; ajo përqendron vëmendjen e saj në realizimin dhe shpërndarjen e pjatave , ndërkohë që shërbimi zakonisht nuk ekziston.

Format kryesore të ushqimit janë:

Restorante biznesi: në kompani të mesme ose të mëdha;
Restorante shkollor: brenda shkollave, universiteteve, qendrave të trajnimit;
Restorante sociale -shëndetësore: në spitale, klinika, shtëpi pleqsh dhe zona pushimi;
Restorante per komunitete: brenda institucioneve fetare, kazermat, burgjet e burgut;
Restorante asistence :  e destinuar për njerëzit e varfër; ajo është e organizuar në kantina, por ndonjëherë edhe me shërbimin në shtëpi.
Çdo formë e furnizimit me restorante kolektive ka nevoja specifike, në lidhje me llojin dhe nevojat e klientëve që duhet ta përdorin atë.
Vëmendje e kujdesshme duhet t’i kushtohet aspekteve ushqyese dhe higjienike, me standarde konstante të cilësisë që përshtaten me nevojat e ndryshueshme dhe të ndryshme të përdoruesve. Prandaj është propozuar një kuzhinë të standardizuar, por jo pa cilësi. Megjithëse shije më pak intensive dhe e këndshme dhe me një prezantim të enëve pak vëmendje, kuzhina  kolektive sigurisht që është shumë e kontrolluar dhe e balancuar nën aspektin ushqyese.

Menuja është gjithmonë rezultat i një pune të përbashkët midis kuzhinierëve dhe dietologeve ,  shpesh me ndihmën e personelit mjekësor; çdo fazë pune është e paracaktuar në çdo aspekt, zakonisht nën mbikëqyrjen e një eksperti në procedurat e higjienës dhe me një kontroll të fortë të laboratorëve të analizave.

Në gjithë këtë duhet të jeni shumë të kujdesshëm:

ku  të blesh  lëndën e parë – kompanitë kolektive të hotelierisë duhet të blejnë sasi të mëdha të përbërësve bazë. Këta zgjedhin furnizuesit, të cilët mund të jenë shitës me shumicë ose prodhues të vegjël duke u kushtuar vëmendje vlerave të ushqimit në Km 0, grupeve të reja të blerjeve dhe tregjeve të përgjithshme tradicionale. Pra, blerja e lëndëve të para nuk nënkupton vetëm blerjen e sasive të mëdha të ushqimit nga tregtarët me shumicë, por edhe zgjedhjen e një grupi furnizuesish të llojeve të ndryshme, për produkte që janë njësoj të ndryshme në aspektin e cilësisë dhe jo vetëm sasisë.
si të krijojmë një menu – Ju duhet të marrë në konsideratë tendencat e sotme (vegan, vegjetarian), të jenë të kujdesshëm për njerëzit me alergji ushqimore apo intolerances dhe në fund të respektojnë kulturat fetare të shoqërisë së sotme. Për këtë arsye flasim për “programimin e menusë” për të marrë parasysh të gjithë këta faktorë. Për kompanitë, menutë përfshijnë pjatat klasike të kuzhinës tradicionale italiane, të përgatitura me produkte sezonale, si dhe pjatat  etnike dhe ndërkombëtare. Per Sa i përket menusë e shkollës,për ushqimin e te vegjelve eshte me rendesi te madhe  është me rëndësi të madhe.


si të përgatitet ushqimi – kjo mund të bëhet në dy mënyra: ose brenda vendit ku do të shërbejnë ose me “ushqime të përçuara”, kjo do të thotë se përgatitja dhe operimi i gatimit dhe ato të shpërndarjes dhe konsumit kryhen në kohë dhe vende të ndara. Përgatitja dhe gatimi i ushqimit në fakt kryhet në qendra të mëdha, nga të cilat dalin ushqimet e përfunduara, të cilat pastaj transportohen në mensë për shpërndarje dhe konsum.
si për të ofrosh  ushqim – ofrimi i ushqimit është një çështje logjistike. Duhet të mendojmë përtej kohës që duhet për të paketuar dhe siguruar ushqimin, trafikun dhe operacionet për të përgatitur ushqimin për t’u shërbyer. Duhet të jemi shumë të vëmendshëm ndaj delikatesës së mallrave të transportuara dhe mbi të gjitha në temperaturën e gatimit të një ushqimi që del nga kuzhina dhe që nuk mund të ndryshojë shumë në krahasim me kohën kur do të shërbehet për konsumin e saj.

Intervistë me Fabrizia Ventura, dizenjator kuzhinier në balancën mes kuzhines dhe artit

Ne vazhdojmë intervistat tona, për lexuesit ristomanager, për përsosmëri e restoranteve italiane, dhe pas intervistimit pica Marco Stango dhe Roberto Gallo, tani është deri në Fabrizia Ventura, një kuzhinier projektuesi i cili ka ndërtuar arritje e tij profesionale duke ndjekur parimet themelore të marrëdhënieve ndërmjet kuzhinës dhe artin dhe kuriozitetin ndaj shijeve të reja dhe shijet e reja.

Rruga e karrierës së tij nuk merret si e mirëqenë, në fakt aftësitë e gatimit kombinohen me një diplomë në Historinë e Artit dhe përvojën e fituar në botën e komunikimit. Botët duket se janë të largët, por që me kalimin e kohës bashkohen në një projekt profesional dhe profesional të pakontestueshëm.

Aktualisht angazhuar si anëtar Chef Designer i Federatës italiane të Chefs në bashkëpunimeve të ndryshme në Itali, për trajnimin, zbatimin e ngjarjeve të industrisë, si dhe zhvillimin e shikimit të chefs, restoranteve dhe përmirësimin e produktit.

 

Fabrizia  ju përshëndes dhe ju falënderoj që pranuat ti përgjigjeni  disa nga pyetjeve tona. A mund të na tregoni se çfarë është Dizenjimi i gatimit ne Itali?
Kjo ide ka lindur mbi të gjitha nga dashuria ime për kuzhinën italiane dhe nga dëshira ime për të sjellë kontributin tim për inovacionin në këtë sektor. Shumë kolegë më kanë kërkuar që t’i ndihmoj ata që të propozojnë biznesin e tyre në një mënyrë tjetër, përmes kontributit të internetit dhe në veçanti të medias sociale, mjeteve që tani janë të pashmangshme për çdo lloj biznesi.

Kështu që unë ofrojë këshilla për zhvillimin e një marke, një biznesi si restorant  nuk do të fillojë ose të ringjallë   përmirësimin e profesionistëve individuale dhe krijimet e tyre, dhe mbi të gjitha unë të ofrojë mbështetje në menaxhimin e ngjarjeve të mëdha të trajnimit dhe marketingut.


Në punën tuaj, sa e rëndësishme është  shkalla që keni arritur në historinë e artit me specializim në grafik, vizatim dhe gdhendje?
Unë do të thoja se ishte shumë e rëndësishme sepse gjithmonë e kam konsideruar artin dhe gatimin si  2 elementë të ngjashëm dhe për mua gatimi është si piktura, dhe gjellë dhe përbërësit janë si kanavacë dhe ngjyrat. Gatim dhe pikturë janë dy forma të artit që nuk mund të shprehen vetëm me teknikë, por kanë nevojë për krijimtari, që vjen nga zemra dhe shpirti.

Studimi i historisë së artit kuptova se si është e ngjashme me historinë e gatimit sepse të dy na mësojnë rëndësinë e kulturës dhe njohurisë.

Fabrizia cili është marrëdhënia juaj me kuzhinën, gustot dhe shijet  e vendeve të tjera?
Kuzhina është kulturë dhe ju nuk mund ta doni vetëm kuzhinën italiane, sepse e njëjta kuzhinë italiane që përmban  traditat historike të tokave aty pranë. I dua gjithë kuzhinat e botës, dhe unë jam gjithmonë shumë kurioze të di dhe të shijoj shijet e reja, sepse vetëm në këtë mënyrë është e mundur të krijohen dhe të përtërihen , përmes njohurisë dhe zbulimit.

Për këtë arsye kam udhëtuar shumë. Unë kam qenë në fakt në Meksikë, Afrikë Juglindore dhe SHBA për të mësuar dhe për të përdorur  teknikat dhe pjatat  që më kanë pasuruar shumë. Unë e dua punën time dhe unë jam gjithmonë duke kërkuar për shije të reja, tradita dhe histori për të sjellë në tavolinë.

Dhe për të demonstruar këtë, kam krijuar një markë www.suscitaliano.com që është i bazuar ekskluzivisht në peshkun  e  traditës ITALIANE, por e paraqitur dhe të përbashkët me menu shumë të veçanta që vijnë në të kanë 30 kurse, si dhe në Japoni. Unë i quaj ato vepra të vogla me shije!

Ajo vjen nga një intuitë: të hahet peshku më i mirë italian, në recetat e tij tradicionale, por të paraqitura në forma dhe me traditën e sushit!

Ne e dimë se për punën ju ofroni këshilla për familjen Paciotti, të pranishëm në Rai në Prova del Cuoco me Stefano Paciotti. Dua të di se çfarë mendon për suksesin e programeve televizive të dedikuara për kuzhinë.
Shumë programe televizive janë fat dhe fatkeqësi e industrisë sonë. Nga njëra anë ato rrisin interesin, kuriozitetin dhe i afrohen botës së ushqimit, por nga ana tjetër krijojnë mite të rreme dhe shkencëtarë të gatimit , ata që bëjnë të mençurit në restorant vetëm për shkak se e panë atë në TV.
E di se çfarë qëndron prapa një programi televiziv dhe nuk e mohoj se do të doja të ishte “autentike” dhe “e vërtetë”, pasi ajo që lëviz pasionin për gatim, por është TV, prandaj duhet të merret sipas mendimit tim në doza të vogla.
Faleminderit për kohën tuaj në Fabrizia dhe mezi presim t’ju takojmë përsëri në të ardhmen.
Faleminderit për mundësinë dhe një përshëndetje për të gjithë lexuesit e Ristomananager, së shpejti do  t’ju tregojmë për projekte të reja dhe histori të tjera të artit dhe shijes!

Çfarë është Menaxhimi i Ushqimeve dhe Pijeve?

Menaxhimi i ushqimit dhe pijeve është një grup aftësish për menaxhimin e restoranteve, shitoreve, hoteleve dhe dyqaneve të verës. Këto aftësi rrotullohen rreth çdo aspekti të ushqimit, që shkon nga koordinimi i punës së stafit në marrëdhëniet me klientët, nëpërmjet llogaritjes së kostove.

 

Nga këto pak vija del se aftësitë menaxheriale janë të rëndësishme për funksionimin e një hoteli apo restoranti dhe për t’i dhënë një shtysë Italisë së turizmit eno-gastronomik.

Më poshtë, aftësitë dhe detyrat që një Menaxher i mirë i Ushqimit dhe Pijeve nuk duhet të humbasë.

Menaxhimi i ushqimit dhe pijeve: aftësitë.

Duke qenë një Menaxher i  Ushqimit & Pijeve nuk është për të gjithë, kjo duhet të specifikohet. Të ushtrojë këtë profesion dhe të mbajnë presionin e përgjegjësisë që përfshin aftësi të tilla si:

 

1.aftësi të shkëlqyera për zgjidhjen e problemeve

2.aftësi të shkëlqyera të menaxhimit

3.aftësitë e udhëheqjes dhe koordinimin e ekipit të punës

4.aftësi të shkëlqyera ndërpersonale me bashkëpunëtorët dhe klientët

5.aftësia për të lexuar / përpiluar një bilanc të shpenzimeve të qenësishme të aktivitetit

6.menaxhimin e levave të marketingut

7.njohuri dhe aplikim të teknikave kryesore tregtare

8.njohuritë e lëndëve të para (në këtë rast ushqim dhe pije), të procedurave të tyre të përgatitjes dhe të vlerave të tyre ushqyese

9.njohjen e çdo procedure të lidhur me detyrat e anëtarëve të ekipit, në mënyrë që të gjithë të jenë të dobishme për biznesin e kompanisë

10.njohjen e çdo dhome dhe hapësirën e dhomës sipas ngjarjeve dhe nevojave të mysafirëve

Menaxhimi i ushqimit dhe pijeve: detyrat.

Tani vijmë në “clou”, dmth. Detyrat reale në të cilat artikulohet Menaxhimi i Ushqimit dhe Pijeve. Këtu janë detyrat dhe përgjegjësitë kryesore të një Menaxher për Ushqim & Pije:

 

1.identifikojnë nevojat e personelit për secilën fazë të aktivitetit në industrinë e restoranteve

2.zgjidhni stafin

3.caktojë çdo detyrë, kohë dhe procedurë të punonjësit

4.kontrolloni punën e çdo punonjësi të vetëm

5.plotësojnë nevojat e klientëve

6.llogarisni koston e personelit dhe përgatitjen e ushqimit dhe pijes, pastaj përcaktoni buxhetin

7.të shikojnë mbi cilësinë e ushqimit dhe pijeve për t’i shërbyer klientit

8.kontrolloni higjenën e lokaleve, lëndëve të para dhe të gjitha strukturave dhe mjeteve për ruajtjen, përgatitjen dhe konsumin e ushqimit.

 

Shmangia e kritikave negative

Klientët tuaj janë miqtë tuaj më të mirë, ata paguajnë faturën tuaj dhe pagën tuaj. Prandaj, kur ata dalin nga lokali juaj ata  duhet të shkojnë  të lumtur , me një stomak të plotë, por mbi të gjitha me dëshirën për të ndarë këtë moment.

 

Këto komente janë zemra e çdo biznesi restorantesh, ka shumë vende dhe aplikacione që mbledhin dëshmitë e atyre që të zgjedhin në çdo drekë dhe darkë.

 

Para se të telefononi për të bërë një rezervim është shumë e mundshme që klienti juaj potencial të bëjë një kërkim të shpejtë në Google, Trip Advisor, Facebook, etj për të lexuar se si ju hani, çfarë shërbimesh që ofrojnë dhe shumë më tepër.

Ju e dini se një nga parametrat më me ndikim për kritikat është shpejtësia në marrjen e urdhrave?

Lerini  konsumatorët te uritur të ëndërrojnë pjatat e  shkruara në menu pasi ndonjehere  është parë si një shenjë e mosinteresimit dhe  absolutisht duhet të na ndodhë kjo.

 

Përshtypja negative i cojne vetvetiu klientet  për të shkruar një shqyrtim negativ, mund të jetë arsyeja pse një klient  i mundshëm braktis idenë e prenotimit të një  dhome dhe vazhdojnë të kërkojnë për një vend tjetër.

 

Si mund ta shmangni këtë katastrofë?

 

Integrojeni RistoManager në ciklin tuaj të punës, ju do t’i bëni klientët të lumtur dhe punonjësit tuaj më të kënaqur.

Zgjidhni metodën e duhur:

 

– Nëse ke një restorant tradicional, ku kamerieri vjen në tavolinë me stilolaps dhe  fletë të bardhë, ndoshta është koha për të kursyer letër (do të bësh mirë për mjedisin) gjej një tavoline  që do të përdoret nga  punonjësi juaj.

– Në qoftë se në vend të kësaj ju pëlqejnë automatizmet dhe gjithçka që është iTech ju përdorni tabletat direkt tek konsumatorët. Ata do të jenë të lumtur të jenë në gjendje të përdorin “instrumentin e pushtetit” për të porositur dhe për të bërë të gjitha ndryshimet që dëshirojnë në pllakën e tyre, pa parë fytyrën e mërzitur dhe të hutuar të kamerierit.

 

Ju mund të shkarkoni falas RistoManager nga faqja jonë, vazhdoni duke shfletuar blogun tonë për të lexuar shumë strategji të tjera për të shmangur kritikat negative!