Dëshiron të rritësh të ardhurat e tua vendore?

Çfarë e bën dallimin në mes të një restoranti pub, bar pizzeria që është gjithmonë i plotë dhe një me të njëjtat karakteristika që shpesh  eshte bosh edhe gjatë fundjavave?
Esenciali është i padukshëm për sytë!
Ajo që shumë restaurues të injoruar që merren nga menaxhimi ditor i emergjencave, ka bërë të mundur krijimin e një numri të madh programesh të shumta televizive si: Kuzhina e Nightmares, Kuzhina e Ferrit, Tmerret për të shijuar …

Kush është klienti juaj tipik? Sa kushton? E rëndësishme për të identifikuar target e konsumatorit dhe për të rregulluar çmimin dhe ofertën e menusë, por gjithashtu të ofrojë një variant.

A është vendi juaj i dukshëm, lehtësisht i arritshëm? Gjetja e parkimit është e lehtë? Nëse nuk ndodhet në një vend nervor, me një frekuencë të lartë të kalimtarëve, sigurohuni që keni shenjat dhe regjistroheni në hartën google me foto. Tregoni se ku të parkoni.

Cilat çmime kanë konkurrentët tuaj? Po në lidhje me shërbimet, produktet, komunikimin e stafit të tyre? Çfarë rrjedhe klientelësh që janë në gjendje të tërheqin? Studimi i tregut, kapaciteti shpenzues i klientëve tuaj, vëzhgimi i kuadrit makroekonomik dhe ju do të dini çfarë vlere të shtuar do të ofroni.

Se pari  për të bërë klientit të ndihen si në shtëpi pikë të flasin aq mirë për dhomën tuaj që do të veprojë si influencers në rrethin e tij të miqësive reale dhe virtuale, fotografuar dhe publikuar më foto nga lokali apo duke fotografuar punën tuaj në pjatën e tij .
Pika e dytë e rëndësishme është një dukshmëri virtual e mirë që do të thotë menaxhim të vazhdueshëm të faqes facebook lokal me përgjigjet e shpeshta dhe të menjëhershme për pyetjet dhe dyshimet, ndoshta një punë që i jepet  një profesionist dhe / ose një personi te jashtëm.

Njohja se si të menaxhohet papritur përmes një PDA me softuer që nuk imponon veten kur vendi është plot mund të bëjë dallimin. Kjo është vendimtare, ndonjëherë e marrë si e mirëqenë, por nëse ndodh, është e vështirë që klienti të kthehet. Jepni programin dhe zgjidhjet e softuerit në mënyrë që t’i kushtoni buzëqeshjen dhe përshëndetjet tuaja klientëve të vjetër dhe të rinj, duke i rritur ato. Duke fituar gjithashtu një selfie me klientët në facebook ose instagram.

Shumë e rëndësishme është të kërkosh një buzëqeshje dhe pak alegri nga stafi.
Çdo gjë kalon  nga të punësuarit tuaj, se si do të këshillojë gjellë pavendosur e ditës, ndeshje ose tregoni birrë e muajit ose verë, ose të zgjidhur një dyshim, ose thjesht të pranojë me maturi.

Stile të reja te vëmendjes furishëm ndaj shëndetit dhe jetës janë udhëzues për rritjen e numrit të vegans te përshtatshme për lokal ose intolerances dhe alergjitë,  shpesh ne diten tona. A jeni të përgatitur për këto kërkesa të shpeshta? Thjesht krijoni 2/3 enët speciale të dedikuara veganëve dhe atyre që kanë alergji dhe intolerance, duke përfshirë ëmbëlsirat. Sa do të donin një tortë në fund, por të gjithë ishin plot me gjalpë dhe qumësht?


Kështu arritjet intolerante / alergjike, celiac dhe vegan. Pak euro që me dëshirë do të shpenzojnë dhe ju e dini se si ta bëni atë.

Restorantet kolektive: çfarë jane ato?


“Restorante kolektive” nënkupton përgatitjen dhe shpërndarjen e shërbimit për një numër të madh ushqimesh të plota për komunitetin, siç janë: kantinat e kompanive, shkollat, spitalet, burgjet etj. Ajo ka për qëllim grupet e njerëzve që kanë nevojë të përfitojnë nga ky lloj shërbimi, pasi ato janë larg shtëpisë për arsye të ndryshme.

Restorante kolektive lindin si një përshtatje me shoqërinë: për industrializim, me punëtorët e punësuar fillimisht në fabrika, dhe pastaj në sektorin terciar; për transformimin e familjes nga patriarkale në mononukleare; për përhapjen e mensave në shkolla nga kopshti deri në universitet; për kujdesin shëndetësor; për komunitetin e asistencës.

“Restorante kolektive” dallohen në një sistem konvencional dhe në një lidhje kolektive. Se  pari, ushqimet janë gatuar dhe shpërndahen menjëherë te konsumatorët. Në rastin e dytë, në vend të kësaj, përgatitja dhe realizimin  e  gatimit dhe ato të shpërndarjes dhe konsumit kryhen në kohë dhe vende krejtësisht të ndara. Përgatitja dhe gatimi i ushqimit në fakt kryhet në qendra të mëdha, nga të cilat dalin ushqimet e përfunduara, të cilat pastaj transportohen në mensë për shpërndarje dhe konsum.


Konsumatorët e Restorante kolektive, në përgjithësi zgjedhin ku të hanë ushqimin dhe bëjnë përdorimin e vazhdueshëm dhe të zgjatur të shërbimit. Në disa raste, kostoja e shërbimit paguhet nga kompania në të cilën ofrohet, në raste të tjera klienti paguan një pjesë.
Kateringu  kolektiv është një furnizim i domosdoshëm, instrumental, jo i kënaqësisë; ajo përqendron vëmendjen e saj në realizimin dhe shpërndarjen e pjatave , ndërkohë që shërbimi zakonisht nuk ekziston.

Format kryesore të ushqimit janë:

Restorante biznesi: në kompani të mesme ose të mëdha;
Restorante shkollor: brenda shkollave, universiteteve, qendrave të trajnimit;
Restorante sociale -shëndetësore: në spitale, klinika, shtëpi pleqsh dhe zona pushimi;
Restorante per komunitete: brenda institucioneve fetare, kazermat, burgjet e burgut;
Restorante asistence :  e destinuar për njerëzit e varfër; ajo është e organizuar në kantina, por ndonjëherë edhe me shërbimin në shtëpi.
Çdo formë e furnizimit me restorante kolektive ka nevoja specifike, në lidhje me llojin dhe nevojat e klientëve që duhet ta përdorin atë.
Vëmendje e kujdesshme duhet t’i kushtohet aspekteve ushqyese dhe higjienike, me standarde konstante të cilësisë që përshtaten me nevojat e ndryshueshme dhe të ndryshme të përdoruesve. Prandaj është propozuar një kuzhinë të standardizuar, por jo pa cilësi. Megjithëse shije më pak intensive dhe e këndshme dhe me një prezantim të enëve pak vëmendje, kuzhina  kolektive sigurisht që është shumë e kontrolluar dhe e balancuar nën aspektin ushqyese.

Menuja është gjithmonë rezultat i një pune të përbashkët midis kuzhinierëve dhe dietologeve ,  shpesh me ndihmën e personelit mjekësor; çdo fazë pune është e paracaktuar në çdo aspekt, zakonisht nën mbikëqyrjen e një eksperti në procedurat e higjienës dhe me një kontroll të fortë të laboratorëve të analizave.

Në gjithë këtë duhet të jeni shumë të kujdesshëm:

ku  të blesh  lëndën e parë – kompanitë kolektive të hotelierisë duhet të blejnë sasi të mëdha të përbërësve bazë. Këta zgjedhin furnizuesit, të cilët mund të jenë shitës me shumicë ose prodhues të vegjël duke u kushtuar vëmendje vlerave të ushqimit në Km 0, grupeve të reja të blerjeve dhe tregjeve të përgjithshme tradicionale. Pra, blerja e lëndëve të para nuk nënkupton vetëm blerjen e sasive të mëdha të ushqimit nga tregtarët me shumicë, por edhe zgjedhjen e një grupi furnizuesish të llojeve të ndryshme, për produkte që janë njësoj të ndryshme në aspektin e cilësisë dhe jo vetëm sasisë.
si të krijojmë një menu – Ju duhet të marrë në konsideratë tendencat e sotme (vegan, vegjetarian), të jenë të kujdesshëm për njerëzit me alergji ushqimore apo intolerances dhe në fund të respektojnë kulturat fetare të shoqërisë së sotme. Për këtë arsye flasim për “programimin e menusë” për të marrë parasysh të gjithë këta faktorë. Për kompanitë, menutë përfshijnë pjatat klasike të kuzhinës tradicionale italiane, të përgatitura me produkte sezonale, si dhe pjatat  etnike dhe ndërkombëtare. Per Sa i përket menusë e shkollës,për ushqimin e te vegjelve eshte me rendesi te madhe  është me rëndësi të madhe.


si të përgatitet ushqimi – kjo mund të bëhet në dy mënyra: ose brenda vendit ku do të shërbejnë ose me “ushqime të përçuara”, kjo do të thotë se përgatitja dhe operimi i gatimit dhe ato të shpërndarjes dhe konsumit kryhen në kohë dhe vende të ndara. Përgatitja dhe gatimi i ushqimit në fakt kryhet në qendra të mëdha, nga të cilat dalin ushqimet e përfunduara, të cilat pastaj transportohen në mensë për shpërndarje dhe konsum.
si për të ofrosh  ushqim – ofrimi i ushqimit është një çështje logjistike. Duhet të mendojmë përtej kohës që duhet për të paketuar dhe siguruar ushqimin, trafikun dhe operacionet për të përgatitur ushqimin për t’u shërbyer. Duhet të jemi shumë të vëmendshëm ndaj delikatesës së mallrave të transportuara dhe mbi të gjitha në temperaturën e gatimit të një ushqimi që del nga kuzhina dhe që nuk mund të ndryshojë shumë në krahasim me kohën kur do të shërbehet për konsumin e saj.

Intervistë me Fabrizia Ventura, dizenjator kuzhinier në balancën mes kuzhines dhe artit

Ne vazhdojmë intervistat tona, për lexuesit ristomanager, për përsosmëri e restoranteve italiane, dhe pas intervistimit pica Marco Stango dhe Roberto Gallo, tani është deri në Fabrizia Ventura, një kuzhinier projektuesi i cili ka ndërtuar arritje e tij profesionale duke ndjekur parimet themelore të marrëdhënieve ndërmjet kuzhinës dhe artin dhe kuriozitetin ndaj shijeve të reja dhe shijet e reja.

Rruga e karrierës së tij nuk merret si e mirëqenë, në fakt aftësitë e gatimit kombinohen me një diplomë në Historinë e Artit dhe përvojën e fituar në botën e komunikimit. Botët duket se janë të largët, por që me kalimin e kohës bashkohen në një projekt profesional dhe profesional të pakontestueshëm.

Aktualisht angazhuar si anëtar Chef Designer i Federatës italiane të Chefs në bashkëpunimeve të ndryshme në Itali, për trajnimin, zbatimin e ngjarjeve të industrisë, si dhe zhvillimin e shikimit të chefs, restoranteve dhe përmirësimin e produktit.

 

Fabrizia  ju përshëndes dhe ju falënderoj që pranuat ti përgjigjeni  disa nga pyetjeve tona. A mund të na tregoni se çfarë është Dizenjimi i gatimit ne Itali?
Kjo ide ka lindur mbi të gjitha nga dashuria ime për kuzhinën italiane dhe nga dëshira ime për të sjellë kontributin tim për inovacionin në këtë sektor. Shumë kolegë më kanë kërkuar që t’i ndihmoj ata që të propozojnë biznesin e tyre në një mënyrë tjetër, përmes kontributit të internetit dhe në veçanti të medias sociale, mjeteve që tani janë të pashmangshme për çdo lloj biznesi.

Kështu që unë ofrojë këshilla për zhvillimin e një marke, një biznesi si restorant  nuk do të fillojë ose të ringjallë   përmirësimin e profesionistëve individuale dhe krijimet e tyre, dhe mbi të gjitha unë të ofrojë mbështetje në menaxhimin e ngjarjeve të mëdha të trajnimit dhe marketingut.


Në punën tuaj, sa e rëndësishme është  shkalla që keni arritur në historinë e artit me specializim në grafik, vizatim dhe gdhendje?
Unë do të thoja se ishte shumë e rëndësishme sepse gjithmonë e kam konsideruar artin dhe gatimin si  2 elementë të ngjashëm dhe për mua gatimi është si piktura, dhe gjellë dhe përbërësit janë si kanavacë dhe ngjyrat. Gatim dhe pikturë janë dy forma të artit që nuk mund të shprehen vetëm me teknikë, por kanë nevojë për krijimtari, që vjen nga zemra dhe shpirti.

Studimi i historisë së artit kuptova se si është e ngjashme me historinë e gatimit sepse të dy na mësojnë rëndësinë e kulturës dhe njohurisë.

Fabrizia cili është marrëdhënia juaj me kuzhinën, gustot dhe shijet  e vendeve të tjera?
Kuzhina është kulturë dhe ju nuk mund ta doni vetëm kuzhinën italiane, sepse e njëjta kuzhinë italiane që përmban  traditat historike të tokave aty pranë. I dua gjithë kuzhinat e botës, dhe unë jam gjithmonë shumë kurioze të di dhe të shijoj shijet e reja, sepse vetëm në këtë mënyrë është e mundur të krijohen dhe të përtërihen , përmes njohurisë dhe zbulimit.

Për këtë arsye kam udhëtuar shumë. Unë kam qenë në fakt në Meksikë, Afrikë Juglindore dhe SHBA për të mësuar dhe për të përdorur  teknikat dhe pjatat  që më kanë pasuruar shumë. Unë e dua punën time dhe unë jam gjithmonë duke kërkuar për shije të reja, tradita dhe histori për të sjellë në tavolinë.

Dhe për të demonstruar këtë, kam krijuar një markë www.suscitaliano.com që është i bazuar ekskluzivisht në peshkun  e  traditës ITALIANE, por e paraqitur dhe të përbashkët me menu shumë të veçanta që vijnë në të kanë 30 kurse, si dhe në Japoni. Unë i quaj ato vepra të vogla me shije!

Ajo vjen nga një intuitë: të hahet peshku më i mirë italian, në recetat e tij tradicionale, por të paraqitura në forma dhe me traditën e sushit!

Ne e dimë se për punën ju ofroni këshilla për familjen Paciotti, të pranishëm në Rai në Prova del Cuoco me Stefano Paciotti. Dua të di se çfarë mendon për suksesin e programeve televizive të dedikuara për kuzhinë.
Shumë programe televizive janë fat dhe fatkeqësi e industrisë sonë. Nga njëra anë ato rrisin interesin, kuriozitetin dhe i afrohen botës së ushqimit, por nga ana tjetër krijojnë mite të rreme dhe shkencëtarë të gatimit , ata që bëjnë të mençurit në restorant vetëm për shkak se e panë atë në TV.
E di se çfarë qëndron prapa një programi televiziv dhe nuk e mohoj se do të doja të ishte “autentike” dhe “e vërtetë”, pasi ajo që lëviz pasionin për gatim, por është TV, prandaj duhet të merret sipas mendimit tim në doza të vogla.
Faleminderit për kohën tuaj në Fabrizia dhe mezi presim t’ju takojmë përsëri në të ardhmen.
Faleminderit për mundësinë dhe një përshëndetje për të gjithë lexuesit e Ristomananager, së shpejti do  t’ju tregojmë për projekte të reja dhe histori të tjera të artit dhe shijes!

Çfarë është Menaxhimi i Ushqimeve dhe Pijeve?

Menaxhimi i ushqimit dhe pijeve është një grup aftësish për menaxhimin e restoranteve, shitoreve, hoteleve dhe dyqaneve të verës. Këto aftësi rrotullohen rreth çdo aspekti të ushqimit, që shkon nga koordinimi i punës së stafit në marrëdhëniet me klientët, nëpërmjet llogaritjes së kostove.

 

Nga këto pak vija del se aftësitë menaxheriale janë të rëndësishme për funksionimin e një hoteli apo restoranti dhe për t’i dhënë një shtysë Italisë së turizmit eno-gastronomik.

Më poshtë, aftësitë dhe detyrat që një Menaxher i mirë i Ushqimit dhe Pijeve nuk duhet të humbasë.

Menaxhimi i ushqimit dhe pijeve: aftësitë.

Duke qenë një Menaxher i  Ushqimit & Pijeve nuk është për të gjithë, kjo duhet të specifikohet. Të ushtrojë këtë profesion dhe të mbajnë presionin e përgjegjësisë që përfshin aftësi të tilla si:

 

1.aftësi të shkëlqyera për zgjidhjen e problemeve

2.aftësi të shkëlqyera të menaxhimit

3.aftësitë e udhëheqjes dhe koordinimin e ekipit të punës

4.aftësi të shkëlqyera ndërpersonale me bashkëpunëtorët dhe klientët

5.aftësia për të lexuar / përpiluar një bilanc të shpenzimeve të qenësishme të aktivitetit

6.menaxhimin e levave të marketingut

7.njohuri dhe aplikim të teknikave kryesore tregtare

8.njohuritë e lëndëve të para (në këtë rast ushqim dhe pije), të procedurave të tyre të përgatitjes dhe të vlerave të tyre ushqyese

9.njohjen e çdo procedure të lidhur me detyrat e anëtarëve të ekipit, në mënyrë që të gjithë të jenë të dobishme për biznesin e kompanisë

10.njohjen e çdo dhome dhe hapësirën e dhomës sipas ngjarjeve dhe nevojave të mysafirëve

Menaxhimi i ushqimit dhe pijeve: detyrat.

Tani vijmë në “clou”, dmth. Detyrat reale në të cilat artikulohet Menaxhimi i Ushqimit dhe Pijeve. Këtu janë detyrat dhe përgjegjësitë kryesore të një Menaxher për Ushqim & Pije:

 

1.identifikojnë nevojat e personelit për secilën fazë të aktivitetit në industrinë e restoranteve

2.zgjidhni stafin

3.caktojë çdo detyrë, kohë dhe procedurë të punonjësit

4.kontrolloni punën e çdo punonjësi të vetëm

5.plotësojnë nevojat e klientëve

6.llogarisni koston e personelit dhe përgatitjen e ushqimit dhe pijes, pastaj përcaktoni buxhetin

7.të shikojnë mbi cilësinë e ushqimit dhe pijeve për t’i shërbyer klientit

8.kontrolloni higjenën e lokaleve, lëndëve të para dhe të gjitha strukturave dhe mjeteve për ruajtjen, përgatitjen dhe konsumin e ushqimit.

 

Shmangia e kritikave negative

Klientët tuaj janë miqtë tuaj më të mirë, ata paguajnë faturën tuaj dhe pagën tuaj. Prandaj, kur ata dalin nga lokali juaj ata  duhet të shkojnë  të lumtur , me një stomak të plotë, por mbi të gjitha me dëshirën për të ndarë këtë moment.

 

Këto komente janë zemra e çdo biznesi restorantesh, ka shumë vende dhe aplikacione që mbledhin dëshmitë e atyre që të zgjedhin në çdo drekë dhe darkë.

 

Para se të telefononi për të bërë një rezervim është shumë e mundshme që klienti juaj potencial të bëjë një kërkim të shpejtë në Google, Trip Advisor, Facebook, etj për të lexuar se si ju hani, çfarë shërbimesh që ofrojnë dhe shumë më tepër.

Ju e dini se një nga parametrat më me ndikim për kritikat është shpejtësia në marrjen e urdhrave?

Lerini  konsumatorët te uritur të ëndërrojnë pjatat e  shkruara në menu pasi ndonjehere  është parë si një shenjë e mosinteresimit dhe  absolutisht duhet të na ndodhë kjo.

 

Përshtypja negative i cojne vetvetiu klientet  për të shkruar një shqyrtim negativ, mund të jetë arsyeja pse një klient  i mundshëm braktis idenë e prenotimit të një  dhome dhe vazhdojnë të kërkojnë për një vend tjetër.

 

Si mund ta shmangni këtë katastrofë?

 

Integrojeni RistoManager në ciklin tuaj të punës, ju do t’i bëni klientët të lumtur dhe punonjësit tuaj më të kënaqur.

Zgjidhni metodën e duhur:

 

– Nëse ke një restorant tradicional, ku kamerieri vjen në tavolinë me stilolaps dhe  fletë të bardhë, ndoshta është koha për të kursyer letër (do të bësh mirë për mjedisin) gjej një tavoline  që do të përdoret nga  punonjësi juaj.

– Në qoftë se në vend të kësaj ju pëlqejnë automatizmet dhe gjithçka që është iTech ju përdorni tabletat direkt tek konsumatorët. Ata do të jenë të lumtur të jenë në gjendje të përdorin “instrumentin e pushtetit” për të porositur dhe për të bërë të gjitha ndryshimet që dëshirojnë në pllakën e tyre, pa parë fytyrën e mërzitur dhe të hutuar të kamerierit.

 

Ju mund të shkarkoni falas RistoManager nga faqja jonë, vazhdoni duke shfletuar blogun tonë për të lexuar shumë strategji të tjera për të shmangur kritikat negative!

 

Teknologjia e ushqimit: nevoja për dixhitalizimin e restoranteve

Duke shpresuar për të kuptuar më mirë trendet që do të përditësoheshin në mënyrë teknologjike midis operatorëve në sektorin e restoranteve, u intervistuan më shumë se 300 menaxherë, staf restorantesh, pronarë, baristash dhe gatuan në të gjithë vendin. Në listë, më shumë se gjysma ishin biznese me shërbime të plota, por ka pasur edhe aktivitete të marrjes ose të vetë-shërbimit, bare dhe klube nate, kamionë në këmbë, si dhe kafene dhe furra buke. Përveç kësaj, më shumë se gjysma ishin biznese me një dhomë të vetme, ndërsa një e katërta vepronin nga dy deri në pesë vende të ndryshme, ndërsa më pak dhe më pak ishin bizneset e zinxhirit të shpërndarjes.

 

Shumë restaurantë nënvlerësojnë mundësinë e përditësimit teknologjikisht për veprimtarinë e tyre, veçanërisht për sa i përket menaxhimit të tij.

Rezultatet kanë treguar se si operatorët në sektori kërkojnë ndihmë kur duan të identifikojnë dhe të marrin vendime më të mira kur bëhet fjalë për zgjedhjet teknologjike, sidomos në një treg të përmbytur vazhdimisht me produkte dhe zgjidhje të reja që arrijnë çdo ditë.

Studimi tregoi se shumica e restoranteve janë duke planifikuar për të përmirësuar teknologjinë e tyre deri në vitin tjeter , ndërsa gati gjysma është i dedikuar për kontrollin e rezultateve të tyre tregtare dhe të dhënat e shitjes; ka edhe shumë që kërkojnë “veçori të përparuara” dhe “lehtësi përdorimi” si arsyet kryesore për zëvendësimin e metodave ekzistuese ose softuerit; aktualisht paguhen dy deri pesë furnizues të ndryshëm të zgjidhjeve teknologjike; më i kërkuar pas karakteristikave  nga restorantet janë: menaxhimi  ne depo rreth një e pesta e operatorëve, për të marrë sistemet online porositë , dhe përputhje me PKI.

 

Kur u pyetën se cila është sfida më e madhe për restorantin e tyre, pothuajse gjysma e tyre pretendojnë se po punësojnë, trajnojnë dhe mbajnë stafin e tyre. Ndërsa studimi gjen se teknologjia mund të ndihmojë në trajnime dhe sfida të tjera, kultura e një restoranti duhet të kultivohet brenda brendit të saj.

 

Shumica dërrmuese deklaron se aktualisht përdor softuer POS për të menaxhuar transaksionet dhe operacionet. Regjistri klasik i keshit po humbet ngadalë rrugën e vet.

 

Për temën e zëvendësimit për të përditësuar teknologjikisht në metodat ekzistuese dhe softuerin, një e treta zgjedh karakteristika të avancuara si arsye kryesore për të kaluar në një sistem tjetër. “E lehtë për t’u përdorur” ishte arsyeja e dytë.

 

Katër nga dhjetë të anketuar tregojnë për rritjen e efikasitetit të tyre si përparësi më të rëndësishme teknologjike. Një pjesë e vogël, konsideron se sistemet e reve janë të dobishme dhe themelore. Menaxherët e intervistuar ishin më të shqetësuar për efikasitetin, ndërsa pronarët ishin të prirur të shqetësoheshin për çështjet e sigurisë.

 

Për sa i përket metodës për të mbajtur të përditësuar teknologjitë e reja, më shumë se gjysma u përgjigjën se preferojnë e-mail, ndërsa një pjesë minimale mbështetet në komunikimin mobile.

 

Në raportetimet  ose raportet komerciale të të dhënave të shitjeve pothuajse gjysma kontrollojnë ato çdo ditë, ndërsa bizneset e mesme (11-20 lokale) kontrollojnë ato çdo muaj.

 

Menaxhimi i inventarit, porositja  online dhe pajtueshmëria me PCI janë zgjidhje që konsiderohen të parëndësishme, siç është azhurnimi i mjeteve POS.

Si të mbroni shëndetin tuaj në punë , në një restorant

Të qenit i shëndetshëm, fizikisht ose menderisht , është një detyrë e vështirë dhe e rëndesishme  për punonjësit e restoranteve. Për këtë arsye gjithmonë është e nevojshme të bëhen zgjedhje të shëndetshme, duke sjellë stilin e duhur të jetesës.

Marrja e zgjedhjeve të shëndetshme është i përshtatshëm për të gjithë, sidomos për ata që bëjnë punë të rënda siç janë kuzhinierët që gatuajnë në restorante ose aktivitete të tjera të industrisë.

Shpesh në të vërtetë, ngrënia, pagjumësia, abuzimi me substanca kimike posaçërisht dhe zgjedhjet  shkatërruese të jetës janë shumë të zakonshme në një kuzhinë. Adresimi i këtij problemi në fillim është vendimtar, sidomos me gjeneratën e njëmijtë të sotme që është rritur duke marrë stimulime elektrike dhe tipike pasive.

 

Këshilla jonë është e thjeshtë: bëni zgjedhjet e duhura. Ju mund të merrni dy drejtime të kundërta në këtë fushë, gjë që çon në rezultate jashtëzakonisht të ndryshme.

 

Le të fillojmë me ushqimin: shpesh shohim punonjës të rinj të cilët sjellin një paketë të madhe per pije energjie, duke menduar se ata mund t’i ndihmojnë ata të kalojnë mirë tërë ditës së punës. Sidoqoftë, siç dihen atletët, kjo sigurisht që nuk është lloji i rritjes që ju ndihmon të mbijetoni një ditë të zënë të aktivitetit fizik ashtu siç është puna brenda një kuzhine, restoranti. Duke pirë shumë ujë dhe duke bërë zgjedhje të drejta të shëndetshme, rezultatet do të shihen.

 

Një problem tjetër ka të bëjë me përdorimin e alkoolit. Shpesh, tundimi për të pirë një pije ose dy, me kolegët e tyre, pas një nate të vështirë. Kjo është veçanërisht e vërtetë për punonjësit më të rinj, të cilët po përpiqen të integrohen në grup. Përkundrazi, pasi kaloni 16 orët e fundit duke diskutuar dhe ndoshta duke  argumentuar me kolegët e tyre, është më mirë të refuzoni ftesën dhe të shkoni për diçka konstruktive për të marrë hutuar dhe të ktheheni pas një kohe.

Ashtu si çdo angazhim tjetër i jetës, është e nevojshme të filloni me hapa të vegjël. Nuk është e nevojshme të kaloni gjysmën e ditës në një kuzhinë dhe gjysma tjetër për të ngjitur malet ose për të drejtuar një maratonë. Më mirë për t’u regjistruar në Pilates ose në klasa relaksuese yoga; shkoni në palestër  ose ngrini peshë. E gjithë kjo për të balancuar një jetë ndryshe . Në të vërtetë, edhe zgjedhje të vogla të shëndetshme janë të mjaftueshme, të tilla si parkimi larg nga hyrja dhe pastaj të jetë në gjendje të ecin në vendin e punës, ose të marrin shkallët në vend të marrjes së ashensorit. Me kalimin e kohës, këto lloje vendimesh do të paguhen plotësisht, duke krijuar bazën për të qenë në gjendje të marrin gjithnjë e më shumë kërkues.

 

Natyrisht, dieta është gjithashtu një zgjedhje për t’u marrë me vetëdije. Një studim u krye disa vite më parë, gjatë të cilit disa kuzhiniere u ndoqën brenda në kuzhinë, duke kontrolluar gjithçka që ata shijuan. Studimi gjeti se gatuesit konsumojnë 3.500 deri 4.000 kalori çdo ditë vetëm gjatë punës së provës. Kjo është një pjesë e nevojshme e profesionit të gatimit, kështu që nuk ka asnjë mënyrë për të shmangur atë, por kur vjen koha për të zgjedhur ushqimin tuaj të përditshëm, është gjithmonë mirë të mbani mend. Ekziston një rrezik i vërtetë për të akumuluar kile në këtë sektor.

 

Zakonet janë formuar në fazën fillestare të jetës së dikujt dhe priren të ndiqen për pjesën tjetër. Kjo përfshin gjumin, kështu që disa kuzhinier kanë tendencë të mbështeten në medikamente të ndryshme për të kapërcyer pagjumësinë dhe stresin tjetër. Sapo të fillojë kjo spirale, është e vështirë të kthehesh. Marrja e zgjedhjeve të drejta të shëndetshme jashtë kuzhinës mund të sigurojnë që këto probleme nuk fillojnë fare.

Marketingu i ushqimit: si të kuptoni nevojat e klientëve me objektivin.

Ka qindra, ndoshta mijëra burime të disponueshme të të dhënave, të shkëputura nga njëri-tjetri. Meqenëse nuk ekzistojnë sisteme të grumbullimit të të dhënave standarde në industri, është e nevojshme të kuptohet se si secili burim të çon në një vizion të plotë. Në qoftë se jeni duke u përpjekur për të marrë një pasqyrë më të qartë për të kuptuar klientët e biznesit tuaj, analizë e plotë e të dhënave në dispozicion mund të jetë vendimtar për të kuptuar se cilin drejtim për të marrë dhe të marrin vendime më të informuara.

 

Kuptimi i klientëve është baza për suksesin e çdo aktiviteti

Në Samitin për Inovacionin në ushqim 2015, Elena Battista, nënkryetari dhe shefi marrëdhënieve me klientët Fishbowl, ndan rëndësinë e gjetjes së të dhënave të sakta, duke e lejuar ju që të kuptoni konsumatorët, të cilët janë në të cilën fazat e jetës ata janë fjalë për fjalë ku janë tani. Takimi me segmentet më besnike të klientëve mund të çojë në lidhje më të thella me klientët dhe më shumë punë për ju.

Duke shkuar më specifikisht, Battista tha se “[Fishbowl] beson se ju duhet të synoni jo më shumë se pesë deri në tetë segmente, kështu që ju mund ta përshtatni mesazhin tuaj dhe ta personalizoni atë për ta“.

 

Nëpërmjet analizës njohëse të konsumatorëve, Fishbowl kohët e fundit ka ndihmuar një zinxhir të madh të sporteve për të identifikuar gabimet kryesore në marketingun e saj. Para se të konfirmonte një profil të klientit të tyre kryesor, zinxhiri në fjalë besonte se klientët e tyre kryesorë ishin kryesisht meshkuj, të moshës 18 deri 45 vjeç, të vetme dhe pa fëmijë, me një fitim prej rreth 60,000 dollarë në vit , të pasionuar për sportet, veçanërisht të futbollit, dhe përdorën Facebook, Twitter dhe Instagram. Për të krijuar një mjedis të këndshëm për këtë lloj të klientit, zinxhiri përhap një larmi të caktuar muzikore, duke përfshirë Top 40, vendin dhe hip-hopin.

 

Duke mbledhur të dhënat e para, të dorës së dytë dhe të tretë, duke pastruar Uebin dhe duke lidhur transaksionet aktuale me të dhënat e konsumatorëve, Fishbowl gjeti se “klienti i vërtetë” në zinxhir ishte kryesisht mashkull, 35 vjeç dhe 60 vjeç, u martuan me fëmijë dhe kishin të ardhura prej rreth 100,000 dollarë në vit, nuk dëgjonin ndonjë radio stacion sportive, luanin golf, dhe përdorën Facebook, LinkedIn dhe E-club.

 

Me këtë informacion të ri, zinxhiri ka ripozicionuar markën e tij, duke u fokusuar më shumë në sport në përgjithësi, në vend se në sporte të veçanta dhe duke u bërë thirrje familjeve. Ata gjithashtu filluan të reklamojnë në faqet e internetit financiare, të lajmeve dhe të udhëtimeve dhe filluan të dërgojnë muzikë klasike rock, kur ata e dinin se shumica e klientëve më besnikë u shkuan në klubet e tyre. Pas zbatimit të këtyre ndryshimeve, mysafirët e restorantit qëndruan më gjatë dhe filluan të shpenzojnë më shumë para, duke treguar se ata gëzonin përvojën e tyre.

 

Battista theksoi vlerën e mbledhjes së të dhënave me të vërtetë të përdorshme; mbledhja e të dhënave si një fund në vetvete nuk është i dobishëm për aktivitetet tregtare.

 

“Suksesi në të ardhmen e afërt nuk përfshin vetëm përdorimin e teknologjisë; ka të bëjë me mundësinë e nxjerrjes së të dhënave të duhura, gjetjes së ideve dhe veprimit në përputhje me rrethanat “, tha Battista. “Për të gjetur se cilat të dhëna janë më të dobishme për të njohur për hir të restorantit tuaj, sigurohuni që të keni aftësitë e duhura – nëpërmjet stafit tuaj ose nëpërmjet partnerëve të jashtëm”.

Si te shërbejmë alkool me përgjegjësi ndaj ngjarjeve

Shumë miq kalojnë pushimet e tyre me familjen dhe miqtë, dhe alkooli është shpesh pjesë e festimeve. Kur njerëzitjanë në momentin emocionues, ata mund të konsumojnë shumë alkool.

Për shkak të kësaj, duhet të jeni veçanërisht vigjilent dhe të shërbeni alkoolit me përgjegjësi gjatë pushimeve.

Ne duam të ndajmë dhe tju japim disa sugjerime të ekspertëve, për të shërbyer pije alkoolike dhe pije  shume alkoolike:

Merrni pak kohë për të biseduar me mysafirët tuaj. Kjo do t’ju ndihmojë të përcaktoni qëllimin e vizitës së tyre, si dhe nivelet e tyre të dehjes. Nëse mysafirët janë të vendosur të dehen ose “shkëlqejnë” ju me siguri do ta dini atë. Mbi të gjitha, vazhdoni të flisni me çdo mysafir gjatë vizitës së tij.

Shikoni me kujdes ndryshimet. Ju mund të mësoni shumë për nivelet e ndryshme të dehjes së mysafirëve tuaj, thjesht duke respektuar ndryshimet fizike dhe të sjelljes. Shembujt përfshijnë:

Të jesh tepër miqësor, i padobishëm, i dëshpëruar ose i heshtur.
Përdorni një gjuhë të keqe ose ngrini zërin.
Pini më shpejt ose kaloni në pije më të forta ose më shumë dhe më shumë.
Bisedoni ose lëvizni ngadalë
Stuhi, pengo ose goditi objekte
Llogarit. Disa mysafirë nuk mund të tregojnë ndonjë shenja fizike ose të sjelljes të dehjes, duke numëruar sa gota që pijnë mund të ndihmojnë në përcjelljen e konsumit të tyre. Një pije përmban të njëjtën sasi alkooli dhe duhet të llogaritet si pije:

 

konsum = 5 perqind e verës; 12 perqind birrë; 1½  e 80 ° liker; 1oz me liker 100 °

Shmangni derdhjen. Derdhja e shumë pijeve në një kohë e bën të vështirë për mysafirët që të monitorojnë me saktësi konsumin e tyre. Ndiqni procedurat për administrimin e çdo pije në mënyrë të përsosur, për të siguruar që çdo pije përmban sasinë e pritshme të alkoolit. Nëse dhoma juaj lejon depozitim pa pagesë, kontrolloni saktësinë periodikisht duke përdorur një test pagese.

Ofroni ushqim. Kjo është një nga gjërat më të rëndësishme që mund të bëni për t’i shërbyer alkoolit me përgjegjësi dhe për të parandaluar dehjen. Ushqimi ndihmon në mbajtjen e alkoolit në stomak, duke ngadalësuar shkallën e thithjes së alkoolit dhe duke e penguar atë që të arrijë në zorrën e vogël, në të cilën shumica e tij absorbohet në qarkullimin e gjakut. Ushqimet më të mira për të marrë  janë ato të pasura me yndyrë dhe / ose proteina. Këto elementë nuk treten lehtësisht, gjë që ngadalëson lëvizjen e alkoolit në zorrën e vogël.

Ofroni ujë. Pirja e alkoolit mund të çojë në dehidrim, duke e bërë të ftuarin  të etur dhe potencialisht të prirur për të konsumuar më shumë alkool se sa normalisht. Dehidrimi mund të ndihmohet duke ofruar ujë së bashku me pijen . Kjo do të ndihmojë që mbajtësi të zvogëlojë konsumin e alkoolit.

 

 

 

 

 

Teknologjia e ushqimit: si teknologjia lehtëson menaxhimin e një restoranti.

Sa herë që i takoni mysafirët e restorantit tuaj me teknologji, rrezikojmë të kompromentojmë potencialisht përvojën e tyre në ngrënie. Nëse vendosim të implementojmë teknologjinë në tavolinë, do të duhet të mendojmë se si mund të shfrytëzohet për të rritur kënaqësinë e klientit dhe të punonjësve.

Teknologjia në tavolinë mund të ndihmojë në menaxhimin e restorantit dhe përmirësimin e marrëdhënieve me klientët e saj.

Në Samitin e Innovation Restorant 2015, Lisa Landsman, kreu i sektorit të Google Catering; Raymond Howard, bashkë-themelues i Ziosk; dhe Chris DeFrain, Drejtor Financiar i Red Robin Gourmet Burgers dhe Brews – Lehigh Valley Restaurant Group, diskutuan për përfitimet dhe konsideratat që lidhen me teknologjinë në tavolinë.

Disponueshmëria e serverit. Duke i lejuar mysafirët të porosisnin dhe / ose të paguanin direkt nga tavolina, kamarierët nuk do të kishin nevojë të linin më shpesh vendet e tyre dhe ne mund të siguronim shërbim më të mirë; si një dobësi, klientët nuk do të lënë më duke pritur për kamerierin e tyre për të shënuar rendin e tyre ose për të kryer transaksione me kartë krediti. Para se të shtoni teknologji në tavolinë në një restorant, ne do të trajnojmë punonjësit rreth karakteristikave dhe përfitimeve të pajisjeve dhe u bëjmë të ditur se si t’i përdorin ato. Sipas DeFrain, Red Robin – Lehigh Valley është rritur me më shumë se 10 për qind e urdhrave për appetizers dhe embelsirat  me pajisje, dhe, në mënyrë të ngjashme,  sugjerimet mund të jenë të dobishëme.

 

Kontrolli i përmbajtjes. Konsumatorët binden  për të shkarkuar dhe mbajtur një aplikacion mobile në telefonat e tyre mund të jenë të vështira. Me teknologjinë në tavolinë, restorantët mund të zgjedhin tiparet e pajisjes që mund të përmirësojnë më mirë përvojën e klientit, me shpresën e zbutjes së mosbesimit digjital. Ne gjithashtu sigurohemi që ne mund t’u sigurojmë klientëve një lidhje falas Wi-Fi dhe të vendosim saktë pikat e hyrjes përpara se të nisim.

 

Entertainment. Duke luajtur lojëra në pajisjet në tryezë ju lejon të mbani njerëzit së bashku. Lojërat mund të sjellin gjithashtu të ardhura shtesë. Nëse doni të vendosni lojëra të paguar në pajisjet tuaja, gjithmonë pastroni gjërat paraprakisht, në mënyrë që të shmangni konfuzionin dhe protestat nga konsumatorët. “Të ardhurat nga lojrat mund të jenë një shtesë interesante për fitimet tona.

 

Përpilimi i të dhënave. Duke përdorur një tabelë të teknologjisë, pronarët e restoranteve mund të kombinojnë lloje të ndryshme të të dhënave – informacion të rendit, pikat e besnikërisë, përgjigjet e sondazhit, vlerësimet dhe më shumë – dhe vendosja e tyre në faturë . Nga këto të dhëna, restorantët mund të krijojnë gjithashtu raporte vlerësimi ose vetëkritikë për punonjësit. Sidoqoftë,  në këtë rast le të kujtojmë që të mbrojmë të dhënat e klientëve dhe punonjësve, dhe të marrim seriozisht sigurinë kibernetike.