SI TË MERRNI YLLIN E MICHELINIT

Dihet mirë se yjet e Michelin janë aspirata më e madhe e të gjithë kuzhinierëve dhe kuzhiniereve të planetit.

Duke parë emrin e restorantit tuaj që shfaqet në udhëzues është sinonim me cilësinë dhe përsosmërinë, për të mos përmendur reagimet e klientit.

Duke iu rikthyer disa dekadave pas , ne jemi në Clermont-Ferrand në Francë, në kompaninë e prodhimit kryesor të gomave, vëllezërit themeluese Edouard dhe André Michelin, kishin  për të gjetur një mënyrë për të udhëzuar shoferët gjatë udhëtimit, dhe kështu mendohet një udhëzues që përmbante komente dhe këshilla se ku mund të hani, të qëndroni gjatë natës etj. Një njohje e rëndësishme ishte dhe ende është caktuar nga inspektorët, duke vlerësuar kuzhinën, vendndodhjen, kuzhinierin, shërbimin, pastrimin dhe shumë faktorë të tjerë.

Në 1900 u botua numri i parë i udhëzuesit Michelin.

Për të dalë nell’ambita tjetër ngarje me simbolin prestigjioze, ju duhet të merrni nga inspektorët të paktën një yll, që tregon një kuzhinë të shkëlqyer, e cila mund të jetë edhe tradicionale dhe ende në krijimtarinë e kuzhinierit. Kur ylli i dytë arrin pas të parit, restoranti arrin nivele shumë të larta, në pragun e përsosmërisë të marrë me yllin e tretë, njohjen më të lartë, creme de la crème. Shkurtimisht, karakteristikat kryesore janë si më poshtë:

: kuzhinë shumë e mirë në kategorinë e saj.

 

  : kuzhinë e shkëlqyer, meriton një devijim

 

  : kuzhinë të jashtëzakonshme, e meriton një vizite

 

Procesi fillon me inspektorin, i cili ishte ulur në tryezëne  restorantit duke porositur, dhe duke zgjedhur për një përvojë ngrënie  të vlerësuar nga të gjithë, puna e kuzhinierit dhe brigada e tij . Që nga paraqitja e gjellës, shumë e rëndësishme, (syri dëshiron pjesën e tij), e ndjekur nga shijet e pjatave, bilanci i përbërësve, teknika e përgatitjes për cilësinë e tyre dhe aftësinë e kuzhiniereve për të krijuar një aleancë unike dhe të paharrueshme. Pastaj ju të kaloni  qasjen e vlerësimit me klientët, përkatësisht profesionalizmin e shërbimit, përzgjedhjen dhe kombinimin e duhur të verërave, atmosferën e dhomës, orendite, vendndodhjen, vlera për para, në domosdoshmëri të shkurtër lëni shenjën tuaj.
Çdo pllakë vlerësohet sipas parametrave të mëposhtëm:

Cilësia e produktit
Teknika e përgatitjes
Bilanci midis përbërësve
Kreativiteti i kuzhinierit

Çdo pikë e listës merr një votë, nuk jemi duke folur këtu per  yjet, por, forks, duke filluar nga 1 deri në 5, duke marrë parasysh të gjitha elementet që kemi biseduar  më parë.

Nëse ju jeni një pronar restoranti, një këshillë qe ne mund të japim është  udhëzuesi i fundit për një të re qe do të duhet të presë deri në muajin e ardhshëm, më 16 nëntor, dhe të fillojnë të shqyrtojnë restorantin në zonën tuaj, provoni ato dhe të përpiqeni për të mësuar. Duke analizuar konkurrencën, ose ndoshta është më e saktë të thuhet, kush e bëri atë është themelore.

Tip i dytë është të investoni në biznesin tuaj, të ndryshoni mobiljet, të modernizoni dhe të vazhdoni me kohën. Blej një libër të arkitekturës dhe ripërdorni orenditë, zgjidhni stafin më të mirë që mund të gjeni, udhëtoni nëpër botë dhe merrni më të mirën nga shumë kultura të ndryshme. Filloni këtë hulumtim për ta bërë restorantin tuaj të një lloji, dhe me përkushtim dhe këmbëngulje do të vijnë rezultatet.

Për edicionin e ri të udhëzuesit, të gjithë sytë janë në kuzhinier famshëm Carlo Cracco, i cili vitin e kaluar bëri bujë për shkak se ajo ka humbur një yll, tani ka lëvizur restorantin e saj në Vittorio Emanuele Galleria në Milano. Në më pak se një muaj ne do të zbuloni nëse në krah të emrit të restorantit të tij “Cracco” do të tregojnë një tjetër yll, ose ndoshta dy, në mënyrë që për të arritur prestigj më të lartë.


Edhe të rinjtë janë duke marrë hapësirën e tyre, në një nga artikujt e meparshem, ne kemi intervistuar Chef Isabella Poti, i cili nen shoqerine e  Florian Pellegrino, i cili është edhe Chef, solli “Bros” restorant në Lecce në nivele të larta, duke arritur një famë të tille, të cilat në këtë kohë janë ndër më të cituarit për marrjen e yllit të parë.


Italia, në 2018, numëron 356 yje të njohura, duke zënë vendin e dytë në botë pas Francës.

Çokollatë, kjo është arsyeja pse ajo kurrë nuk duhet të mungojë. Le të festojmë festivalin e çokollatës me recetën e shijshme të Mudit

Le të flasim për çokollatën, a keni shijuar tashmë në gojën tuaj?

Ndoshta ju do të mendoni për filmin me Johnny Depp dhe Juliette Binoche ku të dy u dashuruan në një qytet francez midis një praline dhe një tjetri. Ose çokollata e fundit që hodhët për konsum të lartë kalorik. Unë jam i sigurt se askush nuk ka menduar për përfitimet që çokollata i jep trupit dhe mendjes, vetëm duke ditur se si të zgjedhim atë të drejtë.

Çokollata erdhi në Evropë në vitin 1502 dhe u bë një ilaç mjekësor, në të vërtetë u mendua se ishte një ilaç për tretje, ndihmonte funksionimin e duhur të organizmit dhe se ulte  depresionin. Pra, ishte bindja, se  kakao ka proteinat superlative,qe sot ne jemi te sigurt.

Një kërkesë themelore për një produkt cilësor është paste kakao si përbërësi i parë, prandaj i vëmendshëm ndaj etiketave. Lajme të këqija per dashamiresit e varianteve të bardha dhe të qumështit, aleati i shëndetit tonë është fondente, i cili duhet të përmbajë të paktën 70% kakao FONDENTE ; sa me e lartë është përqindja, aq më mirë.

Kakao, në fakt, përmban flavonoids, antioksidantë të fuqishëm që ne gjejmë në manaferrat, verë e kuqe dhe fruta agrume. Por pse janë kaq të rëndësishme për shëndetin tonë?
Ata parandalojnë sëmundjet kardiovaskulare
Ata mbrojnë arteriet
Ata përmirësojnë kujtesën
antiviralë
Anti-inflammatories
Antiallergeni
Ata luftojnë obezitetin
Ato ndihmojnë sistemin imunitar

Efektet pozitive janë të shumta dhe me vlerë ato meren në konsideratë, por nga ne nuk duhet të anashkalohet fakti se çokollata është një ushqim me shumë kalori, 100 gram ka rreth 500 kcal, por duhet te futet në një dietë të shëndetshme dhe të ekuilibruar, disa kuadrate të vogëla do të jeni në gjendje të shijoni  pa pasur  faj.

FESTIVALI I KOKËLLAVE

Një ngjarje e pallogaritur për të dashuruarit me çokollatë, këtë vit Perugia do të presë Eurochocolate, në edicionin e tij të njëzet e pestë. Nga 19 deri më 28 tetor kryeqyteti Umbrian do të pushtohet nga mijëra preferues. Për rastin, janë krijuar tre paketa “turistike“, të cilat do t’u lejojnë pjesëmarrësve të marrin pjesë në festivalin më prestigjioz të çokollatës në gadishull. Më poshtë do të gjeni përshkrimet e ofertave të udhëtimit dhe çmimet e tyre:

Udhëtim ditor, udhëtim kthimi me autobus + dita për Eurochocolate 49 euro
Udhëtimi në fundjavë, udhëtimi i kthimit me autobus + 2 ditë për Eurochocolate + një natë në hotel (gjysmë bordi) + turne udhëzues i Asizit 129 euro
Udhëtim luksoz, udhëtim kthimi me autobus + 2 ditë në Eurochocolate + 2 netë në hotel (gjysmë bordi) + turne udhëzues i Asizit 219 euro
Dhe nëse jeni një dashamires i artit, nuk mund të humbisni galerinë e hapur që ofron Eurochocolate çdo vit; më të admiruarit janë skulptorët, të cilët ia dalin të modelojnë blloqe të mëdha të çokollatës, duke krijuar vepra të denjë për një muze.

RECETA KEKU MUD

Ne nuk mund të përfundonim një artikull mbi çokollatën pa ju dhënë një recetë, ne paraqesim Cake Mud, ose ashtu siç quhet në vendin e tij të origjinës “Cake Mudisipi Mud”. Fjalë për fjalë do të thotë tortë me baltë, por mos u mashtroni, ajo është emëruar kështu për cilësinë e saj të shijeshme dhe të butë, e cila kujton brigjet e lumit Misisipi. Në Shtetet e Bashkuara kjo ëmbël është e pranishme në recetat e të gjitha familjeve. Protagonist absolut, mund të jetë vetëm ai, CioccoRe, që e bën këtë tortë shumë substanciale dhe prandaj të papërshtatshme për konsum të shpeshtë. Për raste të veçanta, është një shije e fytit që mund të jepet. Një kënaqësi për shijen që do të sjellë buds me shume shije në një udhëtim entrancing.

Përbërësit:

250 gram gjalpë
250 gram çokollatë ekstra të errët (70% minimum)
250 gram sheqer
130 gram qumësht
4 vezë
1 qesen e vanilines
1 filxhan kafe (opsionale)
50 gram pluhur kakao
200 gram miell
1 qeskë pluhur pjekjeje
150 gram çokollatë ekstra të errët
60 gram krem ​​të freskët
drithërat e lajthive dhe fistikë

PROCEDURA:

Gjëja e parë që duhet të bëni është shkrirja e çokollatës në një ene me gjalpë dhe sheqer, përzieni të gjithë përbërësit dhe shtoni qumështin dhe kupën e kafesë, duke vazhduar përzierjen e nxehtësisë mesatare.

Në një tas të veçantë, shtoni përbërësit e thatë, pastaj miellin, pluhurin e pjekjes, pluhurin e kakaos dhe zarzavate të vaniljes. Mix përbërësit dhe butësisht shtoni përzierjen e shpërndarë më parë në një bain-marie.

Merrni një tjetër enë, thyejnë vezët dhe pas shtimit të pak kripë, përdorni shulën ose mikserin për disa minuta me shpejtësi të mesme, derisa të jenë të lehta dhe me gëzof.

Shtoni ato në përzierje dhe përzierni me një shpatull nga poshtë lart, ky hap është shumë i rëndësishëm për të shmangur çmontimin e përzierjes.

Loja është bërë; merrni një kallaj me kakaçe me diametër 22 cm, ngjisni dhe e mielloni dhe pastaj derdhni përzierjen.

Furrë statike në 150 gradë për një orë e gjysmë.

Tani vjen pjesa e lehtë dhe argëtuese, përgatitja e ganacheve të çokollatës; Shkrini edhe njëherë çokollatën e mbetur (150 gr) me kremin e lëngët të bain-marie, nxitje herë pas here. Kur ka arritur një qëndrueshmëri të butë dhe me shkëlqim dhe kuzhina do të përmbytet me aromën e dendur të çokollatës, ju mund ta derdhni në tortë me baltë. Për të zbukuruar, shtoni drithërat e lajthive dhe fistikë ose një grumbull të vogël me fruta të kuqe në qendër. Gëzoni ushqimin tuaj!

“Nuk ka aq shumë metafizikë në tokë sa në një çokollatë”
(Fernando Pessoa)

Si të krijoni një menu restoranti: 9 gjëra për të dini.

1.Menuja e restorantit duhet të jetë origjinale

 

Menuja e restorantit ofron një bilanc ideal të pjatave  unike dhe të vjetra, për shembull burger bazë. Mund të ofrohet në një djathë klasike ose amerikane. Mund të ofrosh edhe një version unik, i cili përshtatet me restorantin me teme, si një shembull  me djathë guacamole dhe një copë piper për një restorant meksikan.

2.Menuja e restorantit duhet të jetë e gjithanshme

 

Kjo thjesht do të thotë që asnjë artikull në menu nuk duhet të jetë i vetëm. Nëse ju ofroni një listë të re karavidhe, sigurohuni që të përfshini karavidhe në pjatat  e tjera.

3.Menuja e restorantit duhet të ketë koston e duhur të ushqimit

 

Për të mbajtur fitimet dhe çmimet në dispozicion të klientëve, çdo artikull në menunë e restorantit duhet të vlerësohet për të përcaktuar ushqimin e tij në aspektin e kostove me shumën aktuale që ju kushton të bëni pjatën. Përbërësit e shtrenjtë (siç është përmendur tashmë karavidhe) është e barabartë me një menu të shtrenjtë. Kjo nuk do të thotë që ushqimi që ju porositni duhet të jetë cilësia më e lirë në dispozicion – është aspekti më i rëndësishëm i krijimit të artikujve të menusë – por është e nevojshme të balanconi koston e lartë dhe të ulët të ushqimit me një çmim të arsyeshëm fitimi.

4.Artikujt e menusë duhet të jenë të lehta për t’u përgatitur

 

Artikujt e menusë duhet të jenë të lehta për t’u përgatitur dhe këto janë dy këshilla të dobishme:

1 – lehtë për t’u përgatitur në vend (sautéed, grill, etj …)

2 – lehtë për t’u përgatitur paraprakisht dhe ngrohur (lasagne, makarona, brinjë).

 

5.Menuja e restorantit duhet të ketë një format të lehtë për t’u lexuar

 

Leximi i karaktereve dhe shumë tekst e bëjnë të vështirë për përdoruesit të lexojnë. Mbani menunë tuaj me dizajn të thjeshtë dhe shmangni përdorimin e szhargonit të kuzhinës.

6.Menuja e restorantit duhet të jetë në një madhësi të menaxhueshme

 

Qielli nuk është kufiri kur vjen puna te menuja juaj e restoranteve. Shmangni tundimin për të ofruar një përzgjedhje të gjerë artikujsh, përndryshe ju në mënyrë të pashmangshme do të hidhni ushqim në fund të mbrëmjes. Konsideroni gjithashtu se çfarë restoranti juaj në kuzhinë është në gjendje të prodhojë. Ka stacione të mjaftueshme për të ofruar pjata të pjekura në skarë, enët e pjekura, sallata , supa, mallrat e pjekur, etj.

7.Ju duhet të dini kur të përditësoni menunë tuaj të restoranteve

 

Për të mbajtur nën kontroll koston e ushqimit dhe për të mbajtur kostot e tjera, ju duhet të përditësoni menunë tuaj të paktën një herë në vit. Kjo nuk do të thotë që ju duhet të rishkruani të gjithë menunë ose të shtoni të gjitha pjatat  e reja. Është thjesht një kohë e mirë për t’u siguruar që çmimet janë aty ku duhet të jenë, dhe për të vlerësuar artikujt e menusë me ato që nuk janë duke u shitur.

8.Ju duhet të dini se çfarë duhet të shmangni në menunë e restorantit

 

Ekziston një listë e gjatë e gjërave për të shmangur në një menu restoranti, të tilla si leximi i shkronjave të vështira ose gjuha tepër përshkruese. Menuja është si një ambasador për restorantin dhe ju doni të vendosni këmbën e duhur.

9.Dikush duhet të dijë kur të ofrojë menutë speciale të restoranteve

 

Dita e Nënës ose Dita e Shën Valentinit shpesh meritojnë një menu të veçantë me një çmim fiks. Një menu me çmim fiks kufizon numrin e artikujve në dispozicion në një kohë, duke e bërë më të lehtë për kuzhinën të ketë një numër të madh të pjatave  në një periudhë të shkurtër kohe. Edhe nëse nuk është një parti, një menu e caktuar gjithashtu vepron si një promovim i madh gjatë kohës së ngadaltë. Menu me një çmim të veçantë të dy-për-një ose një provë verë menu çmim fiks janë promovime të mëdha të restorantit  për t’i bërë njerëzit, madje edhe në kohë të vështira ekonomike.