Dera e menusë: Kartela juaj e biznesit!

Mbajtësi i menusë ju lejon të përshkruani ofertën tuaj, objektivin e klientelës suaj dhe llojin e restorantit.

Mbajtësi i menusë është gjëja e parë që i vjen klientit. Zgjedhja e mbulesës është thelbësore.

Pse të zgjidhni të përdorni një mbajtës të menusë

Mbajtësi i menusë është një mjet komunikimi dhe marketing.

Materialet, efekti estetik, mbulesa janë tipare që përmirësojnë pjatat tuaja.

Një mbajtës i këndshëm i menusë shkakton një predispozicion pozitiv në klient.

A4 është ideal për qartësinë e ekspozitës, por formatet e tjera nuk duhet të hidhen, siç janë sheshi , mediumi horizontal ose vertikal A4.
Të mos harrojmë dy dyert shumë klasike. Një letër e bukur me ngjyrë shkumës, pergamenë kompleton të gjithë.

Cdo restorant ka mbajtësin e vet të menusë

Sido që të jetë stili apo tema e vendit tuaj, ju me siguri do të gjeni mbajtësin e menusë që do të kënaqë shijen tuaj.

  • Mbajtësi i menusë në lëkurë faux, i butë në prekje, elegancë e fortë e komunikimit.
  • Nëse keni një menu të thjeshtë, mund të zgjidhni një zgjidhje jo shumë të hollësishme me ngjyrat dhe materialet e natyrës.
  • Mos tradhtoni stilin tuaj për ekonomi. Lëkura është një material i gjithanshëm dhe elegant.
  • Nëse doni të jeni origjinal, Druri është materiali për ju. Përndryshe, pëlhurat mund të japin efekte speciale, të tilla si jutë ose të ndjerë.
  • Në Take and Away, në përgjithësi vendosni plastike. Përparësia është kostoja ekonomike dhe pastërtia.
  • Mbajtësi i menusë duhet të jetë praktik dhe jo i rëndë

Cmimet e mbajtësve të menusë së restorantit

Ka mbajtës të menusë me një kosto deri në pesëmbëdhjetë euro. Një çmim mesatar është 5-7 euro për një menu të klasës.

Sa më shumë që materialet të jenë të veçantë, aq më shumë çmimi rritet. Përshtatja është gjithashtu e rëndësishme për identitetin e restorantit. Jo vetëm emrin, por edhe logon ose disa citate.

Seti i menusë fikse për përdorim të brendshëm dhe të jashtëm

Mbajtësi i menusë i vaults është gjithashtu i ekspozuar në pjesën e jashtme, ose në hyrje. Restorantet turistike ose restorantet me çmim fiks përdorin tabela buletinesh ose menutë e brendshëm dhe të jashtëm.

Mbajtësit e menusë janë më të çmuara dhe më elegante në ndërthurje me orenditë e dhomës.

Ato në natyrë duhet të jenë të forta, funksionale dhe të sigurta. Plastika dhe druri i aluminit janë materialet më të përdorura.

Përfundimi

Absolutisht shmangni menunë e shtypur por korrigjoni me dorë, të ndotur ose të shkatërruar. Konsumatori do t’i atribojë gjithçkaje mungesës së vëmendjes dhe sipërfaqësisë.

Mbështetuni tek ata që kanë aftësi grafike, komunikimi dhe marketingu, ose site të specializuara me modele të para-kompozuara.

Kuzhina italiane jashtë vendit: përgatituni të dridheni!

A është për të bërë shaka apo ndoshta jo? Ne e dimë, e dimë. Përgjithësisht qiellza jonë është padyshim pak e mirë vetëm për të na lejuar të imagjinojmë ndryshime në recetat tona më të shenjta të shenjta. Ne nuk i tolerojmë ndryshimet dhe shumë herë jemi përplasur me njëri-tjetrin sepse receta e gjyshes sime nuk është e njëjtë me atë të gjyshes tuaj. Prandaj përpiquni të kuptoni se cili mund të jetë reagimi ynë ndaj ndryshimit të kuzhinës sonë të dashur italiane jashtë vendit.

Kuzhina italiane jashtë vendit

Pini kapuçino praktikisht gjatë çdo vakti

I huaji pi kapuçino me spageti. Një besim mjaft i zakonshëm i sheh italianët gjithmonë duke pirë kapuçino. Natyrisht, për ne, qumështi është diçka ekskluzivisht për mëngjes!

Makaronat dhe rizoto si pjata anësore

Jashtë makaronave porositet shoqëruar me sallata ndërsa, për ne, makaronat janë një kurs i parë dhe sallata një pjatë anësore. Kombinimi është alarmant!

Ketchup në makarona, pse?

Ketchup është përdorur si një krem ​​për makarona, ndonjëherë edhe së bashku me majonezë. Makaronat e vërteta me domaten janë vetëm produkti i bashkimit i parfumuar me domate të freskëta dhe borzilok.

Kondicionat në ujin e makaronave

Shumë restorante të huaja, duke mos pasur idenë se si të përgatisin makarona, përdorin atë të gatuar paraprakisht. Ndonjëherë sezonohet direkt në ujin e gatimit. Afarë dhimbje! Për më tepër, ekziston një besim i zakonshëm që shtimi i vajit gjatë gatimit e pengon atë të ngjitet në fund … er, jo!

Pica

Pepperoni është një pica me sallam të famshëm jashtë vendit dhe mbi të gjitha në Shtetet e Bashkuara. Konfuzioni diktohet nga shoqërimi me specat tanë të varfër.

“Alfredo fetusit”

Fettuccine Alfredo është një tjetër pjatë “italiane” shumë e famshme në Shtetet e Bashkuara por në Itali është shumë pak e njohur. Ata janë fettuccinë vezë, me gjalpë dhe djathë parmezane.

Këtu janë disa përdorime dhe modifikime të çuditshme të kuzhinës sonë italiane jashtë vendit.

Shuplakë dhe gjithçka që mund të hani darka: Cilat janë ato?

E tëra që mund të hani formula të darkave në shuplakë ose të hani gjithçka që mundeni, nga Amerika është përhapur kudo.

Mund ta mendoni si një menu të çmimeve fikse pa kufij për atë që mund të vendosni në pjatën tuaj.

Por a funksionon?

Kjo metodë është një tallje e faktorit emocional që ngjall tek klientët sepse padyshim që njerëzit mund të hanë vetëm një sasi të caktuar të ushqimit.

Këto klube konkurrojnë me tradhtinë dhe përpiqen të tërheqin klientët me një llogari të arritshme. Për ta bërë këtë, megjithatë, ju duhet të jeni personal dhe të përqendroheni në shërbimin shuplakë.

Përdorimi i fantazisë me gjithçka që mund të hani strategji është thelbësore:


 Darka për shuplakat: Giropizza

Një menu e caktuar prej mbi 10 kursesh, në mënyrë që të mos keni surpriza në arkën.

Kufizimi i kostos së lëndës së parë.

Sipërfaqe e zgjatur

Le të mos harrojmë kurrë se për darkat e mira të shuplakave, promovimi është thelbësor për të marrë një klientelë të madhe.

Vendimi i çmimit duhet të mendohet me kujdes bazuar në zonën në të cilën jeni vendosur.

“Giropizza” ofron pica sipas dëshirës, ​​të servirur në tryezë dhe me mundësinë e shijimit nga picat më të thjeshta si Margherita deri tek recetat më të ndërlikuara dhe imagjinare me peshq, sallami, avokado, stracciatella, krem ​​pista, arra dhe shumë përbërës të tjerë që ata do t’i bëjnë klientët tuaj ujë në gojë. Në vend që të sillnin në tryezë një pizza të vetme në të njëjtën kohë, kamerierët mund të ofrojnë feta tashmë të prera.
Pica është e shkëlqyeshme për darkat e shuplakave për gjithçka që mund të hani, duke pasur parasysh koston shumë të ulët të lëndëve të para.

Darka Shuplakë e ftohtë, shuplakë ëmbëlsire: sa lloje të buffets ekzistojnë?


Ekzistojnë rregulla të përgjithshme, por çdo lloj shuplakë ka karakteristikat e veta.

Nëse mendojmë për dasma, kuptojmë që zakonisht një shuplakë e kripur përgatitet me parafjalë dhe në fund të mbrëmjes ka një shuplakë të këndshme për ëmbëlsirë. Në mbrëmje, një shuplakë shërbehet për Hour Happy. Ne gjithashtu mendojmë për pushimet e kafesë gjatë një konference.

Bufetë e këndshme ose të ëmbla që i gjeni pak nga pak kudo.

Shuplakë e ftohtë


Para se të filloni, duhet të keni një ide të qartë se çfarë doni të bëni dhe si ta organizoni atë.

Dëshironi të bëni një shuplakë darke të ftohtë? Ju do të duhet të siguroni një menu të përshtatshme.

Me një festë të Amerikës Latine mund të argëtoheni me muzikë dhe dekorime? Shuplakë do të ketë një temë të Amerikës së Jugut: tapat, sallatën e avokados dhe zemrat e palmës, gërshetat në gjethet e bananeve, cassava të pjekur …

Provoni disa enët speciale: empanadas, falafel, tabulé, byrek peshku
mos harroni të bëni receta vegane ose vegjetariane

Embëlsira shuplakash

Në verë preferoni ëmbëlsira të ftohta pa gatime dhe lugë ëmbëlsira. Semifreddo i kafesë pa vezë zakonisht ju pëlqen shumë ose ju propozoni një kungull i njomë gjysëmredo i aromatizuar me raki.

Ndarjen sipas cilësisë: nga njëra anë ëmbëlsira tashmë të ndara në pjesë, nga ana tjetër pasta me kremra dhe më pas qoshe të pastave të thata.

Ushqime të shijshme


Për t’i bërë njerëzit më të lehtë, krijoni tabela me temë:

  • sanduiçe, sanduiçe
  • Sallata, pjata të ftohta anësore dhe perime
  • Secila tabelë ka një temë.

Happy Hour: si të organizoni një aperitiv të mirë?

Ora e lumtur është një iniciativë e shkëlqyeshme për të rritur fitimet e biznesit tuaj.

Një moment i atyre që fitojnë më shumë së bashku me mëngjes dhe drekë. Megjithatë, orë e lumtur kërkon një lloj shërbimi tjetër, pasi, ndryshe nga mëngjesi dhe dreka, klienti dëshiron t’i japë vetes një moment kënaqësie. Eshe një aperitiv për të qëndruar me miqtë, për tu shoqëruar dhe argëtuar. Pirja bëhet një skicë e thjeshtë.

Bërja e një ore të lumtur fitimprurëse, pra, bëhet veçanërisht vendimtare.

Promovoni happy hour !

Për të promovuar orën tuaj të lumtur ju duhet të merrni parasysh disa gjëra. Për dallim nga kafeja, të cilën klienti e shijon me ngut dhe për të cilën ai zgjedh vendin më të afërt, konsumatori do të zgjedhë me kujdes vendndodhjen në kohën e aperitivit. Për më tepër, ai nuk do të ketë probleme të udhëtojë më shumë milje nëse mendon se mund të ia vlen.

Atmosfera është thelbësore dhe duhet të komunikohet në një mënyrë shumë të qartë gjithashtu dhe mbi të gjitha përmes platformave të reja sociale përfshirë facebook, ose faqeve të rishikimit si Trip Advisor, ose ndarja e fotove sociale, Instagram. Të kesh një performancë të mirë ose vlerësime të mira në këto platforma mund të të ndihmojë vetëm.

Sidoqoftë, të mos harrojmë PR. Djem, shpesh shumë të rinj, të cilët, duke pasur një vijim të fortë, mund të tërheqin shumë më shumë klientë në restorant.

Sidoqoftë, për të mos pasur surpriza të këqija, është e mundur që të ketë kompani specifike në sektor që veprojnë në mënyrë të organizuar dhe të lejojnë suksesin e garantuar. Sidoqoftë, duhet të theksohet se normat e tyre janë shumë më të larta dhe mendoni se si të investoni paratë tuaja.

Shuplakë

Patronët me siguri do të tërhiqen nga buffets më të veçantë dhe të shijshëm, por mbi të gjitha të bollshme.

Për këtë qëllim, të gjitha produktet si:

  • Makarona dhe omletë, të grimcuara
  • Pica dhe puccie
  • Elb, i shkruar, oriz
  • të skuqura
  • Fokaccine, fokaccine, sanduiçe, croutons, bruschetta


Mos harroni të organizoni ushqime mirë dhe peceta, pjata, pirunë në mënyrë që t’i shpërndani ato në mënyrë të barabartë në pika të ndryshme të tryezës.

Keni imagjinatë dhe ju do t’i bëni kurset tuaja interesante, por do t’i organizoni gjithçka në kohën e duhur në mënyrë që të mos e gjeni veten me ujë në fyt dhe ide zero.

Orë e lumtur: birra artizanale dhe kokteje

Tendencat e reja kanë ndryshuar botën e aperitivëve, duke zgjeruar zgjedhjen e klientit:

  • koktej
  • Gati për të pirë
  • pije e butë
  • Verërat
  • Beers


Por cilat janë aperitivët më të njohur dhe më të kërkuar në bar?

  • Spritz
  • Mojito
  • Caipirinha
  • Teaaj akulli i gjatë në ishull
  • Mushka e Moskës
  • Martini
  • Manhatën
  • Maria e përgjakur
  • Margarita


Sidoqoftë, imagjinata është e rëndësishme dhe klientët gjithmonë duan të mahniten. Një banakier i mirë duhet të jetë në gjendje të eksperimentojë me kombinime të reja dhe interesante.

Menu vegane ose vegjetariane: këtu janë disa ide

Sipas të dhënave nga Eurispes, ose Instituti Italian i Kërkimit, në vitin 2018 7 përqind e italianëve e deklarojnë veten vegan apo vegjetarian.
Të dhënat që na interesojnë më shumë janë se 55 përqind e të anketuarve thanë se kishin probleme kur duhej të hanin në një bar apo restorant.
Pra, nëse vendosni të përfshini një menu të veçantë vegane ose vegjetariane për këto kategori njerëzish, do të fitoni një avantazh të rëndësishëm konkurrues ndaj konkurrencës suaj lokale.

Pra, le të shohim disa propozime vegane, nga meze deri tek ëmbëlsira.

Appetizers

1.Shportat e pastave të puffs vegan mbushur me kërpudha dhe rukola
Ato janë kaseta të freskëta të brumit të filofos të mbushur me kërpudha dhe raketë, të aromatizuara me krem ​​orizi, maja ushqimi dhe arra. Mbushja është shumë e lehtë për t’u përgatitur!

2.Humus në një karrocë me lakër të zezë
Shtë një hummus, ose një salcë e bërë tradicionalisht nga pasta e dredhëzës, e mbështjellë mes dy feta bukë së bashku me lakrën e zezë, të copëtuar dhe të skuqur.

3.Fiku i kripur dhe kanapes me arugula
Imagjinoni fiq të ëmbël dhe të butë në një fetë bukë të thërrmuar, të mbushur me një krem ​​tofu të shijshëm me raketa dhe kaperi. Veçantia e shijes së kësaj pjate është kontrasti midis ëmbël dhe këndshëm.

Pjata te para

  1. Petë vegan
    E përkryer për ata që duan të ndërthurin traditën në tryezë dhe zgjedhjet e shëndetshme.
  2. Supë Miso
    Përbëhet nga një supë, e aromatizuar me alga deti wakame dhe miso, një kondiment i bërë nga soje dhe drithëra të tjerë, si elbi ose orizi, i fermentuar përmes veprimit të një kërpudhe të veçantë.
  3. Gnocchi e kërpudhave
    Ato bëhen me shumë patate dhe pak miell. Ata do të jenë të shijshëm, të butë dhe do t’ju mbushin shumë pa ju peshuar poshtë.

Pjata të dyta

  1. Mish qofte tofu, domate të thata dhe ullinj
    Këto topa tofu janë një përqendrim i bimëve dhe aromave tipike për Mesdheun.
  2. Byrek i këndshëm me krem ​​karotash
    Shtë një recetë e shijshme që është e përshtatshme për tu servirur në çdo rast.
  3. Burri i dushkut, tërshëra dhe spinaqi
    Ideale për t’u konsumuar në një pjatë të vetme me drithëra dhe disa patate të skuqura ose në versionet më klasike: në një sanduiç me majonezë vegan dhe shumë perime të shijshme.

Ëmbëlsirat

  1. Biskota vegane me patate të skuqura çokollate
    Ata janë “biskotat” klasike amerikane por pa gjalpë, gjë që i bën ata më të lehta.
  2. Qumështorja e kungullit
    E përkryer në periudhën e vjeshtës. Përdoren djathë vegan.
  3. Tortë me çokollatë vegan
    Zgjidhni tregtinë e hidhur dhe të drejtë të kakaos, miellin organik, vajin e ullirit ekstra të virgjër ose vajin e misrit, sheqeri mund të zëvendësohet me fruktozë ose stevia, gjalpë me margarinë me perime, qumësht me qumësht soje, qumësht bajame ose oriz, ju gjithashtu mund të përdorni krem ​​kosi ose krem ​​tartari në vend të pluhurit për pjekje.

Pije

  1. Kafe pikante
    Shtë një përzierje e bazuar në qumështin e sojës dhe kanellën.
  2. Qumështi me luleshtrydhes
    Shumë e lehtë: thjesht përdorni qumështin e miletit ose bajameve.
  3. Limoncello me krem
    Tretës i shkëlqyeshëm, bazuar në qumështin e sojës me vaniljen.

Përfundoi menunë e plotë për klientët tuaj të rinj vegan!

SI TË MERRNI YLLIN E MICHELINIT

Dihet mirë se yjet e Michelin janë aspirata më e madhe e të gjithë kuzhinierëve dhe kuzhiniereve të planetit.

Duke parë emrin e restorantit tuaj që shfaqet në udhëzues është sinonim me cilësinë dhe përsosmërinë, për të mos përmendur reagimet e klientit.

Duke iu rikthyer disa dekadave pas , ne jemi në Clermont-Ferrand në Francë, në kompaninë e prodhimit kryesor të gomave, vëllezërit themeluese Edouard dhe André Michelin, kishin  për të gjetur një mënyrë për të udhëzuar shoferët gjatë udhëtimit, dhe kështu mendohet një udhëzues që përmbante komente dhe këshilla se ku mund të hani, të qëndroni gjatë natës etj. Një njohje e rëndësishme ishte dhe ende është caktuar nga inspektorët, duke vlerësuar kuzhinën, vendndodhjen, kuzhinierin, shërbimin, pastrimin dhe shumë faktorë të tjerë.

Në 1900 u botua numri i parë i udhëzuesit Michelin.

Për të dalë nell’ambita tjetër ngarje me simbolin prestigjioze, ju duhet të merrni nga inspektorët të paktën një yll, që tregon një kuzhinë të shkëlqyer, e cila mund të jetë edhe tradicionale dhe ende në krijimtarinë e kuzhinierit. Kur ylli i dytë arrin pas të parit, restoranti arrin nivele shumë të larta, në pragun e përsosmërisë të marrë me yllin e tretë, njohjen më të lartë, creme de la crème. Shkurtimisht, karakteristikat kryesore janë si më poshtë:

: kuzhinë shumë e mirë në kategorinë e saj.

 

  : kuzhinë e shkëlqyer, meriton një devijim

 

  : kuzhinë të jashtëzakonshme, e meriton një vizite

 

Procesi fillon me inspektorin, i cili ishte ulur në tryezëne  restorantit duke porositur, dhe duke zgjedhur për një përvojë ngrënie  të vlerësuar nga të gjithë, puna e kuzhinierit dhe brigada e tij . Që nga paraqitja e gjellës, shumë e rëndësishme, (syri dëshiron pjesën e tij), e ndjekur nga shijet e pjatave, bilanci i përbërësve, teknika e përgatitjes për cilësinë e tyre dhe aftësinë e kuzhiniereve për të krijuar një aleancë unike dhe të paharrueshme. Pastaj ju të kaloni  qasjen e vlerësimit me klientët, përkatësisht profesionalizmin e shërbimit, përzgjedhjen dhe kombinimin e duhur të verërave, atmosferën e dhomës, orendite, vendndodhjen, vlera për para, në domosdoshmëri të shkurtër lëni shenjën tuaj.
Çdo pllakë vlerësohet sipas parametrave të mëposhtëm:

Cilësia e produktit
Teknika e përgatitjes
Bilanci midis përbërësve
Kreativiteti i kuzhinierit

Çdo pikë e listës merr një votë, nuk jemi duke folur këtu per  yjet, por, forks, duke filluar nga 1 deri në 5, duke marrë parasysh të gjitha elementet që kemi biseduar  më parë.

Nëse ju jeni një pronar restoranti, një këshillë qe ne mund të japim është  udhëzuesi i fundit për një të re qe do të duhet të presë deri në muajin e ardhshëm, më 16 nëntor, dhe të fillojnë të shqyrtojnë restorantin në zonën tuaj, provoni ato dhe të përpiqeni për të mësuar. Duke analizuar konkurrencën, ose ndoshta është më e saktë të thuhet, kush e bëri atë është themelore.

Tip i dytë është të investoni në biznesin tuaj, të ndryshoni mobiljet, të modernizoni dhe të vazhdoni me kohën. Blej një libër të arkitekturës dhe ripërdorni orenditë, zgjidhni stafin më të mirë që mund të gjeni, udhëtoni nëpër botë dhe merrni më të mirën nga shumë kultura të ndryshme. Filloni këtë hulumtim për ta bërë restorantin tuaj të një lloji, dhe me përkushtim dhe këmbëngulje do të vijnë rezultatet.

Për edicionin e ri të udhëzuesit, të gjithë sytë janë në kuzhinier famshëm Carlo Cracco, i cili vitin e kaluar bëri bujë për shkak se ajo ka humbur një yll, tani ka lëvizur restorantin e saj në Vittorio Emanuele Galleria në Milano. Në më pak se një muaj ne do të zbuloni nëse në krah të emrit të restorantit të tij “Cracco” do të tregojnë një tjetër yll, ose ndoshta dy, në mënyrë që për të arritur prestigj më të lartë.


Edhe të rinjtë janë duke marrë hapësirën e tyre, në një nga artikujt e meparshem, ne kemi intervistuar Chef Isabella Poti, i cili nen shoqerine e  Florian Pellegrino, i cili është edhe Chef, solli “Bros” restorant në Lecce në nivele të larta, duke arritur një famë të tille, të cilat në këtë kohë janë ndër më të cituarit për marrjen e yllit të parë.


Italia, në 2018, numëron 356 yje të njohura, duke zënë vendin e dytë në botë pas Francës.

Çokollatë, kjo është arsyeja pse ajo kurrë nuk duhet të mungojë. Le të festojmë festivalin e çokollatës me recetën e shijshme të Mudit

Le të flasim për çokollatën, a keni shijuar tashmë në gojën tuaj?

Ndoshta ju do të mendoni për filmin me Johnny Depp dhe Juliette Binoche ku të dy u dashuruan në një qytet francez midis një praline dhe një tjetri. Ose çokollata e fundit që hodhët për konsum të lartë kalorik. Unë jam i sigurt se askush nuk ka menduar për përfitimet që çokollata i jep trupit dhe mendjes, vetëm duke ditur se si të zgjedhim atë të drejtë.

Çokollata erdhi në Evropë në vitin 1502 dhe u bë një ilaç mjekësor, në të vërtetë u mendua se ishte një ilaç për tretje, ndihmonte funksionimin e duhur të organizmit dhe se ulte  depresionin. Pra, ishte bindja, se  kakao ka proteinat superlative,qe sot ne jemi te sigurt.

Një kërkesë themelore për një produkt cilësor është paste kakao si përbërësi i parë, prandaj i vëmendshëm ndaj etiketave. Lajme të këqija per dashamiresit e varianteve të bardha dhe të qumështit, aleati i shëndetit tonë është fondente, i cili duhet të përmbajë të paktën 70% kakao FONDENTE ; sa me e lartë është përqindja, aq më mirë.

Kakao, në fakt, përmban flavonoids, antioksidantë të fuqishëm që ne gjejmë në manaferrat, verë e kuqe dhe fruta agrume. Por pse janë kaq të rëndësishme për shëndetin tonë?
Ata parandalojnë sëmundjet kardiovaskulare
Ata mbrojnë arteriet
Ata përmirësojnë kujtesën
antiviralë
Anti-inflammatories
Antiallergeni
Ata luftojnë obezitetin
Ato ndihmojnë sistemin imunitar

Efektet pozitive janë të shumta dhe me vlerë ato meren në konsideratë, por nga ne nuk duhet të anashkalohet fakti se çokollata është një ushqim me shumë kalori, 100 gram ka rreth 500 kcal, por duhet te futet në një dietë të shëndetshme dhe të ekuilibruar, disa kuadrate të vogëla do të jeni në gjendje të shijoni  pa pasur  faj.

FESTIVALI I KOKËLLAVE

Një ngjarje e pallogaritur për të dashuruarit me çokollatë, këtë vit Perugia do të presë Eurochocolate, në edicionin e tij të njëzet e pestë. Nga 19 deri më 28 tetor kryeqyteti Umbrian do të pushtohet nga mijëra preferues. Për rastin, janë krijuar tre paketa “turistike“, të cilat do t’u lejojnë pjesëmarrësve të marrin pjesë në festivalin më prestigjioz të çokollatës në gadishull. Më poshtë do të gjeni përshkrimet e ofertave të udhëtimit dhe çmimet e tyre:

Udhëtim ditor, udhëtim kthimi me autobus + dita për Eurochocolate 49 euro
Udhëtimi në fundjavë, udhëtimi i kthimit me autobus + 2 ditë për Eurochocolate + një natë në hotel (gjysmë bordi) + turne udhëzues i Asizit 129 euro
Udhëtim luksoz, udhëtim kthimi me autobus + 2 ditë në Eurochocolate + 2 netë në hotel (gjysmë bordi) + turne udhëzues i Asizit 219 euro
Dhe nëse jeni një dashamires i artit, nuk mund të humbisni galerinë e hapur që ofron Eurochocolate çdo vit; më të admiruarit janë skulptorët, të cilët ia dalin të modelojnë blloqe të mëdha të çokollatës, duke krijuar vepra të denjë për një muze.

RECETA KEKU MUD

Ne nuk mund të përfundonim një artikull mbi çokollatën pa ju dhënë një recetë, ne paraqesim Cake Mud, ose ashtu siç quhet në vendin e tij të origjinës “Cake Mudisipi Mud”. Fjalë për fjalë do të thotë tortë me baltë, por mos u mashtroni, ajo është emëruar kështu për cilësinë e saj të shijeshme dhe të butë, e cila kujton brigjet e lumit Misisipi. Në Shtetet e Bashkuara kjo ëmbël është e pranishme në recetat e të gjitha familjeve. Protagonist absolut, mund të jetë vetëm ai, CioccoRe, që e bën këtë tortë shumë substanciale dhe prandaj të papërshtatshme për konsum të shpeshtë. Për raste të veçanta, është një shije e fytit që mund të jepet. Një kënaqësi për shijen që do të sjellë buds me shume shije në një udhëtim entrancing.

Përbërësit:

250 gram gjalpë
250 gram çokollatë ekstra të errët (70% minimum)
250 gram sheqer
130 gram qumësht
4 vezë
1 qesen e vanilines
1 filxhan kafe (opsionale)
50 gram pluhur kakao
200 gram miell
1 qeskë pluhur pjekjeje
150 gram çokollatë ekstra të errët
60 gram krem ​​të freskët
drithërat e lajthive dhe fistikë

PROCEDURA:

Gjëja e parë që duhet të bëni është shkrirja e çokollatës në një ene me gjalpë dhe sheqer, përzieni të gjithë përbërësit dhe shtoni qumështin dhe kupën e kafesë, duke vazhduar përzierjen e nxehtësisë mesatare.

Në një tas të veçantë, shtoni përbërësit e thatë, pastaj miellin, pluhurin e pjekjes, pluhurin e kakaos dhe zarzavate të vaniljes. Mix përbërësit dhe butësisht shtoni përzierjen e shpërndarë më parë në një bain-marie.

Merrni një tjetër enë, thyejnë vezët dhe pas shtimit të pak kripë, përdorni shulën ose mikserin për disa minuta me shpejtësi të mesme, derisa të jenë të lehta dhe me gëzof.

Shtoni ato në përzierje dhe përzierni me një shpatull nga poshtë lart, ky hap është shumë i rëndësishëm për të shmangur çmontimin e përzierjes.

Loja është bërë; merrni një kallaj me kakaçe me diametër 22 cm, ngjisni dhe e mielloni dhe pastaj derdhni përzierjen.

Furrë statike në 150 gradë për një orë e gjysmë.

Tani vjen pjesa e lehtë dhe argëtuese, përgatitja e ganacheve të çokollatës; Shkrini edhe njëherë çokollatën e mbetur (150 gr) me kremin e lëngët të bain-marie, nxitje herë pas here. Kur ka arritur një qëndrueshmëri të butë dhe me shkëlqim dhe kuzhina do të përmbytet me aromën e dendur të çokollatës, ju mund ta derdhni në tortë me baltë. Për të zbukuruar, shtoni drithërat e lajthive dhe fistikë ose një grumbull të vogël me fruta të kuqe në qendër. Gëzoni ushqimin tuaj!

“Nuk ka aq shumë metafizikë në tokë sa në një çokollatë”
(Fernando Pessoa)

Si të krijoni një menu restoranti: 9 gjëra për të dini.

1.Menuja e restorantit duhet të jetë origjinale

 

Menuja e restorantit ofron një bilanc ideal të pjatave  unike dhe të vjetra, për shembull burger bazë. Mund të ofrohet në një djathë klasike ose amerikane. Mund të ofrosh edhe një version unik, i cili përshtatet me restorantin me teme, si një shembull  me djathë guacamole dhe një copë piper për një restorant meksikan.

2.Menuja e restorantit duhet të jetë e gjithanshme

 

Kjo thjesht do të thotë që asnjë artikull në menu nuk duhet të jetë i vetëm. Nëse ju ofroni një listë të re karavidhe, sigurohuni që të përfshini karavidhe në pjatat  e tjera.

3.Menuja e restorantit duhet të ketë koston e duhur të ushqimit

 

Për të mbajtur fitimet dhe çmimet në dispozicion të klientëve, çdo artikull në menunë e restorantit duhet të vlerësohet për të përcaktuar ushqimin e tij në aspektin e kostove me shumën aktuale që ju kushton të bëni pjatën. Përbërësit e shtrenjtë (siç është përmendur tashmë karavidhe) është e barabartë me një menu të shtrenjtë. Kjo nuk do të thotë që ushqimi që ju porositni duhet të jetë cilësia më e lirë në dispozicion – është aspekti më i rëndësishëm i krijimit të artikujve të menusë – por është e nevojshme të balanconi koston e lartë dhe të ulët të ushqimit me një çmim të arsyeshëm fitimi.

4.Artikujt e menusë duhet të jenë të lehta për t’u përgatitur

 

Artikujt e menusë duhet të jenë të lehta për t’u përgatitur dhe këto janë dy këshilla të dobishme:

1 – lehtë për t’u përgatitur në vend (sautéed, grill, etj …)

2 – lehtë për t’u përgatitur paraprakisht dhe ngrohur (lasagne, makarona, brinjë).

 

5.Menuja e restorantit duhet të ketë një format të lehtë për t’u lexuar

 

Leximi i karaktereve dhe shumë tekst e bëjnë të vështirë për përdoruesit të lexojnë. Mbani menunë tuaj me dizajn të thjeshtë dhe shmangni përdorimin e szhargonit të kuzhinës.

6.Menuja e restorantit duhet të jetë në një madhësi të menaxhueshme

 

Qielli nuk është kufiri kur vjen puna te menuja juaj e restoranteve. Shmangni tundimin për të ofruar një përzgjedhje të gjerë artikujsh, përndryshe ju në mënyrë të pashmangshme do të hidhni ushqim në fund të mbrëmjes. Konsideroni gjithashtu se çfarë restoranti juaj në kuzhinë është në gjendje të prodhojë. Ka stacione të mjaftueshme për të ofruar pjata të pjekura në skarë, enët e pjekura, sallata , supa, mallrat e pjekur, etj.

7.Ju duhet të dini kur të përditësoni menunë tuaj të restoranteve

 

Për të mbajtur nën kontroll koston e ushqimit dhe për të mbajtur kostot e tjera, ju duhet të përditësoni menunë tuaj të paktën një herë në vit. Kjo nuk do të thotë që ju duhet të rishkruani të gjithë menunë ose të shtoni të gjitha pjatat  e reja. Është thjesht një kohë e mirë për t’u siguruar që çmimet janë aty ku duhet të jenë, dhe për të vlerësuar artikujt e menusë me ato që nuk janë duke u shitur.

8.Ju duhet të dini se çfarë duhet të shmangni në menunë e restorantit

 

Ekziston një listë e gjatë e gjërave për të shmangur në një menu restoranti, të tilla si leximi i shkronjave të vështira ose gjuha tepër përshkruese. Menuja është si një ambasador për restorantin dhe ju doni të vendosni këmbën e duhur.

9.Dikush duhet të dijë kur të ofrojë menutë speciale të restoranteve

 

Dita e Nënës ose Dita e Shën Valentinit shpesh meritojnë një menu të veçantë me një çmim fiks. Një menu me çmim fiks kufizon numrin e artikujve në dispozicion në një kohë, duke e bërë më të lehtë për kuzhinën të ketë një numër të madh të pjatave  në një periudhë të shkurtër kohe. Edhe nëse nuk është një parti, një menu e caktuar gjithashtu vepron si një promovim i madh gjatë kohës së ngadaltë. Menu me një çmim të veçantë të dy-për-një ose një provë verë menu çmim fiks janë promovime të mëdha të restorantit  për t’i bërë njerëzit, madje edhe në kohë të vështira ekonomike.