SI TË MERRNI YLLIN E MICHELINIT

Dihet mirë se yjet e Michelin janë aspirata më e madhe e të gjithë kuzhinierëve dhe kuzhiniereve të planetit.

Duke parë emrin e restorantit tuaj që shfaqet në udhëzues është sinonim me cilësinë dhe përsosmërinë, për të mos përmendur reagimet e klientit.

Duke iu rikthyer disa dekadave pas , ne jemi në Clermont-Ferrand në Francë, në kompaninë e prodhimit kryesor të gomave, vëllezërit themeluese Edouard dhe André Michelin, kishin  për të gjetur një mënyrë për të udhëzuar shoferët gjatë udhëtimit, dhe kështu mendohet një udhëzues që përmbante komente dhe këshilla se ku mund të hani, të qëndroni gjatë natës etj. Një njohje e rëndësishme ishte dhe ende është caktuar nga inspektorët, duke vlerësuar kuzhinën, vendndodhjen, kuzhinierin, shërbimin, pastrimin dhe shumë faktorë të tjerë.

Në 1900 u botua numri i parë i udhëzuesit Michelin.

Për të dalë nell’ambita tjetër ngarje me simbolin prestigjioze, ju duhet të merrni nga inspektorët të paktën një yll, që tregon një kuzhinë të shkëlqyer, e cila mund të jetë edhe tradicionale dhe ende në krijimtarinë e kuzhinierit. Kur ylli i dytë arrin pas të parit, restoranti arrin nivele shumë të larta, në pragun e përsosmërisë të marrë me yllin e tretë, njohjen më të lartë, creme de la crème. Shkurtimisht, karakteristikat kryesore janë si më poshtë:

: kuzhinë shumë e mirë në kategorinë e saj.

 

  : kuzhinë e shkëlqyer, meriton një devijim

 

  : kuzhinë të jashtëzakonshme, e meriton një vizite

 

Procesi fillon me inspektorin, i cili ishte ulur në tryezëne  restorantit duke porositur, dhe duke zgjedhur për një përvojë ngrënie  të vlerësuar nga të gjithë, puna e kuzhinierit dhe brigada e tij . Që nga paraqitja e gjellës, shumë e rëndësishme, (syri dëshiron pjesën e tij), e ndjekur nga shijet e pjatave, bilanci i përbërësve, teknika e përgatitjes për cilësinë e tyre dhe aftësinë e kuzhiniereve për të krijuar një aleancë unike dhe të paharrueshme. Pastaj ju të kaloni  qasjen e vlerësimit me klientët, përkatësisht profesionalizmin e shërbimit, përzgjedhjen dhe kombinimin e duhur të verërave, atmosferën e dhomës, orendite, vendndodhjen, vlera për para, në domosdoshmëri të shkurtër lëni shenjën tuaj.
Çdo pllakë vlerësohet sipas parametrave të mëposhtëm:

Cilësia e produktit
Teknika e përgatitjes
Bilanci midis përbërësve
Kreativiteti i kuzhinierit

Çdo pikë e listës merr një votë, nuk jemi duke folur këtu per  yjet, por, forks, duke filluar nga 1 deri në 5, duke marrë parasysh të gjitha elementet që kemi biseduar  më parë.

Nëse ju jeni një pronar restoranti, një këshillë qe ne mund të japim është  udhëzuesi i fundit për një të re qe do të duhet të presë deri në muajin e ardhshëm, më 16 nëntor, dhe të fillojnë të shqyrtojnë restorantin në zonën tuaj, provoni ato dhe të përpiqeni për të mësuar. Duke analizuar konkurrencën, ose ndoshta është më e saktë të thuhet, kush e bëri atë është themelore.

Tip i dytë është të investoni në biznesin tuaj, të ndryshoni mobiljet, të modernizoni dhe të vazhdoni me kohën. Blej një libër të arkitekturës dhe ripërdorni orenditë, zgjidhni stafin më të mirë që mund të gjeni, udhëtoni nëpër botë dhe merrni më të mirën nga shumë kultura të ndryshme. Filloni këtë hulumtim për ta bërë restorantin tuaj të një lloji, dhe me përkushtim dhe këmbëngulje do të vijnë rezultatet.

Për edicionin e ri të udhëzuesit, të gjithë sytë janë në kuzhinier famshëm Carlo Cracco, i cili vitin e kaluar bëri bujë për shkak se ajo ka humbur një yll, tani ka lëvizur restorantin e saj në Vittorio Emanuele Galleria në Milano. Në më pak se një muaj ne do të zbuloni nëse në krah të emrit të restorantit të tij “Cracco” do të tregojnë një tjetër yll, ose ndoshta dy, në mënyrë që për të arritur prestigj më të lartë.


Edhe të rinjtë janë duke marrë hapësirën e tyre, në një nga artikujt e meparshem, ne kemi intervistuar Chef Isabella Poti, i cili nen shoqerine e  Florian Pellegrino, i cili është edhe Chef, solli “Bros” restorant në Lecce në nivele të larta, duke arritur një famë të tille, të cilat në këtë kohë janë ndër më të cituarit për marrjen e yllit të parë.


Italia, në 2018, numëron 356 yje të njohura, duke zënë vendin e dytë në botë pas Francës.

Çokollatë, kjo është arsyeja pse ajo kurrë nuk duhet të mungojë. Le të festojmë festivalin e çokollatës me recetën e shijshme të Mudit

Le të flasim për çokollatën, a keni shijuar tashmë në gojën tuaj?

Ndoshta ju do të mendoni për filmin me Johnny Depp dhe Juliette Binoche ku të dy u dashuruan në një qytet francez midis një praline dhe një tjetri. Ose çokollata e fundit që hodhët për konsum të lartë kalorik. Unë jam i sigurt se askush nuk ka menduar për përfitimet që çokollata i jep trupit dhe mendjes, vetëm duke ditur se si të zgjedhim atë të drejtë.

Çokollata erdhi në Evropë në vitin 1502 dhe u bë një ilaç mjekësor, në të vërtetë u mendua se ishte një ilaç për tretje, ndihmonte funksionimin e duhur të organizmit dhe se ulte  depresionin. Pra, ishte bindja, se  kakao ka proteinat superlative,qe sot ne jemi te sigurt.

Një kërkesë themelore për një produkt cilësor është paste kakao si përbërësi i parë, prandaj i vëmendshëm ndaj etiketave. Lajme të këqija per dashamiresit e varianteve të bardha dhe të qumështit, aleati i shëndetit tonë është fondente, i cili duhet të përmbajë të paktën 70% kakao FONDENTE ; sa me e lartë është përqindja, aq më mirë.

Kakao, në fakt, përmban flavonoids, antioksidantë të fuqishëm që ne gjejmë në manaferrat, verë e kuqe dhe fruta agrume. Por pse janë kaq të rëndësishme për shëndetin tonë?
Ata parandalojnë sëmundjet kardiovaskulare
Ata mbrojnë arteriet
Ata përmirësojnë kujtesën
antiviralë
Anti-inflammatories
Antiallergeni
Ata luftojnë obezitetin
Ato ndihmojnë sistemin imunitar

Efektet pozitive janë të shumta dhe me vlerë ato meren në konsideratë, por nga ne nuk duhet të anashkalohet fakti se çokollata është një ushqim me shumë kalori, 100 gram ka rreth 500 kcal, por duhet te futet në një dietë të shëndetshme dhe të ekuilibruar, disa kuadrate të vogëla do të jeni në gjendje të shijoni  pa pasur  faj.

FESTIVALI I KOKËLLAVE

Një ngjarje e pallogaritur për të dashuruarit me çokollatë, këtë vit Perugia do të presë Eurochocolate, në edicionin e tij të njëzet e pestë. Nga 19 deri më 28 tetor kryeqyteti Umbrian do të pushtohet nga mijëra preferues. Për rastin, janë krijuar tre paketa “turistike“, të cilat do t’u lejojnë pjesëmarrësve të marrin pjesë në festivalin më prestigjioz të çokollatës në gadishull. Më poshtë do të gjeni përshkrimet e ofertave të udhëtimit dhe çmimet e tyre:

Udhëtim ditor, udhëtim kthimi me autobus + dita për Eurochocolate 49 euro
Udhëtimi në fundjavë, udhëtimi i kthimit me autobus + 2 ditë për Eurochocolate + një natë në hotel (gjysmë bordi) + turne udhëzues i Asizit 129 euro
Udhëtim luksoz, udhëtim kthimi me autobus + 2 ditë në Eurochocolate + 2 netë në hotel (gjysmë bordi) + turne udhëzues i Asizit 219 euro
Dhe nëse jeni një dashamires i artit, nuk mund të humbisni galerinë e hapur që ofron Eurochocolate çdo vit; më të admiruarit janë skulptorët, të cilët ia dalin të modelojnë blloqe të mëdha të çokollatës, duke krijuar vepra të denjë për një muze.

RECETA KEKU MUD

Ne nuk mund të përfundonim një artikull mbi çokollatën pa ju dhënë një recetë, ne paraqesim Cake Mud, ose ashtu siç quhet në vendin e tij të origjinës “Cake Mudisipi Mud”. Fjalë për fjalë do të thotë tortë me baltë, por mos u mashtroni, ajo është emëruar kështu për cilësinë e saj të shijeshme dhe të butë, e cila kujton brigjet e lumit Misisipi. Në Shtetet e Bashkuara kjo ëmbël është e pranishme në recetat e të gjitha familjeve. Protagonist absolut, mund të jetë vetëm ai, CioccoRe, që e bën këtë tortë shumë substanciale dhe prandaj të papërshtatshme për konsum të shpeshtë. Për raste të veçanta, është një shije e fytit që mund të jepet. Një kënaqësi për shijen që do të sjellë buds me shume shije në një udhëtim entrancing.

Përbërësit:

250 gram gjalpë
250 gram çokollatë ekstra të errët (70% minimum)
250 gram sheqer
130 gram qumësht
4 vezë
1 qesen e vanilines
1 filxhan kafe (opsionale)
50 gram pluhur kakao
200 gram miell
1 qeskë pluhur pjekjeje
150 gram çokollatë ekstra të errët
60 gram krem ​​të freskët
drithërat e lajthive dhe fistikë

PROCEDURA:

Gjëja e parë që duhet të bëni është shkrirja e çokollatës në një ene me gjalpë dhe sheqer, përzieni të gjithë përbërësit dhe shtoni qumështin dhe kupën e kafesë, duke vazhduar përzierjen e nxehtësisë mesatare.

Në një tas të veçantë, shtoni përbërësit e thatë, pastaj miellin, pluhurin e pjekjes, pluhurin e kakaos dhe zarzavate të vaniljes. Mix përbërësit dhe butësisht shtoni përzierjen e shpërndarë më parë në një bain-marie.

Merrni një tjetër enë, thyejnë vezët dhe pas shtimit të pak kripë, përdorni shulën ose mikserin për disa minuta me shpejtësi të mesme, derisa të jenë të lehta dhe me gëzof.

Shtoni ato në përzierje dhe përzierni me një shpatull nga poshtë lart, ky hap është shumë i rëndësishëm për të shmangur çmontimin e përzierjes.

Loja është bërë; merrni një kallaj me kakaçe me diametër 22 cm, ngjisni dhe e mielloni dhe pastaj derdhni përzierjen.

Furrë statike në 150 gradë për një orë e gjysmë.

Tani vjen pjesa e lehtë dhe argëtuese, përgatitja e ganacheve të çokollatës; Shkrini edhe njëherë çokollatën e mbetur (150 gr) me kremin e lëngët të bain-marie, nxitje herë pas here. Kur ka arritur një qëndrueshmëri të butë dhe me shkëlqim dhe kuzhina do të përmbytet me aromën e dendur të çokollatës, ju mund ta derdhni në tortë me baltë. Për të zbukuruar, shtoni drithërat e lajthive dhe fistikë ose një grumbull të vogël me fruta të kuqe në qendër. Gëzoni ushqimin tuaj!

“Nuk ka aq shumë metafizikë në tokë sa në një çokollatë”
(Fernando Pessoa)

Rregullat për restorantet komerciale

Duke folur për restorantet do te thote te pershkruash diçka shumë të gjerë dhe të përgjithshme dhe që kërkon dallime të rëndësishme sepse përfshin shumë aspekte.

Është pjesë e atij sektori komercial që ka të bëjë me ato aktivitete që kanë të bëjnë me prodhimin dhe shpërndarjen e ushqimeve për konsumatorët.

Një sektor që me rritjen e konsumit të ngrënies larg shtëpisë, për arsye pune, ka gjetur një rritje dhe diversifikim të dukshëm, krahasuar me format më tradicionale.

Çdo mjedis apo sektor i punës bazohet në baza të caktuara dhe në këtë rast është e përshtatshme të identifikohen rregullat për furnizim e restoranteve komerciale.

Në fakt ajo është përcaktuar në këtë mënyrë, pasi ajo përfshin edhe llojin e restorantit, restorantin tipik, atë të shpejtë dhe atë udhëtues.

Një veçori që dallon ushqimin komercial nga forma të tjera është se kompanitë që merren me prodhimin dhe shpërndarjen e ushqimit i referohen klientit individual, i cili ka të drejtë të zgjedhë llojin e shërbimit, pastaj pjatat për të ngrënë, duke zgjedhur ne menu  dhe për këtë arsye e di se çfarë lloj çmimi shkon .

DIFERENCAT NË RESTORANTET KOMERCIALE

Duke shkuar më thellë se sa shpjegimi, në hotelierinë tregtare janë pjesë e atyre aktiviteteve që kanë të bëjnë me restorantin tipik, kështu një kuzhinë tradicionale që ofron enët tipike që kanë lidhje me territorin.

Ne gjithashtu flasim për aktivitete që bazohen në një koncept të cilësisë së lartë, prandaj ato përcaktojnë gourmet lokale, mjediset e të cilave kujdesen në pamje, në detajet më të vogla dhe me shije; për më tepër flasim për ushqime të shtrenjta dhe të shtrenjta të shoqëruara me përzgjedhje të rëndësishme të verës, një përzgjedhje më të gjerë të djathrave dhe desserts.

Restorantet, të cilat janë ato etnike që ofrojnë një lloj kuzhine tipike të një vendi të caktuar, janë gjithashtu të përfshira në kategorinë e restoranteve komerciale, si në rastin e restoranteve kineze, indiane, meksikane etj., Ose që bazojnë kuzhinën e tyre në ushqime specifike si në rastin e restoranteve vegjetarianë.

Pastaj janë restorantet e argëtimit që përveç restorantit ofrojnë shfaqje muzikore të gjalla, cabaret, valle dhe çdo gjë tjetër mund të përfshijë vizitorët e tyre.

Ato janë më të thjeshta, në mobilimin dhe në organizimin  e kuzhinës, por gjithnjë të këndshme, pra restorantet: këtu mbizotëron një kuzhinë e llojit tradicional dhe casareccia dhe pjesë gjithashtu të bollshme.

Për ta përfunduar atë quhet edhe newrestaurants, e cila përfshin ato aktivitete tregtare që po zhvillohen në vitet e fundit, të tilla si vetë-shërbimi, ushqimi i shpejtë, piceri, restorante me spageti, të skuqura ose  take away.

Ato karakterizohen nga shpejtësia e shërbimit dhe si në rastet e vetë-shërbimit ekziston edhe pjesëmarrja e konsumatorit që shërben vetëm dhe sapo mbaron ngrënien, kiron  tavolinën duke e vendosur tabakane  e zbrazur në kosha të posaçem.

Gjithashtu merrni parasysh kategorinë e  restoranteve te  udhëtimit  që përfshin kategoritë hekurudhore, ajrore dhe detare dhe të cilat, ndryshe nga të tjerët që kemi përmendur, kanë nevoja të veçanta. Në fakt ajo kërkon një organizim të mirë, burime njerëzore dhe në të njëjtën kohë edhe një cilësi të mesme të ushqimit dhe shërbimit.

Ajo gjithashtu ka nevojë për pajisje dhe forma të përgatitjes së ushqimit për ta ruajtur, transportuar atë dhe gjithashtu duke marrë parasysh hapësira të vogla për ta ruajtur atë.

KUJDESI I KLIENTIT

Ndër rregullat për furnizim te restoranteve komerciale, përveç çdo gjëje që lidhet me organizimin e aktiviteteve, shërbimeve dhe llojit të kuzhinës që do të propozohet, pasi ka një marrëdhënie të drejtpërdrejtë me konsumatorin individual, ne duhet të zgjerojmë diskursin e marketingut në ato të cilat janë objektivat për të cilat i referohen format e ndryshme të hotelerisë tregtare.

Në fakt, ajo që ka rëndësi është koncepti i besnikërisë, që shprehet në zgjedhjen e konsumatorit për të përdorur shërbimet dhe konsumimin e ngrënies së një restoranti të caktuar, si dhe në preferencën e çmimeve që ofrojnë vendasit për konsumimin e ushqimit.

Kjo do të thotë se ushqimi komercial merr parasysh tendencat dhe preferencat që shprehin klientët e saj, duke propozuar kështu ofertën e tyre për të kapur shijet dhe kënaqësinë që rezulton nga ata që e përdorin atë.

Kjo është një degë shumë e rëndësishme ne furnizimin me ushqime, gjithashtu sepse ajo përfshin shumicën e aktiviteteve që zhvillohen në këtë sektor dhe gjithashtu është shumë i hapur për inovacionin, ashtu si vitet e fundit, për shembull, shërbimi i ushqimit në shtëpi përmes përdorimit te  aplikacioneve të smartfonëve.

Nga kjo pikëpamje, Ristomanager përfaqëson një instrument me cilësi të jashtëzakonshme dhe një efektivitet të madh, për shkak të shërbimeve të shumta të tij dhe mbi të gjitha për thjeshtësinë e përdorimit të tij, gjë që e bën atë të përballueshme për të gjithë dhe për rrjedhojë edhe për ata që nuk janë shumë praktikë me teknologjine.

Restorantet kolektive: çfarë jane ato?


“Restorante kolektive” nënkupton përgatitjen dhe shpërndarjen e shërbimit për një numër të madh ushqimesh të plota për komunitetin, siç janë: kantinat e kompanive, shkollat, spitalet, burgjet etj. Ajo ka për qëllim grupet e njerëzve që kanë nevojë të përfitojnë nga ky lloj shërbimi, pasi ato janë larg shtëpisë për arsye të ndryshme.

Restorante kolektive lindin si një përshtatje me shoqërinë: për industrializim, me punëtorët e punësuar fillimisht në fabrika, dhe pastaj në sektorin terciar; për transformimin e familjes nga patriarkale në mononukleare; për përhapjen e mensave në shkolla nga kopshti deri në universitet; për kujdesin shëndetësor; për komunitetin e asistencës.

“Restorante kolektive” dallohen në një sistem konvencional dhe në një lidhje kolektive. Se  pari, ushqimet janë gatuar dhe shpërndahen menjëherë te konsumatorët. Në rastin e dytë, në vend të kësaj, përgatitja dhe realizimin  e  gatimit dhe ato të shpërndarjes dhe konsumit kryhen në kohë dhe vende krejtësisht të ndara. Përgatitja dhe gatimi i ushqimit në fakt kryhet në qendra të mëdha, nga të cilat dalin ushqimet e përfunduara, të cilat pastaj transportohen në mensë për shpërndarje dhe konsum.


Konsumatorët e Restorante kolektive, në përgjithësi zgjedhin ku të hanë ushqimin dhe bëjnë përdorimin e vazhdueshëm dhe të zgjatur të shërbimit. Në disa raste, kostoja e shërbimit paguhet nga kompania në të cilën ofrohet, në raste të tjera klienti paguan një pjesë.
Kateringu  kolektiv është një furnizim i domosdoshëm, instrumental, jo i kënaqësisë; ajo përqendron vëmendjen e saj në realizimin dhe shpërndarjen e pjatave , ndërkohë që shërbimi zakonisht nuk ekziston.

Format kryesore të ushqimit janë:

Restorante biznesi: në kompani të mesme ose të mëdha;
Restorante shkollor: brenda shkollave, universiteteve, qendrave të trajnimit;
Restorante sociale -shëndetësore: në spitale, klinika, shtëpi pleqsh dhe zona pushimi;
Restorante per komunitete: brenda institucioneve fetare, kazermat, burgjet e burgut;
Restorante asistence :  e destinuar për njerëzit e varfër; ajo është e organizuar në kantina, por ndonjëherë edhe me shërbimin në shtëpi.
Çdo formë e furnizimit me restorante kolektive ka nevoja specifike, në lidhje me llojin dhe nevojat e klientëve që duhet ta përdorin atë.
Vëmendje e kujdesshme duhet t’i kushtohet aspekteve ushqyese dhe higjienike, me standarde konstante të cilësisë që përshtaten me nevojat e ndryshueshme dhe të ndryshme të përdoruesve. Prandaj është propozuar një kuzhinë të standardizuar, por jo pa cilësi. Megjithëse shije më pak intensive dhe e këndshme dhe me një prezantim të enëve pak vëmendje, kuzhina  kolektive sigurisht që është shumë e kontrolluar dhe e balancuar nën aspektin ushqyese.

Menuja është gjithmonë rezultat i një pune të përbashkët midis kuzhinierëve dhe dietologeve ,  shpesh me ndihmën e personelit mjekësor; çdo fazë pune është e paracaktuar në çdo aspekt, zakonisht nën mbikëqyrjen e një eksperti në procedurat e higjienës dhe me një kontroll të fortë të laboratorëve të analizave.

Në gjithë këtë duhet të jeni shumë të kujdesshëm:

ku  të blesh  lëndën e parë – kompanitë kolektive të hotelierisë duhet të blejnë sasi të mëdha të përbërësve bazë. Këta zgjedhin furnizuesit, të cilët mund të jenë shitës me shumicë ose prodhues të vegjël duke u kushtuar vëmendje vlerave të ushqimit në Km 0, grupeve të reja të blerjeve dhe tregjeve të përgjithshme tradicionale. Pra, blerja e lëndëve të para nuk nënkupton vetëm blerjen e sasive të mëdha të ushqimit nga tregtarët me shumicë, por edhe zgjedhjen e një grupi furnizuesish të llojeve të ndryshme, për produkte që janë njësoj të ndryshme në aspektin e cilësisë dhe jo vetëm sasisë.
si të krijojmë një menu – Ju duhet të marrë në konsideratë tendencat e sotme (vegan, vegjetarian), të jenë të kujdesshëm për njerëzit me alergji ushqimore apo intolerances dhe në fund të respektojnë kulturat fetare të shoqërisë së sotme. Për këtë arsye flasim për “programimin e menusë” për të marrë parasysh të gjithë këta faktorë. Për kompanitë, menutë përfshijnë pjatat klasike të kuzhinës tradicionale italiane, të përgatitura me produkte sezonale, si dhe pjatat  etnike dhe ndërkombëtare. Per Sa i përket menusë e shkollës,për ushqimin e te vegjelve eshte me rendesi te madhe  është me rëndësi të madhe.


si të përgatitet ushqimi – kjo mund të bëhet në dy mënyra: ose brenda vendit ku do të shërbejnë ose me “ushqime të përçuara”, kjo do të thotë se përgatitja dhe operimi i gatimit dhe ato të shpërndarjes dhe konsumit kryhen në kohë dhe vende të ndara. Përgatitja dhe gatimi i ushqimit në fakt kryhet në qendra të mëdha, nga të cilat dalin ushqimet e përfunduara, të cilat pastaj transportohen në mensë për shpërndarje dhe konsum.
si për të ofrosh  ushqim – ofrimi i ushqimit është një çështje logjistike. Duhet të mendojmë përtej kohës që duhet për të paketuar dhe siguruar ushqimin, trafikun dhe operacionet për të përgatitur ushqimin për t’u shërbyer. Duhet të jemi shumë të vëmendshëm ndaj delikatesës së mallrave të transportuara dhe mbi të gjitha në temperaturën e gatimit të një ushqimi që del nga kuzhina dhe që nuk mund të ndryshojë shumë në krahasim me kohën kur do të shërbehet për konsumin e saj.

Restorante ne anije

Kur vjen puna për restorantet , ne nënkuptojmë një sektor komercial të vërtetë që ka të bëjë me prodhimin dhe shpërndarjen e ushqimit për konsumatorët, si dhe shpërndarjen automatike.

Në këtë kontekst, kompanitë që operojnë janë të ndryshme: restorante, shkolla, mensë spitalore, kompani hoteliere dhe kompani që menaxhojnë shpërndarjen e pijeve dhe ushqimit përmes makinave shitëse.

Sektori i hotelerisë ka gjetur një zhvillim të gjerë falë nevojave që dalin nga bota e punës, apo studimi dhe sektori i turizmit.

Në fakt, zakonet e njerëzve që kanë tendencë për të ngrënë ushqim jashtë shtëpisë  kanë gjithnjë tendence te jene  vazhdimisht në evolim, kështu që restoranti, përveç llojit tradicional, po evoluon drejt formave të reja që plotësojnë nevojat e klientëve të saj.

Një sektor në veçanti

Është koha për të zhytur në një degë të veçantë restoranteve detare.

Ky është një sektor i një tradite të gjatë, e cila shprehet sipas një sistemi klasik. Ose duke udhëtuar dhe duke qëndruar disa ditë në një anije, në det, këtu është sikur jetoni në tokë, kështu që ka restorante që përgatisin pjata të përditshme, duke vene në dukje  llojin e kuzhinës dhe llojin e ofertës, domethënë më shumë pjata të pasur dhe të shtrenjta për ato më të thjeshta dhe më të lira, vetëm për të përmbushur mundësitë e çdo pasagjeri.

 

Për më tepër, ky sistem del edhe nga fakti se nuk ekziston mundësia dhe hapësira për ruajtjen e sasive të konsiderueshme dhe të ndryshme të ushqimit; pikërisht nga kjo ne e quajmë atë si një metodë tradicionale.

restorantin detar ushqimet u nënshtrohen të gjitha atyre që janë proceset e punës, në mënyrë sektoriale: pra nga faza e furnizimit, magazinimit, përpunimit, deri në prezantimin e pjatave në receta të ndryshme të mundshme.

Anijet turistike janë emblema e kësaj forme të restorantit, e cila me prirje në rritje nga pikëpamja e turizmit, ka fituar një nivel të caktuar të biznesit.

Çfarë do të thotë të gatuash në anije

restorantet detare duhet të konsiderohen se për numrat që lidhen me pjatat e  pregatitura  çdo ditë, kështu që për të dy furnizimin e lëndëve të para dhe në faza të ndryshme të përpunimit, është e nevojshme për të vënë një vëmendje të konsiderueshme të standardeve të higjienës.

Konsiderohet se mesatarisht në një anije lundrimi ka rreth 5000 njerëz në mes të pasagjerëve dhe ekuipazhit, kështu që një qytet i vërtetë i vogël.

Kjo do të thotë se kuzhinat punojnë 24 orë në ditë. Higjiena është e rëndësishme, sepse në rastin e një infeksioni të zorrëve, duke marrë parasysh të gjithë njerëzit e pranishëm, cilat pasoja serioze mund të sjellin?

Prandaj ne duhet të organizojmë mirë vendin  për një ruajtje të mirë të ushqimit; Për më tepër, ushqime  të freskëta, siç janë pemët dhe perimet, blihen herë pas here në faza të ndryshme gjatë udhëtimit.

Rregulli është që çdo lloj ushqimi të ruhet në një mjedis të izoluar nga të tjerët në mënyrë që të shmanget çdo mundësi e ndotjes.

Edhe kuzhinat kanë një ndarje për departamentet bazuar në llojin e ushqimit që është përgatitur, qoftë në pjata të nxehta apo të ftohta, embelsiraose sende buke.

Gjithashtu për larjen e pjatave  ka zona specifike dhe të veçanta për të siguruar higjienën maksimale.

Një sektor i restoranteve  detare ka standardt punuese të përcaktuara mirë dhe më të organizuara për të lejuar që mjediset si anijet të jenë efektive, të shpejta dhe të garantojnë çdo formë sigurie dhe besimi për të gjithë njerëzit që  janë të pranishëm në bord.

Përfundime

Një punë komplekse që duhet të organizohet në mënyrë të përsosur, ajo e restoranteve  detare, ku numri i lartë i ushqimeve të përgatitura, ka nevojë për një menaxhim dhe organizim që nuk mund të zhvillohet në bord, por nga toka.

Në bordin e  anijeve gatimi   kryhet vetëm nën mbikëqyrjen e kuzhinieri dhe që kujdeset për shërbimit, por në terren  janë testuar dhe dizajnuar menu për çdo sezon, dhe   janë vendosur shenjat që janë dërguar për bord për përgatitjen e pjatave.

Për ta bërë këtë lloj shërbimi kaq funksional, prania e kompanive që merren me restorante detare është e rëndësishme, duke mbështetur aktivitete të kateringut  dhe të restoranteve te medha dhe të dimensioneve të konsiderueshme.

 

Paisjet e përdorura nga restorantet

Një nga sektorët e punës që ende mbrohet mirë në Itali sigurisht që është restoranti . Në fakt, pavarësisht krizës ekonomike, e cila ende ka vënë në vështirësi serioze vendin tonë, shumë sipërmarrës kanë vendosur të investojnë në biznesin e restorantit, pasi  tradita e kuzhinës italiane është ende shumë e fortë dhe përfshin shumë njerëz.

Me siguri nuk mund të thuhet se një italian hani të hajë siç ndodh në vende të tjera, në të cilat nuk ka interes të njëjtë dhe të njëjtin pasion për gatim dhe ushqim. Ushqimi ose organizimi i drekave dhe darve në shtëpinë e dikujt është gjithmonë një çast shoqërimi, miqësie dhe intimiteti.

Kjo është arsyeja pse ata që vendosin të fillojnë biznesin e tyre, fokusohet në restorante me shërbim shpejtë, për shkak se ata janë plotësisht i vetëdijshëm se në qoftë se janë  në gjendje të veprojnë në mënyrë të drejtë do të kenë shumë kënaqësi që në shitje e parë, si për reagime dhe impakte pozitive të konsumatorëve.

Një nga gjërat më të rëndësishme për të ofruar një shërbim cilësor dhe për tu konsideruar t si një lokal i besueshëm është e lidhur patjetër me orenditë  dhe pajisjet, të cilat duhet të jenë të zgjedhura me kujdes dhe me mençuri, dhe nëse meret siperfaqësore  në lidhje me këtë aspekt është një gabim i madh, që pronari i një biznesi restoranti do ta paguajë në afat të gjatë dhe të mesëm.

Sigurisht, kur flasim për restorante  ne i referohemi jo vetëm   një restoranti klasik, por edhe një piceri, një qofteri , një bar apo një pijetore. Çdo biznes restoranti është i ndryshëm nga të tjerët dhe ka nevojë për pajisje të ndryshme bazuar në atë që do t’u ofrojë klientëve të saj.

Në këtë artikull ne do të përpiqemi për të bërë një pasqyrë të shkurtër të aktiviteteve të ndryshme, si hotelieri dhe pajisje të ndryshme të përdorura në mënyrë që të japë një ide të përgjithshme për të nisur  një aventurë profesionale në këtë fushë.

 

Pajisjet e restoranteve : çfarë keni nevojë për një bar

Një nga vendet më të frekuentuara nga njerëzit për tu  rifreskuar dhe qëndruar në kompani është padyshimim bari. Ndryshe nga ajo që dikush mund të mendojë, ky lloj i dhomës kërkon blerjen e shumë pajisjeve për të qenë në gjendje të ofrojë një shërbim të plotë.

Natyrisht ju nuk mund të shpërfillni makinën e kafes, së bashku me mullirin e  kafes. Dy mjete të tjera shumë në modë dhe për këtë arsye shumë të rëndësishme, janë grirësi  dhe shtrydhësi që janë përdorur për të bërë gjëra të ndryshme si smoothies, lëngjet dhe salcat për aperitivët.

Atëherë kemi të dobishëm një frigorifer për ekspozimin e  pastave  dhe kroasantëve  dhe  një shtrydhëse frutash e perimesh për të bërë pije të shtrydhura për njerëzit , kafe të ftohtë, pije dhe kokteje.

Së fundi ne kemi dy paisje  të tjera që nuk janë përdorur në  të gjitha baret, pasi kjo varet nga lloji i ofertës që ju doni të ofroni  klientëve dhe për këtë arsye ne nuk e konsiderojmë ato të domosdoshme: ajo është tostierë, e përdorur zakonisht për hamburgera dhe toste.

Pajisje për restorante : piceri

Një nga aktivitetet më të rëndësishme të restoranteve  në Itali është padyshim piceria. Arsyeja është shumë e thjeshtë: pica është e lindur në Itali dhe është një nga ushqimet më të njohura në vendin tonë, por edhe jashtë vendit është një nga pjatat më të njohura italiane .

Pajisjet e nevojshme për një piceri janë me të vërtetë shumë, por ne vetëm do të listojmë ato thelbësoret, sepse për t’i emërtuar të gjithë do të ishte me të vërtetë e vështirë. Para së gjithash kemi furrë që zakonisht është për djegjen e e drurit dhe mund të jetë e llojeve të ndryshme, edhe pse disa pronarë për arsye të ndryshme  mund të vendosin të përdorin gazin ose furrën elektrike, por është shumë e rrallë si  opsion.

Pastaj ne kemi mikser , elementet themelore për cilësinë e produktit, dhe për këtë arsye duhet të zgjidhet me kujdes dhe vëmendje. Mjete të tjera të rëndësishme janë: a) Tavolinë mermeri; b) Lavaman ; c) Pjatalarëse ; d) Frigoriferë; e) banjo.

Natyrisht përveç këtyre mjeteve dhe  për mobiliet dhe duhet të ndjekin të gjitha rregullat e higjienës, të parashikuara nga ligji.

Pajisje të rëndësishme për një restorant

Ne e mbyllim këte artikull duke folur për mobilimin dhe pajisjet e nevojshme për një restorant. .

Duke folur për mobiljet ne nuk mund të mos përmendim tavolinat , të cilat duhet të zgjidhen me kujdes dhe sipas llojit të restorantit , me vëmendje maksimale në optimizimin e hapësirës, ​​siç thamë në një artikull të mëparshëm.

Mjedisi më i kujdesshëm duhet të jetë ai i kuzhinës që, përveç respektimit të rregullave të higjienës, duhet të ketë të gjitha pajisjet e nevojshme. Në përgjithësi, çelik , inox është zgjedhur për lehtësi, por padyshim që nuk është i detyrueshëm, ndërsa veglat e ndryshme (enët, gotat  dhe tabakatë) duhet të jenë të materialit të përshtatshëm.

Përfundimisht, regjistri monetar  është shumë i rëndësishëm për çështjet tatimore,  ndaj vihet në pah një softuer që është një softuer menaxhues për furnizimin  e restoranteve , i cili është shumë i rëndësishëm për optimizimin e proceseve të punës dhe nga kjo pikëpamje Ristomanager me siguri përfaqëson përsosmërinë në sektorin e saj.

10 restorantet më të mira në Toskana

Toskana është një nga rajonet më të vjetra të Italisë. Është e qartë se pjatat  e kësaj toke janë të lidhura me etruskët. Por cilat janë përbërësit kryesorë që përbëjnë pjatat tradicionale? 

Buka, me dashje jo e kripur, siç përdoret shpesh për të shoqëruar mishrat e ndryshme që ofron toka. Kjo shpesh është e pjekur dhe shërbehet me supa të ndryshme në  këtë zonë. Është gjithashtu përbërësi kryesor i famshme Pappa al pomodoro, e cila nuk është asgjë më shumë se bukë e ndenjur e lënë për t’u ngjyhet në ujë, e shoqëruar me domate, hudhër, vaj dhe çiban.

Peshku përdoret  në mënyra të ndryshme. Ndër pjatat më të rëndësishme ne rizbulojmë Caciucco alla Livornese, një supë e shpikur nga peshkatarët dhe e përgatitur me mbetjet e peshkut të kapur gjatë ditës.
Sa për pjatat e mishit ne nuk mund të harrojmë biftekun tipik fiorentin, biftek i trashë i viçit nga Chianti, i cili është i pjekur në skarë për disa minuta dhe shërbehet  pothuajse në gjak.
Perimet janë përdorur në përgatitjen e Ribollita, një supë që është përgatitur shpesh gjatë fundjavës për të përdorur të gjitha mbetjet e mbetura. Emri i tij rrjedh nga gatimi i dyfishtë, pasi  e gatuajnë për herë të parë, supë ruhet  në frigorifer për të gjithë natën dhe e vënë përsëri për të gatuar të nesërmen.
Ne kemi zbuluar së bashku disa nga enët e shijshme të kuzhinës tipike toskan, por jo më pak janë desserts që janë përgatitur në këto pjesë. Ndër më të rëndësishmit janë Cantucci di Siena, biskota me bajame të salcë me fruta agrume dhe shërbyer me Vin  Santo. Il Panforte, një kek i ëmbël për periudhën  e Krishtlindjes. Dhe së fundi, por jo më pak, Castagnaccio, një kulaç pa maja, e përgatitur me miell gështenje, rrush të thatë, arra, arra pishe dhe rozmarinë.

Epo, me siguri do të ndiheni sikur t’i provoni këto pjata. Për këtë arsye ne kemi zgjedhur për ju 10 nga restorantet më të mira në rajonin e Toskanës që ju duhet t’i shijoni.

Enoteca Pinchiorri, e cila ka fituar 3 yje të Michelin, u themelua nga Giorgio Pinchiorri dhe bashkëshortja e tij Annie Feolde. Ne e gjejmë atë në krye të kuzhinës së bashku me kuzhinier Riccardo Monco dhe Shefin Alessandro della Tommasina. Ai mburret me një nga verërat më prestigjioze në botë, të zgjedhura drejtpërsëdrejti nga mjeshtri Pinchiorri. Kantina  është bërë një nga vendet më të vizituara në botë. Annie Feolde, solli Kuzhinë Novelle në Firence.

Restoranti Bracali, i drejtuar nga vëllezërit Bracali, e sheh Francescon si një udhërrëfyes. Një kuzhinë e bazuar në thjeshtësi. Vëllai i tij Luca, nëkëtë restorant , kujdeset për kantinën e verës dhe për mikpritjen, duke u përpjekur ta vendosë mysafirin në qendër të çdo gjëje. Për këto arsye ata kanë fituar 2 Yje Michelin.
Ristorante Caino di Montemerano, i udhëhequr nga kuzhinierja Valeria Piccinni, ofron një kuzhinë të bazuar në cilësinë e produktit. Prandaj, ne përdorim frutat e dhëna nga kopshti. Kantina shkon për disa metra nën sheshin e fshatit, duke krijuar dhoma ku ndodhen rreth 20 mijë shishe.
Principe Piccolo e Viareggio, e vendosur në Grand Hotel Principe di Piemonte, krijon një kuzhinë të rafinuar dhe tradicionale.Shefi ,mikpritësi  Michelin , Giuseppe Mancino, , dëshiron të krijojë  kuzhinë të re, por në të njëjtën kohë përpiqet të ruajë shijen e produktit të . Kantina e restorantit ka 800 etiketa, kryesisht nga Toskana.

Restoranti Arnolfo , pronari i së cilës është kuzhinier Gaetano Trovato. Pjatat  e tij janë të përqendruara në traditën dhe produktet nga Toskana, me  vëmendje ndaj thjeshtësisë dhe shijeve sezonale. Eksperimentimi i tij në kuzhinë e çoi për të fituar 2 Michelin Stars.
Il Falconiere, restoranti  i marrë nga një shtëpi e lashtë. Vendi ku mbizotëron cilësia e përbërësve, respektimi i sezonalitetit dhe përdorimi i produkteve . Kuzhina drejtohet  nga kuzhinieri Silvia Regi Baracchi, i cili ka marrë një yll Michelin.
Restoranti Ora d’Aria, në Firence, me udhëzuesin e kuzhines , kuzhinierin  Marco Stabile, merr emrin e tij nga afërsia e tij me burgun e vjetër të vendit. Në vitin 2011 ai morin yllin e parë Michelin. Kuzhina krenohet me cilësinë dhe transparencën.
Il Pellicano, kuzhina e të cilit udhëhiqet nga Shef  Michelino Gioia, i shquar Michelin. Pjatat  e tij janë bërë me peshk të freskët, mish qengji, mish chianina dhe bimë aromatike. Në menu ka gjithmonë pëllumba, aragosta , barbun, karavidhe dhe karkaleca . Në fund të çdo darke, një pjate  me çokollata shtëpiofrohet  për të gjithë mysafirët.

Il Silente  , restoranti i Roberto Rossi, u  vendos në një fshat mesjetar, ku dikur kishte zyrën e postës. Thjeshtësia e lëndëve të para dhe rrënja e fortë e territorit janë dy përbërës themelorë në kuzhinën të Silenës, ku Roberto ka qenë në gjendje të rizbulojë një lidhje të thellë   me mjedisin dhe produktet e saj, duke zhvilluar një respekt të madh për lëndët e para , përpunimin dhe teknikave të gatimit.
Meo Modo nga Andrea Mattei, mishëron filozofinë ‘nga toka në pjatë’, e cila kombinon njohurinë e thellë të trashëgimisë së  kuzhinës së saj toskane me produktet sezonale.

 

 

Paisjet më të përdorura ne aktivitetet e restoranteve

Teknologjia në  brëndësi të ushqimeve . Paisjet per restoranti.

Restoranti nuk është vetëm ushqimi, përbërësit dhe duart e njeriut që i gatuajnë  ato. Në restorantet  dhe aktivitetet e restoranteve të të gjitha llojeve futet në lojë një faktor tjetër: makinat. Mendoni për pajisjet që vijnë nga frigoriferi me  ushqimin te shpejtë, frigoriferi për ruajtjen e peshkut në magazinë etj.

Në këtë rast , sot Ristomanager ju do të shqyrtojë pajisjet më të përdorura në restorante . Do tju cojmë pas kuintave të pjatave   që shijoni në tavolinë. Kjo  do të zbulojë teknologjinë që qëndron pas ushqimit.

1)Kuzhina Profesionale

Edhe ata që nuk kanë qenë kurrë në kuzhinë të një restoranti e dinë se nuk është si shtëpia e tyre. Siç tregohet në foto, çdo pjatë në një restorant është përgatitur në pllakat e këtyre kuzhinave çeliku, inox. Kuzhinat që, në varësi të madhësisë së dhomës, mund të jenë një ose më shumë. Përveç gatimit, kuzhina profesionale janë të dedikuara për larjen e enëve dhe përbërësve. Ata, natyrisht, jo ndryshe nga kuzhinat tona në shtëpi, gjithashtu kanë rafte për të ruajtur  të gjitha llojetr e eneve.

2) Çillerët e shpërthimit

Në çdo biznes restorant, nga restoranti i peshkut në sallonin e akullores, këto paisje  lejojnë ruajtjen e produkteve ushqimore. Në mënyrë që të eliminohen bakteret, armiqtë  për shëndetin e klientit dhe për aktivitetin tuaj, rënësit e shpërthimit përdorin dhoma me temperatura prej -45 ° C, në të cilat ushqehen në dy mënyra

me zvogëlimin, duke sjellë temperaturën e produktit në + 3 ° C
me ngrirje, e cila shkakton temperaturën e produktit të bjerë në -18 ° C
Megjithatë, nuk ka rrezik që një chiller me shpërthim mund të ndikojë në vetitë organoleptike të produktit. Avionët e dhomave të brendshme pengojnë formimin e kristaleve të akullit në gjeneratat e ruajtura aty.

Dy rekomandime për ata që përdorin një chiller të shpërthimit në biznesin e tyre:

jo për të ruajtur ushqimin në temperatura më të ulëta se 18 ° / 20 ° C
jo për të ruajtur ato për më shumë se 7 ditë

3) Shitjet e  tavolinave

Tavolinat  janë ato ku sende për tu zgjedhur dhe blerë nga konsumatorët.Tavolinat  mund të jenë në dru ose çelik (ose në të dyja materialet), por gjithmonë kanë dritaret e pashmangshme nga të cilat mund të zgjedhin pizza të gatshme ose shijen e konit të akullores. Në rastin e shitësit  së akullores  në sallë përfshihen gjithashtu kontejnerët e pashmangshëm metalikë për të ekspozuar shijet për shitje. Ekzistojnë sportelet e madhësive dhe kompozimeve të ndryshme bazuar në madhësinë dhe në hartën e brendshme të dhomës.

4) Prerësit

Prerësit  janë një duhet jo vetëm në dyqanet e mishit , por edhe në restorante. Markë më e famshme e slicers është Berkel, e cila ka prodhuar dhe shitur pa pushim që nga viti 1898. Prerësit  profesional janë të ndarë në dy kategori:

mekanike, që janë ato tradicionale që ju keni parë tashmë pas banakut të një kasapi, për të fetë e shkurtimeve të ftohta
elektrike, të cilat në vend të kësaj sigurojnë shkurtime më të sakta dhe përdoren gjithashtu në shtëpi

5) Mikserat

Harroje kuzhinierin që përshëndet picen me duart e zhveshura: në piceritë që duhet të prodhojnë në sasi industriale, ky rol është deri te mikserat . Në varësi të llojit të materialit ato ndahen në tri lloje:

në të cilën një shpatull dhe një pirun që, secili i lidhur me një disk, rrotullohet  në të njëjtën shpejtësi, por përballë të tjerëve duke punuar brumin . Me këtë lloj makine për trazim ju mund të merrni përzierje voluminoze (si ajo për panettone), por në xhiro  më të gjata.

Mikseri  gjithashtu lejon brumin  pica të rritet në një mënyrë më të oksigjenuar falë lëvizjeve nga poshtë lart.
Piruni  në formën e një piruni të kthyeshëm ose “U”, është i zhdrejtë në lidhje me sipërfaqen e tiganit të zierjes. Kjo përfshin levizje të ngadaltë, e cila megjithatë lejon më shumë manipulime në zonën e zierjes, me shtimin e përbërësve më shumë. Përzierësit e gjeneratës së fundit gjithashtu lejojnë nxjerrjen  dhe   trazimin me dy shpejtësi.  Mikseri pirun është i përshtatshëm për të gjitha llojet e brumit , por shumë e rekomanduar për ata të vështirët dhe të mesme-vështirë
Spiralet, të cila ndryshe nga dy llojet e mëparshme (zhytja dhe piruni) siguron brumë më të shpejtë dhe me lëshim të madh të nxehtësisë (18 ° C). Siç nënkupton emri, mikserja spirale ka brenda një spirale pingul me avionin e brumit. Kjo spirale është e përshtatshme për përzierje të të gjitha llojeve, por është e përkryer për të përmirësuar kohën e atyre që kërkojnë përpunim të gjatë. Ndërsa përzierësi i pirunit ka një përzierje me dy shpejtësi: një për përzierjen fillestare të përbërësve dhe tjetrën për përzierjen aktuale,te fundit.

Cfarë janë restorantet me administrim të drejtpërdrejte ?

Një nga sektorët më të rëndësishëm të punës, si dhe diskutohet, është sigurisht ajo e restorsnteve . Ka shumë njerëz që ëndërrojnë të punojnë ose të investojnë si sipërmarrës në këtë fushë.

Pra, të dish se çfarë është ushqimi publik me administratën e drejtpërdrejtë, mund të bëhen esenciale për ata që kanë një interes në këtë botë por nteresa të ndryshme.

Nuk është rastësi që shumë njerëz, kur  vendosin për të filluar një biznes duke hapur një bar apo çfarëdo, për administrimin e ushqimeve dhe pijeve, ata fillojnë  të gjejnë një specialist trajnimi për të mësuar atyre gjithçka që duhet të dinë mbi këtë temë .

Këto kurse janë quajtur Sat, por dikur i quajtur kurse Rec (Merchants Commerce Regjistrit) .Këto trajnime janë kërkuar në të gjitha rajonet, por përfshijë shpenzimet, kushtet e ndryshme dhe aktivitetet ndërmjet tyre. Ata merren me tema të ndryshme, nga ato legjislativet te ato higjienike.

Përveç kësaj, trajtohen teknikat e hotelerisë, rregullat e sigurisë në punë dhe të gjitha strategjitë e marketingut që lidhen me këtë fushë . Natyrisht që ato duhet të organizohen vetëm nga organet e certifikuara dhe që kanë të gjitha kërkesat e kërkuara nga rajonet ku ata i përkasin.

Në pjesën tjetër ne do të shohim se kush është i detyruar t’i kryejë ato dhe cilat parametra duhet të respektohen për t’iu shmangur atyre dhe më pas ne do të kuptojmë së bashku me saktësi se çfarë është restoranti  publik me administratën e drejtpërdrejtë ……………

 

Kur kërkohet kursi i ushqimit dhe pijeve

Siç kemi thënë më parë se kush vendos të përfshihet në fushën e furnizimit te restoranteve  dhe në një aktivitet që siguron furnizimin e ushimeve  dhe pijeve, do të ketë detyrimin të informohet për kurset e Sabit të organizuara nga rajoni i tij. Por ka disa përjashtime, të cilat lejojnë shmangien e ndjekjes së këtyre kurseve.

Në fakt, në rastin kur personi në fjalë ka punuar  në 5 vitet e fundit, përvoja profesionale në kompani dhe aktivitete që sigurojnë administrimin e ushqimit dhe pijeve, do të përjashtohen nga detyrimi për t’u regjistruar dhe për të ndjekur kursin.

E njëjta vlen edhe nëse keni një diplomë universitare ose një diplomë të shkollës së mesme ose një kurs trevjeçar, të cilat lidhen me aktivitetin në fjalë. Së fundi, ky rregull zbatohet për ata të regjistruarit  në regjistrin e ekspozuesve.

Një gjë e rëndësishme për t’u kujtuar është se ata që kanë detyrimin për të ndjekur një kurs Sab, për t’u kualifikuar për profesionin, do të duhet ta kapërcejnë atë me rezultate pozitive, duke respektuar rregullat e kohës minimale të vijimit në mësime dhe dhënien e provimit përfundimtar.

Ka disa institucione që ofrojnë këto kurse në internet, të cilat siç e dimë kanë përparësinë e lejimit të studentëve që të mos lëvizin fizikisht për të marrë pjesë.

Por duhet të jeni të kujdesshëm për të kontrolluar nëse institucionet që e propozojnë atë, kanë të gjitha çertifikatat dhe kërkesat e nevojshme për të lëshuar certifikatën që studenti ka nevojë për trajnimin e tyre.

Administrimi në publik i ushqimit dhe pijeve:

Lloji i tregtisë që lidhet me shpërndarjen dhe konsumin e produkteve ushqimore në një dhomë ose në hapësira të hapura për publikun është përcaktuar si administrata publike e ushqimit dhe pijeve. Përkufizimi është i njëjtë edhe nëse flasim për makinat shitëse.

Një element përcaktues i konceptit të administrimit është prania brenda ambienteve të punonjësve dhe stafit për t’i shërbyer tryezave.

Në rast se ka mungesë të punonjësve dhe nuk ka as shërbim tavolinë, nuk mund të flasim më për administratën: një shembull në këtë kuptim mund të jetë blerja e diçkaje në një dyqan ose në një supermarket.

Por në këtë listë ne gjithashtu mund të përfshijmë  blerjen në një pasticeri akulloreje  ose në një duqan mishi  ose qebabtore.

Në këto situata mund të flasim për biznesin me pakicë sepse produkti është blerë dhe paguar me para në dorë, pa asnjë shërbim tjetër.

Karakteristikat e ushtrimeve të administratës

Ka shumë karakteristika dhe kërkesa që dallojnë ushtrimet e administratës. Para së gjithash, sa i përket ndarjes së tyre, nuk ka kufizime, megjithëse do të jetë e domosdoshme që të respektohen rregulloret komunale.

Ata duhet gjithashtu të ketë dallim të për të mbajtur dhe për të respektuar Dekretin Ministrortë  dhjetorit 92, që përcakton kriteret  lokale qe përdoren për ushtrime publike për administrimin  e ushqimeve dhe pijeve.

Këto kritere janë të shumëllojshme në varësi të faktit nëse flasim për hapësira të hapura për të gjithë ose thjesht një vend të njerëzve. Ushtrimet e administratës ushqimore të përcaktuara me një tipologji të vetme duhet të ndiqen edhe nga masat e kujdesit sanitar të kujdesshëm, në mënyrë që të mos shkaktohen gjoba.

Këto ushtrime gjithashtu kanë fuqinë dhe aftësinë për të shitur ushqime dhe pije që mund të shiten pa ndonjë autorizim të veçantë. Së fundi, kujtojmë se nuk ka ligje që pengojnë ushtrimin e përbashkët të aktiviteteve të ndryshme prodhuese midis tyre, edhe nëse ato menaxhohen nga pronarë të ndryshëm.

Megjithatë, disa rregulla të industrisë, siç janë dispozitat mbi monitorimin, e bëjnë operacionin absolutisht të pamundur.

Restorantet: cilat janë tendencat e ardhshme?

Në vendin tonë, para së gjithash ka një interes të madh rreth ushqimit, pasi kuzhina jonë është një nga më të famshmet dhe të çmuara  në botë dhe ka një histori dhe traditë të madhe prapa saj.

Edhe shumë transmetime televizive të përqendruara në kuzhinë si Masterchef, kanë kontribuar për të nxjerrë në pah interesin në një botë kaq të ndryshme dhe kaq interesante.

Për më tepër, një aspekt tjetër nuk duhet të neglizhohet, dmth. ai i bashkëjetesës. Prandaj, për shumë njerëz,  bëhet një mundësi për të krijuar marrëdhënie të reja ose për të kultivuar miqësi. Por ushqimi nganjëherë mund të jetë gjithashtu një mundësi për të filluar bashkëpunime të reja dhe fitimprurëse profesionale, duke përfituar nga klima e harmonisë dhe miqësisë që krijohet mes njerëzve përpara një gjelle të shijshme.

Sipas disa statistikave, Italia është një nga vendet në Evropë ku haet  më shumë larg nga shtëpia për shumë arsye të ndryshme. Për shembull, sidomos në jug, është traditë që të organizojnë bashkime  familjare për të festuar ditëlindje,  apo ngjarje të tjera, të hahet jashtë në vende si Vila, bujtina apo restorante në vend.

Prandaj Kuzhina është një nga fushat në të cilat sipërmarrësit janë të inkurajuar për të investuar, pavarësisht nga kushtet ekonomike dhe fiskale të krizës e cila, siç e dimë të gjithë, në vendin tonë nuk janë shumë të favorshme dhe ata zakonisht kanë fuqinë për të penguar këdo që dëshiron të marrë në punë si një freelancer.

Në këtë artikull ne do të shqyrtojmë së bashku se çfarë janë tendencat e ardhshme në biznesin e restorantit, një subjekt që është me interes të madh për ata që e duan gatimin  dhe është për ata që kanë ëndrrën për të filluar biznesin e tij dhe duan të kuptojnë se çfarëka  nga pikëpamja e marketingut.

 

Restorantet: përhapja e “Street Food”

Në 10 vitet e fundit një trend që po përhapet si një njollë e naftës lidhet patjetër me ushqimin e rrugës që ka si karakteristika kryesore: shpejtësinë me të cilën ju gatuajnë ushqimin dhe faktin që konsumoni në rrugë.

Ushqimet janë të ndryshme dhe variojnë në, sanduiçe, patatina apo sende edhe ndjekin  këtë formulë si rreth 30 milionë italianët për shkak të mundësisë për të ngrënë, si dhe për ju që  jeni shëtitës me familjen ose miqtë dhe me çmime të arsyeshme. Gjithashtu, ju jep mundësinë të njihni ushqimet që lidhen me vendin ku jetoni ose një vend ku jeni me pushime.

Çdo vit janë organizuar gjithnjë e më shumë shfaqje të dedikuara për ushqimin në rrugë dhe për këtë arsye produktet më të njohura zakonisht janë ato lokale . Por ndonjëherë për fat të keq cilësia e ushqimit është shumë e ulët dhe kjo është arsyeja pse shpesh flasim për ushqim e shpejtë.

Ajo që është e sigurt është se nga pikëpamja e biznesit, ajo është një treg  dhe që po bëhet gjithnjë e më popullore në vendin tonë është si një demonstrim i asaj që është krijuar në vitin 2008, Shoqata italiane e Ushqimit të  Rrugës, e cila shërben për të sjellë së bashku shije  shumë më të mira në Itali,  trajnime dhe informacione rreth temës së ushqimit në rrugë dhe traditave të saj.

Në vitin 2012 ajo ka lindur, falë shtëpisë botuese e specializuar  në udhëtimin Lonely Planet, udhëzuesi i parë për ushqimin e shpejte më të mira  në botë dhe vitin e ardhshëm është edhe prodhimi një versioni italian nga Gambero Rosso, i cili  shumë shpejt pas u bë një app.

Së fundi, është mirë të theksohet se për ata që kanë një aktivitet tradicional, ushqimi i rrugës mund të përfaqësojë një ide promovuese fituese, që do të propozohet ndoshta gjatë një ngjarjeje të rëndësishme.

Moda dhe përhapja e kuzhinës vegane dhe  vegjetariane

Sipas të dhënave Eurispes këtë vit rreth 8 për qind e italianëve kanë zgjedhur për të ndaluar të hahet mish dhe për të përqafuar një dietë vegjetariane dhe duke përfshirë më shumë ose më pak se  1/3 pastaj u zhvendos në gatim vegan dhe kështu u hoq  dorë nga mishi  dhe peshku, apo edhe  derivatet e mishit.

Rritja në këtë fenomen ka arsye të ndryshme duke filluar nga faktori etik ndaj ushqimit, të dyja të rëndësishme për ata që bëjnë një zgjedhje që nuk është e lehtë. E gjithë kjo ka ndikuar edhe te  ata që punojnë në sektorin e hotelerisë, pasi ata duhet të përshtaten me një kërkesë për pjata  të  ndryshme nga ato që janë pjata  tipike të kuzhinës mesdhetare.

Ndryshimi ka qenë i ngadalshëm dhe ka shkaktuar disa probleme praktike për vegjetarianët dhe veganët, të cilët shpesh kanë gjetur veten në situata shqetësuese , kur mund të hanin darkë me miqtë ose familjen dhe nuk mund të gjejnë ushqim të përshtatshm.

Gjërat janë ndryshuar në mënyrë dramatike  , dhe ju keni krijuar një rreth virtuoz që ka çuar në vitet e fundit , në një prani në rritje të  lokaleve vegane  të përkushtuar në të gjithë Italinë: dyqane, restorante, bare dedikuar  smoothieve  dhe ekstrakteve, por edhe restorante gustatore dhe propozime të kuzhinave të tjera.

Por tani edhe shumë vendas  të cilët nuk kanë një  gjurmë vegan apo ofertë vegjetariane disa pjata  vegjetariane kanë një pjesë të menusë së tyre të dedikuar për kuzhinë alternative për kënaqësinë e disa shefave  të cilët mund të argëtohen në duke eksploruar  gjëra të reja.

Pesha e kuzhinës orientale në restorante

Në Itali ne kemi pasuri të madhe që kemi  një nga kuzhinta më të mira në botë dhe një nga më të preferuarat nga shumë vende evropiane. Në të vërtetë pjatat  si makarona apo pica janë të dashura kudo dhe shumë sipërmarrës italianë kanë investuar  gjatë viteve me sukses jashtë vendit, duke hapur të gjitha klubet italiane dhe restorante, të cilat janë ndjekur nga  italiane dhe nga vendas.

Një gjë e bukur për kuzhinën italiane është se ajo është shumë e ndryshme dhe varet nga rajoni ku ndodhet. Por, për defektin e madh të vendit tonë, deri para pak vitesh, ishte shumë e mbyllur drejt e ushqimit oriental.

Gjërat kanë ndryshuar për fat të mirë dhe gjithnjë e më shumë njerëz janë të pasionuar për kuzhinën orientale që është shumë e ndryshme, e shijshme dhe e rafinuar. Si pasojë e kësaj, shumë restorante japoneze, kineze dhe tajlandeze u lindën, por mbi të gjitha, shumë lokale  sushi u lindën pak a shumë në të gjithë Italinë.

Disa nga këto ofrojnë produkte me cilësi të ulët dhe formula të tilla dhe  të famshme të gjithë ju mund ti hasni që të hani brenda një buxheti të caktuar  dhe duke u fokusuar në sasi, ndërsa të tjera restorante lindore dhe etnike janë shumë më të shtrenjta, por edhe më të ndryshme dhe të rafinuara .

Përfundime

Trendi i ushqimit në vitet e ardhshme, siç kemi parë në këtë artikull, do të lëvizë në dy drejtime: nga njëra anë do të bëhet një rivlerësim i vazhdueshëm i traditës së kuzhinës mesdhetare, e cila ka qenë pjesë e kulturës sonë të kuzhinës për shumë vite dhe nuk mund të braktiset, por duhet të ripërtërihet vazhdimisht.

Por nga ana tjetër do të jetë e rëndësishme të hapen në botë të reja, të tilla si kuzhina orientale dhe etnike, pjatat vegane dhe vegjetariane, me synim integrimin e dy traditave shumë të ndryshme, por që mund të gjejnë pikat e kontaktit dhe të ofrojnë alternativa ata që duan të ndryshojnë dhe të eksperimentojnë vazhdimisht.

Për më tepër, shumë sipërmarrës do të kenë mundësinë të investojnë dhe të marrin rezultate të mira edhe nga pikëpamja e besueshmërisë dhe e biznesit.