Cilat janë regjistrat më të mirë të kasave për restorantet?

Zgjedhja më e mirë e një regjistri të kases varet nga nevojat e restorantit.

Në Itali ekzistojnë ende modele të përhapura klasike në të cilat administratori manualisht shkruan çmimin e pjatave individuale brenda një komande, të shënuar me dorë në një fletë të veçantë. Një zgjidhje e ngjashme nuk mund të përjashtohet me cdo  kosto. Megjithatë, vetëm aktivitetet me një numër të reduktuar tavolinash, me një zgjedhje të kufizuar në menu dhe me frekuencë të ulët mund të mbështeten në arkën e thjeshtë të parave pa u shqetësuar. Kjo është, për shembull, rasti i restoranteve,  dhe tavernave familjare.
Ndër zgjidhjet më moderne, megjithatë, janë ruajtjet  në PC që të jenë më të pranishme në restorante që kërkojnë një menaxhim të thjeshtuar të aktivitetit. Zgjedhja e softuerit është vendimtare, pasi ato mund ose nuk mund të ofrojnë një gamë të gjerë karakteristikash. Në disa raste programet nuk janë asgjë më shumë se një transpozim grafik i regjistrit të thjeshtë të kases, qe në disa raste ato bëhen me  një menaxhim i plotë te aktivitetit.
Regjistri i arkës së cloud është versioni më i avancuar i menaxhimit  të parasë, ideale për kontekste të reja dhe dinamike. Superioriteti teknologjik i padiskutueshëm i këtij sistemi mishërohet nga një aplikacion i thjeshtë që lejon pronarin të kontrollojë në kohë reale aktivitetet, koleksionet, statistikat, llogaritë dhe stoqet në magazinë. Tipari përcaktues i regjistrit të keshit dhe i sistemit të menaxhimit të bazuar në cloud është padyshim aksesi i degëzuar në nivele të ndryshme të autorizimit. Me fjalë të tjera, restoranti mund të krijojë një profil për secilin anëtar të stafit, të përcaktojë rolin e tij dhe ta shoqërojë atë me funksionet që mund të kryejë brenda aplikacionit.
Në këtë rast, një smartphone i përbashkët mund të shndërrohet në një pajisje të arkës, në gjendje të komunikojë në kohë reale porosite dhe kërkesat e klientëve, pagesat e marra dhe kështu me radhë. Ata që janë të interesuar për një zgjidhje të plotë të menaxhimit të restoranteve duhet të marrin në konsideratë sistemin e cloud.

 

Klasike, në kompjuter ose në cloud: 3 lloje të arkave

Regjistri klasik i kasave ende reziston në treg dhe markat më të rëndësishme mbajnë prodhimin e saj.

Karakteristikë e regjistrit të thjeshtë të kases është një printer fiskal i integruar brenda së njëjtës makinë. Është një printer  që ju lejon të personalizoni faturën me të dhënat e kërkuara nga ligji. Makinat më moderne gjithashtu lejojnë marrjen e një marrëdhënieje menaxheriale ose fiskale që mund të transferohet në një kompjuter.
Regjistri i arkave në kompjuterë me bazë në Windows ose PC ka një madhësi më të evoluar të arkës, me funksionalitet më të madh të arritshëm përmes një ndërfaqe grafike të lehtë për t’u përdorur. Ato funksionojnë me softuer të instaluar , të pavarur nga platformat në internet dhe nga  lloje të tjera të lidhjeve të jashtme. Të gjitha-në-një dhe  sistemet  dallohen brenda të njëjtës kategori. Softueri është i instaluar në një makinë të projektuar posaçërisht për t’i shërbyer bizneseve, të kompletuara me printera, veshje,  dhe tastierë.

 

Regjistrimi i arkave klasike mund të instalohet në kompjuterët e zakonshëm – me kusht që ata të kenë një sistem operativ të pajtueshëm – ose në makina të vëna në dispozicion të furnizuesve të njëjtë. Në këtë rast, do të kemi një pajisje me softuer, potenciali i të cilit zgjerohet duke shtuar periferikalet e nevojshme për aktivitetin (p.sh. skanera, etiketues etj.). Në të dyja rastet softueri mund të përshtatet me pajisjet klasike (kompjuterët me tastierë dhe maus) ose me ekranet më moderne të prekjes. Disa kompani japin licencën për përdorimin e softuerit, të tjerët ofrojnë softuerin me një  pajisje të posaçme me një kontratë qeraje.
Regjistrat e parave të bazuara në cloud janë versioni më i avancuar i regjistrave të kasave. Lidhur ngushtë me një lidhje interneti, softueri është instaluar në nivel lokal në një server të ngjashem përmes aplikacioneve të përshtatshme në pajisjet mobile dhe  fikse. Lehtësia e përdorimit e bën ndërhyrjen e një tekniku të panevojshëm për instalim dhe konfigurimin . Në fakt, këto janë aplikacione të thjeshta për tableta, smartfonë ose kompjuterë që arrihen me kredencialet e tyre. Potenciali i regjistrave të kasave në rrjet është shumë i lartë, sidomos në rastin e një sektori të caktuar si restorantet. Këto aplikacione u lejojnë anëtarëve të ndryshëm të stafit të azhornojnë regjistruesin në kohë reale me informacion rreth aktiviteteve në vazhdim (p.sh. tavolina, urdhra, koleksione). Regjistruesit në bazë të cloud zakonisht funksionojnë në sistemet Android dhe iOS-Apple dhe kanë nevojë për një lidhje interneti. Megjithatë, disa sisteme veprojnë pjesërisht jashtë linje, duke regjistruar informacione mbi pajisjen e përdorur dhe duke transferuar atë më vonë në bazën e të dhënave të cloud. Gjithashtu në këtë rast pika e parasë mund të pasurohet me periferikët e nevojshëm dhe për këtë arsye përbën një ofertë të plotë për menaxhimin e aktivitetit dhe gjithashtu raporton disponueshmërinë e aplikacionit të menaxhimit të lirë.

10 karakteristika te kamarierit model

Një kamerier i mirë duhet te ndjeke keto pika kyce:

1.Te kujdeseni  për pamjen tuaj dhe veshjen tuaj. Pastrimi dhe rendi janë bazat e një prezantimi të mirë. Asnjëherë mos u shfaqni me një xhaketë të copëtuar apo te njome ose uniformë.
Kushtojini vëmendje qëndrimit dhe sjelljes. Asnjëherë mos i mbani duart në xhepin tuaj!
2.I mireprisni  klientët në një mënyrë të sjellshme dhe miqesore.
Jo për të diskriminuar, të gjithë klientët janë të njëjte për klasën shoqërore apo dhe meritojnë të njëjtin trajtim.
Kushtojini vëmendje klientëve te rregullt. Është e rëndësishme për të shkruar  shijet, preferencat apo kërkesat e veçanta të klientëve besnikë.

3.Mbani kujtesën tuaj të trajnuar. Kjo është shumë e dobishme për të ruajtur layout dhe numrin e tabelave, plotësisht të vetëdijshëm për propozimet e menuse dhe mos harroni disa elemente  për të bërë shërbimin më të shpejtë.
4.Gjithmonë mbani pajisje esenciale me ju:  peshqir sherbimi,  hapës shisheje, fletore për porosite.
5.Merrni porosinë tuaj në tryezë pas pritjes për sasinë e duhur të kohës. Është e rëndësishme të siguroheni që mysafirët të vendosin me qetësi; në përgjithësi ju “shkoni në veprim” kur klienti ka vendosur menunë në tryezë dhe duket përreth.

6.Hapni shishe vere në tryezë. Para se te hidhet në gota, kamarieri duhet të japë një shije për lokalet më autoritative dhe të vazhdojë vetëm pas një mendimi pozitiv. Kur e derdhni, gjithmonë filloni nga e djathta dhe së pari shërbejuni zonjave. Asnjëherë mos e  mbushni shume goten, afërsisht 2/3
7.Shërbeni pjatat në mënyrë të përshtatshme. Ju filloni gjithmonë nga zonjat, mbani pjatën nga e djathta dhe e tërhiqni atë nga e majta, duke e mbajtur poshtë tabakane dhe asnjëherë në nivelin e fytyrës së klientit.
Rregulloni  dhe pastroni tryezën para se të shërbeni ëmbëlsirën.
8.Mund ta sillni faturën në momentin që kërkohet dhe të largoheni menjëherë pa pritur pagesën.
9.Asnjëherë mos bëni rruge bosh nga kuzhina në salle ose anasjelltas. Sigurohuni që gjithmonë te keni diçka në dorën tuaj dhe mos jepni përshtypjen se nuk keni asgjë për të bërë.
Qëndroni në salle, shikoni mbi tavolinat dhe klientët, kështu që ju mund të merrni masa për çdo kërkesë . Ndaj, zbuloni sekretet! Këshilla në faqen e një restoranti në facebook.

Struktura hierarkike e një restoranti: çfarë është dhe si është organizuar

Kush hap një restorant e di shumë mirë se nuk po hap ndonjë biznes, por po fillon një kompani të vogël apo të madhe. Si e tillë, pra, restoranti duhet të menaxhohet me kujdes,  ne planifikim, ne monitorim dhe  ne organizim të çdo aspekti të aktivitetit.

Edhe restoranti do të duhet të ketë një organizim të brendshëm të stafit, ashtu si një kompani, dhe të adoptojë një strukturë të vërtetë hierarkike. Vetëm në këtë mënyrë, në fakt, rolet mund të përcaktohen qartë dhe saktë dhe secili anëtar i stafit do të dijë se çfarë të bëjë dhe kujt t’i përgjigjet.

Te harroni për të pajisur restorantin tuaj me një organizim të brendshëm të këtij lloji,  mund të paraqesë një gabim fatal. Në këtë rast, në fakt, rreziku është që të dënojë aktivitetin në konfuzionin dhe improvizimin më të plotë. Për këtë arsye, në qoftë se ju vendosni për të bërë restorantin tuaj  një biznes të vërtetë te suksesshëm, ju do të duhet për të filluar skemën e tyre organizative, me role të qarta dhe hierarkitë.

Menaxhimi i restoranteve: zbuloni menyren me  efektive!

Struktura hierarkike e një restoranti: rolet kryesore

Për të qenë më të qartë stafi i një restoranti duhet të ndahet në grupe pune, të cilat quhen brigada. Nga brigada nënkuptojmë atë pjesë të personelit që punon në një sektor të caktuar. Sigurisht brigadat mund të jenë të ndryshme, më shumë ose më pak të shumta, në varësi të llojit të restorantit dhe ajo është e organizuar nga lloji i menusë, nga sektori i restoranteve në të cilën ju punoni, etj

Prandaj, çdo brigadë nuk ka karakteristika të përbashkëta dhe prandaj është shumë e vështirë të identifikohen elementet standarde. Në çdo rast, në përgjithësi është e mundur të rendisni disa brigada apo grupe pune që gjejmë në çdo biznes të restoranteve.

Sa dixhitale është restoranti juaj:   e gjeni tani!

Ne pastaj do të kemi departamentin e menaxhimit dhe administratës. Ky është grupi i punës që merret me menaxhimin aktual të restorantit. Ky departament pastaj bashkon:

Pronarin ose drejtorin (menaxher i përgjithshëm)
Menaxherin e restorantit dhe biznesit
Menaxherin i Ushqimit dhe Pijeve
Ndihmës Menaxher (një figurë që mbështet tri të parat)
Shitës dhe menaxher i marrëdhënieve publike: merret me kërkimin e klientëve të rinj dhe potencialë dhe marrëdhëniet me publikun
Rezervimi (një shifër prenotimi)
Komunikimi dhe Marketingu (mund të jetë vetëm një person ose disa njerëz që punojnë së bashku me menaxherin e Sell & public relation, duke përcaktuar planin e marketingut dhe komunikimit të restorantit.
Hulumtuesin dhe Zhvilluesin (një figurë që merret me hulumtimin e teknologjive dhe sistemeve inovative dhe kontrollin e konkurrentëve)
Drejtor i Personelit
Punonjës administrativ (një figurë që merret me kontabilitetin e restorantit)
Trajnimi dhe Zhvillimi (një figurë profesionale që merret me hulumtimin dhe trajnimin e stafit)
Ekipi menaxhues, i cili ndryshon sipas madhësisë së restorantit, është i rrethuar nga dy grupe të tjera: ajo e kuzhinës dhe ajo e pranishme në sallë.

Në kuzhinë, në veçanti, kompleksiteti i stafit është shumë i ndryshueshëm: është e mundur që të shkoni  disa kuzhinierë në një seri figurash që shkojnë nga kuzhinieri ekzekutiv tek shefi  i kuzhinës. Është e qartë se nëse në një restorant familjar është e mundur që kuzhinieri te jete gjithashtu shef, në një restorant të niveleve më të larta stafi do të rritet dhe me teper gjithashtu ne  shkallë të ndryshme hierarkike. Për shembull, disa restorante mund të kishin Chef Patissier, një figurë plotësisht e dedikuar për dyqanet e vogla dhe të mëdha . Kjo shifër është shembulli klasik i kuzhinierit të lojës, ose një kuzhinier i cili kujdeset vetëm për përgatitjen e disa ushqimeve të veçanta.

Grupi në sallë në vend të kësaj përfshin të gjithë ato persona që kalojnë shumicën e orëve të tyre të punës në sallë dhe lidhen drejtpërdrejt me klientët. Stafi i salles kujdeset për marrjen e porosive, këshillimin dhe dhënien e ideve për klientët në menunë dhe shërbimin  e pjatave të ndryshme. Me pak fjalë, një rol shumë delikat që përcakton atë që ne e quajmë një shërbim restoranti. Edhe grupi i salles mund të ndryshojë në varësi të llojit të restorantit. Pra, ne do të kemi një çift kamerierësh në rastin e një restoranti të vogël. Një restorant i madh, nga ana tjetër, duhet domosdoshmërisht të ketë një drejtues kryesor, një figurë e aftë për të drejtuar dhe monitoruar punën e kamerierëve. Jo vetëm kjo por edhe , figura e Sommelier është gjithashtu  nje rol i rendesishem midis atyre që janë të pranishëm në një restorant të një niveli të caktuar.

Shefi i restorantit: çfarë bën ai?

RESTORANTE ITALIANE NË AMERIKË: 5 KARAKTERISTIKA

1-Amerika është plot me restorante italiane
Cilesimi i parë është se ka dhjetëra mijëra restorante italiane dhe italiane-amerikane të përhapura në të gjithë vendin, me një prevalencë të qartë në Nju Jork dhe New Jersey.

Konkurrenca është me të vërtetë e pamëshirshme për njerëzit tradicionalë në Shtetet e Bashkuara dhe nuk është një lajm i madh.

Nga fundi i shekullit të 19-të, bashkatdhetarët tanë sollën me vete bagazhin e tyre të kuzhinës që u modifikua për të plotësuar shijet e amerikanëve.

2-Kuzhina italiane-amerikane nuk është kuzhina italiane
Pjatat që në Itali nuk I kemi parë kurrë të shërbyera në një restorant janë një pjesë integrale e menusë e çdo restoranti italian-amerikan.

Një shembull? Fettucini Alfredo, salcë bologneze, penne me vodka, spageti me qofte.

Sigurisht që është interesante të theksohet ndryshimi i thellë në kuzhinën tonë kombëtare me shijet e amerikanëve.

Kjo do të thotë që klientelë tuaj të ardhshëm natyrisht do të presin edhe këto pjata.

3-Tradita e madhe e picerisë amerikane është shumë e ndryshme nga e jona
Tradita e madhe e picerisë në Nju Jork dhe në Çikago gjen dy interpretime të ndryshme, larg nga tonat.

Kjo do të thotë se ka të paktën tre shkolla të ndryshme per pica në Shtetet e Bashkuara dhe se të gjitha janë të shprehura në nivele të larta.

4-Të largohen është në kërkesë të madhe
Amerikanët duan të porosisin ushqimin, të shkojnë ta marrin dhe ta konsumojnë atë në shtëpi.

Pjesa integrale e kulturës amerikane  dhe se amerikanet duan të hanë gjatë ecjes.

Këtu është simboli i kësaj kulture, karroca e qenve të nxehtë është e gjithëpranishme në çdo cep të Shteteve të Bashkuara.

5-Familjarizimi me gjuhen
Para se të largoheni, do t’ju duhet të keni një njohuri relativisht të thellë të gjuhës, pa të cilën është e pamundur të merreni me burokracinë ose të lidheni me klientin e ardhshëm.

Diskursi padyshim vlen edhe për stafin: nëse kujdeseni veçanërisht për punësimin e stafit italian, TE zgjidhni një staf që ka një mirëkuptim të mirë me gjuhën.

Në këtë pikë ju duhet vetëm të filloni me fushatën reklamuese.

Mësoni më shumë për Ristomanager!

Birra artizanale në Puglia: një vlerë e shtuar në tryezë.

Birra ka origjinë të lashtë, madje mendohet se fermentimi ndodhi rastësisht rreth 5000 vjet më parë dhe pastaj murgjit më pas duhet të përsosnin dhe te  përmirësojnë këtë pije.

Në vendin tonë, tregu është duke fituar një vend të rëndësishëm në ekonomi dhe kombinimi territorial mund të përmirësojë pjatat tipike dhe të rrisë shijet siç janë lidhjet tradicionale me verëra.

Rajonet e Italisë Jugore janë ende pak prapa për prodhimin e birrës artizanale në veçanti në Puglia ku vera është mbreti si një pije tipike e prodhuar.

Tipike e birrës së Pulias është të paktën 4 mikro-breweries me madhësi të drejtë që për disa vite kanë shtruar rrugën për të siguruar që Puglia në mesin e produkteve të saj të shkëlqyera gjithashtu ka birrë bujqësore.

Tipari kryesor i disa prej birrave të prodhuara në Puglia është emërtimi i bio, ashtu siç janë bërë me malltrat e kultivimit në Salento.

Ne zakonin tonë kemi lënë per ju disa emra: Weizen bio, përmbajtje të moderuar të alkoolit në të cilën me maja  eshte  pak i turbullt dhe një shije të thartë, Pale Ale bio  e zbehte më alkoolike pa filtër me butë dhe aromë shkumë aroma e frymëzim për Ales te kombinuara me kurset e parë dhe të dytë nuk është me shumë yndyrë dhe më në fund një birrë në stilin Arsa Porter i tymosur.

E rëndësishme për ta populluar  ose provë ose një menu të veçantë .

Atëherë ajo do të jetë menaxhimi i juaj për të llogaritur statistikisht se si ky element mund të rrise shitjet ose te aktivizoje impulse të reja të blerjes.

Birrarite artizanale Pugliane

Emri                                                        Location                        Province           Viti

Aleph                                               S. Pancrazio Salentino                    BR                  2015
B94                                                                 Lecce                                      LE                  2008
Baff Birra                                                    Lecce                                      LE                   2017
BAS Fabrika e Artizanatit Stefanelli   Taranto                             TA                  2008
Bilabi ‘                                                                  Bari                                  BA                   2014
Birra e Konsullit                                        Monopoli                             BA                   2018

Birra Salento                                            Leverano                                 LE                   2010
Birranova                                             Triggianello                               BA                    2007
BirrApulia                                                   Ostuni                                    BR                    2012
BirrArè                                                        Barletta                                   BA                     2016
BirRbante Bari BA 2012
Birraria artizanale e Pulias           Ascoli Satriano                           FG                    2014
Birraria Bari                                             Bari                                        BA                     2015
Birraria Decimoprimo                      Trinitapoli                                 BT                     2012
Birraria e Ostuni                                  Poggiorsini                                BA                    2016
Birarria Capo                                            Tricase                                    LE                    2015
Birraria Levante                                      Bitritto                                    BA                   2009
Birraria Itali                                      Martina Franca                             TA                   2015
Birraria Magno                                   Copertino                                    LE                    2014
Fabrika e birrës Svevo                     Modugno                                     BA                   2002
Calender                                                      Tuglie                                       LE                    2016
Capo d’Otranto                                     Otranto                                       LE                    2017
Castel del Monte                             Ruvo e Puglia                                 BA                     2011
Danielit                                                Manduria                                     TA                     2016
Demibeer                                 S. Pancrazio Salentino                           BR                      2014
Duan                                            San Giorgio Jonico                                TA                     2006
Eataly Bari                                                   Bari                                        BA                      2013
Ebers                                                             Foggia                                     FG                     2014
Eclipse                                               S. Giorgio Jonico                             TA                     2016
Erland                                                           Racale                                     LE                     2016
Fabbiano                                          San Giorgio Ionico                           TA                     2014
Grilë                                                     Minervino Murge                           BA                     2017
Gruit                                                             Brindisi                                    BR                    2008

 I peuceti                                                   Bitonto                                    BA                      2013
Malatesta                                                   Lecce                                      LE                       2015
Montalto                                          Pietramontecorvino                         FG                      2009
Birraria Bujqësore Murex – Altamura      Altamura                     BA                      2011
Old 476                                                           Galatina                                 LE                      2015
Ratto Matto                                                Bisceglie                                BA                      2017
Sancti Marci                                       San Marco në Lamis                     FG                      2014
Birraria Suds Fine Southern                      Noci                                  BA                      2013

Firma e Birres Pugliane

Emri                                                                   Location                       Province           Viti

74zero15                                                  Martina Franca                                TA                  2015
Birraria Artizanale BAC Casaranese         Casarano                             LE                  2014
Barbarossa                                                                  Bari                                  BA                   2011
Beer-Oz                                                                     Modugno                             BA                  2014
Beerbante Salentina                                        Melendugno                           LE                  2014

Birrë Clandestine                                                  Martano                              LE                  2017
South Beer                                                                    Bari                                  BA                  2014
Birra Terrona                                              Corigliano D’otranto                    LE                  2013
Birralab                                                                     Canosa                              BA                  2015
Birrarium                                                     Acquaviva delle Fonti                   BA                  2013
Birraria Leverano                                                 Leverano                          LE                   2011
Birrogastrofonici                                                     Lecce                              LE                   2012
CapiMora                                                                       Racale                             LE                   2015
Double Cotta                                                                 Corato                            BA                   2014
Duca di Svevia                                                      Torremaggiore                     FB                   2016
Gargantua                                                      San Nicandro Garganico             FG                  2015
Idem                                                                             Leporano                        BA                   2014
Aura                                                                              Cavallino                        LE                    2015
Lentopede                                                                      Spongano                       LE                    2016
Mata                                                                                  Cerignola                        FG                   2016
Meliso                                                                              Supersano                       LE                    2016
Mi.ac                                                                         Canosa e Puglia                  BA                   2017
Musa                                                                          Gravina në Puglia                 BA                   2016
O-Grainbeer                                                            San Severo                         FG                   2009

Spinelli                                                                              Parabita                          LE                   2015

SI TË MERRNI YLLIN E MICHELINIT

Dihet mirë se yjet e Michelin janë aspirata më e madhe e të gjithë kuzhinierëve dhe kuzhiniereve të planetit.

Duke parë emrin e restorantit tuaj që shfaqet në udhëzues është sinonim me cilësinë dhe përsosmërinë, për të mos përmendur reagimet e klientit.

Duke iu rikthyer disa dekadave pas , ne jemi në Clermont-Ferrand në Francë, në kompaninë e prodhimit kryesor të gomave, vëllezërit themeluese Edouard dhe André Michelin, kishin  për të gjetur një mënyrë për të udhëzuar shoferët gjatë udhëtimit, dhe kështu mendohet një udhëzues që përmbante komente dhe këshilla se ku mund të hani, të qëndroni gjatë natës etj. Një njohje e rëndësishme ishte dhe ende është caktuar nga inspektorët, duke vlerësuar kuzhinën, vendndodhjen, kuzhinierin, shërbimin, pastrimin dhe shumë faktorë të tjerë.

Në 1900 u botua numri i parë i udhëzuesit Michelin.

Për të dalë nell’ambita tjetër ngarje me simbolin prestigjioze, ju duhet të merrni nga inspektorët të paktën një yll, që tregon një kuzhinë të shkëlqyer, e cila mund të jetë edhe tradicionale dhe ende në krijimtarinë e kuzhinierit. Kur ylli i dytë arrin pas të parit, restoranti arrin nivele shumë të larta, në pragun e përsosmërisë të marrë me yllin e tretë, njohjen më të lartë, creme de la crème. Shkurtimisht, karakteristikat kryesore janë si më poshtë:

: kuzhinë shumë e mirë në kategorinë e saj.

 

  : kuzhinë e shkëlqyer, meriton një devijim

 

  : kuzhinë të jashtëzakonshme, e meriton një vizite

 

Procesi fillon me inspektorin, i cili ishte ulur në tryezëne  restorantit duke porositur, dhe duke zgjedhur për një përvojë ngrënie  të vlerësuar nga të gjithë, puna e kuzhinierit dhe brigada e tij . Që nga paraqitja e gjellës, shumë e rëndësishme, (syri dëshiron pjesën e tij), e ndjekur nga shijet e pjatave, bilanci i përbërësve, teknika e përgatitjes për cilësinë e tyre dhe aftësinë e kuzhiniereve për të krijuar një aleancë unike dhe të paharrueshme. Pastaj ju të kaloni  qasjen e vlerësimit me klientët, përkatësisht profesionalizmin e shërbimit, përzgjedhjen dhe kombinimin e duhur të verërave, atmosferën e dhomës, orendite, vendndodhjen, vlera për para, në domosdoshmëri të shkurtër lëni shenjën tuaj.
Çdo pllakë vlerësohet sipas parametrave të mëposhtëm:

Cilësia e produktit
Teknika e përgatitjes
Bilanci midis përbërësve
Kreativiteti i kuzhinierit

Çdo pikë e listës merr një votë, nuk jemi duke folur këtu per  yjet, por, forks, duke filluar nga 1 deri në 5, duke marrë parasysh të gjitha elementet që kemi biseduar  më parë.

Nëse ju jeni një pronar restoranti, një këshillë qe ne mund të japim është  udhëzuesi i fundit për një të re qe do të duhet të presë deri në muajin e ardhshëm, më 16 nëntor, dhe të fillojnë të shqyrtojnë restorantin në zonën tuaj, provoni ato dhe të përpiqeni për të mësuar. Duke analizuar konkurrencën, ose ndoshta është më e saktë të thuhet, kush e bëri atë është themelore.

Tip i dytë është të investoni në biznesin tuaj, të ndryshoni mobiljet, të modernizoni dhe të vazhdoni me kohën. Blej një libër të arkitekturës dhe ripërdorni orenditë, zgjidhni stafin më të mirë që mund të gjeni, udhëtoni nëpër botë dhe merrni më të mirën nga shumë kultura të ndryshme. Filloni këtë hulumtim për ta bërë restorantin tuaj të një lloji, dhe me përkushtim dhe këmbëngulje do të vijnë rezultatet.

Për edicionin e ri të udhëzuesit, të gjithë sytë janë në kuzhinier famshëm Carlo Cracco, i cili vitin e kaluar bëri bujë për shkak se ajo ka humbur një yll, tani ka lëvizur restorantin e saj në Vittorio Emanuele Galleria në Milano. Në më pak se një muaj ne do të zbuloni nëse në krah të emrit të restorantit të tij “Cracco” do të tregojnë një tjetër yll, ose ndoshta dy, në mënyrë që për të arritur prestigj më të lartë.


Edhe të rinjtë janë duke marrë hapësirën e tyre, në një nga artikujt e meparshem, ne kemi intervistuar Chef Isabella Poti, i cili nen shoqerine e  Florian Pellegrino, i cili është edhe Chef, solli “Bros” restorant në Lecce në nivele të larta, duke arritur një famë të tille, të cilat në këtë kohë janë ndër më të cituarit për marrjen e yllit të parë.


Italia, në 2018, numëron 356 yje të njohura, duke zënë vendin e dytë në botë pas Francës.

Çokollatë, kjo është arsyeja pse ajo kurrë nuk duhet të mungojë. Le të festojmë festivalin e çokollatës me recetën e shijshme të Mudit

Le të flasim për çokollatën, a keni shijuar tashmë në gojën tuaj?

Ndoshta ju do të mendoni për filmin me Johnny Depp dhe Juliette Binoche ku të dy u dashuruan në një qytet francez midis një praline dhe një tjetri. Ose çokollata e fundit që hodhët për konsum të lartë kalorik. Unë jam i sigurt se askush nuk ka menduar për përfitimet që çokollata i jep trupit dhe mendjes, vetëm duke ditur se si të zgjedhim atë të drejtë.

Çokollata erdhi në Evropë në vitin 1502 dhe u bë një ilaç mjekësor, në të vërtetë u mendua se ishte një ilaç për tretje, ndihmonte funksionimin e duhur të organizmit dhe se ulte  depresionin. Pra, ishte bindja, se  kakao ka proteinat superlative,qe sot ne jemi te sigurt.

Një kërkesë themelore për një produkt cilësor është paste kakao si përbërësi i parë, prandaj i vëmendshëm ndaj etiketave. Lajme të këqija per dashamiresit e varianteve të bardha dhe të qumështit, aleati i shëndetit tonë është fondente, i cili duhet të përmbajë të paktën 70% kakao FONDENTE ; sa me e lartë është përqindja, aq më mirë.

Kakao, në fakt, përmban flavonoids, antioksidantë të fuqishëm që ne gjejmë në manaferrat, verë e kuqe dhe fruta agrume. Por pse janë kaq të rëndësishme për shëndetin tonë?
Ata parandalojnë sëmundjet kardiovaskulare
Ata mbrojnë arteriet
Ata përmirësojnë kujtesën
antiviralë
Anti-inflammatories
Antiallergeni
Ata luftojnë obezitetin
Ato ndihmojnë sistemin imunitar

Efektet pozitive janë të shumta dhe me vlerë ato meren në konsideratë, por nga ne nuk duhet të anashkalohet fakti se çokollata është një ushqim me shumë kalori, 100 gram ka rreth 500 kcal, por duhet te futet në një dietë të shëndetshme dhe të ekuilibruar, disa kuadrate të vogëla do të jeni në gjendje të shijoni  pa pasur  faj.

FESTIVALI I KOKËLLAVE

Një ngjarje e pallogaritur për të dashuruarit me çokollatë, këtë vit Perugia do të presë Eurochocolate, në edicionin e tij të njëzet e pestë. Nga 19 deri më 28 tetor kryeqyteti Umbrian do të pushtohet nga mijëra preferues. Për rastin, janë krijuar tre paketa “turistike“, të cilat do t’u lejojnë pjesëmarrësve të marrin pjesë në festivalin më prestigjioz të çokollatës në gadishull. Më poshtë do të gjeni përshkrimet e ofertave të udhëtimit dhe çmimet e tyre:

Udhëtim ditor, udhëtim kthimi me autobus + dita për Eurochocolate 49 euro
Udhëtimi në fundjavë, udhëtimi i kthimit me autobus + 2 ditë për Eurochocolate + një natë në hotel (gjysmë bordi) + turne udhëzues i Asizit 129 euro
Udhëtim luksoz, udhëtim kthimi me autobus + 2 ditë në Eurochocolate + 2 netë në hotel (gjysmë bordi) + turne udhëzues i Asizit 219 euro
Dhe nëse jeni një dashamires i artit, nuk mund të humbisni galerinë e hapur që ofron Eurochocolate çdo vit; më të admiruarit janë skulptorët, të cilët ia dalin të modelojnë blloqe të mëdha të çokollatës, duke krijuar vepra të denjë për një muze.

RECETA KEKU MUD

Ne nuk mund të përfundonim një artikull mbi çokollatën pa ju dhënë një recetë, ne paraqesim Cake Mud, ose ashtu siç quhet në vendin e tij të origjinës “Cake Mudisipi Mud”. Fjalë për fjalë do të thotë tortë me baltë, por mos u mashtroni, ajo është emëruar kështu për cilësinë e saj të shijeshme dhe të butë, e cila kujton brigjet e lumit Misisipi. Në Shtetet e Bashkuara kjo ëmbël është e pranishme në recetat e të gjitha familjeve. Protagonist absolut, mund të jetë vetëm ai, CioccoRe, që e bën këtë tortë shumë substanciale dhe prandaj të papërshtatshme për konsum të shpeshtë. Për raste të veçanta, është një shije e fytit që mund të jepet. Një kënaqësi për shijen që do të sjellë buds me shume shije në një udhëtim entrancing.

Përbërësit:

250 gram gjalpë
250 gram çokollatë ekstra të errët (70% minimum)
250 gram sheqer
130 gram qumësht
4 vezë
1 qesen e vanilines
1 filxhan kafe (opsionale)
50 gram pluhur kakao
200 gram miell
1 qeskë pluhur pjekjeje
150 gram çokollatë ekstra të errët
60 gram krem ​​të freskët
drithërat e lajthive dhe fistikë

PROCEDURA:

Gjëja e parë që duhet të bëni është shkrirja e çokollatës në një ene me gjalpë dhe sheqer, përzieni të gjithë përbërësit dhe shtoni qumështin dhe kupën e kafesë, duke vazhduar përzierjen e nxehtësisë mesatare.

Në një tas të veçantë, shtoni përbërësit e thatë, pastaj miellin, pluhurin e pjekjes, pluhurin e kakaos dhe zarzavate të vaniljes. Mix përbërësit dhe butësisht shtoni përzierjen e shpërndarë më parë në një bain-marie.

Merrni një tjetër enë, thyejnë vezët dhe pas shtimit të pak kripë, përdorni shulën ose mikserin për disa minuta me shpejtësi të mesme, derisa të jenë të lehta dhe me gëzof.

Shtoni ato në përzierje dhe përzierni me një shpatull nga poshtë lart, ky hap është shumë i rëndësishëm për të shmangur çmontimin e përzierjes.

Loja është bërë; merrni një kallaj me kakaçe me diametër 22 cm, ngjisni dhe e mielloni dhe pastaj derdhni përzierjen.

Furrë statike në 150 gradë për një orë e gjysmë.

Tani vjen pjesa e lehtë dhe argëtuese, përgatitja e ganacheve të çokollatës; Shkrini edhe njëherë çokollatën e mbetur (150 gr) me kremin e lëngët të bain-marie, nxitje herë pas here. Kur ka arritur një qëndrueshmëri të butë dhe me shkëlqim dhe kuzhina do të përmbytet me aromën e dendur të çokollatës, ju mund ta derdhni në tortë me baltë. Për të zbukuruar, shtoni drithërat e lajthive dhe fistikë ose një grumbull të vogël me fruta të kuqe në qendër. Gëzoni ushqimin tuaj!

“Nuk ka aq shumë metafizikë në tokë sa në një çokollatë”
(Fernando Pessoa)

Rregullat për restorantet komerciale

Duke folur për restorantet do te thote te pershkruash diçka shumë të gjerë dhe të përgjithshme dhe që kërkon dallime të rëndësishme sepse përfshin shumë aspekte.

Është pjesë e atij sektori komercial që ka të bëjë me ato aktivitete që kanë të bëjnë me prodhimin dhe shpërndarjen e ushqimeve për konsumatorët.

Një sektor që me rritjen e konsumit të ngrënies larg shtëpisë, për arsye pune, ka gjetur një rritje dhe diversifikim të dukshëm, krahasuar me format më tradicionale.

Çdo mjedis apo sektor i punës bazohet në baza të caktuara dhe në këtë rast është e përshtatshme të identifikohen rregullat për furnizim e restoranteve komerciale.

Në fakt ajo është përcaktuar në këtë mënyrë, pasi ajo përfshin edhe llojin e restorantit, restorantin tipik, atë të shpejtë dhe atë udhëtues.

Një veçori që dallon ushqimin komercial nga forma të tjera është se kompanitë që merren me prodhimin dhe shpërndarjen e ushqimit i referohen klientit individual, i cili ka të drejtë të zgjedhë llojin e shërbimit, pastaj pjatat për të ngrënë, duke zgjedhur ne menu  dhe për këtë arsye e di se çfarë lloj çmimi shkon .

 

DIFERENCAT NË RESTORANTET KOMERCIALE

Duke shkuar më thellë se sa shpjegimi, në hotelierinë tregtare janë pjesë e atyre aktiviteteve që kanë të bëjnë me restorantin tipik, kështu një kuzhinë tradicionale që ofron enët tipike që kanë lidhje me territorin.

Ne gjithashtu flasim për aktivitete që bazohen në një koncept të cilësisë së lartë, prandaj ato përcaktojnë gourmet lokale, mjediset e të cilave kujdesen në pamje, në detajet më të vogla dhe me shije; për më tepër flasim për ushqime të shtrenjta dhe të shtrenjta të shoqëruara me përzgjedhje të rëndësishme të verës, një përzgjedhje më të gjerë të djathrave dhe desserts.

Restorantet, të cilat janë ato etnike që ofrojnë një lloj kuzhine tipike të një vendi të caktuar, janë gjithashtu të përfshira në kategorinë e restoranteve komerciale, si në rastin e restoranteve kineze, indiane, meksikane etj., Ose që bazojnë kuzhinën e tyre në ushqime specifike si në rastin e restoranteve vegjetarianë.

Pastaj janë restorantet e argëtimit që përveç restorantit ofrojnë shfaqje muzikore të gjalla, cabaret, valle dhe çdo gjë tjetër mund të përfshijë vizitorët e tyre.

Ato janë më të thjeshta, në mobilimin dhe në organizimin  e kuzhinës, por gjithnjë të këndshme, pra restorantet: këtu mbizotëron një kuzhinë e llojit tradicional dhe casareccia dhe pjesë gjithashtu të bollshme.

Për ta përfunduar atë quhet edhe newrestaurants, e cila përfshin ato aktivitete tregtare që po zhvillohen në vitet e fundit, të tilla si vetë-shërbimi, ushqimi i shpejtë, piceri, restorante me spageti, të skuqura ose  take away.

Ato karakterizohen nga shpejtësia e shërbimit dhe si në rastet e vetë-shërbimit ekziston edhe pjesëmarrja e konsumatorit që shërben vetëm dhe sapo mbaron ngrënien, kiron  tavolinën duke e vendosur tabakane  e zbrazur në kosha të posaçem.

Gjithashtu merrni parasysh kategorinë e  restoranteve te  udhëtimit  që përfshin kategoritë hekurudhore, ajrore dhe detare dhe të cilat, ndryshe nga të tjerët që kemi përmendur, kanë nevoja të veçanta. Në fakt ajo kërkon një organizim të mirë, burime njerëzore dhe në të njëjtën kohë edhe një cilësi të mesme të ushqimit dhe shërbimit.

Ajo gjithashtu ka nevojë për pajisje dhe forma të përgatitjes së ushqimit për ta ruajtur, transportuar atë dhe gjithashtu duke marrë parasysh hapësira të vogla për ta ruajtur atë.

KUJDESI I KLIENTIT

Ndër rregullat për furnizim te restoranteve komerciale, përveç çdo gjëje që lidhet me organizimin e aktiviteteve, shërbimeve dhe llojit të kuzhinës që do të propozohet, pasi ka një marrëdhënie të drejtpërdrejtë me konsumatorin individual, ne duhet të zgjerojmë diskursin e marketingut në ato të cilat janë objektivat për të cilat i referohen format e ndryshme të hotelerisë tregtare.

Në fakt, ajo që ka rëndësi është koncepti i besnikërisë, që shprehet në zgjedhjen e konsumatorit për të përdorur shërbimet dhe konsumimin e ngrënies së një restoranti të caktuar, si dhe në preferencën e çmimeve që ofrojnë vendasit për konsumimin e ushqimit.

Kjo do të thotë se ushqimi komercial merr parasysh tendencat dhe preferencat që shprehin klientët e saj, duke propozuar kështu ofertën e tyre për të kapur shijet dhe kënaqësinë që rezulton nga ata që e përdorin atë.

Kjo është një degë shumë e rëndësishme ne furnizimin me ushqime, gjithashtu sepse ajo përfshin shumicën e aktiviteteve që zhvillohen në këtë sektor dhe gjithashtu është shumë i hapur për inovacionin, ashtu si vitet e fundit, për shembull, shërbimi i ushqimit në shtëpi përmes përdorimit te  aplikacioneve të smartfonëve.

Nga kjo pikëpamje, Ristomanager përfaqëson një instrument me cilësi të jashtëzakonshme dhe një efektivitet të madh, për shkak të shërbimeve të shumta të tij dhe mbi të gjitha për thjeshtësinë e përdorimit të tij, gjë që e bën atë të përballueshme për të gjithë dhe për rrjedhojë edhe për ata që nuk janë shumë praktikë me teknologjine.

Restorantet kolektive: çfarë jane ato?


“Restorante kolektive” nënkupton përgatitjen dhe shpërndarjen e shërbimit për një numër të madh ushqimesh të plota për komunitetin, siç janë: kantinat e kompanive, shkollat, spitalet, burgjet etj. Ajo ka për qëllim grupet e njerëzve që kanë nevojë të përfitojnë nga ky lloj shërbimi, pasi ato janë larg shtëpisë për arsye të ndryshme.

Restorante kolektive lindin si një përshtatje me shoqërinë: për industrializim, me punëtorët e punësuar fillimisht në fabrika, dhe pastaj në sektorin terciar; për transformimin e familjes nga patriarkale në mononukleare; për përhapjen e mensave në shkolla nga kopshti deri në universitet; për kujdesin shëndetësor; për komunitetin e asistencës.

“Restorante kolektive” dallohen në një sistem konvencional dhe në një lidhje kolektive. Se  pari, ushqimet janë gatuar dhe shpërndahen menjëherë te konsumatorët. Në rastin e dytë, në vend të kësaj, përgatitja dhe realizimin  e  gatimit dhe ato të shpërndarjes dhe konsumit kryhen në kohë dhe vende krejtësisht të ndara. Përgatitja dhe gatimi i ushqimit në fakt kryhet në qendra të mëdha, nga të cilat dalin ushqimet e përfunduara, të cilat pastaj transportohen në mensë për shpërndarje dhe konsum.


Konsumatorët e Restorante kolektive, në përgjithësi zgjedhin ku të hanë ushqimin dhe bëjnë përdorimin e vazhdueshëm dhe të zgjatur të shërbimit. Në disa raste, kostoja e shërbimit paguhet nga kompania në të cilën ofrohet, në raste të tjera klienti paguan një pjesë.
Kateringu  kolektiv është një furnizim i domosdoshëm, instrumental, jo i kënaqësisë; ajo përqendron vëmendjen e saj në realizimin dhe shpërndarjen e pjatave , ndërkohë që shërbimi zakonisht nuk ekziston.

Format kryesore të ushqimit janë:

Restorante biznesi: në kompani të mesme ose të mëdha;
Restorante shkollor: brenda shkollave, universiteteve, qendrave të trajnimit;
Restorante sociale -shëndetësore: në spitale, klinika, shtëpi pleqsh dhe zona pushimi;
Restorante per komunitete: brenda institucioneve fetare, kazermat, burgjet e burgut;
Restorante asistence :  e destinuar për njerëzit e varfër; ajo është e organizuar në kantina, por ndonjëherë edhe me shërbimin në shtëpi.
Çdo formë e furnizimit me restorante kolektive ka nevoja specifike, në lidhje me llojin dhe nevojat e klientëve që duhet ta përdorin atë.
Vëmendje e kujdesshme duhet t’i kushtohet aspekteve ushqyese dhe higjienike, me standarde konstante të cilësisë që përshtaten me nevojat e ndryshueshme dhe të ndryshme të përdoruesve. Prandaj është propozuar një kuzhinë të standardizuar, por jo pa cilësi. Megjithëse shije më pak intensive dhe e këndshme dhe me një prezantim të enëve pak vëmendje, kuzhina  kolektive sigurisht që është shumë e kontrolluar dhe e balancuar nën aspektin ushqyese.

Menuja është gjithmonë rezultat i një pune të përbashkët midis kuzhinierëve dhe dietologeve ,  shpesh me ndihmën e personelit mjekësor; çdo fazë pune është e paracaktuar në çdo aspekt, zakonisht nën mbikëqyrjen e një eksperti në procedurat e higjienës dhe me një kontroll të fortë të laboratorëve të analizave.

Në gjithë këtë duhet të jeni shumë të kujdesshëm:

ku  të blesh  lëndën e parë – kompanitë kolektive të hotelierisë duhet të blejnë sasi të mëdha të përbërësve bazë. Këta zgjedhin furnizuesit, të cilët mund të jenë shitës me shumicë ose prodhues të vegjël duke u kushtuar vëmendje vlerave të ushqimit në Km 0, grupeve të reja të blerjeve dhe tregjeve të përgjithshme tradicionale. Pra, blerja e lëndëve të para nuk nënkupton vetëm blerjen e sasive të mëdha të ushqimit nga tregtarët me shumicë, por edhe zgjedhjen e një grupi furnizuesish të llojeve të ndryshme, për produkte që janë njësoj të ndryshme në aspektin e cilësisë dhe jo vetëm sasisë.
si të krijojmë një menu – Ju duhet të marrë në konsideratë tendencat e sotme (vegan, vegjetarian), të jenë të kujdesshëm për njerëzit me alergji ushqimore apo intolerances dhe në fund të respektojnë kulturat fetare të shoqërisë së sotme. Për këtë arsye flasim për “programimin e menusë” për të marrë parasysh të gjithë këta faktorë. Për kompanitë, menutë përfshijnë pjatat klasike të kuzhinës tradicionale italiane, të përgatitura me produkte sezonale, si dhe pjatat  etnike dhe ndërkombëtare. Per Sa i përket menusë e shkollës,për ushqimin e te vegjelve eshte me rendesi te madhe  është me rëndësi të madhe.


si të përgatitet ushqimi – kjo mund të bëhet në dy mënyra: ose brenda vendit ku do të shërbejnë ose me “ushqime të përçuara”, kjo do të thotë se përgatitja dhe operimi i gatimit dhe ato të shpërndarjes dhe konsumit kryhen në kohë dhe vende të ndara. Përgatitja dhe gatimi i ushqimit në fakt kryhet në qendra të mëdha, nga të cilat dalin ushqimet e përfunduara, të cilat pastaj transportohen në mensë për shpërndarje dhe konsum.
si për të ofrosh  ushqim – ofrimi i ushqimit është një çështje logjistike. Duhet të mendojmë përtej kohës që duhet për të paketuar dhe siguruar ushqimin, trafikun dhe operacionet për të përgatitur ushqimin për t’u shërbyer. Duhet të jemi shumë të vëmendshëm ndaj delikatesës së mallrave të transportuara dhe mbi të gjitha në temperaturën e gatimit të një ushqimi që del nga kuzhina dhe që nuk mund të ndryshojë shumë në krahasim me kohën kur do të shërbehet për konsumin e saj.