Dera e menusë: Kartela juaj e biznesit!

Mbajtësi i menusë ju lejon të përshkruani ofertën tuaj, objektivin e klientelës suaj dhe llojin e restorantit.

Mbajtësi i menusë është gjëja e parë që i vjen klientit. Zgjedhja e mbulesës është thelbësore.

Pse të zgjidhni të përdorni një mbajtës të menusë

Mbajtësi i menusë është një mjet komunikimi dhe marketing.

Materialet, efekti estetik, mbulesa janë tipare që përmirësojnë pjatat tuaja.

Një mbajtës i këndshëm i menusë shkakton një predispozicion pozitiv në klient.

A4 është ideal për qartësinë e ekspozitës, por formatet e tjera nuk duhet të hidhen, siç janë sheshi , mediumi horizontal ose vertikal A4.
Të mos harrojmë dy dyert shumë klasike. Një letër e bukur me ngjyrë shkumës, pergamenë kompleton të gjithë.

Cdo restorant ka mbajtësin e vet të menusë

Sido që të jetë stili apo tema e vendit tuaj, ju me siguri do të gjeni mbajtësin e menusë që do të kënaqë shijen tuaj.

  • Mbajtësi i menusë në lëkurë faux, i butë në prekje, elegancë e fortë e komunikimit.
  • Nëse keni një menu të thjeshtë, mund të zgjidhni një zgjidhje jo shumë të hollësishme me ngjyrat dhe materialet e natyrës.
  • Mos tradhtoni stilin tuaj për ekonomi. Lëkura është një material i gjithanshëm dhe elegant.
  • Nëse doni të jeni origjinal, Druri është materiali për ju. Përndryshe, pëlhurat mund të japin efekte speciale, të tilla si jutë ose të ndjerë.
  • Në Take and Away, në përgjithësi vendosni plastike. Përparësia është kostoja ekonomike dhe pastërtia.
  • Mbajtësi i menusë duhet të jetë praktik dhe jo i rëndë

Cmimet e mbajtësve të menusë së restorantit

Ka mbajtës të menusë me një kosto deri në pesëmbëdhjetë euro. Një çmim mesatar është 5-7 euro për një menu të klasës.

Sa më shumë që materialet të jenë të veçantë, aq më shumë çmimi rritet. Përshtatja është gjithashtu e rëndësishme për identitetin e restorantit. Jo vetëm emrin, por edhe logon ose disa citate.

Seti i menusë fikse për përdorim të brendshëm dhe të jashtëm

Mbajtësi i menusë i vaults është gjithashtu i ekspozuar në pjesën e jashtme, ose në hyrje. Restorantet turistike ose restorantet me çmim fiks përdorin tabela buletinesh ose menutë e brendshëm dhe të jashtëm.

Mbajtësit e menusë janë më të çmuara dhe më elegante në ndërthurje me orenditë e dhomës.

Ato në natyrë duhet të jenë të forta, funksionale dhe të sigurta. Plastika dhe druri i aluminit janë materialet më të përdorura.

Përfundimi

Absolutisht shmangni menunë e shtypur por korrigjoni me dorë, të ndotur ose të shkatërruar. Konsumatori do t’i atribojë gjithçkaje mungesës së vëmendjes dhe sipërfaqësisë.

Mbështetuni tek ata që kanë aftësi grafike, komunikimi dhe marketingu, ose site të specializuara me modele të para-kompozuara.

Vegla kuzhine: Cfarë ju nevojitet absolutisht?

Vegla kuzhine: cilat janë thelbësore?

Si të zgjidhni pajisjet e kuzhinës:

Le të fillojmë me tenxheret. Ekzistojnë lloje të ndryshme dhe me materiale të ndryshme si çelik inox, alumini, gize të emaluar, bakër, gur, terrakota, porcelani dhe qelqi të emaluar. Për më tepër, posaçërisht tiganët, ata zakonisht kanë një shtresë të veçantë kundër shkopit të domosdoshëm në kuzhinë.

Ju duhet të zgjidhni në lidhje me përdorimin që do të bëjmë prej tij pas sobës dhe më pas bazuar në materialin. Tavolinat janë të pajisura me një kapak dhe dy doreza, ndoshta në madhësi të ndryshme. Kapaciteti ndryshon me numrin e darkave, padyshim.

Pancat lejojnë përgatitjen e patateve , perimeve, mishit etj. Ato janë gjithashtu të nevojshme në masa të ndryshme. Le të mos harrojmë tavat dhe tiganet për zierje, pjekje dhe salca. gjithashtu është e dobishme është tigano, tenxherja me presion, për gatimin e bishtajoreve, mishit të grirë dhe stive.

Set thikë

Kujtojmë se përveç takëmeve klasike, do të jetë e nevojshme të keni një grup të mirë thikash, të bëra prej çeliku dhe / ose qeramike, me madhësi të ndryshme, për recetat e ndryshme në kuzhinë.

Natyrisht do t’ju duhet gërshërë çeliku dhe gërshërë klasike të shpendëve.
Mbi të gjitha, shkopinjtë prej druri dhe çeliku të madhësive të ndryshme nuk mund të mungojnë për të përzier brumë, salca, etj, si dhe këpucari.

Sa për tiganet e bëra nga materiale jo ngjitëse, këshillohet përdorimi i mjeteve që nuk gërvishtin këtë lloj materiali. Ata gjithashtu do të shërbejnë kamxhikët, gjithashtu elektrikë, për përgatitjen e ëmbëlsirave, për të rrahur dhe për të përgatitur vezën e rrahur.

Bordi i prerjes dhe gjysma e hënës janë thelbësore për copëtimin, feta dhe pastrimin e perimeve dhe më shumë. Masheri i patates dhe peelerja e patates, mulliri i perimeve jane gjithashtu aleate te tjere te atyre qe e duan kadifejen apo porta klasike.

Ju gjithashtu mund të keni nevojë për një tenderues të mishit. Për ëmbëlsirat atëherë, do t’ju duhen kunja kodrina, kallëpe, një rrotë preshi makaronash dhe hapëse cookie.

Ju gjithashtu do të keni nevojë për mitet e furrave dhe mitet e furrës, enë frigoriferike të madhësive të ndryshme.

Si të hapni një piceri? Sa kushton?

Le të shohim së bashku cilat janë kërkesat për të hapur një piceri dhe sa mund të kushtojë.

Pica është emblema e vendit tonë të bukur dhe kuzhinës sonë. Seshtë aq e famshme sa mendohet se në Itali hahet vetëm pica. Pica është fatale jonë femërore dhe askush në botë nuk duket se i reziston asaj. Gjithashtu një mundësi interesante dhe fitimprurëse në sektorin e kuzhinës.

Hapni një Piceri: për çfarë keni nevojë?


PiCeritë mund t’i gjeni kudo, por secila prej tyre ka vendin e vet në treg dhe klientët e saj . Gjithmonë është e rëndësishme të shihet se çfarë është oferta e tregut dhe të analizohen konkurrentët.

Konsideroni nëse të hapni një piceri, një dhomë me shërbim tryeze, një restorant per pica, një vend me specialitete etnike ose ndërkombëtare ose një vend të hapur deri vonë me argëtim dhe muzikë. Mundësitë janë të shumta dhe për secilën prej tyre ka nevoja të ndryshme për hapësirë, mobilje, objektiv dhe buxhet.

Për shembull, për të prerë një piceri, laboratori dhe hapësira e shitjeve do të mjaftojnë. Përkundrazi, për një piceri tradicionale një dhomë është padyshim e nevojshme.

Pajisjet gjithashtu do të duhet të përshtaten me zgjedhjen e llojit të veprimtarisë.
Ideale do të ishte të keni një furrë të bukur prej druri. Para instalimit të tij, do të jetë e nevojshme të kontrolloni Departamentin e Zjarrit. Alternativa është furra elektrike profesionale.

Laboratori duhet të ketë:

  • një mikser spiral;
  • një banak mermeri;
  • një ose dy kabinete frigoriferike ose një dyqan i vogël i ftohtë,
  • një frigorifer
  • pajisjet normale të kuzhinës


Vendosja e një restoranti tradicional do të thotë të krijoni një stil për restorantin. Më mirë të kontaktoni një furnizues të specializuar në mobilimin e dyqaneve dhe dyqaneve publike.

Kërkesat për hapjen e një Picerie


Rruga e detyrueshme përfshin:

  • autorizimin nga Komuna e referencës;
  • të kërkojë certifikimin e pajtueshmërisë me rregulloret e shëndetit dhe higjienës në ASL;
  • Certifikimi Haccp;
  • regjistrim në Dhomën e Tregtisë, INPS dhe Inail dhe numrin e hapur të TVSH-së.


Mbajtësi nuk duhet të ketë një diplomë dhe mund të punësojë një prodhues me përvojë të picave. Nëse dëshironi të merreni me gatimin, mund të merrni një kurs trajnimi profesional për të marrë një përgatitje.

Shpenzimet për hapjen e një piceri


Hapja e një piceri përfshin përveç të gjitha detyrimeve tatimore:

  • kostot për marrjen me qira ose blerjen e lokaleve;
  • rregullorja përkatëse;
  • kostoja e pajisjeve të kuzhinës;
  • orenditë për dhomë;
  • punësimin e disa punonjësve;
  • rinovimi i ambienteve;
  • standardizimi i sistemit elektrik dhe rrjetit hidraulik;
  • marketingut.


Fitimi do të jetë në përpjesëtim me vëllimin e biznesit dhe varet nga vendndodhja e vendit, angazhimi për punë dhe aktiviteti promovues dhe reklamues.

Investimi fillestar mund të jetë një problem dhe zgjidhja më e mirë është të mësoni për një kredi të mundshme të subvencionuar.

Ju gjithashtu mund të vendosni për ekskluzivitet për të amortizuar kostot. Tani ka shumë marka të dedikuara për pica me produkte cilësore.

Përfundime


Për të marrë një reagim të mirë, është e rëndësishme të studioni karakteristikat e pizzerisë tuaj të ardhshme. Identifikoni kërkesat e tregut dhe provoni ide novatore. Mendoni për atë që njerëzit në zonën e referencës do të kenë nevojë ose të kërkojnë: një vakt i shpejtë? një picë të marrë? një vend komod për të kaluar mbrëmjen? Në çdo rast, cilësia e lëndës së parë është thelbësore dhe sigurisht do të sjellë klientë të rinj.

Dekoroni restorantin: Disa ide të modës!

Dekorimi i restorantit është një domosdoshmëri pasi konkursi ofron atmosfera inovative dhe tërheqëse që inkurajojnë klientët të kalojnë kohë dhe para në restorantin e tyre. Të kapësh konkurrencën është thelbësore!

Hapi i parë është të gjesh stilin e vet dhe për rrjedhojë të zgjedhësh pjesën tjetër të detajeve që duhet të koordinohen në mënyrë perfekte me stilin e zgjedhur. Ngjyrat, arredimi dhe pjatat duhet të harmonizohen me thelbin e dhomës!

Stili i arredimit

Ekzistojnë stile të ndryshme dhe zgjedhje dhe kombinime të panumërta të mundshme: moderne, retro, Shabby Chic, Provencal, Etnike, etj. Atmosfera është karta thirrëse për klientët. Mobilimi, uniformat e stafit, mirësjellja dhe menutë do të kundërshtojnë ndërtimin e imazhit që dëshironi të komunikoni.

Stili i restorantit duhet të përshtatet me objektivin e restorantit.

Pas zgjedhjes së stilit, do të na duhet të organizojmë mobiljet. Tipike e Shabby Chic janë ngjyrat pastel ose për një stil modern, linjat janë thelbësore dhe elegante. Natyrisht që ju gjithashtu mund të zgjidhni për kontraste.

Mobiloni restorantin: Rregulloni artikujt


Zgjedhja e mobiljeve duhet të jetë pasojë e stilit dhe karakterit që duam t’i japim restorantit.

Ne duhet të jemi në përputhje me pjesën tjetër të mjedisit.

Hapësirat boshe, shumë herë, janë të mbushura me mobilje, rafte, objekte të ndryshme ose piktura që krijojnë një mjedis të mbingarkuar.

Hapësira e zbrazët, nga ana tjetër, është e dobishme pasi rikthen shkëlqimin në dhoma.

Tabelat dhe karriget

Tabela është elementi kryesor pasi tërheq menjëherë vëmendjen e klientit.

Rregullimi i tabelave duhet të lejojë një lëvizje të lehtë të klientëve dhe stafit. Në fakt ne duhet të:

  • mos vendosni tavolina afër banjove;
  • shmangni tabelat në hyrje;
  • lini hapësirë ​​të mjaftueshme midis një tryeze dhe tjetrës;
  • mbajini tavolinat larg kuzhinës.


Sa i përket ndriçimit, këshillohet të shmangni një dritë të vetme të shpërndarë, por të përpiqeni të krijoni shfaqje të dritës dhe të jepni dinamizëm.

Mobilimi i restorantit: Cilat janë tendencat?

Mobiljet boho elegant janë çelësi i restorantit modern.


Lokalet me tavane ose struktura prej hekuri të farkëtuar, vitrina xhami, harqe ose ndarje në hekur të praruar, mure të zbukuruar me letër-muri me bazë bimore. Llamba ultra moderne.

Tabela të të gjitha madhësive dhe vendeve të të gjitha llojeve me forma, ngjyra dhe materiale të ndryshme.

Stili boho elegant apo bohem paraqet grupin e mijëra ndotjeve: klasike dhe moderne së bashku me të 70-et e cilësisë së mirë.

Elementet mbizotëruese janë:

  • ngjyra të guximshme dhe të gjalla në veçanti të kuqe dhe vjollcë;
  • dru, kadife, eko-lëkurë;
  • mobilje prej druri ose materiale të cilësisë së mirë, moderne ose të punuar me dorë;
  • madje edhe bimë të mëdha.


Vendi i mizave duhet të jetë me kontraste shumë të studiuara:

  • Ngjyra të ndritshme të gotave dhe enëve në një sfond tekstili që kujtojnë natyrën.
  • Kuzhinat, laboratorët e prodhimit të ekspozuar në mënyrë rigoroze;
  • Vende me shumë qëllime.


Ne kemi parë trendin e këtij viti dhe disa këshilla për të furnizuar sa më mirë restorantin tuaj! Zgjidhni stilin që i përshtatet më së miri përshtypjes që dëshironi t’u jepni klientëve tuaj dhe i befasoni ata!

Kuzhina italiane jashtë vendit: përgatituni të dridheni!

A është për të bërë shaka apo ndoshta jo? Ne e dimë, e dimë. Përgjithësisht qiellza jonë është padyshim pak e mirë vetëm për të na lejuar të imagjinojmë ndryshime në recetat tona më të shenjta të shenjta. Ne nuk i tolerojmë ndryshimet dhe shumë herë jemi përplasur me njëri-tjetrin sepse receta e gjyshes sime nuk është e njëjtë me atë të gjyshes tuaj. Prandaj përpiquni të kuptoni se cili mund të jetë reagimi ynë ndaj ndryshimit të kuzhinës sonë të dashur italiane jashtë vendit.

Kuzhina italiane jashtë vendit

Pini kapuçino praktikisht gjatë çdo vakti

I huaji pi kapuçino me spageti. Një besim mjaft i zakonshëm i sheh italianët gjithmonë duke pirë kapuçino. Natyrisht, për ne, qumështi është diçka ekskluzivisht për mëngjes!

Makaronat dhe rizoto si pjata anësore

Jashtë makaronave porositet shoqëruar me sallata ndërsa, për ne, makaronat janë një kurs i parë dhe sallata një pjatë anësore. Kombinimi është alarmant!

Ketchup në makarona, pse?

Ketchup është përdorur si një krem ​​për makarona, ndonjëherë edhe së bashku me majonezë. Makaronat e vërteta me domaten janë vetëm produkti i bashkimit i parfumuar me domate të freskëta dhe borzilok.

Kondicionat në ujin e makaronave

Shumë restorante të huaja, duke mos pasur idenë se si të përgatisin makarona, përdorin atë të gatuar paraprakisht. Ndonjëherë sezonohet direkt në ujin e gatimit. Afarë dhimbje! Për më tepër, ekziston një besim i zakonshëm që shtimi i vajit gjatë gatimit e pengon atë të ngjitet në fund … er, jo!

Pica

Pepperoni është një pica me sallam të famshëm jashtë vendit dhe mbi të gjitha në Shtetet e Bashkuara. Konfuzioni diktohet nga shoqërimi me specat tanë të varfër.

“Alfredo fetusit”

Fettuccine Alfredo është një tjetër pjatë “italiane” shumë e famshme në Shtetet e Bashkuara por në Itali është shumë pak e njohur. Ata janë fettuccinë vezë, me gjalpë dhe djathë parmezane.

Këtu janë disa përdorime dhe modifikime të çuditshme të kuzhinës sonë italiane jashtë vendit.

Shuplakë dhe gjithçka që mund të hani darka: Cilat janë ato?

E tëra që mund të hani formula të darkave në shuplakë ose të hani gjithçka që mundeni, nga Amerika është përhapur kudo.

Mund ta mendoni si një menu të çmimeve fikse pa kufij për atë që mund të vendosni në pjatën tuaj.

Por a funksionon?

Kjo metodë është një tallje e faktorit emocional që ngjall tek klientët sepse padyshim që njerëzit mund të hanë vetëm një sasi të caktuar të ushqimit.

Këto klube konkurrojnë me tradhtinë dhe përpiqen të tërheqin klientët me një llogari të arritshme. Për ta bërë këtë, megjithatë, ju duhet të jeni personal dhe të përqendroheni në shërbimin shuplakë.

Përdorimi i fantazisë me gjithçka që mund të hani strategji është thelbësore:


 Darka për shuplakat: Giropizza

Një menu e caktuar prej mbi 10 kursesh, në mënyrë që të mos keni surpriza në arkën.

Kufizimi i kostos së lëndës së parë.

Sipërfaqe e zgjatur

Le të mos harrojmë kurrë se për darkat e mira të shuplakave, promovimi është thelbësor për të marrë një klientelë të madhe.

Vendimi i çmimit duhet të mendohet me kujdes bazuar në zonën në të cilën jeni vendosur.

“Giropizza” ofron pica sipas dëshirës, ​​të servirur në tryezë dhe me mundësinë e shijimit nga picat më të thjeshta si Margherita deri tek recetat më të ndërlikuara dhe imagjinare me peshq, sallami, avokado, stracciatella, krem ​​pista, arra dhe shumë përbërës të tjerë që ata do t’i bëjnë klientët tuaj ujë në gojë. Në vend që të sillnin në tryezë një pizza të vetme në të njëjtën kohë, kamerierët mund të ofrojnë feta tashmë të prera.
Pica është e shkëlqyeshme për darkat e shuplakave për gjithçka që mund të hani, duke pasur parasysh koston shumë të ulët të lëndëve të para.

Darka Shuplakë e ftohtë, shuplakë ëmbëlsire: sa lloje të buffets ekzistojnë?


Ekzistojnë rregulla të përgjithshme, por çdo lloj shuplakë ka karakteristikat e veta.

Nëse mendojmë për dasma, kuptojmë që zakonisht një shuplakë e kripur përgatitet me parafjalë dhe në fund të mbrëmjes ka një shuplakë të këndshme për ëmbëlsirë. Në mbrëmje, një shuplakë shërbehet për Hour Happy. Ne gjithashtu mendojmë për pushimet e kafesë gjatë një konference.

Bufetë e këndshme ose të ëmbla që i gjeni pak nga pak kudo.

Shuplakë e ftohtë


Para se të filloni, duhet të keni një ide të qartë se çfarë doni të bëni dhe si ta organizoni atë.

Dëshironi të bëni një shuplakë darke të ftohtë? Ju do të duhet të siguroni një menu të përshtatshme.

Me një festë të Amerikës Latine mund të argëtoheni me muzikë dhe dekorime? Shuplakë do të ketë një temë të Amerikës së Jugut: tapat, sallatën e avokados dhe zemrat e palmës, gërshetat në gjethet e bananeve, cassava të pjekur …

Provoni disa enët speciale: empanadas, falafel, tabulé, byrek peshku
mos harroni të bëni receta vegane ose vegjetariane

Embëlsira shuplakash

Në verë preferoni ëmbëlsira të ftohta pa gatime dhe lugë ëmbëlsira. Semifreddo i kafesë pa vezë zakonisht ju pëlqen shumë ose ju propozoni një kungull i njomë gjysëmredo i aromatizuar me raki.

Ndarjen sipas cilësisë: nga njëra anë ëmbëlsira tashmë të ndara në pjesë, nga ana tjetër pasta me kremra dhe më pas qoshe të pastave të thata.

Ushqime të shijshme


Për t’i bërë njerëzit më të lehtë, krijoni tabela me temë:

  • sanduiçe, sanduiçe
  • Sallata, pjata të ftohta anësore dhe perime
  • Secila tabelë ka një temë.

Pika automatike e parave për furnizim ushqimi: avantazhet

Një arkë ose pikë e parave të gatshme është një pajisje e transaksioneve të shitjeve të kombinuara normalisht me një sirtar të parave të gatshme. Në përgjithësi, regjistruesi shtyp një faturë për blerësin i cili mbart detajet e transaksionit. Një regjistrues, nëse përgatitet, mund të shtypë faturën ose faturën

Pak histori

Në 1879, James Ritty shpiku regjistrin e parë të parave të gatshme. Ai ishte një menaxher amerikan që hartoi me mençuri këtë instrument nga frika se punonjësit e tij do të merrnin përsipër një pjesë të koleksionit. Për këtë qëllim ai mori frymëzim nga mënyra e rregullimit të rrjedhës së karburantit në avullore. Regjistrat e parave të gatshme nuk ishin gjë tjetër veçse makina të thjeshta shtimi.

Shpesh arkëtarja ka një sirtar të parave që hapet vetëm kur transaksioni është kryer ose me një çelës të veçantë. E gjithë kjo ndihmon për të parandaluar vjedhjet e vogla të bëra duke mos regjistruar një shitje dhe duke marrë parasysh konsideratën.

Në restorante përdoret edhe preconto që është një dokument, i gjeneruar nga aplikacioni i menaxhimit të dyqanit i dobishëm për klientin për të marrë parasysh atë që ai ka konsumuar dhe shumën që duhet paguar. Kur shkoni në arkë ju duhet të komunikoni numrin e tabelës pasi që softweri tregon totalin dhe automatikisht e shndërron atë në një dëftesë ose faturë.

Në disa vende, përfshirë Italinë, arka është e detyrueshme për disa biznese. Në këto raste blerësi është i detyruar të mbajë faturën me ligj dhe ta tregojë atë me kërkesë të zyrtarëve publik. Për më tepër, pajisja është e mbyllur dhe duhet të rishikohet në mënyrë periodike nga Ministria e Financave. Prandaj, ne flasim për një arkë fiskale.

Arkëtar automatik: evolucion

Disa regjistra të parave të gatshme janë të lidhura me skemat, skanerët, terminalet e shitjes (POS) për transaksionet e pagesave elektronike. Deri tani, ata janë kompjuterë të vërtetë të lidhur me një sistem rrjeti për administrimin e shitjeve. Në fakt, në këto raste, sistemi kompjuterik që kontrollon klientin e klientit është instaluar në një server. Handheld përdorur për të shtypur urdhra, parashikime, etj gjithashtu i përkasin këtij sistemi.

Sot ekziston një evolucion i sistemeve të arkave që çuan në përdorimin e tabletave dhe telefonave inteligjentë për të menaxhuar transaksionet me para, duke krijuar një gjeneratë të re të POS bazuar në tërësi në pajisjet portative.

Detyrimet

Sipas dekretit që lidhet me Ligjin për Buxhetin 2019, të gjitha regjistrat e parave të gatshme duhet të jenë të lidhur në internet për transmetimin e tarifave telematike.

Ligji parashikon dy grupe të detyrueshmërisë.

  • Operatori i cili tejkaloi 400,000 € në qarkullim në 2018, filloi të transmetojë elektronikisht në 01 korrik 2019
  • Pjesa tjetër e operatorëve më 01 janar 2020.


Në këtë mënyrë libri i tarifave është eleminuar dhe broshura fiskale do të jetë dixhitale dhe mund të shihet duke përdorur një qarkod.

Tregu modern: stacioni automatik i pagave

Tregu modern duhet të ketë një sistem të thjeshtë dhe fleksibël të parave të gatshme. Zgjidhjet aktuale të arkës e bëjnë veprimtarinë e operatorit shumë më të lehtë sesa regjistrat tradicionale të parave të gatshme.

Për më tepër, makina automatike e pagave po bëhet gjithnjë e më e popullarizuar si në tregtinë me pakicë në shkallë të gjerë, ashtu edhe në dyqane më të vogla.

Makina me para mund të jetë një mjet i domosdoshëm për të përmirësuar efikasitetin e biznesit tuaj. Në fakt, kur vjen koha për të paguar, klienti shoqëron mungesën e menjëhershmërisë me çorganizimin. Optimizimi i procesit, nga ana tjetër, do t’ju japë besim më të madh në administrimin e pagesave. Për më tepër, stacionet automatike të pagave lejojnë të zvogëlojnë kufijtë e gabimit të shkaktuar nga shpejtësia.

Shërbimi ynë i automatizuar i tregimtarëve

Shërbimi ynë automatik i tregimtarëve, falë ndërfaqes intuitive të tij, i dizajnuar për monitorët me prekje dhe pa prekje, është e mundur që të bëni porosi për marrje dhe t’i dërgoni në departamentet përkatëse, duke lëshuar dëftesën për porosinë përkatëse. Produktet do të kenë një imazh përfaqësues gjatë ngarkimit të produktit për t’ju ndihmuar dhe lehtësuar zgjedhjen e produkteve të kërkuara nga klienti.

Menaxhimi i Pub: Disa këshilla për t’u ndjekur

A po mendoni të hapni një pijetore, por nuk e dini se ku të filloni ose çfarë kërkon menaxhimi? Këtu janë disa këshilla.

Pubi është një model me origjinë lokale të Britanisë së Madhe dhe Irlandës. Një pijetore shërben zakonisht me birrë por me kalimin e viteve shërbimi është integruar me të gjitha llojet e pijeve, alkoolike dhe jo-alkoolike, si dhe me “ushqime të ndryshme”.
Vendi ideal për këtë qëllim duhet të ketë karakteristikat tipike të pub-ve anglez dhe irlandez: furnizuesit e birrës, gjithashtu artizanal, dhe pije të tjera dhe ndoshta muzikë live.
Për shpenzimet e para siç janë qiradhënia e lokaleve, orenditë e brendshme, shenjat, gjashtë muaj furnizime dhe të paktën nja dy ndihmës, është e nevojshme të ndahen një shifër që shkon nga 60 mijë deri në 80 mijë euro. Natyrisht shumë varet nga madhësia e dhomës dhe vendndodhja e saj.

Por sa mund të fitoni me hapjen e një pubi?


Nëse keni arritur të punoni mirë me klientët tuaj, pas rreth 36 muajsh fitimi fillon. Një mjedis familjar për t’u ndarë me miqtë dhe birra me cilësi të mirë me një çmim të arsyeshëm janë elementët që kërkohen nga klientët.

Për hapjen e këtij lloji të vendit do të na duhen:

  • një raport i certifikuar i fillimit të veprimtarisë (SCIA) një deklaratë e fillimit të veprimtarisë prodhuese (DIAP).
  • çertifikimi HACCP dhe certifikimi SAB-ICAL (kjo e fundit është e detyrueshme vetëm për pronarin dhe nuk është i detyrueshëm nëse keni një diplomë shkollore hoteliere ose një periudhë pune, midis 2 dhe 5 vjet (në varësi të Rajonit) ), në një strukturë të ngjashme.
  • Ndiqni rregullat ASL për shëndetin dhe sigurinë e ambienteve. (Kontrollet janë të rrepta dhe nëse nuk zbatoni udhëzimet, rrezikoni gjobitje të larta dhe nganjëherë mbyllje).
  • Numri i TVSH-së
  • regjistrimi në Dhomën e Tregtisë (Regjistri i Biznesit).
  • Me muzikë live, duhet të respektoni rregulloret përkatëse të SIAE.


Ju gjithashtu mund të konsideroni hapjen në ekskluzivitet dhe të kontaktoni drejtpërdrejt me zinxhirët e pubeve dhe të jeni pararendësit e kësaj ekskluziviteti të pazakontë në zonën tonë.

Menaxhimi i pub: cilat janë parimet që duhet të ndiqni për të menaxhuar më mirë një dhomë?


Një menaxher i barit zgjohet herët dhe shkon të flejë vonë dhe administrimi i një restoranti do të thotë të marrësh parasysh një numër të madh faktorësh: inventar, inventar, mirëmbajtje të pajisjeve, kontabilitet dhe sigurisht klientë. Tani le të shohim cilat janë pikat e dukshme për t’u marrë parasysh për menaxhimin-pijetore.

  • Di se si të kurseni dhe optimizoni kostot duke rishpërndarë ato. Identifikoni kostot që kanë ndikimin më të madh në buxhetin tuaj mujor, kufizoni listën në më të shtrenjtat dhe përpiquni të ulni koston pa humbur cilësi.
  • Besnikëria e klientit. Jepni mysafirëve tuaj lokal një atmosferë dhe përvojat për t’u mbështetur në një mjedis mikpritës me ndihmën e stafit. një klient i dashur kthehet dhe sjell njerëz të tjerë me vete.
  • Kujdesuni me kujdes për inventarin dhe sigurohuni që asgjë nuk mungon dhe asgjë nuk shkon mirë.
  • Përfitoni nga mediat sociale. Njerëzit gjithnjë e më shumë po këshillojnë rishikime në mediat sociale dhe faqet e rishikimit.
  • Gjithmonë mbani në mend mendimin e klientëve tuaj. Studion konkurrencën dhe vlerëson strategji të përshtatshme për të nxjerrë mësime por edhe për të shmangur gabimet e të tjerëve.
  • Përmbledhja e përvojës së klientit duhet të jetë e paharrueshme dhe kjo është e mundur vetëm me punën e mirë në ekip, një ekip të trajnuar dhe kompetent dhe një menaxhim të shkëlqyeshëm.

Pranimi i taksës dhe fatura elektronike

Cfarë mund të presim nga marrja e taksës dhe fatura elektronike?

Një aktivitet biznesi ose vetë-punësimi kërkon nevojën për të prodhuar një dokument fiskal që vërteton shumën e marrë si kompensim.Ky dokument mund të jetë një faturë ose një faturë tatimore dhe është e nevojshme për çdo lloj shërbimi.

Tani le të shohim se për çfarë bëhet fjalë
Certifikata e famshme e taksave është një dokument, i lëshuar nga operatorët, i cili përshkruan mallrat e shitura ose shërbimin e kryer dhe vlerësimin e marrë. Ai nuk përmban ndarjen e TVSH-së ose referencat e personit që bën pagesën. Receertifikata tatimore lëshohet në vend të faturës, përveç nëse klienti kërkon posaçërisht faturën. Receertifikata tatimore në përgjithësi është kompletuar në kopje, në dokumente të para-shtypura me numërim progresiv dhe të gjitha referencat fiskale të subjektit lëshues. Ligji lejon që operatori të zgjedhë ndërmjet lëshimit të një çertifikate ose marrjeje ose të dy. Në transaksionet e e-commerce dokumenti quhet një faturë blerjeje.

Fatura, nga ana tjetër, është një dokument fiskal që u lëshohet mbajtësve të numrave të TVSH-së, përmban informacionin tatimor si për personin që e lëshon atë, ashtu edhe për personin që e paguan atë. Kur e gjeni veten të paguani një përfitim të rastit (deri në 5,000 € në vit, nuk ka nevojë të keni një numër TVSH), thjesht plotësoni një faturë të thjeshtë. Përkundrazi, është thelbësore të raportoni shumën neto të tatimit në burim në 20% duke specifikuar shërbimin e rastit të kryer.

Pra, cila është situata në lidhje me faturën e taksës dhe pranimin elektronik, çfarë mund të presim?

Kohët e fundit na është dashur të përballemi me debutimin në fillim të vitit 2019 për detyrimin e faturimit elektronik në transaksione midis “private”. Nga 1 korriku 2019 të ardhurat e brendshme kanë konfirmuar se nuk do të jetë më e mundur që letrat ose faturat e letrës të lëshohen. Në fakt, tarifat e perceptuara tani janë të dokumentuara përmes transmetimit të të dhënave ditore dhe përdorimit të ruajtjes elektronike.

Konsumatorit i lëshohet një dokument i vlefshëm për qëllime tatimore të integruar me kodin tatimor ose numrin e TVSH-së së blerësit. Pranimet do të dërgohen gjithashtu në internet tek Agjencia e të Ardhurave. Detyrimi vlen menjëherë për paguesit e taksave me qarkullim më të madh se 400 mijë euro. Megjithatë, duke filluar nga 1 janari 2020, detyrimi do të shtrihet edhe për të gjithë subjektet e tjera. Për përmbushjen e këtyre masave, të marra për të luftuar evazionin e taksave, do të jetë e nevojshme të keni regjistrues të përshtatshëm telematik, i cili padyshim që do të përfshijë një kosto.

Sidoqoftë, mos u frikësoni, gradualisht mund të shkoni drejt këtyre ndryshimeve. Do të vlerësoheni bazuar në llojin e aktivitetit dhe vështirësitë e mundshme të lidhjes në internet në zonën në të cilën veproni. Për periudhën dy vjeçare, tregtarët 2019-2020 do të jenë në gjendje të përfitojnë një kontribut të barabartë me 50% të shpenzimeve të qëndrueshme. Do të jetë e mundur të merren, brenda kufirit prej 50 euro, në rast të përshtatjes së një regjistruesi tashmë në posedim, dhe prej 250 eurosh nëse bëhet një blerje e re.

Për specifikat në lidhje me kalimin nga arkë në atë on-line është e nevojshme të lexoni provizionin e Agjencisë së të Ardhurave nr. 182017/2016 që ka të gjitha karakteristikat e nevojshme teknike. Operacionet që kërkojnë certifikim përmes një dokumenti tregtar shpalosen nga Arti. 22 DPR 633-1972 (Tregtia me pakicë dhe aktivitete të ngjashme).

Blloqe kontrolli restoranti: karakteristika, modele dhe kuponë

Blloket e komandës RESTAURANT:CFARE JANE DHE SI PREZANTOHEN


Sot siç e dini mirë teknologjia në menaxhimin e një restoranti është optimizuar me porosinë elektronike. Ajo u prezantua nga përdorimi i palmtops në fillim dhe më pas minitablets, por edhe smartphone.

Blloqet tradicionale të komandës që përdoren akoma në aktivitete të vogla të hotelierisë janë fletoret. Kamerierët i përdorin ato për të marrë porosi, por edhe për të kontrolluar furnizimin në depo.

Këto janë karakteristikat kryesore që një bllok porosie duhet të ketë:

  • të përbëhet nga një minimum prej 25, 50, 75 deri në një maksimum prej 100. Vetë-shkallëzime, çarçafë të bardhë copëzimi të shtypura vetëm në pjesën e përparme dhe dy karta, një të ngurtë në anën e pasme dhe një e heqshme brenda.
  • fletët mund të kenë 2, 3 ose 4 prerje, të cilat korrespondojnë me numrin e kopjeve. Ata gjithashtu mund të kenë 2, 3, 7 kuponë të shkëputshëm ose sheshe të vogla për të ndarë dhe menaxhuar rendin e daljes së rrjedhës. Kjo lehtëson lexueshmërinë dhe kohën e përgatitjes së porosisë.
  • ato kanë një format vertikal që lejon kamerierin të futë kërkesat e klientit brenda një liste të porositur
  • duket si një fletore e vogël me madhësi xhepi, e krahasueshme në madhësi me një fletore ose fletore
  • Blloket e komandës RESTAURANT: ORIGINI I KOMANDIT TERM
  • Përdoret në furnizim ushqimi për të komunikuar drejtpërdrejt me dhomën dhe kuzhinën, termi “komandë” [nga frëngjishtja “komandë”] rrjedh nga folja “për të komanduar” në këtë rast në kuptimin e “renditjes, bërjes së një porosie, porositjes”.

Blloket e komandës RESTAURANT: ORIGJINA E KOMANDAVE


Karakteristikat kryesore që çdo bllok i porositjes duhet të ketë janë:

  • fletët duhet të jenë në letër kimike (të ricikluara standarde të bardha ose të bardha), të njohura më mirë si letër karboni (në kuptimin e vetë-llogaritjes). Quhet ashtu siç nuk kërkon përdorimin e letrës së karbonit. Përgjysmoni punën e kamerierëve dhe kuzhinierëve duke krijuar kopje të shumta të të njëjtit renditje në një fletë të vetme.
  • prania e kopjes së dyfishtë ose të trefishtë. Edhe nëse brenda biznesit të restorantit është vetëm një kamerier që kujdeset të regjistrojë porositë e komunikuara nga klientët.
  • prania e një karte të ngurtë të brendshme të heqshme.


Blloket e komandës RESTAURANT: CILAT KARAKTERISTIKA DUHET TE SHOHESH


Komanda e bllokut është e dobishme sepse lejon kamerierin të shkruajë atë që klientët mezi dëshirojnë të pinë dhe hanë. Ai gjithashtu lehtëson komunikimin me kuzhinën me informacionin e mëposhtëm:

  • detaje të porosisë me shkurtime të përbashkëta (shkurtesa / shenja) me stafin, për të shmangur bërjen e klientit në pritje
  • çdo indikacion në lidhje me përgatitjen dhe gatimin e enëve [p.sh. alergji ose intoleranca ose kërkesa për ndryshime]
  • data e ditës dhe orës së mbërritjes së klientit + numri i tabelës, cilësimet e tabelës dhe kopjet
  • vlerësimi i llogarisë, duke llogaritur subtotalin
  • nënshkrimi i kamerierit që mori urdhrin [zakonisht identifikohet me një shkurtim të vogël në marzh]
  • numri i dhomës ku po qëndron i ftuari nëse është një restorant i futur në një kontekst pritës (hotel, agriturismo, b & b)
  • emrin ose mbiemrin e klientit nëse është e zakonshme


MODELET ECOMMERCE NE BIZNES

  • thjeshtë / klasik: i përbërë vetëm nga një hapësirë ​​e bardhë e rezervuar për porositë, firma e kamerierit dhe emri i klientit; mund të personalizohet lirshëm me emrin dhe / ose logon e veprimtarisë dhe me / pa numërimin progresiv të porosive
  • në kopje ose 2 kopje: një kopje e porosisë mbahet nga kamerieri ose mund të mbetet i bashkangjitur në bllok dhe tjetri duhet të lihet në kuzhinë
  • në treshe ose 3 kopje: shpesh përdoret në restorante dhe piceri me menaxhim të pavarur të kuzhinës, kopja e tretë duhet t’i dorëzohet arkëtarit sapo të bëhet porosia: përdoret për të formuluar një parashikim të llogarisë
  • me shumë kopje ose me shumë qëllime: të përbërë nga 100 fletë kopje
  • në rreshta


Bazuar në aktivitetin e hotelierisë dhe metodat e administrimit të kuzhinës, ekzistojnë edhe dy modele të tjera të bllokut të komandës:

  • bllok 2 kuponë comande: ajo është e ndarë në dy pjesë, një pjesë e poshtme kushtuar pijeve dhe një pjesë e sipërme për enët
  • comande block 3 kuponë: i përshtatshëm për restorante dhe piceri, ai ka 3 seksione të ndara me një linjë për të dalluar komunikimet për kuzhinë / restorant / bar apo piceri: një për shënimin e pijeve, një për menunë e restorantit dhe një nëse klienti dëshiron të hajë vetëm pica.

KU MUND TI BLEJME

Duke qenë artikuj shkrimi, është e mundur të blini blloqet e porositjes:

  • shkoni në dyqane / dyqane specifike shkrimi të tilla si Buffetti që shesin produkte për zyrën
  • gjithashtu i blini ato në faqet e internetit të specializuara në shitjen e sendeve të nevojshme për administrimin e një biznesi restoranti


Blloqet për porositë janë mjete pune të domosdoshme për ata që punojnë në sektorin e hotelierisë së bashku me ndihmën e një programi menaxhues që thjeshton dhe rafinon punën e kamerierit, duke shmangur harresën, pasaktësitë dhe gabimet në marrjen e porosive.

Blloku i porositjes i siguron klientit një shërbim efikas, veçanërisht në zonat me trafik të lartë, ku shpejtësia është vlera e shtuar që ndikon në qarkullim.