Pse të zgjidhni një menaxhues restoranti?

Hapja ose marrja e një restoranti për shumë njerëz është ëndrra e jetës. Një dëshirë që pothuajse gjithmonë rrjedh nga një pasion i madh për gatim, por që shpesh shoqërohet edhe me mungesën e njohurive për gjithçka në lidhje me aspektet e menaxhimit të vërtetë të një aktiviteti të këtij lloji.

Në fakt, për të hapur dhe menaxhuar një restorant në mënyrë korrekte, nuk është e mjaftueshme për të krijuar një menu interesante, as të ofrojë vendndodhjen me shije. Menaxhimi i një restoranti gjithashtu nënkupton planifikim të kujdesshëm të shpenzimeve dhe veprimeve, për të mbajtur gjithmonë nën kontroll çdo aspekt të tërë aktivitetit.

Për ta bërë këtë shpesh vetëm një person nuk mjafton. Përkundër të gjitha vullnetit të mirë, në fakt, duke ndjekur çdo aspekt të menaxhimit të një restoranti me kujdes mund të jetë i mundimshëm edhe për vetë pronarin. Kjo është arsyeja pse bëhet e domosdoshme të mbështetet dhe të zgjedhim një menaxhim të mirë.

Menaxhimi i Restorantit: zbuloni menaxhimin që është e drejtë për ju!

Perse nevojitet menaxhuesi  për restorantet: të gjitha avantazhet

Në treg mund të gjeni lloje të ndryshme, edhe nëse vetëm disa janë në gjendje të ofrojnë një paketë dhe ndihmë të vërtetë të plotë. Një nga këto është Ristomanager, një softuer që mund ta shkarkoni në tablet dhe në kompjuter me të cilin mund të përmirësoni ndjeshëm menaxhimin e restorantit tuaj. Çdo veprimtari do të monitorohet vazhdimisht dhe nën kontrollin tuaj. Ju do të jeni në gjendje të optimizoni dhe automatizoni menaxhimin e tabelave dhe porosive për shembull.

Restorante komode: gjeni se si t’i menaxhoni ato plotësisht!

 

Kamarierët tuaj mund të marrin urdhrin e restorantit direkt nga tabletat  e tyre, duke transferuar automatikisht atë në kuzhinë. Ju do të kurseni kohë të çmuar, duke ulur pritjet e klientëve tuaj dhe duke shmangur surpriza dhe lëshime të pakëndshme në porosi. Në fakt, automatizimi i procesit nuk do të duhet më të shqetësoheni për të kryer ato gabime tipike të shërbimit, të cilat shpesh mund të rrënojnë reputacionin e një restoranti duke hequr klientët.

Dhe jo vetëm atë, duke përdorur softuer të këtij lloji, ju mund të monitoroni vazhdimisht furnizimin e magazinës suaj. Në veçanti, të gjitha operacionet e ngarkimit dhe shkarkimit nga magazina do të bëhen më të lehta dhe më të sakta. Ju do të jeni në gjendje të menaxhoni në mënyrë korrekte stokun e bareve dhe restoranteve, duke vendosur sasinë që keni për secilin artikull.

Menaxhimi i personelit mund të përfitojë gjithashtu nga përdorimi i këtij sistemi të menaxhimit. Në këtë mënyrë ju do të jeni në gjendje të organizoni dhe të ndani të gjitha rolet në mënyrën më të mirë, duke identifikuar detyrat me saktësi dhe duke shmangur mbivendosjen dhe konfuzionin e panevojshëm në stafin. Në fakt, shpesh ka mungesë të organizimit të stafit në mesin e shkaqeve të një shërbimi të keq. Stafi juaj do të punojë në mënyrë më të rregullt dhe me vetëdije dhe përgjegjësi më të madhe në lidhje me rolin e tyre.

Për më tepër, Ristomanager do t’ju lejojë gjithashtu të monitoroni performancën e aktivitetit, duke identifikuar ndonjë përparësi dhe dobësi, në mënyrë që të vlerësoni veprimet për të korrigjuar dhe përmirësuar menaxhimin. Ju do të keni në dispozicionin tuaj një sërë statistikash, të organizuara dhe të konsultueshme përmes grafikës intuitive, të përditësuar vazhdimisht për të analizuar dhe punuar. Kostot dhe investimet gjithashtu do të jenë nën kontroll, duke ju lejuar të shmangni lëvizjet e rreme.

Dhe kjo nuk përfundon këtu: ky softuer do t’ju japë gjithashtu mundësinë për të ndërtuar një bazë të dhënash të vërtetë të klientëve tuaj, me historinë e të gjitha porosive dhe zakoneve të tyre, duke ju lejuar të vendosni dhe planifikoni veprime të besnikërisë ad hoc. Shkurtimisht, në sajë të ndihmës së Ristomanager, ju mund të lehtësoni menaxhimin e restorantit dhe në të njëjtën kohë ta përmirësoni atë duke përmirësuar çdo aspekt të vetëm, nga organizimi më strikt në atë më strikte.

Së fundi, në qoftë se keni një softuer menaxhues në ditët e sotme është një domosdoshmëri për çdo restorant, duhet të thuhet gjithashtu se zgjedhja e së drejtës mund të bëjë ndryshim të vërtetë. Ristomanageri, për shembull, është një model mjaft i veçantë në peizazhin e softuerit të restoranteve. Në fakt, krahasuar me shumicën e programeve të menaxhimit, nuk ka nevojë për lidhje interneti. Ky është një detaj shumë i rëndësishëm, pasi ju lejon të përdorni softuerin edhe në rast të ndërprerjes, nëse lidhja e internetit duhet humbur. Kjo është për shkak se Ristomanager punon duke përdorur PC si një server dhe duke përdorur lidhjen lokale të rrjetit.

Në këtë mënyrë ju mund të shmangni probleme të pakëndshme, të tilla si bllokimi i të gjitha aktiviteteve të restorantit dhe ju do të vazhdoni të punoni sikur asgjë të mos ketë ndodhur. Ristomanager është gjithashtu shumë i lehtë për t’u përdorur dhe është i disponueshëm për pajisjet Android dhe iOS.

Lojëra për drejtuesit e restoranteve: më të mirat për tu shkarkuar

Në vitet e fundit, lojërat e menaxhimit të restoranteve janë në mesin e lojërave në internet më të kërkuara dhe me  shkarkime. Ndoshta për shkak të lojës me ushqime dhe kuzhinë, gjithmonë do të jetë kënaqësi e transmetimeve televizive të vijë Masterchefi, pasi stafi që këto lojëra kanë arritur dhe marrin edhe sukses të madh. Mbledhja në tryezë me menaxhimin e kuzhines së një restoranti, menaxhimi i magazinës apo tavolina, për sa duket, rezulton zbavitëse dhe njëkohësisht tërheqëse.

Lojë e mençur në internet: pse pelqehet shume ?

Një mënyrë e sigurt për të njohur një realitet që dikush që frekuenton një restorant shpesh nuk imagjinohet, dhe që në vend të kësaj është bërë nga shumë aktivitete të vogla të cilat duhet të bëni kujdes. Dhe këto lojëra nuk e theksojnë këtë: kjo është domosdoshmëria e pajisjes së një menaxhimi për të patur gjithçka nën kontroll. Në këtë rast është vetëm një lojë natyrale, por është e vërtetë se menaxhimi i një restoranti është vërtetë shumë e komplikuar.

Një sistem i mirë për të shkarkuar në kompjuterin tuaj mund të lehtësojë shumë operacione dhe të sigurojë që gjithçka të monitorohet dhe nën kontroll: nga furnizimi i magazinës me menaxhimin e tavolinave, atë të personelit dhe madje edhe të klientëve. Menaxhimi i restoranteve, në fakt, nuk kufizohet vetëm në sallën dhe në kuzhinë, por përfshin edhe të gjitha ato aktivitete të cilat promovojnë restorantin dhe besnikërinë e klientëve.

Për këtë arsye, nëse dëshironi të bëni dallimin dhe të bëni një aktivitet drejt suksesit, do të ishte e përshtatshme të besoni një instrument të tillë. Mendo të mund të bëni gjithçka, vetëm duke u përqendruar në një person të vetëm, duke rrezikuar krijimin e shumë konfuzi dhe rrit mundësinë e kryerjes së gabimeve, duke e çuar restorantin në një bankë më shumë se të siguruar.

Lojëra më të mira për iPhone dhe Android

Nëse ne menaxhim mund të përmirësoni dhe të rriteni në restorantin tuaj, një lojë online mund të ju ndihmojë të kuptoni se si funksionon kjo botë dhe si është e nevojshme qasja. Unë mendoj që në këtë kategori ju do të gjeni në mënyrë të drejtpërdrejtë përgjegjësitë klasike që një drejtor ose një restorant i një restoranti kanë.

Doni  gjithashtu të menaxhoni magazinën, të siguroni shpenzimet, të mendoni për amandamentimin e lokaleve dhe gjithashtu në pajisjet e nevojshme. E jo vetëm, ne gjithë këtë, është shtuar edhe një tjetër aspekt jo më pak i rëndësishëm, qoftë në lojë se në realitet, që është ajo e menaxhimit dhe trajnimit të personelit. Duhet ne fakt te seleksiononi  dhe të marrni  të gjithë anëtarët e stafit të nevojshme për korrigjimin e funksionimit të lokaleve.

Një përmbledhje e vërtetë e vetes së asaj që ndodh vërtetë pas dietës së një restoranti. Shikoni cilat janë më të mirët e menaxhimit të restoranteve për shkarkim si në iphone se android.

2.Kafeja ime: Receta & Tregime

Kjo është një lojë e vërtetë e lojës, ku duhet të kujdeseni për të gjitha, nga organizimi i tavolinave, në përgatitjen dhe kujdesin e lokalit, në marrjen e personelit, deri në zgjedhjen e menusë dhe çmimeve përkatëse. Me pak fjalë, ju duhet të kujdeseni për çdo lloj aspekti dhe aktiviteti të restoranteve, nga kuzhina dhe aktivitetet tregtare, ashtu si një titullar i vërtetë. Kjo nuk është kështu një nga këto lojëra në të cilat kuzhinierët janë duke u përpjekur të provojnë aftësitë e tyre të kuzhinierëve. Në këtë rast, ju duhet të merrni një menaxher që duhet të ketë gjithçka nën kontroll dhe të sjellë një restorant për suksesin.

2. Kuzhina Craze

Kuzhina Craze është një lojë më e shkëlqyer dhe më e përshtatshme për të zgjedhur nga të gjitha llojet e restoranteve. Mund të vendosni të hapni dhe të menaxhoni një restorant italian, një japonez, kinez etj. Edhe në këtë rast , duhet të punoni me blerjen e përbërësve,furnizimin e magazinës dhe menaxhimin e personelit dhe kuzhinierëve që do të pasojnë me shkronjën tuaj. Përfitimi i kësaj loje është që ju mund të provoni shumë aktivitete të ndryshme mes tyre, duke zbuluar disa veçori dhe duke u prekur me të gjitha vështirësitë që çdo titullar ose pronar i restorantit përballon në jetën e përditshme. Te gjesh një pub apo një piceri, ose një ristopub. Shikoni dallimet midis aktiviteteve të ndryshme dhe mund të argëtoheni duke provuar ide të reja dhe zgjidhje për të rritur kulturën tuaj.

Miresevjen Ristomanager 2018r1

Sot me madhësinë e Orgoglio ju njoftojmë LA shfaqjen e re të Ristomanager, emri i kodit “Ristomanager 2018R1”, ne kemi punuar shumë gjatë këtyre muajve për të ofruar më të mirën e softuerit duke respektuar gjithnjë kriteret kryesore në fushën ristorativo. Në këtë version të ri ndryshojmë shumë Politika jonë e licencës që aktualisht detyron vazhdimisht rinovimin e planeve tona, por tani kemi vendosur të zgjasim gjithnjë licencën e blerë, kështu që kushdo që do të blejë licencën do të ketë më asnjë lloj skadence çdo vit dhe do të jetë plotësisht Libero.

 

Ne gjithashtu vendosëm të respektojmë Rregulloren tuaj të Privatësisë dhe mendoni të mos kërkoni  të dhënat që vijnë si email, përdoruesit që shkarkojnë versionin falas; në fakt nga ky version i softuerit ju do të kërkojë vetëm cilin magazinë do të përdorni por nuk do të kërkoni të dhënat tuaja personale, kjo është bërë edhe për të respektuar privatësinë tuaj.

Gjatë fazës së nisjes së softuerit, Ristomanager do të kërkojë të përdorë një magazinë NUOVO, ose të përdorni një magazinë TEST vijnë nga foto!


Me produktet që tashmë janë ngarkuar nga ne, ju do të keni mundësinë të provoni software shpejt, pa KERKOSH TE GJITHE PRODUKTET.

Me produktet që tashmë janë ngarkuar nga ne, ju do të keni mundësinë të provoni software shpejt, pa CARICARE TË TUTTI I PRODOTTI.


Ashtu si ne, kemi shtuar mundësinë e futjes së SKADENCES se produkteve, në mënyrë që të mund të kemi nëntitujt e produkteve që janë në skadencë në magazinë.


Pa shkuar një modifikim të produktit të vetëm për të caktuar një printer, kemi futur mundësinë për të bashkuar në një kolonë të vetme një ose më shumë printera për produktet e përzgjedhura.


Nga sot në rast ju mund të vendosni një fjalëkalim në dritaren e programit në mënyrë që një restorant nuk do të dëshironte të shikojë të dhënat e tij për punonjësit, ka mundësinë për të mbrojtur të gjitha fushat si “statistikat” ose “ngarkimin e magazinës”.


Shumë prej jush kanë raportuar se kanë pasur probleme në ngarkimin e produkteve, duke qenë software i vjetër, tepër i shtrenjtë gjatë ngarkimit të imazheve të produktit të vetëm, kemi ridizajnuar këtë ndërfaqe dhe tani do të jetë shumë e thjeshtë të ngarkoni imazhet.

Nëse keni nevojë për të importuar produktet nga një software tjetër, nëpërmjet CSV file jashtë, ju mund të ngarkoni një numër të madh të produkteve në një kalim të vetëm.


Ne kemi gjithashtu sistemimin e menaxhimit në kasa të shpejta në mënyrë që të bëjë software me intuite te  lehtë.

Zbulimi i mikrobreweries në Veneto

Këtu është një harte e microbreweries në rajonin e Veneto.

Disa janë brewpubs të vërteta, të tjerë vetëm per dyqane për shitje direkte. Pasurimi i frigo-vetrinës dhe menutë me aromën lokale të birrës lokale të artit mund të paraqesin një vlerë të shtuar. Ata do të futen midis produkteve të rimbushjes së magazinës dhe do të jeni në gjendje të vlerësoni në statistikat e përfitimit. Si ta bëni? këtu është një sugjerim.


Më poshtë një listë të pabeve Microbirrifics dhe Brew krijuar nga fabrika e birres.
Ivan Borsato Birraio D.I. – Mikrobrowery Casa Veccia – Camalò TV
Zona e Bujqësisë Birdo San Daniele e Bujqësisë PD
Antoniano-Villafranca Padovana Birraria PD
Estense-Montagnana Birraria PD
BREWERY 9.1-Montecchia di Crosara VR
Birra Camerini Srl-Piazzola sul Brenta PD
Birra e Nani-Morgano TV
Sabazios-Povegliano Veronese VR Birra
Birracrua-Vicenza VI
Quero-Quero BL Fabrikë të birrës
Fabrika e birrës Del Doge – D.B.C. Srls-Zero Branco TV
32 Via della birrai-Zona Industriale TV
Fabrikë Birrash Artizanale Birrë Vicenza-Castelnovo VI
Benaco 70-Affi VR Birraria
AgriBirrificioLuna Marostica-Via Dell’industria VI
Brew Birraria Brew Gruff-Villafranca e Verona VR
Bahumer-Casale Sul Sile TV
Baracca Birra – Artizanale Birra Baracca Birra – Nervesa della Battaglia TV
Bradipongo Srl Fabrikë birrerie – Pub – San Martino TV
Birraria Follina – Hapësira e Rrushit dhe Verës – Peguard TV
Lucky Brews-Birraria-Vicenza VI
Tapashja e birrës Crak – Campodarsego PD
Birraria Ofelia – Birraria- Sovizzo VI
Marciano Pub – Marghera, Venecia VE
BEFeD Brew Pub Mestre-VE

   

Pubi i Lee Cooper -Mestre

Mc Onor – Pub -Venezia VE
Al Vapore – Bar-Venecia VE
Birraria e Birrës Artizanale Vicenza – Castelnovo VI
Pub Birraria Al Distributore – Mestre VE
White Pony-Pub-Padova PD
Vjetër George Irish Pub-Venecia VE -Terrerna del Porto-Pub-Padova PD
Foramoda · Pub-Padova PD
Asinella-Bar-Padova PD
Red Bear Pub-Venecia VE
Fabrika e birrës “Da Carre” -Padova PD
Antoniano-Villafranca Padovana Birraria PD

Fatura elektronike e restoranteve

Nga data 1 janar 2019, do të lëshohen vetëm faturat elektronike.

Ata do të mbulojnë shitjen e mallrave dhe shërbimeve të kryera ndërmjet banorëve, të themeluara ose të identifikuara në territorin e shtetit dhe për variacionet relative.

Faturat elektronike prandaj do të bëhen mënyra e vetme për lëshimin e dokumenteve tatimore.

Restorantet gjithashtu do të jenë të detyruar të lëshojnë faturat elektronike.

Fatura elektronike është një proces dixhital i lëshimit, transmetimit dhe arkivimit të faturave.

Duke filluar nga data 31 mars 2015, të gjitha faturat e lëshuara për Administratën Publike duhet të jenë në format elektronik.

Fatura elektronike nuk është një skedar i thjeshtë i lidhur me një email.

Në fakt, faturat elektronike gjenerohen në formatin XML, nënshkruhen në mënyrë digjitale dhe transmetohen tek Administrata Financiare përmes një sistemi shkëmbimi (SDI). Nënshkrimi elektronik garanton origjinalitetin e origjinës dhe integritetin e përmbajtjes.

Së fundi, ruajtja digjitale sipas ligjit është aspekti i fundit i faturave. Përmes shtimit të një nënshkrimi të mëtejshëm dixhital dhe një pullë ka kohe në arkivin elektronik, faturat mbahen për periudhën e përcaktuar nga legjislacioni (10 vjet) në formatin digjital.

Restorantet dhe faturat elektronike

Çdo restorant është përballur me problemin e faturimit elektronik 2019 restorante sot.

Në fakt, lëshimi elektronik i faturave duhet të sigurojë domosdoshmërisht komunikimin me sistemin e shkëmbimit të të te hyrjeve.

Procedura parasheh:

Hartimi i faturës elektronike;
Nënshkrimi digjital;
Dërgimi në SDI (sistemi i shkëmbimit);
Dorëzimi i dokumentit tek marrësi;
Ruajtja e dokumentit për 10 vjet.
Si do të funksionojë faturimi elektronik i restoranteve?
Faturimi elektronik i restaurantit do të duhet të sigurojë një sistem për hartimin dhe transmetimin e dokumentit, si për konsumatorët ashtu edhe për bizneset.

Edhe pse ka ende dyshime në lidhje me mekanizmin e identifikimit të konsumatorëve privatë, mekanizmi për dërgimin e faturave elektronike për bizneset është i qartë.

Për marrësit B2B, në fakt, ekzistojnë dy mënyra për të dërguar.  Kodi Përfitues i Sistemit të Ndërlidhjes.

Çdo restorant, prandaj, do të duhet të gjenerojë fatura në formatin XML, t’i nënshkruajë dhe t’i dërgojë tek konsumatorët në mënyrën e përshkruar më sipër, si dhe, natyrisht, në Agjencinë e të Ardhurave.

Detyrimi i faturës elektronike për restorantet

Nga pikëpamja operacionale, pas një periudhe të shkurtër rregullimi, duhet të regjistrohet një përmirësim progresiv në menaxhimin e faturimit.

Sistemi i shkëmbimit, në fakt, do të sillet si një lloj postier. Fatura do t’i dërgohet klientit dhe Agjencisë së të Ardhurave, por edhe kontabilistit. Do të jetë e mjaftueshme për të importuar skedarin në aplikacionet e ndryshme të kontabilitetit dhe pastaj për të regjistruar dokumentin.

Ruajtja zëvendësuese e faturave elektronike

Pas kontrollimit të kërkesave teknike, fatura elektronike mund të ruhet në formatin dixhital. Ky operacion do të përfshijë vendosjen e një nënshkrimi të mëtejshëm dixhital, në mënyrë që të garantojë origjinalitetin dhe pajtueshmërinë me ligjin.

Ruajtja zëvendësuese është një procedurë e TI-së e aftë për të dhënë vlerë ligjore me kalimin e kohës në dokumentin elektronik.

Dhe ju, si e menaxhoni restorantin tuaj?

A keni parashikuar kontrollin e kostos apo sistemet elektronike të faturimit?

Si të hyni në zbritje para shtypjes së faturës

Nëse e kënaqni një klient apo futni promovime të përsëritura ose madje edhe një zbritje për MENUTE FIKSE, do të duhet të menaxhoni përfshirjen e zbritjeve.
Zakonisht i destinuar për pushim dreke ose për të tërhequr atë brez që ju nuk keni kapur ende menutë fikse mund të japin hua për futjen e disa risi ose për të lehtësuar zëvendësimin e magazinës duke rrotulluar ato përbërës më pak të kërkuar.
Për të futur ndryshimet në numërimin përfundimtar shpejt dhe pa gabime, ju besoni me një softuer që thjeshton jetën tuaj dhe operacionet që do të kryhen do të jenë vetëm futja e zbritjes dhe shtypja e faturës.

Nëse zgjedhni për Ristomanager.


do të shihni një ekran ku mund të ndryshoni printimin e faturës.

Në seksionin Format, vendosni se çfarë cilësie të printimit duhet të keni, përmasat e gjerësisë dhe lartësisë dhe madhësinë e shkrimit në piksele (px).

Pamja paraprake përdoret për të shfaqur pamjen e faturës para ruajtjes së opsioneve.


Pasi të keni konfiguruar, thjesht përdorni butonin Save për të konfirmuar. Pamja paraprake mund të shfaqet vetëm pas opsioneve të ruajtjes.

Për të aplikuar zbritjen, ai arrin në shumën totale të paguar.

Në këtë pikë mund të ndërhyni në këtë shifër, duke shtypur direkt në fushë, e cila do të sjellë zbritje në fushën përkatëse, ose vendosni një zbritje direkt në kutinë e dedikuar.

Thjeshtë, e drejtë?

MIKRO-BREAKS ME BREWPUB

Kur një birrari është më shumë se një vend i prodhimit, ai bëhet një vend ku birra shërbehet dhe konsumohet gjithashtu në dhomën fqinj: brewpub.

Modeli i ri i biznesit të birrës artizanale ka origjinën në Shtetet e Bashkuara si një brewpub, një lokal që prodhoi birrat e veta dhe i shiti ato në pijetore apo restorant.

Disa breweries kanë lindur për të specializuar në stile shumë të veçantë të tilla si birra thartë ose Imperial Stout dhe u bë breweries kult.

Por ata nuk filluan gjithmonë me projektin e restorantit të bashkëngjitur, i cili do të kërkonte gjithashtu birra “më normale” dhe një përpjekje produktive larg “biznesit kryesor”.

Sidoqoftë, dhoma e rubinetave gjithmonë sigurohet për shitjet direkte dhe modeli “klasik” i biznesit të birrës mbetet më popullor për birrari që vendosni të hapni.

Cilat janë arsyet për këtë mjedis?

Duke pasur një kanal të drejtpërdrejtë të shitjes, menjëherë mund të sigurohet një prizë për prodhimin e bimëve, pa nevojën e bërrylit për të gjetur hapësirën e tyre në një treg që mund të jetë mjaft i mbushur me njerëz dhe konkurrues.

Përveç kësaj, shitja e drejtpërdrejtë lejon shumë kufij të lartë fitimi.

Shitja e birrë tuaj në lokal gjithashtu ka një avantazh cilësore padyshimtë: ajo lejon për të kontrolluar një zinxhir që shkon në një vend dhe gjithmonë të propozojë një produkt për freski maksimale dhe cilësinë.

 

Cilat janë kufijtë dhe disavantazhet?

Kryesisht shpenzimet janë më të larta se investimi vetëm për impiantin e prodhimit.

Ngritja e një brewpub nënkupton shtimin e shpenzimeve për një lokal të vërtetë, me artikuj të kostos siç janë qiraja, kuzhina, pajisje dhe stafi.

Padyshim këta faktorë mund të kenë dekretuar më pak fat i modelit Brewpub në Itali: rreziqet për investime janë më të mëdha, sepse ju nuk mund të japin në të gjitha për të dhënë, siç mund të ndodhë në Shtetet e Bashkuara, për të përmbushur lokalin te gjithe.

Në Itali ka një prirje për më pak se ngrënie jashtë dhe në përgjithësi të marrë jashtë, të ardhurat për cdo banor është më e ulët dhe vendet ku ka më shumë gjasa të mblidhen më të suksesshëm, qytete të mesme, gjithashtu kanë kosto më të larta.

Në Shtetet e Bashkuara është mjaft normale për të gjetur brewpubs dhe përgjithësisht restorante mjaft të zënë gjatë çdo dite të javës dhe gjatë një kornize të madhe kohore.

Në Itali kostoja e personelit për taksat dhe kontributet e sigurimeve shoqërore është shumë më e lartë dhe fleksibiliteti shumë më i ulët.

Një brewpub kërkon shumë staf.

Në dhomën klasike të tap, e konceptuar si një vend ku është e mundur vetëm për të pirë, nuk ka kuzhinë dhe madje shërbimi është thelbësor, bëhet ekskluzivisht në banak. Kohët klasike të tap zakonisht shkojnë nga mesdita në mbrëmje.

Ndoshta në Itali ka pak zakone për një realizim të këtij lloji dhe në këto kohë, diçka që ne mund të thonim diçka për një aperitiv.

Ne pastaj per ti shtuar snacks dhe tabelat për të lehtësuar stafin e menaxhimit të komandes ju keni një software menaxhimi të madh, për të reduktuar shpenzimet për angazhimin e stafit në aksione të tjera për shërbim dhe për të shmangur rrezikun e bërë nga gabimet  ose paqartësi.

Gjithmonë rekomandojme Ristomanager.

MATERIALE ALTERNATIVE NË PLASTIKE PËR TRANSPORT

Vëmendja ndaj mjedisit bëhet ligj.

Pronari i restorantit duhet të rregullojë stokun e magazinës së tij në kontejnerët e marrjes në materialet e biodegradueshme.

Si të orientoheni?

Studimi i materialeve inovative ka çuar në zbulimin e zëvendësuesve material të vlefshëm për plastikë. Pasi të identifikohen si alternativa, është e nevojshme t’i prezantohen ato në softuerin e tyre të menaxhimit.
Për transportin e kontejnerëve të ushqimit të ftohtë janë në dispozicion në IngeoTM (P.L.A.), për pije të nxehtë P.L.A. Kristalizohet në kapak, pllaka dhe kontejnerë me kapak dhe për disa lloje të syzeve pulpë celuloze.

Le të shohim veçoritë teknike.


IngeoTM (P.L.A.) familja e biopolymers rrjedhin nga niseshte misri, plotësisht  te biodegradueshme dhe te kompozuara sipas EN13432. Polimeri amorf reziston një temperature maksimale prej 45 ° C dhe është krejtësisht transparente.

INGEO ™ është përdorur kryesisht në thermoforming, për të prodhuar gota dhe pans me karakteristikat estetike dhe vetitë mekanike të ngjashme me plastik, por, duke pasur parasysh rezistencën e tij të dobët në temperatura të larta, të përshtatshme vetëm për pije të ftohtë dhe ushqime.

Transparente, me mbyllje hermetike dhe në tre madhësi të vogla, të mesme dhe të mëdha, rezistojnë deri në një temperaturë maksimale prej 45 °.

Për prodhimin e gota për pije të nxehta, P.L.A. Kristalizuar.

Kristalizimi është një proces që e bën P.L.A. (fillimisht amorf) të aftë për të përballuar temperatura të larta deri në 85 ° C. Saktësisht si biopolimer PLA nga i cili rrjedh është biodegradable dhe te kompozuara sipas EN13432. Sapo kristalizuar, CPLA humbet transparencën origjinale dhe bëhet e bardhë qumështore.

Për ushqim të nxehtë ka pjata me kapak te varur në pulpë celuloze, si në versionin mono-ndarje, si në versionet me dy dhe tre ndarje.

Pulpa e celulozës merret nga përpunimi i mbeturinave të bimëve me rritje të shpejtë, sidomos kallam sheqerit, bambu ose kashtë dhe për këtë arsye është bërë tërësisht nga materialet natyrore, si dhe është plotësisht i biodegradueshëm dhe kompostueshëm sipas EN13432. Pulpa është e bardhë dhe reziston deri në një temperaturë maksimale prej 100 ° C.
I përshtatshëm për mikrovalë dhe furrë tradicionale. Përdoret kryesisht për prodhimin e pllakave dhe kontejnerëve me kapak, por përdoret gjithashtu për disa lloje të syzeve.

Ato janë bërë nga kartoni që vijnë nga pyje të menaxhuara me përgjegjësi, të mbuluara me një film Mater-Bi që siguron ngushtësinë e lëngjeve – të nxehtë dhe të ftohtë – dhe përshtatshmërinë për kontakt me ushqimin.

Çfarë është ajo? MATER-BI është një familje bioplastike plotësisht e biodegradueshme dhe kompatibile me të cilën realizohen zgjidhje dhe produkte me ndikim të reduktuar në mjedis për jetën e përditshme.

Card + Mater-Bi®: është një kartoni e bërë nga fibra nga pyjet e menaxhuara me përgjegjësi. Ana e brendshme, në kontakt me ushqimin, ka një shtresë Mater-Bi® që garanton rezistencën ndaj lëngjeve dhe përshtatshmërinë për kontakt me ushqimin deri në një temperaturë maksimale prej 70 ° C.

Kartoni: ajo është bërë nga fibra nga pyjet e menaxhuara me përgjegjësi. Nëse ajo është gjithashtu BioCoated, kjo do të thotë se ajo ka pësuar një trajtim sipërfaqësor mekanik që e bën atë më rezistent ndaj temperaturës, lëngjeve dhe yndyrave.

PICERIA, BARI, USHQIM I SHPEJTË PËR TAKE AWAY: SHPEJTESIA E KASES

Ritmi i frenuar i jetës së përditshme shpesh çon në zgjedhjen e të ashtuquajturit drekë në fluturim.

Shumë njerëz janë të detyruar të zgjedhin një pushim të shpejtë dreke dhe të lehtë për t’u larguar, duke shmangur kohën më të zgjeruar të një vakt restoranti.
Të tjerë vendosin të urdhërojnë ushqimin për të marrë shtëpi për lehtësi më të madhe ose për arsye ekonomike.

Sherbimi i largimit është pra në rritje të vazhdueshme, një fenomen i përhapur që përfshin shumicën e italianëve.


Cilat janë aspektet që ju nuk duhet të keni parasysh në një ofertë për të hequr?

Oferta ka studiuar mbi objektivin

Me një frekuencë prej 3 herë në muaj, zyra është vendi nga i cili bëhen më shumë urdhra me kërkesën e shtëpisë.

Nëse objektivi i restorantit tuaj është i përbërë kryesisht nga punëtorët që hanë një vakt gjatë pushimit të drekës, duhet të krijoni oferta speciale për këtë grup.

 

Ne nuk flasim vetëm për aspektin ekonomik (propozim klasik se 8 € shpenzim, ofrimit të është i lirë), por për të bërë të lumtur me fund përdorues të produktit te dorëzuar.

Shërbimi i largimit shihet shpesh si një rrezik nga ata që blejnë sepse ushqimi mund të ftohet ose të përmbyset. Është e nevojshme të mbështetet në kontejnerë të ngurtë që mund të lejojnë që ushqimi të transportohet pa kompromis, veçanërisht për ata që ofrojnë një vakt të lëngshëm.

Shpesh menuja në shtëpi reduktohet në krahasim me atë klasike për shkak të aspektit teknik të transportit. Për ta bërë restorantin tuaj edhe më të suksesshëm në kohën e drekës, zgjeroni ofertën e marrjes me një menu të ndryshme. Jo vetëm sanduiçe, por edhe kurse të para, pjatat anësore dhe kurset kryesore pa hequr dorë nga shija. Për krijimin e ushqimit të nxehtë, në një kohë të shkurtër që ju mund të mbështetet në një furrë multifunksionale që mund të gatuaj në mënyra të ndryshme dhe në pak kohë çdo lloj të ushqimit. Pra, kur të vijë urdhri, menjëherë mund të filloni përgatitjen e pjatës, duke mposhtur çdo lloj konkurrence me kalimin e kohës.

 

Kujdes kontaktoni

Rreth 39% e italianëve që vendosin të marrin me vete do ta bëjnë atë nëpërmjet telefonit. Një metodë klasike për të cilën, megjithatë, janë duke u shtuar metoda të tjera të kontaktit të tilla si marrja dixhitale. Aftësinë për  librin në internet pjata është një sjellje tipike e brezit të ri, që përdorin smartphones dhe aplikimet dedikuar për heqjen.

Për këtë arsye është e rëndësishme për të trajtuar me kujdes kontaktet e tyre në internet, mbajtja e tyre deri në datën dhe duke i bërë ata të lehtë për të gjetur dhe të keni hyrë në klientët tuaj besnikë.

Koha e shërbimit të Take Away

Edhe pse shpejtësia në ngritje është një faktor shumë diskriminues, mos më lër të bëj premtime që nuk mund të mbahen. Zakonisht konsumatori gjithmonë pyet se çfarë do të vijë koha, ose do të vijnë dhe të marr ushqimin tuaj, ju bëni llogaritjet e drejtë, pa treguar pak kohë praktikë. Jini realist me klientët tuaj, perceptimi i kohës kur ju presin pjatë tuaj tenton pra të zgjerohet këshilla që ne duam të ju jap është të pranojë që për të udhëtuar një distancë të caktuar ajo merr disa kohë.

Zgjerimi menu të marrë-larg, trajtojnë kontaktet e tyre dhe të kenë afatet e vërtetë janë të gjitha aspektet që do të bëjë qëndrimi juaj larg shërbimit një eksperiencë pozitive për konsumatorin.

Për të lehtësuar pagesën më të mirë që të ketë një të holla të shpejtë lidhur me menaxhimin e rezervimit, i cili është software për menaxhimin e rezerva restorant që e sheh atë.

A DËSHIRONI TË FIDELIZONI KLIENTËT?

A keni tashmë klientë besnikë?

Ju mund të futni të dhënat e tyre direkt në softuerin tuaj dhe ato do të jenë baza e statistikave tuaja të shitjeve dhe furnizimeve të stoqeve.
Nëpërmjet funksionit të menaxhimit të klientit ju mund të futni të dhënat e klientëve tuaj të rregullt, kështu që ju lehtë mund të hyni në ato gjatë rezervimeve dhe gjatë marrjes së porosive nëpërmjet tavolinës së shpejtë të arkave. Konsumatorët mund të futen direkt nga kjo dritare, ose çdo herë që bëni një rezervë ose urdhër, së pari futni klientin dhe pastaj lidheni atë me operacionin që po kryeni.


A po pyesin se si të bëni nëse nuk keni softuerin e duhur të menaxhimit?

Shkarko RISTOMANAGER falas.

Pastaj ju parashikoni dhe hidhni zbritje të veçanta për klientët e vjetër, dhe i bëni ata të ndihen të drejtë. Në fakt, promovimet nuk janë të improvizuara, por janë pjesë e një strategjie të dizajnuar për një periudhë afatmesme.

Por çfarë mund të bëjmë për klientët e rinj?

Si ta mirëpresim dhe ta kthejmë klientin “kalimtar” në restorant?

Ai është një dashnor i ushqimit të mirë, i vëmendshëm ndaj mënyrave gastronomike dhe shumë aktive në mediat sociale. Ai është një lloj klienti që pëlqen të eksperimentojë dhe të informohet. Kjo mund të ju pyes origjinën e përbërësit, recetave dhe kuriozitete tjera në menynë tuaj në mënyrë kërkon një ‘pak më shumë kohë dhe përkushtim që do të jepet në qoftë se ata do të kthehen këtë lloj të konsumatorëve në restorant tuaj. Megjithatë, nëse ai mbetet i kënaqur, ai është i lumtur të ndajë përvojën e tij me fjalën e gojës dhe mediat në internet.

Konsumatori “përjetësisht i pakënaqur”: si të mirëpritet dhe të kthehet?

Nuk është veçanërisht i interesuar në gatim ose në restorantin tuaj, ai është një klient i vështirë sepse ai dëshiron që përvoja e tij të pasqyrojë standardet e pamundura. Mos u përmbys nga ky nivel i pakënaqësisë konstante dhe thjesht përpiquni t’u përgjigjeni nevojave tuaja me arsimim pa u fokusuar në kritika. Me këtë lloj të konsumatorit paguajnë përmbledhjen dhe është më mirë ta udhëzosh atë në zgjedhjen e pjatave. Nëse mund t’i tejkaloni pritjet tuaja dhe ta bëni atë të ndjeheni më mirë se në restorantet e tjera, do të keni besnikëri.

Dhe çfarë të bëjë me konsumatorin “protagonist”?

Ajo dëshiron të jetë qendra e vëmendjes, kështu që ta vendosni në një tavolinë më të izoluar ose ku mund të ketë hapësirë. Me këtë klient gjithmonë është e rëndësishme të gjesh përgjigje që nuk e fyejnë dhe mbajnë kontrollin e situatës. Mos harroni se protagonist i restorantit tuaj …. është restoranti juaj.

Si ta trajtojmë klientin “mik”?

Ai “një klient që kërkon vëmendje shumë të personalizuar, ai i pëlqen për të biseduar, të bëni pyetje personale … çelësi fitues me të është për të kuptuar se kënaqësia e tij varet jo vetëm nga ushqimi, por nga ajo që mund të ndihen si në shtëpi. E vetmja pengesë: ka të ngjarë që ju të humbni shumë kohë, prandaj të jeni bashkëpjesëmarrës, por gjithashtu të gjeni një mënyrë të sjellshme për të shkurtuar aty ku është e nevojshme.

Ne flasim për konsumatorin shumë të ngadalshëm dhe shumë shpejt.

Këto dy lloje të konsumatorëve të rrënjësisht të ndryshme: ka klientë shumë të ngadalshëm që duan të marrë për aq kohë sa të jetë e mundur për të zgjidhur dhe ata që duan të shpejt të gjetur gjellë në tryezë. Për t’i pushtuar ato, është e nevojshme që dozat të bëhen mirë, kështu që ngadalësia të mos ndihet nën presion dhe shpejt nuk dëshiron të largohet. Sidoqoftë, vetëm nëse ndjek hapat e duhur për secilin prej tyre, do të ktheheni.

Më në fund duhet të kujtojmë 5 veprimet që punojnë me secilin lloj të klientit:

Mirësevini me një buzëqeshje.
Mbajeni një qëndrim të dashur dhe mbani gjithmonë kontaktin me sy.
Përgjigjuni pyetjeve me shpejtësi, ndershmëri dhe qëndrueshmëri.
Tregoni interes në nevojat e tij.
Lërini klientët në një mënyrë gjithmonë të sjellshme.
Konsumatorët përshëndetës është një art që kërkon një përvojë që ju sigurisht tashmë keni. Shpresojmë se ky artikull ju ka ndihmuar për të forcuar idetë tuaja se si të mirëprisni më të mirët dhe për rrjedhojë t’i bëni klientët të kthehen në restorant, pavarësisht nga lloji në të cilin ata i përkasin. Të gjithë klientët janë të rëndësishëm dhe përpjekjet që ju dhe ekipi juaj do të ndërmarrin për t’i ndjekur ato do të kenë rezultatin e kthimit të tyre dhe të bëhen klientë të rregullt të klubit tuaj.