Dekoroni restorantin: Disa ide të modës!

Dekorimi i restorantit është një domosdoshmëri pasi konkursi ofron atmosfera inovative dhe tërheqëse që inkurajojnë klientët të kalojnë kohë dhe para në restorantin e tyre. Të kapësh konkurrencën është thelbësore!

Hapi i parë është të gjesh stilin e vet dhe për rrjedhojë të zgjedhësh pjesën tjetër të detajeve që duhet të koordinohen në mënyrë perfekte me stilin e zgjedhur. Ngjyrat, arredimi dhe pjatat duhet të harmonizohen me thelbin e dhomës!

Stili i arredimit

Ekzistojnë stile të ndryshme dhe zgjedhje dhe kombinime të panumërta të mundshme: moderne, retro, Shabby Chic, Provencal, Etnike, etj. Atmosfera është karta thirrëse për klientët. Mobilimi, uniformat e stafit, mirësjellja dhe menutë do të kundërshtojnë ndërtimin e imazhit që dëshironi të komunikoni.

Stili i restorantit duhet të përshtatet me objektivin e restorantit.

Pas zgjedhjes së stilit, do të na duhet të organizojmë mobiljet. Tipike e Shabby Chic janë ngjyrat pastel ose për një stil modern, linjat janë thelbësore dhe elegante. Natyrisht që ju gjithashtu mund të zgjidhni për kontraste.

Mobiloni restorantin: Rregulloni artikujt


Zgjedhja e mobiljeve duhet të jetë pasojë e stilit dhe karakterit që duam t’i japim restorantit.

Ne duhet të jemi në përputhje me pjesën tjetër të mjedisit.

Hapësirat boshe, shumë herë, janë të mbushura me mobilje, rafte, objekte të ndryshme ose piktura që krijojnë një mjedis të mbingarkuar.

Hapësira e zbrazët, nga ana tjetër, është e dobishme pasi rikthen shkëlqimin në dhoma.

Tabelat dhe karriget

Tabela është elementi kryesor pasi tërheq menjëherë vëmendjen e klientit.

Rregullimi i tabelave duhet të lejojë një lëvizje të lehtë të klientëve dhe stafit. Në fakt ne duhet të:

  • mos vendosni tavolina afër banjove;
  • shmangni tabelat në hyrje;
  • lini hapësirë ​​të mjaftueshme midis një tryeze dhe tjetrës;
  • mbajini tavolinat larg kuzhinës.


Sa i përket ndriçimit, këshillohet të shmangni një dritë të vetme të shpërndarë, por të përpiqeni të krijoni shfaqje të dritës dhe të jepni dinamizëm.

Mobilimi i restorantit: Cilat janë tendencat?

Mobiljet boho elegant janë çelësi i restorantit modern.


Lokalet me tavane ose struktura prej hekuri të farkëtuar, vitrina xhami, harqe ose ndarje në hekur të praruar, mure të zbukuruar me letër-muri me bazë bimore. Llamba ultra moderne.

Tabela të të gjitha madhësive dhe vendeve të të gjitha llojeve me forma, ngjyra dhe materiale të ndryshme.

Stili boho elegant apo bohem paraqet grupin e mijëra ndotjeve: klasike dhe moderne së bashku me të 70-et e cilësisë së mirë.

Elementet mbizotëruese janë:

  • ngjyra të guximshme dhe të gjalla në veçanti të kuqe dhe vjollcë;
  • dru, kadife, eko-lëkurë;
  • mobilje prej druri ose materiale të cilësisë së mirë, moderne ose të punuar me dorë;
  • madje edhe bimë të mëdha.


Vendi i mizave duhet të jetë me kontraste shumë të studiuara:

  • Ngjyra të ndritshme të gotave dhe enëve në një sfond tekstili që kujtojnë natyrën.
  • Kuzhinat, laboratorët e prodhimit të ekspozuar në mënyrë rigoroze;
  • Vende me shumë qëllime.


Ne kemi parë trendin e këtij viti dhe disa këshilla për të furnizuar sa më mirë restorantin tuaj! Zgjidhni stilin që i përshtatet më së miri përshtypjes që dëshironi t’u jepni klientëve tuaj dhe i befasoni ata!

Kuzhina italiane jashtë vendit: përgatituni të dridheni!

A është për të bërë shaka apo ndoshta jo? Ne e dimë, e dimë. Përgjithësisht qiellza jonë është padyshim pak e mirë vetëm për të na lejuar të imagjinojmë ndryshime në recetat tona më të shenjta të shenjta. Ne nuk i tolerojmë ndryshimet dhe shumë herë jemi përplasur me njëri-tjetrin sepse receta e gjyshes sime nuk është e njëjtë me atë të gjyshes tuaj. Prandaj përpiquni të kuptoni se cili mund të jetë reagimi ynë ndaj ndryshimit të kuzhinës sonë të dashur italiane jashtë vendit.

Kuzhina italiane jashtë vendit

Pini kapuçino praktikisht gjatë çdo vakti

I huaji pi kapuçino me spageti. Një besim mjaft i zakonshëm i sheh italianët gjithmonë duke pirë kapuçino. Natyrisht, për ne, qumështi është diçka ekskluzivisht për mëngjes!

Makaronat dhe rizoto si pjata anësore

Jashtë makaronave porositet shoqëruar me sallata ndërsa, për ne, makaronat janë një kurs i parë dhe sallata një pjatë anësore. Kombinimi është alarmant!

Ketchup në makarona, pse?

Ketchup është përdorur si një krem ​​për makarona, ndonjëherë edhe së bashku me majonezë. Makaronat e vërteta me domaten janë vetëm produkti i bashkimit i parfumuar me domate të freskëta dhe borzilok.

Kondicionat në ujin e makaronave

Shumë restorante të huaja, duke mos pasur idenë se si të përgatisin makarona, përdorin atë të gatuar paraprakisht. Ndonjëherë sezonohet direkt në ujin e gatimit. Afarë dhimbje! Për më tepër, ekziston një besim i zakonshëm që shtimi i vajit gjatë gatimit e pengon atë të ngjitet në fund … er, jo!

Pica

Pepperoni është një pica me sallam të famshëm jashtë vendit dhe mbi të gjitha në Shtetet e Bashkuara. Konfuzioni diktohet nga shoqërimi me specat tanë të varfër.

“Alfredo fetusit”

Fettuccine Alfredo është një tjetër pjatë “italiane” shumë e famshme në Shtetet e Bashkuara por në Itali është shumë pak e njohur. Ata janë fettuccinë vezë, me gjalpë dhe djathë parmezane.

Këtu janë disa përdorime dhe modifikime të çuditshme të kuzhinës sonë italiane jashtë vendit.

Restorante italiane në Gjermani: Si ta hapni një?

Restorantet italiane në Gjermani kombinojnë shijen italiane dhe dashurinë gjermane për Italinë. Do të duket një kombinim fitues por është mirë t’i kushtoni vëmendje procedurës që duhet ndjekur.

Gjeni se çfarë kërkojnë klientët gjermanë

Bota e tregtisë në përgjithësi nuk lejon origjinalitetin e plotë. Do të duhet të ketë lot në rregullin shumë të rreptë të kuzhinës italiane për të kënaqur klientët. Shtë e nevojshme t’i kushtoni vëmendje të duhur shijeve lokale dhe të armatoseni me fleksibilitet mendor.

Restorante italiane në Gjermani: Një histori e gjatë e kuzhinës

Tregu në Gjermani është plot me restorante italiane që kanë punuar atje për shumë vite. Mbi të gjitha, imigracioni i parë italian daton që nga vitet 1960. Sigurisht që suksesi i këtyre restoranteve siguron vlerësim për kuzhinën tonë nga klientët gjermanë.

Restorante italiane në Gjermani, ku t’i hapni ato?


Gjermania është një vend i pasur, por me realitete të ndryshme. Hapja në një qytet më shumë se një tjetër e bën ndryshimin e saj. Cilat janë qytetet më të njohura?

  • Hamburgu është një ndarje administrative dhe është zona më e pasur në Gjermani. Hapja këtu do t’ju lejojë të provoni dorën tuaj në restorante me përbërës të shkëlqyeshëm apo edhe ushqime në rrugë.
  • Bremen: edhe këtu vlen fjalimi i Hamburgut. Nuk do të ishte e vështirë të hapesh një vend cilësor.
  • Baviera: vendndodhja më afër Italisë, si në aspektin gjeografik ashtu edhe kulturor.
  • Berlini do të duket destinacioni ideal por tregu është shumë konkurrues. Në përgjithësi, këtu, shumë pak shpenzohen për të ngrënë jashtë. Mbani në mend!
  • Stuttgart prezantohet me shumë nga bashkatdhetarët tanë të vendosur në tregtinë e bërë në Itali.
  • Frankfurti është i pasur dhe gjithashtu frekuentohet nga njerëz të rëndësishëm. Le të mos harrojmë dendësinë e rëndësishme të bankave përfshirë Bankën Qendrore Evropiane.


Klienti gjerman që viziton restorantet italiane:

Ai përgjithësisht e di cilësinë e produkteve tona;
Kërkon një nivel mesatar / të lartë;
ai është mësuar të shpenzojë pa teprime.


Burokracia gjermane


Ekzistojnë tre pika të rëndësishme:

  • Numri i TVSH-së: për restorantin tuaj mund të zgjidhni midis një pronësie të vetme, një partneriteti ose një kompanie të kufizuar;
  • autorizimet e sektorit të ushqimit;
  • menaxhimi ligjor dhe fiskal i personelit: thjesht këshillohuni me një llogaritar.


Cfarë lloj restoranti hapni?


Këtu janë disa ide të mundshme:

  • Ushqimi Rruga Italiane: pica, portofolë, arancini, skuqur dritë;
  • kuzhina rajonale me produkte DOP dhe verëra DOC;
  • kuzhinë për celiac;
  • piceri.


Restorante italiane në Gjermani: Plani i biznesit?


Planifikimi para hapjes së restorantit tonë është thelbësor: nga ai financiar deri tek mobiljet, nga zgjedhja e furnitorëve deri tek oferta në menu dhe le të mos harrojmë marketingun dhe konkurrencën.

Një plan i mirë biznesi duhet të përfshijë:


Gjuha

  • Synimi
  • Një studim i konkurrencës;
  • Marketing;
  • financimi;
  • Ofruesit.

Të mos harrojmë gjuhën, shumë e rëndësishme nëse dëshironi të hapni një aktivitet jashtë vendit. Mund të mësohet në Itali në shkolla të specializuara, dhe gjithashtu në Gjermani.

Përfundim

Për të hapur çdo biznes që dëshironi angazhim dhe fat. Vetëm në këtë mënyrë do të jetë e mundur të kemi mbytje të merituar, si për gjithçka.

Hapni një dyqan sanduiçësh: këshilla për procedurën që duhet të ndiqni

A po mendoni të futeni në biznesin e restorantit? Këtu janë disa këshilla për të hapur një dyqan sanduiç. Një investim që mund të dëshmojë se është i vlefshëm dhe fitimprurës.

Hapni një dyqan sanduiç: kërkesat dhe procedurat burokratike
Mos të harrojmë atëherë të analizojmë dhe të kemi gjithmonë në mend se kush tjetër është në shesh në fushat e veprimtarisë sonë për të luajtur më mirë kartat tona.

Vendndodhja është e rëndësishme. Zakonisht për këtë lloj aktiviteti nuk ka nevojë për një hapësirë ​​të jashtëzakonshme duke marrë parasysh edhe shërbimin e ngritjes. Duhet të ketë një arredim të përshtatshëm dhe me gjithçka të nevojshme për të punuar padyshim. Pra, kundër, feta, skarë, mini-bar, frigorifer, aparat kafeje, etj.

Do të ishte e preferueshme të zgjidhni një zonë strategjike dhe veçanërisht të ngarkuar ndoshta afër shkollave ose zyrave.

Por cilat janë dokumentet për të filluar me biznesin tonë?

Do të jetë e nevojshme:

  • Keni përvojë në furnizim ushqimi ose diplomë në shkollë hoteliere;
  • Një kurs Haccp;
  • Numri i TVSH-së (kodi Ateco 56.10.11);
  • Regjistroni dyqanin e sanduiçeve në Regjistrin e Biznesit;
  • Pozicionet e hyrjeve
  • Paraqitni Raportin e Certifikuar të Aktivitetit
  • Autorizimi i regjistrimit


Hapni një dyqan sanduiç: kostot
Investimi fillestar për të hapur një dyqan sanduiç nuk do të peshojë veçanërisht në xhepin tuaj. Sidoqoftë, duhet të keni parasysh kostot e marrjes me qira të lokaleve, të cilat do të jenë pak a shumë të kushtueshme në varësi të vendndodhjes (sa më afër të jetë qendra, aq më shumë do të rriten kostot).

Pajisjet gjithashtu kanë koston e vet. Duhet të jetë profesional dhe me cilësi. Përndryshe do të jetë e vështirë të garantohet shërbim i mirë ndaj klientit. Mobiljet mund të mos jenë shumë të dukshme për sa kohë që respektojnë temën e dhomës dhe janë të pastra dhe të rregullta.

20 mijë euro është shpenzimi që duhet të konsideroni për të filluar biznesin. Me favorin e klientëve, është e mundur që të ktheheni shpejt në blerje.

Nëse nuk e keni në dispozicion këtë shumë, gjithmonë mund të zgjidhni një nga ekskluzivitetet e shumta të sanduiçeve. Këto, në këmbim të një shpenzimi fillestar, garantojnë ambiente, pajisje dhe trainim.

Liçensat për të hapur një dyqan sanduiçi në këmbë
Dyqani sanduiç itinerar sigurisht që kushton më pak se një dhomë me qira relative, por përfshin dokumente të tjera.

Ju duhet të keni një licencë të tipit A ose tip B.

Leja e tipit A garanton një vend parkimi për 10 vjet dhe ju lejon të punoni në të gjithë Italinë.
Në vend të kësaj, tipi B lejon vetëm në vende të parkuara ose boshe.

Shanset për të fituar duke hapur një dyqan sanduiçesh

Një dyqan sanduiç mund të bëjë mirë nëse studioni siç duhet biznesin ku dëshironi të jeni pjesë e tij. Por kjo vlen për hapjen e çdo aktiviteti përmes një studimi të mirë të synimeve dhe konkurrentëve.

Po kërkoni punë në restorant: çfarë duhet të dini!

A ju ka ndodhur të mendoni: “Po kërkoj punë dhe do të dëshiroja të isha në biznesin e restorantit”? Në këtë artikull do të gjeni disa informacione që do t’ju ndihmojnë për të kuptuar më mirë këtë sektor.

Po kërkoj një punë “të sigurt”

Në Itali kërkesa për personel në sektorin e hotelierisë vazhdon të rritet. Megjithë krizën, sektori po regjistron gjithnjë e më shumë punonjës pa marrë parasysh punonjës sezonalë dhe të rastit.

Kjo kërkesë e tepruar për personel nuk mund të mbulohet vetëm nga profesionistë. Pizzaioli, kuzhinierë, kuzhinierë pastiçeri, akullore artizanale, barmen, si dhe kamerierë profesionistë mungojnë.

Në ditët e sotme, hotelieria lejon një kontratë të përhershme, në shumicën e rasteve.

Në kohën e krizës së punësimit, sektori i hotelierisë kërkon këto shifra.

Po kërkoj një punë në hotelieri: përvoja dhe praktika janë të rëndësishme.


Nëse tashmë keni dërguar rezyme në restorante, piceri dhe mensa pa përgjigje, mund të dini se arsyeja mund të jetë mungesa e përvojës.

Në këtë sektor praktika është thelbësore për të mësuar vërtet punën.

Por, Italia ka adoptuar një politikë të shpërblimit minimal të praktikës, duke e rritur atë shumë.

  • Kjo sigurisht që ka kufizuar abuzimet.
  • por shkatërroi mundësinë e “Shkuarja në një dyqan”.


Për më tepër, nuk ka shumë të ngjarë që çdo aktivitet, siç është një dyqan pastiçierësh ose restoranti, të marrë një kuzhinier që aspiron, ose një kuzhinier pastë rishtar, në një stazh të paguar.

Një restaurator që vendos të investojë në ju, duke ju dhënë një rrogë, e bën këtë vetëm nëse kjo sjell një avantazh në biznesin e tij.

Një praktikant kërkon kohë dhe burime, shpesh ngadalëson të gjithë prodhimin dhe bën gabime të pafajshme për shkak të papërvojë.

Ne duhet të studiojmë!


Pasioni është thelbësor në një profesion të vështirë dhe të lodhur si ky, por studimi është thelbësor. Trajnimi garanton një kompetencë të njohur dhe një përvojë pune në sektor.

Në “kuzhinë” ka një mori profesionesh të ndryshme dhe mundësi të ndryshme. Kështu që do të duhet të përqendroheni në një qëllim të veçantë.

Dëshironi të hapni restorantin tuaj? hyni në një kuzhinë me yje? të jesh në kontakt me njerëzit, të krijosh kokteje? Sommelier, ose të punoni në një kantinë, apo në një piceri? Ka shumë mënyra të mundshme për të shkuar. Mendoni mirë!

Disa sqarime …


Kuzhinieri dhe udheheqesi i kuzhines janë dy figura të ndryshme!

Kohët e fundit termi kuzhinier përdoret për të përcaktuar çfarëdo lëndë që funksionon midis sobave! Sidoqoftë Kuzhinieri është udhëheqësi i kuzhinës, ai vendos menutë, recetat dhe administron porosite.

Hierarkia në kuzhinë parashikon kuzhinierin në krye, pastaj kuzhinierin sous, për të ndjekur drejtuesin, kuzhinierët e ndryshëm të caktuar në stacionet deri në komis dhe pluhurur.

Bazat e kuzhinës

Kuzhina zhvillohet por pa bazat dhe një njohuri e thellë e përbërësve do të jetë e vështirë. Kuzhina nuk është një pjatë e suksesshme. Shkolla është fillimi, pastaj ka libra, azhurnime, studim, provë, provime të lëndëve të para të reja. Mos harroni, atëherë është e nevojshme një organizim mendor i punës. Menaxhimi i një shërbimi nuk është i lehtë. E njëjta gjë vlen edhe për dhomën. Ndryshimet e punës janë të gjata dhe pasioni është thelbësor në një punë në këtë sektor.

Restorant organik: kërkesat e restorantit të ri

Ndërsa njerëzit bëhen më të vetëdijshëm për ndotjen e mjedisit, ata gjithnjë e më shumë preferojnë të shkojnë në një restorant organik. Natyrisht që kjo nuk është vetëm rezultat i një interesi për mjedisin, por një trend i vërtetë që përfshin të gjithë dhe në çdo sektori tregtar

Cilat janë karakteristikat e një restoranti të mirë organik?

  • Në përgjithësi preferojmë përbërës të freskët, lokalë dhe sezonalë dhe mbase madje kemi edhe një vërtetim organik.
  • Një filozofi e konsumit etik dhe të qëndrueshëm.
  • Mobilje organike dhe natyrore, në përputhje me imazhin e restorantit.


Por çfarë duhet të bëjë oferta gastronomike e një restoranti organik?


Kur hedhim një vështrim në tendencat e kuzhinës së restoranteve organike, vërejmë një preferencë të veçantë për: frutat dhe perimet sezonale, kokrrat, zhardhokët, drithërat, farat, arrat dhe proteinat bimore ose shtazore. Me këta përbërës, çdo aktivitet më pas përdor imagjinatën e tij për të krijuar enët e shijshme dhe të shëndetshme.

Disa shembuj të pjatave interesante janë lojë me birila ose një pjatë kryesore e përbërë nga sallata në një pjatë të vetme, të konsiderueshme, të pasura me lëndë ushqyese, ngjyra dhe shije. Formula konsiston në përdorimin e proteinave, një pjatë anësore me perime ose bishtajore, një bazë drithërash (quinoa, oriz, cous cous or bulgur), një salcë dhe fruta të thata ose fara për një prekje të brishtësisë

Nëse flasim për meze dhe pjatat me makarona, atëherë mund të gjejmë dy ato shumë të njohura:

  • Hummi i famshëm dhe i shijshëm është mbreti i menusë organikë. Receta klasike përfshin përdorimin e qiqrave, por mund të përgatitet edhe me thjerrëza, panxhar, karrota, etj. Hummus është një krem ​​që shoqëron perimet dhe tërheqjet për shumicën e klientëve
  • Një tjetër pjatë popullore është patate të skuqura me perime, një alternativë e shëndetshme për patatet franceze. Këto janë perime dhe fruta të skuqura në vaj organik ulliri (karrota, kungulli, kungulli, patëllxhani, banania).


Por, të mos harrojmë picat e përjetshme, lehtësisht të adaptueshme për nevojat e të gjithëve. Mund të përgatitet me miell të ndryshëm, bazuar në drithëra dhe madje edhe proteina.

Hamburgerët janë një tjetër mundësi popullore. Këto burgers janë përgatitur me mish nga kafshët nga fermat organike ose produktet organike bimore. Për klientët vegjetarianë apo vegjetarianë zgjedhja është e gjerë dhe përbëhet nga hambarë seitan, tofu, quinoa, thjerrëza, panxhar dhe qiqra, çiftëzohet me bukë të ndryshme të drithërave, disa prej të cilave janë gjithashtu pa gluten dhe natyrisht të kombinuara me djathra, perime dhe salca.

Ushqimi i shëndetshëm dhe me produkte organike do të thotë gjithashtu të kujdeseni për veten dhe shëndetin tuaj.Një nga avantazhet e restoranteve organike është të jeni një lloj aktiviteti që ju lejon të shërbeni ushqim në të gjitha orët! Konsumatorët do të zgjedhin biznesin tuaj në çdo kohë të ditës, nëse janë të sigurt se konsumojnë një vakt të shëndetshëm dhe miqësor ndaj mjedisit. Si rezultat, mos e zvogëloni ofertën!

Dekori

Konsumatorët e synuar në restorante organike duan të hanë në paqe, në një mjedis relaksues dhe i inkurajojnë ata të kthehen për të vizituar ju. Gjithmonë përqendrohuni në materiale cilësore, të thjeshta dhe të lehta, mbase me një sy në territorin dhe zejtarinë lokale. Vendi ynë i bukur është i famshëm në të gjithë botën për aftësitë e zejtarëve tanë të shkëlqyeshëm.

Në çdo rast, ideja është të përdorim:

  • dru, gur, bambu. Enë të riciklueshme.
  • Peceta dhe mbulesa tavoline në leckë pambuku ose në materiale vërtet biodegraduese.
  • Tabela, karrige dhe orendi të rikuperuara ose të cilësisë së mirë.
  • bimë dhe lule të freskëta


Gjithmonë i kushtoni vëmendje asaj që shfaqni në restorantin tuaj dhe vlefshmërinë e asaj që ju propozoni. Klientët nuk janë budallenj dhe nëse kanë dyshime për vërtetësinë e zgjedhjeve tuaja, ata mund t’ju sjellin reklamim të keq:

  • Përdorni gjithmonë fruta organikë të sezonit edhe nëse mund të ketë defekte kozmetike. Një konsumator i mirë i produkteve organike e di se mirësia e produktit nuk varet nga një guaskë me shkëlqim pa papërsosmëritë.
  • Sigurohuni që pjatat tuaja janë gjithmonë të ekuilibruar dhe kurrë të pasura me kalori.
  • Ajo shmang qartë përdorimin e materialeve plastike ose toksike.


Fat të mirë!

Happy Hour: si të organizoni një aperitiv të mirë?

Ora e lumtur është një iniciativë e shkëlqyeshme për të rritur fitimet e biznesit tuaj.

Një moment i atyre që fitojnë më shumë së bashku me mëngjes dhe drekë. Megjithatë, orë e lumtur kërkon një lloj shërbimi tjetër, pasi, ndryshe nga mëngjesi dhe dreka, klienti dëshiron t’i japë vetes një moment kënaqësie. Eshe një aperitiv për të qëndruar me miqtë, për tu shoqëruar dhe argëtuar. Pirja bëhet një skicë e thjeshtë.

Bërja e një ore të lumtur fitimprurëse, pra, bëhet veçanërisht vendimtare.

Promovoni happy hour !

Për të promovuar orën tuaj të lumtur ju duhet të merrni parasysh disa gjëra. Për dallim nga kafeja, të cilën klienti e shijon me ngut dhe për të cilën ai zgjedh vendin më të afërt, konsumatori do të zgjedhë me kujdes vendndodhjen në kohën e aperitivit. Për më tepër, ai nuk do të ketë probleme të udhëtojë më shumë milje nëse mendon se mund të ia vlen.

Atmosfera është thelbësore dhe duhet të komunikohet në një mënyrë shumë të qartë gjithashtu dhe mbi të gjitha përmes platformave të reja sociale përfshirë facebook, ose faqeve të rishikimit si Trip Advisor, ose ndarja e fotove sociale, Instagram. Të kesh një performancë të mirë ose vlerësime të mira në këto platforma mund të të ndihmojë vetëm.

Sidoqoftë, të mos harrojmë PR. Djem, shpesh shumë të rinj, të cilët, duke pasur një vijim të fortë, mund të tërheqin shumë më shumë klientë në restorant.

Sidoqoftë, për të mos pasur surpriza të këqija, është e mundur që të ketë kompani specifike në sektor që veprojnë në mënyrë të organizuar dhe të lejojnë suksesin e garantuar. Sidoqoftë, duhet të theksohet se normat e tyre janë shumë më të larta dhe mendoni se si të investoni paratë tuaja.

Shuplakë

Patronët me siguri do të tërhiqen nga buffets më të veçantë dhe të shijshëm, por mbi të gjitha të bollshme.

Për këtë qëllim, të gjitha produktet si:

  • Makarona dhe omletë, të grimcuara
  • Pica dhe puccie
  • Elb, i shkruar, oriz
  • të skuqura
  • Fokaccine, fokaccine, sanduiçe, croutons, bruschetta


Mos harroni të organizoni ushqime mirë dhe peceta, pjata, pirunë në mënyrë që t’i shpërndani ato në mënyrë të barabartë në pika të ndryshme të tryezës.

Keni imagjinatë dhe ju do t’i bëni kurset tuaja interesante, por do t’i organizoni gjithçka në kohën e duhur në mënyrë që të mos e gjeni veten me ujë në fyt dhe ide zero.

Orë e lumtur: birra artizanale dhe kokteje

Tendencat e reja kanë ndryshuar botën e aperitivëve, duke zgjeruar zgjedhjen e klientit:

  • koktej
  • Gati për të pirë
  • pije e butë
  • Verërat
  • Beers


Por cilat janë aperitivët më të njohur dhe më të kërkuar në bar?

  • Spritz
  • Mojito
  • Caipirinha
  • Teaaj akulli i gjatë në ishull
  • Mushka e Moskës
  • Martini
  • Manhatën
  • Maria e përgjakur
  • Margarita


Sidoqoftë, imagjinata është e rëndësishme dhe klientët gjithmonë duan të mahniten. Një banakier i mirë duhet të jetë në gjendje të eksperimentojë me kombinime të reja dhe interesante.

Hap një restorant: më mirë ta bësh atë në Itali apo jashtë saj?

Hapja e një restoranti në biznesin e restorantit po bëhet një zgjedhje e zakonshme për shumë njerëz dhe fenomeni po rritet gjithnjë e më shumë. Ne kemi parë tashmë në një artikull të mëparshëm se çfarë duhet për të hapur një restorant ose një biznes më të vogël në fushën e hotelierisë.
Tani do të analizojmë së bashku nëse është më e kënaqshme hapja e një restoranti jashtë vendit apo në vendin tonë të dashur.

Italianët dhe kuzhina: një histori dashurie që ka zgjatur për gjithë jetën. Pavarësisht mijëra gabimeve tona, ushqimi mbetet ndër karakteristikat e kulturës sonë që ne nuk mund t’i ndihmojmë por të flasim dhe për të cilat ne duam të garojmë, të dy në Itali dhe jashtë saj, falë traditës sonë të lashtë të kuzhinës.

Në fund të fundit, kuzhina mesdhetare është një nga lavditë tona dhe njihet si më e mira në botë.

Prandaj, nuk është çudi që kuzhina jonë është e suksesshme në territoret e huaja. Tantalizimi, pra, bëhet ideja e hapjes së një restoranti jashtë vendit.

Por cilat janë vendet më të mira për të hapur një restorant jashtë vendit?


Padyshim që nuk është e thjeshtë t’i përgjigjesh kësaj pyetjeje.Megjithatë, vendet më të kërkuara janë Malta, Zanzibar, Shtetet e Bashkuara, Gjermania, Zelanda e Re, Australia, Zvicra, Ishujt Kanarie, Rusia dhe Rumania.
Por edhe Londra, Miami, Cyrihu, Barcelona, ​​Berlin dhe New York.
Këto janë vetëm disa nga vendet më të njohura në botë ku disa bashkatdhetarë kanë filluar restorante të suksesshme.

Sidoqoftë nuk duhet të harrojmë se pa pasion nuk mund të arrish askund. Gjithmonë do të ketë momente të vështira dhe sot tregu është me të vërtetë shumë konkurrues.

A është më mirë të hapni një aktivitet në sektorin e hotelierisë?

Përgjigja natyrisht është po!

Kërkesa në sektor është shumë e lartë dhe vazhdon të rritet si në Itali ashtu edhe jashtë saj, pavarësisht periudhave të krizës.

Në çdo rast, administrimi i një restoranti është një veprimtari komplekse që nuk mund të ndërmerret nëse nuk jeni të vetëdijshëm për detyrimin e duhur.

Njihu me territorin

Kur vendosni të hapni një aktivitet jashtë vendit, është thelbësore të njihni zonën. Ju mund të kontaktoni Institutin Kombëtar për Tregtinë e Jashtme, falë të cilit ju mund të merrni të gjitha informacionet që ju nevojiten në lidhje me situatën sociale dhe ekonomike në vendin ku ne duam të hapim një aktivitet.

Kontributet për të hapur aktivitete jashtë vendit

Chamberdo Dhoma e Tregtisë Provinciale mund të shpërndajë informacione mbi kontributet e mundshme të ofruara për ata që duan të hapin biznese jashtë vendit. Për të mësuar rreth këtij lloji të financimit, kontaktoni faqen zyrtare të Ministrisë së Punëve të Jashtme ose faqen e Bashkëpunimit për Zhvillim.
Mundësitë e zhvillimit janë rritur vitet e fundit falë uebit që ka lehtësuar tregtinë dhe marrëdhëniet.

Për të hapur një restorant jashtë vendit, këshillohet të vlerësoni dhe informoni veten për vendin e zgjedhur, ai duhet të vlerësohet nga pikëpamja territoriale, konkurenca dhe perspektivat e vërteta të punës.

Për të hapur një aktivitet jashtë vendit, jan ngritur fonde publike për ndërkombëtarizimin e kompanive si në vend ashtu edhe ndërkombëtar.

Një nga mundësitë më interesante të krijuara vitet e fundit është ofruar nga Erasmus për sipërmarrësit e rinj. Ky është një program i Bashkimit Evropian i krijuar për të krijuar mundësi për takime dhe marrëdhënie tregtare midis qytetarëve të vendeve të ndryshme të BE-së.

Hapni një restorant: Ku të filloni

Nëse keni një buxhet të mirë, mund të jetë interesante të merrni një aktivitet që tashmë ka filluar. Ka disa agjenci dhe disa site në internet që merren saktësisht me sigurimin e një game të tërë informacionesh mbi aktivitetet “për shitje” në pjesë të ndryshme të botës.
Ndër ofertat e tanishme, shumë interesante janë ato që lidhen me shitjen e tokës në Karaibe, ku është e mundur të hapen aktivitete tregtare jashtë vendit të dedikuara për turizmin.

Mundësi Erasmus Sipërmarrës të rinj

Periudha e Erasmus është rreth 6 muaj. Në këtë periudhë ne zgjedhim të punojmë në një strukturë të pranishme jashtë kufijve italianë, në fund të së cilës mund të vazhdojmë të bëjmë të njëjtin aktivitet në Itali. Nga ana tjetër, falë kontakteve të fituara gjatë periudhës, do të jetë e mundur të përpiqeni të hapni të njëjtin lloj aktiviteti jashtë vendit.

Përfundime

Hapja e një aktiviteti jashtë vendit sigurisht përfshin një dozë të mirë guximi. Eshtë e nevojshme të informoheni bazuar në vendin ku vendosni të filloni këtë aventurë profesionale. Mundësitë ose suksesi që rrjedhin nga zgjedhja për të qëndruar në Itali ose për të hapur një aktivitet jashtë kufijve kombëtar, lidhen drejtpërdrejt me angazhimin që ju do të punësoni.Një recetë perfekte nuk ekziston.

Bëhuni një Kuzhinier: Akademia Italiane dhe shtigjet për të marrë

Akademia e kuzhinierëve italianë: çfarë duhet të bëjmë që të bëhemi kuzhinier yll, le të shohim së bashku institutet më të mira të trainimit për të ndjekur një pasion për gatimin.

Të bëhesh kuzhinier është një ëndërr që shumë njerëz po kërkojnë.Por çfarë duhet të bësh për të bërë kuzhinier? Le të shohim se cilat janë shkollat ​​për t’u përgatitur për një karrierë midis tenxhereve dhe sobave. Padyshim që hapi i parë drejt një të ardhme si kuzhinier është një diplomë nga instituti hotelerik pesë-vjeçar.

Kurset në Institut ofrojnë njohuri të thelluara të kuzhinës dhe teknike dhe mundësinë e të mësuarit së paku dy gjuhë të huaja.Punë e vërtetë, megjithatë, është në terren si praktikantë ose si kursante.
Duke studiuar jashtë vendit, ju mund të filloni duke provuar direkt në një restorant dhe shumë kuzhinier të famshëm kanë mësuar vetë.
Pas diplomimit, do të ishte mirë që të specializohen.Në fakt, shkollat ​​e gatimit garantojnë marrjen e aftësive të rëndësishme dhe do i lejojnë ata të hyjnë në botën e punës.

Por si zgjidhni midis mijëra kurseve që ofrohen në internet?

  • Së pari duhet të siguroheni që shkollat ​​garantohen nga institucionet e njohura nga Ministria e Arsimit.
  • Ata duhet të kenë një kohëzgjatje jo më pak se 8 muaj
  • Duhet të ketë garanci për një vend pune
  • Në çdo rast, mbështetja në emrat historikë në këtë fushë bën të mundur sigurinë. Tarifat variojnë nga 5000 deri në 16,000 euro por shkalla e punës pas diplomës është 90%.


Cilat janë rrugët e mundshme?

  • një kurs diplome universiteti ose Kursi i Diplomës në Ekonominë e Turizmit.
  • Ju mund të regjistroheni në një kurs të diplomës universitare në ekonomi dhe menaxhim të shërbimeve turistike (i pranishëm në Universitetin e Kalabria-Cosenza, Catania, L’Aquila, Firence, Xhenova, studime në Messina, në Institut Universiteti i Napolit, në Universitetin e Perugia, Trieste, në Universitetin e Venecias “Ca ‘Foscari”, në Universitetin e Bolonjës, Cagliari, Siena, Torino, Sannio në Benevento, në Universiteti Falas i Bolzano, Salerno, Foggia dhe Milano -Bicocca)
  • Për të mos u harruar është Kursi i Diplomës në Ekonominë e Turizmit, zyrat e të cilit janë në Universitetin e Perugia, Bolonjë, Molise-Campobasso dhe Instituti Detar i Universitetit të Napolit).

Akademia e kuzhinierëve italianë: këtu është një listë e më të mirëve në Itali

  • Një nga shkollat ​​më prestigjioze të gatimit italian është ALMA, akademi e themeluar nga Gualtiero Marchesi. Kurset e ofruara kanë për qëllim trajnimin e kuzhinierëve të ardhshëm, kuzhinierët për pasta, sommeliers, profesionistët e dhomave të ngrënies dhe menaxherët e restoranteve.
  • Me zyra në Milano, Bologna dhe Torino, Akademia e Geniusit Ushqimor ofron kurse profesionale në kuzhinën haute, patisserie, furrë buke dhe piceri bashkëkohore por edhe mjeshtra në organizimin e ngjarjeve dhe në komunikim dhe kritikë gastronomike.
  • Shkolla e Artit të Kuzhinë Cordon Bleu: e vendosur në qendrën historike të Firences dhe e themeluar nga Gabriella Mari dhe Cristina Blasi ofron kurse që synojnë amviset, entuziastët e kuzhinës, menaxherët dhe kuzhinierët aspirues.
  • Niko Romito Formazione: kjo shkollë gatimi me seli në provincën e L’Aquila dhe e themeluar nga kuzhinieri me shumë yje nga Abruzzo, lindi në 2011 si një Shkollë e Arsimit të Lartë dhe Specializimit Profesional.
  • Coquis – Universiteti i Gatimit: ky institut i kuzhinës në Romë është ndër 10 shkollat ​​më të mira të gatimit në botë. Lindur nga iniciativa e vëllezërve Troiani, ajo ofron kurse në kuzhinë me hare dhe pasta, pica, mjeshtra dhe seminare. Për më tepër, universiteti ofron kursin Evropian Bachelor, një diplomë tre-vjeçare pas-diplomës e cila është e barabartë me një diplomë Bachelor në Shkencë dhe Art Kulinar.
  • Një kurs i rëndësishëm që duhet të ndiqni në mënyrë që të bëheni një Chef Professional është sigurisht Kursi i Akademisë Chef Italiane. Falë këtij kursi trainimi të udhëhequr nga Chefs të themeluar ju do të merrni diplomën e Chef nga Akademia Chef Professional. Me këtë kurs në Akademinë Chef të Italisë do të punoni në një atmosferë të këndshme dhe do t’ju garantojnë kënaqësi të rëndësishme.

Le të mos harrojmë se pasioni është padyshim elementi më i rëndësishëm. Pa pasion nuk ka kreativitet dhe puna bëhet e përsëritur dhe pa shpirt.

Menaxhimi i porosive: problemet dhe zgjidhjet

Menaxhimi i porosive është një nga elementët thelbësorë për administrimin e mirë të një vendi.

Përmes menaxhimit të porosive mund të kuptojmë disa probleme që shfaqen në një dhomë. Në fakt, klientët të cilët duhet të presin një kohë të gjatë dhe më pas ta gjejnë veten me një pjatë të ftohtë apo edhe me një rregull të gabuar, përfshijnë një pjesë të mirë të publicitetit të keq. Në këto raste, zakonisht, imazhi që jepet është çorganizimi ose mosinteresimi.

Një aspekt themelor në suksesin e një restoranti dhe në funksionimin e tij, administrimi i porosive, përfshin që nga marrja e porosisë, tek komunikimi në kuzhinë, deri në përkthimin në llogari në arkë, një kontroll i përpiktë për të marrë një shërbim të mirë. kohët duhet të jenë të shpejta dhe mesazhi të jetë i pastër dhe pa interpretime të mundshme.

Menaxhim i shpejtë i porosive


Softueri i menaxhimit lejon që kamerierët të pajisen me pajisje digjitale të integruara që marrin të dhënat e porositjes dhe i transferojnë ato direkt në kuzhinë, e cila, nga ana tjetër, komunikon kohën e pritjes. Stafi i dhomës së ngrënies kontrollon kohën e nevojshme për shërbimin.

Kemi të njëjtat avantazhe në zinxhirët e ushqimit të shpejtë, ku çështja është pika kryesore e veprimtarisë: porosia, njëkohësisht me pagesën e bërë përmes të njëjtave pajisje dixhitale, shkon direkt në kuzhinë.

Vëmendje në marrjen e urdhrave: vëmendje ndaj gabimeve të interpretimit.


Asnjëherë nuk duhet harruar se duhet të tregohet kujdes i madh edhe kur komandohet. Natyrisht, të marra me dorë, shanset për gabim rriten si nga kamerieri, ashtu edhe në kuzhinë ose në tavolinën e parave. Këto gabime shpesh shkaktohen nga interpretime të këqija të asaj që shkruhet. Pajisjet e rendit dixhital gjithashtu zgjidhin këtë problem, duke ju lejuar të vendosni kapacitetet e kërkuara në listën elektronike.
Dhe të mos harrojmë se gjithnjë e më shumë njerëz po kërkojnë ndryshime në propozimet e menusë, bazuar në shijen, dietën dhe intolerancat ushqimore. Kjo përfshin nevojën për të menaxhuar këto kërkesa në mënyrën më të përshtatshme, e cila bëhet më e lehtë falë teknologjive të reja. Ato lejojnë që restoranti të ofrojë një shërbim më të mirë.

Menaxhimi i shpejtë i porosive sjell edhe rritjen e produktivitetit: kamerierët arrijnë ta bëjnë punën e tyre më të shpejtë dhe më efikase.

Një kooperativë efikase bashkëpunuese

Një aspekt tjetër i rëndësishëm është krijimi i një ambienti të qetë që lejon bashkëpunimin e qetë të ekipit, gjithçka për të mirën e klientëve. Kamerieri, në të vërtetë, do të jetë në gjendje të sigurojë një shërbim më të mirë, duke kryer menunë në mënyrën më të mirë dhe duke dëshmuar veten të jetë miqësor dhe i vëmendshëm.

Tregu i restoranteve është gjithnjë e më konkurrues dhe të gjithë duan të përhapin mallrat më ftues në banak. Përvoja që u ofrohet klientëve është çelësi i suksesit dhe teknologjia ndihmon për të përmirësuar faktorët që ju lejojnë të arrini rezultatet që dëshironi të merrni nga biznesi juaj.

Zgjidhjet softuerike në treg lejojnë të menaxhojnë aspekte të ndryshme dhe jo të restorantit të ketë një kontroll në kohë reale të depove, sallës dhe kuzhinës, me qasje në të dhëna të plota të të gjithë aktivitetit.