Cilat janë regjistrat më të mirë të kasave për restorantet?

Zgjedhja më e mirë e një regjistri të kases varet nga nevojat e restorantit.

Në Itali ekzistojnë ende modele të përhapura klasike në të cilat administratori manualisht shkruan çmimin e pjatave individuale brenda një komande, të shënuar me dorë në një fletë të veçantë. Një zgjidhje e ngjashme nuk mund të përjashtohet me asnjë kosto. Megjithatë, vetëm aktivitetet me një numër të reduktuar tabelash, me një zgjedhje të kufizuar në menu dhe me frekuencë të ulët mund të mbështeten në arkën e thjeshtë të parave pa u shqetësuar. Kjo është, për shembull, rasti i restoranteve,  dhe tavernave familjare.
Ndër zgjidhjet më moderne, megjithatë, janë arkëtimet në PC që të jenë më të pranishme në restorante që kërkojnë një menaxhim të thjeshtuar të aktivitetit. Zgjedhja e softuerit është vendimtare, pasi ato mund ose nuk mund të ofrojnë një gamë të gjerë karakteristikash. Në disa raste programet nuk janë asgjë më shumë se një transpozim grafik i regjistrit të thjeshtë të keshit, qe në disa raste ato bëhen me  një menaxhim i plotë te aktivitetit.
Regjistri i arkës së cloud është versioni më i avancuar i menaxhimit  të parasë, ideale për kontekste të reja dhe dinamike. Superioriteti teknologjik i padiskutueshëm i këtij sistemi mishërohet nga një aplikacion i thjeshtë që lejon pronarin të kontrollojë në kohë reale aktivitetet, koleksionet, statistikat, llogaritë dhe stoqet në magazinë. Tipari përcaktues i regjistrit të keshit dhe i sistemit të menaxhimit të bazuar në cloud është padyshim aksesi i degëzuar në nivele të ndryshme të autorizimit. Me fjalë të tjera, restoranti mund të krijojë një profil për secilin anëtar të stafit, të përcaktojë rolin e tij dhe ta shoqërojë atë me funksionet që mund të kryejë brenda aplikacionit.
Në këtë rast, një smartphone i përbashkët mund të shndërrohet në një pajisje të arkës, në gjendje të komunikojë në kohë reale porosite dhe kërkesat e klientëve, pagesat e marra dhe kështu me radhë. Ata që janë të interesuar për një zgjidhje të plotë të menaxhimit të restoranteve duhet të marrin në konsideratë sistemin e cloud.

Klasike, në kompjuter ose në cloud: 3 lloje të arkave

Regjistri klasik i kasave ende reziston në treg dhe markat më të rëndësishme mbajnë prodhimin e saj.

Karakteristikë e regjistrit të thjeshtë të kases është një printer fiskal i integruar brenda së njëjtës makinë. Është një printer  që ju lejon të personalizoni faturën me të dhënat e kërkuara nga ligji. Makinat më moderne gjithashtu lejojnë marrjen e një marrëdhënieje menaxheriale ose fiskale që mund të transferohet në një kompjuter.
Regjistri i arkave në kompjuterë me bazë në Windows ose PC ka një madhësi më të evoluar të arkës, me funksionalitet më të madh të arritshëm përmes një ndërfaqe grafike të lehtë për t’u përdorur. Ato funksionojnë me softuer të instaluar , të pavarur nga platformat në internet dhe nga  lloje të tjera të lidhjeve të jashtme. Të gjitha-në-një dhe  sistemet  dallohen brenda të njëjtës kategori. Softueri është i instaluar në një makinë të projektuar posaçërisht për t’i shërbyer bizneseve, të kompletuara me printera, veshje,  dhe tastierë.

Regjistrimi i arkave klasike mund të instalohet në kompjuterët e zakonshëm – me kusht që ata të kenë një sistem operativ të pajtueshëm – ose në makina të vëna në dispozicion të furnizuesve të njëjtë. Në këtë rast, do të kemi një pajisje me softuer, potenciali i të cilit zgjerohet duke shtuar periferikalet e nevojshme për aktivitetin (p.sh. skanera, etiketues etj.). Në të dyja rastet softueri mund të përshtatet me pajisjet klasike (kompjuterët me tastierë dhe maus) ose me ekranet më moderne të prekjes. Disa kompani japin licencën për përdorimin e softuerit, të tjerët ofrojnë softuerin me një  pajisje të posaçme me një kontratë qeraje.
Regjistrat e parave të bazuara në cloud janë versioni më i avancuar i regjistrave të kasave. Lidhur ngushtë me një lidhje interneti, softueri është instaluar në nivel lokal në një server të ngjashem përmes aplikacioneve të përshtatshme në pajisjet mobile dhe  fikse. Lehtësia e përdorimit e bën ndërhyrjen e një tekniku të panevojshëm për instalim dhe konfigurimin . Në fakt, këto janë aplikacione të thjeshta për tableta, smartfonë ose kompjuterë që arrihen me kredencialet e tyre. Potenciali i regjistrave të kasave në rrjet është shumë i lartë, sidomos në rastin e një sektori të caktuar si restorantet. Këto aplikacione u lejojnë anëtarëve të ndryshëm të stafit të azhornojnë regjistruesin në kohë reale me informacion rreth aktiviteteve në vazhdim (p.sh. tavolina, urdhra, koleksione). Regjistruesit në bazë të cloud zakonisht funksionojnë në sistemet Android dhe iOS-Apple dhe kanë nevojë për një lidhje interneti. Megjithatë, disa sisteme veprojnë pjesërisht jashtë linje, duke regjistruar informacione mbi pajisjen e përdorur dhe duke transferuar atë më vonë në bazën e të dhënave të cloud. Gjithashtu në këtë rast pika e parasë mund të pasurohet me periferikët e nevojshëm dhe për këtë arsye përbën një ofertë të plotë për menaxhimin e aktivitetit dhe gjithashtu raporton disponueshmërinë e aplikacionit të menaxhimit të lirë.

Struktura hierarkike e një restoranti: çfarë është dhe si është organizuar

Kush hap një restorant e di shumë mirë se nuk po hap ndonjë biznes, por po fillon një kompani të vogël apo të madhe. Si e tillë, pra, restoranti duhet të menaxhohet me kujdes,  ne planifikim, ne monitorim dhe  ne organizim të çdo aspekti të aktivitetit.

Edhe restoranti do të duhet të ketë një organizim të brendshëm të stafit, ashtu si një kompani, dhe të adoptojë një strukturë të vërtetë hierarkike. Vetëm në këtë mënyrë, në fakt, rolet mund të përcaktohen qartë dhe saktë dhe secili anëtar i stafit do të dijë se çfarë të bëjë dhe kujt t’i përgjigjet.

Te harroni për të pajisur restorantin tuaj me një organizim të brendshëm të këtij lloji,  mund të paraqesë një gabim fatal. Në këtë rast, në fakt, rreziku është që të dënojë aktivitetin në konfuzionin dhe improvizimin më të plotë. Për këtë arsye, në qoftë se ju vendosni për të bërë restorantin tuaj  një biznes të vërtetë te suksesshëm, ju do të duhet për të filluar skemën e tyre organizative, me role të qarta dhe hierarkitë.

Menaxhimi i restoranteve: zbuloni menyren me  efektive!

Struktura hierarkike e një restoranti: rolet kryesore

Për të qenë më të qartë stafi i një restoranti duhet të ndahet në grupe pune, të cilat quhen brigada. Nga brigada nënkuptojmë atë pjesë të personelit që punon në një sektor të caktuar. Sigurisht brigadat mund të jenë të ndryshme, më shumë ose më pak të shumta, në varësi të llojit të restorantit dhe ajo është e organizuar nga lloji i menusë, nga sektori i restoranteve në të cilën ju punoni, etj

Prandaj, çdo brigadë nuk ka karakteristika të përbashkëta dhe prandaj është shumë e vështirë të identifikohen elementet standarde. Në çdo rast, në përgjithësi është e mundur të rendisni disa brigada apo grupe pune që gjejmë në çdo biznes të restoranteve.

Sa dixhitale është restoranti juaj:   e gjeni tani!

Ne pastaj do të kemi departamentin e menaxhimit dhe administratës. Ky është grupi i punës që merret me menaxhimin aktual të restorantit. Ky departament pastaj bashkon:

Pronarin ose drejtorin (menaxher i përgjithshëm)
Menaxherin e restorantit dhe biznesit
Menaxherin i Ushqimit dhe Pijeve
Ndihmës Menaxher (një figurë që mbështet tri të parat)
Shitës dhe menaxher i marrëdhënieve publike: merret me kërkimin e klientëve të rinj dhe potencialë dhe marrëdhëniet me publikun
Rezervimi (një shifër prenotimi)
Komunikimi dhe Marketingu (mund të jetë vetëm një person ose disa njerëz që punojnë së bashku me menaxherin e Sell & public relation, duke përcaktuar planin e marketingut dhe komunikimit të restorantit.
Hulumtuesin dhe Zhvilluesin (një figurë që merret me hulumtimin e teknologjive dhe sistemeve inovative dhe kontrollin e konkurrentëve)
Drejtor i Personelit
Punonjës administrativ (një figurë që merret me kontabilitetin e restorantit)
Trajnimi dhe Zhvillimi (një figurë profesionale që merret me hulumtimin dhe trajnimin e stafit)
Ekipi menaxhues, i cili ndryshon sipas madhësisë së restorantit, është i rrethuar nga dy grupe të tjera: ajo e kuzhinës dhe ajo e pranishme në sallë.

Në kuzhinë, në veçanti, kompleksiteti i stafit është shumë i ndryshueshëm: është e mundur që të shkoni  disa kuzhinierë në një seri figurash që shkojnë nga kuzhinieri ekzekutiv tek shefi  i kuzhinës. Është e qartë se nëse në një restorant familjar është e mundur që kuzhinieri te jete gjithashtu shef, në një restorant të niveleve më të larta stafi do të rritet dhe me teper gjithashtu ne  shkallë të ndryshme hierarkike. Për shembull, disa restorante mund të kishin Chef Patissier, një figurë plotësisht e dedikuar për dyqanet e vogla dhe të mëdha . Kjo shifër është shembulli klasik i kuzhinierit të lojës, ose një kuzhinier i cili kujdeset vetëm për përgatitjen e disa ushqimeve të veçanta.

Grupi në sallë në vend të kësaj përfshin të gjithë ato persona që kalojnë shumicën e orëve të tyre të punës në sallë dhe lidhen drejtpërdrejt me klientët. Stafi i salles kujdeset për marrjen e porosive, këshillimin dhe dhënien e ideve për klientët në menunë dhe shërbimin  e pjatave të ndryshme. Me pak fjalë, një rol shumë delikat që përcakton atë që ne e quajmë një shërbim restoranti. Edhe grupi i salles mund të ndryshojë në varësi të llojit të restorantit. Pra, ne do të kemi një çift kamerierësh në rastin e një restoranti të vogël. Një restorant i madh, nga ana tjetër, duhet domosdoshmërisht të ketë një drejtues kryesor, një figurë e aftë për të drejtuar dhe monitoruar punën e kamerierëve. Jo vetëm kjo por edhe , figura e Sommelier është gjithashtu  nje rol i rendesishem midis atyre që janë të pranishëm në një restorant të një niveli të caktuar.

Shefi i restorantit: çfarë bën ai?

RESTORANTE ITALIANE NË AMERIKË: 5 KARAKTERISTIKA

1-Amerika është plot me restorante italiane
Cilesimi i parë është se ka dhjetëra mijëra restorante italiane dhe italiane-amerikane të përhapura në të gjithë vendin, me një prevalencë të qartë në Nju Jork dhe New Jersey.

Konkurrenca është me të vërtetë e pamëshirshme për njerëzit tradicionalë në Shtetet e Bashkuara dhe nuk është një lajm i madh.

Nga fundi i shekullit të 19-të, bashkatdhetarët tanë sollën me vete bagazhin e tyre të kuzhinës që u modifikua për të plotësuar shijet e amerikanëve.

2-Kuzhina italiane-amerikane nuk është kuzhina italiane
Pjatat që në Itali nuk I kemi parë kurrë të shërbyera në një restorant janë një pjesë integrale e menusë e çdo restoranti italian-amerikan.

Një shembull? Fettucini Alfredo, salcë bologneze, penne me vodka, spageti me qofte.

Sigurisht që është interesante të theksohet ndryshimi i thellë në kuzhinën tonë kombëtare me shijet e amerikanëve.

Kjo do të thotë që klientelë tuaj të ardhshëm natyrisht do të presin edhe këto pjata.

3-Tradita e madhe e picerisë amerikane është shumë e ndryshme nga e jona
Tradita e madhe e picerisë në Nju Jork dhe në Çikago gjen dy interpretime të ndryshme, larg nga tonat.

Kjo do të thotë se ka të paktën tre shkolla të ndryshme per pica në Shtetet e Bashkuara dhe se të gjitha janë të shprehura në nivele të larta.

4-Të largohen është në kërkesë të madhe
Amerikanët duan të porosisin ushqimin, të shkojnë ta marrin dhe ta konsumojnë atë në shtëpi.

Pjesa integrale e kulturës amerikane  dhe se amerikanet duan të hanë gjatë ecjes.

Këtu është simboli i kësaj kulture, karroca e qenve të nxehtë është e gjithëpranishme në çdo cep të Shteteve të Bashkuara.

5-Familjarizimi me gjuhen
Para se të largoheni, do t’ju duhet të keni një njohuri relativisht të thellë të gjuhës, pa të cilën është e pamundur të merreni me burokracinë ose të lidheni me klientin e ardhshëm.

Diskursi padyshim vlen edhe për stafin: nëse kujdeseni veçanërisht për punësimin e stafit italian, TE zgjidhni një staf që ka një mirëkuptim të mirë me gjuhën.

Në këtë pikë ju duhet vetëm të filloni me fushatën reklamuese.

Mësoni më shumë për Ristomanager!

Shef i salles: cilat janë detyrat tuaja?

Një restorant, i vogël ose i madh, është ende një kompani dhe si çdo organizatë e këtij lloji paraqet punonjësit e saj dhe hierarkitë e tyre. Pra, kemi pronarin, i cili shpesh luan rolin e menaxherit të restorantit, kuzhinierin që drejton kuzhinën, qe gatuan dhe kamerierët. Ndërsa struktura bëhet më e ndërlikuar, atëherë marrin figura të tjera, të cilat kanë për detyrë koordinimin e punës  dhe menaxhimin e stafit.

Shef i salles: kush është ai dhe çfarë bën ai

Një nga këto është figura eshte e shefes kryesore të restorantit. Në këtë rast është një rol shumë i rëndësishëm, i cili sigurisht duhet të mbulohet nga një person që ka përvojë në këtë sektor dhe veçanërisht në menaxhimin e dhomës. Në veçanti, menaxhimi i duhur i stafit të sallës është një nga aspektet më kritike të menaxhimit të një restoranti dhe shpesh paraqet provën e lakmimit.

Në fakt, menaxhimi i keq shfaqet mbi të gjitha në një shërbim të keq, i cili është atëherë aspekti vendimtar në lidhje me stafin e dhomës dhe, rrjedhimisht, edhe shefja kryesore. Një shërbim i thjeshte shpesh vjen nga çorganizimi dhe keqmenaxhimi i stafit të sallës. Ky personel duhet të trajnohet në mënyrë te sakte në rolin dhe detyrat e tyre dhe duhet të koordinohet nga një person që mbikëqyr punën e tyre.

Shef i salles: aftësitë

Kjo është vetëm ajo që i takon kreut të një restoranti, i cili për rrjedhojë duhet të ketë gjithçka nën kontroll. Për shembull, një menaxhere e mire  duhet të ketë një sy dhe të jetë në gjendje të monitorojë gjithçka që ndodh në salle,te  kontrolloje që çdo kamerier të bëjë punën e tij si duhet dhe të ndërhyjë nëse është e nevojshme.

Një figurë e rëndësishme dhe sigurisht e fuqishme, e cila sigurisht duhet të ketë një njohuri të mirë të sektorit pas tij, por mbi të gjitha rolin e kamerierit. Jo çuditërisht, në të vërtetë, shumica e kapilarëve janë shpesh ish-kamerierë me përvojë disa vjeçare. Vetëm ata që e dinë dhe e kanë përjetuar këtë punë në lëkurën e tyre, mund të kuptojnë me të vërtetë të gjitha problemet dhe të jenë në gjendje t’i zgjidhin ato nëse është e nevojshme.

Në të njëjtën kohë, shefja e salles është një figurë e ndryshme dhe më e afërt me atë të koordinatorit se sa ajo e kamerierit. Këtu, një shef salle i mire  duhet të ketë aftësi të mira organizative dhe aftësi drejtuese, në mënyrë që të jetë në gjendje të koordinojë më mirë punën e stafit të tij.


Roli i kamarierit në fakt është mjaft delikatë dhe duhet të menaxhohet siç duhet, pasi puna e tij pasqyrohet në shërbim të restorantit, i cili së bashku me kuzhinën është zemra e një aktiviteti të tillë. Për shembull, një shërbim i varfër dhe i vrazhdë mund t’i largojë klientët larg, duke e përkeqësuar imazhin dhe reputacionin e restorantit.

Shef i salles: si ta menaxhoni atë

Në të njëjtën kohë, konfuzioni dhe çorganizimi mund të gjenerojnë harresë dhe gabime në porosi, duke krijuar kështu kohë të gjata të pritjes dhe shqetësime ndaj klientit. Pikërisht për këtë arsye, një shefe e mirë e salles duhet të pajisë veten me mjetet e duhura dhe të siguroje  se gjithçka kontrollohet.

Një ndihmë në këtë definitivisht vjen nga softueri per restorante si për shembull Ristomanageri. Është një program që mund të shkarkohet në PC dhe tableta dhe ju lejon të menaxhoni dhe monitoroni të gjitha aspektet dhe aktivitetet e një restoranti: nga menaxhimi i magazinës, në atë të stafit, në atë të porosive, në tavolina derisa të arrini atje për mundësinë e mbajtjes së konsumatorëve.

Palmare për porosite: zbuloni se cilen duhet te zgjidhni!

Një softuer i lehtë për t’u përdorur dhe shumë i plotë që, ndryshe nga shumica e menaxhimit në qarkullim, me të vërtetë ofron shumë mundësi për menaxherët e restoranteve. Ristomanageri, në fakt, nuk kufizohet në automatizimin e porosive dhe kerkesave, por gjithashtu është në gjendje të japë informacion mbi performancën dhe ecurine e restorantit, të identifikojë pikat e forta dhe dobësitë, duke i lejuar ato të formulojnë veprime dhe plane veprimi.

Menaxhimi i porosive: zbuloni se si të optimizoni porositë!

Duke përdorur këtë softuer praktik, shefja  e salles do të jetë në gjendje të kontrollojë gjithçka që ndodh në salle dhe kështu të shmangë harresën dhe shifrat e shëmtuara. Brenda programit ju gjithashtu mund të ndërtoni një bazë të dhënash të klientëve, me historinë e porosive dhe të gjithë informacionin e nevojshëm për të planifikuar aktivitetet e marketingut dhe besnikërisë. Shkurtimisht, një çantë që do t’ju lejojë të optimizoni dhe përmirësoni menaxhimin e restorantit tuaj, në mënyrë që ta transformoni atë në një kohë të shkurtër në një biznes të suksesshëm.

Sa dixhital është restoranti juaj? 3 elemente për ta kuptuar atë

Ndërmjet aplikacioneve dhe rrjeteve sociale, ekonomia është gjithnjë e më e madhe. Dhe kështu  të gjitha aktivitetet komerciale janë të detyruara të përshtaten. Edhe një restorant nuk mund të dështojë të ketë një faqe interneti, faqen facebook ose profilin e instagram. Në disa raste është gjithashtu e nevojshme të regjistroheni dhe të vendosni biznesin tuaj në platforma të posaçme që mund ta promovojnë atë dhe ta bëjnë atë më lehtë të njohur për publikun.

Prandaj një restorant duhet të jetë dixhital dhe të lëvizë lehtë në teknologji, duke përdorur mjetet më të përshtatshme për të përmirësuar dhe optimizuar menaxhimin. Ky është tani një aspekt vendimtar për çdo biznes restoranti dhe, nëse neglizhohet, rrezikon që restoranti të shkoje në një falimentim të sigurt.

Përjashtimi i restorantit tuaj nga bota dixhitale është në fakt anakronike dhe nuk mund të ketë kuptim, ku shumica e blerjeve dhe rezervimeve bëhen online. Kjo është arsyeja pse, nëse dëshiron që biznesi juaj të shprehë më së miri potencialin dhe të jetë i suksesshëm, do të duhet të pyesësh vetëm një gjë: sa dixhitale është restoranti juaj?

Sa dixhitale është restoranti juaj? Faktorët kryesorë

Për të kuptuar këtë, ju vetëm duhet të shikoni në tre aspekte kryesore që janë tregues për një digjitalizim dhe modernizim të aktivitetit. Një nga këto është, për shembull, prania e tabletave për të marrë porosi. Tani është një domosdoshmëri e vërtetë për të gjitha restorantet, pasi këto pajisje automatizojnë procesin e porosive dhe urdhrave.

Ndryshe nga ajo që ndodhi në të kaluarën, kur ju jeni detyruar të merrni porosi ekskluzivisht në fletoren tuaj, sot ju mund të përdorni këto mjete të përshtatshme dixhitale që, përveç përshpejtimit të procesit, mund ta përmirësojnë atë.

Metoda e vjetër, në fakt, shpesh shkaktoi konfuzione, gabime apo lëshime në porosi E gjithë kjo pasqyrohet në cilësinë e shërbimit dhe, rrjedhimisht, në reputacionin e restorantit. Me tableta, megjithatë, është e mundur të zvogëlohen këto vështirësi, duke optimizuar kohën dhe duke reduktuar edhe kohën e pritjes, në mënyrë që tu garantojë konsumatorëve  një përvojë të këndshme dhe të kënaqshme. Pra, nëse restoranti juaj ende nuk i ka këto pajisje, duhet të përpiqeni të siguroni sa më shpejt që të jetë e mundur.

 

Shqyrtime online të restoranteve: zbuloni se si t’i përmirësoni ato!

Sa dixhitale është restoranti juaj? Rëndësia e menaxhimit

Një tjetër aspekt shumë i rëndësishëm është se indeksi i një digjitalizimi të mirë të biznesit tuaj është prania dhe përdorimi i një softueri për menaxhimin e restorantit tuaj. Është me të vërtetë një mjet shumë i dobishëm për çdo menaxher restoranti dhe do t’ju ndihmojë të përmirësoni dhe të optimizoni menaxhimin e bizneseve tuaja, qofshin të vogla apo të mëdha.

Një nga menaxhuesit  më të plotë për restorantet në këtë moment është Ristomanageri. Një softuer praktik dhe i lehtë për t’u përdorur që mund ta shkarkoni në tableta dhe PC dhe me të cilat mund të menaxhoni dhe kontrolloni çdo aspekt dhe aktivitet të restorantit. Nga menaxhimi i tavolinave, deri te furnizimi i magazinës, në menaxhimin e urdhrave dhe stafit, gjithçka do të monitorohet vazhdimisht dhe nën kontroll.

Restoranti dhe faturat elektronike: zbuloni të gjitha detyrimet!

Duke përdorur këtë softuer menaxhues, restoranti juaj nuk do të ketë më shumë surpriza dhe ju mund të planifikoni kosto, investime dhe të gjitha veprimet e nevojshme për të përmirësuar dhe rritur biznesin tuaj.

Menaxhimi i restoranteve: zbuloni se si ta përmirësoni atë!

Programi gjithashtu do t’ju lejojë të identifikoni pikat e forta dhe dobësitë, të monitoroni ecurinë dhe të planifikoni strategjitë e marketingut. Ju gjithashtu do të keni mundësinë të krijoni një bazë të të dhënave të klientit, një histori reale që mund të përdorni për aktivitetet tuaja të besnikërisë. Me pak fjalë, sigurisht një veshje shtesë për restorantin tuaj, veçanërisht në një kontekst ku digjitalizimi bëhet gjithnjë e më i rëndësishem.

Dhe nuk është këtu. Për të kuptuar nëse restoranti juaj është me të vërtetë dixhital, do të duhet gjithashtu të vlerësoni praninë tuaj në internet, dmth ekzistencën e portaleve për prezantimin e aktivitetit, rrjeteve  sociale dhe çdo platformë promocionale, siç është The Fork për shembull. Një restorant i vërtetë dixhital në fakt ka një faqe interneti të azhurnuar me menutë të ndryshme dhe kontaktet e duhura, është gjithashtu i pranishëm në rrjetet sociale dhe përditëson vazhdimisht profilet e tyre. Dhe jo vetëm kaq por , një restorant dixhital është gjithashtu në gjendje të promovojë veten në internet duke shfrytëzuar më mirë këto burime. Nëse dëshironi që restoranti juaj të shkojë në dixhitalizim, atëherë konsideroni t’i nënshtrohen platformave ose të investoni një buxhet të vogël në sponsorizimin online të biznesit tuaj.

Birra artizanale në Puglia: një vlerë e shtuar në tryezë.

Birra ka origjinë të lashtë, madje mendohet se fermentimi ndodhi rastësisht rreth 5000 vjet më parë dhe pastaj murgjit më pas duhet të përsosnin dhe te  përmirësojnë këtë pije.

Në vendin tonë, tregu është duke fituar një vend të rëndësishëm në ekonomi dhe kombinimi territorial mund të përmirësojë pjatat tipike dhe të rrisë shijet siç janë lidhjet tradicionale me verëra.

Rajonet e Italisë Jugore janë ende pak prapa për prodhimin e birrës artizanale në veçanti në Puglia ku vera është mbreti si një pije tipike e prodhuar.

Tipike e birrës së Pulias është të paktën 4 mikro-breweries me madhësi të drejtë që për disa vite kanë shtruar rrugën për të siguruar që Puglia në mesin e produkteve të saj të shkëlqyera gjithashtu ka birrë bujqësore.

Tipari kryesor i disa prej birrave të prodhuara në Puglia është emërtimi i bio, ashtu siç janë bërë me malltrat e kultivimit në Salento.


Ne zakonin tonë kemi lënë per ju disa emra: Weizen bio, përmbajtje të moderuar të alkoolit në të cilën me maja  eshte  pak i turbullt dhe një shije të thartë, Pale Ale bio  e zbehte më alkoolike pa filtër me butë dhe aromë shkumë aroma e frymëzim për Ales te kombinuara me kurset e parë dhe të dytë nuk është me shumë yndyrë dhe më në fund një birrë në stilin Arsa Porter i tymosur.

E rëndësishme për ta populluar  ose provë ose një menu të veçantë .

Atëherë ajo do të jetë menaxhimi i juaj për të llogaritur statistikisht se si ky element mund të rrise shitjet ose te aktivizoje impulse të reja të blerjes.

Birrarite artizanale Pugliane

Emri                                                        Location                        Province           Viti

Aleph                                               S. Pancrazio Salentino                    BR                  2015
B94                                                                 Lecce                                      LE                  2008
Baff Birra                                                    Lecce                                      LE                   2017
BAS Fabrika e Artizanatit Stefanelli   Taranto                             TA                  2008
Bilabi ‘                                                                  Bari                                  BA                   2014
Birra e Konsullit                                        Monopoli                             BA                   2018

Birra Salento                                            Leverano                                 LE                   2010
Birranova                                             Triggianello                               BA                    2007
BirrApulia                                                   Ostuni                                    BR                    2012
BirrArè                                                        Barletta                                   BA                     2016
BirRbante Bari BA 2012
Birraria artizanale e Pulias           Ascoli Satriano                           FG                    2014
Birraria Bari                                             Bari                                        BA                     2015
Birraria Decimoprimo                      Trinitapoli                                 BT                     2012
Birraria e Ostuni                                  Poggiorsini                                BA                    2016
Birarria Capo                                            Tricase                                    LE                    2015
Birraria Levante                                      Bitritto                                    BA                   2009
Birraria Itali                                      Martina Franca                             TA                   2015
Birraria Magno                                   Copertino                                    LE                    2014
Fabrika e birrës Svevo                     Modugno                                     BA                   2002
Calender                                                      Tuglie                                       LE                    2016
Capo d’Otranto                                     Otranto                                       LE                    2017
Castel del Monte                             Ruvo e Puglia                                 BA                     2011
Danielit                                                Manduria                                     TA                     2016
Demibeer                                 S. Pancrazio Salentino                           BR                      2014
Duan                                            San Giorgio Jonico                                TA                     2006
Eataly Bari                                                   Bari                                        BA                      2013
Ebers                                                             Foggia                                     FG                     2014
Eclipse                                               S. Giorgio Jonico                             TA                     2016
Erland                                                           Racale                                     LE                     2016
Fabbiano                                          San Giorgio Ionico                           TA                     2014
Grilë                                                     Minervino Murge                           BA                     2017
Gruit                                                             Brindisi                                    BR                    2008

 I peuceti                                                   Bitonto                                    BA                      2013
Malatesta                                                   Lecce                                      LE                       2015
Montalto                                          Pietramontecorvino                         FG                      2009
Birraria Bujqësore Murex – Altamura      Altamura                     BA                      2011
Old 476                                                           Galatina                                 LE                      2015
Ratto Matto                                                Bisceglie                                BA                      2017
Sancti Marci                                       San Marco në Lamis                     FG                      2014
Birraria Suds Fine Southern                      Noci                                  BA                      2013

Firma e Birres Pugliane

Emri                                                                   Location                       Province           Viti

74zero15                                                  Martina Franca                                TA                  2015
Birraria Artizanale BAC Casaranese         Casarano                             LE                  2014
Barbarossa                                                                  Bari                                  BA                   2011
Beer-Oz                                                                     Modugno                             BA                  2014
Beerbante Salentina                                        Melendugno                           LE                  2014

Birrë Clandestine                                                  Martano                              LE                  2017
South Beer                                                                    Bari                                  BA                  2014
Birra Terrona                                              Corigliano D’otranto                    LE                  2013
Birralab                                                                     Canosa                              BA                  2015
Birrarium                                                     Acquaviva delle Fonti                   BA                  2013
Birraria Leverano                                                 Leverano                          LE                   2011
Birrogastrofonici                                                     Lecce                              LE                   2012
CapiMora                                                                       Racale                             LE                   2015
Double Cotta                                                                 Corato                            BA                   2014
Duca di Svevia                                                      Torremaggiore                     FB                   2016
Gargantua                                                      San Nicandro Garganico             FG                  2015
Idem                                                                             Leporano                        BA                   2014
Aura                                                                              Cavallino                        LE                    2015
Lentopede                                                                      Spongano                       LE                    2016
Mata                                                                                  Cerignola                        FG                   2016
Meliso                                                                              Supersano                       LE                    2016
Mi.ac                                                                         Canosa e Puglia                  BA                   2017
Musa                                                                          Gravina në Puglia                 BA                   2016
O-Grainbeer                                                            San Severo                         FG                   2009

Spinelli                                                                              Parabita                          LE                   2015

Si të zgjidhni menaxherin e restorantit: 3 këshilla të dobishme

Suksesi i një restoranti matet nga një sërë faktorësh. Përveç cilësisë së ushqimit dhe pjatave të ofruara, e cila sigurisht është elementi i parë dallues për një aktivitet të tillë, duhet të shqyrtojmë një aspekt tjetër, i cili është në gjendje të ndikojë pozitivisht ose negativisht në të gjitha aktivitetet.

Si të zgjidhni menaxherin për restorantin: pse ta bëni?

Ne po flasim për menaxhimin, që perfshin , të gjitha aktivitetet e planifikimit dhe mbikëqyrjes të cilat janë me të vërtetë themelore në një restorant. Një restorant i suksesshëm dhe funksional është në fakt edhe një restorant i menaxhuar mirë. Nga ana tjetër, menaxhimi i dobët do të pasqyrohet në çdo aktivitet të vetëm të restorantit, nga organizimi i dhomës dhe tavolinave, deri në shërbimin dhe furnizimin e lëndëve të para.

Për këtë arsye, nëse sapo keni hapur një restorant dhe dëshironi të bëni biznes, duhet patjetër të mbështeteni në një menaxher i cili është në gjendje t’ju mbështesë ose të marrë përgjegjësinë për tërë menaxhimin e dhomës. Prandaj është shumë e rëndësishme që ju të zgjidhni personin e duhur, sepse ai do të ketë një rol kyç, i aftë për të kushtëzuar fort të ardhmen e biznesit tuaj.

Miell  per pizza: të gjeni cilen te zgjidhni!

Prandaj duhet të jetë një person kompetent, i cili mund të ketë punuar tashmë në sektor dhe mbi të gjitha ka aftësi menaxheriale dhe një ndjenjë iniciative. Një tjetër aspekt shumë i rëndësishëm që duhet të keni parasysh është se menaxheri nuk do të duhet të mbulojë role të tjera. Shpesh, në fakt, sidomos në restorante të vogla, ndodh që pronari i restorantit është gjithashtu menaxher. Një praktikë që mund të shkojë mirë në bizneset familjare, por kjo nuk mund të ndiqet në restorante më të strukturuara. Nëse dëshironi që restoranti juaj të jetë i suksesshëm, mos harroni të ndani gjithmonë role dhe detyra individuale.

Menaxhimi i një gabimi në restorant: zbuloni ato më të shpeshta!

 

Si të zgjidhni menaxherin për restorantin: këshilla të dobishme

Kompetent

Mund të duket e qartë, por nuk është aspak. Shumë restorante, në fakt, e nënvlerësojnë këtë shifër deri në pikën e besimit të rolit të një miku apo një personi i cili thjesht është i pasionuar për sektorin por pa aftësi. Roli i menaxherit është një rol shumë i rëndësishëm dhe nuk mund të neglizhohet ose të besohet tek e para që ndodh. Në fakt, përveç mbikëqyrjes së të gjitha aktiviteteve, menaxheri duhet gjithashtu të planifikojë shpenzimet dhe investimet. Një bazë e mirë te ekonomisë, pra, është me të vërtetë themelore. Pa të gjitha këto, restoranti juaj mund të marrë një rrezik të madh dhe shpejt të gjendet në prag të falimentimit.

I organizuar

Një menaxher i mirë, përveçse të ketë një sfond solid, duhet gjithashtu të jetë shumë i organizuar dhe mbi të gjitha të di të punojnë me mjetet e duhura. Në përzgjedhjen tuaj, atëherë përpiquni të preferoni njerëzit të cilët për shembull kanë bërë tashmë pune ne  menaxhimin e restoranteve. Deri më sot është në fakt e paimagjinueshme për të konsideruar të qenit në gjendje për të menaxhuar në mënyrë efektive një restorant pa u mbështetur në këtë lloj  softueri. Ristomanageri, për shembull, është një nga më të mirat dhe më të plota në treg sot. Një program që mund të shkarkoni lehtësisht në tabletë dhe PC tuaj, dhe në sajë të së cilës do të jeni në gjendje të monitoroni dhe planifikoni çdo aktivitet të vetëm: nga menaxhimi i tabelave deri te porositë, te menaxhimi i personelit, magazinës dhe madje edhe klientëve.
Komandat ne restorante: gjeni se si t’i menaxhoni më mirë ato! Përdorimi i Ristomanager nuk i shpëton kontrollit ose kontrollit të menaxherit të restorantit. Mund të organizoni më mirë të gjitha aktivitetet, duke optimizuar kohën dhe burimet dhe duke shmangur surpriza të keqe. Menaxheri juaj do të ketë më shumë ndihmë dhe mund të planifikojë shpenzimet dhe investimet, si dhe të monitorojë performancën , duke identifikuar pikat e forta dhe dobësitë. Me pak fjalë, një mjet shumë thelbësor dhe që çdo menaxher i mirë duhet të di të përdori.

Me iniciativë

Së fundi, një cilësi që nuk mund të mungojë te menaxheri ne një restorant të mirë  është sigurisht shkathtësia. Kjo do të thotë që menaxheri i një restoranti duhet gjithashtu të jetë në gjendje të guxojë dhe të shohë më tej, duke marrë investime dhe iniciativa që mund të ringjallin restorantin. Një menaxher i mirë nuk është thjesht një kontabilist i mirë, por ai është një sipërmarrës i plotfuqishëm, i aftë për të rritur restorantin dhe për këtë arsye është në gjendje të ofrojë mjete dhe ide të reja. Kjo nuk do të thotë që menaxheri duhet të jetë i pamatur , por vetëm se ai ka iniciativë dhe është në gjendje t’i intuitojë ndryshimet, duke i parashikuar ato.

SI TË HAPNI NJE BAR NE QYTETIN TUAJ

Burime të rëndësishme të informacionit dhe ndihmës janë: SHOP STOP për bizneset, Confesercenti, Confcommercio dhe ASL.

Edhe nëse keni një eksperiencë të konsoliduar, nga diçka e re apo sekrete mund të përfitojë ju dhe punonjësit tuaj.

Ka kurse te shumta MENAXHIMI apo bar të hapur dhe kafe LOKAL SHOP Sigurisht, KURS per kapucino te dekoruar dhe te artit Latte, Cafeteria kurs i avancuar, kurs barman dhe pije.

Pamja virtuale: FAQJA E FACEBOOK, GOOGLE ETC.

Pjesa e virtuale e internet “shoqeria virtuale” është ndoshta tani  një fokus i vërtetë, për mirë apo për keq, e vërtetë e “jetës” sociale të shumë njerëzve. Në internet ndajmë gjithçka, edhe opinion mbi blerjen e një bari (dhe madje edhe shumë, shumë më tepër …).

KËRKESA PËR BLERJEN E BARIT DHE QERANE.

Edhe pse duke filluar nga ideja se kërkesa ekonomike për shitjen e një bar, pub,  restorant  eshte më pak e sigurt se për të blerë një shtëpi, kemi shkruar shpesh si një bazë e mirë për një vlerësim mund të jetë e nevojshme e barabartë me një vit qarkullim; Por se kërkesa ka tendencë të ndryshojë sipas kontekstit lokal: shpesh është më e lartë se qarkullimi në një qytet të madh, ajo është shpesh më e ulët në kontekstin e provincës. Në bazë të këtij arsyetimi mund të themi se ne duhet të jemi në gjendje të gjejmë biznes më të mirë sesa ai i propozuar.

 

SHITJE,  DHE QERA …

Për të llogaritur vlerën e “pamposhtur”.
Në përgjithësi, kostoja e blerjes së lëndës së parë shumëzohet me tre.

Por a është e mundur që kjo  të bëhet me të vërtetë? Si ta verifikoni atë?

Një 20%  është pothuajse fiziologjike. Ne duhet të bien dakord për një periudhë stërvitjeje.

Eshtë një periudhë në të cilën, pas rënIes dakord dhe mbase duke përfunduar blerjen, pronari i vjetër bashkohet me të riun, si për të prezantuar atë tek konsumatorët dhe për ta mbështetur atë në procedurat dhe përdorimin e mjeteve të punës. Kohëzgjatja duhet të jetë e mjaftueshme, por jo shumë e gjatë për të dyja.

Nëse tashmë keni një softuer menaxhimi ju mund të gjeni shumë informacione, por nëse nuk ju pëlqen, ne rekomandojmë një për sukseset tuaja në të ardhmen.

RISTOMANAGER

Sinjalet negative të menaxhimit të restoranteve: 3 më të rëndësishmet

Restoranti është një kompani e plotë dhe si e tillë duhet të menaxhohet sipas kritereve të sakta, vlerësimit dhe planifikimit të kostove dhe investimeve si dhe veprimeve të mundshme për të përmirësuar organizimin e tyre. Një restorant i suksesshëm është në fakt para së gjithash një restorant që punon dhe për këtë arsye menaxhohet mirë dhe organizohet.

Sinjalet negative të menaxhimit të restoranteve: si t’i njohin ato në kohë

Përkundrazi, menaxhimi i dobët shkakton dëme të pariparueshme, sidomos në periudhën afatgjatë, e cila, përveç derdhjes së reputacionit dhe imazhit të restorantit, rrezikon të udhëheqë biznesin drejt një falimentimi të siguruar. Për këtë arsye, para se të arrini në një pikë pa kthim, është mirë të identifikoni ndonjë shenjë negative ose dobësi të restorantit, në të cilën të ndërhyni para se të jetë tepër vonë.

Këto sinjale kanë të bëjnë me aspekte të ndryshme të menaxhimit, duke filluar nga menaxhimi i kuzhinës dhe furnizimi i magazinës me menaxhimin e urdhrave dhe porosive. Megjithatë, ka disa më të rëndësishme se të tjerët që, nëse janë të pranishme, janë një tregues i nevojës për një ndryshim të shpejtë të kursit.

Sinjalet negative të menaxhimit të restorantit: më shqetësuese

Mungesa e lëndëve të para
Përtej kualitetit të lëndëve të para, hulumtimi i të cilave duhet të jetë një detyrim për çdo restorant, furnizimi mund të jetë gjithashtu një problem. Në realitet kjo ndodh shumë rrallë, por nganjëherë kuzhina gjen veten të munguar përbërësit e nevojshme për përgatitjen e pjatave. Kjo ndodh sepse nuk është bërë një furnizim i saktë  i lëndëve të para. Kjo është situata tipike në të cilën klientit i eshte kerkuar  të urdhërojë diçka dhe i thuhet se gjella nuk është në dispozicion ose është shitur. Duhet të thuhet se sidomos në restorantet në km 0, politika është vetëm kjo: vënien në dispozicion të disa pjatave dhe shmangni produktet e ngrira ose qe ruhen shumë gjatë. Megjithatë, në pjesën tjetër të rasteve, problemi është për shkak të menaxhimit të dobët, i cili mund të zgjidhet me një vëmendje pak më të madhe dhe një menaxhim të automatizuar të magazinës. Menaxhimi i magazinave: zbuloni se si ta organizoni më mirë!
Gabimet në porosite
Ndërsa pika e parë ka një ndikim në kuzhinë dhe pjatat që shërbejnë, menaxhimi i porosive ndikon shumë në shërbim. Një urdhër i pasaktë ose një harresë në porosite krijon në fakt shqetësim të konsiderueshëm ndaj klientit i cili, përveçse të mos ndjehet i pamaskuar, gjithashtu ka përshtypjen se është në një restorant që menaxhohet në një mënyrë të përafërt dhe sipërfaqësore. Imazhi i perceptuar i shërbimit është negativ, gjë që çon në largimin e klientëve nga restoranti. Jo vetëm kaq, krijon  shumë konfuzion , për shkak të mungesës së organizimit dhe koordinimit, mund të çojë në tejkalim ose në pritje të gjata dhe, rrjedhimisht, edhe një herë në kritika dhe komente negative. Gjithashtu në këtë rast problemi varet nga menaxhimi i dobët, i cili në vend të kësaj mund të lehtësohet dhe optimizohet duke iu drejtuar  menaxhimit të restoranteve. Një nga më të mirat që aktualisht është në treg është Ristomanager, një softuer i plotë dhe i lehtë për t’u përdorur, që ju lejon të menaxhoni dhe të organizoni çdo aspekt dhe aktivitet të restorantit: nga menaxhimi i tavolinave në magazinë, deri te menaxhimi i personelit dhe i porosive. Çdo aspekt do të jetë nën kontrollin e menaxherit apo pronarit, i cili do të jetë në gjendje të përmirësojë menaxhimin e tij dhe të sjellë restorantin në sukses. Problemet e menaxhimit të trazuar të restaurantit: të mësoni më shumë!
Stafi nuk është adekuat
Menaxhimi i  sallës është shumë i rëndësishëm. Sidoqoftë, përtej organizatës që mund të ndihmojë në përmirësimin e shërbimit, është e rëndësishme që dhoma të menaxhohet nga personeli i aftë dhe i trajnuar. Një sinjal tjetër negativ që tregon një menaxhim të keq është prania e një stafi  të pakëndshëm. Nëse stafi nuk është i informuar siç duhet për rolin dhe detyrat e tyre, vështirë se do të jenë në gjendje të bëjnë punën e tyre mirë. Së pari, për këtë arsye, do të jetë e nevojshme të punësohen vetëm personel kompetent ose eventualisht të formohet ai ekzistues. Më pas do të jetë e nevojshme të menaxhohet dhe mbikëqyret në mënyrën më të përshtatshme, e cila mund të bëhet edhe njëherë duke përdorur një sistem të mirë të menaxhimit të restoranteve. Për shembull, Ristomanageri ofron ndër funksionalitetet e tij të ndryshme edhe atë që lidhet me menaxhimin e personelit. Në këtë mënyrë, ajo do të jetë në gjendje të ndajë mirë rolet dhe saktësisht të përcaktojë detyrat, duke shmangur gabimet dhe mbivendosjet që mund të krijojnë konfuzion dhe përkeqësojnë shërbimin.