Lajme në restorante: Disa hapa drejt së ardhmes!

Revolucioni i katërt industrial erdhi gjithashtu me disa risi në furnizim ushqimi.

Kërkesat për inovacion dhe komoditet, teknologji të reja për menaxhimin e operacioneve dhe lidhje me mysafirët janë të lidhura ngushtë me rritjen eksponenciale të këtij sektori.

Restorantet po tërheqin gjithnjë e më shumë fonde investimesh pikërisht sepse sektori i restoranteve është një sektor i sigurt dhe gjithnjë në rritje. Ne kërkojmë për marka që ndjekin trendet dhe nevojat e reja të 2.0 klientëve dhe janë konkurrues në treg. Në fund të fundit, ju e dini, se gjeneratat e reja me mijëra vjet konsumojnë shumë më tepër vakte jashtë dhe përfaqësojnë audiencën e synuar për t’i kushtuar më shumë vëmendje.

Lajmet në restorante: të shpejta dhe të rastësishëme

Shërbimi global i ushqimeve ofron një shërbim gjithnjë e më të shpejtë. Konsumi jashtë shtëpisë rritet gjithnjë e më shumë me një vlerë prej 43.2 miliardë eurosh.

Zinxhirët në sektorin e hotelierisë janë ato që fitojnë më shumë nga ky ndryshim në zakonet e ngrënies së njerëzve.

Restorantet klasike humbasin lartësinë sepse nuk azhurnojnë ofertën e tyre ose shërbimin e tyre. Për rrjedhojë, përveç që janë më pak tërheqës për konsumatorin, ato bëhen edhe tërheqëse për investitorët e mundshëm. Sidoqoftë, zhvillimet e reja në ushqim apo konceptet hibride janë duke u rritur: rastësi të shpejta. Këto aktivitete ndërthurin një model biznesi të konsoliduar midis kostove të lëndëve të para dhe personelit me vëmendje më të madhe në lajmet dhe interesat e klientëve, duke u dhënë hapësirë ​​investitorëve të mundshëm.

Lajmet në furnizim ushqimi: Teknologji

Teknologjia po mundëson gjithnjë e më shumë ndërveprime “pa pengesa”: aplikacione celulare, pagesa elektronike, Wi-Fi, ofrojnë personalizem.

Teknologjia thjeshton jetën jo vetëm për klientët, por edhe për një menaxher restoranti falë teknologjive gjithnjë e më të automatizuara falë softuerit të menaxhimit.

Vështirësitë në menaxhim?
Kostot e lëndëve të para dhe të punës po rriten. Qiratë në lokacione të mira janë gjithmonë shumë të kripura.

Trendet

  • Dorëzimet janë një mënyrë inovative dhe e përshtatshme për të marrë kuponë ushqimi direkt në shtëpi dhe vazhdojnë të kenë një apel të caktuar.
  • automatizimi, të dhëna të mëdha, mësim makinerish, shtypje 3D, automjete autonome


Ndryshimi i restoranteve dhe kuzhinave për këto tendenca
Dorëzimi në shtëpi do të bëhet gjithnjë e më i pranishëm, veçanërisht me lëvizjen e shumë njerëzve drejt jetës së qytetit. Restorantet do të duhet të azhurnojnë për të akomoduar këto ndryshime.

Renditja e zërit
Integrimi me sukses i kësaj teknologjie është gjithashtu një mënyrë e shkëlqyeshme për të marrë publicitet, megjithatë duhet të siguroheni që sistemi funksionon në praktikë. Përkundrazi, bezdi mund të ndodhin dhe klienti mund të duhet të presë një kohë të gjatë për porosinë e tij. Bërja e inovacionit nënkupton përmirësimin e përvojës së klientit.

Përshtatje
Në përgjithësi, një zgjedhje shumë e madhe mund të jetë domethënëse për klientin. Opsionet e vetë-porositjes, aplikacionet dhe kioskat e porositjes celular lejojnë operatorët të ofrojnë mundësi dhe të maksimizojnë fitimet.

Markë jetese
Marketingu po ridrejton vëmendjen e tij nga të dhënat demografike në psikografi. Në ekuilibër, njerëzit blejnë atë që ata arrijnë të pasqyrojnë. Si rezultat, ajo do të blejë një markë që do të ndajë vlerën dhe idetë e saj.

Inovacioni në furnizim ushqimi do të jetë i pranishëm edhe në neuromarketing, ekonomi të sjelljes dhe markë shqisore. Ne do të blejmë gjëra që do të na tërheqin pa vetëdije përmes një lloj manipulimi shqisor dhe psikologjik.

Restorantet standarde kanë mbetur në të kaluarën. Megjithatë, e ardhmja mund t’i detyrojë ata të ndërmarrin disa hapa përpara në një shoqëri ku gjithçka është gjithmonë në shitje.

Përmirësoni punën e kamerierëve dhe kuzhinës? Palmaret.

Për të rritur numrin e klientëve në një restorant apo bar, është e nevojshme të garantoni një shërbim profesional përveç cilësisë së ushqimit dhe pijeve dhe të përmirësoni punën e kamerierëve.

Shifra që e siguron këtë është padyshim kamerieri, personi i cili vepron si lidhje midis nevojave të klientit dhe kuzhinës apo barit.

Sot është një nga pikat më të rëndësishme të buxhetit në menaxhimin e një vendi. Whatfarë mund të bëhet atëherë për të përmirësuar efikasitetin dhe për të përmirësuar punën e kamerierëve duke kursyer njëkohësisht kohë dhe para?

Një zgjidhje optimale është blerja e pajisjeve palmar për porositjen.

Kamerieri gjithashtu është në gjendje të sigurojë ndihmë më të mirë për klientët në zgjedhjen e enëve.

Mund t’i drejtojë ata drejt gjellës së ditës ose t’i rekomandojë ato sipas nevojave të veçanta dietike.

  • Për të qenë në gjendje të shpejtoni punën e kamerierëve, është më mirë të vizitoni tufat: në tryezë ose të merrni porosi.
  • Kur një kamerier shkruan rendin, kuzhina informohet në kohë reale.Të dini saktësisht se sa urdhra ka për atë pjatë, duke shmangur keqkuptimet dhe optimizuar kohën e prodhimit.
  • Me përdorimin e palmeteve, rrjedhimisht është e mundur të thjeshtësohet puna e kamerierëve që shpërndajnë enët në dhomën e ngrënies. Di saktësisht se cila pjatë për të sjellë në cilën tabelë kursen kohë dhe gabime. Kur një kamerier kalon nëpër dhomë, ai shpesh mbledh kërkesa të klientit, siç është sjellja e një shishe shtesë me ujë, vaj, kripë dhe piper, apo edhe thjesht duke treguar se ku janë shërbimet. Këto shpesh bëhen pyetje që tejkalojnë ato që lidhen me ushqimin dhe pijet.
  • Një kompjuter manual mund të ruajë kërkesa të shumta shtesë njëkohësisht. Falë një PDA profesionale, prandaj mund të përmirësoni efikasitetin e kamerierëve duke lehtësuar mendjen e tyre nga përpjekja për të pasur nevojë të mbani mend kaq shumë gjëra së bashku.


Me pak fjalë, shpejtimi i punës së kamerierëve përmes përdorimit të PDA-ve është një mënyrë inteligjente për të menaxhuar një aktivitet në biznesin e restorantit dhe ka avantazhe për të gjithë:

  1. restorant ose klientë lokalë që u shërbehen më mirë, më shpejt dhe për këtë arsye priren të kthehen më shpesh;
  2. kamerierët që punojnë më të përqendruar dhe më efikas;
  3. pronari që optimizon kostot e administrimit të biznesit të tij, burimet e tij dhe sheh një rritje të të ardhurave në planin afatmesëm.

Sa dixhital është restoranti juaj? 3 elemente për ta kuptuar atë

Ndërmjet aplikacioneve dhe rrjeteve sociale, ekonomia është gjithnjë e më e madhe. Dhe kështu  të gjitha aktivitetet komerciale janë të detyruara të përshtaten. Edhe një restorant nuk mund të dështojë të ketë një faqe interneti, faqen facebook ose profilin e instagram. Në disa raste është gjithashtu e nevojshme të regjistroheni dhe të vendosni biznesin tuaj në platforma të posaçme që mund ta promovojnë atë dhe ta bëjnë atë më lehtë të njohur për publikun.

Prandaj një restorant duhet të jetë dixhital dhe të lëvizë lehtë në teknologji, duke përdorur mjetet më të përshtatshme për të përmirësuar dhe optimizuar menaxhimin. Ky është tani një aspekt vendimtar për çdo biznes restoranti dhe, nëse neglizhohet, rrezikon që restoranti të shkoje në një falimentim të sigurt.

Përjashtimi i restorantit tuaj nga bota dixhitale është në fakt anakronike dhe nuk mund të ketë kuptim, ku shumica e blerjeve dhe rezervimeve bëhen online. Kjo është arsyeja pse, nëse dëshiron që biznesi juaj të shprehë më së miri potencialin dhe të jetë i suksesshëm, do të duhet të pyesësh vetëm një gjë: sa dixhitale është restoranti juaj?

Sa dixhitale është restoranti juaj? Faktorët kryesorë

Për të kuptuar këtë, ju vetëm duhet të shikoni në tre aspekte kryesore që janë tregues për një digjitalizim dhe modernizim të aktivitetit. Një nga këto është, për shembull, prania e tabletave për të marrë porosi. Tani është një domosdoshmëri e vërtetë për të gjitha restorantet, pasi këto pajisje automatizojnë procesin e porosive dhe urdhrave.

Ndryshe nga ajo që ndodhi në të kaluarën, kur ju jeni detyruar të merrni porosi ekskluzivisht në fletoren tuaj, sot ju mund të përdorni këto mjete të përshtatshme dixhitale që, përveç përshpejtimit të procesit, mund ta përmirësojnë atë.

Metoda e vjetër, në fakt, shpesh shkaktoi konfuzione, gabime apo lëshime në porosi E gjithë kjo pasqyrohet në cilësinë e shërbimit dhe, rrjedhimisht, në reputacionin e restorantit. Me tableta, megjithatë, është e mundur të zvogëlohen këto vështirësi, duke optimizuar kohën dhe duke reduktuar edhe kohën e pritjes, në mënyrë që tu garantojë konsumatorëve  një përvojë të këndshme dhe të kënaqshme. Pra, nëse restoranti juaj ende nuk i ka këto pajisje, duhet të përpiqeni të siguroni sa më shpejt që të jetë e mundur.

Shqyrtime online të restoranteve: zbuloni se si t’i përmirësoni ato!

Sa dixhitale është restoranti juaj? Rëndësia e menaxhimit

Një tjetër aspekt shumë i rëndësishëm është se indeksi i një digjitalizimi të mirë të biznesit tuaj është prania dhe përdorimi i një softueri për menaxhimin e restorantit tuaj. Është me të vërtetë një mjet shumë i dobishëm për çdo menaxher restoranti dhe do t’ju ndihmojë të përmirësoni dhe të optimizoni menaxhimin e bizneseve tuaja, qofshin të vogla apo të mëdha.

Një nga menaxhuesit  më të plotë për restorantet në këtë moment është Ristomanageri. Një softuer praktik dhe i lehtë për t’u përdorur që mund ta shkarkoni në tableta dhe PC dhe me të cilat mund të menaxhoni dhe kontrolloni çdo aspekt dhe aktivitet të restorantit. Nga menaxhimi i tavolinave, deri te furnizimi i magazinës, në menaxhimin e urdhrave dhe stafit, gjithçka do të monitorohet vazhdimisht dhe nën kontroll.

Restoranti dhe faturat elektronike: zbuloni të gjitha detyrimet!

Duke përdorur këtë softuer menaxhues, restoranti juaj nuk do të ketë më shumë surpriza dhe ju mund të planifikoni kosto, investime dhe të gjitha veprimet e nevojshme për të përmirësuar dhe rritur biznesin tuaj.

Menaxhimi i restoranteve: zbuloni se si ta përmirësoni atë!

Programi gjithashtu do t’ju lejojë të identifikoni pikat e forta dhe dobësitë, të monitoroni ecurinë dhe të planifikoni strategjitë e marketingut. Ju gjithashtu do të keni mundësinë të krijoni një bazë të të dhënave të klientit, një histori reale që mund të përdorni për aktivitetet tuaja të besnikërisë. Me pak fjalë, sigurisht një veshje shtesë për restorantin tuaj, veçanërisht në një kontekst ku digjitalizimi bëhet gjithnjë e më i rëndësishem.

Dhe nuk është këtu. Për të kuptuar nëse restoranti juaj është me të vërtetë dixhital, do të duhet gjithashtu të vlerësoni praninë tuaj në internet, dmth ekzistencën e portaleve për prezantimin e aktivitetit, rrjeteve  sociale dhe çdo platformë promocionale, siç është The Fork për shembull. Një restorant i vërtetë dixhital në fakt ka një faqe interneti të azhurnuar me menutë të ndryshme dhe kontaktet e duhura, është gjithashtu i pranishëm në rrjetet sociale dhe përditëson vazhdimisht profilet e tyre. Dhe jo vetëm kaq por , një restorant dixhital është gjithashtu në gjendje të promovojë veten në internet duke shfrytëzuar më mirë këto burime. Nëse dëshironi që restoranti juaj të shkojë në dixhitalizim, atëherë konsideroni t’i nënshtrohen platformave ose të investoni një buxhet të vogël në sponsorizimin online të biznesit tuaj.

Palmare për çmime të volitshme: si të orientoheni

A jeni të lodhur nga fletoret e zakonshme dhe doni të modernizoni menaxhimin e porosive për restorantin tuaj? Pastaj është koha për të blerë një PDA. Ky është një mjet gjithnjë e më i përhapur në restorante dhe që nëpërmjet një softueri menaxhues është në gjendje të komunikojë porosite drejtpërdrejt në kuzhinë në të njëjtën kohë kur ato merren. Prandaj, nuk ka më porosi të shkruara me dorë, që mund të paraqesin gabime ose që mund të neglizhohen ose harrohen.

Me PDA-të, çdo porosi automatikisht do të arrijë në kuzhinë dhe shërbimi do të jetë më i shpejtë dhe më efikas. Sa herë i keni lexuar ankesat e konsumatorëve për shërbimin e restorantit? Dhe ndoshta shkaku ishte vetëm harresa e disa qëllimeve. Në sajë të palmareve, por sidomos të softwarit te  menaxhimit te  restorantit, e gjithë kjo më në fund mund të shmanget.

Nëse, në fakt, palmaret për porosite e restorantit janë mjet, është pikerisht softueri që bën dallimin në menaxhim. Po, sepse kjo është ajo që lejon rrjedhjen dhe komunikimin e të dhënave. Dhe jo vetëm : një softuer i mirë menaxhimi është në gjendje të zgjedh dhe përmirësojë shumë aspekte të një biznesi ushqimor. Nga prokurimi i lëndëve të para në menaxhimin e personelit të kuzhinës dhe sallës, në stoqe dhe depo. Gjithçka monitorohet dhe përditësohet vazhdimisht, në mënyrë që asgjë të mos kerkoje kontrollin dhe mbikëqyrjen e menaxherit.

Palmare për çmime  të volitshme

Shkurtimisht, nëse softueri menaxhues është baza, PDA është instrumenti dhe trupi që lejon menaxhimin optimal të tabelave dhe porosive. Aktualisht në treg mund të gjeni PDA të llojeve të ndryshme dhe me karakteristika të ndryshme. Mbi të gjitha, ajo që është e habitshme është dallimi i madh i çmimeve që mund të ekzistojë midis modeleve të dukshme shumë të ngjashme.

Për shembull, palmaret Orderman, janë sigurisht ndër më të mirat dhe më të përhapurit, por gjithashtu në mesin e më të shtrenjtave. Çmimi i këtyre palmareve për porosite, në veçanti, është rreth 1000 euro. Me siguri këto janë produkte të vlefshme: ekonomike, të fuqishme dhe me një prekje dizajni,  janë projektuar dhe krijuar posaçërisht për botën e restoranteve.

Në gjysmën e çmimit, megjithatë, është në dispozicion RCH T5, një palmar profesional dhe që synon kompanitë e mëdha, por definitivisht me e lirë. Çmimi për publikun është në fakt 420 euro, pa TVSH. Ky palmar është gjithashtu i pajisur me një softuer për menaxhimin e tavolinave  dhe porosive. Shkurtimisht, një paketë që mund të duket e plotë me gjithçka që ju nevojitet, por që aktualisht mbështetet në një menaxhim të kufizuar vetëm në menaxhimin e rendit.

Në vend të kësaj, shkarkimi i Ristomanager,do të jetë menaxhimi i të gjithë restorantit që do të monitorohet dhe kontrollohet. Ky softuer, i lehtë dhe i thjeshtë për t’u përdorur, lejon në fakt të menaxhoni më mirë çdo aspekt të aktivitetit te restoranteve. Ristomanager është pra mjeti për të komunikuar porosite përmes PDA, dhe  jo vetëm.

Ky program gjithashtu ju lejon të menaxhoni organizimin e stafit, si dhe t’i mbani nën kontroll shpenzimet. Duke përdorur Ristomanager, restoranti gjithashtu mund të identifikojë pikat e dobëta të veprimtarisë së tij dhe të përpiqet të përmirësojë ato. Edhe iniciativat e marketingut dhe besnikërisë së klientit do të monitorohen dhe kontrollohen vazhdimisht.

Ristomanager është pra paketa e vërtetë e plotë që çdo pronar ose menaxher i restorantit duhet të ketë. Jo vetëm kjo, një nga avantazhet e mëdha të këtij software qëndron në aftësinë e tij për të punuar edhe pa lidhje interneti. Në fakt, shpesh ndodh që, për shkak të problemeve në rrjet, shumë programe nuk funksionojnë, duke shkaktuar dëmtime serioze në menaxhimin e restorantit. Me Ristomanager e gjithë kjo nuk është më problem.

Ky produkt është në fakt i vetmi në treg që nuk ka nevojë për një lidhje interneti. Për ta bërë atë punë, përdorni PC-në si një server lokal, duke shfrytëzuar kështu lidhjen e brendshme të rrjetit lokal. Pra, nëse jeni duke kërkuar për një PDA për të menaxhuar porositë, por ju nuk do të keni parasysh kontrollin dhe përmirësimin e të gjitha aspekteve të menaxhimit të restorantit tuaj, atëherë shkarkoni menaxhimin e restoranteve.

Në këtë mënyrë ju nuk do të keni për t’u shqetësuar për ndonjë gjë, sepse në sajë të Ristomanager çdo gjë do të jetë e automatizuar dhe nën kontrollin tuaj. Nga menaxhimi i tavolinave deri te menaxhimi i produkteve, klientët deri në arkë për të menaxhuar porositë. Për më tepër, në varësi të nevojave tuaja, ju mund të zgjidhni produktin që ju përshtatet më së miri.

Ristomanager: avantazhet e softuerit cilësor

Nuk ka dyshim se një nga fushat e punës, i cili punon shumë në këtë moment historik, veçanërisht në Itali, është restoranti dhe pastaj gjithnjë e më shumë  sipërmarrës vendosin të nisin  aventurën e hapjes së një restoranti kompleks. Natyrisht menaxhimi i një restoranti nuk është e lehtë në shumë aspekte, të tilla si ekonomike dhe fiskale, por nuk janë për t’u nënvlerësuar edhe vështirësitë nga një pikëpamje organizative, veçanërisht në qoftë se dhoma është shumë e madhe dhe popullore .

Për fat të mirë, teknologjia është shpesh një ndihmë dhe mbështetje e madhe në organizimin e punës së përditshme. Një shembull tipik është e përfaqësuar nga software për restorant, të cilat tani janë duke u bërë shumë të rëndësishme në optimizimin e funksionit të proceseve të biznesit, si ata lejojnë për të përshpejtuar këto operacionet e përditshme, të cilat zakonisht ndodhin me dorë, dhe kështu të reduktojë një masë të madhe të gabimit.

Nga kjo pikëpamje ristomanager  përfaqëson një mjet të shquar të cilësisë, dhe shumë të efektshme, për shkak të shërbimeve të saj të shumta dhe sidomos për shkak të lehtësimit të përdorimin e tij, që e bën atë të jetë e përballueshme për të gjithë, dhe për këtë arsye edhe të atyre që nuk janë shumë praktike me teknologjinë.

 

Avantazhet e të pasurit “Ristomanager”

Ka avantazhe të panumërta për të patur ristomanager për menaxhimin e biznesit tuaj  përkatësisht të restorantit. Le t’i shohim së bashku. Një shërbim vërtet i rëndësishëm është funksioni i statistikave të aktivitetit tuaj. Në fakt, shpesh një nga vështirësitë për ata që drejtojnë restorantin e tij ka të bëjë me analizimin e rezultateve të biznesit të tyre. Por në sajë të ristomanager dhe statistikat e saj ju do të dini çdo pjesë të të dhënave të dobishme për të monitoruar punën tuaj.

Një element tjetër i rëndësishëm i këtij softueri të ri lidhet me menaxhimin e produkteve dhe tabelave, të cilat nëse bëhet me dorë bëhen shumë të ndërlikuara dhe me përqindje të mëdha të gabimeve. Nëpërmjet softuerit tonë për produktet, mund të vendosni me saktësi sasitë e disponueshme për çdo artikull. Në vend të kësaj kini  parasysh tavolinat , ju mund ta shkarkoni në app tuaj ristomanager fantastik për  tavolina, e dobishme për të parë gjendjen e tabelave tuaj, në kohë reale.

Versione të ndryshme të Ristomanager

Nëse lidheni me faqen tonë do të përfitoni nga opsione të ndryshme për të filluar përdorimin e softuerit tonë fantastik. Në fakt ju mund të zgjidhni të shkarkoni versionin falas të ristomanager, i cili do t’ju lejojë të përjetoni shërbimin deri në 500 urdhra. Nëse jeni të kënaqur me software-in, ju mund të zgjidhni mes blerjes se  versionit profesional dhe të avancuar me të cilat ju mund të bëni një hap të madh në punën tuaj të menaxhimit të restorantit.

Shërbimet e dy versioneve kanë karakteristika të ngjashme, që është një vit, me reklamë dhe asistencë falas për një vit nga sektori ynë teknik. Versioni i avancuar, megjithatë, ka një plus të madh që është mundësia e madhe për lidhjen e një numri të pakufizuar tavolinash në një instalim të vetëm.

Ju vetëm duhet të lini mënjanë kërkimet  tuaja dhe dyshimet tuaja dhe  të provoni ristomanager!

RoDyMan, robot i bërjes së picave të kuzhinën napolitane dhe të teknologjisë

Përbërësit e kësaj historie të pabesueshme janë tre: Napoli, pica dhe robotika. Përbërësit që, të përziere mirë, kanë krijuar RoDyMan, prodhuesine  parë robot-pica.

E gjitha filloi në laboratorin Prisma, një laborator robotik në Universitetin Federiko II të Napolit. Këtu një ekip inxhinierësh të udhëhequr nga prof. Bruno Siciliano porosit një pice dhe ka një intuitë: të ndërtojë një robot në gjendje të trajtojë objekte elastike dhe të lakueshëm. Ashtu si brumi i pices, inxhinierët tanë ishin duke kërcyer.

Dhe përtej RoDyMan pica, a.k.a. “Prodhuesi i pizzas robot”, paraqet një fazë të vërtetë evolucionare në robotikë. Dhe jo vetëm për shkak se lëvizjet e saj fluide braktisin ngurtësinë tradicionale te robotit, por edhe për shkak se aftësia e tij do të mund të shfrytëzohen në shumë manuale në profesione të tjera, madje edhe në sektorin e shëndetësisë (kirurg e ardhshëm për robotët).

Do një ushtri e RoDyman përfundimisht qe  të zërë vendin e punëtorëve ? Prof. Siciliano siguron se RoDyMan nuk ka ndërmend të zëvendësojë njeriun aq sa ta mbështesë atë në disa aktivitete. Edhe krijuesit e  picave  , për momentin, duket të jetë veçanërisht e shqetësuar për  RoDyMan, në dyshim faktin që një sekuencë e lëvizjeve robotike, që kanë origjinën nga algoritme, mund të zëvendësojë artin njerëzor te picave, që filloi më tepër me emocion. Dhe nga ajo pasion që duket se rrjedh në venat e tyre si Magma e Vesuvius. “Ju nuk do ta besoni atë, por çdo picaa ka një shpirt”, thotë Gino Sorbillo, krijuesja më e njohur e picës se Napolit “një shpirt që ndryshon nga brumi në brumë”. Dhe për momentin, radhët e gjata që janë kilometra larg ambienteve të saj, si dhe 150,000 të punësuar në sektorin e restoranteve , shpresojnë të shpresojnë për Sorbillo dhe shokët e tij kuzhinier.

Megjithatë, mosha-e vjetër e artit  në pica duket se kanë qenë gjithashtu e dhënë për RoDyMan, lëvizjet e të cilit janë modeluar në ato të Picave te shefit   Enzo Coccia, një tjetër veteran  i industrisë. Sensorët janë aplikuar në kuzhinier për të transmetuar çdo lëvizje në një ekran të quajtur një avatar. Nga ky ekran, i cili vepron si një “mendje” për RoDyMan, roboti i ruan ato. Dhe, siç parashihet me prof. Siciliano, gjatë këtij viti roboti për  pica do të beje asgjë për të zili te  “kolegët” e tij , kështu që do të jetë në gjendje për të treguar  aftësitë e tij në Festivalin e picave  në maj 2018. Atje, nën sytë mosbesues te vizitorëve , do të gatuajë pica pa lënë mënjanë ndonjë fazë përgatitore, duke filluar nga brumi dhe gatimi.

Megjithatë, sa kushtoi RoDyMan? Prof. Siciliano nuk e fsheh një shpenzim prej qindra mijëra euro, të cilat, megjithatë, i është dhënë një grant prej dy milionë, të cilat lejohet të Prisma Lab në Universitetin Federico II të Napolit për të rekrutuar shokët e doktoraturës nga universitete në të gjithë botën. Një ndryshim i bukur i trendit në krahasim me të diplomuarit italianë që shkojnë jashtë vendit, e cila mbush prof. Siciliane dhe universitetet napoletane.

Ristomanager -Statistikat për të monitoruar aktivitetin

Episodi i ri i Blogut tonë do të trajtohet  funksioni i Statistikave  të Ristomanager, mënyra më e mirë për të monitoruar vazhdimisht rezultatet e aktiviteteve tuaja. Falë filtrave  e tij të fuqishme, ju do të mësoni  me  hollësi të madhe performancën  e dhënies së një tavoline të vetme në një kohë të dhënë.

 

Statistikat Ristomanager janë kritike për të kuptuar pikat e forta dhe rreziqet e biznesit tuaj.

Ajo që është menjëherë e qartë është fakti se  kur ju shikoni statistikat Ristomanager, është plotësia e të dhënave, të cilat janë shfaqur në një tabelë në mënyrë të qartë të lexueshme dhe të lehtë për të lexuar, të shoqëruara në fund, nga një tabelë me kryerjen e shitjes së një periudhe  të dhënë, të cilën ju mund të vendosni përpara se të gjeneroni statistikat.

Statistikat Ristomanager ju lejojnë për të filtruar të dhënat në mënyra të ndryshme: së pari mund të zgjidhni llojin e “Shitjes ” ju doni të shikoni, ose “Vlera monetare ” ose “porosia”, shitjet filtër për një tavolinë të vetme (jo në dispozicion në qoftë se ju zgjidhni shitjet nga “Cassa Veloce”), ose konsultohuni me ato të një “Viti” të veçantë.

Software  ‘gjithashtu mund të përcaktojë se është prioritet qe  duhet të ndiqet tabela më poshtë, kështu që ju do të mësoheni në lidhje me shitjen e një viti të plotë (të përzgjedhur më parë nga menuja) të ndara sipas muajit, ose ato të cilat kanë porosi të caktuar mujore nga menuja që shfaqet zgjidhni e’ ‘ “>” Trendi mujor “.

Të gjitha këto filtra mund të kombinohen me njëri-tjetrin lehtë, duke e lejuar ju që të dini çdo detaj të biznesit tuaj, të vijnë për shembull për të ditur dyqanin  dhe madje edhe atë që është urdhëruar nga një tavolinë hipotetike quajtur “Fantasia”, në një ditë të vetme të muajit mars 2015 .

Më në fund mund të zgjedhësh llojin e grafikut midis “Histogram” dhe “Linear” në varësi të të cilit mund të kuptosh më mirë ose më qartë. Krahas grafikut, do të shihni një listë të shitjeve të ndara sipas muajve (nëse keni zgjedhur Trendin “Vjetor”) ose me Ditë (duke zgjedhur Trendin “Mujor”) me shitjet totale për atë periudhë.

Në blog ju do të gjeni të gjithë këtë informacionin  së bashku me shumë të tjerë, kështu që ne ju sugjerojmë të shikoni atë duke klikuar mbi imazhin në këtë artikull të njëjtë. Duke ju uruar një dite  të mirë, ne do t’ju takojmë në episodin e ardhshëm të blogut tonë!

Ristomanager: si të përdorim ” Ristomanager Fast Box “

Këtu jemi përsëri së bashku për blogun e Ristomanager! Në këtë episod të nëntë do të flasim shkurtimisht për tiparet kryesore dhe përparësitë e shumta që ofron.

Me softuerin tonë është me të vërtetë e lehtë për të menaxhuar marrjen e parave  larg, pavarësisht nëse qe mund mund të jetë aktiviteti kryesor ose dytësor i juaj lokal; në fakt, falë ndërfaqes së tij të përshtatshme, Cassa Veloce përdoret lehtë nga çdokush, madje edhe nga ata që nuk janë vërtet një ekspert kompjuteri; sidomos nëse përdorni një monitor të me prekje , i cili ju lejon të përdorni Rastin e Ristomanagut të shpejtë në prekjen e gishtërinjve tuaj!

Ristomanager Fast Box ju lejon të menaxhoni takeaway, thjesht dhe shpejt

Në blog pastaj do të ju  tregojne të gjitha procedurat që duhet të përdoret për të qene  në gjendje të hysh shpejtë në të gjitha pjatat  në llogari, si dhe shtesa ose variantet zgjedhur nga klientët tuaj, përveç se për të hyre shpejt dhe për të ndryshuar  sasitë e produkteve tashmë të përfshira në mënyrë që, të përfitohet  nga tastiera e përshtatshëme numerike: Dhe llogaria padyshim do të përditësohet automatikisht! Nëse dëshironi të bëni një zbritje të ndonjë shume, thjesht mund të shkruani shumën e saj ose të ndryshoni çmimin përfundimtar në kutitë e duhura; në rastin e dytë përqindja do të llogaritet krejtësisht automatikisht.

Sa për komandat  normale të kryera nga tavolina nëpërmjet tabeles ose dhomën kryesore të kompjuterit, madje edhe ato të krijuara përmes përdorimit të Ristomanager Fast Cash janë të ndarë në mes të printera të ndryshme departamenteve, ku edhe ata do të përpunohen shpejt dhe me efikasitet ! Siç ju lehtë mund ta merrni  me mend, ky funksion Ristomanager mund të vërtetohet të jetë vendimtare në përshpejtimin e operacioneve të biznesit tuaj, për të lehtësuar punën e punonjësve , dhe duke i shërbyer në një mënyrë më të menjëhershëm klientët tuaj!

Shpresoj që kjo episod i nëntë i blog-ut të ketë përmbushur interesin tuaj dhe ne do  ju këshillojmë përsëri që të konsultoheni me Udhëzuesin e Përdoruesve të Ristomanagmit, në dispozicion në:

Ristomanager il gestionale per il tuo ristorante

Ristomanager: si të fusni fotot e produkteve.

Mirësevini në takimin e zakonshëm ne blogun tonë nga Ristomanager, i cili u përqëndrua këtë herë në një aspekt të veçantë të menaxhimit të produkteve dhe pjatave në kuadër të softuerit, përkatësisht futjes së imazheve të produkteve, për të lehtësuar funksionet e Cassa Shpejt dhe përfshirje në porosi.

Le të gjejmë se si të shfrytëzojmë sa më shumë mundësitë për të futur imazhet tona të produkteve që do të shoqërojnë pjatave tona

Siç kemi përmendur më herët në numrin 7 të blogut, në të cilin jemi marrë me vendosjen e produktit, në Ristomanager është e mundur të caktohet një imazh specifik për secilin produkt, pavarësisht nga Tipi i tij). Ky funksion dëshmon jashtëzakonisht dobishmerine për njohjen e menjëhershme të produkteve të ndryshme brenda Cassa Veloce, një mënyrë e projektuar posaçërisht për shërbimin e marrjes, por gjithashtu e dobishme në bare për urdhërimin e produkteve të konsumit ose pse jo, për shembull në rastin kur ofrojnë një listë të koktejeve të ndryshme në dispozicion.

Ju mund t’i caktoni lehtësisht një imazh produkteve, si në momentin e krijimit të tyre nëpërmjet funksionit të dedikuar për këtë qëllim, dhe t’i shtoni ato më vonë tek produktet ekzistuese; në këtë rast të dytë, thjesht hyni në funksionin e menaxhimit të produktit duke filluar nga ndërfaqja kryesore dhe pastaj modifikoni produktin ose gjellën e interesit tuaj, pastaj shikoni tab “Images”, brenda së cilës ju do të keni dy komode mundësitë për caktimin e imazhit në produkt.

Opsioni i parë ju lejon të zgjidhni një nga imazhet tashmë të pranishme në Ristomanager, me një përzgjedhje të gjerë të imazheve të ndara në kategoritë e produkteve dhe pjatave, por gjithashtu mund të zgjidhni imazhet tuaja të preferuara, të zgjedhura me kujdes nga vetja.

Ju mund të gjeni më shumë informacion, ndër të tjera, më të lehtë për t’u përdorur, në numrin blog 7, ose gjithmonë mund të shihni Faqen tonë  Zyrtare, si gjithmonë në adresën:

Ristomanager il gestionale per il tuo ristorante

Ristomanager: si të futni produktet dhe përbërësit.

Mireprisni  përsëri në Vist by Ristomanager, tani në episodin e tij të shtatë! Në të, ne do t’ju japim disa lë të kuptohet në lidhje me vendosjen e  pjatave  dhe produkteve tuaja me përbërësit brenda programit, të gjitha në disa hapa të thjeshtë.

Futja e produkteve bashkë me  me përbërësit ju lejon të menaxhoni më mirë futjet në dispozicion.

Le të fillojmë duke thënë se Ristomanager i ndan produktet në dy lloje kryesore, përkatësisht Produktet në Magazinë dhe Pjatat. Të parat janë zakonisht të gjitha ato produkte në paketim ose të gatshëm për të shërbyer, kështu që ne do të kemi mundësinë, siç duhet të ruhen në magazinën tuaj,te  ruhen  sasitë, çmimi i  njësisë dhe të dhëna të tjera të ngjashme, të dobishme për ruajtjen e tyre.

Produktet , në anën tjetër, përfaqësojnë përgatitjet e gatimit, dhe ndryshe nga ato të prodhuara nga Magazzino, nuk është e nevojshme të njihen ato të dhëna të përmendura tashmë dhe në fakt zgjedhjen e “Pietanza” si lloj produkti, ato janë plotësisht të çaktivizuar. Është e mundur të përcaktohen përbërësit nga e cila bëhet gjella, sapo të zgjidhet opcioni “Aktivizo përbërësit”; ju gjithashtu mund të përcaktoni koston e secilit përbërës, në mënyrë që të jeni në gjendje të përdorni përbërësit si shtesa, në kohën e rendit dhe të vendosni çmimin e duhur të pjatave, të përfshihen në menu.

Sapo të vendosni se çfarë lloj produkti po vendosni në magazinë, mund ta caktoni atë në një kategori dhe gjithashtu mund të vendosni ta fshehni këtë produkt ose pjatë nga lista në tabele ose kur urdhëroni nga kompjuteri i instaluar thjesht duke hequr shenjën e kontrollit nga opsioni “Shikoni produktin në porosi” në dritaren e shtesës së produktit. Kjo do të jetë shumë e dobishme për të gjitha ato produkte të ruajtura në paketa të shumta ose në çdo rast që nuk mund të porositen nga konsumatorët.

Një funksion shumë i dobishëm është gjithashtu ai që ju lejon të caktoni një imazh në një produkt të të dy llojeve. Ju gjithashtu mund të caktoni imazhet tek produktet me përbërës ose pjatat  ekzistuese, në këtë mënyrë ata do të njihen menjëherë brenda kutisë së shpejtë, për të shpejtuar departamentin e largimit ose shërbimin në shirit.

Për informacion të mëtejshëm në lidhje me produktet, futjen e tyre dhe menaxhimin e tyre të përgjithshëm, ju këshillojmë që të konsultoheni me “Udhëzuesin e Ristomanagerit” të pranishëm në:

Ristomanager il gestionale per il tuo ristorante