Dekoroni restorantin: Disa ide të modës!

Dekorimi i restorantit është një domosdoshmëri pasi konkursi ofron atmosfera inovative dhe tërheqëse që inkurajojnë klientët të kalojnë kohë dhe para në restorantin e tyre. Të kapësh konkurrencën është thelbësore!

Hapi i parë është të gjesh stilin e vet dhe për rrjedhojë të zgjedhësh pjesën tjetër të detajeve që duhet të koordinohen në mënyrë perfekte me stilin e zgjedhur. Ngjyrat, arredimi dhe pjatat duhet të harmonizohen me thelbin e dhomës!

Stili i arredimit

Ekzistojnë stile të ndryshme dhe zgjedhje dhe kombinime të panumërta të mundshme: moderne, retro, Shabby Chic, Provencal, Etnike, etj. Atmosfera është karta thirrëse për klientët. Mobilimi, uniformat e stafit, mirësjellja dhe menutë do të kundërshtojnë ndërtimin e imazhit që dëshironi të komunikoni.

Stili i restorantit duhet të përshtatet me objektivin e restorantit.

Pas zgjedhjes së stilit, do të na duhet të organizojmë mobiljet. Tipike e Shabby Chic janë ngjyrat pastel ose për një stil modern, linjat janë thelbësore dhe elegante. Natyrisht që ju gjithashtu mund të zgjidhni për kontraste.

Mobiloni restorantin: Rregulloni artikujt


Zgjedhja e mobiljeve duhet të jetë pasojë e stilit dhe karakterit që duam t’i japim restorantit.

Ne duhet të jemi në përputhje me pjesën tjetër të mjedisit.

Hapësirat boshe, shumë herë, janë të mbushura me mobilje, rafte, objekte të ndryshme ose piktura që krijojnë një mjedis të mbingarkuar.

Hapësira e zbrazët, nga ana tjetër, është e dobishme pasi rikthen shkëlqimin në dhoma.

Tabelat dhe karriget

Tabela është elementi kryesor pasi tërheq menjëherë vëmendjen e klientit.

Rregullimi i tabelave duhet të lejojë një lëvizje të lehtë të klientëve dhe stafit. Në fakt ne duhet të:

  • mos vendosni tavolina afër banjove;
  • shmangni tabelat në hyrje;
  • lini hapësirë ​​të mjaftueshme midis një tryeze dhe tjetrës;
  • mbajini tavolinat larg kuzhinës.


Sa i përket ndriçimit, këshillohet të shmangni një dritë të vetme të shpërndarë, por të përpiqeni të krijoni shfaqje të dritës dhe të jepni dinamizëm.

Mobilimi i restorantit: Cilat janë tendencat?

Mobiljet boho elegant janë çelësi i restorantit modern.


Lokalet me tavane ose struktura prej hekuri të farkëtuar, vitrina xhami, harqe ose ndarje në hekur të praruar, mure të zbukuruar me letër-muri me bazë bimore. Llamba ultra moderne.

Tabela të të gjitha madhësive dhe vendeve të të gjitha llojeve me forma, ngjyra dhe materiale të ndryshme.

Stili boho elegant apo bohem paraqet grupin e mijëra ndotjeve: klasike dhe moderne së bashku me të 70-et e cilësisë së mirë.

Elementet mbizotëruese janë:

  • ngjyra të guximshme dhe të gjalla në veçanti të kuqe dhe vjollcë;
  • dru, kadife, eko-lëkurë;
  • mobilje prej druri ose materiale të cilësisë së mirë, moderne ose të punuar me dorë;
  • madje edhe bimë të mëdha.


Vendi i mizave duhet të jetë me kontraste shumë të studiuara:

  • Ngjyra të ndritshme të gotave dhe enëve në një sfond tekstili që kujtojnë natyrën.
  • Kuzhinat, laboratorët e prodhimit të ekspozuar në mënyrë rigoroze;
  • Vende me shumë qëllime.


Ne kemi parë trendin e këtij viti dhe disa këshilla për të furnizuar sa më mirë restorantin tuaj! Zgjidhni stilin që i përshtatet më së miri përshtypjes që dëshironi t’u jepni klientëve tuaj dhe i befasoni ata!

Kuzhina italiane jashtë vendit: përgatituni të dridheni!

A është për të bërë shaka apo ndoshta jo? Ne e dimë, e dimë. Përgjithësisht qiellza jonë është padyshim pak e mirë vetëm për të na lejuar të imagjinojmë ndryshime në recetat tona më të shenjta të shenjta. Ne nuk i tolerojmë ndryshimet dhe shumë herë jemi përplasur me njëri-tjetrin sepse receta e gjyshes sime nuk është e njëjtë me atë të gjyshes tuaj. Prandaj përpiquni të kuptoni se cili mund të jetë reagimi ynë ndaj ndryshimit të kuzhinës sonë të dashur italiane jashtë vendit.

Kuzhina italiane jashtë vendit

Pini kapuçino praktikisht gjatë çdo vakti

I huaji pi kapuçino me spageti. Një besim mjaft i zakonshëm i sheh italianët gjithmonë duke pirë kapuçino. Natyrisht, për ne, qumështi është diçka ekskluzivisht për mëngjes!

Makaronat dhe rizoto si pjata anësore

Jashtë makaronave porositet shoqëruar me sallata ndërsa, për ne, makaronat janë një kurs i parë dhe sallata një pjatë anësore. Kombinimi është alarmant!

Ketchup në makarona, pse?

Ketchup është përdorur si një krem ​​për makarona, ndonjëherë edhe së bashku me majonezë. Makaronat e vërteta me domaten janë vetëm produkti i bashkimit i parfumuar me domate të freskëta dhe borzilok.

Kondicionat në ujin e makaronave

Shumë restorante të huaja, duke mos pasur idenë se si të përgatisin makarona, përdorin atë të gatuar paraprakisht. Ndonjëherë sezonohet direkt në ujin e gatimit. Afarë dhimbje! Për më tepër, ekziston një besim i zakonshëm që shtimi i vajit gjatë gatimit e pengon atë të ngjitet në fund … er, jo!

Pica

Pepperoni është një pica me sallam të famshëm jashtë vendit dhe mbi të gjitha në Shtetet e Bashkuara. Konfuzioni diktohet nga shoqërimi me specat tanë të varfër.

“Alfredo fetusit”

Fettuccine Alfredo është një tjetër pjatë “italiane” shumë e famshme në Shtetet e Bashkuara por në Itali është shumë pak e njohur. Ata janë fettuccinë vezë, me gjalpë dhe djathë parmezane.

Këtu janë disa përdorime dhe modifikime të çuditshme të kuzhinës sonë italiane jashtë vendit.

Trendet e ushqimit 2019: le t’i shohim së bashku

Ashtu si me tendencat e modës, këtu janë tendencat e ushqimit 2019. Ne kemi një kthim në përbërësit e thjeshtë dhe origjinalë që i përkasin dietës autentike mesdhetare, por edhe ndikime nga pjesa tjetër e botës.

Kos dhe ushqime të fermentuara

Ushqimet probiotike do të rriten. Nga mëngjesi tek recetat e këndshme së bashku me salmon dhe perime.

  • Ushqime me origjinë aziatike si kombucha, një çaj i veçantë i fermentuar,
  • kimchi, një recetë tipike koreane
  • dhe miso, një supë në kuzhinën japoneze.

Farërat


kimchi, një recetë tipike koreane
dhe miso, një supë në kuzhinën japoneze.
Farërat


Pas manave goji dhe farave chia, farat gjithnjë e më shumë do të vijnë në përdorim të zakonshëm midis pjatave të ëmbla dhe të këndshme.

Tendencat e ushqimit: Ndikimet nga pjesa tjetër e botës


Nga Sushi deri tek pjatat më të panjohura dhe më të shijshme Filipine, tavolinat tona do të jenë të ngjyrosura me ushqime të pazakonta, pikante, të lehta dhe shumë të shijshme.

Ushqim i zi

Të gjitha ato pjatat me ngjyrë të zezë me ushqim ose ngjyra natyrale si qymyr druri dhe deti të zi janë në qendër të trendit edhe në Instagram.

Kasha

Produktet “alternative” të grurit si Kasha, një qull rus i përbërë nga lloje të ndryshme të drithërave po përmirësohen. Gjithashtu për shkak të prirjes së përgjithshme drejt produkteve pa gluten.

Alga deti


Ne jemi mësuar t’i shohim ato në rrathë Sushi, ose në ramen. Përdoret në brumëra, në supë ose për të shijuar sallatat dhe ushqimet e ftohta.

Tendencat e ushqimit: Amaranth

Një pseudocereal ndër më të vjetrit në botë, tipik i popujve para-kolumbianë.

Chickpeas

Qiqrat janë super transversal në kuzhinë dhe tani përdoren si bazë për përgatitjen e pjatave të panumërta.

Blloqe kontrolli restoranti: karakteristika, modele dhe kuponë

Blloket e komandës RESTAURANT:CFARE JANE DHE SI PREZANTOHEN


Sot siç e dini mirë teknologjia në menaxhimin e një restoranti është optimizuar me porosinë elektronike. Ajo u prezantua nga përdorimi i palmtops në fillim dhe më pas minitablets, por edhe smartphone.

Blloqet tradicionale të komandës që përdoren akoma në aktivitete të vogla të hotelierisë janë fletoret. Kamerierët i përdorin ato për të marrë porosi, por edhe për të kontrolluar furnizimin në depo.

Këto janë karakteristikat kryesore që një bllok porosie duhet të ketë:

  • të përbëhet nga një minimum prej 25, 50, 75 deri në një maksimum prej 100. Vetë-shkallëzime, çarçafë të bardhë copëzimi të shtypura vetëm në pjesën e përparme dhe dy karta, një të ngurtë në anën e pasme dhe një e heqshme brenda.
  • fletët mund të kenë 2, 3 ose 4 prerje, të cilat korrespondojnë me numrin e kopjeve. Ata gjithashtu mund të kenë 2, 3, 7 kuponë të shkëputshëm ose sheshe të vogla për të ndarë dhe menaxhuar rendin e daljes së rrjedhës. Kjo lehtëson lexueshmërinë dhe kohën e përgatitjes së porosisë.
  • ato kanë një format vertikal që lejon kamerierin të futë kërkesat e klientit brenda një liste të porositur
  • duket si një fletore e vogël me madhësi xhepi, e krahasueshme në madhësi me një fletore ose fletore
  • Blloket e komandës RESTAURANT: ORIGINI I KOMANDIT TERM
  • Përdoret në furnizim ushqimi për të komunikuar drejtpërdrejt me dhomën dhe kuzhinën, termi “komandë” [nga frëngjishtja “komandë”] rrjedh nga folja “për të komanduar” në këtë rast në kuptimin e “renditjes, bërjes së një porosie, porositjes”.

Blloket e komandës RESTAURANT: ORIGJINA E KOMANDAVE


Karakteristikat kryesore që çdo bllok i porositjes duhet të ketë janë:

  • fletët duhet të jenë në letër kimike (të ricikluara standarde të bardha ose të bardha), të njohura më mirë si letër karboni (në kuptimin e vetë-llogaritjes). Quhet ashtu siç nuk kërkon përdorimin e letrës së karbonit. Përgjysmoni punën e kamerierëve dhe kuzhinierëve duke krijuar kopje të shumta të të njëjtit renditje në një fletë të vetme.
  • prania e kopjes së dyfishtë ose të trefishtë. Edhe nëse brenda biznesit të restorantit është vetëm një kamerier që kujdeset të regjistrojë porositë e komunikuara nga klientët.
  • prania e një karte të ngurtë të brendshme të heqshme.


Blloket e komandës RESTAURANT: CILAT KARAKTERISTIKA DUHET TE SHOHESH


Komanda e bllokut është e dobishme sepse lejon kamerierin të shkruajë atë që klientët mezi dëshirojnë të pinë dhe hanë. Ai gjithashtu lehtëson komunikimin me kuzhinën me informacionin e mëposhtëm:

  • detaje të porosisë me shkurtime të përbashkëta (shkurtesa / shenja) me stafin, për të shmangur bërjen e klientit në pritje
  • çdo indikacion në lidhje me përgatitjen dhe gatimin e enëve [p.sh. alergji ose intoleranca ose kërkesa për ndryshime]
  • data e ditës dhe orës së mbërritjes së klientit + numri i tabelës, cilësimet e tabelës dhe kopjet
  • vlerësimi i llogarisë, duke llogaritur subtotalin
  • nënshkrimi i kamerierit që mori urdhrin [zakonisht identifikohet me një shkurtim të vogël në marzh]
  • numri i dhomës ku po qëndron i ftuari nëse është një restorant i futur në një kontekst pritës (hotel, agriturismo, b & b)
  • emrin ose mbiemrin e klientit nëse është e zakonshme


MODELET ECOMMERCE NE BIZNES

  • thjeshtë / klasik: i përbërë vetëm nga një hapësirë ​​e bardhë e rezervuar për porositë, firma e kamerierit dhe emri i klientit; mund të personalizohet lirshëm me emrin dhe / ose logon e veprimtarisë dhe me / pa numërimin progresiv të porosive
  • në kopje ose 2 kopje: një kopje e porosisë mbahet nga kamerieri ose mund të mbetet i bashkangjitur në bllok dhe tjetri duhet të lihet në kuzhinë
  • në treshe ose 3 kopje: shpesh përdoret në restorante dhe piceri me menaxhim të pavarur të kuzhinës, kopja e tretë duhet t’i dorëzohet arkëtarit sapo të bëhet porosia: përdoret për të formuluar një parashikim të llogarisë
  • me shumë kopje ose me shumë qëllime: të përbërë nga 100 fletë kopje
  • në rreshta


Bazuar në aktivitetin e hotelierisë dhe metodat e administrimit të kuzhinës, ekzistojnë edhe dy modele të tjera të bllokut të komandës:

  • bllok 2 kuponë comande: ajo është e ndarë në dy pjesë, një pjesë e poshtme kushtuar pijeve dhe një pjesë e sipërme për enët
  • comande block 3 kuponë: i përshtatshëm për restorante dhe piceri, ai ka 3 seksione të ndara me një linjë për të dalluar komunikimet për kuzhinë / restorant / bar apo piceri: një për shënimin e pijeve, një për menunë e restorantit dhe një nëse klienti dëshiron të hajë vetëm pica.

KU MUND TI BLEJME

Duke qenë artikuj shkrimi, është e mundur të blini blloqet e porositjes:

  • shkoni në dyqane / dyqane specifike shkrimi të tilla si Buffetti që shesin produkte për zyrën
  • gjithashtu i blini ato në faqet e internetit të specializuara në shitjen e sendeve të nevojshme për administrimin e një biznesi restoranti


Blloqet për porositë janë mjete pune të domosdoshme për ata që punojnë në sektorin e hotelierisë së bashku me ndihmën e një programi menaxhues që thjeshton dhe rafinon punën e kamerierit, duke shmangur harresën, pasaktësitë dhe gabimet në marrjen e porosive.

Blloku i porositjes i siguron klientit një shërbim efikas, veçanërisht në zonat me trafik të lartë, ku shpejtësia është vlera e shtuar që ndikon në qarkullim.

Truku ushqimor: Cdo gjë që duhet të dini

Truku ushqimor: Cfarë është? Cilat janë më të famshmit? Si ta hapni atë? Si duhet të menaxhohet? Si mund t’ju ​​ndihmojë Ristomanager?
Më ndiqni në këto paragrafë dhe do të zbuloni botën e të ashtuquajturës cloister-van!

Çfarë eshte?


Ju i dini ato filma amerikanë ku burrat me kostume dalin nga zyra e tyre, marrin një qen të nxehtë dhe ulen në një stol?
Apo, përsëri, ato karikaturat ku fëmijëve u jepet një monedhë sepse ka mbërritur kamioni i akullores?

Megjithëse origjina e tij është kaliforniane, në ditët e sotme edhe në Itali ka shembuj të shumtë të kamionëve Ushqim.
Nëse dikur motoja ishte “le të shkojë gjithçka dhe unë hap një kiosk në Karaibe”, tani është “Unë mbyll restorantin tim dhe hap një kamion ushqimi”.

Kohët e fundit iniciativat që përfshijnë këto kamionë janë shumëfishuar.
Në pothuajse të gjitha qytetet italiane, po mbahen panaire kushtuar Rrugës së Ushqimit, d.m.th., ushqim i blerë dhe konsumuar fjalë për fjalë në rrugë, jashtë supermarketit, bare dhe restorante.

Ne mund të përcaktojmë kamionë ushqimesh ashtu si kjo: ato janë furgonë udhëtimesh të pajisura me një kuzhinë për përgatitjen dhe shitjen e vakteve të llojeve të ndryshme, si dhe ushqime të shijshme dhe specialitete tipike.
Por le të mos mashtrohemi nga pamja: ka kamionë ushqimi me cilësi shumë të lartë që përgatisin ushqime me cilësi të lartë.

Truket më të famshme të ushqimit në botë

  1. Le Camion à Pizzas al Centquatre, e vendosur në Paris. Ajo ofron pizzas me lloje të ndryshme të sezoneve në një kamion super elegant.
  2. Vdes Dollen Knollen-Puffermanufaktur. Ajo është e vendosur në Berlin dhe ofron rosti të shijshme patate me erëza peshku të tymosur dhe gjizë.
  3. Emerson Fry Bread (Phoenix, Arizona) është i vetmi në Shtetet e Bashkuara që specializohet në kuzhinën amerikane të vendasve me një majë të Meksikës.
  4. Lembo Bistrot, një shembull italian. Ajo është e vendosur në Torino dhe ofron choco-shish kebabs, waffles dhe marshmallows në një Bedford anglez. Ajo që e bën atë unike është fakti që pronarët kanë krijuar Beer Bike Baladin, një rickshaw me 12 vende, mbi të cilën mund të pini birrë të shkëlqyeshme ndërsa pedaloni, dhe Moto Grill Guzzi, një trashëgimi motoçikleta nga e cila dalin duke ndezur bomba Apuliane

Si të hapni një kamion ushqimi? Gjithçka që duhet të dini


Gjëja themelore në këtë aktivitet është të kesh një ide gastronomike të përcaktuar.
Nga koncepti, do të jetë e mundur të hartohet një plan marketing dhe një plan biznesi që rregullon një buxhet dhe strategji tregtare, siç është reklamimi përmes mediave sociale.

Avantazhi i madh i kamionit të ushqimit është ulja ose ulja e shumicës së kostove tipike të një restoranti, duke filluar nga qiraja e restorantit, i cili në qytetet e mëdha bëhet gjithnjë e më i shtrenjtë kur rritet inflacioni.

Sidoqoftë, vështirësitë e vendosura nuk duhet të nënvlerësohen.
Investimi fillestar është rreth 35 mijë euro, kryesisht për shkak të blerjes së kamionit, ose kamionit.
Në fakt, gjëja e parë që duhet të bëni është të gjeni automjetin e duhur.

Ju mund të luani me furgona shumëngjyrëshe të vjollcave dhe makina të vogla Ape, por konsideroni se ato janë të papërshtatshme për udhëtime të gjata dhe mund t’ju duhet një laborator mbështetës.
Në këtë drejtim, ka kompani që specializohen në shitjen e furgonave moderne dhe të plotë.

Kërkesat
Përveç kostove të përmbajtura, një pikë tjetër në favor të kamionëve ushqimorë është fakti që të kesh licencat itinerante të udhëtimit është e lehtë.
Ato fitohen duke aplikuar në komunën e vendbanimit dhe kanë vlerë kombëtare.

Për të kryer aktivitete të administrimit të ushqimit dhe pijeve, duhet të keni punuar të paktën 2 vjet në hotelieri, të keni ndjekur shkollën e hotelit ose diploma dhe diploma të ngjashme, përndryshe duhet të ndiqni një kurs 130-orësh.
Një certifikim gjithashtu kërkohet të ketë të gjitha kërkesat morale në rregull.

Duke qenë një aktivitet tregtie me pakicë në një zonë publike, për të filluar me këtë kërkon gjithashtu një SCIA – Raport i Fillimit të Aktivitetit të ifiedertifikuar – një deklaratë që lejon kompanitë të fillojnë një biznes pa pasur nevojë të presin autorizimin nga organet kompetente. Duhet të bëhet për ushqimin, për një laborator nëse e ka dhe nëse për këtë sigurohen edhe shërbime hotelierike.

Si ta menaxhojmë atë
Këtu mund t’ju ndihmoj: me Ristomanager, menaxhimi i gjithçkaje që lidhet me aksionet dhe porositë do të jetë një fllad i vërtetë!

Falë opsionit të shpejtë të parave të gatshme, ju lehtë mund të menaxhoni llogaritë tuaja.
Ja se si do të shfaqet në ekran:

Përditësim i ri për Klient Ristomanager në Android!

Në këto orë kemi lëshuar një azhurnim të rëndësishëm për klientin “Ristomanager” për android, i cili shkon në versionin 1.2. Ne ju këshillojmë që të azhurnoni aplikacionin direkt nga playstore. Shumë prej jush na kanë shënuar me një gabim kritik kur futni një shënim nga dora juaj. Në praktikë, nëse softveri ka pritur edhe 10 sekonda, pasi të mbyllet shënimi, do të shkëputet duke shkaktuar që të ndalet dhe ndalet aplikacioni.

Ky problem në ristomanager i klientit u shkaktua nga trajtimi i gabuar i dritares “inputbox” në android. Në fakt, në të njëjtin gabim nuk ishte i pranishëm. Sistemi android “bllokoi plotësisht” Thread-in kur dritarja ishte e hapur për të futur “Shënimin” pa i dhënë klientit (manual) mundësinë e dërgimit të të dhënave në server (desktop) në mënyrë që të jetë në gjendje të komunikojë në server që statusi i tij ishte akora aktive.


Falënderojmë sinqerisht të gjithë ata që raportojnë gabime dhe gjithashtu provojnë versione Demo Ristomanager. Ju kujtojmë që nëse softveri ynë është i përsosur dhe falë këshillave tuaja !!

Ne gjithashtu duam t’ju informojmë se ne jemi gjithashtu duke punuar në formularin për të lëshuar fatura nga Ristomanager përfshirë faturat elektronike!

Përshëndetje

Arkosoft

Cilat janë regjistrat më të mirë të kasave për restorantet?

Zgjedhja më e mirë e një regjistri të kases varet nga nevojat e restorantit.

Në Itali ekzistojnë ende modele të përhapura klasike në të cilat administratori manualisht shkruan çmimin e pjatave individuale brenda një komande, të shënuar me dorë në një fletë të veçantë. Një zgjidhje e ngjashme nuk mund të përjashtohet me cdo  kosto. Megjithatë, vetëm aktivitetet me një numër të reduktuar tavolinash, me një zgjedhje të kufizuar në menu dhe me frekuencë të ulët mund të mbështeten në arkën e thjeshtë të parave pa u shqetësuar. Kjo është, për shembull, rasti i restoranteve,  dhe tavernave familjare.
Ndër zgjidhjet më moderne, megjithatë, janë ruajtjet  në PC që të jenë më të pranishme në restorante që kërkojnë një menaxhim të thjeshtuar të aktivitetit. Zgjedhja e softuerit është vendimtare, pasi ato mund ose nuk mund të ofrojnë një gamë të gjerë karakteristikash. Në disa raste programet nuk janë asgjë më shumë se një transpozim grafik i regjistrit të thjeshtë të kases, qe në disa raste ato bëhen me  një menaxhim i plotë te aktivitetit.
Regjistri i arkës së cloud është versioni më i avancuar i menaxhimit  të parasë, ideale për kontekste të reja dhe dinamike. Superioriteti teknologjik i padiskutueshëm i këtij sistemi mishërohet nga një aplikacion i thjeshtë që lejon pronarin të kontrollojë në kohë reale aktivitetet, koleksionet, statistikat, llogaritë dhe stoqet në magazinë. Tipari përcaktues i regjistrit të keshit dhe i sistemit të menaxhimit të bazuar në cloud është padyshim aksesi i degëzuar në nivele të ndryshme të autorizimit. Me fjalë të tjera, restoranti mund të krijojë një profil për secilin anëtar të stafit, të përcaktojë rolin e tij dhe ta shoqërojë atë me funksionet që mund të kryejë brenda aplikacionit.
Në këtë rast, një smartphone i përbashkët mund të shndërrohet në një pajisje të arkës, në gjendje të komunikojë në kohë reale porosite dhe kërkesat e klientëve, pagesat e marra dhe kështu me radhë. Ata që janë të interesuar për një zgjidhje të plotë të menaxhimit të restoranteve duhet të marrin në konsideratë sistemin e cloud.

Struktura hierarkike e një restoranti: çfarë është dhe si është organizuar

Kush hap një restorant e di shumë mirë se nuk po hap ndonjë biznes, por po fillon një kompani të vogël apo të madhe. Si e tillë, pra, restoranti duhet të menaxhohet me kujdes,  ne planifikim, ne monitorim dhe  ne organizim të çdo aspekti të aktivitetit.

Edhe restoranti do të duhet të ketë një organizim të brendshëm të stafit, ashtu si një kompani, dhe të adoptojë një strukturë të vërtetë hierarkike. Vetëm në këtë mënyrë, në fakt, rolet mund të përcaktohen qartë dhe saktë dhe secili anëtar i stafit do të dijë se çfarë të bëjë dhe kujt t’i përgjigjet.

Te harroni për të pajisur restorantin tuaj me një organizim të brendshëm të këtij lloji,  mund të paraqesë një gabim fatal. Në këtë rast, në fakt, rreziku është që të dënojë aktivitetin në konfuzionin dhe improvizimin më të plotë. Për këtë arsye, në qoftë se ju vendosni për të bërë restorantin tuaj  një biznes të vërtetë te suksesshëm, ju do të duhet për të filluar skemën e tyre organizative, me role të qarta dhe hierarkitë.

Menaxhimi i restoranteve: zbuloni menyren me  efektive!

Struktura hierarkike e një restoranti: rolet kryesore

Për të qenë më të qartë stafi i një restoranti duhet të ndahet në grupe pune, të cilat quhen brigada. Nga brigada nënkuptojmë atë pjesë të personelit që punon në një sektor të caktuar. Sigurisht brigadat mund të jenë të ndryshme, më shumë ose më pak të shumta, në varësi të llojit të restorantit dhe ajo është e organizuar nga lloji i menusë, nga sektori i restoranteve në të cilën ju punoni, etj

Prandaj, çdo brigadë nuk ka karakteristika të përbashkëta dhe prandaj është shumë e vështirë të identifikohen elementet standarde. Në çdo rast, në përgjithësi është e mundur të rendisni disa brigada apo grupe pune që gjejmë në çdo biznes të restoranteve.

Sa dixhitale është restoranti juaj:   e gjeni tani!

Ne pastaj do të kemi departamentin e menaxhimit dhe administratës. Ky është grupi i punës që merret me menaxhimin aktual të restorantit. Ky departament pastaj bashkon:

Pronarin ose drejtorin (menaxher i përgjithshëm)
Menaxherin e restorantit dhe biznesit
Menaxherin i Ushqimit dhe Pijeve
Ndihmës Menaxher (një figurë që mbështet tri të parat)
Shitës dhe menaxher i marrëdhënieve publike: merret me kërkimin e klientëve të rinj dhe potencialë dhe marrëdhëniet me publikun
Rezervimi (një shifër prenotimi)
Komunikimi dhe Marketingu (mund të jetë vetëm një person ose disa njerëz që punojnë së bashku me menaxherin e Sell & public relation, duke përcaktuar planin e marketingut dhe komunikimit të restorantit.
Hulumtuesin dhe Zhvilluesin (një figurë që merret me hulumtimin e teknologjive dhe sistemeve inovative dhe kontrollin e konkurrentëve)
Drejtor i Personelit
Punonjës administrativ (një figurë që merret me kontabilitetin e restorantit)
Trajnimi dhe Zhvillimi (një figurë profesionale që merret me hulumtimin dhe trajnimin e stafit)
Ekipi menaxhues, i cili ndryshon sipas madhësisë së restorantit, është i rrethuar nga dy grupe të tjera: ajo e kuzhinës dhe ajo e pranishme në sallë.

Në kuzhinë, në veçanti, kompleksiteti i stafit është shumë i ndryshueshëm: është e mundur që të shkoni  disa kuzhinierë në një seri figurash që shkojnë nga kuzhinieri ekzekutiv tek shefi  i kuzhinës. Është e qartë se nëse në një restorant familjar është e mundur që kuzhinieri te jete gjithashtu shef, në një restorant të niveleve më të larta stafi do të rritet dhe me teper gjithashtu ne  shkallë të ndryshme hierarkike. Për shembull, disa restorante mund të kishin Chef Patissier, një figurë plotësisht e dedikuar për dyqanet e vogla dhe të mëdha . Kjo shifër është shembulli klasik i kuzhinierit të lojës, ose një kuzhinier i cili kujdeset vetëm për përgatitjen e disa ushqimeve të veçanta.

Grupi në sallë në vend të kësaj përfshin të gjithë ato persona që kalojnë shumicën e orëve të tyre të punës në sallë dhe lidhen drejtpërdrejt me klientët. Stafi i salles kujdeset për marrjen e porosive, këshillimin dhe dhënien e ideve për klientët në menunë dhe shërbimin  e pjatave të ndryshme. Me pak fjalë, një rol shumë delikat që përcakton atë që ne e quajmë një shërbim restoranti. Edhe grupi i salles mund të ndryshojë në varësi të llojit të restorantit. Pra, ne do të kemi një çift kamerierësh në rastin e një restoranti të vogël. Një restorant i madh, nga ana tjetër, duhet domosdoshmërisht të ketë një drejtues kryesor, një figurë e aftë për të drejtuar dhe monitoruar punën e kamerierëve. Jo vetëm kjo por edhe , figura e Sommelier është gjithashtu  nje rol i rendesishem midis atyre që janë të pranishëm në një restorant të një niveli të caktuar.

Shefi i restorantit: çfarë bën ai?

Si te krijosh një menu për fëmijë: 5 këshilla

A keni hapur një restorant dhe duhet të provoni idene tuaj në hartimin e menusë? Sigurisht, herët a vonë do të keni nevojë të krijoni edhe një menu për fëmijë. Është me të vërtetë një shërbim i dobishëm dhe që prindërit shpesh e vlerësojnë. Jo gjithmonë pjatat e një restoranti janë projektuar dhe dizajnuar për të kënaqur një audiencë shumë të re dhe për këtë arsye bëhet e domosdoshme të zhvillohet një menu paralele, e përshtatshme për fëmijët.

Siç e dimë, në të vërtetë, fëmijët kanë një shije plotësisht të ndryshme nga të rriturit dhe janë të udhëhequr për të shijuar dhe për të zgjedhur  një listë më të ngushtë ushqimi. Për këtë arsye, nëse keni ndërmend të drejtoni një restorant mikpritës që është gjithashtu i hapur për familjet, duhet gjithashtu të mendoni për dizajnimin e një menuje për fëmijë.

Ndërtimi i identitetit të restorantit: gjeni se si!

Për të zgjedhur ushqimet më të përshtatshme do të duhet të ndiqni disa rregulla të thjeshta, për të shmangur gabimet e mëdha dhe për të arritur në vend të kësaj për të kuptuar edhe shijen e fëmijëve. Nga ana tjetër, shumë zinxhirë ushqimorë tashmë e bëjnë këtë: thjesht mendoni për McDonald’s, Roadhouse, apo edhe restorante të tjera, të aftë për të ofruar një menu të kënaqshme dhe të shijshme per femijen.

Gabim per suksesin në restorant: gjeni se çfarë duhet të shmangni !

 

Krijo një menu për fëmijët: këshilla për të shmangur gabimet

Nga ana tjetër, krijimi i një menuje tërheqëse për fëmijët është gjithashtu një art dhe nuk është aq e lehtë sa mund të duket. Ne duhet të shmangim gabimin e rënies në zgjedhje të parëndësishme dhe të dukshme, të cilat fatkeqësisht ndodhin shumë shpesh. Shumë restorante, në të vërtetë,duhet të mos bëjnë gabime dhe të kënaqin të gjitha shijet, ndonjëherë ofrojnë menutë për fëmijët shumë të parëndësishme dhe të dukshme, të cilat me siguri mund të funksionojnë një herë, por me siguri nuk do të jenë në gjendje të mbajnë klientët.

Menaxhimi i restoranteve: zbuloni meyren  efektive!

1.Thjeshtë, por jo shumë
Për këtë arsye këshilla e parë që duhet të ndiqni nëse po krijon një menu për fëmijë është të zgjidhni pjatat e thjeshta, por jo shumë. Është e qartë se fëmijët nuk preferojnë pjatat shumë të përpunuara. Sidoqoftë, diçka e shijshme nuk duhet të mungojë kurrë. Provoni pastaj të futni një embelsire  të mirë dhe të gjallë në fund të ngrenies. Në këtë mënyrë ju do ti jepni menusë tuaj një prekje shtesë.
2.Makarona të vogla
Kur është fjala për fëmijët, nuk duhet të kujdeseni  vetëm me shijet, por edhe me llojet e tjera të nevojave. Është me të vërtetë shumë e rëndësishme që fëmijët të jenë në gjendje të hanë pa rrezikuar ushqimin në mënyrë të gabuar dhe kështu duke u mbytur. Për këtë arsye, nëse jeni duke menduar për një pjate të parë, mos harroni të futni vetëm makarona të vogla. Shmangni spageti ose ushqimet e veshtira per tu pertypur ,  të cilat vetëm mund të krijojnë probleme.
3.Pije
Përveç pjatave të vërteta, edhe pijet kanë rëndësinë e tyre, veçanërisht kur është fjala për fëmijët. Në këtë rast, natyrisht, nuk po flasim për verë dhe birrë, por për pije të përshtatshme për moshën e tyre, si Coca Cola dhe lëngu i portokallit. Kështu që mos harroni të përfshini në menu edhe mundësinë për të zgjedhur në mes të njëres prej këtyre pijeve.
4.Fries
Kur duhet të krijoni një menu për fëmijë, mund të zgjidhni nëse duhen futur më shumë pjatat ose vetëm një kurs kryesor. Mos harroni, megjithatë, që një ushqim nuk duhet të mungojë kurrë: patate të skuqura. Siç e dimë, në të vërtetë, fëmijët janë lakmitarë dhe, nëse nga një pjatë makarona ose një pjesë e mishit mund të heqin dorë lehtë, patateve të skuqura thjesht nuk mund ti thonë jo. Pra, nëse keni zgjedhur një menu për femijet, mos harroni të kombinoni me kursin e parë ose të dytë një pjesë ushqimesh të skuqura.
5.Update
Fëmijët kane  zakone të zakonshme dhe dashuri. Sidoqoftë, sidomos nëse restoranti juaj ka për qëllim kryesisht në familje, duhet të konsideroni gjithashtu ndryshimin e menusë së fëmijëve. Kjo nuk do të thotë që çdo muaj do të duhet të paraqisni një menu të ndryshme. Për shembull, ju mund të rrotulloni një nga pjatat kryesore herë pas here. Në këtë mënyrë ju do të jepni përshtypjen e shumëllojshmërisë më të madhe dhe ju do të shmangni gabimin e rënies statike të tepruar që, në afat të gjatë, mund të lodhet. Jo vetëm që: duke marrë një sinjal nga ajo që McDonald bën, pse mos  te vlerësoni idenë e një dhuratë të vogël apo një surprizë në fund të ushqimit? Sigurisht kjo mund të jetë një ide shumë e mirë dhe e vecante per  fëmijët, veçanërisht kur kombinohet me pushime dhe festime të caktuara.

Sa dixhital është restoranti juaj? 3 elemente për ta kuptuar atë

Ndërmjet aplikacioneve dhe rrjeteve sociale, ekonomia është gjithnjë e më e madhe. Dhe kështu  të gjitha aktivitetet komerciale janë të detyruara të përshtaten. Edhe një restorant nuk mund të dështojë të ketë një faqe interneti, faqen facebook ose profilin e instagram. Në disa raste është gjithashtu e nevojshme të regjistroheni dhe të vendosni biznesin tuaj në platforma të posaçme që mund ta promovojnë atë dhe ta bëjnë atë më lehtë të njohur për publikun.

Prandaj një restorant duhet të jetë dixhital dhe të lëvizë lehtë në teknologji, duke përdorur mjetet më të përshtatshme për të përmirësuar dhe optimizuar menaxhimin. Ky është tani një aspekt vendimtar për çdo biznes restoranti dhe, nëse neglizhohet, rrezikon që restoranti të shkoje në një falimentim të sigurt.

Përjashtimi i restorantit tuaj nga bota dixhitale është në fakt anakronike dhe nuk mund të ketë kuptim, ku shumica e blerjeve dhe rezervimeve bëhen online. Kjo është arsyeja pse, nëse dëshiron që biznesi juaj të shprehë më së miri potencialin dhe të jetë i suksesshëm, do të duhet të pyesësh vetëm një gjë: sa dixhitale është restoranti juaj?

Sa dixhitale është restoranti juaj? Faktorët kryesorë

Për të kuptuar këtë, ju vetëm duhet të shikoni në tre aspekte kryesore që janë tregues për një digjitalizim dhe modernizim të aktivitetit. Një nga këto është, për shembull, prania e tabletave për të marrë porosi. Tani është një domosdoshmëri e vërtetë për të gjitha restorantet, pasi këto pajisje automatizojnë procesin e porosive dhe urdhrave.

Ndryshe nga ajo që ndodhi në të kaluarën, kur ju jeni detyruar të merrni porosi ekskluzivisht në fletoren tuaj, sot ju mund të përdorni këto mjete të përshtatshme dixhitale që, përveç përshpejtimit të procesit, mund ta përmirësojnë atë.

Metoda e vjetër, në fakt, shpesh shkaktoi konfuzione, gabime apo lëshime në porosi E gjithë kjo pasqyrohet në cilësinë e shërbimit dhe, rrjedhimisht, në reputacionin e restorantit. Me tableta, megjithatë, është e mundur të zvogëlohen këto vështirësi, duke optimizuar kohën dhe duke reduktuar edhe kohën e pritjes, në mënyrë që tu garantojë konsumatorëve  një përvojë të këndshme dhe të kënaqshme. Pra, nëse restoranti juaj ende nuk i ka këto pajisje, duhet të përpiqeni të siguroni sa më shpejt që të jetë e mundur.

 

Shqyrtime online të restoranteve: zbuloni se si t’i përmirësoni ato!

Sa dixhitale është restoranti juaj? Rëndësia e menaxhimit

Një tjetër aspekt shumë i rëndësishëm është se indeksi i një digjitalizimi të mirë të biznesit tuaj është prania dhe përdorimi i një softueri për menaxhimin e restorantit tuaj. Është me të vërtetë një mjet shumë i dobishëm për çdo menaxher restoranti dhe do t’ju ndihmojë të përmirësoni dhe të optimizoni menaxhimin e bizneseve tuaja, qofshin të vogla apo të mëdha.

Një nga menaxhuesit  më të plotë për restorantet në këtë moment është Ristomanageri. Një softuer praktik dhe i lehtë për t’u përdorur që mund ta shkarkoni në tableta dhe PC dhe me të cilat mund të menaxhoni dhe kontrolloni çdo aspekt dhe aktivitet të restorantit. Nga menaxhimi i tavolinave, deri te furnizimi i magazinës, në menaxhimin e urdhrave dhe stafit, gjithçka do të monitorohet vazhdimisht dhe nën kontroll.

Restoranti dhe faturat elektronike: zbuloni të gjitha detyrimet!

Duke përdorur këtë softuer menaxhues, restoranti juaj nuk do të ketë më shumë surpriza dhe ju mund të planifikoni kosto, investime dhe të gjitha veprimet e nevojshme për të përmirësuar dhe rritur biznesin tuaj.

Menaxhimi i restoranteve: zbuloni se si ta përmirësoni atë!

Programi gjithashtu do t’ju lejojë të identifikoni pikat e forta dhe dobësitë, të monitoroni ecurinë dhe të planifikoni strategjitë e marketingut. Ju gjithashtu do të keni mundësinë të krijoni një bazë të të dhënave të klientit, një histori reale që mund të përdorni për aktivitetet tuaja të besnikërisë. Me pak fjalë, sigurisht një veshje shtesë për restorantin tuaj, veçanërisht në një kontekst ku digjitalizimi bëhet gjithnjë e më i rëndësishem.

Dhe nuk është këtu. Për të kuptuar nëse restoranti juaj është me të vërtetë dixhital, do të duhet gjithashtu të vlerësoni praninë tuaj në internet, dmth ekzistencën e portaleve për prezantimin e aktivitetit, rrjeteve  sociale dhe çdo platformë promocionale, siç është The Fork për shembull. Një restorant i vërtetë dixhital në fakt ka një faqe interneti të azhurnuar me menutë të ndryshme dhe kontaktet e duhura, është gjithashtu i pranishëm në rrjetet sociale dhe përditëson vazhdimisht profilet e tyre. Dhe jo vetëm kaq por , një restorant dixhital është gjithashtu në gjendje të promovojë veten në internet duke shfrytëzuar më mirë këto burime. Nëse dëshironi që restoranti juaj të shkojë në dixhitalizim, atëherë konsideroni t’i nënshtrohen platformave ose të investoni një buxhet të vogël në sponsorizimin online të biznesit tuaj.