Cilat janë regjistrat më të mirë të kasave për restorantet?

Zgjedhja më e mirë e një regjistri të kases varet nga nevojat e restorantit.

Në Itali ekzistojnë ende modele të përhapura klasike në të cilat administratori manualisht shkruan çmimin e pjatave individuale brenda një komande, të shënuar me dorë në një fletë të veçantë. Një zgjidhje e ngjashme nuk mund të përjashtohet me cdo  kosto. Megjithatë, vetëm aktivitetet me një numër të reduktuar tavolinash, me një zgjedhje të kufizuar në menu dhe me frekuencë të ulët mund të mbështeten në arkën e thjeshtë të parave pa u shqetësuar. Kjo është, për shembull, rasti i restoranteve,  dhe tavernave familjare.
Ndër zgjidhjet më moderne, megjithatë, janë ruajtjet  në PC që të jenë më të pranishme në restorante që kërkojnë një menaxhim të thjeshtuar të aktivitetit. Zgjedhja e softuerit është vendimtare, pasi ato mund ose nuk mund të ofrojnë një gamë të gjerë karakteristikash. Në disa raste programet nuk janë asgjë më shumë se një transpozim grafik i regjistrit të thjeshtë të kases, qe në disa raste ato bëhen me  një menaxhim i plotë te aktivitetit.
Regjistri i arkës së cloud është versioni më i avancuar i menaxhimit  të parasë, ideale për kontekste të reja dhe dinamike. Superioriteti teknologjik i padiskutueshëm i këtij sistemi mishërohet nga një aplikacion i thjeshtë që lejon pronarin të kontrollojë në kohë reale aktivitetet, koleksionet, statistikat, llogaritë dhe stoqet në magazinë. Tipari përcaktues i regjistrit të keshit dhe i sistemit të menaxhimit të bazuar në cloud është padyshim aksesi i degëzuar në nivele të ndryshme të autorizimit. Me fjalë të tjera, restoranti mund të krijojë një profil për secilin anëtar të stafit, të përcaktojë rolin e tij dhe ta shoqërojë atë me funksionet që mund të kryejë brenda aplikacionit.
Në këtë rast, një smartphone i përbashkët mund të shndërrohet në një pajisje të arkës, në gjendje të komunikojë në kohë reale porosite dhe kërkesat e klientëve, pagesat e marra dhe kështu me radhë. Ata që janë të interesuar për një zgjidhje të plotë të menaxhimit të restoranteve duhet të marrin në konsideratë sistemin e cloud.

 

Struktura hierarkike e një restoranti: çfarë është dhe si është organizuar

Kush hap një restorant e di shumë mirë se nuk po hap ndonjë biznes, por po fillon një kompani të vogël apo të madhe. Si e tillë, pra, restoranti duhet të menaxhohet me kujdes,  ne planifikim, ne monitorim dhe  ne organizim të çdo aspekti të aktivitetit.

Edhe restoranti do të duhet të ketë një organizim të brendshëm të stafit, ashtu si një kompani, dhe të adoptojë një strukturë të vërtetë hierarkike. Vetëm në këtë mënyrë, në fakt, rolet mund të përcaktohen qartë dhe saktë dhe secili anëtar i stafit do të dijë se çfarë të bëjë dhe kujt t’i përgjigjet.

Te harroni për të pajisur restorantin tuaj me një organizim të brendshëm të këtij lloji,  mund të paraqesë një gabim fatal. Në këtë rast, në fakt, rreziku është që të dënojë aktivitetin në konfuzionin dhe improvizimin më të plotë. Për këtë arsye, në qoftë se ju vendosni për të bërë restorantin tuaj  një biznes të vërtetë te suksesshëm, ju do të duhet për të filluar skemën e tyre organizative, me role të qarta dhe hierarkitë.

Menaxhimi i restoranteve: zbuloni menyren me  efektive!

Struktura hierarkike e një restoranti: rolet kryesore

Për të qenë më të qartë stafi i një restoranti duhet të ndahet në grupe pune, të cilat quhen brigada. Nga brigada nënkuptojmë atë pjesë të personelit që punon në një sektor të caktuar. Sigurisht brigadat mund të jenë të ndryshme, më shumë ose më pak të shumta, në varësi të llojit të restorantit dhe ajo është e organizuar nga lloji i menusë, nga sektori i restoranteve në të cilën ju punoni, etj

Prandaj, çdo brigadë nuk ka karakteristika të përbashkëta dhe prandaj është shumë e vështirë të identifikohen elementet standarde. Në çdo rast, në përgjithësi është e mundur të rendisni disa brigada apo grupe pune që gjejmë në çdo biznes të restoranteve.

Sa dixhitale është restoranti juaj:   e gjeni tani!

Ne pastaj do të kemi departamentin e menaxhimit dhe administratës. Ky është grupi i punës që merret me menaxhimin aktual të restorantit. Ky departament pastaj bashkon:

Pronarin ose drejtorin (menaxher i përgjithshëm)
Menaxherin e restorantit dhe biznesit
Menaxherin i Ushqimit dhe Pijeve
Ndihmës Menaxher (një figurë që mbështet tri të parat)
Shitës dhe menaxher i marrëdhënieve publike: merret me kërkimin e klientëve të rinj dhe potencialë dhe marrëdhëniet me publikun
Rezervimi (një shifër prenotimi)
Komunikimi dhe Marketingu (mund të jetë vetëm një person ose disa njerëz që punojnë së bashku me menaxherin e Sell & public relation, duke përcaktuar planin e marketingut dhe komunikimit të restorantit.
Hulumtuesin dhe Zhvilluesin (një figurë që merret me hulumtimin e teknologjive dhe sistemeve inovative dhe kontrollin e konkurrentëve)
Drejtor i Personelit
Punonjës administrativ (një figurë që merret me kontabilitetin e restorantit)
Trajnimi dhe Zhvillimi (një figurë profesionale që merret me hulumtimin dhe trajnimin e stafit)
Ekipi menaxhues, i cili ndryshon sipas madhësisë së restorantit, është i rrethuar nga dy grupe të tjera: ajo e kuzhinës dhe ajo e pranishme në sallë.

Në kuzhinë, në veçanti, kompleksiteti i stafit është shumë i ndryshueshëm: është e mundur që të shkoni  disa kuzhinierë në një seri figurash që shkojnë nga kuzhinieri ekzekutiv tek shefi  i kuzhinës. Është e qartë se nëse në një restorant familjar është e mundur që kuzhinieri te jete gjithashtu shef, në një restorant të niveleve më të larta stafi do të rritet dhe me teper gjithashtu ne  shkallë të ndryshme hierarkike. Për shembull, disa restorante mund të kishin Chef Patissier, një figurë plotësisht e dedikuar për dyqanet e vogla dhe të mëdha . Kjo shifër është shembulli klasik i kuzhinierit të lojës, ose një kuzhinier i cili kujdeset vetëm për përgatitjen e disa ushqimeve të veçanta.

Grupi në sallë në vend të kësaj përfshin të gjithë ato persona që kalojnë shumicën e orëve të tyre të punës në sallë dhe lidhen drejtpërdrejt me klientët. Stafi i salles kujdeset për marrjen e porosive, këshillimin dhe dhënien e ideve për klientët në menunë dhe shërbimin  e pjatave të ndryshme. Me pak fjalë, një rol shumë delikat që përcakton atë që ne e quajmë një shërbim restoranti. Edhe grupi i salles mund të ndryshojë në varësi të llojit të restorantit. Pra, ne do të kemi një çift kamerierësh në rastin e një restoranti të vogël. Një restorant i madh, nga ana tjetër, duhet domosdoshmërisht të ketë një drejtues kryesor, një figurë e aftë për të drejtuar dhe monitoruar punën e kamerierëve. Jo vetëm kjo por edhe , figura e Sommelier është gjithashtu  nje rol i rendesishem midis atyre që janë të pranishëm në një restorant të një niveli të caktuar.

Shefi i restorantit: çfarë bën ai?

Si te krijosh një menu për fëmijë: 5 këshilla

A keni hapur një restorant dhe duhet të provoni idene tuaj në hartimin e menusë? Sigurisht, herët a vonë do të keni nevojë të krijoni edhe një menu për fëmijë. Është me të vërtetë një shërbim i dobishëm dhe që prindërit shpesh e vlerësojnë. Jo gjithmonë pjatat e një restoranti janë projektuar dhe dizajnuar për të kënaqur një audiencë shumë të re dhe për këtë arsye bëhet e domosdoshme të zhvillohet një menu paralele, e përshtatshme për fëmijët.

Siç e dimë, në të vërtetë, fëmijët kanë një shije plotësisht të ndryshme nga të rriturit dhe janë të udhëhequr për të shijuar dhe për të zgjedhur  një listë më të ngushtë ushqimi. Për këtë arsye, nëse keni ndërmend të drejtoni një restorant mikpritës që është gjithashtu i hapur për familjet, duhet gjithashtu të mendoni për dizajnimin e një menuje për fëmijë.

Ndërtimi i identitetit të restorantit: gjeni se si!

Për të zgjedhur ushqimet më të përshtatshme do të duhet të ndiqni disa rregulla të thjeshta, për të shmangur gabimet e mëdha dhe për të arritur në vend të kësaj për të kuptuar edhe shijen e fëmijëve. Nga ana tjetër, shumë zinxhirë ushqimorë tashmë e bëjnë këtë: thjesht mendoni për McDonald’s, Roadhouse, apo edhe restorante të tjera, të aftë për të ofruar një menu të kënaqshme dhe të shijshme per femijen.

Gabim per suksesin në restorant: gjeni se çfarë duhet të shmangni !

 

Krijo një menu për fëmijët: këshilla për të shmangur gabimet

Nga ana tjetër, krijimi i një menuje tërheqëse për fëmijët është gjithashtu një art dhe nuk është aq e lehtë sa mund të duket. Ne duhet të shmangim gabimin e rënies në zgjedhje të parëndësishme dhe të dukshme, të cilat fatkeqësisht ndodhin shumë shpesh. Shumë restorante, në të vërtetë,duhet të mos bëjnë gabime dhe të kënaqin të gjitha shijet, ndonjëherë ofrojnë menutë për fëmijët shumë të parëndësishme dhe të dukshme, të cilat me siguri mund të funksionojnë një herë, por me siguri nuk do të jenë në gjendje të mbajnë klientët.

Menaxhimi i restoranteve: zbuloni meyren  efektive!

1.Thjeshtë, por jo shumë
Për këtë arsye këshilla e parë që duhet të ndiqni nëse po krijon një menu për fëmijë është të zgjidhni pjatat e thjeshta, por jo shumë. Është e qartë se fëmijët nuk preferojnë pjatat shumë të përpunuara. Sidoqoftë, diçka e shijshme nuk duhet të mungojë kurrë. Provoni pastaj të futni një embelsire  të mirë dhe të gjallë në fund të ngrenies. Në këtë mënyrë ju do ti jepni menusë tuaj një prekje shtesë.
2.Makarona të vogla
Kur është fjala për fëmijët, nuk duhet të kujdeseni  vetëm me shijet, por edhe me llojet e tjera të nevojave. Është me të vërtetë shumë e rëndësishme që fëmijët të jenë në gjendje të hanë pa rrezikuar ushqimin në mënyrë të gabuar dhe kështu duke u mbytur. Për këtë arsye, nëse jeni duke menduar për një pjate të parë, mos harroni të futni vetëm makarona të vogla. Shmangni spageti ose ushqimet e veshtira per tu pertypur ,  të cilat vetëm mund të krijojnë probleme.
3.Pije
Përveç pjatave të vërteta, edhe pijet kanë rëndësinë e tyre, veçanërisht kur është fjala për fëmijët. Në këtë rast, natyrisht, nuk po flasim për verë dhe birrë, por për pije të përshtatshme për moshën e tyre, si Coca Cola dhe lëngu i portokallit. Kështu që mos harroni të përfshini në menu edhe mundësinë për të zgjedhur në mes të njëres prej këtyre pijeve.
4.Fries
Kur duhet të krijoni një menu për fëmijë, mund të zgjidhni nëse duhen futur më shumë pjatat ose vetëm një kurs kryesor. Mos harroni, megjithatë, që një ushqim nuk duhet të mungojë kurrë: patate të skuqura. Siç e dimë, në të vërtetë, fëmijët janë lakmitarë dhe, nëse nga një pjatë makarona ose një pjesë e mishit mund të heqin dorë lehtë, patateve të skuqura thjesht nuk mund ti thonë jo. Pra, nëse keni zgjedhur një menu për femijet, mos harroni të kombinoni me kursin e parë ose të dytë një pjesë ushqimesh të skuqura.
5.Update
Fëmijët kane  zakone të zakonshme dhe dashuri. Sidoqoftë, sidomos nëse restoranti juaj ka për qëllim kryesisht në familje, duhet të konsideroni gjithashtu ndryshimin e menusë së fëmijëve. Kjo nuk do të thotë që çdo muaj do të duhet të paraqisni një menu të ndryshme. Për shembull, ju mund të rrotulloni një nga pjatat kryesore herë pas here. Në këtë mënyrë ju do të jepni përshtypjen e shumëllojshmërisë më të madhe dhe ju do të shmangni gabimin e rënies statike të tepruar që, në afat të gjatë, mund të lodhet. Jo vetëm që: duke marrë një sinjal nga ajo që McDonald bën, pse mos  te vlerësoni idenë e një dhuratë të vogël apo një surprizë në fund të ushqimit? Sigurisht kjo mund të jetë një ide shumë e mirë dhe e vecante per  fëmijët, veçanërisht kur kombinohet me pushime dhe festime të caktuara.

Sa dixhital është restoranti juaj? 3 elemente për ta kuptuar atë

Ndërmjet aplikacioneve dhe rrjeteve sociale, ekonomia është gjithnjë e më e madhe. Dhe kështu  të gjitha aktivitetet komerciale janë të detyruara të përshtaten. Edhe një restorant nuk mund të dështojë të ketë një faqe interneti, faqen facebook ose profilin e instagram. Në disa raste është gjithashtu e nevojshme të regjistroheni dhe të vendosni biznesin tuaj në platforma të posaçme që mund ta promovojnë atë dhe ta bëjnë atë më lehtë të njohur për publikun.

Prandaj një restorant duhet të jetë dixhital dhe të lëvizë lehtë në teknologji, duke përdorur mjetet më të përshtatshme për të përmirësuar dhe optimizuar menaxhimin. Ky është tani një aspekt vendimtar për çdo biznes restoranti dhe, nëse neglizhohet, rrezikon që restoranti të shkoje në një falimentim të sigurt.

Përjashtimi i restorantit tuaj nga bota dixhitale është në fakt anakronike dhe nuk mund të ketë kuptim, ku shumica e blerjeve dhe rezervimeve bëhen online. Kjo është arsyeja pse, nëse dëshiron që biznesi juaj të shprehë më së miri potencialin dhe të jetë i suksesshëm, do të duhet të pyesësh vetëm një gjë: sa dixhitale është restoranti juaj?

Sa dixhitale është restoranti juaj? Faktorët kryesorë

Për të kuptuar këtë, ju vetëm duhet të shikoni në tre aspekte kryesore që janë tregues për një digjitalizim dhe modernizim të aktivitetit. Një nga këto është, për shembull, prania e tabletave për të marrë porosi. Tani është një domosdoshmëri e vërtetë për të gjitha restorantet, pasi këto pajisje automatizojnë procesin e porosive dhe urdhrave.

Ndryshe nga ajo që ndodhi në të kaluarën, kur ju jeni detyruar të merrni porosi ekskluzivisht në fletoren tuaj, sot ju mund të përdorni këto mjete të përshtatshme dixhitale që, përveç përshpejtimit të procesit, mund ta përmirësojnë atë.

Metoda e vjetër, në fakt, shpesh shkaktoi konfuzione, gabime apo lëshime në porosi E gjithë kjo pasqyrohet në cilësinë e shërbimit dhe, rrjedhimisht, në reputacionin e restorantit. Me tableta, megjithatë, është e mundur të zvogëlohen këto vështirësi, duke optimizuar kohën dhe duke reduktuar edhe kohën e pritjes, në mënyrë që tu garantojë konsumatorëve  një përvojë të këndshme dhe të kënaqshme. Pra, nëse restoranti juaj ende nuk i ka këto pajisje, duhet të përpiqeni të siguroni sa më shpejt që të jetë e mundur.

 

Shqyrtime online të restoranteve: zbuloni se si t’i përmirësoni ato!

Sa dixhitale është restoranti juaj? Rëndësia e menaxhimit

Një tjetër aspekt shumë i rëndësishëm është se indeksi i një digjitalizimi të mirë të biznesit tuaj është prania dhe përdorimi i një softueri për menaxhimin e restorantit tuaj. Është me të vërtetë një mjet shumë i dobishëm për çdo menaxher restoranti dhe do t’ju ndihmojë të përmirësoni dhe të optimizoni menaxhimin e bizneseve tuaja, qofshin të vogla apo të mëdha.

Një nga menaxhuesit  më të plotë për restorantet në këtë moment është Ristomanageri. Një softuer praktik dhe i lehtë për t’u përdorur që mund ta shkarkoni në tableta dhe PC dhe me të cilat mund të menaxhoni dhe kontrolloni çdo aspekt dhe aktivitet të restorantit. Nga menaxhimi i tavolinave, deri te furnizimi i magazinës, në menaxhimin e urdhrave dhe stafit, gjithçka do të monitorohet vazhdimisht dhe nën kontroll.

Restoranti dhe faturat elektronike: zbuloni të gjitha detyrimet!

Duke përdorur këtë softuer menaxhues, restoranti juaj nuk do të ketë më shumë surpriza dhe ju mund të planifikoni kosto, investime dhe të gjitha veprimet e nevojshme për të përmirësuar dhe rritur biznesin tuaj.

Menaxhimi i restoranteve: zbuloni se si ta përmirësoni atë!

Programi gjithashtu do t’ju lejojë të identifikoni pikat e forta dhe dobësitë, të monitoroni ecurinë dhe të planifikoni strategjitë e marketingut. Ju gjithashtu do të keni mundësinë të krijoni një bazë të të dhënave të klientit, një histori reale që mund të përdorni për aktivitetet tuaja të besnikërisë. Me pak fjalë, sigurisht një veshje shtesë për restorantin tuaj, veçanërisht në një kontekst ku digjitalizimi bëhet gjithnjë e më i rëndësishem.

Dhe nuk është këtu. Për të kuptuar nëse restoranti juaj është me të vërtetë dixhital, do të duhet gjithashtu të vlerësoni praninë tuaj në internet, dmth ekzistencën e portaleve për prezantimin e aktivitetit, rrjeteve  sociale dhe çdo platformë promocionale, siç është The Fork për shembull. Një restorant i vërtetë dixhital në fakt ka një faqe interneti të azhurnuar me menutë të ndryshme dhe kontaktet e duhura, është gjithashtu i pranishëm në rrjetet sociale dhe përditëson vazhdimisht profilet e tyre. Dhe jo vetëm kaq por , një restorant dixhital është gjithashtu në gjendje të promovojë veten në internet duke shfrytëzuar më mirë këto burime. Nëse dëshironi që restoranti juaj të shkojë në dixhitalizim, atëherë konsideroni t’i nënshtrohen platformave ose të investoni një buxhet të vogël në sponsorizimin online të biznesit tuaj.

Si të zgjidhni menaxherin e restorantit: 3 këshilla të dobishme

Suksesi i një restoranti matet nga një sërë faktorësh. Përveç cilësisë së ushqimit dhe pjatave të ofruara, e cila sigurisht është elementi i parë dallues për një aktivitet të tillë, duhet të shqyrtojmë një aspekt tjetër, i cili është në gjendje të ndikojë pozitivisht ose negativisht në të gjitha aktivitetet.

Si të zgjidhni menaxherin për restorantin: pse ta bëni?

Ne po flasim për menaxhimin, që perfshin , të gjitha aktivitetet e planifikimit dhe mbikëqyrjes të cilat janë me të vërtetë themelore në një restorant. Një restorant i suksesshëm dhe funksional është në fakt edhe një restorant i menaxhuar mirë. Nga ana tjetër, menaxhimi i dobët do të pasqyrohet në çdo aktivitet të vetëm të restorantit, nga organizimi i dhomës dhe tavolinave, deri në shërbimin dhe furnizimin e lëndëve të para.

Për këtë arsye, nëse sapo keni hapur një restorant dhe dëshironi të bëni biznes, duhet patjetër të mbështeteni në një menaxher i cili është në gjendje t’ju mbështesë ose të marrë përgjegjësinë për tërë menaxhimin e dhomës. Prandaj është shumë e rëndësishme që ju të zgjidhni personin e duhur, sepse ai do të ketë një rol kyç, i aftë për të kushtëzuar fort të ardhmen e biznesit tuaj.

Miell  per pizza: të gjeni cilen te zgjidhni!

Prandaj duhet të jetë një person kompetent, i cili mund të ketë punuar tashmë në sektor dhe mbi të gjitha ka aftësi menaxheriale dhe një ndjenjë iniciative. Një tjetër aspekt shumë i rëndësishëm që duhet të keni parasysh është se menaxheri nuk do të duhet të mbulojë role të tjera. Shpesh, në fakt, sidomos në restorante të vogla, ndodh që pronari i restorantit është gjithashtu menaxher. Një praktikë që mund të shkojë mirë në bizneset familjare, por kjo nuk mund të ndiqet në restorante më të strukturuara. Nëse dëshironi që restoranti juaj të jetë i suksesshëm, mos harroni të ndani gjithmonë role dhe detyra individuale.

Menaxhimi i një gabimi në restorant: zbuloni ato më të shpeshta!

 

Si të zgjidhni menaxherin për restorantin: këshilla të dobishme

Kompetent

Mund të duket e qartë, por nuk është aspak. Shumë restorante, në fakt, e nënvlerësojnë këtë shifër deri në pikën e besimit të rolit të një miku apo një personi i cili thjesht është i pasionuar për sektorin por pa aftësi. Roli i menaxherit është një rol shumë i rëndësishëm dhe nuk mund të neglizhohet ose të besohet tek e para që ndodh. Në fakt, përveç mbikëqyrjes së të gjitha aktiviteteve, menaxheri duhet gjithashtu të planifikojë shpenzimet dhe investimet. Një bazë e mirë te ekonomisë, pra, është me të vërtetë themelore. Pa të gjitha këto, restoranti juaj mund të marrë një rrezik të madh dhe shpejt të gjendet në prag të falimentimit.

I organizuar

Një menaxher i mirë, përveçse të ketë një sfond solid, duhet gjithashtu të jetë shumë i organizuar dhe mbi të gjitha të di të punojnë me mjetet e duhura. Në përzgjedhjen tuaj, atëherë përpiquni të preferoni njerëzit të cilët për shembull kanë bërë tashmë pune ne  menaxhimin e restoranteve. Deri më sot është në fakt e paimagjinueshme për të konsideruar të qenit në gjendje për të menaxhuar në mënyrë efektive një restorant pa u mbështetur në këtë lloj  softueri. Ristomanageri, për shembull, është një nga më të mirat dhe më të plota në treg sot. Një program që mund të shkarkoni lehtësisht në tabletë dhe PC tuaj, dhe në sajë të së cilës do të jeni në gjendje të monitoroni dhe planifikoni çdo aktivitet të vetëm: nga menaxhimi i tabelave deri te porositë, te menaxhimi i personelit, magazinës dhe madje edhe klientëve.
Komandat ne restorante: gjeni se si t’i menaxhoni më mirë ato! Përdorimi i Ristomanager nuk i shpëton kontrollit ose kontrollit të menaxherit të restorantit. Mund të organizoni më mirë të gjitha aktivitetet, duke optimizuar kohën dhe burimet dhe duke shmangur surpriza të keqe. Menaxheri juaj do të ketë më shumë ndihmë dhe mund të planifikojë shpenzimet dhe investimet, si dhe të monitorojë performancën , duke identifikuar pikat e forta dhe dobësitë. Me pak fjalë, një mjet shumë thelbësor dhe që çdo menaxher i mirë duhet të di të përdori.

Me iniciativë

Së fundi, një cilësi që nuk mund të mungojë te menaxheri ne një restorant të mirë  është sigurisht shkathtësia. Kjo do të thotë që menaxheri i një restoranti duhet gjithashtu të jetë në gjendje të guxojë dhe të shohë më tej, duke marrë investime dhe iniciativa që mund të ringjallin restorantin. Një menaxher i mirë nuk është thjesht një kontabilist i mirë, por ai është një sipërmarrës i plotfuqishëm, i aftë për të rritur restorantin dhe për këtë arsye është në gjendje të ofrojë mjete dhe ide të reja. Kjo nuk do të thotë që menaxheri duhet të jetë i pamatur , por vetëm se ai ka iniciativë dhe është në gjendje t’i intuitojë ndryshimet, duke i parashikuar ato.

Menaxhimi i porosive nëpërmjet pajisjeve Android dhe iOS

Në marrjen e porosive, sistemet janë një mbështetje shumë e vlefshme për aktivitetet e kamerierëve, nga ndërveprimi me tavolinat deri në dërgimin në kuzhinë.

Kjo lejon të shpejtojë aktivitetet brenda restorantit në mënyrë të konsiderueshme duke propozuar një sistem të avancuar të porosive dhe kontribuon në ofrimin e një imazhi më modern në përputhje me pritjet e konsumatorëve.

Besnikëria e klientit përfaqëson bazën e qarkullimit të restoranteve që rezultojnë nga një ndërveprim i mirë me klientët dhe kontribuon në ofrimin e një imazhi më modern në përputhje me pritjet e konsumatorëve.

Menaxhimi i tavolines mund të bëhet përmes telefonave celularë në sajë të pajisjeve Android dhe iOS

Sistemet e mbledhjes së rendit janë në gjendje të transferojnë shpejt informacionin në kuzhinë nga ku, si përgjigje, është e mundur të komunikojë në dhomë se sa është e nevojshme të pritet përgatitja, duke siguruar respektimin e kohës së pritjes dhe duke ofruar kështu mundësinë për të aktivizuar up & cross-selling te operacioneve si duke ofruar një meze apo një aperitiv gjatë pritjes.

Kamarieri nuk duhet të kandidojë nga një krah në tjetrin në dhomë dhe mund të kushtojë shumë më tepër vëmendje dhe durim për klientët që ndihen të pamoralizuar dhe në këtë mënyrë do të nxiten të kthehen.

Ruajtja e kohës nga stafi i dhomës me përdorimin e sistemeve të menaxhimit mund të arrijë deri në 30% dhe jo vetëm që perceptimi i konsumatorit për cilësinë e shërbimit është i dobishëm.

Përveç që kanë punonjës më seriozë që ndikojnë në atmosferën e përgjithshme të restorantit, ata mund të sigurohen që çdo gjë të jetë mirë në tryezë dhe të ofrojë disa pjata shtesë. Prania e thjeshtë e kamerierit ka një ndikim pozitiv në opinionin e klientëve.

Në të njëjtën kohë, në kuzhinë puna është më mirë e organizuar, në sajë të përdorimit të vëzhguesve që mund të grupojnë porosite dhe sinjalin me një alarm kur pjata e premtuar duhet të dërgohet në tavolinë.

Terreni i konkurrencës në mikpritje, pa paragjykuar cilësinë e ushqimit të propozuar, lëviz drejt shërbimit që bëhet faktor qendror.

Pa dyshim, teknologjia ndikon, ne përmirësimin e tyre, në të gjitha momentet e ndërveprimit me publikun, nga pritja tek urdhërat, nga kërkesa e llogarisë deri tek pagesa.

Fushat e zbatimit të teknologjive celulare nuk janë të kufizuara në proceset e brendshme, siç janë ato të përshkruara më parë në pagesat ose marrjen e restoranteve.

Sot mundësitë e aplikimit janë të shumta dhe gjithashtu përfshijnë konsumatorin, për shembull me zhvillimin e aplikacioneve për tu shkarkuar në smartphone për të marrë promovime dhe zbritje të besnikërisë edhe në kohë reale.

Natyrisht, ekziston edhe aspekti social i përvojës brenda vendit, me aksionet përmes rrjetit të vet që, në sajë të programeve në gjendje të kapin dhe përpunojnë të dhëna, u mundësojnë pronarëve të restoranteve të përmirësojnë vazhdimisht propozimin dhe të parashikojnë tendencat dhe pritjet e publikut.

Palmare për çmime të volitshme: si të orientoheni

A jeni të lodhur nga fletoret e zakonshme dhe doni të modernizoni menaxhimin e porosive për restorantin tuaj? Pastaj është koha për të blerë një PDA. Ky është një mjet gjithnjë e më i përhapur në restorante dhe që nëpërmjet një softueri menaxhues është në gjendje të komunikojë porosite drejtpërdrejt në kuzhinë në të njëjtën kohë kur ato merren. Prandaj, nuk ka më porosi të shkruara me dorë, që mund të paraqesin gabime ose që mund të neglizhohen ose harrohen.

Me PDA-të, çdo porosi automatikisht do të arrijë në kuzhinë dhe shërbimi do të jetë më i shpejtë dhe më efikas. Sa herë i keni lexuar ankesat e konsumatorëve për shërbimin e restorantit? Dhe ndoshta shkaku ishte vetëm harresa e disa qëllimeve. Në sajë të palmareve, por sidomos të softwarit te  menaxhimit te  restorantit, e gjithë kjo më në fund mund të shmanget.

Nëse, në fakt, palmaret për porosite e restorantit janë mjet, është pikerisht softueri që bën dallimin në menaxhim. Po, sepse kjo është ajo që lejon rrjedhjen dhe komunikimin e të dhënave. Dhe jo vetëm : një softuer i mirë menaxhimi është në gjendje të zgjedh dhe përmirësojë shumë aspekte të një biznesi ushqimor. Nga prokurimi i lëndëve të para në menaxhimin e personelit të kuzhinës dhe sallës, në stoqe dhe depo. Gjithçka monitorohet dhe përditësohet vazhdimisht, në mënyrë që asgjë të mos kerkoje kontrollin dhe mbikëqyrjen e menaxherit.

 

Palmare për çmime  të volitshme

Shkurtimisht, nëse softueri menaxhues është baza, PDA është instrumenti dhe trupi që lejon menaxhimin optimal të tabelave dhe porosive. Aktualisht në treg mund të gjeni PDA të llojeve të ndryshme dhe me karakteristika të ndryshme. Mbi të gjitha, ajo që është e habitshme është dallimi i madh i çmimeve që mund të ekzistojë midis modeleve të dukshme shumë të ngjashme.

Për shembull, palmaret Orderman, janë sigurisht ndër më të mirat dhe më të përhapurit, por gjithashtu në mesin e më të shtrenjtave. Çmimi i këtyre palmareve për porosite, në veçanti, është rreth 1000 euro. Me siguri këto janë produkte të vlefshme: ekonomike, të fuqishme dhe me një prekje dizajni,  janë projektuar dhe krijuar posaçërisht për botën e restoranteve.

Në gjysmën e çmimit, megjithatë, është në dispozicion RCH T5, një palmar profesional dhe që synon kompanitë e mëdha, por definitivisht me e lirë. Çmimi për publikun është në fakt 420 euro, pa TVSH. Ky palmar është gjithashtu i pajisur me një softuer për menaxhimin e tavolinave  dhe porosive. Shkurtimisht, një paketë që mund të duket e plotë me gjithçka që ju nevojitet, por që aktualisht mbështetet në një menaxhim të kufizuar vetëm në menaxhimin e rendit.

 

Në vend të kësaj, shkarkimi i Ristomanager,do të jetë menaxhimi i të gjithë restorantit që do të monitorohet dhe kontrollohet. Ky softuer, i lehtë dhe i thjeshtë për t’u përdorur, lejon në fakt të menaxhoni më mirë çdo aspekt të aktivitetit te restoranteve. Ristomanager është pra mjeti për të komunikuar porosite përmes PDA, dhe  jo vetëm.

Ky program gjithashtu ju lejon të menaxhoni organizimin e stafit, si dhe t’i mbani nën kontroll shpenzimet. Duke përdorur Ristomanager, restoranti gjithashtu mund të identifikojë pikat e dobëta të veprimtarisë së tij dhe të përpiqet të përmirësojë ato. Edhe iniciativat e marketingut dhe besnikërisë së klientit do të monitorohen dhe kontrollohen vazhdimisht.

Ristomanager është pra paketa e vërtetë e plotë që çdo pronar ose menaxher i restorantit duhet të ketë. Jo vetëm kjo, një nga avantazhet e mëdha të këtij software qëndron në aftësinë e tij për të punuar edhe pa lidhje interneti. Në fakt, shpesh ndodh që, për shkak të problemeve në rrjet, shumë programe nuk funksionojnë, duke shkaktuar dëmtime serioze në menaxhimin e restorantit. Me Ristomanager e gjithë kjo nuk është më problem.

Ky produkt është në fakt i vetmi në treg që nuk ka nevojë për një lidhje interneti. Për ta bërë atë punë, përdorni PC-në si një server lokal, duke shfrytëzuar kështu lidhjen e brendshme të rrjetit lokal. Pra, nëse jeni duke kërkuar për një PDA për të menaxhuar porositë, por ju nuk do të keni parasysh kontrollin dhe përmirësimin e të gjitha aspekteve të menaxhimit të restorantit tuaj, atëherë shkarkoni menaxhimin e restoranteve.

Në këtë mënyrë ju nuk do të keni për t’u shqetësuar për ndonjë gjë, sepse në sajë të Ristomanager çdo gjë do të jetë e automatizuar dhe nën kontrollin tuaj. Nga menaxhimi i tavolinave deri te menaxhimi i produkteve, klientët deri në arkë për të menaxhuar porositë. Për më tepër, në varësi të nevojave tuaja, ju mund të zgjidhni produktin që ju përshtatet më së miri.

Restorantet dixhitale: trend i ri i vitit 2018

Ndër trendet e reja të vitit 2018, lidhur me menaxhimin e restorantit, gjejmë Restorantet Dixhitale. Në këtë artikull ne do të përpiqemi të kuptojmë së bashku se çfarë nënkuptohet me Ristorant Digital dhe atë që klienti do të jetë në gjendje të bëjë në mënyrë digjitale.

Pronarët e restoranteve duhet të përshtaten me kërkesën e konsumatorëve për digjitalizim, një sfidë që mund të sjellë përfitime të mëdha pasi teknologjia gjithashtu ofron mjete efektive për të përmirësuar menaxhimin e restoranteve. Ai lejon të koordinojë aktivitetet, duke ofruar një shërbim të shkëlqyer, të aftë për të tërhequr klientët; ju lejon të zgjeroni ofertën gastronomike, pasi që përdoruesit gjejnë informacion në internet dhe janë më të hapur për të provuar përbërësit dhe pjatate reja; lehtëson besnikërinë pasi që ju lejon të ofroni përvoja të personalizuara.

Prandaj ne ju sjellim gjëra të ndryshme për të bërë në një formë “dixhitale” në një restorant. Ju mund të porosisni pjatat direkt nga telefoni , të paguani faturën duke përdorur një aplikacion, të rregulloni menunë me një klikim të thjeshtë, të rezervoni një tabelë falë një platforme digjitale dhe të vlerësoni shërbimin ose aftësitë e gatimit të kuzhinierit në faqen e internetit e pronarit.

Por cilat janë avantazhet për një restorant dixhital? Para së gjithash, ne zbulojmë se falë digjitalizimit, madje edhe restorantet që nuk janë në qendër mund të kenë më shumë shikueshmëri. Shqyrtimet e konsumatorëve, ose komentet pozitive të lëshuara në internet, nuk do të bëjnë asgjë, por të sjellin njerëz të rinj në dhomë, duke inkurajuar kështu komunikimin  në rrjet mund të rrisë numrin e konsumatorëve.

 

Përdorimi i softuerit lejon restorantët të zgjedhin rezervimet dhe operacionet, dhe të përmirësojnë shërbimin dhe të ardhurat. Është një praktikë e përdorur me sukses në sektorin e turizmit që ju lejon të ndryshoni çmimet në varësi të disponueshmërisë.

Ka disa nivele të Restoranteve Dixhitale:

1.Restorante qe për momentin nuk duan të tërheqin  më shumë konsumatorë dhe nuk kanë një vizion afatgjatë për biznesin dhe  duhet të përpiqet për të ofruar një lidhje WiFi dhe një faqe në Facebook.
2.Restorantet që duan të tërheqin më shumë klientë dhe të kuptojnë mundësitë e lidhura me rrjetin, janë të përqendruara në portalet e specializuara, kanë një faqe interneti, marrin rezerva në internet dhe janë në rrjetet sociale. Këto janë struktura që lëvizin nga letra në dixhitalizim dhe stafi i të cilëve po bëhet i njohur me softuerin e menaxhimit të prenotimeve online.
3.Restoranti që ka shumicën e konsumatorëve që e rezervojnë online ,i kushtohet personalizimit të shërbimit për t’i mbajtur ato. Ka shumë mjete për të rritur shitjet dhe për të kursyer kohën dhe programin e menaxhimit të restoranteve, përdorin mediat sociale, kanë një faqe interneti me butonin e rezervimit dhe u përgjigjen rishikimeve.
4.Restorantet që përdorin teknologjinë për të ofruar përvoja shumë-sensoriale, siç janë gotat e shtuara të realitetit ose tabelat interaktive. Këto objekte janë  plotësisht digjitale, duke përdorur statistikat dhe të dhënat e ofruara nga menaxhimi për të marrë vendime të biznesit, të bëjë investime në marketing dhe fushata në email marketing , dukei  menaxhuar   dhe janë të kujdesshëm në lidhje me reputacionin e tyre në internet.
5.Restorante pa tavolina dhe karrige: ky është një model i ri biznesi, ku ushqimi përgatitet ekskluzivisht për shpërndarjen në shtëpi. Marrëdhënia me klientin gjithmonë ndërmjetësohet nga një aplikacion mobile.

Për të bërë eksperiencën e klientiti unike dhe personale, kompanitë në sektor duhet t’u kushtojnë vëmendje zakoneve të konsumit, historisë së veprimtarisë dhe ndërveprimeve përmes aplikacioneve ose rrjeteve sociale. Të gjitha informatat mund të shfrytëzohen për t’i ofruar konsumatorit atë që ai dëshiron dhe madje edhe t’i parashikojë kërkesat e tij. Nevojat e sektorit të restoranteve sot kanë të bëjnë me aftësinë për të shfrytëzuar informacionin dhe  për të ndërtuar një eksperiencë të përshtatur të konsumatorëve.

Është e nevojshme për të vënë konsumatorin në plan të pare, që është qendra e vëmendjes. Është një çështje e njohjes së konsumatorit dhe propozimi i pjatave të tij të preferuara, tashmë në kutinë ose në kohën e porosisë. Kur konsumatori ndihet i pamaskuar, ai ka më shumë gjasa të kthehet në dhomë për një darkë tjetër, ndoshta për të shtuar një ëmbëlsirë në rendin e tij dhe për të lënë një rishikim pozitiv duke ndarë përvojën e tij në rrjetet sociale.

Inovacionet e programeve të restoranteve mund t’i transformojnë problemet në mundësi. Sepse, pavarësisht se ka funksione komplekse dhe të afta për të menaxhuar të gjitha proceset e brendshme dhe bashkëveprimet me klientët, ato duhet të përdoren nga punonjësit.

Aplikacionet e zhvilluara për restorante janë të lindura dhe të zhvilluara për konsumatorin, dhe  për këtë ne duhet të shkojmë përtej , duke i lejuar klientit të paguajë faturën përmes celularit.

Optimizimi i strategjisë së marketingut mund të jetë i vazhdueshëm në sajë të qasjes në të dhënat në kohë reale në ndërveprimet e konsumatorëve për t’u transformuar në iniciativa dhe aktivitete të reja. Në varësi të objektivave, promovimi i markës dhe bashkëveprimi me publikun do të ndihmojë në arritjen e tyre në mënyra të ndryshme, por gjithmonë me një pasqyrë shkencore të rezultateve.

 

5 tendencat e kateringut të suksesshem.

Le të shohim së bashku tendencat e ndryshme kulinare  në katering
Është gjithmonë e vështirë të vendosësh se çfarë duhet të përfshihen në menutë e tyre të dizajnuara për ushqim, veçanërisht për shkak të shijeve shumë të ndryshme të klientëve të tyre! Për këtë arsye, me siguri mund të jetë e dobishme të njohësh tendencat e ndryshme të kulinare në katering.

Ushqimi me përbërës lokalë
Një nga tendencat më të përdorura të kuzhinës në katering eshte se në menutë e tanishme  ofrohet ushqim i bërë me produkte vendase. Kjo përfshin mishin, shpezët, peshkun, pemët dhe perimet. Përdorimi i ushqimit të bërë me përbërës lokalë ose në çdo rast që i përket territorit në të cilin ndodhet , është një pjesë e rëndësishme e tendencave të mëdha që vështrojnë në qëndrueshmërinë mjedisore dhe ushqimin e shëndetshëm. Enët tipike lokale janë shumë të përshtatshme për shumicën e ngjarjeve me ushqim, sepse shpesh ju jeni duke krijuar një menu të personalizuar për ngjarjen specifike.
Menute e  shëndetshme
Një tjetër prirje e kuzhinës në katering  është të ofrojë menutë që shkojnë përtej mishit; futja e diçkaje si patate dhe disa perime me avull do t’ju ndihmojnë të ofroni ushqime të shëndetshme si drithërat, një shumëllojshmëri perimeve dhe peshqve të freskët që janë patjetër një mënyrë e mirë për të treguar aftësitë tuaja të mëdha për kuzhinën . A do të thotë kjo që ju duhet të eliminoni peshqit e skuqur apo shkopinjte me mozzarellë nga menutë tuaja? Aspak; më tepër ju duhet të konsideroni duke shtuar ushqime me pak  yndyrë, kalori të ulët, të tilla si mishi  viçi, derri, pulat ose peshk.
Ushqime pa gluten
Shumë njerëz vuajnë nga intoleranca gluten e bezdisshme, ndërsa të tjerët e eliminojnë atë nga dieta e tyre, në një përpjekje për të ngrënë më të shëndetshëm. Pa marrë parasysh pse, gatimi pa gluten është një nga tendencat më të mëdha të kuzhinës në furnizim ushqimi që po zgjerohet më shumë. Ka shumë pjata  të  shijshme gluten-free që ofrojnë kosto të mirë të ushqimit, dhe gjithashtu shërben si një mundësi për të eksperimentuar me shumë përbërës alternativë si amaranth, miu cassava dhe teff.
Kuzhina etnike dhe ushqimi i rrugës
Kuzhina orientale, dhe në veçanti ajo e Lindjes së Mesme, ka pasur një rritje   në menyuë e 2014. Kjo prirje gjithashtu përfshin një tendencë më të madhe për të përdorur përbërësit alternative. Vetëm mendoni për përbërësit si shurup shege për mëngjes, si një alternativë për shurup panje. Pastaj unë sugjeroj që ju të kërkoni për erëza dhe përzierje ekzotike të këtyre, të tilla si Togarashi, zataar dhe shichimi, që ofrohen së bashku me kripë dhe piper. Një nga trendet e kuzhinës në katering ofron pjata të frymëzuara nga bashkimi etnik i ushqimit të rrugës. Nga churros meksikan, në tapas spanjolle, shuma kineze e zymtë deri në skewers e Lindjes së Mesme, aq më shumë menuja ndërkombëtare, aq më mirë. Këto lloje të pjatave shërbehen  me kamionë ngritës ose për shoqërimin e koktejeve.
Gatim shtëpie
Në stilin shtëpiak ushqimi është shërbyer në pjata dhe darkat shërbehen  vetë (ashtu si në shtëpi). Ju mund ta shihni këtë lloj dreke në shumë restorante tradicionale kineze dhe koreane. Nëse jeni duke ofruar shërbime katering  me restorantin tuaj, atehere gatimi në shtëpi është i madh për grupet e vogla dhe të mesme. Është shumë më e lehtë për të sherbyer te 50 njerëz në të njëjtën kohë nëse i lini ata të shërbejnë 10 sallata.