Las Bravas, dy spanjollë në Itali sollën një truk të ri në ushqime

Çfarë është një truk ushqimor? Është shtëpia e “Street Food”.

Valentina dhe Mireja e kanë bërë profesionin e tyre dhe, pasi kanë udhëtuar shumë për Spanjën, mbërrijnë në Itali në rimorkion e tyre blu: ata quhen Las Bravas dhe specialiteti i tyre është tapas.

Ata mbërrijnë në Milano dhe prej andej do të lënë të njihen në të gjithë bagazhin. Ato janë në  një kuzhinë me rrota në të cilën ata përgatisin në një version të rishikuar specialitetet e kuzhinës të Gadishullit Iberik. Mireja është me prejardhje spanjolle, Valentina ka jetuar në Barcelonë për kaq shumë kohë që të biere në dashuri me të. Projekti i tyre rrjedh nga dashuria për kulturën kuzhinës spanjolle dhe dëshira për ta ndarë dhe eksportuar  atë: kështu idenë e ringjalljes së recetave iberike në versionin ushqimor të rrugës dhe vendosjen e tyre në biznesin e tyre të udhëtimit.

Por cilat ishin hapat për të vënë në një bar tapas, ose në përgjithësi një kamion ushqim, në dy rrota?

Procesi është i gjatë dhe gjithmonë fillon nga një ide e mirë dhe shumë vullnet i mirë për ta zbatuar atë. Duhet të jemi të qartë për qëllimet tona dhe identitetin e biznesit tonë, duke vlerësuar shpenzimet e tyre si dhe fitimet e mundshme.

Tjetra, ju duhet të merreni me burokracinë: para së gjithash kërkohet certifikata e kursit të Administrimit të Ushqimit dhe Pijeve. Një hap tjetër themelor është hapja e numrit të TVSH-së në të Ardhurat e Brendshme, regjistrimi me INPS dhe Dhoma e Tregtisë. Ju pastaj duhet të shkoni në qytetin e banimit për të marrë një licencë për tregtinë e udhëtimit dhe të zbuloni se cilat rrugë lejohen të ndalojnë dhe të shiten dhe në çfarë kohe. Secila komunë ka rregulloren e saj dhe njohja e rregullave lejon që të shmangen problemet e çfarëdo lloji dhe ndëshkimet.

Cilat janë avantazhet e një truku ushqimor?

Shpenzimet fillestare nuk janë hapja e një restoranti të vërtetë dhe është e lehtë të amortizohen shpejt.

Ju mund ta mbani më lehtë klientin: marrëdhënia me ata që “hanë” është më e drejtpërdrejtë dhe joformale sesa në restorantet tradicionale. Edhe shitja është e thjeshtuar dhe e shpejtë: formati i ushqimit në rrugë është më praktik se sa kurset klasike dhe ndihmon rritjen e fitimeve.

Ju mund të lëvizni dhe të merrni pjesë në festivale, ngjarje ose madje të zgjidhni vendet më të mira që ofrojnë më shumë mundësi shitjeje: nëse një vend nuk funksionon, ndizni dhe fikni motorin!