Krijoni menunë e restoranteve: Të gjitha ato që duhet të dini

Krijoni menunë e restoranteve: Ky është një operacion delikat. Nga zgjedhja e pjatave deri tek grafikat, duhet të kujdeseni për çdo detaj!

krijoni menunë e restoranteve: Për cilën menu është?


Përgjigja mund të duket mjaft e qartë duke marrë parasysh që është një mjet i dobishëm për t’u komunikuar klientëve pjatat, pijet dhe çmimet e ngjashme.

Sidoqoftë, ky objekt paraqitet gjithashtu si një mjet shitje. Drafti i tij i saktë do të garantojë një rritje të qarkullimit.

Krijoni menunë e restoranteve: Rregullat


Menyja juaj është ndërmjetësi përmes të cilit kalon qarkullimi juaj dhe përdoret, më së shumti, për të bindur klientët të zgjedhin një pjatë dhe jo një tjetër.

Para së gjithash, mos zgjidhni thjesht ngjyrat tuaja të preferuara, por konsideroni se ekziston një degë e neuro-marketingut që studion ngjyrat.

Edhe grafika lejon, nëse është bërë mirë, të sjellë klientët tuaj për të porositur atë që dëshironi. Këshillohet që të konsultoheni me një profesionist.

Zgjedhjet në menu

Një menu shumë e gjatë ka të ngjarë të jetë konfuze dhe klienti nuk do të jetë në gjendje të marrë një vendim. Ulni numrin e pjatave për seksion në maksimum 6 kurse. Në këtë mënyrë do të keni pjatat më të mira dhe klientët më të lumtur.

Nëse dëshironi të ofroni një zgjedhje të larmishme që kënaq të gjithë, gjithmonë mund të zgjidhni një ndryshim periodik të menusë, mbase pas sezonit.

Si të krijoni menunë e restoranteve – imagjinatë


Mos u kufizoni në përshkrime të thjeshta me një listë përbërësish, por referojuni përgatitjes.

Për më tepër, ju mund të kujdeseni për menunë bazuar në temën e restorantit tuaj me një gjuhë që pasqyron natyrën e saj.

Mos harroni të përktheni menunë në anglisht, veçanërisht nëse jeni në një vend turistik.

Përshkrimet e enëve duhet pak a shumë të kenë të njëjtën gjatësi. Sidoqoftë, për pjatën që dëshironi të shisni më së miri ia vlen të tërhiqni vëmendjen me një përshkrim më të saktë.

Ne kemi tendencë të zgjedhim pjatat në krye ose në fund të menusë. Merrni parasysh këtë dhe futni enët që dëshironi në këto pozicione.

Ai tregon përbërësin, origjinën dhe mbi të gjitha cilësinë!

Cfarë duhet për të hapur një restorant

Cfarë keni nevojë për të hapur një restorant? Si të merrni kërkesat dhe ku filloni? Përvoja jonë në programet e menaxhimit të restoranteve na ka lejuar të njohim rregullat e këtij sektori.

Kërkesat ligjore


Për të hapur një restorant ju nevojiten:

  • Të qenurit në moshë;
  • Keni çertifikatën e kursit SAB;
  • Ushtroni ose keni ushtruar të paktën dy vjet në biznesin e restorantit ose keni punuar si punonjës;
  • të ketë një diplomë të shkollës së mesme me lëndë në lidhje me tregtinë dhe / ose përgatitjen e ushqimit.
  • Për kursin SAB, informoni më mirë veten në Confcommercio.


Në çdo rast lokalet duhet të kenë:

Planifikimi urban dhe kërkesat e ndërtesave;
Destinacioni i përdorimit tregtar;

  • Kërkesat teknike për sigurinë në punë dhe përshtatshmërinë e shëndetit;
  • HACCP;
  • Numrin e TVSH-së;
  • Regjistrimi INPS dhe INAIL;
  • SCIA (raporti i certifikuar i fillimit) që do të paraqitet i përbashkët;
  • Komunikimi i dërgohet Dhomës së Tregtisë private;
  • Lejen tregtare (për marrjen me qira të një dhome të përdorur tashmë do të sigurohet nga qiramarrësi);
  • Regjistrimi në CONAI;
  • Komunikim në agjencinë doganore për shitjen ose administrimin e alkoolit;
  • Autorizimi për shenjën;
  • Të drejtat e SIAE për muzikë.


Cfarë duhet për të hapur një restorant dhe kostot.


Këto detyrime kanë një kosto që ndryshon në bazë të vendndodhjes në të cilën do të hapni biznesin. Në çdo rast, konsultohuni me një llogaritar të specializuar.

Kostoja ndryshon rreth 4 000/6 000 euro. Investime të tjera do të përfshijnë mobilje, pajisje dhe më shumë. Në përgjithësi, ato tejkalojnë 100,000 €.

Kostot e tjera për të konsideruar shqetësim:

  • Vendndodhja;
  • pajisjet;
  • Takëm dhe provizione;
  • stafi;
  • Utilities;
  • Lëndët e para.


Hapja e një restoranti nuk është e lehtë, as nuk po e menaxhon atë. Megjithatë, teknologjia vjen në shpëtimin tonë për të organizuar menaxhimin e restorantit tonë. Softueri ynë i menaxhimit ju lejon të zgjedhni efikasitetin e biznesit tuaj dhe të organizoni komunikimin ndërmjet salles dhe kuzhinës që përndryshe do të rrezikonte të ngatërrohej. Menaxhimi i ambienteve do të jetë efikas dhe efektiv.

Hapni një rotisserie:Cfarë duhet të dini?

Aktivitetet që nuk preken asnjëherë nga krizat që po rrezojnë kohën tonë janë me të vërtetë të shumta dhe i përkasin, për pjesën më të madhe, sektorit të ushqimit. Kjo e fundit ju lejon të keni një zgjedhje të gjerë veprimtarish për të zgjedhur. Por çfarë keni nevojë për të hapur një rotisserie?

Perspektivat e fitimeve?


Në shumicën e rasteve, nuk është e vështirë të ktheni kostot e nevojshme për hapjen e një rotisserie. Natyrisht që ju duhet të kontrolloni financat dhe të menaxhoni zbatimin.

Rrotulluesit janë një zgjidhje praktike për ata që nuk kanë kohë për të gatuar ose duan të gatuajnë. Për më tepër, vakti nuk konsumohet më së bashku, por ndonjëherë pa mundur të lëvizë nga vendi i punës.

Disa këshilla


Vendosni se cili është buxheti juaj për këtë investim. Në fund të fundit, fillimi i një biznesi nuk është një shëtitje. Sidoqoftë, rotisserie nuk është ndër aktivitetet më të shtrenjta për t’u hapur.

Kushtojini vëmendje zonës që do të zgjidhni.
Natyrisht, qyteti është pika qendrore e grumbullimit. Më mirë nëse afër dyqaneve dhe shkollave. Sidoqoftë, këto zona janë më të shtrenjtat. Pra, nëse nuk keni një buxhet të konsiderueshëm, do të ishte më mirë të zgjidhni një zonë që është gjithmonë e zënë dhe afër qendrës, por ende më e lirë.

Prandaj mjedisi duhet të jetë mikpritës dhe tërheqës. Përveç pajisjeve më të përshtatshme, personeli duhet të zgjidhet me kujdes. Në përgjithësi, 3 punonjës janë të mjaftueshëm dhe kostoja relative është pra mjaft e ulët. Në rastin e një rotisserie ekskluzivisht të marrë, kostoja e personelit do të binte më tej.


Rregulloret për të hapur një rotisserie

  • Ju mund të zgjidhni nëse të filloni një pronësi të vetme ose një kompani, një ndërmarrje artizanale ose tregtare. Ligji përfshin marrje në të dy kategoritë.
  • Nëse dëshironi të shisni produkte ushqimore të pakapërdorura por të blera, do t’ju duhet një numër i TVSH-së, regjistrimi në INAIL, INPS dhe artizanët IVS dhe Dhoma e Tregtisë lokale. Le të mos harrojmë SCIA për çështje administrative dhe shëndetësore.
  • Nuk mund të konsumohet në dhomë. Përndryshe, rregullat do të ishin vërtet të ndryshme.
  • Ju duhet të keni ndjekur një kurs me certifikatën përkatëse.
  • Për më tepër, është e nevojshme të keni dokumente që vërtetojnë dy vjet përvojë në pesë vitet e fundit.


Në lidhje me këto dokumente, ato mund të paraqiten si një alternative e certifikatës së pjesëmarrjes në kursin ICAL.

Instagram dhe furnizim ushqimi: ndryshime dhe përdorim strategjik

Instagram dhe Catering: Në të kaluarën, askush nuk do të kishte fotografuar pjatat në një restorant. Në ditët e sotme, përkundrazi, ndarja e përvojës së dikujt është një gjë shumë normale. Ndryshimi është i prekshëm, veçanërisht në marketingun e hotelierisë. Forca e një imazhi të bukur në instagram tani bën ndryshimin. Fjala e gojës e thjeshtë dhe e besuar ndryshoi dinamikën.
Konsumatori tërhiqet nga një foto në instagram, për të bërë përfundimisht një rezervim. Kur ai është në restorant, ai do të ndajë përvojën e tij dhe dikush tjetër do të kërkojë restorantin. Instagram është fjala-për-gojën tonë të re.

Prandaj, një restorant ka nevojë për një profil tërheqës për të tërhequr përdoruesit. Vëmendja duhet të përqendrohet në pjatat, dekorimet dhe shërbimet.

Klientët modernë janë më të interesuar për përbërësit, vlerat ushqyese, prezantimin dhe, natyrisht, aromën. Bota gastronomike është bërë një mjedis familjar.
Instagram ju lejon të keni kontakte të drejtpërdrejta me klientët e mundshëm, të magjepsur nga kuzhinierët e përditshëm.

Instagram dhe hotelieri: ju doni të eksperimentoni


Konsumatorët gjithnjë e më shumë dëshirojnë të hapen ndaj përvojave të reja gastronomike. .
Kjo lejon restorantet më shumë liri, shkathtësi dhe inovacion.Të gjitha këto kontribuojnë në rritjen e fitimeve. ata inovojnë dhe u lejojnë atyre të krijojnë mënyra të reja për të rritur fitimet e tyre.

Restorantet po kujdesen gjithnjë e më shumë për prezantimet e tyre në mënyrë që të ketë renditjen më të mirë të mundshëm në foto. Pjatat bëhen shumë të gjalla dhe vlerësohen më së shumti në botën e instagramit dhe hotelierisë.

Kur flasim për receta atëherë, ne jemi gjithmonë në kërkim të trendit të fundit për të futur në menunë tonë. Edhe më shumë nëse bëhet fjalë për kënaqjen edhe të mijëvjecarëve dhe gjeneratës z, të lindur dhe rritur në botën e ndarjes dixhitale. Ata thjesht duan të befasohen dhe më pas të befasojnë ndjekësit e tyre.

Po kërkoni hapësirën më të bukur


Ndryshimi i dekorimit dhe ndriçimit, njeriu kërkon të përputhet me kodet vizuale të platformës sociale. Materiale të ndritshme dhe natyrore, guri, mermeri, druri, metalet shkëlqen, sendesh shumëngjyrësh, llampat me dritë të shpërndarë. Ideja është të krijojmë çudi me bukurinë dhe origjinalitetin.

Marketingu për të gjithë


Cdo kompani që përpiqet të bëjë rrugën e saj në botën kaotike të reklamimit dixhital mund të kryejë fushata reklamuese, me një investim të arsyeshëm. Ndikuesit gastronomikë dhe media mund të ndihmojnë gjithashtu bizneset e vogla dhe të mesme. Reklamimi në këtë mënyrë bëhet më demokratik dhe i përballueshëm për të gjithë.

Ka perspektivë shumë pozitive dhe restorantet duhet të investojnë patjetër në këtë lloj reklamimi.

Ky rrjet fotografik fotografik na lejon të gjejmë frymëzim dhe të ushqejmë pasionet tona përmes imazheve.Ajo gjithashtu na lejon të krijojmë kontakte me njerëz që ndajnë pasionin tonë. Kur përdoret në biznes, është e lehtë të shihen efekte pozitive dhe të rriten klientët.

Restorantet, pijet, piceri dhe dyqanet e pastave përdorin këtë platformë për të reklamuar veten e tyre. Një kompani ose një individ që boton përmbajtje do të ketë mundësi të panumërta për të tërhequr ndjekës të cilët kanë një preferencë të veçantë për sektorin e kompetencave të përdoruesit që publikuan përmbajtjen.

Instagram dhe furnizim ushqimi: duke e përdorur atë në mënyrën më të mirë për të tërhequr klientët

Sektorët që kanë një shikim më të madh në instagram janë moda, bukuria, sporti, moda, udhëtimi dhe sigurisht ushqimi.

Le të shohim disa të dhëna interesante: Së pari duam t’ju japim disa të dhëna që ju bëjnë të mendoni:

  • 97% e markave të pijeve shesin në Instagram;
  • 58% e entuziastëve të ushqimit në Instagram kanë një interes të madh në gatim, dhe restorante;
  • 36% janë më të inkurajuar të provojnë gjëra të reja falë Instagram.
  • Imazhet dhe videot në internet janë si sirena për Uliksin. Kënaqësi dhe dëshirë.

Nëse keni një restorant, përqendrohuni në më të mirën që keni për të ofruar dhe shpërndarë atë. Bëni ndjekësit tuaj të marrin pjesë dhe të komunikojnë thelbin e restorantit tuaj, por edhe kush jeni!

Së pari, një faqe biznesi në instagram është e domosdoshme nëse planifikoni të sponsorizoni biznesin tuaj

Më vonë do të duhet të merrni parasysh që edhe përpara se të ofroni ushqim të mirë, duhet të ofroni një përvojë që klientët tuaj do të duan të jetojnë, relivohen dhe ndajnë. Bëni që ata të marrin pjesë në lajmet që dëshironi të zbatoni në biznesin tuaj dhe në kuzhinë dhe të jeni gjithmonë transparent.

Do t’ju duhet t’i kushtoni vëmendje disa gjërave në veçanti:

  • paraqet vendin ku ndodhet restoranti;
  • prezantoni stafin tuaj;
  • lejoni përdoruesit të shohin mjedisin në të cilin punoni;
  • komunikon atmosferën dhe krijon marrëdhënie respekti dhe besimi.


Instagram dhe furnizim ushqimi: fotografi

Mundohuni të ndiqni këto këshilla për të pasur gjithmonë përmbajtje të bukur dhe tërheqëse:

  • mos bëni fotografi direkt nga Instagrami: xhironi nga telefoni, nëse nuk keni një aparat fotografik profesional;
  • jo në shumë të largët ose të vogël;
  • imazhet duhet të jenë simetrike;
  • përdorni kënde te ndryshme ;
  • përdorni aplikacionin për reduktimin e fotografive:
  • gjuan pa blic dhe me dritë ndoshta natyrale (jo me dritë në restorant);
  • mbaj të njëjtin stil për të gjitha fotot.


Për formatin, madhësia e imazheve në Instagram janë:

  • horizontale 1080 x 566 piksele;
  • vertikale 1080 x 1350;
  • Katror 1: 1 me dimensione 1080 x 1080.

Cfarë duhet të bëni për të promovuar restorantin tuaj?

  • përdor Stories në Instagram
  • krijoni Pic Contest në Instagram ku ju shpërbleeni përdoruesit që postojnë fotot më të mira;
  • propozoni oferta speciale;
  • inkurajoni klientët tuaj të postojnë selfie duke etiketuar restorantin tuaj;
  • krijon ngjarje;
  • kontakto me Bloggerin, Bloggerin e Ushqimit duke u ofruar atyre vakte falas në këmbim të një reklamimi të mirë;
  • Kontaktoni Influencerin;
  • përdor listat në Instagram;
  • Vendosni hashtagun e duhur ushqimin në Instagram.


Hashtagët janë të rëndësishëm për të fituar shikueshmëri dhe tërheqjen e audiencës që janë pjesë e audiencës tuaj të synuar.

Ju keni një kufi prej 30 hashtags, por Instagram shpërblen konsistencën me përmbajtjen, kështu që më mirë disa por mirë.

Cfarë hashtags te perdorni?

Vendosni hashtags që nxjerrin në pah territorin dhe produktet lokale.
Përdorni hashtags që ju lejojnë të arrini objektivin tuaj ideal
Mos harroni temën e trendit të hashtagut, që janë hashtags që dëshironi në ushqim por mos e teproni.
Zgjidhni hashtag me kurse të ndryshme: për shembull disa që kanë një interval nga 1 deri në 5 milion postime, hashtags të tjerë me 100 mijë në milion, pastaj përsëri hashtag me postime nën 100 mijë. Gjëja e rëndësishme është të jesh konsistent.

Por cili është hashtagu më i famshëm për restorante?

Ushqimi që është hashtagu më i njohur ndonjëherë. Eksplorimi në Instagram bazohet pikërisht në kërkimin e hashtagut për fotografi tematike. Prandaj është thelbësore të zgjidhni hashtags e duhur, për të bërë rrugën tuaj përmes rrjetit social të imazheve.

Si të hapni një kiosk në plazh

Hapni një kiosk në plazh: A doni të bini gjithçka dhe të jetoni buzë detit? Ndiqni artikullin dhe do të zbuloni se si të fitoni para me një aktivitet të këndshëm, i cili zhvillohet mes bukurisë natyrore të mjedisit detar.

Ne hetojmë se sa kushton për të hapur një kiosk dhe si ta hapni atë, si dhe kërkesat e ndryshme burokratike.

Hapi i parë: zgjedhja e kioskës


Para së gjithash, duhet të bëjmë një zgjedhje: kiosk i qëndrueshëm apo i lëvizshëm?

Në rastin e parë mund të menaxhohet si një bar murature, pa asnjë ndryshim në shufrat tradicionale.

Nëse preferoni një kiosk celular, celular, përparësia është se ju patjetër që mund të merreni me më shumë klientë, pasi mund të lëvizni për t’i kërkuar ato.

Veçoritë e kioskës së plazhit

Kioska nuk është vetëm një lloj aktiviteti që mund të kryhet në plazh.
Gjithnjë e më shumë po krijohen gjithashtu në qytet, veçanërisht pranë zonave të trafikuara rëndë, si në dru, ashtu edhe në kontejnerë, për të pasur një aktivitet të lirë, veçanërisht në kohët e fundit kur çmimet e pronave në qendër të veprimtarive tregtare janë rritur.
Për ata që duan të bëjnë një kiosk në plazh, koncesioni është i nevojshëm!

Plazhet dhe plazhet me rërë në Itali janë pronë e shtetit, pra e shtetit, dhe as nuk mund të blihen e as të merren me qira.
Për të gjetur një pjesë të plazhit ku kioska juaj do të insistojë, do t’ju duhet të fitoni një koncesion.

Për të marrë informacionin e hollësishëm mbi procedurën që duhet të ndiqni, duhet të kontaktoni Komunën tuaj, pasi secila ka rregullat e veta në lidhje me ndërtimet dhe lejet.

Vendpushimet turistike më të rëndësishme në Itali zakonisht caktojnë pjesë të plazhit për një periudhë të ndryshueshme që varion nga 1 deri në 7 vjet dhe në rast se kërkesa është e lartë, ato gjithashtu mund të drejtohen në ankande të vogla.

Mimet në këtë rast, për një koncesion një vjeçar, madje mund të tejkalojnë 30,000 euro.

Prandaj, ne i marrim parasysh këto shpenzime dhe i kërkojmë bashkisë ku do të donim ta vendosnim kioskën tonë në një orar të kostove.

Në përgjithësi, megjithatë, përveç pjesës për kioskën, koncesionit i jepet edhe vendi dhe ombrellat me qira.

Në këtë rast, çmimi i kërkuar, edhe sikur të ishte mbi 30,000 euro, sigurisht që do të ishte i lehtë për tu mbuluar nëse në një destinacion turistik vlerësohet nga turistët.

Kostot e një kioske: një bar me kosto të ulët?

Ekziston një ndryshim i madh midis një shitës rruge me një karrocë dhe një biçikletë dhe një kioskë të qëndrueshme që është bërë me materiale cilësore.

Ka shumë ndërmarrje në treg që ofrojnë zgjidhje me kosto të ulët si kioska prej druri, madje edhe ato të vogla.
Për një model jashtëzakonisht të vogël, çmimet fillojnë nga rreth 1.000 euro dhe më pas rriten me zgjerimin e strukturës.

Në rastin e një kiosk plazhi, madhësia nuk ka rëndësi!
Kioska prej druri nuk është sigurisht e përshtatshme, megjithatë, për të pritur klientët brenda: ju mund t’i përgatisni porositë e tyre dhe t’i vendosni në tryezat jashtë.

Shtë e qartë se paratë janë të nevojshme edhe për blerjen e tabelave dhe strukturave të jashtme.

Duke shpenzuar në një kiosk më të madh në vend të një kontejneri, çmimet rriten ndjeshëm dhe lehtë mund të tejkalojnë, me pajisje të plotë, madje 20,000 euro.

Hapni një kiosk: Kërkesa personale


Do t’ju duhet një licencë për administrimin e ushqimit dhe pijeve. Mund të përjashtohet nga kursi:

  • ata që janë diplomuar në ndonjë nga institucionet italiane të hotelit
  • i cili ka një diplomë në shkencë
  • i cili tashmë ka punuar në industrinë e hotelerisë për të paktën 2 vjet


Kurset e SAB për të marrë çertifikimin zakonisht zgjasin midis 60 dhe 100 orë dhe kanë një kosto që vështirë se tejkalon 600 euro.

Duke shkuar në Dhomën e Tregtisë, ju lehtë mund të merrni një listë të organizatave që janë të autorizuar të japin këtë lloj kursi.

Hapni një kiosk: kërkesat burokratike


Duke qenë një aktivitet në të gjitha aspektet:

  1. kërkohet një numër i TVSH-së
  2. kërkohet regjistrimi në Dhomën e Tregtisë
  3. regjistrimi në INPS, INAIL gjithashtu kërkohet
  4. licencën për administrimin e ushqimit dhe pijeve


Për më tepër, çdo thirrje për oferta të komunës mund të kërkojë obligime shtesë:

  1. raportin teknik të një profesionisti lidhur me strukturën;
  2. kërkesa për të vepruar kërkesa e autorizimit;
  3. prova, e cila gjithashtu duhet të kryhet nga një profesionist në këtë rast
  4. deklarimin e konformitetit të instalimeve, të realizuar nga një teknik i autorizuar

Si të hapni një restorant të suksesshem: kostot dhe kërkesat

Kohët e fundit, bota është ndërgjegjësuar për efektet negative të ushqimit të hedhurinave: rimëkëmbja e ushqimit të shëndetshëm po përhapet edhe në Itali.
Për të përfituar, do të jetë prodhuesi i par i përsosmërisë së ngadaltë të ushqimit: trattoria.

Në imagjinatën kolektive, trattoria është një vend ku:

  1. hani në një mënyrë të mirëfilltë
  2. harxhoj pak
  3. ju shkoni në kompani
  4. porcionet janë të bollshme
  5. nuk është e nevojshme të vishen zyrtarisht
  6. pronari është i sjellshëm


Ju mund të tërheqni çdo lloj klientelë: nga çifte në kompani të mëdha, nga familje deri tek punëtorë.

Farë po pret? Ndiqni këtë udhëzues të shkurtër për të mësuar se si të revolucionarizoni jetën tuaj duke hapur një aktivitet të kënaqshëm që mund të menaxhoni si familje.

Trattoria: Kërkesat dhe burokracia


Sa i përket kërkesave burokratike, do të jetë e nevojshme:

  1. për të kompletuar një vetë-çertifikim, SCIA, Raportin e Fillimit të Certifikatës së Aktivitetit, komunës së përkatësisë;
  2. hap numrin e TVSH-së;
  3. plotësoni formularin e komunikimit të vetëm për Dhomën e Tregtisë që të jetë pjesë e Regjistrit të Biznesit;
  4. regjistrimi në INPS dhe Inail;
  5. dokumenti HACCP për të gjithë punëtorët e pranishëm brenda mjediseve.


Përveç këtyre detyrimeve, kërkohen edhe kërkesa të caktuara, përfshirë:

  1. vetë-çertifikim në lidhje me posedimin e kërkesave morale dhe profesionale;
  2. autorizimin sanitar dhe higjienik lëshuar nga ASL i përkatësisë;
  3. autorizimi për shpërndarjen e ushqimit dhe pijeve, të cilat mund të merren nëse tashmë keni përvojë të mëparshme të paktën 2 vjet në sektor dhe posedimin e një diplome që vërteton aftësitë e kërkuara për të hapur një trattoria ose me certifikata dhe kursin.


Shpenzimet

Eshtë një investim më i lirë krahasuar me një restorant, para së gjithash në lidhje me qiranë.
Në fakt nuk është e nevojshme të pushtoni një mjedis luksoz në qendër të qytetit: është e mjaftueshme që ndërtesa të jetë mikpritëse dhe e rehatshme, më mirë nëse pak spartan dhe fshatar!

Përveç kostove burokratike, shpenzimet do të duhet të bëhen më pas për të furnizuar ambientet, për të vendosur një kuzhinë, për shërbimet, për të paguar punonjësit dhe për të paguar furnizuesit.

Përkundër kësaj, me një shifër midis 20,000 dhe 30,000 euro është e mundur të filloni këtë lloj aktiviteti.

Ju gjithashtu mund të vlerësoni ekskluzivitetin.
Me një tarifë anëtarësie që shkon nga 15,000 në 25,000 euro, kompania mëmë do t’ju ofrojë mobiljet, do t’ju japë ndihmë administrative, do t’ju sponsorizojë përmes kanaleve të saj të reklamimit dhe do të prokurojë furnizuesit direkt për ju.

Menaxhmenti dhe stafi

Hapja e një restoranti është e barabartë me hapjen e çdo lloj veprimtarie tregtare, dhe madje edhe nëse me madhësi modeste, do të kërkojë përgatitjen e një plani biznesi.

Planifikimi i saktë do t’ju lejojë të përcaktoni investimet fillestare dhe perspektivat e rritjes, duke marrë parasysh gjithashtu rreziqet e mundshme.

Më në fund, le të flasim për stafin, duke thënë se kuzhinierët e shkëlqyeshëm nuk janë të domosdoshëm, por përkundrazi njerëz kompetentë dhe veçanërisht në enët tipike lokale, të cilat do të jenë pika e fortë e menusë; dhe mirëseardhja për klientin që do të përfaqësojë faktorin e fundit, por ende shumë të rëndësishëm, në të cilin do të duhet të punojmë shumë.
Në këtë kontekst, përfshihen jo vetëm përzemërsia (mirësjellja, dobia dhe simpatia), por edhe lista e çmimeve të ulëta edhe nëse varet nga konsumatori.

Llogaritja e kostos ushqimore: për çfarë është dhe për çfarë është?

Këtu është udhëzuesi për bare, piceri, restorante, pijet dhe dyqanet e pastave. Kostoja e ushqimit është kostoja e gjellës, që është shuma e kostove të lëndëve të para që formojnë një pjatë.

Për shembull, Kostoja e Ushqimit e një pica margherita do të jepet nga shuma e kostos së brumit “top”, salcës së domates, mocarelës dhe borzilokut.

Zakonisht, vlera shprehet si përqindje e çmimit të shitjes.

Pse është e rëndësishme?


Shumica e restauratorëve në Itali NUK llogaritin kostot e ushqimit të pjatave të tyre.

Disa kanë “një ide të paqartë” se sa kushtojnë përbërësit në tërësi, të tjerët kanë realizuar dy llogari “në mendje”, të tjerët ende kishin një vlerësim,
Por fakti shqetësues është se ata kurrë nuk kanë aplikuar seriozisht – me stafin e tyre të kuzhinës, kalkulatorin, shkallën dhe fletën e Excel – për të llogaritur Kostot e tyre të Ushqimit.

Shtë një e vërtetë zhgënjyese sepse kostoja e ushqimit është një fakt i rëndësishëm për të bërë zgjedhje të korporatave.
Imagjinoni nëse një këpucëtar nuk e dinte koston e lëndëve të para për të ndërtuar një palë këpucë!
A do të ishte problem të përcaktohet çmimi i shitjes për palë, apo jo?

Pra, restauratorë dhe kompani e bukur, ju keni fuqinë për të fituar më shumë!
Le të mësojmë së bashku se si të llogarisim koston e ushqimit!

Si të llogarisni koston e ushqimit

Le të fillojmë me një dallim: kostoja e ushqimit mund të jetë parandaluese ose këshilluese. Kështu që ne mund të kontrollojmë si blerjet e së ardhmes, të cilat përdoren për të përcaktuar çmimin e duhur të shitjes, ashtu edhe blerjet e së kaluarës, për të provuar të përmbajmë kosto dhe të korrigjojmë mbetjet.

Formula përfundimtare për llogaritjen e kostos së ushqimit do të ishte: “Kostoja neto e mallrave ushqimorë / të ardhurat e rregulluara” * 100.
Shtë e qartë se në të ardhurat duhet të kemi parasysh edhe ushqimet e punonjësve.
Pasi të fitohet kjo përqindje, ne mund të përcaktojmë çmimin e shitjes falë një koeficienti. Llogaritet si më poshtë: “100 / vlera absolute e kostos së ushqimit”. Pasi të merret rezultati, thjesht shumëzojeni atë me koston totale të një pjate për të marrë një çmim të synuar.

Në realitet kostoja e ushqimit është një analizë që përmban tregues të ndryshëm, kështu që ne nuk duhet të marrim parasysh vetëm kostot e lëndëve të para, por edhe:

  1. kosto të tjera të ndryshueshme
  2. kostot e punës
  3. kostot e përgjithshme
  4. pjesa e fitimit


Për shembull, ekziston një tregues i cilësisë / çmimit që përbëhet nga dy hapa të ndërmjetëm.
E para është të përcaktohet çmimi mesatar i ngarkuar për klientët përmes formulës “Shitje totale / Nr. Enët e servirura ”.
E dyta është llogaritja e çmimit mesatar të ofruar nga restoranti, me formulën “Shuma e çmimeve të të gjitha kurseve / Nr. të pjatave që përbëjnë menunë “. Më në fund, ne marrim dy rezultatet e marra dhe lidhen me njëri-tjetrin për të marrë raportin “cilësi / çmim”: “cmimi mesatar i ngarkuar për klientët / Averagemimi mesatar i ofruar nga lokale”.

Nëse vlera e tillë e kësaj formulë është midis 0.9 dhe 1, kjo do të thotë se ekziston një ekuilibër midis ofertës së vendit dhe zgjedhjes (ose pritjes) së klientelës.

Një rezultat më i ulët se 0.9 tregon se klientët tanë po shkojnë drejt çmimeve më të ulëta, dhe më në fund një rezultat më i lartë se 1 na bën të kuptojmë se klientët zakonisht zgjedhin pjatat më të shtrenjta, të cilat tregojnë një ekuilibër midis cilësisë së ushqimit dhe çmimi i saj.

E hapur në ekskluzivitet? Le të shohim së bashku mundësitë

Hapni një dyqan sanduiç, një restorant, një restorant të ushqimit të shpejtë, një piceri ose një bar. Si ta trajtojmë këtë hap me qetësi të madhe dhe të bëhemi një sipërmarrës i suksesshëm dhe çfarë është ekskluziviteti?

Cfarë është një ekskluzivitet?

Një formulë bashkëpunimi midis sipërmarrësve për shpërndarjen e shërbimeve dhe / ose mallrave. Rekomandohet për ata që duan të fillojnë një biznes të ri duke përfituar nga formatet tashmë të provuara dhe të testuara në treg.

Ndërmarrja mëmë i jep të drejtës së ekskluzivitetit të tregut të produkteve dhe / ose shërbimeve të saj. Përdorni shenjën e franshizorit, ndihmës teknike dhe këshilla për metodat e punës. Në shkëmbim, filiali merr përsipër të respektojë standardet dhe modelet e vendosura të menaxhimit dhe prodhimit. Në përgjithësi, e gjithë kjo ofrohet përmes pagimit të një përqindje të qarkullimit (familjes mbretërore) dhe respektimit të rregullave të kontratës.

Në tregun ekonomik italian, ekskluziviteti rregullohet me Ligjin e 6 majit 2004, n. 129.

Nuk është për t’u habitur, në vitet e fundit, shumëllojshmëria e mundësive për ekskluzivitet në dispozicion në treg kanë tërhequr interesin e shumë njerëzve.

Kjo lejon që ndërmarrja mëmë të ketë rritje eksponenciale më të shpejtë sesa një përhapje tradicionale. Në fakt, ekskluziviteti lejon decentralizimin dhe shpërndarjen e ngarkesave financiare dhe organizative në bashkëpunëtorët e tij. Këta do të duhet të investojnë buxhetin e tyre, të zgjedhin vendndodhjen, të menaxhojnë stafin dhe të marrin një pjesë të rrezikut të biznesit.
Zgjedhja e markës që i përshtatet më së miri pritjeve tuaja fillon me kontaktin. Pasi të jenë marrë të dhënat nga operatorët e ndryshëm, është e rëndësishme që markat e zgjedhura të krahasohen në mënyrë objektive në mënyrë që të skamojnë ato më pak të përshtatshme.

Sistemi lejon që ndërmarrja mëmë të devogojë nga rregulloret e antitrustit. Këto në fakt përcaktojnë kufijtë e tregut që mund të mbahen nga një entitet i vetëm ekonomik. Zinxhiri drejtohet nga i njëjti kompani ekskluziviteti. Frdo ekskluzivitet individual është në pronësi të një subjekti tjetër përveç distributorit të markës. Ky sistem lejon që rrjeti të marrë një prani jashtëzakonisht të përhapur dhe në të njëjtën kohë garanton kursime të konsiderueshme. Kostot e strukturës së degës barten më pas nga franshizori, me avantazhin e tij kursimtar për franshizorin.

Shtë mirë të mbani mend se një markë me një formulë tregtare fituese nuk ka frikë të sigurojë të gjitha të dhënat e nevojshme për çdo aspekt të rrjetit të saj dhe madje as krahasimin me të tjerët.

Këtu janë disa pika thelbësore të vlerësimit:

  • franshizori ka eksperimentuar format e veta në treg (pikë pilot);
  • sa ekskluzivitet operativ janë të përfshirë, duke marrë parasysh vitin e fillimit të kompanisë;
  • ndryshimet më aktive dhe / ose menaxhimi;
  • kohëzgjatja (dhe ndoshta cilësia) e trajnimit, një ekskluzivitet i vërtetë merr jashtëzakonisht shumë në përgatitjen e bashkëpunëtorëve të saj;
  • Ndihmë në zgjedhjen e vendndodhjes;
  • Pyetni franshizat tashmë aktive për mendime mbi punën e franshizorit të tyre;
  • Marzhet e fitimit, duke mbajtur parasysh të gjitha kostot e menaxhimit, si dhe kohën e parashikuar për kthimin e investimit.

Restorantet dixhitale: trend i ri i vitit 2018

Ndër trendet e reja të vitit 2018, lidhur me menaxhimin e restorantit, gjejmë Restorantet Dixhitale. Në këtë artikull ne do të përpiqemi të kuptojmë së bashku se çfarë nënkuptohet me Ristorant Digital dhe atë që klienti do të jetë në gjendje të bëjë në mënyrë digjitale.

Pronarët e restoranteve duhet të përshtaten me kërkesën e konsumatorëve për digjitalizim, një sfidë që mund të sjellë përfitime të mëdha pasi teknologjia gjithashtu ofron mjete efektive për të përmirësuar menaxhimin e restoranteve. Ai lejon të koordinojë aktivitetet, duke ofruar një shërbim të shkëlqyer, të aftë për të tërhequr klientët; ju lejon të zgjeroni ofertën gastronomike, pasi që përdoruesit gjejnë informacion në internet dhe janë më të hapur për të provuar përbërësit dhe pjatate reja; lehtëson besnikërinë pasi që ju lejon të ofroni përvoja të personalizuara.

Prandaj ne ju sjellim gjëra të ndryshme për të bërë në një formë “dixhitale” në një restorant. Ju mund të porosisni pjatat direkt nga telefoni , të paguani faturën duke përdorur një aplikacion, të rregulloni menunë me një klikim të thjeshtë, të rezervoni një tabelë falë një platforme digjitale dhe të vlerësoni shërbimin ose aftësitë e gatimit të kuzhinierit në faqen e internetit e pronarit.

Por cilat janë avantazhet për një restorant dixhital? Para së gjithash, ne zbulojmë se falë digjitalizimit, madje edhe restorantet që nuk janë në qendër mund të kenë më shumë shikueshmëri. Shqyrtimet e konsumatorëve, ose komentet pozitive të lëshuara në internet, nuk do të bëjnë asgjë, por të sjellin njerëz të rinj në dhomë, duke inkurajuar kështu komunikimin  në rrjet mund të rrisë numrin e konsumatorëve.

 

Përdorimi i softuerit lejon restorantët të zgjedhin rezervimet dhe operacionet, dhe të përmirësojnë shërbimin dhe të ardhurat. Është një praktikë e përdorur me sukses në sektorin e turizmit që ju lejon të ndryshoni çmimet në varësi të disponueshmërisë.

Ka disa nivele të Restoranteve Dixhitale:

1.Restorante qe për momentin nuk duan të tërheqin  më shumë konsumatorë dhe nuk kanë një vizion afatgjatë për biznesin dhe  duhet të përpiqet për të ofruar një lidhje WiFi dhe një faqe në Facebook.
2.Restorantet që duan të tërheqin më shumë klientë dhe të kuptojnë mundësitë e lidhura me rrjetin, janë të përqendruara në portalet e specializuara, kanë një faqe interneti, marrin rezerva në internet dhe janë në rrjetet sociale. Këto janë struktura që lëvizin nga letra në dixhitalizim dhe stafi i të cilëve po bëhet i njohur me softuerin e menaxhimit të prenotimeve online.
3.Restoranti që ka shumicën e konsumatorëve që e rezervojnë online ,i kushtohet personalizimit të shërbimit për t’i mbajtur ato. Ka shumë mjete për të rritur shitjet dhe për të kursyer kohën dhe programin e menaxhimit të restoranteve, përdorin mediat sociale, kanë një faqe interneti me butonin e rezervimit dhe u përgjigjen rishikimeve.
4.Restorantet që përdorin teknologjinë për të ofruar përvoja shumë-sensoriale, siç janë gotat e shtuara të realitetit ose tabelat interaktive. Këto objekte janë  plotësisht digjitale, duke përdorur statistikat dhe të dhënat e ofruara nga menaxhimi për të marrë vendime të biznesit, të bëjë investime në marketing dhe fushata në email marketing , dukei  menaxhuar   dhe janë të kujdesshëm në lidhje me reputacionin e tyre në internet.
5.Restorante pa tavolina dhe karrige: ky është një model i ri biznesi, ku ushqimi përgatitet ekskluzivisht për shpërndarjen në shtëpi. Marrëdhënia me klientin gjithmonë ndërmjetësohet nga një aplikacion mobile.

Për të bërë eksperiencën e klientiti unike dhe personale, kompanitë në sektor duhet t’u kushtojnë vëmendje zakoneve të konsumit, historisë së veprimtarisë dhe ndërveprimeve përmes aplikacioneve ose rrjeteve sociale. Të gjitha informatat mund të shfrytëzohen për t’i ofruar konsumatorit atë që ai dëshiron dhe madje edhe t’i parashikojë kërkesat e tij. Nevojat e sektorit të restoranteve sot kanë të bëjnë me aftësinë për të shfrytëzuar informacionin dhe  për të ndërtuar një eksperiencë të përshtatur të konsumatorëve.

Është e nevojshme për të vënë konsumatorin në plan të pare, që është qendra e vëmendjes. Është një çështje e njohjes së konsumatorit dhe propozimi i pjatave të tij të preferuara, tashmë në kutinë ose në kohën e porosisë. Kur konsumatori ndihet i pamaskuar, ai ka më shumë gjasa të kthehet në dhomë për një darkë tjetër, ndoshta për të shtuar një ëmbëlsirë në rendin e tij dhe për të lënë një rishikim pozitiv duke ndarë përvojën e tij në rrjetet sociale.

Inovacionet e programeve të restoranteve mund t’i transformojnë problemet në mundësi. Sepse, pavarësisht se ka funksione komplekse dhe të afta për të menaxhuar të gjitha proceset e brendshme dhe bashkëveprimet me klientët, ato duhet të përdoren nga punonjësit.

Aplikacionet e zhvilluara për restorante janë të lindura dhe të zhvilluara për konsumatorin, dhe  për këtë ne duhet të shkojmë përtej , duke i lejuar klientit të paguajë faturën përmes celularit.

Optimizimi i strategjisë së marketingut mund të jetë i vazhdueshëm në sajë të qasjes në të dhënat në kohë reale në ndërveprimet e konsumatorëve për t’u transformuar në iniciativa dhe aktivitete të reja. Në varësi të objektivave, promovimi i markës dhe bashkëveprimi me publikun do të ndihmojë në arritjen e tyre në mënyra të ndryshme, por gjithmonë me një pasqyrë shkencore të rezultateve.

 

Restorante ne anije

Kur vjen puna për restorantet , ne nënkuptojmë një sektor komercial të vërtetë që ka të bëjë me prodhimin dhe shpërndarjen e ushqimit për konsumatorët, si dhe shpërndarjen automatike.

Në këtë kontekst, kompanitë që operojnë janë të ndryshme: restorante, shkolla, mensë spitalore, kompani hoteliere dhe kompani që menaxhojnë shpërndarjen e pijeve dhe ushqimit përmes makinave shitëse.

Sektori i hotelerisë ka gjetur një zhvillim të gjerë falë nevojave që dalin nga bota e punës, apo studimi dhe sektori i turizmit.

Në fakt, zakonet e njerëzve që kanë tendencë për të ngrënë ushqim jashtë shtëpisë  kanë gjithnjë tendence te jene  vazhdimisht në evolim, kështu që restoranti, përveç llojit tradicional, po evoluon drejt formave të reja që plotësojnë nevojat e klientëve të saj.

Një sektor në veçanti

Është koha për të zhytur në një degë të veçantë restoranteve detare.

Ky është një sektor i një tradite të gjatë, e cila shprehet sipas një sistemi klasik. Ose duke udhëtuar dhe duke qëndruar disa ditë në një anije, në det, këtu është sikur jetoni në tokë, kështu që ka restorante që përgatisin pjata të përditshme, duke vene në dukje  llojin e kuzhinës dhe llojin e ofertës, domethënë më shumë pjata të pasur dhe të shtrenjta për ato më të thjeshta dhe më të lira, vetëm për të përmbushur mundësitë e çdo pasagjeri.

 

Për më tepër, ky sistem del edhe nga fakti se nuk ekziston mundësia dhe hapësira për ruajtjen e sasive të konsiderueshme dhe të ndryshme të ushqimit; pikërisht nga kjo ne e quajmë atë si një metodë tradicionale.

restorantin detar ushqimet u nënshtrohen të gjitha atyre që janë proceset e punës, në mënyrë sektoriale: pra nga faza e furnizimit, magazinimit, përpunimit, deri në prezantimin e pjatave në receta të ndryshme të mundshme.

Anijet turistike janë emblema e kësaj forme të restorantit, e cila me prirje në rritje nga pikëpamja e turizmit, ka fituar një nivel të caktuar të biznesit.

Çfarë do të thotë të gatuash në anije

restorantet detare duhet të konsiderohen se për numrat që lidhen me pjatat e  pregatitura  çdo ditë, kështu që për të dy furnizimin e lëndëve të para dhe në faza të ndryshme të përpunimit, është e nevojshme për të vënë një vëmendje të konsiderueshme të standardeve të higjienës.

Konsiderohet se mesatarisht në një anije lundrimi ka rreth 5000 njerëz në mes të pasagjerëve dhe ekuipazhit, kështu që një qytet i vërtetë i vogël.

Kjo do të thotë se kuzhinat punojnë 24 orë në ditë. Higjiena është e rëndësishme, sepse në rastin e një infeksioni të zorrëve, duke marrë parasysh të gjithë njerëzit e pranishëm, cilat pasoja serioze mund të sjellin?

Prandaj ne duhet të organizojmë mirë vendin  për një ruajtje të mirë të ushqimit; Për më tepër, ushqime  të freskëta, siç janë pemët dhe perimet, blihen herë pas here në faza të ndryshme gjatë udhëtimit.

Rregulli është që çdo lloj ushqimi të ruhet në një mjedis të izoluar nga të tjerët në mënyrë që të shmanget çdo mundësi e ndotjes.

Edhe kuzhinat kanë një ndarje për departamentet bazuar në llojin e ushqimit që është përgatitur, qoftë në pjata të nxehta apo të ftohta, embelsiraose sende buke.

Gjithashtu për larjen e pjatave  ka zona specifike dhe të veçanta për të siguruar higjienën maksimale.

Një sektor i restoranteve  detare ka standardt punuese të përcaktuara mirë dhe më të organizuara për të lejuar që mjediset si anijet të jenë efektive, të shpejta dhe të garantojnë çdo formë sigurie dhe besimi për të gjithë njerëzit që  janë të pranishëm në bord.

Përfundime

Një punë komplekse që duhet të organizohet në mënyrë të përsosur, ajo e restoranteve  detare, ku numri i lartë i ushqimeve të përgatitura, ka nevojë për një menaxhim dhe organizim që nuk mund të zhvillohet në bord, por nga toka.

Në bordin e  anijeve gatimi   kryhet vetëm nën mbikëqyrjen e kuzhinieri dhe që kujdeset për shërbimit, por në terren  janë testuar dhe dizajnuar menu për çdo sezon, dhe   janë vendosur shenjat që janë dërguar për bord për përgatitjen e pjatave.

Për ta bërë këtë lloj shërbimi kaq funksional, prania e kompanive që merren me restorante detare është e rëndësishme, duke mbështetur aktivitete të kateringut  dhe të restoranteve te medha dhe të dimensioneve të konsiderueshme.