Restorantet dixhitale: trend i ri i vitit 2018

Ndër trendet e reja të vitit 2018, lidhur me menaxhimin e restorantit, gjejmë Restorantet Dixhitale. Në këtë artikull ne do të përpiqemi të kuptojmë së bashku se çfarë nënkuptohet me Ristorant Digital dhe atë që klienti do të jetë në gjendje të bëjë në mënyrë digjitale.

Pronarët e restoranteve duhet të përshtaten me kërkesën e konsumatorëve për digjitalizim, një sfidë që mund të sjellë përfitime të mëdha pasi teknologjia gjithashtu ofron mjete efektive për të përmirësuar menaxhimin e restoranteve. Ai lejon të koordinojë aktivitetet, duke ofruar një shërbim të shkëlqyer, të aftë për të tërhequr klientët; ju lejon të zgjeroni ofertën gastronomike, pasi që përdoruesit gjejnë informacion në internet dhe janë më të hapur për të provuar përbërësit dhe pjatate reja; lehtëson besnikërinë pasi që ju lejon të ofroni përvoja të personalizuara.

Prandaj ne ju sjellim gjëra të ndryshme për të bërë në një formë “dixhitale” në një restorant. Ju mund të porosisni pjatat direkt nga telefoni , të paguani faturën duke përdorur një aplikacion, të rregulloni menunë me një klikim të thjeshtë, të rezervoni një tabelë falë një platforme digjitale dhe të vlerësoni shërbimin ose aftësitë e gatimit të kuzhinierit në faqen e internetit e pronarit.

Por cilat janë avantazhet për një restorant dixhital? Para së gjithash, ne zbulojmë se falë digjitalizimit, madje edhe restorantet që nuk janë në qendër mund të kenë më shumë shikueshmëri. Shqyrtimet e konsumatorëve, ose komentet pozitive të lëshuara në internet, nuk do të bëjnë asgjë, por të sjellin njerëz të rinj në dhomë, duke inkurajuar kështu komunikimin  në rrjet mund të rrisë numrin e konsumatorëve.

 

Përdorimi i softuerit lejon restorantët të zgjedhin rezervimet dhe operacionet, dhe të përmirësojnë shërbimin dhe të ardhurat. Është një praktikë e përdorur me sukses në sektorin e turizmit që ju lejon të ndryshoni çmimet në varësi të disponueshmërisë.

Ka disa nivele të Restoranteve Dixhitale:

1.Restorante qe për momentin nuk duan të tërheqin  më shumë konsumatorë dhe nuk kanë një vizion afatgjatë për biznesin dhe  duhet të përpiqet për të ofruar një lidhje WiFi dhe një faqe në Facebook.
2.Restorantet që duan të tërheqin më shumë klientë dhe të kuptojnë mundësitë e lidhura me rrjetin, janë të përqendruara në portalet e specializuara, kanë një faqe interneti, marrin rezerva në internet dhe janë në rrjetet sociale. Këto janë struktura që lëvizin nga letra në dixhitalizim dhe stafi i të cilëve po bëhet i njohur me softuerin e menaxhimit të prenotimeve online.
3.Restoranti që ka shumicën e konsumatorëve që e rezervojnë online ,i kushtohet personalizimit të shërbimit për t’i mbajtur ato. Ka shumë mjete për të rritur shitjet dhe për të kursyer kohën dhe programin e menaxhimit të restoranteve, përdorin mediat sociale, kanë një faqe interneti me butonin e rezervimit dhe u përgjigjen rishikimeve.
4.Restorantet që përdorin teknologjinë për të ofruar përvoja shumë-sensoriale, siç janë gotat e shtuara të realitetit ose tabelat interaktive. Këto objekte janë  plotësisht digjitale, duke përdorur statistikat dhe të dhënat e ofruara nga menaxhimi për të marrë vendime të biznesit, të bëjë investime në marketing dhe fushata në email marketing , dukei  menaxhuar   dhe janë të kujdesshëm në lidhje me reputacionin e tyre në internet.
5.Restorante pa tavolina dhe karrige: ky është një model i ri biznesi, ku ushqimi përgatitet ekskluzivisht për shpërndarjen në shtëpi. Marrëdhënia me klientin gjithmonë ndërmjetësohet nga një aplikacion mobile.

Për të bërë eksperiencën e klientiti unike dhe personale, kompanitë në sektor duhet t’u kushtojnë vëmendje zakoneve të konsumit, historisë së veprimtarisë dhe ndërveprimeve përmes aplikacioneve ose rrjeteve sociale. Të gjitha informatat mund të shfrytëzohen për t’i ofruar konsumatorit atë që ai dëshiron dhe madje edhe t’i parashikojë kërkesat e tij. Nevojat e sektorit të restoranteve sot kanë të bëjnë me aftësinë për të shfrytëzuar informacionin dhe  për të ndërtuar një eksperiencë të përshtatur të konsumatorëve.

Është e nevojshme për të vënë konsumatorin në plan të pare, që është qendra e vëmendjes. Është një çështje e njohjes së konsumatorit dhe propozimi i pjatave të tij të preferuara, tashmë në kutinë ose në kohën e porosisë. Kur konsumatori ndihet i pamaskuar, ai ka më shumë gjasa të kthehet në dhomë për një darkë tjetër, ndoshta për të shtuar një ëmbëlsirë në rendin e tij dhe për të lënë një rishikim pozitiv duke ndarë përvojën e tij në rrjetet sociale.

Inovacionet e programeve të restoranteve mund t’i transformojnë problemet në mundësi. Sepse, pavarësisht se ka funksione komplekse dhe të afta për të menaxhuar të gjitha proceset e brendshme dhe bashkëveprimet me klientët, ato duhet të përdoren nga punonjësit.

Aplikacionet e zhvilluara për restorante janë të lindura dhe të zhvilluara për konsumatorin, dhe  për këtë ne duhet të shkojmë përtej , duke i lejuar klientit të paguajë faturën përmes celularit.

Optimizimi i strategjisë së marketingut mund të jetë i vazhdueshëm në sajë të qasjes në të dhënat në kohë reale në ndërveprimet e konsumatorëve për t’u transformuar në iniciativa dhe aktivitete të reja. Në varësi të objektivave, promovimi i markës dhe bashkëveprimi me publikun do të ndihmojë në arritjen e tyre në mënyra të ndryshme, por gjithmonë me një pasqyrë shkencore të rezultateve.

 

Restorante ne anije

Kur vjen puna për restorantet , ne nënkuptojmë një sektor komercial të vërtetë që ka të bëjë me prodhimin dhe shpërndarjen e ushqimit për konsumatorët, si dhe shpërndarjen automatike.

Në këtë kontekst, kompanitë që operojnë janë të ndryshme: restorante, shkolla, mensë spitalore, kompani hoteliere dhe kompani që menaxhojnë shpërndarjen e pijeve dhe ushqimit përmes makinave shitëse.

Sektori i hotelerisë ka gjetur një zhvillim të gjerë falë nevojave që dalin nga bota e punës, apo studimi dhe sektori i turizmit.

Në fakt, zakonet e njerëzve që kanë tendencë për të ngrënë ushqim jashtë shtëpisë  kanë gjithnjë tendence te jene  vazhdimisht në evolim, kështu që restoranti, përveç llojit tradicional, po evoluon drejt formave të reja që plotësojnë nevojat e klientëve të saj.

Një sektor në veçanti

Është koha për të zhytur në një degë të veçantë restoranteve detare.

Ky është një sektor i një tradite të gjatë, e cila shprehet sipas një sistemi klasik. Ose duke udhëtuar dhe duke qëndruar disa ditë në një anije, në det, këtu është sikur jetoni në tokë, kështu që ka restorante që përgatisin pjata të përditshme, duke vene në dukje  llojin e kuzhinës dhe llojin e ofertës, domethënë më shumë pjata të pasur dhe të shtrenjta për ato më të thjeshta dhe më të lira, vetëm për të përmbushur mundësitë e çdo pasagjeri.

 

Për më tepër, ky sistem del edhe nga fakti se nuk ekziston mundësia dhe hapësira për ruajtjen e sasive të konsiderueshme dhe të ndryshme të ushqimit; pikërisht nga kjo ne e quajmë atë si një metodë tradicionale.

restorantin detar ushqimet u nënshtrohen të gjitha atyre që janë proceset e punës, në mënyrë sektoriale: pra nga faza e furnizimit, magazinimit, përpunimit, deri në prezantimin e pjatave në receta të ndryshme të mundshme.

Anijet turistike janë emblema e kësaj forme të restorantit, e cila me prirje në rritje nga pikëpamja e turizmit, ka fituar një nivel të caktuar të biznesit.

Çfarë do të thotë të gatuash në anije

restorantet detare duhet të konsiderohen se për numrat që lidhen me pjatat e  pregatitura  çdo ditë, kështu që për të dy furnizimin e lëndëve të para dhe në faza të ndryshme të përpunimit, është e nevojshme për të vënë një vëmendje të konsiderueshme të standardeve të higjienës.

Konsiderohet se mesatarisht në një anije lundrimi ka rreth 5000 njerëz në mes të pasagjerëve dhe ekuipazhit, kështu që një qytet i vërtetë i vogël.

Kjo do të thotë se kuzhinat punojnë 24 orë në ditë. Higjiena është e rëndësishme, sepse në rastin e një infeksioni të zorrëve, duke marrë parasysh të gjithë njerëzit e pranishëm, cilat pasoja serioze mund të sjellin?

Prandaj ne duhet të organizojmë mirë vendin  për një ruajtje të mirë të ushqimit; Për më tepër, ushqime  të freskëta, siç janë pemët dhe perimet, blihen herë pas here në faza të ndryshme gjatë udhëtimit.

Rregulli është që çdo lloj ushqimi të ruhet në një mjedis të izoluar nga të tjerët në mënyrë që të shmanget çdo mundësi e ndotjes.

Edhe kuzhinat kanë një ndarje për departamentet bazuar në llojin e ushqimit që është përgatitur, qoftë në pjata të nxehta apo të ftohta, embelsiraose sende buke.

Gjithashtu për larjen e pjatave  ka zona specifike dhe të veçanta për të siguruar higjienën maksimale.

Një sektor i restoranteve  detare ka standardt punuese të përcaktuara mirë dhe më të organizuara për të lejuar që mjediset si anijet të jenë efektive, të shpejta dhe të garantojnë çdo formë sigurie dhe besimi për të gjithë njerëzit që  janë të pranishëm në bord.

Përfundime

Një punë komplekse që duhet të organizohet në mënyrë të përsosur, ajo e restoranteve  detare, ku numri i lartë i ushqimeve të përgatitura, ka nevojë për një menaxhim dhe organizim që nuk mund të zhvillohet në bord, por nga toka.

Në bordin e  anijeve gatimi   kryhet vetëm nën mbikëqyrjen e kuzhinieri dhe që kujdeset për shërbimit, por në terren  janë testuar dhe dizajnuar menu për çdo sezon, dhe   janë vendosur shenjat që janë dërguar për bord për përgatitjen e pjatave.

Për ta bërë këtë lloj shërbimi kaq funksional, prania e kompanive që merren me restorante detare është e rëndësishme, duke mbështetur aktivitete të kateringut  dhe të restoranteve te medha dhe të dimensioneve të konsiderueshme.

 

Si funksionon restoranti në sektorin terciar?

Duke folur për shërbimin në restorante , do të thotë të nënkuptojmë një shërbim që lidhet  drejtpërdrejtë me  individët ku ka më së shumti kontakt njerëzor.

Edhe në qoftë se evolucioni teknologjik po lejon këtë formë shërbimi, përveç faktit  që po ndodh  në formë të drejtpërdrejtë, shprehet edhe nëpërmjet formave të tjera , si p.sh. në shpërndarjen e ushqimit,   përmes një platforme ose aplikacioni  dhe  ushqimi  vjen pas një kohe të shkurtër të dorëzuar direkt në shtëpinë tuaj, në punë dhe kudo që të doni.

Restoranti, i cili për disa aspekte të përgjithshme nuk njeh krizë, në disa modele tradicionale kanë ndërmarrë hapa prapa, ky sektor tregon një tendencë të jashtëzakonshme rritjeje, me konsumin dhe në veçanti atë të ngrënies jashtë shtëpisë e cila ka përqindje të lartë të rritjes.

Kjo nuk bën asgjë më shumë se të nxisë zhvillimin e aktiviteteve dhe të ndërtojë shërbimet më të mira të mundshme për të plotësuar nevojat e reja të njerëzve.

Rrugët në të cilat është zhvilluar restoranti

Ne mund të identifikojmë se si funksionojnë restorantet në sektorin terciar: në fakt, dallohen forma të ndryshme të cilat diferencohen në restorante komerciale, kolektive  dhe shërbimin e kateringut dhe të banketit.

Restorantet komerciale  përfshijne  degën e hotelit, restorantin tipik, atë të shpejtë dhe atë të udhëtimit.

 

Restoranti tradicional, piceri, tavernë, restorant , restorant gustator , agroturizëm;
Restoranti i  hotelit;
Fast food, spageti, tavoline e nxehte, merre dhe largohu;

Restorante  hekurudhore, ajrore dhe detare.
Nga ana tjetër, ushqimi kolektiv ka për qëllim kategoritë e përcaktuara mirë, pra një numër i madh njerëzish që i përkasin një grupi që duhet të përdorë të njëjtin shërbim.

Këta nuk janë klientë të rastit, por konstante dhe  të  shpeshtë, kostoja e shërbimit nuk është në kurriz të grupit, kompanisë apo realitetit në të cilin ata i përkasin. Kështu mund të dallojmë:

Furnizimin e  biznesit;
Shkollat;
Qendrat sociale-shëndetësore;
Komuniteti;
Asistenca.
Kateringu dhe  dhe banketi nga ana tjetër, shprehin konceptin e shërbimit të vërtetë  në botën e restoranteve; ku restoranti kryesisht merret  me furnizimin me ushqime kolektive, ndërsa banketi , i cili konsiston në organizimin e  banketave në ambiente private, paraqet një alternativë vazhdimisht në rritje për llojin e restoranteve apo atyre të hoteleve.

Prandaj, duke identifikuar diferencimet midis fushave të ndryshme, bëhet më e qartë për të kuptuar se si funksionon sektori i restoranteve në sektorin terciar.

Shije dhe estetikë

Për të kuptuar plotësisht se si funksionon restoranti  në sektorin terciar, duhet të ndalemi edhe në disa detaje që janë të ndryshme sipas formave të restoranteve që kemi përmendur.

Në fakt, kur flasim për atë restorantin komercial, është individi që zgjedh gjellën sipas dëshirës dhe shijes së tij, midis të gjitha llojeve që ofron çdo lloj restoranti për klientët e saj,

Gjithashtu në rastin e restoranteve të një niveli të caktuar ose sipas llojit të kuzhinës në të cilën ofrohet oferta, edhe enët kanë një paraqitje të një niveli të caktuar estetik.

Kjo për shkak se çdo aktivitet i restoranteve synon unikalitetin dhe sepse kuzhina është gjithashtu një formë e vërtetë arti .

Koncepte të njëjta edhe në shërbimet e hotelerisë dhe banketit, ku duhet të prezantoni mirë restorantin tuaj  janë të rëndësishme për te mare komente pozitive për të vazhduar të keni treg dhe kërkesë.

Sidoqoftë, në rastin e furnizimit me ushqim të përbashkët, faktorët e tjerë hyjnë në lojë: përveç higjienës dhe sigurisë së ushqimit, ka më pak vëmendje ndaj estetikës së gjellës, por më shumë kontroll dhe ekuilibër nga pikëpamja ushqyese.

Pjatat realizohen nga kontributi i përbashkët i kuzhinierëve, dietologëve  dhe personelit mjekësor, me mbikëqyrjen e ekspertëve të higjienës.

Përfundime

Panorama  jonë e përgjithshme na ka dhënë pika të rëndësishme se si punon sektori i restoranteve  në sektorin terciar; një sektor që përfaqëson një pjesë të mirë të ekonomisë dhe është në gjendje të ndryshojë nga metodat tradicionale në më të avancuara, gjithmonë duke ofruar shërbime më komplekse.

Një fushë në të cilën marrëdhënia me konsumatorin është thelbësore, ku besimi i ndërsjellë është i rëndësishëm; për më tepër, fleksibiliteti i përdorimit të burimeve është i rëndësishëm në mënyrë që ato të përshtaten me preferencat e konsumatorëve në momente sezonale ose ciklike që ndjekin njëra-tjetrën.

Informatika , televizioni dhe globalizimi kanë pasur një ndikim të madh në rritjen e këtij sektori dhe do të vazhdojnë ta bëjnë këtë në vitet e ardhshme, me pasoja të parashikuara  në mënyrë të saktë.

Ristomanager: softuer që menaxhon rezervimet e restoranteve

A e dini se Ristomanager është softuer për menaxhimin e rezervimeve në restorante ?

Në këtë artikull, ne do t’ju ndihmojmë të mësoni se si të menaxhoni rezervimet me programin tonë, duke shpjeguar hap pas hapi të gjitha funksionalitetet e tij.

Gjërat kryesore që duhet të dini rreth menaxhimit të rezervimeve janë dy: e para ka të bëjë me regjistrimin  e klientëve, ose kur vjen një rezervim i ri, ju mund të futni ose një klient të ri ose të përdorni emrin e një klienti që tashmë ekziston në bazën e të dhënave; e dyta është se, ne mund t’i bashkojmë disa re\ervime në një tabelë të vetme, duke i kushtuar vëmendje për të zgjedhur një vend në nje kohë të caktuar për secilën prej tyre.

Pas sqarimit të bazave për njohjen e futjes së klientëve, le të shpjegojmë tani 4 pikat kryesore për menaxhimin e rezervimeve .

1) Bërja  e rezervimit: ajo që është thelbësore është të zgjidhni tabelën në të cilën dëshironi të fusni  rezervimin dhe pastaj klikoni mbi butonin Prenoto.


Kjo do t’ju tregojë një dritare në të cilën duhet të fusni emrin e klientit, emrin e tabelës, datën, kohën e mbërritjes dhe numrin e njerëzve.

Për të futur emrin e klientit, në pjesën e sipërme të djathtë mund të përdorim dy butona: butonin “I ri” dhe butoni “Kërko” .Në rastin e parë do të hapet një tjetër dritare në të cilën do të futen të gjitha të dhënat e klientit, të cilat do të ruhen në bazën e të dhënave, ndërsa në rastin e dytë do të hapet një dritare e ngjashme me atë të hapur nga butoni i Menaxhimit të Klientit të ndërfaqes kryesore. Nëse fusni më shumë se një rezervim  në të njëjtën tryezë, Ristomanageri do t’i vendosë ato në një listë, të cilën mund ti shihni nëpërmjet butonit Modifiko  në seksionin Rezervime.

 

2) Modifikimi i rezervimit: përsa  i përket futjes, duhet të zgjidhni tabelën në të cilën është futur rezervimi dhe të klikoni në butonin Modify. Përzgjidhni oraret  për ti  redaktuar dhe pastaj për ti ruajtur.

3) Fshirja e rezervimit: njësoj si për hyrjen dhe redaktimin, së pari duhet të zgjidhni tabelën dhe klikoni mbi butonin Fshi.

Pastaj do t’ju duhet të zgjidhni rezervimin që do të fshihet nga dritarja e zgjedhjes së rezervimit që do të hapet në rast se disa rezervime shfaqen në tabelën e zgjedhur dhe pastaj shtypni butonin Fshi.

4) Menaxhimi i rezervavimeve: në dritaren e Menaxhimit të Rezervave do të shfaqen të gjitha funksionet e shikuara në 3 pikat e tjera. Kjo gjithashtu do të jetë e dobishme për të parë të gjitha rezervimet në progres, në mënyrë që të mos të harrohet . Faqet e Vendos , Edito  dhe Fshi shfaqen në ekran. Kjo do t’ju lejojë të menaxhoni rezervimet më shpejt, sidomos në kohën e punës intensive.

Ju pastaj mund të shihni listën e plotë të rezervimeve  dhe zgjedhjen e tyre . Gjithashtu  mund të shihni menjëherë të dhënat e konsumatorit si emrin e kompanisë, adresën dhe kontaktet telefonike. Gjithashtu është e mundur të kryhet një kërkim nga konsumatori, si dhe për një tryezë që mund të zgjidhet nga dritarja e listës së tabelës dhe mund të aktivizohet me butonin e zmadhimit të kuq. Përveç kësaj, përmes Kalendarit mund të kërkoni gjithashtu duke futur datën e fillimit dhe datën e përfundimit të dëshiruar.

Unë shpresoj se ky artikull të mund t’ju ndihmojë të menaxhoni më mirë rezervimet tuaja. Ne jua rekomandojmë të gjithëve blerjen e Ristomanager si për menaxhimin e rezervimeve , ashtu edhe për shumë funksione  që ka.

Ne vetëm duhet tju urojmë “Happy Download”.

Arkosoft

 

10 restorantet më mira në Sardenjë

Kuzhina tipike sardenje ndahet midis kuzhines detare dhe kuzhines baritore dhe fshatare. Kjo ndarje është për shkak të territorit të saj të karakterizuar nga zonat bregdetare dhe zonat malore. Ka shumë produkte tipike, ndër të cilat gjejmë djathë, peshk, verëra dhe ëmbëlsira.

Në llojet  e djathrave, më të rëndësishme janë “Callu de crabittu”, një produkt i cili është realizuar duke filluar nga mbetja e të ushqyerit të fundit të qumështit  të cilat janë mbyllur direkt para se të priten  dhe pastaj të piqen  . Është një përgatitje shumë e rrallë, e cila ende bëhet  vetëm nga  disa barinj. Djathi më i veçantë i Sardenjës është “Casu muchidu”, domethënë djathë me krimba. Një karakteristikë e veçantë e cila është për shkak se  shtrihet vezë brenda formës, duke e lënë larvat. Këto ushqehen me djathë dhe ndryshojnë aromën e saj. E pamundur të mos dini “Pecorino”, një prej  djathrave më të famshme, e bërë me qumësht dele nga Sardenja e pasterizuar , mullëze, kripë dhe  fermente laktike.

Ndër pjatat  e para Sardenje  janë “Malloreddus”, një lloj i Gnocchi me salcë me domate, spinaq dhe shafran; sallami i plotë është kalitur me salcë të  me djathë. Fregola është prodhuar për “kodrina”prej gruri në një enë balte  të madhe : kështu janë bërë nga topa në mes nga  2 dhe 6 mm të cilat janë  pjekur pastaj në furrë. Kjo është një shumë e zhdërvjellët: ju mund të hani në versionin e thatë, në krye me salcë domate dhe borzilok, ose supë, e bërë zakonisht me molusqe dhe gatuar në një magazinë peshku.

Pjatat  e dyta, megjithatë, karakterizohen nga prania e mishit. Pjatë më popullore është Porceddu (mish derri), i gatuar në sgarë. Zakonisht preferohet të përdoret mishi i derrit. Myrtle dhe rozmarinë shpesh përdoren për ti dhënë shije  derrit dhe e  shërbejnë me patate të pjekura ose perime të tjera. Derri është një alternativë për derrin e pjekur të pjekur. Vera  shpesh përdoret për të gatuar atë.

Lidhur me embëlsirat , ne gjejmë Seada, të përgatitur me një formë tipike e zonave të brendshme të Sardenjës. Seadat e vërteta janë përgatitur me një pastë me bazë lardash dhe një mbushje djathi acid; ata janë prerë në disqe dhe pastaj janë skuqur në vaj të valuar. Pas gatimit, ata duhet ta shërbejnë me mjaltë, ose me sheqer të grimcuar, sipas shijes. Embëlsirat e tjera Sardenje janë pardule ose cestinetti dhe makarona të mbushura me djathë Gjiza, lëvozhgë portokalli, shafran dhe nganjëherë rrush, donuts, amareta ,  Gueffus dhe candelaus.

Për të shijuar të gjitha kënaqësitë e përmendura më lart, këtu janë 10 restorantet më të mira në Sardenjë.

Su Carduleu – Abbasanta (Oristano) – Në krye të kuzhinës ne gjejmë Roberto Serra, i cili rrit, vizitat  e kuzhinës lokale. Kujdesi në gatimin e mishit është një tjetër tipar i spikatur në kuzhinën Serra. Nga mishi i lopës  e gatuar në temperaturë të ulët, duke kaluar nëpër marinadë.

Locanda Dei Buoni E Cattivi nga Cagliari – Kuzhina është një udhëtim përmes shijes së produkteve të freskëta dhe të vërteta, të tokës dhe të detit. Ata përdorin fruta dhe perime nga fermerët. Çdo ditë, buka dhe makarona të bëra në shtëpi janë bërë me miell gruri durum të bërë nga mulliri i  gurit  dhe sita prej druri.

Su Tzilleri Dhe Su Doge nga Cagliari – tavernë dhe tavernë familjare që ofrojnë kuzhinën tipike sardenje , të karakterizuar nga një studim i kujdesshëm i recetave antike sardenje  të përgatitura sipas metodave origjinale. Protagonistët e pjatave  janë përbërësit e freskët, sezonalë nga prodhuesit e vegjël sardianë agro-pastoralë që mburren me shkëlqimin e produkteve të tyre sardenje  me një aromë unike dhe të vërtetë.

Santa Rughe – Gavoi (Nuoro) – përbërësit janë kërkuar në territorin e egër të Barbagia, zemra e Sardenjës, dhe në zonën përreth. Pjata është gjithmonë rezultat i një pasioni të fortë të kuzhinës dhe cilësinë e shkëlqyer të lëndës së parë. Menuja ndjek të dyja sezonet  dhe disponueshmërinë e përbërësve të freskët dhe të vërtetë. Ka disapjata të forta dhe gjithmonë të vlerësuara si ravioli me ragu të egër derri me gnocchetti delikate me recate të freskët, shafran dhe nenexhik. Nuk ka mungesë të pjatave  tipike si s’erbuzu, një shumëllojshmëri e bimëve të egra tipike të kuzhines  gaviesë dhe barbaricine .

On Recreu – Ittiri (Sassari) – Kuzhina ka rrënjët e saj në traditën e  Sardenjës dhe në zonën lokale dhe receta Logudoro, që përfshin risi dhe kreativitet, në sajë të cilat ka pjata  të reja gjithmonë.

Il Portico di Nuoro – Specialiteti është të kthehet çdo vakt në një përvojë të rizbulimit të shijes. Kryesore  janë përbërësit, të cilët janë gjithmonë të freskëta dhe sezonale.

Il Rifugio di Nuoro – Një seminar autentik gatimi është arti, pasioni, studimi dhe hulumtimi   ka ndikuar  gjithmonë në  gatimet speciale . Mikpritja  e ngrohtë, e kombinuar me profesionalizëm shumë të lartë gastronomik  dhe vërtetësia  e produkteve të përdorura ndodhet   vetëm te  përbërësit.

Antica Dimora Del Bee – Santu Lussurgiu (Oristano) – Kuzhina është përgatitur ekskluzivisht me produkte të cilësisë nga Montiferru dhe një zgjedhje e produkteve më të mira rajonale DOP / DOCG .

Sas Benas – Santu Lussurgiu (Oristano) – është një fshat i pasur në produktet tipike të përsosura, një shenjë e një lidhje të fortë me traditën. Sekreti qëndron në kullotat e pasura, në prani të specieve të rralla bimore dhe komuniteteve me ujë të bollshëm .

S’Apposentu në Casa Puddu – Siddi (VS) – është një laborator i përvojës dhe përkushtimit për kuzhinë të madhe. Shijet shndërrohen në krijime të reja dhe kuptohet se eleganca e kuzhinës vjen nga autenticiteti.

10 restorantet më të mira në Liguri

Kuzhina Liguriane është frymëzuar për recetat të saj nga dieta mesdhetare, e përbërë nga bashkimi në mes të detit dhe prodhimin bujqësor, ende nga pjatat e thjeshta të realizuara nga përdorimi i bimëve të shumta që rriten të egra në të gjithë territorin, tipike e Mesdheut . Ndër produktet vendase  me vlerë të madhe ka vaj ulliri  dhe erëza të pjatave  kryesore të gastronomisë liguriane.

Kuzhina e Ligurias  karakterizohet nga bime të egra të zonës (borzilok, rozmarinë, trumzë, etj) janë produktet e freskëta në shtëpi (qepë, patate , patëllxhan, etj), frutet e para të sezoneve  dhe  (borzilok, domate ,  kungull i njomë, ashparag  dhe karçof, kërpudha, truffles Valbormida, fruta të freskëta dhe arra), vaj ulliri, produktet me  niseshte (ëmbëlsira, amareta etj ), gamë të gjerë të makarona të freskëta, peshqit e detit ( karkaleca, oktapod, kallamar,  merluc , barbuni, etj).


Shumë e përdorur në kuzhinën  Liguriane janë perimet, si torta Pasqualina, një përzierje  byreku e mbushur  me shumë perime me  vezë, borzilok dhe djathë. Ullinjtë më të famshëm janë Taggiasche, kafe, shumë e përdorur për të shijuar pjatat  e peshkut dhe mishit të bardhë si “Lepuri Ligurian”. Pesto është padyshim simbol i kuzhinës Ligurian dhe është përgatitur me një  mjet që është përdorur për të bluar borzilokun  me hudhër dhe djathë pecorino, të bluhet deri sa ju të merrni një krem ​​shumë të trashë e cila më në fund zbutet me vaj ulliri.

Për një meze të lehtë ose aperitiv  janë përdorur shpesh, pite  e  bërë me miell chickpea, ujë, kripë , vaj dhe i gatuar në tigan hekuri  i quajtur “tian” në  furrë , i  bërë me brume nga miell gjenovez . Panissa është një pite  pa vaj që është zier dhe, pasi të bëhet e ngurtë , pritet  në kube dhe kalitet  me vaj, limon dhe piper.

 

Mes djathrave tipike të Ligurisë ne gjejmë Canestrelli, biskota Lagaccio, Castagnaccio, amareta  Sassello, Puthja  Alassio, të ngjashme me puthja e damës , Pandolce Gjenovese të pasur me rrush të thatë, arra me pisha dhe fruta të ëmbla. Biskota Canestrelli është shumë e brishtë në formën e një margaritari me një vrimë në qendër dhe e spërkatur me sheqer pluhur, e bërë me shumë gjalpë, miell dhe sheqer.

Tani ju tregojmë më poshtë 10 restorantet më të mira në Liguri:

Gatimi – Kuzhina, e menaxhuar nga kuzhinieri Ivano Ricchebono, E vlerësuar me Yllin Michelin  ofron dy pjatat gusto  dhe pjatat  e thjeshta  të zonës të lidhura me traditën. Një përzgjedhje e gjerë e ushqimeve me ngjyra, të përgatitura me kujdes nga kuzhinieri, ju presin.

Restoranti La Conchiglia – është një ambient elegant dhe shumë i rafinuar, i vendosur në një shtëpi të shekullit të 19-të pranë detit dhe me një pamje të bukur. Kuzhina është hulumtime, kreative, dhe e  specializuar në ojatat e pastave dhe pjatat  e peshkut.

San Giorgio – Cervo (Imperia) – Pjatat  përbëhen nga Peshku, Crustacea, Ushqim deti dhe perime sezonale. Kuzhina është e vëmendshme ndaj tendencave të reja: Molekulare, të dekonstruuara , por nëse duam të shijojmë një pjatë dhe të dallojmë përbërësit që e përbëjnë atë, qëllimi  është një përdorim i mirë i elementëve përbërës  dhe thjeshtësisë.

Restoranti Agrodolce në Imperia – udhëhequr nga Chef Stellato Edoardo Ferrera. Produktet janë  me cilësi të lartë dhe pjatat  e saj dallohen nga finesa në përgatitje  dhe për shijet e forta.

Restoranti Sarri në Imperia – Veçori në kuzhinën  është   peshku me kombinime të pazakonta, por të balancuara. Stili i kuzhinieres Andrea Sarri, tërhiqet pjesërisht nga tradita, por është e hapur për eksplorime shijuese dhe kombinime befasuese. Rrënja është në hulumtimin e lëndëve përbër♪7se , të freskisë dhe cilësisë së madhe.

Restoranti Paolo & Barbara në Sanremo – i vendosur brenda një ndërtese të shekullit të 19-të, rezervon një ambient intim me vetëm 30 vende. Cilësia e lëndës së parë dhe rritja e produkteve të Ponente  kanë qenë gjithmonë në bazë të filozofisë së shefit .

Mauro Ricciardi në Locanda dell’Angelo – udhëhequr nga Stellato Chef Mauro Ricciardi, i vëmendshëm në hulumtimin e lëndëve të para për aromat dhe shijet . Është një vend për t’u ndjerë si  në shtëpi dhe për t’u relaksuar.

Restoranti Claudio ofron një kuzhinë që respekton shijet  e lëndëve të para, aromat dhe bimët e asaj toke të bekuar që është Liguria. Protagonistët janë peshku dhe krustacezët fisnikë.

La Locanda dell’Angelo – gatimi është një përzierje e traditës dhe inovacionit, midis detit dhe tokës, midis Ligurisë dhe Piemontit, por me një sy të kujdesshëm edhe për teknikat dhe tendencat avangarde të momentit.

Vescovado – receta të thjeshta dhe lokale, Liguriane dhe Mesdhetare, janë shndërruar në kryevepra sublime të kësaj kuzhine . Kuzhinieri Giuseppe Ricchebuono punon me përbërës lokalë: peshk të freskët nga Deti Ligurian, bime  të korrura, dhe perime nga Albenga.

Ju vetëm duhet të zgjidhni që të provoni!

 

Ne e dimë botën e Food & Cook Design. Intervistë me Nicoletta Mearelli


Dizajni i ushqimit është bashkimi midis artit të dizajnimit dhe asaj të gatimit. Dizajni i ushqimit është termi që përfshin procesin e studimeve të dizajnit dhe hulumtimeve që çojnë në shfaqjen e produkteve të lidhura me ushqimin. Kjo disiplinë merret me hartimin dhe dizajnimin e ushqimit, pjesëve të produkteve ushqimore komplekse dhe produkteve që lidhen me to në një farë mënyre.

dizenjon e ushqimit takohen dhe përzierje disiplinash  të ndryshme të tilla si biologjia, gjenetika, antropologjia, psikanaliza, sociologjia, të ushqyerit, hulumtimi mbi të qenët i shoqërueshëm dhe ndërmjetësimi social, së bashku me historinë e sistemeve në kuzhinë dhe format e bashkëjetesës .

Në artin e gatimit  , pjatat  që duken si piktura, apo restorante në sajë të një përzierje të kujdesshme të stilit dhe dizajnit, të arrijnë të bëhen të famshëm, duke thënë se marka e saj dhe emrin që mbetet impresive  e fituar me imazhe dhe  e goditur. Sekreti është zgjedhja e dizajnit të duhur të ushqimit, i cili është në gjendje të gjejë qëndrueshmëri midis imazhit të tryezës dhe asaj të pjatave që shërbejnë.

Dizajni i ushqimit mund të ndihmojë në studimin dhe prodhimin e paketimit, ata që respektojnë filozofinë e kompanisë, e cilae përcjell më mirë produktin dhe në të njëjtën kohë do ta tregojë më të mirë, duke e  rritur atë. Nga ana tjetër, përsa i përket sferës menaxhuese është ajo që ofron konsulencë për kompanitë e hotelierisë.

Për të kuptuar se çfarë bën një Food & Cook Designer, ne kemi intervistuar Nicoletta Mearelli, një eksperte në këtë fushë,  dhe ne do t’ju tregojmë se çfarë na tha ajo.

 

Cili ishte trajnimi juaj profesional?

Pas studimit të kuzhinës unë jam e specializuar në Visual Food dhe pjatat, e thelluar shumë përmes studimit të kuzhinave  të ndryshme ndërkombëtare dhe prezantimin relative të tyre. Në fushën e kuzhinës dhe sidomos në dizajnin e ushqimit, humanizmi më ka ndihmuar. Në literaturë ka shumë referenca për ushqimin  dhe është thelbësore të njohësh historinë e traditave popullore për të gjetur ide për përmirësim.
Unë kam qenë pedagog në Visual Food dhe shërbeja në Gambero Rosso në Romë dhe Napoli në një nivel profesional dhe amator. Tani merrem me mësimdhënie, shpesh individuale, që synon profesionistët dhe punoj me restorantët për sa i përket përgatitjes  si dhe menaxhimit të ushqimit.

Çfarë bën një VisualChef dhe një Food & Cook Designer?

Unë merret kryesisht me estetikën  e gatimit  si një e tërë, implementimin  një fushë të vetme në  të gjithë menynë, kështu që unë punoj me Katering  dhe Hotelieri për shërbimin e përditshëm  dhe ngjarjet, duke u përpjekur për gatim me te bukur dhe të mirë për të ngrënë. Si një  kuzhiniere dizenjuese , unë kujdesem për realizimin  dhe krijimin e pjatave ose bufetë me tematika  të ndryshme , duke respektuar idenë fillestare të klientit, mjedisin dhe stilin  e një restoranti.
Paralelisht, pasi kam bërë menaxhimin për një kohë të gjatë unë gjithashtu merrem  me konsulencën e menaxhimit të ushqimit.

Termi VisualChef vjen nga çfarë?

Fillova të studioja Visual Food në Akademinë e Modenës dhe u bëra profesore në disa shkolla gatimi. Kryesisht që kanë të bëjnë me pjatat  dhe dizenjimin e  ushqimit, përveçse  duke qenë një kuzhinier, kam gjetur këtë term interesant që saktësisht kombinon të dy aspektet.

Çfarë është Visual Food?

Në terma shumë të thjeshtë, një sërë teknikash specifike, nga prerja ose pozicionimi i ushqimeve përmes të cilave ne mund të përfaqësojmë në atë gatim gjithçka që duam, të frymëzuar nga natyra ose nga një objekt gjeometrik ose dizajni. Një disiplinë shumëplanëshe që ju lejon të aplikoni kreativitetin dhe imagjinatën në kontekste të ndryshme të ushqimit.

Nga vjen pasioni për zanatin tuaj ?
Sigurisht nga pasioni për estetikën dhe ushqimin  e mirë të gatuar ose të papërpunuar. Nga dashuria për traditën dhe inovacionin pa arritur ndonjëherë ekstremizmin në prezantimin e një pjate, që synonte vetëm të prezantohej  me një imazh. Në kuzhinë flasim për ushqime , dhe bukuria dhe krijimi nuk duhet kurrë, sipas mendimit tim, të mbizotërojnë mbi shijen dhe funksionalitetin e vetë gatimit . Prandaj çdo krijim apo gatim duhet të respektohet , për shembull,  në temperaturën e shërbimit, cilësinë, shijen,  dhe duke kombinuar ekuilibrin e duhur me stilin e restorantit.

Çfarë mendoni se është e rëndësishme t’i përcillni nxënësve tuaj?

Studimi, thellimi, imagjinata dhe krijimi aplikohen për zgjedhjen e materialeve të shkëlqyera të papërpunuara të zonës tonë që e bëjnë kuzhinën tonë të veçantë. Një aspekt tjetër që më intereson veçanërisht është studimi i teknikave të përdorura në gatim dhe prerje. Studimi dhe aplikimi i teknikave mund të arrijnë në  prezantime të shkëlqyera që rrisin shijen dhe harmoninë e një pjate.

Për ata që duan të mësojnë më shumë për rolin e Nicoletta Mearelli dhe të ndjekin projektet e saj, ju ftojmë të vizitoni faqen e saj www.cookingart.it. Më mbetet vetem  tju falënderoj  për këtë intervistë dhe ju uroj shumë fat për karrierën tuaj.

 

Zbulimi i një pjatë të re është më e çmuar për njerëzimin sesa zbulimi i një ylli të ri.
(Anthelme Brillat-Savarin)

Ristomanager përditësohet në versionin 1.0.4 për iOS

Edhe pse është verë, kështu pra  një periudhë pushimi për shumicën e kompanive, programuesit tanë po punojnë vazhdimisht për të përmirësuar produktet tona dhe për të punuar për të mbajtur  ne krye software Ristomanager Gestione Comande .

Versioni 1.0.4 i Ristomanager Gestione Comande është përditësuar në dyqanin Apple për pajisjet iOS, i cili ka kërkuar  një javë intensive të punës, për të eliminuar të gjitha gabimet, “gabimet” që klientët tanë kanë raportuar .Për klientët tanë ne  dëshirojmë të theksojmë  se z. Alberto Levito të Eurosportvil Srl, i cili  na ndihmoi më tej për të kuptuar dhe përmirësuar aplikacionin tonë, duke na dërguar edhe videot e ajo u rrëzua dhe u testua  disa herë dhe  ‘Përdorimi i Përditshëm’, ka raportuar kombinimet e duhura për të marrë  dhe për të zgjidhur të gjitha problemet e paraqitura.

Ne do të donim t’ju informonim se në përditësim është futur funksioni që përcakton kohën. Ju mund të vendosni numrin e sekondave gjatë së cilës pajisja përpiqet të lidhet me serverin tuaj (windows / linux / OSX). Nëse, pas sekondave që keni vendosur më parë, nuk ka përgjigje nga serveri, pajisja iOS do të shkëputet. Kohëzgjatja është thelbësore në rastet kur dikush ka probleme me rënie të linjës dhe / ose router është në distancë të gjatë. Në fakt, rekomandohet që ta vendosni atë me një numër të madh të sekondash, në mënyrë që të mos shkëputsni menjëherë pajisjet e lidhura. Nëse një restorant ka probleme lineare që shpesh ndodh , është e këshillueshme që të rritet intervali i  kohës. Ne rekomandojmë 5 sekonda.

Një tjetër gabim i raportuar është se duke klikuar në menunë e kategorisë, pas zgjedhjes së pjatës nuk ishte e mundur të klikoni përsëri në pjatë dhe pastaj të vazhdoni me porosinë tani pasi ta rregulloni, mund të shkoni përpara në zgjedhjen e kategorive dhe pjatave  të tjera.

 

 

Problemi që ndodhi pas klikimit në një tavoline  të caktuar u zhduk  dhe pastaj kur  Butoni u përzgjodh për t’u kthyer në listën e tavolinave , tavolinat  u zhdukën.

Përveç kësaj, faqosja për pajisjet iOS, është rregulluar duke e bërë atë të përgjegjshëm, domethënë është në gjendje të përshtatet automatikisht me grafikun në pajisjen me të cilën ato shfaqen, duke minimizuar nevojën që përdoruesi të ndryshojë dhe të lëvizë përmes përmbajtjes. Deri tani ju mund të shihni softuerin tonë si nga një Iphone dhe një Ipad pa shkaktuar probleme vizualizimi.

 

Tani unë po ju lë që të jepni urdhrat tuaja.

Shkarko Shkarko dhe / ose Përditëso nga dyqani i Apple.

https://itunes.apple.com/us/app/ristomanager-gestione-comande/id1378289847?mt=8

 

Gjithe të mirat !

Arkosoft

 

Pascucci kryesisht ka lindur nga pasioni për detin . Intervistë me Shef Gianfranco Pascucci, nga programi televiziv “Testi i kuzhinierit”

Restoranti “Pascucci Al Porticciolo”, në Fiumicino, ka lindur nga ideja e Gianfranco Pascucci, për të transformuar peshkun e kapur  në enët e shijshme . Në këtë drejtim,  u fitua Michelin Star . Ky projekt ka lindur nga pasioni i kuzhinierit për gjithçka që është deti.
Ne kemi arritur të intervistojmë për ju Shef Gianfranco Pascucci, i njohur edhe për pjesëmarrjen e tij në televizion në programin “Dëshmi e kuzhinierit” dhe ju  tregojmë më poshtë atë që ne zbuluam .

Ku lindi pasioni juaj për botën e gatimit ?

Pasioni për botën e gatimit nuk e di saktësisht kur ka lindur. Ndoshta kji ka qenë gjithmonë, që fëmijë lindur nga interesi për përbërësit, për gjithçka që më rrethon. Këtu, në Fiumicino, deti më rrethon, por edhe natyra. Mendoni për WWF tani. Pra, nga shija e elementeve individuale. Pastaj loja është që t’i lejojnë ata të bashkëveprojnë së bashku. Crescendo, studimi i gatimit, në çfarë mund të jetë një formë për të dhënë, apo një koncept për tu  sjellë në tavolinë. Tani po studiojmë vetëm këtë. Pasioni ynë i madh është të përpiqemi të japim një mesazh, i cili është i yni. Diçka që ndiejmë të sjellim përsëri tek klienti. Vetë klienti është një entitet të cilit ne  mund t’i transmetojmë emocionet tona. Ndoshta nëse funksionon ata  suportohen  dhe interpretohen nga vetë klienti.

Cilat ishin përvojat tuaja në një nivel profesional para se të keni restorantin tuaj?

Unë kam mësuar vet, do të thosha vetja ime me mësoi  deri tani. Pra, përvojat e mëparshme nuk kanë qenë atje. Të gjitha si  Pascucci, Marina Pascucci, u linën këtu në restorantin tonë, e cila ka parë të fillojmë në mënyrë klasike dhe pastaj ngadalë është përpjekur  që të ketë formën tonë, ide gatimi dhe paraqitjen e  mendimeve  që janë  mbështetur nga Shefi im  Jlali Kerim për 10 vjet, por edhe nga djemtë e tjerë që janë pjesë e ekipit Pascucci dhe që interpretojnë dhe rizhvillojne  konceptin tonë.

Çfarë ndjesish përjetuat  kur u dha Michelin Star?

Ndjesia e parë ishte habia , sepse nuk ishim të ftuar, sepse atë vit u vlerësuam me 1 Michelin Star. Pra, habi, por edhe ngushëllim, sepse ne po bëjmë çmos për të përmirësuar shërbimin tonë, sidomos kuzhinën tonë. Një ndjenjë e gëzimit dhe gjithashtu e inciativës  për atë që mund të ndodhë më vonë. Për mënyrën se si mund të përpiqeni të përmirësoni përsëri. Nuk ka një përshtypje të vetme apo një emocion të vetëm, por një seri emocionesh në rënie, sepse atëherë ata ngadalë u kthyen tek njëri-tjetri. Ndjenja, megjithatë, që mbaj mend qartë ishte dëshira për të thënë “ok, është një pikënisje e mirë”. Njerëzit pastaj erdhën këtu, në sajë të Yllit Michelin , kryesisht  të fëmijëve dhe bashkë-punëtorëve të gatshëm për të marrë ata që ishin përvojat tona, qëndrimi ynë, metodat tona të gatimit  dhe zgjedhja.

Cilat janë përvojat tuaja në lidhje me njohjen e detit dhe të shtratit të detit?

Dituria që lidhet me detin, thellësitë diktohen nga kurioziteti që kisha si fëmijë dhe gëzimi  në det. Unë jam i pasionuar për windserf. Për produktet e saj, për peshkatarët, portet, anije, rrjeta dhe lloje të ndryshme të peshkimit, shtratin e detit, banorët e ndryshme, ekosistemet detare. Shija e peshkut, dallimet midis një peshku dhe një tjetri, gjithashtu të lidhura me dëshirën për të kuptuar se çfarë po ndodh në botë, pastaj importet. Kurioziteti për të kuptuar se çfarë vjen nga ku, pse. Pasioni gjithashtu për ata që janë zonat e njelmëta. Njohuritë e mia fillojnë nga kurioziteti, kalojnë nëpër një studim dhe vijnë në një përpunim personal të asaj që është një kulturë. Sepse deti, peshku dhe peshkatari janë kultura. Italia jonë është një zonë detare e përparuar kulturore.

Cilat janë planet tuaja për të ardhmen?

Planet e mia për të ardhmen janë shumë. Çdo ditë është e ardhmja jonë. Çdo ditë ne gjithmonë përpiqemi të përmirësojmë. Nuk e dimë pse, por e dimë se kjo  është një frymë që na bashkon, si për mua ashtu edhe për Vanessa Melis, që është në dhomë dhe të gjithë stafin. Ekziston kjo dëshirë për të interpretuar të ardhmen duke punuar dita dites për të pasur mundësinë për të përmirësuar atë që bëjmë. Unë nuk e mohoj se do të doja të hapja një dhomë që ka më shumë kapacitet  për numrine  personave , që ka një shërbim të veçantë, të këndshëm. Megjithatë, kjo është gjithnjë në sfond krahasuar me atë që është Pascucci tonë kryesisht , që gjithnjë e më shumë po bëhet një realitet i rëndësishëm për ne. Vërtet një diçka e madhe.

Nga kjo intervistë ne perceptojmë se si është shpërbluar pasioni. Ne vetëm duhet të bëjmë urimet më të mira për Shefin  dhe stafin e tij për atë që do të jetë.

Artikulli i fotos nga Lido Vannucchi dhe Tania Guglielmo

 

 

Të rinj dhe të talentuar. Disa tituj të njohur në vetëm 23 vjet. Intervistë me Shefen e ëmbëlsirave Isabella Potì e Ristorantit “Bros di Lecce”

Sot ne kemi intervistuar për ju  Shefen e  Pastave Isabella  Poti dhe kuzhinieren   e Restorant Bros di Lecce, të udhëhequr vet Izabela   ,  partneri  i  saj dhe Shef  Florian Pellegrino. Një çift i ri, por tashmë i suksesshëm. Kjo është e drejtë, sepse kanë pasur disa çmime.

Për Isabella marë çmim si Shefe  Emergjente e Jugut  dhe performancën e çmimit  të vitit për Guide Espresso, i përfshirë në listën e 20  kuzhinierëve të pastave  më të mirë për Gambero Rosso, dhe veçanërisht përmendjen e Forbes, lista e 30 nën 30 , ai që shpërblen të rinjtë më të talentuar në Evropë.

Isabella u formua nga Klod Bosi në Londër dhe Martin Berasategui dhe Paco Torreblanca, Spanjë. Në vitin 2015 ajo u kthye në Itali për tu bërë pjesë e aventurës te restorant Bros në vitin 2017 përsëri për përvoja të reja me  Mauro Colagreco  në restorantin e tij  Mirazur  , dhe Rasmus Kofoed me restorantin  Geranium, në Danimarkë.

Kuzhina e Bros bazohet në traditën e kuzhinës së Salentos, por me një prekje të re. Në restorantin e tyre është gjithashtu e mundur të rezervoni “Darka e pamundur”. Gjatë këtyre darkave , shefi Stellati është duke pritur, duke ndarë recetat për  vetëm 30 mysafirë.

 

Këtu janë përgjigjet për pyetjet që i kemi kërkuar Isabella Potì.

Si u krijua pasioni juaj për pastat?

Pasioni im për pastar  ka lindur në mënyrën më banale dhe më të thjeshtë të mundshme. Që kur isha fëmijë, isha duke ndihmuar nënën time dhe gjyshen time për të përgatitur ëmbëlsira të bëra vetë për familjen, dhe gëzohesha  shumë dhe shpesh ishte e vetmja mundësi  për të eksperimentuar me ëmbëlsirat dhe rezultatet nuk kanë qenë gjithmonë të kënaqshme. Unë u rrita duke u vazhduar të argëtohem në këtë mënyrë, deri në momentin kur kuptova se  ishte një pasion i thjeshtë që dëshiroja fort ta realizoja si  një punë të vërtetë.

Cili ishte rruga juaj e trajnimit profesional?

Pasi mora pjesë në një institut të thjeshtë të hoteleve në Lecce, fillova të udhëtoj në mesin e kuzhinave më të rëndësishme  në Evropë. Një zgjedhje e guximshme që më detyroi të largohesha nga shtëpia dhe familja nga një moshë shumë e re, në mënyrë që të përjetoja botën e kuzhinierëve “të mëdhenj” . Bagazhi gjysmë i zbrazët me të cilin u largova ngadalë filloi të mbushej me përvojë, njohuri dhe pjekuri. Trajnimi im që atëherë ka marrë një frymë krejtësisht të ndryshme, nxora mësime të rëndësishme: vendosmërinë logjike, vëmendje në detaje të pastërtisë ekstreme, të grupit për tu ndjerë  si një familje e vërtetë. Të gjitha këto i sjell  çdo ditë në kuzhinën time , sot.

Ju  aktualisht  jeni Shefja kryesore e Restorantit Bros. Sa e rëndësishme është pasticeria  në një restorant?

Ëmbëlsira në një restorant është absolutisht thelbësore. Një restorant si i yni, u lejon klientëve të saj të përjetojnë një ndjesi dhe shije nga e para deri në momentin e fundit. Embëlsirat që nuk mund të jetë një pasojë logjike, përfundimtare dhe shpërthyese të një rrugë e cila detyrimisht duhet të përfundojë deri në entuziazmin dhe të shijohet deri në  qiellëz.

Ju jeni e shoqëruar nga Shefi Floriano Pellegrino në restorantit Bros në Lecce, ku punon. Si duhet të ndahet jeta profesionale dhe e punës në të njëjtën kohë?

Floriano është partneri im i jetës dhe punës për disa vite. Ne kemi krijuar gradualisht të gjitha truket e mundura që të përpiqen të bëjnë dallimin midis jetës private dhe punës: Ne kemi mësuar të dallojnë rolet dhe përgjegjësitë, kemi lënë jashtë kuzhinës tonë cështjet që nuk kanë lidhje me punen dhe anasjelltas.

Sekreti është gjithashtu për të mbështetur dhe stimuluar njëri-tjetrin çdo ditë.

Cilat janë planet tuaja profesionale për të ardhmen?

Planet për të ardhmen janë shumë, si dhe idetë dhe ëndrrat në sirtar. Ne jemi të rinj dhe kjo kemi shumë ambicie dhe optimizem për të arritur të gjitha qëllimet kemi vendosur  çdo ditë,  dhe ne punojmë pa pushim për të mos harruar fokusin tonë.

Ne marrim gjithnjë e më shumë vemëndje  për atë që jemi, por nuk ndërpresim kurrë punën për veten tonë për të përmirësuar veten: Mendoj se kjo është rruga e drejtë për të realizuar çdo dëshirë të shprehur!

Kështu që ju duhet të shkoni nga Restoranti Bros në Lecce, për të shijuar ëmbëlsirat  e përgatitura nga Isabella Potì dhe Floriano Pellegrino.